Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ. Σύναξις τῆς Σχολῆς Γονέων καί Κηδεμόνων.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Ἐν Κυθήροις τῇ 8ῃ Δεκεμβρίου 2015
Ἀριθ. Πρωτ. : 787
ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ
Τό Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015 στό Πνευματικό Κέντρο Ποταμοῦ καί τήν Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015 στό Λεοντσίνειο Πνευματικό Κέντρο Κεραμωτοῦ, περί ὥραν 7 μ.μ., θά γίνῃ ἡ μηνιαία Σύναξις τῆς Σχολῆς Γονέων καί Κηδεμόνων.
Ὁμιλήτρια ἡ Καθηγήτρια Θεολόγος τοῦ Λυκείου Κυθήρων
κ.Ἑλένη Μεγαλοκονόμου-Σοφίου
μέ θέμα
«Ἡ μετάλλαξη τοῦ Ἁγίου Δωδεκαημέρου καί ἡ ἀναζήτηση τοῦ πραγματικοῦ του νοήματος εἰς τήν πνευματική γραφίδα τοῦ Φώτη Κόντογλου».
«Ἡ μετάλλαξη τοῦ Ἁγίου Δωδεκαημέρου καί ἡ ἀναζήτηση τοῦ πραγματικοῦ του νοήματος εἰς τήν πνευματική γραφίδα τοῦ Φώτη Κόντογλου».
Παρακαλοῦνται καί προσκαλοῦνται οἱ Ἀρχές καί φορεῖς τῆς νήσου μας, οἱ ἀγαπητοί Γονεῖς καί Κηδεμόνες καί ὅλοι οἱ συμπολίτες μας νά παρευρεθοῦν στίς συνάξεις αὐτές.
Μετά τήν ὁμιλία θά ἀκολουθήση ἐνδιαφέρουσα συζήτησις ἐπί τοῦ θέματος.
Μετ’ εὐχῶν.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
Ὁ Κυθήρων Σεραφείμ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ! ΑΠΟ ΤΗΝ "ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ" ΑΓ.ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΒΟΙΩΝ
Η ΤΑΒΕΡΝΑ "Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ"ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΒΟΙΩΝ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΕΦΙ ΚΑΙ ΧΟΡΟ ΜΕ ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΠΥΖΟΥΚΙ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΗ ΑΡΩΝΗ ΚΑΙ ΝΙΚΟΛΑΟ ΣΑΛΕΑ.
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2016
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΡΓΥΡΩ ΜΕΝΤΗ ΤΗΛ.2734047041
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΕΦΙ ΚΑΙ ΧΟΡΟ ΜΕ ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΠΥΖΟΥΚΙ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΗ ΑΡΩΝΗ ΚΑΙ ΝΙΚΟΛΑΟ ΣΑΛΕΑ.
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2016
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΡΓΥΡΩ ΜΕΝΤΗ ΤΗΛ.2734047041
Κινδυνεύει η Αεροπορική σύνδεση με τα Κύθηρα [Ερώτηση Κατσαφάδου]
Ερώτηση για τη διατήρηση και επέκταση της αεροπορικής γραμμής των Κυθήρων κατέθεσε ο Βουλευτής ΝΔ Α΄ Πειραιώς και Νήσων Κώστας Κατσαφάδος στον αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρίστο Σπίρτζη.
Ο κ. Κατσαφάδος στην ερώτησή του, όπως και σε προγενέστερες ερωτήσεις του, έχει επισημάνει την ανάγκη για διατήρηση και επέκταση της υπάρχουσας αεροπορικής γραμμής Θεσσαλονίκης- Καλαμάτας έως τα Κύθηρα και την ένταξή της στις γραμμές παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονες), ως ζήτημα ζωτικής σημασίας για το νησί των Κυθήρων και την αεροπορική σύνδεση των κατοίκων του με τη Βόρεια Ελλάδα και τη Νότια Πελοπόννησο.
Ωστόσο μέχρι σήμερα, όπως τονίζει, δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση σχετικά με την ανανέωση των προγραμμάτων των γραμμών για την επιβολή δημόσιας παροχής υπηρεσιών (άγονων γραμμών), τη στιγμή που, όπως επισημαίνει, βάσει Ευρωπαϊκού Κανονισμού (ΕΚ 1008/2008) χρειάζεται να δημοσιευθούν τουλάχιστον 60 ημέρες πριν την ανακοίνωση του διαγωνισμού.
«Αν δεν προχωρήσει άμεσα η διαδικασία θα επιφέρει σοβαρό τουριστικό πλήγμα στα νησιά μας, καθώς πολλοί πράκτορες του εξωτερικού κλείνουν τα τουριστικά πακέτα αρκετούς μήνες πριν» υπογραμμίζει στην ερώτησή του ο Βουλευτής.
Η ερώτηση του κ. Κατσαφάδου έχει ως εξής:
«Κύριε Υπουργέ,
Με επανειλημμένες Ερωτήσεις μου έχω επισημάνει την ανάγκη για διατήρηση και επέκταση της υπάρχουσας αεροπορικής γραμμής Θεσσαλονίκης- Καλαμάτας έως τα Κύθηρα και την ένταξή της στις γραμμές παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονες), ως ζήτημα ζωτικής σημασίας για το νησί των Κυθήρων και την αεροπορική σύνδεση των κατοίκων του με τη Βόρεια Ελλάδα και τη Νότια Πελοπόννησο.
Έχουμε μπει ήδη στον Δεκέμβριο και δυστυχώς δεν υπάρχει καμία ενημέρωση, σχετικά με την ανανέωση των προγραμμάτων των γραμμών για την επιβολή δημόσιας παροχής υπηρεσιών (άγονων γραμμών), τη στιγμή που, όπως γνωρίζετε, βάσει Ευρωπαϊκού Κανονισμού (ΕΚ 1008/2008) χρειάζεται να δημοσιευθούν τουλάχιστον 60 ημέρες πριν την ανακοίνωση του διαγωνισμού. Με την καθυστέρηση αυτή, υπάρχει ο κίνδυνος πολλά υπάρχοντα προγράμματα στα νησιά να λήξουν και να μείνουν τα νησιά μας ακάλυπτα, μεσούσης της καλοκαιρινής περιόδου. Επιπλέον, αν δεν προχωρήσει άμεσα η διαδικασία θα επιφέρει σοβαρό τουριστικό πλήγμα στα νησιά μας, καθώς πολλοί πράκτορες του εξωτερικού κλείνουν τα τουριστικά πακέτα αρκετούς μήνες πριν.
Κατόπιν τούτου ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Πότε πρόκειται να δημοσιευτεί το πρόγραμμα των άγονων γραμμών; Πού οφείλεται η μέχρι σήμερα καθυστέρησή του;
2. Τί προτίθεται να πράξει με την αεροπορική σύνδεση των Κυθήρων και την ένταξη της γραμμής στη δημόσια παροχή υπηρεσιών;
3. Σε περίπτωση που, λόγω της καθυστέρησης ανακοίνωσης των προγραμμάτων, λήξουν κάποια προγράμματα, τι πρόκειται να πράξει για να μη μείνουν τα νησιά μας ακάλυπτα; Θα υπάρξει παράταση των υπαρχόντων προγραμμάτων για την αποφυγή αναστάτωσης μεσούσης της καλοκαιρινής περιόδου;
Ο κ. Κατσαφάδος στην ερώτησή του, όπως και σε προγενέστερες ερωτήσεις του, έχει επισημάνει την ανάγκη για διατήρηση και επέκταση της υπάρχουσας αεροπορικής γραμμής Θεσσαλονίκης- Καλαμάτας έως τα Κύθηρα και την ένταξή της στις γραμμές παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονες), ως ζήτημα ζωτικής σημασίας για το νησί των Κυθήρων και την αεροπορική σύνδεση των κατοίκων του με τη Βόρεια Ελλάδα και τη Νότια Πελοπόννησο.
Ωστόσο μέχρι σήμερα, όπως τονίζει, δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση σχετικά με την ανανέωση των προγραμμάτων των γραμμών για την επιβολή δημόσιας παροχής υπηρεσιών (άγονων γραμμών), τη στιγμή που, όπως επισημαίνει, βάσει Ευρωπαϊκού Κανονισμού (ΕΚ 1008/2008) χρειάζεται να δημοσιευθούν τουλάχιστον 60 ημέρες πριν την ανακοίνωση του διαγωνισμού.
«Αν δεν προχωρήσει άμεσα η διαδικασία θα επιφέρει σοβαρό τουριστικό πλήγμα στα νησιά μας, καθώς πολλοί πράκτορες του εξωτερικού κλείνουν τα τουριστικά πακέτα αρκετούς μήνες πριν» υπογραμμίζει στην ερώτησή του ο Βουλευτής.
Η ερώτηση του κ. Κατσαφάδου έχει ως εξής:
«Κύριε Υπουργέ,
Με επανειλημμένες Ερωτήσεις μου έχω επισημάνει την ανάγκη για διατήρηση και επέκταση της υπάρχουσας αεροπορικής γραμμής Θεσσαλονίκης- Καλαμάτας έως τα Κύθηρα και την ένταξή της στις γραμμές παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονες), ως ζήτημα ζωτικής σημασίας για το νησί των Κυθήρων και την αεροπορική σύνδεση των κατοίκων του με τη Βόρεια Ελλάδα και τη Νότια Πελοπόννησο.
Έχουμε μπει ήδη στον Δεκέμβριο και δυστυχώς δεν υπάρχει καμία ενημέρωση, σχετικά με την ανανέωση των προγραμμάτων των γραμμών για την επιβολή δημόσιας παροχής υπηρεσιών (άγονων γραμμών), τη στιγμή που, όπως γνωρίζετε, βάσει Ευρωπαϊκού Κανονισμού (ΕΚ 1008/2008) χρειάζεται να δημοσιευθούν τουλάχιστον 60 ημέρες πριν την ανακοίνωση του διαγωνισμού. Με την καθυστέρηση αυτή, υπάρχει ο κίνδυνος πολλά υπάρχοντα προγράμματα στα νησιά να λήξουν και να μείνουν τα νησιά μας ακάλυπτα, μεσούσης της καλοκαιρινής περιόδου. Επιπλέον, αν δεν προχωρήσει άμεσα η διαδικασία θα επιφέρει σοβαρό τουριστικό πλήγμα στα νησιά μας, καθώς πολλοί πράκτορες του εξωτερικού κλείνουν τα τουριστικά πακέτα αρκετούς μήνες πριν.
Κατόπιν τούτου ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Πότε πρόκειται να δημοσιευτεί το πρόγραμμα των άγονων γραμμών; Πού οφείλεται η μέχρι σήμερα καθυστέρησή του;
2. Τί προτίθεται να πράξει με την αεροπορική σύνδεση των Κυθήρων και την ένταξη της γραμμής στη δημόσια παροχή υπηρεσιών;
3. Σε περίπτωση που, λόγω της καθυστέρησης ανακοίνωσης των προγραμμάτων, λήξουν κάποια προγράμματα, τι πρόκειται να πράξει για να μη μείνουν τα νησιά μας ακάλυπτα; Θα υπάρξει παράταση των υπαρχόντων προγραμμάτων για την αποφυγή αναστάτωσης μεσούσης της καλοκαιρινής περιόδου;
Ερώτηση Γρηγοράκου σε Τσακαλώτο – Kατρούγκαλο για το PSI
Υπερασπιζόμενος την πολιτική επιλογή του κουρέματος των ομολόγων των ταμείων, ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Λακωνίας Λεωνίδας Γρηγοράκος απευθύνει ερώτηση προς τους υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας. Με αυτήν ζητά την προσκόμιση εγγράφων που ο ίδιος εκτιμά ότι θα φωτίσουν την αλήθεια σχετικά με το PSI. Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης:
“Η κατ΄ εξακολούθηση διαστρέβλωση της αλήθειας είναι κύριο γνώρισμα του ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ ανδρώθηκε μέσα από τη διασπορά ψευδών υποσχέσεων και πλαστών προσδοκιών. Προσφάτως επανέφερε στην επικαιρότητα το θέμα του PSI και των ασφαλιστικών ταμείων. Ο εταίρος του ΣΥΡΙΖΑ άρχισε να εκτοξεύει απειλές προς πάσα κατεύθυνση, ενώ ο ίδιος ο πρωθυπουργός κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ για το PSI, που έγινε με νόμο ψηφισμένο από τη συντριπτική κοινοβουλευτική πλειοψηφία της κυβέρνησης Παπαδήμου με την ψήφο και της ΝΔ, συμπεριλαμβανομένου του σημερινού ΠτΔ ως βουλευτή τότε της ΝΔ. Επειδή όμως η αλήθεια είναι διαφορετική και ποτέ δεν έχει τολμήσει η κυβέρνηση να αναφέρει τα πραγματικά στοιχεία για το PSI και τα ασφαλιστικά ταμεία, ζητούμε να μας κοινοποιήσετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα των ασφαλιστικών ταμείων και του υπουργείου Οικονομικών που να απαντούν στα παρακάτω ερωτήματα.
Ερωτώνται οι κύριοι υπουργοί:
1. Ποια ήταν η ονομαστική και ποια η τρέχουσα αξία των ελληνικών κρατικών ομολόγων (ΟΕΔ) που κατείχαν τα ασφαλιστικά ταμεία πριν από το PSI; Πιο συγκεκριμένα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε ποια ήταν η ακριβής ονομαστική και τρέχουσα (αγοραία) αξία σύμφωνα με την τιμή των ομολόγων στη δευτερογενή αγορά εκείνη την περίοδο (08.03.2012) ανά ασφαλιστικό ταμείο κύριας και επικουρικής σύνταξης. Επίσης παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για τις ετήσιες αποδόσεις που είχε το χαρτοφυλάκιο ΟΕΔ ανά ασφαλιστικό ταμείο, γιατί για τη χρηματοδότηση των ταμείων σημασία έχουν οι αποδόσεις.
2. Ποια ήταν η ονομαστική και ποια η τρέχουσα (αγοραία) τιμή των αξίων των ΟΕΔ που κατείχαν τα ασφαλιστικά ταμεία μετά το PSI; Πιο συγκεκριμένα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε ποια ήταν η ονομαστική και η τρέχουσα αξία ανά ασφαλιστικό ταμείο στις 30.10.2012. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για το σύνολο των κρατικών ομολόγων, αλλά και ομολόγων – ισοδυνάμων ρευστού με την εγγύηση του EFSF που κατείχαν τα ασφαλιστικά ταμεία στις 30.10.2012. Τα ανωτέρω στοιχεία να είναι ανά ασφαλιστικό ταμείο. Παρακαλούμε επίσης να μας ενημερώσετε για τις ετήσιες αποδόσεις του μετά το PSI χαρτοφυλακίου ομολόγων ανά ταμείο, συμπεριλαμβανομένων και των αποδόσεων των ομολόγων του EFSF.
3. Πώς χρησιμοποίησαν το ισοδύναμο ρευστού που έλαβαν από την ανταλλαγή ομολόγων τα ασφαλιστικά ταμεία; Ποιο ήταν το αποτέλεσμα της επιλογής που έκανε η ΑΕΔΑΚ του ΙΚΑ να αγοράσει με το ισοδύναμο ρευστού που έλαβε λόγω PSI ομόλογα του ελληνικού δημοσίου νέας έκδοσης, όπως είχε συστήσει η τότε κυβέρνηση στα ταμεία;
4. Αν δεν γινόταν η εθελοντική ανταλλαγή ομολόγων του 2012 μέσω ρητρών συλλογικής δράσης (PSI), ποια θα ήταν η τύχη των χαρτοφυλακίων σε ΟΕΔ των ελληνικών ασφαλιστικών ταμείων; Ποια θα ήταν η τρέχουσα αξία των χαρτοφυλακίων αυτών και οι αποδόσεις τους σε περίπτωση ασύντακτης χρεοκοπίας του ελληνικού δημοσίου; Από ποιον και πώς θα πληρωνόντουσαν τα ΟΕΔ στη λήξη τους;
5. Πόσο ήταν το σύνολο της επιχορήγησης των ασφαλιστικών ταμείων από το δημόσιο την περίοδο 2009-2015 και την υποπερίοδο 2012-2015 και πόσες θα ήταν οι προσδοκώμενες αποδόσεις από το χαρτοφυλάκιο ΟΕΔ που κατείχαν τα ταμεία, αν δεν μεσολαβούσε το PSI;
6. Το δημόσιο που επωφελήθηκε από το κούρεμα των ομολόγων των ταμείων ως κεντρική κυβέρνηση συγκροτεί μαζί με τα ασφαλιστικά ταμεία και άλλους φορείς τη γενική κυβέρνηση; Μήπως συνεπώς το κούρεμα των ομολόγων των ταμείων λόγω PSI είναι απλώς ενδοκυβερνητικός συμψηφισμός δημοσίου χρέους στο επίπεδο της γενικής κυβέρνησης που δεν έχασε τίποτα αλλά κέρδισε ονομαστική μείωση χρέους κατά περίπου 96 δισ. ευρώ (μαζί με την επακολουθήσασα επαναγορά ομολόγων) και πρόσθετη μείωση του δημοσίου χρέους σε καθαρή παρούσα αξία (NPV), που σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ESM/EFSF υπερβαίνει τα 100 δισ. ευρώ, δηλαδή το 49% του ελληνικού ΑΕΠ του 2013 (ESM, annual report, 2014, σελ 28-30);
Παρακαλούμε να κατατεθούν όλα τα σχετικά με τα παραπάνω ερωτήματα και στοιχεία έγγραφα των ασφαλιστικών ταμείων, του ΓΛΚ, του ΟΔΔΗΧ, της ΤτΕ και κάθε άλλου εμπλεκόμενου φορέα ή υπηρεσίας”.
Αποζημιώσεις για τον ανεμοστρόβιλο στο Δήμο Ευρώτα
Όπως γνωστοποιεί η νομαρχιακή επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ, οι αποζημιώσεις που ζητήθηκαν από το δήμο Ευρώτα για τις κύριες κατοικίες οι οποίες επλήγησαν από τον πρόσφατο ανεμοστρόβιλο εγκρίθηκαν με απόφαση της αναπληρώτριας υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θ. Φωτίου.
Το σύνολο των 236.788,94 ευρώ που αιτήθηκε ο δήμος (10.898,94 ευρώ για αντιμετώπιση άμεσων βιοτικών αναγκών και 225.890 ευρώ για αντικατάσταση οικοσκευών) βρίσκεται ήδη στα ταμεία του.