Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΥΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ

ΝΕΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ** ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ** O γιατρός Ουρολόγος 
 
κύριος Αθανάσιος Λουντρούδης θα βρίσκεται και πάλι στο
 
νησί μας και θα εξετάζει στο νέο ιατρείο του δίπλα απο το
 
 ιατρείο του οφθαλμίατρου κυρίου Τριαντάφυλου στο Λιβάδι
 
Κυθήρων,ΑΠΟ 26/02 - 28/02  2016 Τηλέφωνο επικοινωνίας
 
για ραντεβού 6972921099--2102633228.
 
 Παρασκευή:18.00-20:30
 
Σάββατο:10.00-13:00   &   18.00-20:30
 

Κυριακή:09:30-13:00


tel  210-2633228       6972921099

ΤΑΚΗΣ ΧΑΤΖΗΠΕΡΟΣ.Σύσκεψη με την Γ.Γ. του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Σύσκεψη με την Γ.Γ. του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Κατόπιν αιτήσεως του Αντιπεριφερειάρχη Νήσων κ. Παναγιώτη Χατζηπέρου συνεκλήθη σήμερα, για δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα, ευρεία σύσκεψη από την Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Πέττη Πέρκα, με την συμμετοχή υπηρεσιακών παραγόντων του Υπουργείου, του Γενικού Δ/ντη Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής κ. Ηλία Δόλγυρα και του Δ/ντη Μεταφορών Πειραιώς και Νήσων κ. Χρήστου Νταή.
Τα θέματα που συζήτησαν αφορούσαν τις εξετάσεις των υποψήφιων οδηγών στα νησιά, την προμήθεια κινητού ΚΤΕΟ στην Π.Ε. Νήσων και την επίσπευση της χορήγησης των αδειών οδήγησης στους επιτυχόντες υποψήφιους οδηγούς.
Ο κ. Χατζηπέρος τόνισε την πολιτική βούληση της Περιφέρειας Αττικής να βρεθεί άμεσα λύση στα συγκεκριμένα προβλήματα, τα οποία χρονίζουν και ταλαιπωρούν τους κατοίκους των περιοχών της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων.
Αναφορικά με την αναγκαιότητα διεξαγωγής εξετάσεων οδήγησης στα νησιά του Αργοσαρωνικού, ο κος Χατζηπέρος τόνισε ότι πρόκειται για μέτρο κοινωνικού χαρακτήρα, καθώς οι πολίτες αναγκάζονται να υποβληθούν σε έκτακτα έξοδα μετακίνησης στον Πειραιά για να συμμετάσχουν στις σχετικές εξετάσεις. Κατόπιν διεξοδικής συζήτησης, αποφασίστηκε να γίνει νομοθετική παρέμβαση μέχρι το Πάσχα, η οποία να διευκολύνει την διαδικασία κλήρωσης των υπαλλήλων για την στελέχωση των επιτροπών, με ταυτόχρονη διασφάλιση της διαφάνειας και της νομιμότητας της διαδικασίας.
Για την υποστελέχωση της Δ/νσης Μεταφορών της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων, η οποία προκαλεί καθυστερήσεις στην έκδοση των αδειών οδήγησης, αποφασίστηκε η διάθεση ομάδας εργασίας από έμπειρους υπαλλήλους του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών. Επίσης, συζητήθηκε η δημιουργία βάσης δεδομένων για τον έλεγχο της πορείας έκδοσης αδειών στους υποψήφιους οδηγούς σε συνεργασία με την Δ/νση Τροχαίας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
Επίσης, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου εκδήλωσε την πρόθεσή της να διαθέσει κινητή μονάδα δημόσιου ΚΤΕΟ στην Περιφέρεια Αττικής καταρχήν για ΙΧ οχήματα (κι αργότερα για δίκυκλα) για χρονική περίοδο 6 ετών προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες ελέγχου των οχημάτων της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων. Ο κος Χατζηπέρος δεσμεύτηκε ότι θα ερευνήσει τις δυνατότητες για την κάλυψη του κόστους πιστοποίησης της μονάδας και των σχετικών εξόδων φύλαξης και χωροθεσίας της μέσω της αναμόρφωσης του προϋπολογισμού της Περιφέρειας Αττικής.
Τέλος, συζητήθηκε η αδυναμία συγκρότησης των ΔΙΕ για τον έλεγχο της σωματικής και διανοητικής ικανότητας των υποψήφιων οδηγών (πχ. λόγω ανανέωσης άδειας οδήγησης, λόγω εφαρμογής του αρ.13 παρ.5 του ΚΟΚ κλπ) και τα προβλήματα που προκύπτουν αναφορικά με την στελέχωσή τους. Συμφωνήθηκε ότι υπάρχει η πρόθεση να αυξηθούν οι αμοιβές των γιατρών για την συμμετοχή τους στις ΔΙΕ και η προώθηση κάθε απαραίτητης ενέργειας για την άμεση, αξιοκρατική και διαφανή συγκρότηση και λειτουργία τους.

Τα πρώτα φορτηγά αυτοκίνητα και Λεωφορεία στα Βάτικα.Του Παναγιώτη Σταθάκη

 
Ταξίδι στο παρελθόν των Βατίκων
Τα πρώτα φορτηγά αυτοκίνητα και Λεωφορεία στα Βάτικα .
Οι πρώτοι μεταφορείς φορτίων και επιβατών στα Βάτικα δεν ήταν αυτοκινητιστές και ούτε ήξεραν να οδηγούν αυτοκίνητα.
Ήταν Γεωργοί που με το άλογο ή το μουλάρι τους πραγματοποιούσαν την μεταφορά των αγαθών και των ανθρώπων από την Νεάπολη προς τα γύρο χωριά και σε κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις μετέφεραν και πωλούσαν τα φρέσκα ψάρια από τις τράτες της Νεάπολης στις υπόλοιπες περιοχές του σημερινού Δήμου Μονεμβασίας , οι αποκαλούμενοι και αγωγιάτες . Το αγώι της μεταφοράς καθοριζόταν με κοινή συμφωνία των δύο πλευρών και αντιστοιχούσε σε λίγες δραχμές της εποχής . Σκεφτείτε τώρα πόσα αγώγια χρειάζονταν ώστε το λάδι από το ελαιοτριβείο του Παυλάκη στον Άγιο Νικόλαο να έλθει στα εμποροκάϊκα στην Νεάπολη για να μεταφερθεί στον Πειραιά , και πόσα ακόμα για να έλθει ο μούστος από τους λινούς των νοικοκυραίων στις ταβέρνες και τα σπίτια . 
Ο καθένας μας μπορεί εύκολα να καταλάβει τι κόπο , τι δυσκολίες και τι ταλαιπωρίες είχαν να αντιμετωπίσουν κάθε φορά που οδηγούσαν το άλογο ή το μουλάρι τους από την Νεάπολη προς τα άλλα Βατικοχώρια με βροχές , με χιόνια , και παγωνιές . Δικαιολογημένα λοιπόν οι αγωγιάτες είχαν την εκτίμηση της μικρής μας κοινωνίας .
Πολλοί αγρότες και άλλοι επαγγελματίες της περιοχής μας κατέφυγαν στο επάγγελμα του αγωγιάτη κατά την διάρκεια της Γερμανικής κατοχής της πατρίδας μας προκειμένου να αντιμετωπίσουν την ανέχεια και την πείνα , μετά την παράλυση της αγοράς και του εμπορίου . Έτσι μας είπαν οι μεγαλύτεροι σε ηλικία .
Οι αγωγιάτες αυτοί είναι οι πρόδρομοι των σημερινών αυτοκινητιστών .
Κάποιοι από αυτούς εξελίχθηκαν σιγά-σιγά σε αυτοκινητιστές και με τα τότε πρωτόγονα φορτηγά αυτοκίνητα εξυπηρετούσαν όλους εκείνους τους Βατικιώτες που τα είχαν ανάγκη . Στην συνέχεια καθώς χωμάτινοι δρόμοι συνεχώς ανοίγονταν αγόρασαν μικρά Λεωφορεία και ΤΑΧΙ για την μεταφορά των επιβατών . Τα παιδιά τους και οι συνεχιστές τους έφεραν στην περιοχή μας σύγχρονα Λεωφορεία και επιβατηγά TAXI , αυτά που βλέπαμε μικρά παιδιά τότε στην περιοχή μας μέχρι που φθάσαμε στην εποχή των Κ.Τ.Ε.Λ.
Έτσι μπορούμε αυτούς τους συμπατριώτες μας να τους ονομάσουμε πρωτοπόρους των συγκοινωνιών και της ανάπτυξης του τόπου μας αφού με τη δύσκολη αυτή δουλειά τους , και έχοντας να αντιμετωπίζουν επικίνδυνους χωματόδρομους και δυσμενείς καιρικές συνθήκες το χειμώνα , χωρίς τεχνική υποστήριξη από ειδικευμένα συνεργεία αυτοκινήτων και βουλκανιζατέρ , αυτοί οι συμπατριώτες μας δεν κατέθεσαν ποτέ τα όπλα αλλά έβαλαν και αυτοί με τη συμμετοχή τους τη βάση για την κοινωνική και οικονομική καλυτέρευση της ζωής στα Βάτικα .
Την ιστορία ενός από τους πρώτους αυτούς αυτοκινητιστές στα Βάτικα , Την οικογένεια των αυτοκινητιστών του Πολυχρόνη Αθανασίου Δρίβα και των παιδιών του Θεοδόση και Παντελή αλλά και του εγγονού του Χρόνη Παντελή Δρίβα που είναι σήμερα ιδιοκτήτης Ταξί θα ξαναθυμηθούμε . Η συνεισφορά του Θείου Πολυχρόνη τότε , με απίστευτα δρομολόγια για την μεταφορά ασθενών από την Νεάπολη και τα άλλα Βατικοχώρια προς τα Νοσοκομεία έχει παραμείνει και σήμερα ακόμα ανεξίτηλη στη μνήμη των συμπατριωτών μας . Προσπαθούμε να μεταφέρουμε πληροφορίες για αυτόν για να τον γνωρίσουν και τα σημερινά παιδιά 
Ο Πολυχρόνης Θ Δρίβας που βλέπουμε στην πρώτη οικογενειακή φωτογραφία της ανάρτησης μας μαζί με τη γυναίκα του Δόξα και τα παιδιά του Θεοδόση , Βασιλική , Παντελή και Τασούλα γεννήθηκε το 1898 και πέθανε το 1990 σε βαθύ γήρας (92) ετών στην Νεάπολη . Αυτός εφερε μαζί με τον Σπύρο Φλεβάρη το 1949 το πρώτο Λεωφορείο και μόνος του τον ίδιο χρόνο το πρώτο φορτηγό αυτοκίνητο και μάλιστα μεταφέροντας τα από τον Πειραιά στην Νεάπολη επάνω στην κουβέρτα του σκάφους « ΒΥΡΩΝ» με καπετάνιο τον Βασίλη Λιάρο , θείο του καπετάν Βασίλη Λιάρου που γνωρίζουμε από το βιβλίο του ταξιδεύοντας με το σκάφος «ΒΥΡΩΝ» . Σήμερα η μεταφορά αυτή από άποψη ασφάλειας θα ισοδυναμούσε με έγκλημα ! Μέχρι τα τελευταία χρόνια της ζωής του τον βλέπαμε να οδηγεί ΤΑΧΙ στα Βάτικα και εξυπηρετούσε τους συμπατριώτες μας που απορούσαν για το κουράγιο του χωρίς ποτέ κανένας να διαμαρτυρηθεί για το μεγάλο της ηλικίας του αλλά και ο ίδιος ποτέ στην πολύ μεγάλη ηλικία που ήταν δεν προκάλεσε κανένα τροχαίο ατύχημα .
Αυτός ο μπροστάρης αυτοκινητιστής του τόπου μας όταν το 1949 έφερε το πρώτο επιβατηγό-φορτηγό αυτοκίνητο ¾ τόνων φορτίου κάθε απόγευμα γέμιζε την καρότσα με 10-15 παιδιά των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου (Γυμνάσιο δεν υπήρχε τότε στα Βάτικα) και στην διαδρομή Νεάπολη - Δερματιάνικα - Άγιος Γεώργιος μάζευαν τις πέτρες από το χωματόδρομο και τις φόρτωναν στο ίδιο αυτοκίνητο . Όταν την πρώτη φορά το αυτοκίνητο έφτασε στον Άγιο Γεώργιο νύχτα και είχε ανάψει τους προβολείς του μια μεγάλη σε ηλικία γιαγιά έλεγε , είναι ζωντανός έχει και μάτια , και έφερε σανό στην καρότσα για να φάει .
Άλλοι έριχναν στο αυτοκίνητο λουκούμια και καρύδια για να το γλυκάνουν .
Το άλλο δρομολόγιο ήταν Λάχι – Άγιος Νικόλαος με δυνατότητα μεταφοράς στις ανηφόρες 10-12 επιβατών που τις πιο πολλές φορές την παραβίαζαν από ανάγκη . 
Εξυπηρέτησε τα Βάτικα για πολλές δεκαετίες μεταφέροντας τα υλικά από τα λατομεία της εποχής για το χτίσιμο των σπιτιών , ποριά , ασβέστη , χαλίκι και άμμο από την θάλασσα , ξυλεία κεραμίδια και καλάμια για τις σκεπές των σπιτιών.
Σιγά-σιγά τα πρωτόγονα εκείνα αυτοκίνητα πήραν τις θέσεις των αγωγιατών σε όλες τις μεταφορές των αγαθών και των ανθρώπων .
Άλλα , μικρά και αυτά φορτηγά και Λεωφορεία ήλθαν στα Βάτικα , και τις επόμενες δεκαετίες έφεραν ακόμα μεγαλύτερα οι νέοι εισερχόμενοι στο επάγγελμα του αυτοκινητιστή διαπρεπείς επαγγελματίες συμπατριώτες μας .
Στην πρώτη φωτογραφία της ανάρτησης μας εδώ φαίνεται η οικογένεια του 
Πολυχρόνη Αθανασίου Δρίβα , στην προτελευταία φωτογραφία μεγάλος πια σε ηλικία φαίνεται μαζί με τον δισέγγονο του Παναγιώτη Αντωνίου Κοντομηνά γιό της Δόξας Θεοδοσίου Δρίβα οι οποίοι έχουν σήμερα το εστιατόριο στην παραλία , και στην τελευταία φωτογραφία ο εγγονός του επαγγελματίας ΤΑΧΙ σήμερα Πολυχρόνης Παντελή Δρίβας .

Πηγή 
Stathakis Panagiotis


Μια πειρατική ιστορία από τον Αλέκο Καστρίσιο

Έχουμε στο μυαλό μας μια ιδέα για την πειρατεία κάπως κινηματογραφική. Όμως, η πειρατεία στο Αιγαίο δεν ήταν συνήθως τόσο θεαματική. Ούτε σημαίες, ούτε τυμπανοκρουσίες, ούτε κασέλες με θησαυρούς. Στα μέρη, ιδίως, τα δικά μας, αν εξαιρέσουμε την αρχαία εποχή καθώς και την μεγάλη καταστροφή του Μπαρμπαρόσσα, οι επιδρομές ήταν αστραπιαίες κι οι αρπαγές μουλωχτές, αλλά ο φόβος ήταν ένα μόνιμο στοιχείο της ζωής του νησιού.
Πριν από το 1800, στο Διακόφτι, κάτω στην παραλία, δεν υπήρχαν σπίτια, μόνο κάτι μικρά κτίσματα αλλά δεν μένανε εκεί άνθρωποι να διανυκτερεύσουν, τα είχανε για τα περιβόλια –καλλιεργούσανε σμιγό, κριθάρι–, για ψάρεμα και, λίγο πιο ψηλά, για μελίσσια. Το μόνο κτίσμα που υπήρχε ήταν ο Άγιος Μηνάς, η εκκλησία που είναι και σήμερα.
Κάποια στιγμή ήτανε ένας παπάς με το παρατσούκλι παπα-Μοσκιός, λειτουργούσε, ήταν μόνος του στην εκκλησία, και επειδή είχανε όλοι τους πάντοτε τον φόβο, είχανε τον νου τους στην θάλασσα μην έρθει κανένας, κάθε τόσο κοίταζε από το παραθυράκι του Ιερού. Μπροστά, προς την θάλασσα έχει κάτι μαντρώματα, κάποια στιγμή καθώς κοίταζε είδε έναν ιστό από σκάφος, προφανώς είχε αγκυροβολήσει, και είδε και δύο κεφάλια που κοιτάζανε από τον τοίχο, ακούγανε τις ψαλμωδίες και προσπαθούσαν να καταλάβουν αν ήταν λίγοι ή πολλοί μέσα στην εκκλησία, γιατί αν ήταν λίγοι και μπορούσαν να τους φέρουν βόλτα, δεν ήθελαν να φωνάξουν άλλους και να μοιραστούν την λεία.
Ο παπάς, λοιπόν, μέσα στο Ιερό είχε δίπλα του το μουσκέτο, ένα από αυτά με το χωνί μπροστά, γεμάτο, γιατί συχνά αντιμετωπίζανε παρόμοιες καταστάσεις. Αυτοί ήτανε κρυμμένοι πίσω από τον τοίχο και κάθε τόσο βγάζαν το κεφάλι˙ ο παπάς έψαλλε και εν τω μεταξύ είχε πιάσει και το όπλο και ήτανε εκεί στο παραθυράκι στο Ιερό και κοίταζε αποφασισμένος για όλα. Κάποια στιγμή που βγάζουν το κεφάλι και κουβεντιάζανε να ορμήσουν ή όχι, τραβάει, τους έριξε και συνήθως όταν ήταν για τέτοιες δουλειές τα γεμίζανε με καρφιά, ό,τι αιχμηρό σιδερικό είχανε που κάνανε ζημιά, προκαδούρες, και μετά το έβαλε στα πόδια.
Είχε και τον γάιδαρο απόξω, τον έλυσε και πήρε το σαμάρι, το έβαλε στην πλάτη και πήρε το δρόμο για το βουνό, για τη χαράδρα, αγρίεψε και τον γάιδαρο για να φύγει να μην τον πιάσουν και όταν έφτασε ψηλά κοντά στην χαράδρα που θα μπορούσε να κρυφτεί, πέταξε το σαμάρι. Εκεί στη χαράδρα υπάρχουν σπηλιές μυστικές, εκεί που είναι το εικονοστάσι υπάρχει ένα πηγάδι και κάτω έχει δύο χώρους. Εκεί μέσα χώθηκε κι έτσι γλίτωσε ο παπα-Μοσκιός.
Πηγή http://dragonerarossa.gr/

Ο ταξίαρχος Γ. Μαρουδάς νέος διευθυντής Αστυνομίας Λακωνίας

Αλλαγή σκυτάλης προέκυψε στην ηγεσία της Δ/νσης Αστυνομίας Λακωνίας, μετά τις πρόσφατες κρίσεις στην ΕΛΑΣ. Έτσι, νέος διευθυντής αναλαμβάνει ο ταξίαρχος Γεώργιος Μαρουδάς, στη θέση του απερχόμενου διευθυντή, ταξιάρχου Σταύρου Τουφεξή.
Συγκεκριμένα, με απόφαση του Ανωτάτου Συμβουλίου του σώματος, ο Λάκωνας αξιωματικός προάγεται στο βαθμό του ταξιάρχου και μετατίθεται στη Λακωνία, από τη Διεύθυνση Αστυνομίας Αργολίδας, όπου υπηρετούσε ως διευθυντής.
Ο Σταύρος Τουφεξής προήχθη, επίσης, στο βαθμό του ταξιάρχου και τοποθετείται  διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Μεσσηνίας.
Οι ανακατατάξεις στην διοικητική ιεραρχία της ΕΛΑΣ έφεραν αλλαγές και στην Περιφ/κη Αστ/κη Δ/νση Πελοποννήσου. Ο μέχρι πρότινος διευθυντής Αστυνομίας Μεσσηνίας, ταξίαρχος Διαμαντής Μητρόπουλος, τοποθετήθηκε στη θέση του γενικού περιφερειακού αστυνομικού διευθυντή Πελοποννήσου, διαδεχόμενος τον Κωνσταντίνο Κυριακόπουλο, ο οποίος αποστρατεύεται, προαχθείς στο βαθμό του αντιστράτηγου.
Πηγή http://www.lakonikos.gr/
-

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ


Ένας από τους διακεκριμένους πολιτικούς εξορίστους που πέρασαν από τα Κύθηρα ήταν ο Σταμάτης Μερκούρης, ο πατέρας της Μελίνας. Ήρθε στο νησί το 1937 σε ηλικία 42 ετών με τη δικτατορία του Μεταξά. Έμεινε αρκετό διάστημα και κατά τη διάρκεια της παραμονής του φιλοξενήθηκε στη Χώρα στην οικία Δαπόντε. 


Ήταν αξιωματικός του ιππικού, πολύ γοητευτικός, ζωηρός, κοινωνικός, καλοφαγάς και κεφάτος άνθρωπος και οι παλαιότεροι πάντοτε μιλούσαν για τα γλέντια, τα κυνήγια, τις κεφάτες συντροφιές του και τα πειράγματά του που άφησαν εποχή.

Οι Αθηναίοι φίλοι του έρχονταν στα Κύθηρα να τον βρουν με το κότερο του απόστρατου ναύαρχου Μελά. Αυτός ο Μελάς φαίνεται υπέδειξε στους ψαράδες των Κυθήρων μια τοποθεσία, εξαιρετικό ψαρότοπο κοντά στις βραχονησίδες Κοφινίδια, που πήρε την ονομασία «η ξέρα του Μελά» Τότε κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στα Κύθηρα γυναίκες με παντελόνια. 

Ο Μερκούρης ήταν γνωστός στα Κύθηρα και από μια άλλη ιστορία, που έχει σχέση με τον εκ μητρός Κυθήριο τροβαδούρο μας, Αττίκ, ο οποίος ως γνωστόν παντρεύτηκε σε δεύτερο γάμο το 1910 την ηθοποιό Μαρίκα Φιλιππίδου, θεία του γνωστού Ανδρέα Φιλιππίδη, καλλονή της εποχής, μελαχρινή γαλανομάτα, που την ομορφιά της τραγούδησε ο Αττίκ, όσο καμιάς άλλης Ελληνίδας. 

Αργότερα η Φιλιππίδου εγκατέλειψε τον Αττίκ για τον ωραίο νεαρό ίλαρχο, Σταμάτη Μερκούρη και όταν οι δυό τους πήγαν στη «Μάνδρα» το κοινό διασκεδάζοντας με την αμηχανία του Αττίκ τον προκαλούσε να παίξει το «Είδα μάτια» ένα τραγούδι που είχε γράψει για τη Μαρίκα του. 

Ο Αττίκ πληγωμένος αποσύρθηκε στα καμαρίνια και μέσα σε ελάχιστο χρόνο συνέθεσε το θρυλικό «Ζητάτε να σας πω» σαν απάντηση στο κοινό που του έξυνε την πληγή που του άφησε η απιστία της Μαρίκας.
-----------------------------------
Ελένη Χάρου-Κορωναίου
-----------------------------------

Χρηματοδότηση του ∆ήμου Κυθήρων με το ποσό των πενήντα χιλιάδων ΕΥΡΩ


ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ

Το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου και ώρα 12.30, η Δημοτική Βιβλιοθήκη διοργανώνει μουσική εκδήλωση για παιδιά δημοτικού και προσχολικής ηλικίας. Η Πρεσβυτέρα Ειρήνη Περγαμιάν με συνοδεία αρμονίου και τη συμμετοχή εθελοντών, θα τραγουδήσει μαζί με τα παιδιά παιδικά και δημοτικά τραγούδια.


Εικόνα: Jan van Eyck, λεπτομέρεια από το τέμπλο της Γάνδης (15ος αιώνας)


------------------------------------------------
Δημοτική Βιβλιοθήκη Κυθήρων
------------------------------------------------