Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά με
αίσθημα ευθύνης στο έργο του ως σύμμαχος της επιχειρηματικότητας έχει
υιοθετήσει και εφαρμόσει ένα νέο εργαλείο – υπηρεσία , προκειμένου να
προσφέρει στα Μέλη του στοχευμένες ποιοτικές υπηρεσίες που κινούνται σε
τρείς βασικούς άξονες:
ü Έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση
ü Επίλυση προβλημάτων (καταγραφή και προώθηση προς αρμοδίους επίλυσης προβλημάτων).
ü Στήριξη – προώθηση της ανάπτυξης
Δεδομένων
των δυσμενών συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί από την πανδημία του COVID –
19, το Β.Ε.Π. καλεί τις επιχειρήσεις μέλη του σε συνεχή συνεργασία με
την αξιοποίηση του νέου εργαλείου για καταγραφή των προβλημάτων και
προτάσεων τους στοχεύοντας στην επιτυχή αντιμετώπιση αυτού του
φαινομένου με τις λιγότερες δυνατές αρνητικές συνέπειες.
Οι επιχειρήσεις – μέλη του Β.Ε.Π. μπορούν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τις προτάσεις τους – προβλήματα στο email : problems@bep.gr
Ο
καλύτερος σύμβουλος είναι η ψυχραιμία, η τήρηση των μέτρων προστασίας
από όλους μας και η αναγκαία συνεργασία όλων των φορέων και της
Πολιτείας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου