Tο “Πορφυρούσα” πηγαινοέρχεται, επανειλημμένα, κάθε ημέρα. Γεφυρώνει την Πελοπόννησο με τα Κύθηρα. Μα είναι φανερό πως δεν αρκεί.
Το Νησί έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις. Βρισκόμαστε σε σταυροδρόμι αποφάσεων. Καλό είναι να πιέσουμε για να λυθεί μια για πάντα το συγκοινωνιακό πρόβλημα του νησιού. Με σχεδιασμό που θα προβλέπει τον συντονισμό μεταξύ πλοίων, μα και των πλοίων με τα λεωφορεία.
Τωρινό προγραμματισμό μα και μελλοντικό. Από τώρα ας ετοιμάζουμε τις νέες δομές που θα χρειαστούμε στο μέλλον. Π. χ. τα πλοία από την Ιταλία να μη σταματούν στην Πάτρα, μα να συνεχίζουν μέχρι το Διακόφτι και γιατί όχι μέχρι την Κρήτη.
Να γίνει πέρασμα μεταξύ των πιο κοντινών στεριών Κυθήρων και Πελοποννήσου και οι κατάλληλοι δρόμοι.
Όταν ολοκληρωθούν οι μεγάλοι οδοί μεταξύ Καλαμάτας Πάτρας, τότε που η γραμμή Κρήτης Πελοποννήσου θα ανοίξει, να είμαστε στο επίκεντρο αυτής της γραμμής και να μην αγνοηθούμε.
Η διάνοιξη του δρόμου από τον Άγιο Φωκά μέχρι την Μονεμβάσια είναι και δική μας υπόθεση και πρέπει να πιέζουμε για τούτο. Το ίδιο για την παράκαμψη της Σκάλας και του Βλαχιώτη με νέα γέφυρα.
Ας σκεφτούμε από τώρα σε τι θα χρησιμεύσουν όσα πλοία κι αν δρομολογηθούν αν κριθεί ακατάλληλο προς χρήση το γεφύρι του λιμανιού στο Διακόφτι.
Αν δεν θέλουμε κάθε τόσο κάτι να "χαλάει" την τουριστική περίοδο στα Κύθηρα πρέπει εγκαίρως να προβλέπουμε και να προλαμβάνουμε.
Να μη κυνηγάμε τις καταστάσεις, αλλά να χαράζουμε το μέλλον μας.
Πρωταρχικό, φυσικά, μέλημά μας πρέπει είναι η απόκτηση και ικανού για τα σύγχρονα δεδομένα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ.
-------------------------------------
Κοσμάς Μεγαλοκονόμος
-------------------------------------
Το Νησί έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις. Βρισκόμαστε σε σταυροδρόμι αποφάσεων. Καλό είναι να πιέσουμε για να λυθεί μια για πάντα το συγκοινωνιακό πρόβλημα του νησιού. Με σχεδιασμό που θα προβλέπει τον συντονισμό μεταξύ πλοίων, μα και των πλοίων με τα λεωφορεία.
Τωρινό προγραμματισμό μα και μελλοντικό. Από τώρα ας ετοιμάζουμε τις νέες δομές που θα χρειαστούμε στο μέλλον. Π. χ. τα πλοία από την Ιταλία να μη σταματούν στην Πάτρα, μα να συνεχίζουν μέχρι το Διακόφτι και γιατί όχι μέχρι την Κρήτη.
Να γίνει πέρασμα μεταξύ των πιο κοντινών στεριών Κυθήρων και Πελοποννήσου και οι κατάλληλοι δρόμοι.
Όταν ολοκληρωθούν οι μεγάλοι οδοί μεταξύ Καλαμάτας Πάτρας, τότε που η γραμμή Κρήτης Πελοποννήσου θα ανοίξει, να είμαστε στο επίκεντρο αυτής της γραμμής και να μην αγνοηθούμε.
Η διάνοιξη του δρόμου από τον Άγιο Φωκά μέχρι την Μονεμβάσια είναι και δική μας υπόθεση και πρέπει να πιέζουμε για τούτο. Το ίδιο για την παράκαμψη της Σκάλας και του Βλαχιώτη με νέα γέφυρα.
Ας σκεφτούμε από τώρα σε τι θα χρησιμεύσουν όσα πλοία κι αν δρομολογηθούν αν κριθεί ακατάλληλο προς χρήση το γεφύρι του λιμανιού στο Διακόφτι.
Αν δεν θέλουμε κάθε τόσο κάτι να "χαλάει" την τουριστική περίοδο στα Κύθηρα πρέπει εγκαίρως να προβλέπουμε και να προλαμβάνουμε.
Να μη κυνηγάμε τις καταστάσεις, αλλά να χαράζουμε το μέλλον μας.
Πρωταρχικό, φυσικά, μέλημά μας πρέπει είναι η απόκτηση και ικανού για τα σύγχρονα δεδομένα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ.
-------------------------------------
Κοσμάς Μεγαλοκονόμος
-------------------------------------
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου