Κυριακή 26 Απριλίου 2015

ΤΑΞΙΔΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΑΡΩΝΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Νεάπολη Λακωνίας στη γη των αξιών, τα Βάτικα

  Ξεφυλλίζοντας  ένα βράδυ, με ένα καλό φίλο ,αναμνήσεις από στιγμές οικογενειακές και κοιτάζοντας φωτογραφίες του πατέρα μου άρχισαν να ξετυλίγονται μπροστά μου εικόνες από τα παιδικά μου χρόνια. Μέσα στην ψυχή μου ξαφνικά ξύπνησε η ανάγκη να γνωρίσω και να μάθω τις ρίζες μου σε βάθος χρόνου. Ξεκίνησα την αναζήτηση μου , ψάχνοντας  παλιά συρτάρια , και κουτιά φυλαγμένα . Πρόβαλλαν μπροστά μου φωτογραφίες ανθρώπων που δεν γνώρισα ποτέ μου ,αλλά κουβαλώ μέσα μου ένα κομμάτι τους . Από αυτές τις φωτογραφίες κλέβω εικόνες και στιγμές μιας άλλης εποχής . Αναμνήσεις που χάθηκαν στο πέρασμα του χρόνου. Κάθε φωτογραφία πρόσωπα με έντονο βλέμμα και στο πίσω μέρος γραμμένο ένα μικρο σημείωμα   με μελάνι και πένα. Ξεθωριασμένα γράμματα στο πέρασμα του χρόνου δίνουν το στίγμα της στιγμής που τραβήχτηκε η φωτογραφία ! Στις φωτογραφίες  ανάμεσα στα πρόσωπα  η γιαγιά μου Σταματίνα  Μηνόγιαννη της Αναστασίας και του Νικολάου το γένος Βατίστα  και ο  παππούς μου Αναστάσιος Αρώνης της Ελισάβετ και του Ιωάννη το γένος Λιωνή.












Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου