Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

«Σιγή ασυρμάτου» από την κυβέρνηση για το μέλλον του αεροδρομίου Κυθήρων


kithira1
Καμία επί της ουσίας απάντηση σχετικά με τις επανειλημμένες  ερωτήσεις του Βουλευτή ΝΔ Α΄ Πειραιώς και Νήσων Κώστα Κατσαφάδου για τη διατήρηση και επέκταση της αεροπορικής γραμμής των Κυθήρων, δε φαίνεται να δίνει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Σύμφωνα με απάντηση σε σχετική ερώτηση του Βουλευτή (1771/8-12-2015), το Υπουργείο δεν τοποθετείται για το τι μέλλει γενέσθαι με την αεροπορική γραμμή των Κυθήρων, ούτε διευκρινίζει αν πρόκειται να δοθεί παράταση στο πρόγραμμα που λήγει τον Μάρτιο του 2016. Και αυτό, τη στιγμή που όλοι γνωρίζουν ότι βάσει Ευρωπαϊκού Κανονισμού (ΕΚ 1008/2008) χρειάζεται δημοσίευση του προγράμματος τουλάχιστον 60 ημέρες πριν την ανακοίνωση του διαγωνισμού, με σοβαρό κίνδυνο να μείνουν ακάλυπτα τα νησιά μεσούσης της τουριστικής περιόδου.
Είναι δε χαρακτηριστικό ότι ο αρμόδιος Υπουργός φαίνεται να «πετάει» το μπαλάκι στον Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, Κωνσταντίνο Λιντζεράκο, ο οποίος περιορίζεται στο να απαντά πως «το αίτημα περί ένταξης της γραμμής Θεσσαλονίκης- Κυθήρων σε καθεστώς παροχής δημόσιας υπηρεσίας με την επέκταση της ήδη υπάρχουσας γραμμής Θεσσαλονίκης- Καλαμάτας, έχει εκτεθεί στο έγγραφο περί ανανέωσης του υπόψη προγράμματος, μαζί με άλλα σχετικά αιτήματα.»
Σε ό,τι αφορά τη σύνδεση των Κυθήρων με το Ηράκλειο, η ΥΠΑ στην απάντησή της αναφέρει ότι « η εκμετάλλευση της γραμμής Κέρκυρας- Ακτίου- Κεφαλονιάς- Ζακύνθου ανατέθηκε σε εταιρεία που έχει βάση το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, με αποτέλεσμα να προκύψει και η σύνδεση των Κυθήρων με την Κρήτη (Ηράκλειο) σε εμπορική βάση.»
Κάτι όμως το οποίο, εδώ και ενάμισι χρόνο, έχει πάψει να ισχύει, αφού η εταιρεία που έχει αναλάβει τη γραμμή έχει διακόψει την εμπορική διασύνδεση των δυο αεροδρομίων.
ΣΧΟΛΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Κ.ΧΑΡΧΑΛΑΚΗ !
 Ο "δημοσιογραφικός" τίτλος, προφανώς για να προσελκύσει αναγνώστες, είναι άκρως παραπλανητικός. ΠΟΤΕ ακριβώς τέθηκε θέμα για "το μέλλον του Αεροδρομίου Κυθήρων";;; Να μας πουνε οι "δημοσιγράφοι". Το ζήτημα των συμβάσεων των αγόνων γραμμών δεν αφορά μόνο τα Κύθηρα, αλλά πάρα πολλούς προορισμούς και έχουν γίνει οι μέγιστες δυνατές παρεμβάσεις από όλους τους Δήμους και την ΚΕΔΕ. Το "μέλλον του Αεροδρομίου" λοιπόν ΠΟΥ και ΠΩΣ ακριβώς εμπλέκεται;; Χάριν της προσέλκυσης αναγνωστών οι τίτλοι γίνονται βαρύγδουποι και δυστυχώς ΨΕΥΔΕΙΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου