Κυριακή 10 Μαΐου 2020

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ ΧΩΡΑΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΑΠΟΨΕ 18:30

ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΜΑΪΟΥ 2020, ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ
                           ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
 
Ζωντανή Μετάδοση σήμερα στίς 18.30Ἑσπερινός & Ἱερά Παράκλησις εἰς τήν Παναγία μας τήν Μυρτιδιώτισσα εἰς τόν Ἱερόν Μητροπολιτικόν Ναόν Ἐσταυρωμένου Χώρας Κυθήρων χοροστατοῦντος τοῦ Σεβ.Μητρ. Κυθήρων & Ἀντικυθήρων Σεραφείμ

 Η ραδιοφωνικές μεταδόσεις από τον ADELIN 107,3 FM είναι μέσα από το κανάλι https://www.youtube.com/watch?v=VUCqm41edzo Του Ιερού Ναού Εσταυρωμένου Χώρας Κυθήρων.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Η ραδιοφωνικές μεταδόσεις από τον ΑDELIN 107,3 FM επίσης είναι μια αφιλοκερδώς προσφορά προς το ακροατήριο μας. 




 Ζωντανή Μετάδοση από τον 
ADELIN 107,3 FM
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
http://live24.gr/radio/generic.jsp?sid=2565  



Και διαδικτυακά στον παρακάτω σύνδεσμο του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Εσταυρωμένου Χώρας Κυθήρων.
 
https://www.youtube.com/channel/UCYuA7dDYNebzniHwPpN_cgA

Τελευταία απάντηση στη μείζονα μειοψηφία για το Camping Καψαλίου


Η γνωστή λαϊκή ρήση «τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου» ταιριάζει απόλυτα στην προσπάθεια που καταβάλει η μείζων μειοψηφία τις τελευταίες ημέρες να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τα ουσιώδη και κυρίως από τα πολλά δημοτικά έργα που εκτελούνται στο νησί και εκείνη ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ. 
Διότι θα πρέπει οι δημότες να γνωρίζουν (και θα το υπενθυμίζουμε συχνά) ότι η παράταξη του κ. Παναγόπουλου ΔΕΝ ψήφισε ούτε την ανάπλαση του Belvedere, ούτε το δρόμο στο Μελιδόνι και τα Διακοπουλιάνικα, ούτε τη νέα δεξαμενή στην Πλ. Άμμο, ούτε την ανάπλαση του Τοιχίου της Αγ. Πελαγίας και της πλατείας του Αβλέμωνα, ούτε τα νέα δίκτυα δημοτικού φωτισμού, ούτε τις μελέτες ενεργειακής αναβάθμισης (μας υπέβαλε όμως γραπτό ερώτημα για την ενεργειακή πολιτική του Δήμου!), ούτε το Master Plan και το Destination Branding του τουρισμού (αγωνιά όμως για τη φετινή σεζόν!), ούτε τις μελέτες του Βιολογικού της Αγ. Πελαγίας και το Επιχειρησιακό Σχέδιο για τη συνολική αντιμετώπιση των υγρών λυμάτων το νησί (έταζε όμως μονάδα ΒΙΟΚΑ στο Μυλοπόταμο!) κ.λπ.

Για το θέμα του Camping έχουμε απαντήσει αναλυτικά, με στοιχεία και με παράθεση νόμων, που η μείζων μειοψηφία είτε δεν θέλει να καταλάβει, είτε – το χειρότερο – ερμηνεύει κατά πώς την βολεύει. Το Camping Καψαλίου είναι – όπως έχουμε παγίως τονίσει – μία από τις πολλές «καυτές πατάτες» που μας παραδόθηκε το 2014 να λειτουργεί με τρόπο απόλυτα παράτυπο, μέσα από μια «αναπτυξιακή εταιρεία» (προφανώς σε εισαγωγικά γιατί ούτε εταιρεία είναι ούτε αναπτυξιακή), επί εκτάσεως της Εγχωρίου Περιουσίας, με ληγμένο χρησιδάνειο από το 2007, με υποδομές και εγκαταστάσεις που για να αναβαθμιστούν με νόμιμο τρόπο απαιτούν πολύ χρόνο και δαιδαλώδεις διαδικασίες. 

Φυσικά όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα για τη σημερινή μείζονα μειοψηφία, που αποτελεί απόλυτο, καθολικό και φυσικό διάδοχο της παράταξης του κ. Κουκούλη που κληροδότησε στη σημερινή Δημοτική Αρχή τεράστια προβλήματα, εξαιρετικά δισεπίλυτα πλέον. Μερικές φωτογραφίες από τα εγκαίνια του εκλογικού της κέντρου στον Ποταμό τον Μάιο του 2019 αποδεικνύουν εξάλλου πολλά, ενώ η προεκλογική προσπάθεια της συγκεκριμένης παράταξης για να αποδείξει το πόσο «ανεξάρτητη» και «ακηδεμόνευτη» είναι, ελάχιστους έπεισε!

Στο ζήτημα του Camping ισχύουν απόλυτα όσα εκθέσαμε στο προηγούμενο Δελτίο Τύπου του Δήμου μας. Το Camping για το έτος 2020 δεν θα λειτουργήσει για τους λόγους που αναλυτικά έχουμε αναφέρει. Η λειτουργία του για το 2020 θα είναι εξαιρετικά παθογενής και εμείς δεν πρόκειται να επιβαρύνουμε το Δήμο με χρέη από τη λειτουργία μιας υποδομής που είναι βέβαιον ότι για το 2020 τα έξοδά της θα είναι απείρως περισσότερα από τα έσοδα. Δεν γνωρίζει η μείζων μειοψηφία ότι λόγω των αυξημένων αποστάσεων ανά σκηνή που θα τεθούν ως υποχρεωτικός όρος λειτουργίας των Camping λόγω της πανδημίας, η νόμιμη χωρητικότητα του Camping θα μειωθεί για φέτος σχεδόν κάτω από το μισό; Πώς ακριβώς θα λειτουργήσει με βιώσιμο τρόπο το Camping όταν δεν θα μπορεί εκ του Νόμου να φιλοξενήσει το μέγιστο αριθμό επισκεπτών που προβλέπεται στην άδεια του;  Θα είναι βιώσιμο με 100 ή 80 άτομα ημερησίως ενώ η άδεια προβλέπει 60 σκηνές και 240 άτομα;

Σε ό,τι αφορά την ΑΝΚΥ, όλα τα ερωτήματα θα απαντηθούν από τους ορκωτούς λογιστές που θα συντάξουν τις εκθέσεις εκκαθάρισης, που θα συνοδεύονται από αναλυτικά στοιχεία προκειμένου να μην υπάρξει η παραμικρή απορία. Και θα υπάρξουν απαντήσεις, όχι μόνο για τα ερωτήματα που σήμερα θέτει η μείζων μειοψηφία, αλλά και για πολλά ερωτήματα που θα θέσει η σημερινή Δημοτική Αρχή για τον τρόπο λειτουργίας της ΑΝΚΥ προ του 2014. Και εκεί ίσως υπάρξουν εκπλήξεις!

Αφήνουμε για το τέλος το ζήτημα της συνεργασίας γιατί μάλλον οι συνάδελφοι της μείζονος μειοψηφίας έχουν πολύ ασθενή μνήμη. Η παράταξη του κ. Παναγόπουλου λησμονεί ότι με πρωτοβουλία του Δημάρχου κλήθηκαν οι αρχηγοί των παρατάξεων της αντιπολίτευσης αμέσως μετά την έναρξη της νέας δημοτικής θητείας και ενημερώθηκαν αναλυτικά για το σύνολο των τρεχόντων ζητημάτων του Δήμου, ενημέρωση που συνεχίστηκε από το Δήμαρχο και τους συνεργάτες του σε όλα τα ΔΣ αλλά και στην Οικονομική Επιτροπή. 

Οι εισηγήσεις βρίσκονται στα αρμόδια τμήματα την ημέρα έκδοσης της πρόσκλησης και σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον 2 ή 3 πλήρεις ημέρες πριν τη συνεδρίαση για τις διά ζώσης συνεδριάσεις αλλά και για όσες γίνονται τον τελευταίο καιρό «διά περιφοράς». Ο Δήμος για τις διά ζώσης συνεδριάσεις δεν υποχρεούται να αποστέλλει εισηγήσεις σε κανέναν. 
Οι εισηγήσεις βρίσκονται στο Δήμο και ο κάθε αιρετός έχει την υποχρέωση στο πλαίσιο των καθηκόντων του να ενημερώνεται από τις υπηρεσίες του Δήμου.  
Για παράδειγμα, όταν το ΔΣ καλείται να αποδεχθεί μια τεχνική μελέτη 100 ή 200 σελίδων, στους αιρετούς αποστέλλεται μόνο η εισήγηση, η τεχνική έκθεση και ο προϋπολογισμός. Όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες, υποχρεούται να συνεργαστεί με τον εισηγητή του κάθε θέματος και σε περίπτωση που ο εισηγητής (υπάλληλος ή αιρετός) δεν είναι συνεργάσιμος, να ενημερώσει άμεσα το Δήμαρχο. 
Θα πρέπει όμως να αφήσει το σπίτι ή το γραφείο του, να μεταβεί στο Δήμο, να αφιερώσει χρόνο για την εκτέλεση των καθηκόντων του, τα οποία δεν περιορίζονται μόνο στις ώρες που συνεδριάζουν τα συλλογικά όργανα, ούτε εξαντλούνται στην έκδοση δελτίων τύπου στο διαδίκτυο.

Η αποστολή των εισηγήσεων με email γίνεται για την εξυπηρέτηση των αιρετών (χωρίς επαναλαμβάνουμε να συνιστά υποχρέωση του Δήμου) και υπάρχει πάντα επαρκής χρόνος για να μελετηθούν. Βέβαια όπως λέει και ο λαός μας «όποιος δε θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει». Η Δημοτική Αρχή απαντά σε κάθε αίτημα και ερώτημα αιρετού. Η υποχρέωση του Δημάρχου είναι να απαντά εντός μηνός και όχι αυθημερόν. 
Οι απαντήσεις του Δήμου είναι πάντοτε παραπάνω από τεκμηριωμένες και συνοδεύονται από σχετικό υλικό. Δεν είναι ποτέ ασαφείς ή γενικές. Προκαλούμε τον οποιοδήποτε να δημοσιεύσει τα ερωτήματα και τις απαντήσεις που έχει λάβει. 
Θα πρέπει όμως να είναι σαφές ότι οι έγγραφες αιτήσεις των αιρετών δεν μπορούν να γίνονται καταχρηστικά ούτε να προκαλούν προβλήματα στην ήδη επιβαρυμένη λειτουργία του Δήμου. 

Ζητήματα που είναι γνωστά μέσω π.χ. αποφάσεων στη Διαύγεια (για παράδειγμα σχετικά με το ποιος είναι ο αρμόδιος υπάλληλος για την ιστοσελίδα του Δήμου!) δεν είναι δυνατόν να προκαλούν την απασχόληση υπαλλήλων για να απαντηθούν, ούτε να επιβαρύνουν διοικητικά και λειτουργικά το Δήμο, όταν όλοι γνωρίζουν ότι οι υπάλληλοι είναι ελάχιστοι και οι αρμοδιότητες αυξημένες. Εάν η Δημοτική Αρχή δεν ήθελε να συνεργαστεί με την αντιπολίτευση δεν θα ενέτασσε τις προτάσεις της στον προϋπολογισμό, όπως πρόσφατα έγινε για το Μνημείο της Εθνικής Αντίστασης στο Καψάλι, ούτε θα επέλεγε αιρετούς της μειοψηφίας για να εκπροσωπήσουν το Δήμο σε υποχρεώσεις του Δήμου στο εξωτερικό, ούτε θα πρότεινε θέση Αντιπροέδρου (αμειβόμενη) σε νομικό πρόσωπο σε αιρετό της μειοψηφίας χωρίς αυτό να επιβάλλεται εκ του Νόμου. Άρα για ακόμα μία φορά τα αφηγήματα της μείζονος μειοψηφίας καταρρίπτονται από την ίδια την πραγματικότητα.

Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η Δημοτική Αρχή διαθέτει ένα προγραμματισμό έργων και δράσεων που επιβραβεύτηκε στις πρόσφατες εκλογές και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον υλοποιήσει μέσα σε δύσκολες συνθήκες. 
Και αυτό δεν θα αλλάξει γιατί η υλοποίηση του προγράμματος που ενέκριναν οι δημότες αποτελεί υποχρέωσή μας. 
Εάν η μειοψηφία επιθυμεί να συνεργαστεί έχει πολλές ευκαιρίες για να το κάνει. Σε κάθε προσπάθεια, όμως, είτε παραπλάνησης της κοινής γνώμης, είτε ανούσιας αντιπολίτευσης, είτε ανυπόστατων κατηγοριών, θα μας βρίσκει απέναντι με επιχειρήματα και με το έργο μας.

Τέλος, το μόνο στο οποίο έχει δίκιο η μείζων μειοψηφία είναι ότι πράγματι ορισμένα εκ των βασικών στελεχών των προηγούμενων Δημοτικών Αρχών – γνωστά ευρύτερα και ως «περιφερόμενοι υποψήφιοι» – υπήρξαν δυστυχώς στο παρελθόν στελέχη και της δικής μας Δημοτικής Αρχής. Άλλος για λίγες ημέρες το 2014, άλλος για πέντε χρόνια, εξάλλου όλοι έχουμε δικαίωμα στο λάθος! Ευτυχώς, αυτά τα στελέχη τα προσέλαβε πανηγυρικά η μείζων μειοψηφία (άλλον ως υποψήφιο που δεν εμφανίστηκε ποτέ σε ΔΣ, άλλον ως περιφερόμενο διαφημιστή της στα καφενεία, δεν έχει καμία σημασία) και μπορεί να συνεχίσει να τα χαίρεται!
Εμείς συνεχίζουμε το έργο μας, πάνω στο πρόγραμμα που εμπιστεύθηκε πριν ένα χρόνο ο Κυθηραϊκός Λαός.

ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ:ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΟΙΚΟΠΕΔΩΝ ΕΝΤΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ 100 μέτρα περιμετρικά των οικισμών .

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΟΙΚΟΠΕΔΩΝ ΕΝΤΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ 100 μέτρα περιμετρικά των οικισμών .
Έχουμε ξεκινήσει μαζί με τους Προέδρους Κοινοτήτων και τους υπαλλήλους του Δήμου την καταγραφή των οικοπέδων και τηλεφωνική ενημέρωση των ιδιοκτητών . Για οποιαδήποτε παρατήρηση μπορείτε να απευθύνεστε στο Δημαρχείο Μονεμβασιας ( 2732360019 ) Κα Νίκη Πετράκου ή στα τηλέφωνα των αιρετών ( Αντιδήμαρχος , Πρόεδροι ) που βρίσκονται στην παρακάτω εικόνα .
Σταύρος Χριστάκος

Τό Μήνυμα τῆς Κυριακῆς (ἠχητικό μήνυμα) ἀπό τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων & Ἀντικυθήρων κ.ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΡΙΑΚH ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ (10-5-2020)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ (10–5–2020)

ΓΡΑΠΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΚΗΡΥΓΜΑ 

Μὲ τὴ δύναμη τοῦ Χριστοῦ

«Αἰνέα, ἰᾶταί σε Ἰησοῦς ὁ Χριστὸς»

Δύο θαύματα μᾶς παρουσιάζει τὸ σημερινὸ Ἀποστολικὸ ἀνάγνωσμα. Τὸ ἕνα εἶναι ἡ θεραπεία τοῦ Αἰνέα, ποὺ ἦταν παράλυτος ἐπὶ ὀκτὼ ἔτη, καὶ τὸ ἄλλο ἡ ἀνάσταση τῆς Ταβιθά, πιστῆς χριστιανῆς ἀφοσιωμένης στὰ ἔργα τῆς φιλανθρωπίας. Θαύματα πράγματι ἐκπληκτικά, τὰ ὁποῖα ἐπετέλεσε ὁ ἀπόστολος Πέτρος, ὄχι γιὰ νὰ ἐντυπωσιάσει ἢ νὰ κερδίσει τὴ δόξα τῶν ἀνθρώπων, ἀλλὰ γιὰ νὰ ὁδηγήσει κι ἄλλες ψυχὲς στὴ σωτηρία. Γι’ αὐτὸ καί, ὅταν ἐπρόκειτο νὰ θεραπεύσει τὸν παράλυτο Αἰνέα, φώναξε δυνατὰ ὥστε νὰ τὸν ἀκούσουν ὅλοι: «Αἰνέα, ἰᾶταί σε Ἰησοῦς ὁ Χριστός»! Πρόσεξε, Αἰνέα! Ὄχι ἐγὼ ἀλλὰ ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς σὲ γιατρεύει ἀπὸ τὴν παραλυσία σου.
Εἶναι πράγματι ἀξιοσημείωτο τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ ἀπόστολος Πέτρος δὲν περιορίζεται στὴ θεραπεία τοῦ παραλύτου, ἀλλὰ φροντίζει παράλληλα, ὥστε νὰ γίνει ἀμέσως φανερὸ ποιὸς εἶναι ὁ πραγματικὸς αὐτουργὸς τῆς θεραπείας, δηλαδὴ ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός.
Καὶ σὲ ἄλλη παρόμοια περίπτωση ὁ ἴδιος φλογερὸς Ἀπόστολος, ὅταν τοῦ ζήτησαν νὰ δώσει ἐξηγήσεις ἐνώπιον τοῦ Ἰουδαϊκοῦ Συνεδρίου γιὰ τὴ θεραπεία ἑνὸς ἐκ γενετῆς χωλοῦ, δὲν δίστασε νὰ ὁμολογήσει αὐτὴ τὴν ἀλήθεια: Ἂς γνωρίζετε κι ἐσεῖς κι ὅλος ὁ λαός, τοὺς εἶπε, ὅτι «ἐν τῷ
ὀνόματι Ἰησοῦ Χριστοῦ τοῦ Ναζωραίου», δηλαδὴ μὲ τὴν ἐπίκληση τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὁ ἀνάπηρος αὐτὸς ἄνθρωπος ἔγινε καλὰ καὶ στέκεται τώρα μπροστά σας ὑγιής... Καὶ νὰ εἶστε βέβαιοι, συνέχισε, ὅτι «οὐκ ἔστιν ἐν ἄλλῳ οὐδενὶ ἡ σωτηρία»· μὲ κανέναν ἄλλον δὲν μπορεῖτε νὰ ἐπιτύχετε τὴ σωτηρία σας παρὰ μόνο μὲ τὸν Κύριο Ἰησοῦ (Πράξ. δ΄ 10-12).
Ἡ ἄμεση ἐξάρτηση τῶν Ἁγίων ἀπὸ τὴ δύναμη τοῦ Κυρίου φαίνεται ξεκάθαρα καὶ ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι προσεύχονται θερμὰ καὶ ἐπικαλοῦνται μὲ πίστη τὴν βοήθεια τοῦ Παντοδύναμου Θεοῦ προτοῦ πραγματοποιήσουν κάποιο θαῦμα. Αὐτὴ εἶναι καὶ ἡ βασικὴ διαφορὰ τῶν θαυμάτων τῶν Ἁγίων ἀπὸ τὰ θαύματα τοῦ Κυρίου. Ἔτσι βλέπουμε ὅτι ὁ προφήτης Ἠλίας πρῶτα προσευχήθηκε θερμὰ κι ὕστερα ἀνέστησε τὸν υἱὸ τῆς χήρας τῶν Σαρεπτῶν. Τὸ ἴδιο καὶ ὁ Ἀπόστολος Πέτρος, ὅπως μᾶς πληροφορεῖ τὸ σημερινὸ Ἀποστολικὸ ἀνάγνωσμα, γονάτισε καὶ προσευχήθηκε κι ὕστερα ἀνέστησε τὴν Ταβιθά. Ἀντίθετα ὁ Κύριος εἶπε ἁπλῶς ἕνα λόγο στὸν υἱὸ τῆς χήρας τῆς Ναΐν: «Νεανίσκε, σοὶ λέγω, ἐγέρθητι» (Λουκ. ζ΄ 14)· στὴν κόρη τοῦ Ἰαείρου: «Τὸ κοράσιον, σοὶ λέγω, ἔγειρε» (Μάρκ. ε΄ 41)· καὶ στὸν Λάζαρο: «Λάζαρε, δεῦρο ἔξω» (Ἰω. ια΄ 43)· καὶ τὰ θαύματα ἔγιναν ἀμέσως! Οἱ νεκροὶ ἐπανῆλθαν στὴ ζωή, διότι Αὐτὸς ποὺ τοὺς κάλεσε ἦταν ὁ Κύριος τῆς ζωῆς καὶ τοῦ θανάτου, ὁ Παντοδύναμος Θεός!
Ἡ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας μας εἶναι γεμάτη ἀπὸ θαύματα. Ἀκοῦμε, διαβάζουμε ἢ ἔχουμε καὶ προσωπικὴ πείρα ἀπὸ θαυμαστὲς ἐπεμβάσεις τῆς Παναγίας, τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ πολλῶν ἀκόμη Ἁγίων, ὅπως, γιὰ παράδειγμα, τοῦ νεοφανοῦς ἁγίου Μεγαλομάρτυρος Ἐφραὶμ τοῦ θαυματουργοῦ, ποὺ μόλις ἑορτάσαμε. Ὅπως ὅμως ὁ Ἀπόστολος Πέτρος, ἔτσι καὶ ὅλοι οἱ Ἅγιοι μᾶς φωνάζουν: Πρόσεχε! Ὁ Χριστὸς ἐπιτελεῖ τὸ θαῦμα! Ἐκεῖνος ἐνεργεῖ διὰ τῶν Ἁγίων Του καὶ τῶν λειτουργῶν Του καὶ σοῦ χαρίζει ἴαση ψυχῆς καὶ σώματος, δύναμη, χάρη καὶ ἁγιασμό. Ἐκεῖνον λοιπὸν ἂς ἀναγνωρίζουμε ὡς κύριο Εὐεργέτη μας καὶ ἂς Τὸν ἀκολουθοῦμε πιστὰ τηρώντας τὶς ἅγιες ἐντολές Του, γιὰ νὰ βροῦμε κοντά Του τὴ λύτρωση καὶ τὴ σωτηρία μας.
Πρωτ. π.Θεολόγος Παντελῆς