Θ. Δρίτσας: Δεν θα επιτρέψουμε να γίνει η Νεάπολη περιοχή με περιβαλλοντική μόλυνση. Νομοθετικά ρύθμιση ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ Κυθήρων
Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για το «πειρατικό» αγκυροβόλιο στον όρμο Βοιών, το οποίο αποκάλυψε η «Α» με την ανάρτηση βίντεο - ντοκουμέντου που καταδεικνύει ότι συνεργείο πραγματοποιεί στα «κρυφά» βαριές επισκευαστικές εργασίες σε αγκυροβολημένο πλοίο.
«Δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουμε να γίνει η Νεάπολη περιοχή με περιβαλλοντική μόλυνση», ξεκαθάρισε χθες ο αν. υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας, μιλώντας στην εκπομπή του Κ. Αρβανίτη στον ραδιοσταθμό 105,5 Στο Κόκκινο.
Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για το «πειρατικό» αγκυροβόλιο στον όρμο Βοιών, το οποίο αποκάλυψε η «Α» με την ανάρτηση βίντεο - ντοκουμέντου που καταδεικνύει ότι συνεργείο πραγματοποιεί στα «κρυφά» βαριές επισκευαστικές εργασίες σε αγκυροβολημένο πλοίο.
«Δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουμε να γίνει η Νεάπολη περιοχή με περιβαλλοντική μόλυνση», ξεκαθάρισε χθες ο αν. υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας, μιλώντας στην εκπομπή του Κ. Αρβανίτη στον ραδιοσταθμό 105,5 Στο Κόκκινο.
Αναφερόμενος
στο αίτημα του λιμενάρχη για αλλαγή του Ειδικού Κανονισμού Λιμένος, ο
Θ. Δρίτσας σημείωσε ότι ο λιμενάρχης έκανε πρόσκληση στους φορείς χωρίς
να έχει ληφθεί καμία ακόμη απόφαση. «Δεν υπάρχει . περίπτωση να ληφθούν
αποφάσεις χωρίς να είναι σύμφωνοι και οι κάτοικοι της περιοχής»,
υπογράμμισε.
Χαχζηπέρος: Γίνεται κατάχρηση
Χαχζηπέρος: Γίνεται κατάχρηση
«Το θέμα είναι ότι στην περιοχή αυτή η οποία είναι πράγματι, ασφαλές αγκυροβόλιο, γίνεται κατάχρηση, με αποτέλεσμα μεγάλα πλοία να αγκυροβολούν και να κάνουν, μάλιστα, σοβαρές εργασίες όπως φαίνεται και στο βίντεο της «Α».
Εργασίες που επιβαρύνουν το περιβάλλον και τον βυθό, δημιουργώντας μεγάλα προβλήματα», σχολιάζει στην «Α» ο αντιπεριφερειάρχης Νήσων Π. Χατζηπέρος.
Ο ίδιος υπογραμμίζει πως το πρόβλημα δεν είναι «αισθητικό», αλλά «καταστροφή του περιβάλλοντος σε μια πολύ ευαίσθητη περιοχή, με σοβαρές συνέπειες στον τουρισμό».
«Γίνεται κατάχρηση απο τεράστια πλοία, που δεν έχουν ανάγκη να αγκυροβολήσουν εκεί αφού είναι κατασκευασμένα για ανοιχτές θάλασσες. Επομένως δεν αγκυροβολούν για λόγους ασφαλείας», επισημαίνει, τονίζονταςπως ο όρμος Βοιών δεν είναι κατάλληλος χώρος για τέτοια πλοία.
Την προηγούμενη εβδομάδα ο Π. Χατζηπέρος επισκέφτηκε τα Βάτικα και ζήτησε από το λιμεναρχείο όλα τα στατιστικά στοιχεία και την κείμενη νομοθεσία· «Να γίνει το αγκυροβόλιο, για τα μικρά όμως πλοία, εφ' όσον είναι απαραίτητο. Να στέκονται μόνο για προστασία και άμεσα να αποπλέουν», σημειώνει.
Παράλληλα, αναφέρει ότι θα κατατεθεί πρόταση προς ψήφιση στο Περιφερειακό Συμβούλιο για αυστηροποίηση του Κανονισμού Λιμένος, τηρηση της νομοθεσίας και λεπτομερή αστυνόμευση. «Να τηρούνται οι νόμοι για την ναύσιπλόΐα και την άσφάλεια του περιβάλλοντος», υπογραμμίζει, επισημαίνοντας ότι η πρόταση είναι γνωστή και στον-Θ. Δρίτσα.
ΣΥΡΙΖΑ Κυθήρων:Όχι σε κάθε είδους αγκυροβολία
Την αντίθεση του με οιαδήποτε αγκυροβολία και παραμονή πλοίων στην περιοχή, εκφράζει ο ΣΥΡΙΖΑ Κυθήρων, που ζητάει από τον αρμόδιο αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας να φέρει σχετικό νομοσχέδιο που να απορρίπτει κάθε είδους αγκυροβολία.
«Μέχρι σήμερα, κανείς από το λιμεναρχείο, όπως λένε οι κάτοικοι δεν ελέγχει τα πλοία και τις εργασίες που γίνονται, αφού το σκάφος του Λιμενικού είναι μονίμως δεμένο στον μώλο» καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ, που τονίζει την απουσία τελώνη στις τροφοδοσίες και στην αλλαγή πληρωμάτων, ενώ, σύμφωνα με καταγγελίες κατοίκων, δύτες δουλεύουν ημέρες και νύχτες στα ύφαλα των πλοίων χωρίς κανείς να ελέγχει τι κάνουν.
«Από τη δραστηριότητα αυτή υποβαθμίζεται η ποιότητα ζωής των κατοίκων, πλήττεται ο τουρισμός της περιοχής (Ελαφόνησος, Νεάπολη, Κύθηρα), απαξιώνονται υποδομές και επενδύσεις στον τομέα αυτό, ενώ αποθαρρύνεται η περαιτέρω ανάπτυξη χους», σημειώνει, μεταξύ άλλων, ο ΣΥΡΙΖΑ Κυθήρων.
-------------------------------------------
Πηγή: ΑΥΓΗ - Σπύρος Ραγιανάκης
-------------------------------------------
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου