Η σιλουέτα του είναι χαραγμένη στη μνήμη μας ανεξίτηλα! Ήταν το
καράβι της άγονης γραμμής, που μετέφερε τις χαρές μας, τις λύπες μας, τα
όνειρά μας. Είναι το καράβι που έφερε μεγάλη αλλαγή στη θαλάσσια
συγκοινωνία και δεν σκιάχτηκε τις φουρτούνες του Καβο Μαλιά, γιατί είχε
στο τιμόνι του τη Μυρτιδιώτισσα.
Είναι το καράβι που πλεύρισε πρώτο και εγκαινίασε την προβλήτα του Καψαλιού το 1962. Ανήκε στον πλοιοκτήτη Σταύρο Μπιλίνη (ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΑΤΜΟΠΛΟΪΑ) και εξυπηρέτησε τα Κύθηρα από το 1958 μέχρι το 1972. Το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ και το ΙΟΝΙΟΝ ήταν τα μακροβιότερα καράβια που παρέμειναν στη γραμμή.
Είναι το καράβι που πλεύρισε πρώτο και εγκαινίασε την προβλήτα του Καψαλιού το 1962. Ανήκε στον πλοιοκτήτη Σταύρο Μπιλίνη (ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΑΤΜΟΠΛΟΪΑ) και εξυπηρέτησε τα Κύθηρα από το 1958 μέχρι το 1972. Το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ και το ΙΟΝΙΟΝ ήταν τα μακροβιότερα καράβια που παρέμειναν στη γραμμή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου