Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018
Συγκρότηση της νεας ΝΟ.Δ.Ε Α΄ Πειραιά και Νήσων
Είκοσι και πλέον χρόνια στα ερτζιανά των Κυθήρων ο Adelin FM έχει γράψει τη δική του ιστορία στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία.
Δαβάκης: «Ολόκληρη η αλήθεια για τον Φάρο της Μονεμβάσιας»
Με αφορμή τα εγκαίνια του διατηρητέου Φάρου της Μονεμβασιάς (θέμα), ο βουλευτής Λακωνίας κ. Θανάσης Δαβάκης, προέβη σε δήλωση, αφήνοντας αιχμές για τις αναφορές του υπουργού Εθνικής Άμυνας, κ. Πάνου Καμμένου, κατά την τελετή εγκαινίων. Συγκεκριμένα, ο κ. Δαβάκης τονίζει τα εξής:
«Διάβασα με προσοχή την ομιλία του κ. Καμμένου στην τελετή εγκαινίων του διατηρητέου Φάρου της Μονεμβάσιας. Δεν είχα την “τύχη” να τον ακούσω από κοντά, εξαιτίας του ότι δεν είχα προσκληθεί…
Για την ολοκλήρωση όμως της αλήθειας, θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν γνωστές κάποιες “λεπτομέρειες” τις οποίες ο κ. υπουργός παρέλειψε να αναφέρει:
Η στερέωση και αποκατάσταση του διατηρητέου Φάρου της Μονεμβάσιας είναι ένα έργο, η σκοπιμότητα του οποίου στηρίχθηκε τόσο στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας στις ΝΑ ακτές της Πελοποννήσου όσο και στην ανάδειξη της ναυτικής πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Το έργο εντάχθηκε στο ΠΕΠ ΕΣΠΑ της περιόδου 2007 – 2013 από την Περιφέρεια Πελοποννήσου στις 16 Οκτωβρίου 2013, μετά από πρόταση του Δήμου Μονεμβασίας. Η κατακύρωση υπεγράφη στις 5 Ιουνίου 2014 με προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης τους 12 μήνες. Το έργο ολοκληρώθηκε χρηματοδοτικά το Δεκέμβριο του 2015.
Είχα την ευκαιρία, ως υφυπουργός Εθνικής Αμύνης την περίοδο εκείνη, να παρακολουθήσω από κοντά τη σχετική διαδικασία και απορώ ειλικρινά (ή μάλλον φαντάζομαι) γιατί τα εγκαίνια του Φάρου πραγματοποιήθηκαν σχεδόν τρία χρόνια μετά την ολοκλήρωσή του...
Ο αείμνηστος καθηγητής του Αστικού Δικαίου, Κωνσταντίνος Βαβούσκος, χαρακτήριζε τη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης ως “σκυταλοδρομία”. Δανειζόμενος, λοιπόν, τα λόγια του, υπενθυμίζω στον κ. Καμμένο ότι στη σκυταλοδρομία ο τελευταίος της διαδρομής για να τερματίσει επιτυχώς ΠΡΕΠΕΙ να έχει παραλάβει τη σκυτάλη από τους προηγούμενους…»
http://www.lakonikos.gr/
Είκοσι και πλέον χρόνια στα ερτζιανά των Κυθήρων ο Adelin FM έχει γράψει τη δική του ιστορία στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία.
ΟΜΟΦΩΝΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΜΠΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΤΑΜΟΥ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ Π.Σ. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΟΜΟΦΩΝΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΜΠΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΤΑΜΟΥ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ Π.Σ. ΑΤΤΙΚΗΣ
Ομόφωνα εγκρίθηκε χτες, κατά τη 18η Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, η εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής κ. Αθανάσιου Αναγνωστόπουλου σχετικά με την ΜΠΕ του έργου «Βελτίωση βατότητας, διάνοιξη και τσιμεντόστρωση περιφερειακού δρόμου Ποταμού της Δ.Κ. Αντικυθήρων» από το Δ. Κυθήρων.
Το έργο αυτό αφορά σε υφιστάμενο χωματόδρομο, στον Ποταμό, το λιμάνι των Αντικυθήρων, στο βόρειο τμήμα του νησιού όπου συγκεντρώνεται ο περισσότερος πληθυσμός του. Η κίνηση τόσο των κατοίκων, όσο και των επισκεπτών, διοχετεύεται μέσω του Ποταμού στο υπόλοιπο νησί. Με την υλοποίηση του προτεινόμενου έργου θα βελτιωθεί το «φτωχό» οδικό δίκτυο του ακριτικού νησιού των Αντικυθήρων, το οποίο ερημώνει.
Επειδή το έργο βρίσκεται σε περιοχή του Δικτύου Natura 2000, αλλά και στο σύνολο του νησιού παρατηρείται ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο οικοσύστημα, καθώς αποτελεί σταθμό για τα μεταναστευτικά πουλιά, υπήρξαν μεγάλες καθυστερήσεις ώστε να γίνει –κατά το δυνατό– ακριβής εκτίμηση των πιθανών επιπτώσεων που μπορεί να επιφέρει τόσο η εφαρμογή όσο και οι εργασίες του προγραμματιζόμενου έργου στις οικολογικές λειτουργίες της περιοχής.
Το έργο αυτό αφορά σε υφιστάμενο χωματόδρομο, στον Ποταμό, το λιμάνι των Αντικυθήρων, στο βόρειο τμήμα του νησιού όπου συγκεντρώνεται ο περισσότερος πληθυσμός του. Η κίνηση τόσο των κατοίκων, όσο και των επισκεπτών, διοχετεύεται μέσω του Ποταμού στο υπόλοιπο νησί. Με την υλοποίηση του προτεινόμενου έργου θα βελτιωθεί το «φτωχό» οδικό δίκτυο του ακριτικού νησιού των Αντικυθήρων, το οποίο ερημώνει.
Επειδή το έργο βρίσκεται σε περιοχή του Δικτύου Natura 2000, αλλά και στο σύνολο του νησιού παρατηρείται ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο οικοσύστημα, καθώς αποτελεί σταθμό για τα μεταναστευτικά πουλιά, υπήρξαν μεγάλες καθυστερήσεις ώστε να γίνει –κατά το δυνατό– ακριβής εκτίμηση των πιθανών επιπτώσεων που μπορεί να επιφέρει τόσο η εφαρμογή όσο και οι εργασίες του προγραμματιζόμενου έργου στις οικολογικές λειτουργίες της περιοχής.
Είκοσι και πλέον χρόνια στα ερτζιανά των Κυθήρων ο Adelin FM έχει γράψει τη δική του ιστορία στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία.
Ερώτηση Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τον Ε.Κ.Λιμένος Νεάπολης Λακωνίας
Ο Όρμος Βατίκων Λακωνίας αποτελεί μια περιοχή μοναδικού φυσικού κάλλους και πολύπλευρου ενδιαφέροντος, εναλίου, τουριστικού, αρχαιολογικού και περιβαλλοντικού. Η περιοχή γειτνιάζει με περιοχές ενταγμένες στο δίκτυο ΝATURA αλλά και με την μεγάλης αρχαιολογικής αξίας βυθισμένη πολιτεία «Παυλοπέτρι». Επίσης, στην περιοχή αναπτύσσονται τα περίφημα και οικολογικώς σημαντικά υποθαλάσσια λιβάδια Ποσειδωνίας, τα οποία απειλούνται από την ανθρώπινη δραστηριότητα.
Ταυτόχρονα, αποτελεί ένα ασφαλές φυσικό αγκυροβόλιο, στο οποίο βρίσκουν καταφύγιο τα πλοία όταν στην περιοχή ανοιχτά του Κάβο Μαλέα επικρατούν ιδιαίτερα δυσμενείς καιρικές συνθήκες.
Ωστόσο, από το 1989 στον όρμο των Βατίκων έχει αναπτυχθεί δραστηριότητα εφοδιασμού εμπορικών σκαφών με τρόφιμα, αναλώσιμα και ανταλλακτικά. Τα σχεδόν 30 αυτά χρόνια έχει οργανωθεί ένα σύστημα το οποίο αποτελείται από αρκετές επιχειρήσεις και απασχολεί πολλούς εργαζόμενους.
Ωστόσο, ελλείψει Ειδικού Κανονισμού Λιμένα στο Λιμάνι της Νεάπολης, η όλη διαδικασία διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό, με ευθύνη του Λιμενάρχη. Το γεγονός αυτό έχει πολλές φορές δημιουργήσει προβλήματα και προστριβές μεταξύ των εμπλεκομένων μερών. Και τούτο, διότι η περιοχή είναι ιδιαίτερου φυσικού κάλλους με έντονη τουριστική κίνηση.
Κατά τη θερινή περίοδο μάλιστα, που η περιοχή της Νεάπολης και της Ελαφονήσου σφύζουν από επισκέπτες, οι οποίοι επιλέγουν την περιοχή για να απολαύσουν την καθαρή θάλασσα και τις ήσυχες παραλίες καθώς και τους φυσικούς και πολιτιστικούς θησαυρούς, η εικόνα ποντοπόρων σκαφών τεράστιας χωρητικότητας να ελλιμενίζονται εντός του όρμου, δεν συνάδει με τις προδιαγραφές της επιλογής τους. Κατά την εκτίμηση των τοπικών παραγόντων και επιστημονικών φορέων, ο όρμος θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μόνο ως λιμένας καταφυγής μικρών σκαφών σε περίπτωση πολύ ακραίων καιρικών συνθηκών, και όχι για μεγάλα ποντοπόρα πλοία.
Κατά καιρούς, έχουν υπάρξει καταγγελίες για πραγματοποίηση εργασιών οι οποίες δεν προβλέπονται από τον Γ.Κ.Λ χωρίς έγκριση Λιμενάρχη. Επίσης, έχουν καταγραφεί καταγγελίες για ταυτόχρονη είσοδο πολλών σκαφών ενώ ακόμα, έχει καταγγελθεί η παραμονή σκάφους για μεγάλο χρονικό διάστημα, πέραν των 3 ημερών που προβλέπεται.
Κοντολογίς, μεταφέρεται μια εικόνα η οποία στην πραγματικότητα δεν αντιστοιχεί, ή δεν θα έπρεπε να εμφανίζεται στην πανέμορφη περιοχή του όρμου της Νεάπολης.
Επειδή ολόκληρη η περιοχή είναι προστατευμένη περιοχή Φυσικού Κάλλους, ενταγμένη στο δίκτυο Natura,
Επειδή το βασικό προϊόν βιοπορισμού των κατοίκων της περιοχής Νεάπολης και Ελαφονήσου είναι το τουριστικό και πρέπει να το διαφυλάξουμε με κάθε τρόπο,
Επειδή, εκτός από το φυσικό περιβάλλον, στον όρμο, στην θέση αγκυροβολίας βρίσκεται το Παυλοπέτρι, η βυθισμένη πολιτεία η οποία προστατεύεται από το Υπουργείο Πολιτισμού,
Επειδή εκτός των άλλων, ο όρμος φημίζεται για την ποιότητα και την ποικιλία των αλιευμάτων του,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να επικρατήσει η ομαλότητα και να μπει μια τάξη στον όρμο της Νεάπολης;
Σε ποιό στάδιο βρίσκεται η επεξεργασία του υπό διαμόρφωση ΕΚΛ;
Μέσα στον ΕΚΛ προτίθεται να απαγορεύσει την αγκυροβολία για εφοδιασμό εμπορικών σκαφών κατά τους θερινούς μήνες, όπου ο εφοδιασμός μπορεί να γίνει χωρίς να είναι απαραίτητη η είσοδος εντός του όρμου;
Ταυτόχρονα, αποτελεί ένα ασφαλές φυσικό αγκυροβόλιο, στο οποίο βρίσκουν καταφύγιο τα πλοία όταν στην περιοχή ανοιχτά του Κάβο Μαλέα επικρατούν ιδιαίτερα δυσμενείς καιρικές συνθήκες.
Ωστόσο, από το 1989 στον όρμο των Βατίκων έχει αναπτυχθεί δραστηριότητα εφοδιασμού εμπορικών σκαφών με τρόφιμα, αναλώσιμα και ανταλλακτικά. Τα σχεδόν 30 αυτά χρόνια έχει οργανωθεί ένα σύστημα το οποίο αποτελείται από αρκετές επιχειρήσεις και απασχολεί πολλούς εργαζόμενους.
Ωστόσο, ελλείψει Ειδικού Κανονισμού Λιμένα στο Λιμάνι της Νεάπολης, η όλη διαδικασία διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό, με ευθύνη του Λιμενάρχη. Το γεγονός αυτό έχει πολλές φορές δημιουργήσει προβλήματα και προστριβές μεταξύ των εμπλεκομένων μερών. Και τούτο, διότι η περιοχή είναι ιδιαίτερου φυσικού κάλλους με έντονη τουριστική κίνηση.
Κατά τη θερινή περίοδο μάλιστα, που η περιοχή της Νεάπολης και της Ελαφονήσου σφύζουν από επισκέπτες, οι οποίοι επιλέγουν την περιοχή για να απολαύσουν την καθαρή θάλασσα και τις ήσυχες παραλίες καθώς και τους φυσικούς και πολιτιστικούς θησαυρούς, η εικόνα ποντοπόρων σκαφών τεράστιας χωρητικότητας να ελλιμενίζονται εντός του όρμου, δεν συνάδει με τις προδιαγραφές της επιλογής τους. Κατά την εκτίμηση των τοπικών παραγόντων και επιστημονικών φορέων, ο όρμος θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μόνο ως λιμένας καταφυγής μικρών σκαφών σε περίπτωση πολύ ακραίων καιρικών συνθηκών, και όχι για μεγάλα ποντοπόρα πλοία.
Κατά καιρούς, έχουν υπάρξει καταγγελίες για πραγματοποίηση εργασιών οι οποίες δεν προβλέπονται από τον Γ.Κ.Λ χωρίς έγκριση Λιμενάρχη. Επίσης, έχουν καταγραφεί καταγγελίες για ταυτόχρονη είσοδο πολλών σκαφών ενώ ακόμα, έχει καταγγελθεί η παραμονή σκάφους για μεγάλο χρονικό διάστημα, πέραν των 3 ημερών που προβλέπεται.
Κοντολογίς, μεταφέρεται μια εικόνα η οποία στην πραγματικότητα δεν αντιστοιχεί, ή δεν θα έπρεπε να εμφανίζεται στην πανέμορφη περιοχή του όρμου της Νεάπολης.
Επειδή ολόκληρη η περιοχή είναι προστατευμένη περιοχή Φυσικού Κάλλους, ενταγμένη στο δίκτυο Natura,
Επειδή το βασικό προϊόν βιοπορισμού των κατοίκων της περιοχής Νεάπολης και Ελαφονήσου είναι το τουριστικό και πρέπει να το διαφυλάξουμε με κάθε τρόπο,
Επειδή, εκτός από το φυσικό περιβάλλον, στον όρμο, στην θέση αγκυροβολίας βρίσκεται το Παυλοπέτρι, η βυθισμένη πολιτεία η οποία προστατεύεται από το Υπουργείο Πολιτισμού,
Επειδή εκτός των άλλων, ο όρμος φημίζεται για την ποιότητα και την ποικιλία των αλιευμάτων του,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να επικρατήσει η ομαλότητα και να μπει μια τάξη στον όρμο της Νεάπολης;
Σε ποιό στάδιο βρίσκεται η επεξεργασία του υπό διαμόρφωση ΕΚΛ;
Μέσα στον ΕΚΛ προτίθεται να απαγορεύσει την αγκυροβολία για εφοδιασμό εμπορικών σκαφών κατά τους θερινούς μήνες, όπου ο εφοδιασμός μπορεί να γίνει χωρίς να είναι απαραίτητη η είσοδος εντός του όρμου;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Αραχωβίτης Σταύρος
Γεννιά Γεωργία
Κασιμάτη Νίνα
Μεγαλοοικονόμου Θεοδώρα
Σταματάκη Ελένη
Αραχωβίτης Σταύρος
Γεννιά Γεωργία
Κασιμάτη Νίνα
Μεγαλοοικονόμου Θεοδώρα
Σταματάκη Ελένη
https://www.flynews.gr
Είκοσι και πλέον χρόνια στα ερτζιανά των Κυθήρων ο Adelin FM έχει γράψει τη δική του ιστορία στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία.
ΒΑΤΙΚΑ.Εγκρίθηκαν τα έργα συντήρησης του επαρχιακού δικτύου Νεάπολης, Μεσοχωρίου, Φαρακλού, Καστανιών και Νεάπολης-Λαχίου και Βελανιδίων
Πληθώρα σημαντικών έργων εγκρίθηκαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου την 23η Μαΐου στην Περιφερειακή Ενότητα Λακωνίας παρουσία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη.
Συγκεκριμένα εγκρίθηκαν τα έργα της συντήρησης του επαρχιακού δικτύου Νεάπολη – Μεσοχώρι - Φαρακλό – Καστανιές και του οδικού δικτύου Νεάπολη – Λάχι – Βελανίδια.
http://www.dimotikiagoratislakonias.gr
Συγκεκριμένα εγκρίθηκαν τα έργα της συντήρησης του επαρχιακού δικτύου Νεάπολη – Μεσοχώρι - Φαρακλό – Καστανιές και του οδικού δικτύου Νεάπολη – Λάχι – Βελανίδια.
http://www.dimotikiagoratislakonias.gr
Είκοσι και πλέον χρόνια στα ερτζιανά των Κυθήρων ο Adelin FM έχει γράψει τη δική του ιστορία στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία.
H έκδοση του περιοδικού της «Κυθέρεια» Δηλοώ τα Κύθηρα».
Είκοσι και πλέον χρόνια στα ερτζιανά των Κυθήρων ο Adelin FM έχει γράψει τη δική του ιστορία στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)