Μυρτιδιώτισσα: ένας εικονογραφικός τύπος της Παναγίας μας.
Στην πρωτότυπη εικόνα της Μυρτιδιώτισσας τα πρόσωπα του Χριστού και της
Θεοτόκου είναι μελανά και κανένα χαρακτηριστικό του προσώπου δεν
διακρίνεται. Αριστερά και δεξιά της εικόνος υπάρχουν μυρτιές ενώ στο
κάτω μέρος απεικονίζονται, με τις σχετικές επιγραφές, τρία από τα
σπουδαιότερα θαύματα της Παναγίας μας. Στο πάνω μέρος δύο άγγελοι με το
ένα χέρι τους κρατούν το στέμμα της Μυρτιδιώτισσας και με το άλλο
ειλητά με στίχους από το Α του
Ακαθίστου. Κάτω από τους αγγέλους ο Δαβίδ και ο Σολομών κρατούν επίσης
ειλητά με φράσεις από τους "Ψαλμούς" και τις "Παροιμίες" αντίστοιχα.
Χαρακτηριστικό επίσης είναι και το γνωστό περιδέραιο που είναι
ανηρτημένο στην αγία εικόνα με τις τρεις σειρές τα αμυγδαλόμορφα
κοσμήματα και το σταυρό της Μάλτας.
Έκτοτε ο συγκεκριμένος
εικονογραφικός τύπος επαναλαμβάνεται σε πολυάριθμα έργα της
μεταβυζαντινής, κυρίως, περιόδου πολλές φορές με κάποιες αποκλίσεις και
διαφορές.
Από ναούς των Κυθήρων αλλά και ιδιωτικές συλλογές
φωτογράφισα τέτοια έργα που θα σας τα παρουσιάσω αυτή την περίοδο που
τιμάμε ιδιαιτέρως τη Θεοτόκο.
Η Μυρτιδιώτισσα της φωτογραφίας ανήκει σε οικογένεια από το Μυλοπόταμο
Γιώργος Λουράντος
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ.
'Εκθεση θεσμός για τα Κύθηρα, ξεκίνησε το 1962.
Ασχολείται με την αγροτική ζωή των Κυθήρων, παραγωγοί από όλο το νησί, εκθέτουν τα ανεκτίμητα προϊόντα της Κυθηραϊκής Γης και του καθημερινού μόχθου, κάτω από δύσκολες συνθήκες.
Ακολουθούν παραδοσιακοί χοροί. Παιδιά από κάθε γωνιά των Κυθήρων, χορεύουν με παραδοσιακές στολές τους χορούς μας και στη συνέχεια γλέντι μέχρι το πρωϊ.
Πώληση εισιτηρίων από ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ-ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΡΑΤΣΙΩΤΩΝ " ΤΑ ΦΡΑΤΣΙΑ¨
_____________________________________________________
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ADELIN 107,3 FM
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΥΘΗΡΩΝ
Ο Παναγιώτης Κοντολέων, διευθυντικό στέλεχος μεγάλων
ελληνικών εταιρειών security, με συνεργασία με την πρεσβεία των ΗΠΑ
στην Αθήνα και με ενδιαφέρον στα ζητήματα ασφαλείας στη Μέση Ανατολή, θα
είναι σύμφωνα με πληροφορίες του Βήματος ο νέος διοικητής της ΕΥΠ στη θέση του υπό αποχώρηση, Γιάννη Ρουμπάτη.
Στην πλήρη ανασύνθεση της δομής Εθνικής Ασφάλειας της Ελληνικής
Δημοκρατίας, προχώρησε με απόφασή του ο πρωθυπουργός, προκειμένου η χώρα
«να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις και στις νέες απειλές που
αντιμετωπίζει», όπως αναφέρει σχετική ενημέρωση από το Μέγαρο Μαξίμου.
Μεταξύ άλλων, συνίσταται θέση Συμβούλου Εθνικής Ασφαλείας στο Γραφείο
Πρωθυπουργού, την οποία, όπως ανακοινώθηκε, αναλαμβάνει ο αντιναύαρχος
Αλέξανδρος Διακόπουλος.
Εν τω μεταξύ, σήμερα, ο Κυριάκος
Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον Γιάννη Ρουμπάτη, η θητεία του οποίου ως
διοικητής της ΕΥΠ έληξε. Ο πρωθυπουργός τον ευχαρίστησε για τις
υπηρεσίες του και για την επίσημη ενημέρωση που είχε και ως αρχηγός της
αξιωματικής αντιπολίτευσης. Νέος Διοικητής της ΕΥΠ ορίστηκε ο Παναγιώτης
Κοντολέων.
«Η κυβέρνηση έχει ως βασική προτεραιότητα τον
εκσυγχρονισμό της πολιτικής ασφάλειας της χώρας, για αυτό και κρίθηκε ως
επιτακτική ανάγκη να θεσμοθετηθεί η θέση Συμβούλου Εθνικής Ασφάλειας, ο
οποίος θα υποστηρίζει τον πρωθυπουργό και θα συνιστά τον σύνδεσμό του
με το υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Γι' αυτό ακριβώς επελέγη γι' αυτή την
κρίσιμη θέση ένα στέλεχος με μεγάλη εμπειρία και αδιαμφισβήτητες
ικανότητες, όπως ο αντιναύαρχος Αλέξανδρος Διακόπουλος», υπογραμμίζεται
στο σχετικό ενημερωτικό σημείωμα.
Ο κ. Διακόπουλος έχει υπηρετήσει
τις Ένοπλες Δυνάμεις από πολλές και διαφορετικές θέσεις. Μεταξύ άλλων,
διετέλεσε διευθυντής της Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής 'Αμυνας
και Διεθνών Σχέσεων του ΥΠΕΘΑ, διοικητής Ναυτικής Εκπαίδευσης και
διοικητής Σχολής Ναυτικών Δοκίμων. Έχει υπηρετήσει, επίσης, ως Ναυτικός
Ακόλουθος στην 'Αγκυρα, ενώ την τελευταία διετία πριν από την
αποστρατεία του, τον περασμένο Ιανουάριο, ήταν διοικητής της Σχολής
Εθνικής 'Αμυνας. Έχει εκπαιδευτεί στην Ελλάδα και τη Γαλλία και διαθέτει
μεταπτυχιακό τίτλο στη Δημόσια Διοίκηση από το πανεπιστήμιο του
Harvard.
«Ακολουθώντας την ίδια συλλογιστική, η κυβέρνηση προχωρά
στον εκσυγχρονισμό της ΕΥΠ με στόχο να αντιμετωπίσει παραδοσιακές
απειλές, αλλά και νέους κινδύνους, όπως ο κυβερνοπόλεμος, αλλά και η
διασύνδεση τρομοκρατικής και εγκληματικής δραστηριότητας σε
παγκοσμιοποιημένο επίπεδο με γεωπολιτικές προεκτάσεις. Νέος Διοικητής
της ΕΥΠ ορίζεται ο κ. Παναγιώτης Κοντολέων, ενώ η εν λόγω υπηρεσία
αναδιαρθρώνεται και ενισχύεται με διευρυμένο σχήμα τριών υποδιοικητών
που αποτελείται από τους κ. Βασίλειο Γκρίζη, Διονύση Μελιτσιώτη και
Αναστάσιο Μητσιάλη», αναφέρει, επίσης, η σχετική ενημέρωση από το Μέγαρο
Μαξίμου.
Επιπλέον, σημειώνεται: «Εν προκειμένω, για τη διάρθρωση
της ηγεσίας της ΕΥΠ υιοθετήθηκε το ίδιο πρότυπο που επελέγη και για τη
σύνθεση της κυβέρνησης. Με απλά λόγια, η υπηρεσία ενισχύεται με πρόσωπα
που διαθέτουν τεχνοκρατική επάρκεια και έχουν αποδείξει την αξία τους
στον επαγγελματικό στίβο ώστε να έχουν κριθεί με όρους
αποτελεσματικότητας, απαλλαγμένοι από γραφειοκρατικές αγκυλώσεις που
χαρακτήριζαν άλλες εποχές.
Το πρότυπο αυτό υπηρετεί η επιλογή να
τοποθετηθεί ο Παναγιώτης Κοντολέων διοικητής της ΕΥΠ, επιλογή με την
οποία επιχειρείται μια τομή στην ιστορία της υπηρεσίας με στόχο την
αναμόρφωση της. Πρόκειται για καταξιωμένο στέλεχος με σημαντική καριέρα
στον τομέα της ασφάλειας, που τυγχάνει επίσης εκτίμησης και στο
εξωτερικό, σε χώρες με τις οποίες η Ελλάδα παραδοσιακά συνεργάζεται. Με
την επιλογή αυτή ακολουθείται το επιτυχημένο παράδειγμα μυστικών
υπηρεσιών άλλων χωρών στις οποίες επικεφαλής τέθηκαν πρόσωπα που δεν
σταδιοδρόμησαν σε αυτές».
Τέλος, σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, η
ΕΥΠ ενισχύεται με τρεις υποδιοικητές που διευρύνουν τον οργανωτικό και
επιχειρησιακό της ορίζοντα. Ο πρέσβης Αν. Μητσιάλης, ο οποίος
εκπροσωπούσε από το 2016 τη Νέα Δημοκρατία στο Συμβούλιο Εθνικής
Εξωτερικής Πολιτικής (ΕΣΕΠ), θα είναι υπεύθυνος για τις διεθνείς σχέσεις
της Υπηρεσίας. Ο Βασ. Γκρίζης, ο οποίος διετέλεσε μεταξύ άλλων για 7
χρόνια διευθυντής του Κέντρου Μελετών Ασφαλείας (ΚΕΜΕΑ), θα έχει
επιχειρησιακές αρμοδιότητες. Και ο Διον. Μελιτσιώτης, ο οποίος είναι
λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, θα είναι υπεύθυνος για
οργανωτικά ζητήματα.
https://www.dikaiologitika.gr
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΝΗΣΩΝ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΩΝ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ
Κατά την επίσκεψή του στα Κύθηρα, ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων κ.
Παναγιώτης Χατζηπέρος συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Κυθήρων κ. Ευστράτιο
Χαρχαλάκη, όπου έγινε εκτενής αλληλοενημέρωση και συζήτηση για τα υπό
εκτέλεση έργα, αλλά και για όσα έχουν προγραμματιστεί. Μερικά
χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι αυτό της επέκτασης του διαδρόμου
προσγείωσης/απογείωσης του αεροδρόμιου, του κεντρικού οδικού άξονα, της γέφυρας στο Διακόφτι και τον Μάκρωνα κλπ.
Ο κ. Παναγιώτης Χατζηπέρος επισκέφθηκε και τα υπό εξέλιξη έργα
ασφαλτοστρώσεων στο επαρχιακό και αγροτικό οδικό δίκτυο των Κυθήρων,
συνολικής αξίας περί τα 3 εκ.€, ενώ παράλληλα εκπονείται η μελέτη για
τμήμα του κεντρικού οδικού άξονα.
Η Περιφέρεια Αττικής με διάθεση
πάνω από 22 εκ. € από Ίδιους Πόρους έχει προγραμματίσει και εκτελεί πολύ
σημαντικά αναπτυξιακά έργα, έργα αναβάθμισης των υποδομών και βελτίωσης
της ποιότητας ζωής κατοίκων και επισκεπτών αλλά και της πρωτογενούς
παραγωγής για τα νησιά των Κυθήρων και Αντικυθήρων.
Για την απλή αναλογική στην Τοπική Αυτοδιοίκηση έχουν ειπωθεί πολλά. Η
κριτική που έχει δεχθεί το εκλογικό αυτό σύστημα είναι σκληρή και
δικαίως. Οι πολίτες εκλέγουν Δήμαρχο και Περιφερειάρχη πειθόμενοι από το
πρόγραμμα και τις θέσεις του ανθρώπου που επιλέγουν. Λόγω της απλής
αναλογικής, σχεδόν τα 2/3 των Δημάρχων της Χώρας και το σύνολο σχεδόν
των Περιφερειαρχών δεν θα μπορέσουν να υλοποιήσουν το πρόγραμμά τους, το
πρόγραμμα που επιβράβευσε και επέλεξε ο λαός, επειδή στα συμβούλια δεν
θα έχουν πλειοψηφία! Δημοκρατικότατο! Μπράβο σε όσους το εμπνεύσθηκαν!
Πρωτοτυπία παγκοσμίου επιπέδου, σύστημα που δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στη Γη.
ΠΟΥΘΕΝΑ!
Η περιβολή της απλής αναλογικής με τον μανδύα της δήθεν
δημοκρατικότητας αναιρείται από την πράξη: πόσο δημοκρατικό είναι να μην
μπορεί να υλοποιήσει το πρόγραμμά του ο νόμιμα και δημοκρατικά
εκλεγμένος Δήμαρχος και Περιφερειάρχης; Πόσο δημοκρατικό είναι να πρέπει
να μεταλλάξει ή να ακυρώσει τελείως πτυχές του προγράμματος και των
πολιτικών του θέσεων, προκειμένου να εξασφαλίσει τις ψήφους της
αντιπολίτευσης, όταν αυτό το πρόγραμμα και αυτές οι πολιτικές θέσεις
επελέγησαν από το εκλογικό σώμα προκειμένου να εφαρμοστούν καθολικά και
άμεσα; Όσοι λοιπόν θεωρούν την απλή αναλογική ως επιτομή της
Δημοκρατίας, ας σκεφθούν περισσότερο και καλύτερα. Η συναίνεση και η
συνεργασία είναι κάτι τελείως διαφορετικό από την κατ΄ ανάγκην υποχρέωση
των εκλεγμένων Δημάρχων και Περιφερειαρχών να κάνουν εκπτώσεις στο
πρόγραμμά τους, στο πρόγραμμα που επέλεξαν οι πολίτες, προκειμένου να
έχουν πρόσκαιρη πλειοψηφία μέσα στα συμβούλια.
Θα αναφέρω δύο μόνο
παραδείγματα του τρόπου με τον οποίο νομοθετούσε μέχρι πρόσφατα η Βουλή
και αναφέρομαι προφανώς στη μέχρι προ ολίγων εβδομάδων πλειοψηφία.
Νομοθέτηση «στο πόδι», χωρίς σοβαρή προεργασία, χωρίς διαβούλευση, χωρίς
να λαμβάνεται υπόψη η τεκμηριωμένη άποψη ή αγωνία των εμπλεκόμενων
φορέων. Μόνο με μια τυπική και ανούσια παρουσίαση θέσεων των κοινωνικών
φορέων που δικαιούνται μόνο 10 λεπτά στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.
Παράδειγμα 1: Κατανομή έδρας μονοεδρικής εκλογικής περιφέρειας σε περίπτωση ισοψηφίας.
Στο Δήμο Κυθήρων εκλέγεται 17μελές Δημοτικό Συμβούλιο και οι έδρες
κατανέμονται ως εξής: 1 έδρα στο νησί των Αντικυθήρων (πρώην Κοινότητα)
και 16 έδρες στο νησί των Κυθήρων. Με τον Καλλικράτη (Νόμος 3852/2010,
άρθρο 34 παρ.1), τη μοναδική έδρα των Αντικυθήρων δικαιούταν ο επιτυχών
συνδυασμός στο σύνολο του Δήμου, δηλαδή ο συνδυασμός που αναδεικνύει το
Δήμαρχο. Με το άρθρο 30 του Κλεισθένη (Ν.4555/2010) επήλθε ουσιώδης
αλλαγή.
Την μονοεδρική κερδίζει ο συνδυασμός που έλαβε τις
περισσότερες ψήφους στα εκλογικά τμήματα της συγκεκριμένης μονοεδρικής
περιφέρειας και όχι στο σύνολο του Δήμου. Ο Κλεισθένης, όμως, δεν
προέβλεψε τί θα γίνεται εάν στα εκλογικά τμήματα της μονοεδρικής
περιφέρειας υπάρξει ισοψηφία μεταξύ δύο ή περισσοτέρων συνδυασμών. Την
αβλεψία αυτή «έλυσε» ο Νόμος 4604/2019 (άρθρο 60) όπου προβλέπεται το
εξής κωμικό: «Σε περίπτωση ισοψηφίας μεταξύ δύο ή περισσοτέρων
συνδυασμών, την έδρα δικαιούται ο μικρότερος σε εκλογική δύναμη
συνδυασμός σε όλο τον Δήμο»!
Υπάρχει, όμως, ακόμα μία κρίσιμη
παράμετρος. Σύμφωνα με την εκλογική νομοθεσία, οι εκλογείς που ψηφίζουν
στο νησί των Κυθήρων (περίπου 2.500) μπορούν να βάλουν μέχρι 3 σταυρούς
για τους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους της εκλογικής περιφέρειας
Κυθήρων (16 έδρες) αλλά και μέχρι 1 σταυρό για τους υποψηφίους
δημοτικούς συμβούλους των Αντικυθήρων (1 έδρα). Και εδώ ξεκινούν τα
μπερδέματα. Με το σύστημα αυτό και μετά τις εκλογές του περασμένου
Μαΐου, στην εκλογική περιφέρεια Αντικυθήρων, έχουν προκύψει τα εξής: δύο
εκ των τριών συνολικά συνδυασμών ισοψήφησαν στο μοναδικό εκλογικό τμήμα
Αντικυθήρων με 25 ψήφους έκαστος (και 0 ψήφους για τον 3ο
συνδυασμό). Ωστόσο, οι υποψήφιοι σύμβουλοι για τα Αντικύθηρα μπορούσαν
να ψηφιστούν και από τους εκλογείς των Κυθήρων. Έτσι, ο υποψήφιος
δημοτικός σύμβουλος των Αντικυθήρων του συνδυασμού που τελικά κέρδισε
τις εκλογές έλαβε 535 ψήφους στο σύνολο του Δήμου, ενώ ο αντίστοιχος
υποψήφιος του συνδυασμού που έχασε τις εκλογές την δεύτερη Κυριακή,
έλαβε συνολικά 302 ψήφους.
Σε καμία Χώρα του κόσμου, σε κανένα
εκλογικό σύστημα της Γης, πουθενά μα πουθενά, δεν θα ετίθετο ποτέ το
ερώτημα σε ποιόν τελικά πρέπει να καταλήξει η μοναδική έδρα του μικρού
νησιού των Αντικυθήρων. Φυσικά στον υποψήφιο που έλαβε τις περισσότερες
ψήφους. Στην Ελλάδα, όμως, οι πλειοψηφίες τιμωρούνται. Και έτσι, με βάση
τις προβλέψεις του Νόμου 4604/2019, η έδρα αποδίδεται στον υποψήφιο του
δεύτερου συνδυασμού και όχι σε εκείνον που είχε τους περισσότερους
σταυρούς προτίμησης! Πρωτοφανές και αντιδημοκρατικό πέρα ως πέρα! Γιατί
λοιπόν οι εκλογείς των Κυθήρων μπορούν να ψηφίζουν και τον υποψήφιο των
Αντικυθήρων, όταν η επιλογή τους αυτή πετιέται στα σκουπίδια και δεν
λαμβάνεται υπόψη; Πού είναι η λογική και η δημοκρατικότητα σε αυτή την
πρωτοφανή καλπονοθευτική ρύθμιση;
Παράδειγμα 2: Αντικατάσταση παραιτηθέντος ή αποβιώσαντος Δημάρχου.
Όταν ένας δημότης ψηφίζει για Δήμαρχο, επιλέγει: α) την προσωπικότητα
που κρίνει ότι μπορεί να υπηρετήσει τη συγκεκριμένη θέση και β) το
πρόγραμμα που ο εν λόγω υποψήφιος παρουσιάζει. Η εκλογή ενός Δημάρχου
συνιστά έκφραση της λαϊκής βούλησης και αποτελεί ξεκάθαρη και ευθεία
λαϊκή εντολή προς τον εκλεγμένο Δήμαρχο για να εφαρμόσει και να
υλοποιήσει το πρόγραμμά του και μάλιστα στο ακέραιο, χωρίς εκπτώσεις ή
αλλαγές.
Μέσα στη διάρκεια μιας θητείας είναι πιθανό ένας Δήμαρχος
να παραιτηθεί, να εκπέσει του αξιώματός του ή να αποβιώσει. Στην
περίπτωση αυτή, με όσα ίσχυαν παγίως επί δεκαετίες (άρθρο 60 Ν.3852/2010
και όλες οι προγενέστερες ρυθμίσεις ήδη από την μεγάλη μεταρρύθμιση του
Ελ. Βενιζέλου), οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι του επιτυχόντος
συνδυασμού εκλέγουν νέο Δήμαρχο για το υπόλοιπο της θητείας. Με τον
τρόπο αυτό για παράδειγμα εξελέγη Δήμαρχος Αθηναίων το 2006 ο Θεόδωρος
Μπεχράκης (αντικαθιστώντας τη Ντόρα Μπακογιάννη για σχεδόν 1 έτος) και
πρόσφατα ο σημερινός Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Μπρούλιας, που έχει
αντικαταστήσει τον Γιώργο Καμίνη. Αντίστοιχα, μάλιστα, προβλέπεται στο
άρθρο 38 του Συντάγματος, η αναπλήρωση παραιτηθέντος ή αποβιώσαντος
Πρωθυπουργού που εκλέγεται μεταξύ των μελών της κοινοβουλευτικής ομάδας του κυβερνώντος κόμματος
και όχι μεταξύ όλων των Βουλευτών του Κοινοβουλίου. Θυμίζω ότι έτσι
εξελέγη το 1996 ο Κώστας Σημίτης σε αντικατάσταση του παραιτηθέντος τότε
Πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου.
Με το άρθρο 69 του Ν.4555/2010
(Κλεισθένης), όλα αυτά υπέστησαν μια ουσιαστική αλλαγή, πρωτοφανή για
δημοκρατική χώρα. Ο εμπνευστής της αλλαγής αυτής προφανώς ήθελε να
τιμωρήσει τις πλειοψηφίες, δηλαδή τις νόμιμα και πλειοψηφικά εκλεγμένες
δημοτικές αρχές. Διότι με την τροποποίηση των παραπάνω διατάξεων,
προβλέπεται ότι σε περίπτωση που η θέση του Δημάρχου κενωθεί για
οποιονδήποτε λόγο (παραίτηση, έκπτωση, θάνατος κ.λπ.) «το δημοτικό συμβούλιο εκλέγει νέο Δήμαρχο, μεταξύ των συμβούλων που έχουν εκλεγεί με τον πρώτο ή δεύτερο σε ψήφους συνδυασμό»!!!
Γιατί κ. Νομοθέτα δίνετε τη δυνατότητα στον δεύτερο συνδυασμό, δηλαδή
στο συνδυασμό που έχασε τις εκλογές, να εκλέξει Δήμαρχο; Σε ποια άλλη
χώρα του κόσμου προβλέπεται κάτι τέτοιο; Απάντηση: σε ΚΑΜΙΑ! Έμπνευση
και νομοθέτηση «στο πόδι» επειδή κάποιοι ήθελαν να πατήσουν πόδι στις
διοικήσεις των Δήμων έστω και με αυτόν τον περίεργο τρόπο. Σύμφωνα,
πάντως, με τελευταίες πληροφορίες η καταφανώς αντισυνταγματική αυτή
πρόβλεψη είναι μέσα στις πρώτες που θα αλλάξει η νέα Κυβέρνηση,
επαναφέροντας τις προηγούμενες διατάξεις που ίσχυαν επί δεκαετίες.
Έφερα
δύο μόνο παραδείγματα, από τα εκατοντάδες, για τον τρόπο με τον οποίο
νομοθετούμε στην Ελλάδα. Βιαστικά, χωρίς σχέδιο, χωρίς κοινή λογική.
Ελπίζω ο νέος Πρόεδρος της Βουλής αλλά και η νέα Κυβέρνηση να
επαναφέρουν το σωστό τρόπο νομοθέτησης και σε ό,τι αφορά τους Δήμους και
τις Περιφέρειες να εξαντλήσουν όλα τα περιθώρια συνεργασίας με τους
αιρετούς που είναι εκείνοι που γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την
καθημερινότητα και τα πραγματικά προβλήματα των Ο.Τ.Α.
του Στράτου Χαρχαλάκη
Δήμαρχος Κυθήρων και Αντικυθήρων
https://www.paraskhnio.gr/