Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Νέες αιχμές του Γρηγοράκου για τη Γεννηματά

«Μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή Κεντροδεξιά θα ήταν χρήσιμη για τη χώρα», επισημαίνει ο ανεξάρτητος βουλευτής, Λεωνίδας Γρηγοράκος, σε συνέντευξη στο «Βήμα».
Ο Λεωνίδας Γρηγοράκος επιμένει στις απόψεις που διατύπωσε για τον νέο πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκο Μητσοτάκη και στην κριτική του προς την πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Φώφη Γεννηματά, διευκρινίζει ότι παραμένει ενεργός στον δικό του πολιτικό χώρο, της Σοσιαλδημοκρατίας και μιλάει για τη σχέση του με τον Ευάγγελο Βενιζέλο.
«Αν δεν αποκτήσει πολιτικό βάθος η Δημοκρατική Συμπαράταξη, θα ενισχύσει τις φυγόκεντρες τάσεις όλων εκείνων που αναζητούν νέα πολιτική έκφραση», παρατηρεί ο ανεξάρτητος βουλευτής.
Ερωτηθείς εάν σκοπεύει να παραδώσει την έδρα του, ο Λεωνίδας Γρηγοράκος επισημαίνει: «Θα παραμείνω ενεργός βουλευτής, τιμώντας την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου οι λάκωνες συμπολίτες μου. Μην ξεχνάτε ότι το ποσοστό του 12,4% του ΠΑΣΟΚ - Δημοκρατικής Συμπαράταξης στη Λακωνία ήταν διπλάσιο του ποσοστού που αποσπάσαμε σε όλη την Επικράτεια. Η έδρα δεν μου χαρίστηκε ούτε την κληρονόμησα».
Σχολιάζοντας τη διαγραφή του ο Λεωνίδας Γρηγοράκος λέει: «Η ελεύθερη έκφραση της γνώμης μου υπαγορεύεται από την επιλογή μου να καταθέτω τους προβληματισμούς και τις απόψεις μου για την πορεία της χώρας, για το πολιτικό σύστημα, για το κομματικό σύστημα, για την παράταξή μου. Έτσι έπραττα πάντα και έτσι έπραξα και τώρα.
Όπως φάνηκε όμως, η αυτονόητη για εμένα ενέργεια αντιστρατεύεται τα σχέδια εκείνων που θέλουν να επιβάλουν τις πρακτικές και τις πολιτικές του παρελθόντος.
Πιστεύω ακράδαντα πως η διαγραφή μου εξυπηρετεί αυτή την επιδίωξη. Ως εκ τούτου, η “αμφισβήτηση” για την οποία κάνατε λόγο δεν προέρχεται από εμένα αλλά από μια πράγματι απαίδευτη ηγεσία, η οποία δεν αντιλαμβάνεται ότι πέρασαν οι εποχές των κραυγών και της ενοχοποίησης της αντίθετης άποψης.
Διαφώνησα με τη θέση ότι μας χωρίζει άβυσσος με τις δυνάμεις της Κεντροδεξιάς, γιατί είναι παράδοξο να ανακαλύπτουμε σήμερα την άβυσσο όταν συγκυβερνούσαμε με τη Νέα Δημοκρατία επί δύο χρόνια.
Μια τέτοια θέση δυστυχώς παραπέμπει στις παρωχημένες θεωρίες ότι εμείς είμαστε φορείς του φωτός ενώ οι αντίπαλοί μας φορείς του σκότους.
Αποπνέει αντιδημοκρατικότητα. Αλήθεια, όταν η κυρία Γεννηματά πάει στο Συμβούλιο των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών θα εγκαλέσει τους γερμανούς και τους γάλλους Σοσιαλιστές για τις συνεργασίες τους;».
Eρωτηθείς για το αν θα ανταποκρινόταν θετικά σε ενδεχόμενη πρόσκληση του Κυριάκου Μητσοτάκη για διεύρυνση της Νέας Δημοκρατίας, τονίζει ότι η πολιτική και ιδεολογική μου ταυτότητα είναι γνωστή.
«Το ίδιο και η αταλάντευτη προσήλωσή μου στις αρχές και στις αξίες της ευρωπαϊκής Σοσιαλδημοκρατίας και της Κεντροαριστεράς. Η συμμετοχή μου στο ΠαΣοΚ υπαγορεύθηκε από αυτές τις αρχές, τις οποίες ούτε διαπραγματεύθηκα ούτε θα διαπραγματευθώ στο μέλλον.
Μέλημά μου ήταν και παραμένει η ανασύνθεση της μεγάλης προοδευτικής παράταξης που θα υπερβαίνει τα σημερινά καχεκτικά κομματικά σχήματα. Ως εκ τούτου, το μόνο για το οποίο νοιάζομαι είναι η ανασύνθεση της κατακερματισμένης Κεντροαριστεράς και η διεύρυνσή της», ανέφερε ο ανεξάρτητος βουλευτής.
Τέλος, όσον αφορά τα σενάρια που διατυπώνονται ότι λειτούργησε έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού του ενδεχόμενο επιστροφής του Ευάγγελου Βενιζέλου, ο Λεωνίδας Γρηγοράκος σημειώνει: "Δυστυχώς οι παθογένειες των κομματικών μηχανισμών είναι παρούσες. Αυτές εμποδίζουν πολλούς να δουν πέρα από τον μικρόκοσμό τους. Προφανώς κάποιοι αδυνατούν να αποκτήσουν μια δική τους αυτοτελή και αυτόφωτη ταυτότητα.
Η πολιτική μου φιλία με τον Ευάγγελο Βενιζέλο εδράζεται σε αρχές και αξίες τις οποίες δεν μπορούν να αντιληφθούν όλοι εκείνοι που επιδίδονται σε ευτελή και μικροπολιτικά παιχνίδια».
Πηγή http://www.kontranews.gr/

ΑΓΙΑ ΠΕΛΑΓΙΑ 60'ς-70'ς [ΑΡΧΕΙΟ ΤΑΣΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ]

Αγία Πελαγία Kύθηρα - 60'ς-70'ς ???
Φωτογραφία σκαναρισμένη από το βιβλίο του Τάσου Κουκούλη "'Ελα στα Κύθηρα" του 1982


Πηγή ΤΑΣΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ

ΑΡΘΡΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΑΝΕΛΛ ΚΑΙ ΝΔ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ‏



Οι ΑΝ.ΕΛΛ. απέναντι στη νέα Ν.Δ.:

Ιδού ο δρόμος, ιδού και ο χάρτης



Του ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΙΡΑ*



Με την εκλογή Μητσοτάκη στην προεδρία της ΝΔ, η πολιτική ζωή αποκτά νέο ενδιαφέρον. Καταρχήν διότι ιδεολογικοποιείται περαιτέρω.

Ο νέος πρόεδρος της ΝΔ δεν έχει κρύψει ποτέ του ότι είναι ακραιφνής νεοφιλελεύθερος, αντίπαλος του κοινωνικού κράτους και των εργασιακών κεκτημένων και οπαδός ενός επιχειρηματικού- επενδυτικού laissez faire που αναγνωρίζει ελευθερίες, κίνητρα και οφέλη αποικιοκράτη αδαμαντωρύχου σε αφρικανική χώρα. Αν ο Σόϊμπλε, ο Ντάϊσελμπλουμ, το ξένο (γερμανικό κυρίως) επεκτατικό κεφάλαιο, οι ανερμάτιστοι τραπεζίτες, οι αχόρταγοι εργολάβοι, οι συστημικοί μηντιάρχες σκιτσάριζαν τον ιδανικό πολιτικό, θα έδιναν την πολιτική μορφή ενός Μητσοτάκη και αυτό το σκίτσο επέλεξαν 173.000 ψηφοφόροι. Σημειωτέον, σε μαθηματικά εθνικών εκλογών Σεπτεμβρίου 2015, πάνω-κάτω τόσοι ψήφισαν Λαφαζάνη ή Λεβέντη. Επιδιώκοντας να κυνηγήσει ψήφους διεύρυνσης σε νέα κοινά, ο Κ. Μητσοτάκης θα επιχειρήσει να φτιασιδώσει το ιδεολογικό προφίλ του με μπόλικο κοινωνικό make up, αλλά οι απόψεις του ήταν, είναι και θα είναι ίδιες, δεδομένες και αμετάβλητες. Έξτρα πετράδι στο προεδρικό στέμμα και οι γνωστοί ακροδεξιοί, σαμαρικοί, επενικοί, λεπενικοί, αρνητές του Πολυτεχνείου, που τον στήριξαν.

Με την εκλογή Μητσοτάκη, η πολιτική ζωή του τόπου ταξικοποιείται επίσης περαιτέρω. Ένας αυθεντικός γόνος της ολιγαρχίας των πολιτικών-αστικών ελίτ, που ως τέτοιος κυρίως ξεκίνησε να πηγαίνει σε κολέγια, για να πάρει σειρά μετά για τα ξένα πανεπιστήμια και τους προνομιακούς διορισμούς, ήδη αρχίζει και λέει στον χειμαζόμενο από τα μνημόνια Έλληνα μικρομεσαίο, μικροαστό, εργάτη, αγρότη, οικογενειάρχη ότι καταλαβαίνει τις αγωνίες του, γιατί έχει ιδρώσει να κολλήσει ένσημα. Φευ! Στην Ελλάδα όλοι γνωριζόμαστε, ο λαός έχει πάψει να είναι αφελής, επιλήσμων, ή λωτοφάγος και οι πολίτες δε λογίζονται πλέον για πελάτες, πόσο μάλλον για κολίγοι σε κοτζαμπάσηδες.

Σε ότι αφορά το ιδεολογικό κομμάτι, αποτελεί στοίχημα και στόχο εφικτό για τους Ανεξάρτητους Έλληνες να αποτελέσουμε το πολιτικό σπίτι για τον κεντροδεξιό οπαδό της σχολής του ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού με κοινωνικό πρόσημο, προσεγγίζοντάς τον με τη δική μας ιδεολογική πλατφόρμα του εθνικού, πατριωτικού, δημοκρατικού κέντρου. Ο δρόμος είναι κοντινός και καλόβατος.

Σε ότι αφορά την ταξικότητα, εμείς σε σύγκριση με τους πορφυρογέννητους που τους έταξαν οι μοίρες για αρχηγούς και πρωθυπουργούς, έχουμε σίγουρα ζήσει τι σημαίνει κόπος και αγωνία, εργασία και ανεργία, απόλυση και μικρή αγγελία, αναγνώριση και ματαίωση. Ξέρουμε ότι ιδρώτα χύνει ο άνθρωπος και στην οικοδομή και στο χωράφι και στην ουρά του ΟΑΕΔ, όχι μονάχα στο τένις ή στη σάουνα. Ο χάρτης της Κοινωνίας περιέχει και το δικό μας καθημερινό στίγμα.

Ιδού ο δρόμος λοιπόν, ιδού και ο χάρτης…





* Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΙΡΑΣ είναι ο Γενικός Γραμματέας των Ανεξαρτήτων Ελλήνων

ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ.(Εορτάζεται στις 17 Ιανουαρίου) Toυ Πρωτ. π. Γεωργίου Παπαβαρνάβα

Ο άγιος Αντώνιος, ο καθηγητής της ερήμου, είναι από τους λίγους που έλαβαν την προσωνυμία μέγας. Πραγματικά, υπήρξε μέγας αθλητής του πνευματικού στίβου και θριαμβευτής στους αγώνες εναντίον της πλάνης, της αμαρτίας, του διαβόλου και των πολυμόρφων παθών. Ο βίος του, που συνεγράφη από έναν άλλον μέγα, τον σύγχρονό του άγιο Αθανάσιο, Αρχιεπίσκοπο Αλεξανδρείας, είναι υπερθαύμαστος και αξιοζήλευτος. Η μελέτη του πρέπει να αποτελή εντρύφημα όλων εκείνων, οι οποίοι ποθούν να βιώσουν το μεγαλείο της κατά Χριστόν ζωής.
Ο μέγας Αντώνιος με την άσκηση και την αδιάλειπτη προσευχή έφθασε στην κορυφή της πνευματικής ζωής και απέκτησε την αληθινή σοφία. "Ονομάζει τον εαυτό του "ιδιώτην" και ήταν αγράμματος, είχε όμως διδάσκαλον την άνωθεν σοφίαν του Πνεύματος. Από την σοφία αυτή φωτισμένος και εμπνευσμένος έδωκε σοφότατες αποκρίσεις σε διαφόρους Χριστιανούς, που ζητούσαν να ωφεληθούν ψυχικά, όπως φαίνεται σε πολλά μέρη των "Γεροντικών" βιβλίων. Εκτός από αυτές άφησε και τα "εκατόν εβδομήκοντα κεφάλαια", που περιλαμβάνονται στην "Φιλοκαλία" και προσφέρουν μεγάλη ωφέλεια σε όσους τα διαβάζουν".
Άσκηση ονομάζεται η προσπάθεια που κάνει ο άνθρωπος να εφαρμόζη το θέλημα του Θεού στην ζωή του. Η προσπάθεια να μεταμορφώση τα πάθη του, να καθαρθή από τα πάθη, για να μπορέση να αγαπήση "εξ όλης ψυχής και καρδίας", τον Θεό και τον άνθρωπο. Γιατί είναι αδύνατο να αγαπά αληθινά όποιος εξουσιάζεται από τα πάθη και κυρίως από την φιλαυτία, που καταδυναστεύει τον άνθρωπο και κάνει την ζωή του δύσκολη. Φιλαυτία είναι η άλογη αγάπη προς τον εαυτό μας και από αυτήν, ως από μητέρα, γεννώνται όλα τα άλλα πάθη, όπως της υπερηφανείας, της κενοδοξίας, της φιληδονίας, της φιλαργυρίας κ.λ.π.
Στις ημέρες μας, συχνά γίνεται λόγος για την αγάπη, την ειρήνη και την φιλία μεταξύ των ανθρώπων και των λαών και για άλλα παρόμοια. Καλά είναι όλα αυτά, αλλά το ερώτημα είναι πώς μπορεί κανείς να αγαπά τους άλλους και να ειρηνεύη μαζί τους, την στιγμή που είναι υποδουλωμένος στα πάθη και δεν μπορεί να ειρηνεύση με τον ίδιο τον εαυτό του; Η αγάπη, κατά τον άγιο Μάξιμο τον ομολογητή, είναι έκγονος απαθείας. Δηλαδή γεννάται και αυξάνεται μέσα σε μια καρδιά, η οποία έχει καθαρθή ή τουλάχιστον αγωνίζεται επίμονα και επίπονα να καθαρθή από τα πάθη. Τότε η αγάπη είναι ανιδιοτελής και ανθεκτική στις αντιξοότητες και τις δυσκολίες. Δεν έχει ημερομηνία λήξης, αλλά διαρκεί και πέραν του τάφου, είναι "συνομήλικη με τους αιώνες". Αντίθετα, η εμπαθής αγάπη είναι ψεύτικη και διαρκεί όσον καιρό είναι σε θέση να υπηρετή και να τρέφη ή να τρέφεται από τα πάθη. Και πώς είναι δυνατόν να έχη αντοχή και διάρκεια, αφού οι συνθήκες ζωής αλλάζουν, τα συμφέροντα μεταβάλλονται και το ανθρώπινο σώμα φθείρεται και αλλοιώνεται;

Το Μήνυμα Της Κυριακής 17 01 16


Τό Μήνυμα της Κυριακής (Ηχητικό μήνυμα) από τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ.ΣΕΡΑΦΕΙΜ
† ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ! ΛΟΥΚΑ
(17-01-2016)