Πηγή http://kithiraikanea.blogspot.gr ΦΩΤΟ Γιώργος Σάμιος
Κατόπιν πρόσφατων πληροφοριών τελικά το φορτίο του πλοίου δεν είναι
σιδηρομετάλευμα αλλά κάρβουνο. Στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι οι
ισορροπίες αλλάζουν στην προκειμένη περίπτωση. Ο λόγος είναι ότι το
κάρβουνο θεωρείται επικίνδυνο φορτίο και ειδικά κάτω από πολύ υψηλές
περιβαλλοντολογικές συνθήκες. Η δημιουργία μονοξειδίου από το φορτίο
πολλές φορές είναι παράγοντας εκρήξεων σε περιπτώσεις ελλειμματικού
αερισμού του φορτίου.
Να σημειωθεί επίσης ότι η επικοινωνία με το πλήρωμα είναι προβληματική
και γι αυτό ίσως υπάρχουν καθυστερήσεις μια και είναι δύσκολο να βρεθεί
γλώσσα επικοινωνίας με το πλήρωμα. Οι αρχές πλέον αντιμετωπίζουν ένα
θέμα και εκεί.
Με τα μέχρι στιγμής στοιχεία δεν υπάρχει ανησυχία για διαρροές ευτυχώς.
Πλην όμως πρέπει να ελεγθεί από την λιμενική αρχή ότι ο αερισμός των
κυτών του πλοίου είναι επαρκής και διαρκής.
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι η εταιρία πλέον που πρέπει να κάνει την
διαδικασίας της ανάθεσης να τα βρεί στο θέμα το οικονομικό και να
ξεκινήσει η διαδικασία της αποκόλλησης. Το αισιόδοξο για την εξέλιξη
όπως μας πληροφόρησαν είναι ότι το πλοίο έχει αξιόπιστη ασφάλεια οπότε
θεωρείται δεδομένο ότι θα γίνουν όλα όπως πρέπει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου