Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ.Γιατί άραγε θυμώνει ο Δήμαρχος;

Ειλικρινά χαίρομαι που με διαβάζει ο Δήμαρχος, εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να διαβάσω αυτά που γράφει γιατί με έχει μπλοκάρει!
Από την άλλη λυπάμαι πραγματικά για την αντίδραση του!
Δεν έχω κάνει ποτέ τέτοια προσπάθεια, να παρουσιάσω, το άσπρο μαύρο, ΠΟΤΕ!
Έχω πολλές φορές αναφέρει ότι εμείς ως Δημοτική Αρχή συνεχίσαμε και ολοκληρώσαμε ότι βρήκαμε από τους προκατόχους μας!
Θα τα αναφέρω και τώρα ανάπλαση στο Λιβάδι, δρόμος από Παναγία Οδηγήτριας προς Πενταρμενά, Βιολογικός Καψαλίου! 
Και στα τρία έργα η κατασκευή ξεκίνησε επί των ημερών μας και ολοκληρώθηκαν επί των ημερών μας. 
Τα δύο πρώτα τα δημοπρατήσαμε εμείς στο Δήμο, το τρίτο η τότε κρατική περιφέρεια.
Στο δικαστήριο όμως υπερασπιζόμενος την τιμή και την υπόληψή μου δεν χρειαζόταν να πω πότε εντάχθηκε ένα έργο, αλλά στόχος μου ήταν να πείσω τους δικαστές ότι με την δράση μας δεν υποβαθμίσαμε το περιβάλλον. 
Γιαυτό αναφέρθηκα στα έργα που είχαν σχέση με το περιβάλλον! 
Και πράγματι το θεμελιώσαμε, μάλιστα υπάρχουν και φωτογραφίες από τον Αγιασμό που κάναμε κατά την έναρξη των εργασιών, είμαστε από πάνω κατά την κατασκευή του, το παραλάβαμε, και λειτουργήσαμε αυτό το χρήσιμο έργο.
Που είναι το μεμπτό;
Γιατί άραγε θυμώνει ο Δήμαρχος;

Μιχάλης Πρωτοψάλτης

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου