Επίκαιρη ερώτηση που θα συζητηθεί στη Βουλή κατέθεσε ο Βουλευτής ΝΔ Α’ Πειραιώς και Νήσων Κώστας Κατσαφάδος αναφορικά με την αναστολή δρομολογίων που εκτελούσε το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος» από Πειραιά για Κύθηρα, Αντικύθηρα, Κίσσαμο και Γύθειο.
Ο κ. Κατσαφάδος ζητεί από τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτη Κουρουμπλή να αποκατασταθεί άμεσα το θέμα που έχει δημιουργήσει προβλήματα στους κατοίκους αλλά και στους επισκέπτες του νησιού, εν μέσω τουριστικής περιόδου.
Στην ερώτησή του ο Βουλευτής , επισημαίνει ότι από τον Ιανουάριο του 2017 που η εταιρεία LANE ανέλαβε την εξυπηρέτηση αυτών των γραμμών, υπάρχουν διαρκώς προβλήματα, καθώς το πλοίο ταξιδεύει με μικρότερη ταχύτητα, παρουσιάζει καθυστερήσεις, ενώ δε διαθέτει on line σύστημα κρατήσεων και έκδοσης- πληρωμής εισιτηρίων όπως όλες οι μεταφορικές εταιρείες στην Ευρώπη.
«Όπως καταλαβαίνετε, όλη αυτή η αναστάτωση και μάλιστα μέσα στην τουριστική περίοδο, έχει προκαλέσει ανυπολόγιστη ζημιά στους επαγγελματίες του νησιού, καθώς υπάρχουν ομαδικές ακυρώσεις κρατήσεων. Κάτοικοι και επαγγελματίες είναι αγανακτισμένοι και έχουν ήδη μαζέψει υπογραφές, διεκδικώντας το αυτονόητο: μια υγιή, λειτουργική, σύγχρονη ακτοπλοϊκή σύνδεση!», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Κατσαφάδος.
Η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή έχει ως εξής:
«Κύριε Υπουργέ,
Αναστάτωση έχει προκαλέσει τις τελευταίες μέρες στους κατοίκους και τους ταξιδιώτες από και προς τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα, η αναστολή από την εταιρεία LANE των δρομολογίων της Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμος, Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμος και Καλαμάτα –Κύθηρα – Κίσσαμος με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ».
Η εταιρεία ανέλαβε, με την υπ΄ 2252.1.3.1/1593/2017/10-01-2017 (ΑΔΑ: ΨΚΧΦ4653ΠΩ-102) Σύμβαση Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, την εξυπηρέτηση των παραπάνω ακτοπλοϊκών γραμμών, τον Ιανουάριο του 2017, ωστόσο από τότε παρουσιάζει διαρκώς προβλήματα. Το πλοίο ταξιδεύει με ταχύτητα πολύ χαμηλότερη των 19 κόμβων, παρουσιάζει τεράστιες καθυστερήσεις, οι προκαθορισμένες ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων σπανίως τηρούνται, ενώ εν έτει 2017 δεν διαθέτει online σύστημα κρατήσεων και εκδόσεως-πληρωμής εισιτηρίων, όπως όλες οι μεταφορικές εταιρείες στην Ευρώπη.
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία έχει αποσύρει τους πίνακες των δρομολογίων της και δεν υπάρχει καμία δυνατότητα κράτησης ακόμα και για τον Αύγουστο.
Όπως καταλαβαίνετε, όλη αυτή η αναστάτωση και μάλιστα μέσα στην τουριστική περίοδο, έχει προκαλέσει ανυπολόγιστη ζημιά στους επαγγελματίες του νησιού, καθώς υπάρχουν ομαδικές ακυρώσεις κρατήσεων. Κάτοικοι και επαγγελματίες είναι αγανακτισμένοι και έχουν ήδη μαζέψει υπογραφές, διεκδικώντας το αυτονόητο: μια υγιή, λειτουργική, σύγχρονη ακτοπλοϊκή σύνδεση!
Η εταιρεία ανέλαβε, με την υπ΄ 2252.1.3.1/1593/2017/10-01-2017 (ΑΔΑ: ΨΚΧΦ4653ΠΩ-102) Σύμβαση Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, την εξυπηρέτηση των παραπάνω ακτοπλοϊκών γραμμών, τον Ιανουάριο του 2017, ωστόσο από τότε παρουσιάζει διαρκώς προβλήματα. Το πλοίο ταξιδεύει με ταχύτητα πολύ χαμηλότερη των 19 κόμβων, παρουσιάζει τεράστιες καθυστερήσεις, οι προκαθορισμένες ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων σπανίως τηρούνται, ενώ εν έτει 2017 δεν διαθέτει online σύστημα κρατήσεων και εκδόσεως-πληρωμής εισιτηρίων, όπως όλες οι μεταφορικές εταιρείες στην Ευρώπη.
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία έχει αποσύρει τους πίνακες των δρομολογίων της και δεν υπάρχει καμία δυνατότητα κράτησης ακόμα και για τον Αύγουστο.
Όπως καταλαβαίνετε, όλη αυτή η αναστάτωση και μάλιστα μέσα στην τουριστική περίοδο, έχει προκαλέσει ανυπολόγιστη ζημιά στους επαγγελματίες του νησιού, καθώς υπάρχουν ομαδικές ακυρώσεις κρατήσεων. Κάτοικοι και επαγγελματίες είναι αγανακτισμένοι και έχουν ήδη μαζέψει υπογραφές, διεκδικώντας το αυτονόητο: μια υγιή, λειτουργική, σύγχρονη ακτοπλοϊκή σύνδεση!
Κατόπιν τούτων, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Τι πρόκειται να πράξει προκειμένου να αποκατασταθεί άμεσα το θέμα και να εξασφαλίσει για τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα μια αξιοπρεπή ακτοπλοϊκή σύνδεση;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου