Πέντε οχήματα της Π.Υ. Γυθειου , ένα όχημα από τον εθελοντικό σταθμό της Μυρτιάς, μια υδροφόρα του Δήμου Ανατολικής Μάνης και εθελοντές συμμετέχουν στο έργο της κατάσβεσης της πυρκαγιάς που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη στο Βαλτάκι. Γύθειο - Click
Σύλλογος άνω καστανιάς "το Αμπελάκι"
Οπως κ κάθε χρονο σας περιμένουμε 27 Ιουλίου και ωρα 9 μ.μ στον άγιο Παντελεήμονα με ζωντανή ορχήστρα. Με πολύ μουσική ,με πλούσια φαγητά,ψητά και παγωεμνες μπύρες ,ελάτε να γλεντησουμε με πολύ χορό κ κέφι ..προσιτή τιμή 12 ευρώ
ΒΑΤΙΚΑ :Φωτιά εκδηλώθηκε σε καμινάδα κτιρίου . στην παραλία της Νεάπολης ,. Μικρής έκτασης φωτιά εκδηλώθηκε το πρωί στις 9:30 σε καμινάδα κτιρίου, σε κτίριο της παραλίας, χωρίς ευτυχώς να επεκταθεί. Άμεση ήταν η παρέμβαση του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Βοιών το οποίο μέσα σε λίγη ώρα την έσβησε χωρίς ευτυχώς να προλάβει να επεκταθεί.
Εως την Πέμπτη 20 Ιουλίου στις 15:00 το μεσημέρι θα πρέπει οι ενδιαφερόμενες ακτοπλοϊκές εταιρείες να καταθέσουν σχετικό αίτημα στο υπουργείο Ναυτιλίας για την κάλυψη των δρομολογίων στη γραμμή Πειραιά-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι που είναι επιδοτούμενα.
Σημειώνεται ότι το υπ. Ναυτιλίας, κήρυξε χθες έκπτωτη από τη συγκεκριμένη γραμμή την εταιρεία ΛΑΝΕ, που είχε ανακοινώσει εδώ και καιρό, ότι λόγω τεχνικού προβλήματος του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «ΒΙΤΣΕΝΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ», τα εγκεκριμένα δρομολόγια του πλοίου από Πειραιά για Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι θα παρέμεναν ανεκτέλεστα.
Σύμφωνα με σχετική επιστολή που απεστάλη από τη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας προς τα μέλη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας(ΣΕΕΝ), τα ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του προσφερόμενου πλοίου σχετικά με τη μεταφορική ικανότητά του, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 300 άτομα το χειμώνα και 450 το καλοκαίρι, με ογδόντα κλίνες και επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση με 600 τετραγωνικά μέτρα.
Επίσης, τα μισθώματα (επιδότηση) για την κάλυψη των γραμμών ορίσθηκαν ως εξής:
Α)ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα, καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος τριάντα οκτώ χιλιάδων (38.000) ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων,
β)ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα, καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος τριάντα δύο χιλιάδων (32.000) ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων
γ)ΓΥΘΕΙΟ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα, καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος είκοσι χιλιάδων τριάντα (20.030) ευρώ, ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων
δ)ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα έως 30/09/2017, έναντι μισθώματος δεκαέξι χιλιάδων εξήντα έξι (16.066,00) ευρώ, ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων.
Πάντως αν στη νέα προκήρυξη του νέου διαγωνισμού για την κάλυψη των γραμμών δεν υπάρξει ενδιαφέρον από κάποια ακτοπλοϊκή εταιρεία, τότε θα υπάρξει σύγκληση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αποκλείεται να υπάρξει νέος σχεδιασμός της γραμμής για τη σύνδεση του Πειραιά με τα Κύθηρα τα Αντικύθηρα και το Καστέλι, αλλά και τροποποιήσεις των δρομολογίων.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα στο Δήμο Ευρώτα με θέμα: "Η Κοινωνική Οικονομία ως πρότυπο παραγωγικής ανασυγκρότησης" Με την παρουσία της Αναπληρώτριας Υπουργού Εργασίας κας Ράνιας Αντωνοπούλου πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα με θέμα : «Η Κοινωνική Οικονομία ως πρότυπο παραγωγικής
ανασυγκρότησης: Μορφές αξιοποίησης του αγροδιατροφικού τομέα και ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης» τη Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017 στον Δήμο Ευρώτα. Την αυλαία της ημερίδας άνοιξε η κα Ράνια Αντωνοπούλου, η οποία αναφέρθηκε εκτενώς στις δυνατότητες ανάπτυξης σχημάτων κοινωνικής κι αλληλέγγυας οικονομίας ΚΑ.Λ.Ο , αλλά και στο θεσμικό πλαίσιο που ισχύει μετά και την ψήφιση του νόμου νόμου Ν.4430/2016. Στη συνέχεια ο Δήμαρχος Ευρώτα κ. Ιωάννης Γρυπιώτης στον χαιρετισμό του τόνισε την αναγκαιότητα ύπαρξης εναλλακτικών μορφών επιχειρηματικότητας και δη στον αγροδιατροφικό τομέα και παρατήρησε την ελλιπή γνώση και πληροφόρηση των παραγωγών για τις νέες συνεταιριστικές μορφές. Κατόπιν τον λόγο πήραν διαδοχικά οι : Ιφιγένεια Δουβίτσα, Δρ Κοινωνιολογίας Συνεταιριστικού Δικαίου, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Βασίλης Τακτικός, Ινστιτούτο Μελετών Κοινωνικής Οικονομίας, Ευάγγελος Σπινθάκης, συντονιστής Πανελλήνιας Ένωσης Συμπράξεων Κοινωνικής Οικονομίας, Σπύρος Τζώρτζης, μέλος της πλατφόρμας «Αgrotopia» και Κώστας Οικονομόπουλος, Γενικός Γραμματέας του οργανισμού «Κοινωνία Τριών Τρίτων». Οι εισηγητές επιχείρησαν να αναδείξουν την ποιοτική διαφορά των σχημάτων κοινωνικής οικονομίας σε σχέση με τις συμβατικές μορφές επιχειρηματικότητας και να αναλύσουν τις μεθόδους δημιουργίας σχημάτων κοινωνικής οικονομίας. Στο τέλος δέχτηκαν τις ερωτήσεις των παρευρισκομένων κι αναπτύχθηκε γόνιμος διάλογος στον οποίο συμμετείχε κι η Υπουργός. Επιστημονικός υπεύθυνος και συντονιστής της ημερίδας ήταν ο υπάλληλος του Δήμου Ευρώτα Γιώργος Πουλημενάκος. Στην ημερίδα παρευρέθηκαν οι Αντιδήμαρχοι Ευρώτα Γεωργία Αθανασοπούλου και Δήμος Βέρδος, ο Πρόεδρος Δ.Σ. Ευρώτα Σωτήρης Μένεγας, ο Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ. «Νικηφόρος Βρεττάκος Τάκης Λυμπέρης, Δημοτικοί Σύμβουλοι και οι Πρόεδροι των Δημοτικών Κοινοτήτων Σκάλας και Βλαχιώτη Ιωάννα Κούρλα και Ιωάννης Μαρτσούκος. Ο Δήμος Ευρώτα εκφράζει την ικανοποίησή του για την επιτυχή ολοκλήρωση της ημερίδας κι ευχαριστεί όλους όσους συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής με την προσδοκία ότι θα αποτελέσει αφετηρία για τη δραστηριοποίηση των τοπικών παραγωγών στην ανερχόμενη μορφή οικονομίας. www.evrotas.gov.gr/