Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

Κάνε δική σου, αναγνώστη, την κραυγή. Του καθηγητή Χρήστου Γιανναρά

Ας μην παριστάνουμε τους αφελείς: Όταν οι Τούρκοι μιλάνε για «γαλάζια πατρίδα», απαιτούν να μοιραστούμε μαζί τους το ΑιγαίοΠήραν την άδεια, το 1922, να ξεκληρίσουν τον Ελληνισμό της Μικρασίας, του Πόντου, της Ανατολικής Θράκης – βρωμοδουλειά, προκειμένου να εξαλειφθεί, ανεπίστρεπτα, ο εφιάλτης των Δυτικοευρωπαίων («συμμάχων» του Ελληνισμού!): το χλευαστικώς λεγόμενο «Βυζάντιο».

Πνίγηκε στο αίμα η Ιωνία, παραδόθηκε στον ισλαμικό πρωτογονισμό η μήτρα των ελληνικών καταβολών της ανθρώπινης Φιλοσοφίας, Τέχνης, Θεάτρου, Πολιτικής, για να εξαλειφθεί κάθε ενδεχόμενο ιστορικής επιβίωσης του μισητού στη Δύση αυτοκρατορικού Ελληνισμού. Εξασφάλισαν οι Δυτικοευρωπαίοι την άφιξη και μόνιμη εγκατάσταση των Τούρκων στην ανατολική όχθη του Αιγαίου – αντικρίζουν το Αιγαίο οι Τούρκοι, δεν τους ανήκει. Με τη μακάβρια (για τις ευρωπαϊκές της επιπτώσεις) Συνθήκη της Λωζάννης, τους παραχωρήθηκαν, ως κατευναστικό, η Ιμβρος και η Τένεδος, με την υποχρέωση να αντιπαρέχουν αυτοδιοίκηση στον γηγενή εκεί ελληνικό πληθυσμό. Ανάλογη υποχρέωση είχαν αναλάβει και για την πλήθουσα ελληνική κοινωνία της Κωνσταντινούπολης. Στα χαρτιά.

Οι Τούρκοι δεν ξέρουν να σέβονται διεθνείς συνθήκες, να τηρούν διεθνείς δεσμεύσεις, συμφωνημένο ορθολογισμό συμπεριφοράς. Προέχει πανίσχυρος ο πρωτογονισμός της θρησκευτικής, κατά προέκταση και της πολιτικής ειδωλοποιίας: ο θρησκευτικός και ο πολιτικός ηγέτης είναι τα είδωλα της μάζας. Ο Κεμαλισμός αποδείχθηκε βραχύβια παρένθεση εξευρωπαϊσμού, και η επανάκαμψη (ραγδαία και θριαμβική) της θρησκοληψίας θωράκισε το τουρκικό, ιστορικό «παράδοξο». Ποιο «παράδοξο»; Ακόμα και μια απλοϊκή θρησκεία χωρίς μεταφυσική, όταν σώζει τη νοοτροπία ενός αυτοκρατορικού παρελθόντος, πετυχαίνει να λειτουργεί στη διεθνή σκακιέρα σαν υπερδύναμη. Όποιος δεν το αντιλαμβάνεται ως αυτονόητο, ας μην το ψάχνει, είναι μάταιο.

Να το ξαναπούμε: Η παρένθεση του Κεμαλισμού έδειξε, πόσο εύθραυστη (άχρηστη) φιοριτούρα ήταν για τους Τούρκους ο «εξευρωπαϊσμός» τους. Τώρα, μπορούν πια να μιλάνε απερίφραστα – όχι με προσχήματα ή εκφοβιστικές απειλές. Είναι γι' αυτούς η ώρα της μεγάλης ευκαιρίας, την ετοίμαζαν χρόνια: Μπορούν πια να προκαλούν ή να εκβιάζουν άνετα τις ΗΠΑ, τις ευρωπαϊκές Δυνάμεις, τη Ρωσία. Κρατάνε εξαρτημένους τους παράγοντες διαμόρφωσης των διεθνών συσχετισμών ισχύος.

Πώς απαντάει η Ελλάδα, πώς αμύνεται; Ο τουρκικός πολεμικός στόλος οργανώνει θεαματικές επιδείξεις υπεροπλίας στην καρδιά του Αιγαίου και στο ελληνικό Κοινοβούλιο η «ηγεσία» της χώρας μαλλιοτραβιέται σε σκυλοκαβγά, για τα ποσοστά της εύνοιας, που κάθε κυβέρνηση χαρίζει στις κτηνωδέστερες εκφάνσεις σεξουαλικών διαστροφών. Ανοίξτε ένα, οποιοδήποτε ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι, για δέκα λεπτά: Θα καταλάβετε, γιατί η ελλαδική κοινωνία έχει μετρημένες τις μέρες της, λειτουργεί σε επίπεδο υπανθρώπων και υποκόσμου, παραιτημένη ακόμα και από το τι σημαίνει «ανθρωπιά του ανθρώπου», αξιοπρέπεια, ευπρέπεια, αυτοσεβασμός. Στη βιτρίνα της.

Δεν είναι δυνατό, ούτε λογικά ούτε ιστορικά – πραγματιστικά εφικτό, να επιβιώσει ένα κράτος, όταν εξαρτά την ύπαρξή του και τη συνέχειά του από τη στήριξη που ελπίζει να του προσφέρουν οι σύμμαχοί του. Και μάλιστα, όταν αυτοί οι «σύμμαχοι» είναι εξίσου (ή και επιδεικτικά εγγύτεροι) σύμμαχοι με τον εχθρό, τον επίβουλο της ιστορικής μας ύπαρξης και συνέχειας. Είναι περίπου κωμικό ή και μικρονοϊκά αφελές, να ελπίζει η σημερινή Ελλάδα ότι θα βρει το δίκιο της (προστασία από την ξέφρενη αρπαχτική αυθαιρεσία των Τούρκων) εκλιπαρώντας για «φιλία» τους επιδεικτικά τουρκόφιλους Γερμανούς ή τις εκάστοτε ηγεσίες του αμερικανικού Πενταγώνου. Και είναι εντελώς παρανοϊκό, να περιμένει η σημερινή Ελλάδα ότι θα βρει το δίκιο της στο «Δικαστήριο της Χάγης», στο «Διεθνές Δικαστήριο για το Δίκαιο της Θάλασσας» ή στο αντίστοιχο για τα «Ανθρώπινα Δικαιώματα».

«Ελληνες αεί παίδες» – είναι το κουσούρι που μας συνοδεύει σε τρεισήμισι χιλιάδες χρόνια Ιστορίας. Μετράμε και δεν λογαριάζουμε: Μέσα σε μια μόνο γενιά, πόση προδοσία εισπράξαμε οι σημερινοί Ελληνες από «συμμάχους» μας, πόση ανατριχιαστική αδικία. Πιστέψαμε ότι συγκροτούσαμε μαζί τους κοινό μέτωπο του «ελεύθερου κόσμου»: Με χιλιάδες νεκρούς, πολεμήσαμε οι Ελληνες τον ιταλικό φασισμό, τον γερμανικό ναζισμό, τον σταλινικό εφιάλτη – σπείραμε κορμιά ως την Κορέα. Τί κερδίσαμε; Η μισή Κύπρος δεν είναι πια ελληνική ούτε η Βόρεια Ήπειρος. Δεν τολμάμε να οριοθετήσουμε τα χωρικά μας ύδατα στα 12 Ναυτικά Μίλια, όπως δικαιούμαστε. Δεν διαφεντεύουμε, πολλά χρόνια τώρα, ούτε τον Εναέριο Χώρο των 10 Μιλίων, τον αυτονόητο. Τα στρατηγικότερα λιμάνια της χώρας, όλα τα αεροδρόμια, τα τρένα, το οδικό δίκτυο, οι Τράπεζες, η οργάνωση της Αγοράς έχουν παραχωρηθεί (φυσικά, ερήμην της βούλησης των πολιτών) σε δυνάμεις «συμμαχικές» μεν, αλλά στυγνής κατοχής.

Η μεθοδική υπερχρέωση μιας χώρας και η «αυτονόητη» υπαγωγή της σε καθεστώς ασφυκτικής οικονομικής υποτέλειας («επιτροπείας») από διεθνείς τοκογλύφους, έχει αλλάξει ριζικά το νοηματικό και εμπράγματο περιεχόμενο λέξεων όπως: πολίτης, πολιτεία, πολιτική, ελευθερία, δημοκρατία, αυτοδιαχείριση, αξιοπρέπεια, κοινοβούλιο, εκλογές. Τις αποφάσεις για τις τύχες της κρατικής υπόστασης του Ελληνισμού τις παίρνουν, αυτονοήτως, οι δανειστές μας. Το πόσα νησιά του Αιγαίου θα «παραχωρηθούν», κάποια στιγμή, στην Τουρκία, δεν το ξέρουμε – όπως δεν ξέραμε το πού θα σταματούσε στην Κύπρο ο «Αττίλας». Ο «Αττίλας» παγιώθηκε, όχι χάρη στην τουρκική υπεροπλία, αλλά επειδή οι Έλληνες «θέλουμε να γίνουμε Ευρωπαίοι, για να γίνουμε, επιτέλους, άνθρωποι!» (Καραμανλής), ενώ οι Τούρκοι θέλουν, πριν από όλα, την περηφάνια τους να είναι Τούρκοι.

Η πιο γόνιμη «δικαίωση» αυτής της επιφυλλίδας θα ήταν η λαθραία μετατύπωση, ιδιοποίηση, χωρίς άδεια μετάφρασή της. Παρήγορη κλεψία.

ΠΗΓΗ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ, 14 Μαρτίου 2021. ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 15.3.2021.

ΚΥΘΗΡΑ ΚΑΤΩ ΛΙΒΑΔΙ 1939


 ΣΤΡΑΤΟΣ ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ:

Ψάχνοντας σήμερα στα οικογενειακά άλμπουμ, βρήκα αυτή τη φωτογραφία του 1939. Από πίσω γράφει τα ονόματα των εικονιζόμενων:

Σοφία Καλοκαιρινού
Νικήτας Φιλοσοφώφ
Νικόλαος Φιλοσοφώφ
Πιπίνα Δ. Φιλοσοφώφ

Η φωτογραφία πρέπει να είναι από το σπίτι που διέμενε ο Ρώσος Ναύαρχος Νικόλαος Φιλοσοφώφ στο Κάτω Λιβάδι. Ίσως κάποιος καλύτερος γνώστης να μπορεί να μας διαφωτίσει.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ CeriGO με τον ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΡΧΗ ΚΥΘΗΡΩΝ κ.ΠΑΙΖΑΝΟ



 



ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΥ:ΠΡΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ-¨ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ Φ/Γ ΠΛΟΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ







 

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ TTV ΚΥΘΗΡΑ:Άφιξη Μητροπολίτη Μετεώρων Σεραφείμ στα Κύθηρα για επίσκεψη 19.06.2002

 

ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ | Δελτίο Τύπου (Δρομολόγια έως 9/4/2021)

 


Κ.Υ.ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΒΟΙΩΝ:ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ

Εν' όψει της έναρξης του εμβολιασμού στην περιοχή μας, παρελήφθησαν χθες από τους υπεύθυνους του Κ.Υ.Ν., υπό αυστηρή τήρηση του πρωτοκόλλου συντήρησης και μεταφοράς του Ε.Ο.Δ.Υ. και της εταιρείας,

400 δόσεις του εμβολίου της AstraZeneca, όπως προβλέπεται από τον σχεδιασμό της πολιτείας.
Αύριο πρωί 16/3/2021, θα πραγματοποιηθεί η χορήγηση της πρώτης δόσης σε συμπολίτη μας.
Το εμβόλιο είναι ασφαλές και προστατεύει από νόσηση, νοσηλεία και θάνατο σε εξαιρετικό βαθμό.
Ο ημερήσιος αριθμός συμπολιτών που δύνανται να εμβολιαστούν είναι 60.
5 ανά ώρα, ή ένας ανά 12 λεπτά, σε όλο το 12ωρο.
Η λειτουργία του εμβολιασμού θα λάβει χώρα, παράλληλα με την λειτουργία του Κ.Υ.,
κάτι που αποτελεί ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία για το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό.
Παρακαλούμε να τηρείτε τις οδηγίες του προσωπικού, ώστε να πραγματοποιηθεί ο εμβολιασμός του καθενός με ασφάλεια, χωρίς καθυστερήσεις και λοιπούς κινδύνους.
Κλείστε τώρα το ραντεβού σας μέσω διαδικτύου, του Κ.Ε.Π., ή του φαρμακείου σας.
Ευχόμαστε καλή αρχή. Είναι καιρός πια, να τελειώνουμε μια και καλή με την πανδημία.

Καθαρά Δευτέρα: Τα έθιμα, η ιστορία και ο συμβολισμός του χαρταετού

 

Τα κούλουμα από τόπο σε τόπο γιορτάζονται διαφορετικά, με διάφορες εκδηλώσεις, παντού, όμως, επικρατεί κέφι, χορός και τραγούδι

Η Καθαρά Δευτέρα αποτελεί το τέλος της Αποκριάς και σηματοδοτεί την αγνότητα καθώς είναι η πρώτη μέρα της Σαρακοστής δηλαδή της μεγάλης νηστείας του Πάσχα που διαρκεί 40 μέρες όσες και οι μέρες νηστείας του Χριστού στην έρημο.

Η Καθαρά Δευτέρα είναι κινητή γιορτή, η οποία εξαρτάται από την ημερομηνία του Πάσχα. Συγκεκριμένα πέφτει κάθε χρόνο στο ξεκίνημα της 7ης εβδομάδας, δηλαδή 48 μέρες πριν το Ορθόδοξο Πάσχα και προφανώς πάντοτε ημέρα Δευτέρα.

Η ονομασία της προέρχεται από τους Χριστιανούς, γιατί με την έναρξη της νηστείας «καθαρίζονταν» πνευματικά και σωματικά. Καθαρά Δευτέρα συνηθίζεται να τρώμε λαγάνα (άζυμο ψωμί που παρασκευάζεται μόνο εκείνη τη μέρα), ταραμά και άλλα νηστίσιμα φαγώσιμα, κυρίως λαχανικά, όπως και φασολάδα χωρίς λάδι. Επίσης, συνηθίζεται το πέταγμα χαρταετού.

Από παλιά, η Καθαρά Δευτέρα πέρασε στη συνείδηση του λαού σαν μέρα καθαρμού. Οι βυζαντινοί την Καθαρά Δευτέρα την ονόμαζαν Απόθεση -Απόδοση και τελούσαν δρώμενα. Τραγουδούσαν σχετικά άσματα, από τα οποία έχουν σωθεί μικρά μέρη μέχρι στις μέρες μας. «Ίδε το έαρ το καλόν πάλιν επανατέλλει, φέρον υγείαν και χαρά και την ευημερίαν».

Ο εορτασμός της Καθαράς Δευτέρας στην ύπαιθρο είναι γνωστός και ως «Κούλουμα». Η λέξη Κούλουμα χρησιμοποιείται σχεδόν σε όλη την Ελλάδα, η προέλευση της όμως δεν είναι ξεκάθαρη. Κατά τον Νικόλαο Πολίτη, πατέρα της ελληνικής λαογραφίας, η λέξη προέρχεται από το λατινικό Cumulus (κούμουλους) που σημαίνει σωρός, αφθονία αλλά και το τέλος. Εκφράζει δηλαδή το τέλος, τον επίλογο της Απόκριας. Σύμφωνα με μία άλλη εκδοχή, προέρχεται από μία άλλη λατινική λέξη, τη λέξη «κόλουμνα», δηλαδή «κολώνα». Κι αυτό, επειδή το πρώτο γλέντι της Καθαράς Δευτέρας 
στην Αθήνα έγινε στους Στύλους του Ολυμπίου Διός.

Τα κούλουμα από τόπο σε τόπο γιορτάζονται διαφορετικά, με διάφορες εκδηλώσεις. Παντού, όμως, επικρατεί κέφι, χορός και τραγούδι.

Τα έθιμα της Καθαράς Δευτέρας

  • Ο βλάχικος γάμος της Θήβας, πανάρχαιο έθιμο που πραγματοποιείται παραδοσιακά με το ξύρισμα του γαμπρού και το στόλισμα της νύφης, η οποία στη πραγματικότητα είναι άνδρας.
  • Το έθιμο του Αγά –με ρίζες στην Τουρκοκρατία– αναβιώνει στα Μεστά και στους Ολύμπους της Χίου. Ο Αγάς, αυστηρός δικαστής, δικάζει και καταδικάζει με χιούμορ και πειράγματα τους θεατές του εθίμου.
  • Στην Αλεξανδρούπολη, ένας κάτοικος μεταμφιέζεται σε Μπέη και περιδιαβαίνει την πόλη μοιράζοντας ευχές για το καλό.
  • Στο Λαϊκό Δικαστήριο Ανήθικων Πράξεων στην Κάρπαθο ανταλλάσσονται απρεπείς χειρονομίες μεταξύ των θεατών, και γι' αυτό οδηγούνται στο «δικαστήριο» από τους Τζαφιέδες (χωροφύλακες), προς απονομή δικαιοσύνης από τους σεβάσμιους του νησιού.
  • Το έθιμο του αλευρομουτζουρώματος συναντάμε στο Γαλαξίδι, με τους καρναβαλιστές να χορεύουν κυκλωτούς χορούς αλευρωμένοι και μουτζουρωμένοι!
  • Του Κουτρούλη ο Γάμος στη Μεθώνη –η αναβίωση ενός πραγματικού γάμου που άφησε εποχή κατά τον 14ο αιώνα– συντελείται κάθε Καθαροδευτέρα με έντονη σατυρική διάθεση και πειράγματα για τη νύφη.
  • Το έθιμο του Αχυρένιου Γληγοράκη στη Βόνιτσα, όπου ένας αχυρένιος ψαράς δεμένος σε γάιδαρο γυρνάει σε όλο το χωριό για να καταλήξει σε μια φλεγόμενη βάρκα ανοιχτά της θάλασσας.

Η λαγάνα

Η ιστορία της λαγάνας ξεκινάει από την αρχαιότητα και φτάνει μέχρι τις μέρες μας. Ο Αριστοφάνης στις «Εκκλησιάζουσες» λέει «Λαγάνα πέττεται» δηλαδή «Λαγάνες γίνονται». Αλλά και ο Οράτιος στα κείμενά του αναφέρει ότι η λαγάνα είναι «Το γλύκισμα των φτωχών».

Το έθιμο της λαγάνας δεν άλλαξε σχεδόν καθόλου στο διάβα των αιώνων και σήμερα παρασκευάζεται με μεράκι από τους αρτοποιούς της κάθε συνοικίας, πάντα τραγανή, νόστιμη και πασπαλισμένη με σουσάμι έχοντας μια ξεχωριστή γεύση. Καταναλώνεται κατά το έθιμο πάντα την Καθαρή Δευτέρα, που είναι η πρώτη μέρα της Σαρακοστής.

Ο χαρταετός

Το όνομα «Χαρταετός» ποικίλει από χώρα σε χώρα. Στη Γερμανία λέγεται ντράχεν που σημαίνει δράκος, στην Ιαπωνία τάκο που σημαίνει χταπόδι, στο Μεξικό παραλότε που σημαίνει πεταλούδα, στην Αγγλία κάιτ που είναι το όνομα ενός πουλιού, και στην Ελλάδα χαρταετός.

Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι υπάρχει μια εκδοχή που αναφέρει ότι ο μηχανικός Αρχύτας (440 – 360 π.Χ.) από την αρχαία ελληνική πόλη του Τάραντα στην Νότια Ιταλία, που ασχολήθηκε με πτήσεις, χρησιμοποίησε τον χαρταετό για τις μελέτες του, όλοι γνωρίζουμε ότι ο χαρταετός ξεκίνησε από την Ανατολική Ασία και συγκεκριμένα από την Κίνα 2.000 χρόνια πριν. Οι Κινέζοι έφτιαχναν χαρταετούς από μπαμπού, μετάξι, χαρτί και τον χρησιμοποιούσαν για να διώξουν τα κακά πνεύματα.

Με το πέρασμα των χρόνων ο χαρταετός έγινε γνωστός στην Ιαπωνία, στην Ταϊλάνδη, στο Αφγανιστάν και στην Ευρώπη.

Ο συμβολισμός του πετάγματος του χαρταετού στην ελληνική χριστιανική παράδοση είναι αρκετά συναφής με τον κινεζικό. Συμβολίζει το πέταγμα της ανθρώπινης ψυχής προς τον ουρανό και το Θεό. Μάλιστα οι άνθρωποι παλιότερα πίστευαν ότι όσο πιο ψηλά πετάξει ο χαρταετός τόσο πιο πιθανό ήταν ο Θεός να εισακούσει τις προσευχές τους και να τις πραγματοποιήσει.

ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ:ΣΤΟΝ ΟΡΜΟ ΒΑΤΙΚΩΝ ΡΥΜΟΥΛΚΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΗΣΑΝ ΤΑ (2) Φ/Γ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΑΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ

Αναφορικά με τη σύγκρουση Φ/Γ πλοίων στη θαλάσσια περιοχή Βορειοδυτικά ν. Κυθήρων, πρώτες πρωινές ώρες χθες, γνωρίζεται ότι δύο (02) Ρ/Κ πλοία, ρυμούλκησαν τα επικολλημένα Φ/Γ πλοία “KIVELI”, σημαίας Λιβερίας και ''AFINA I'' σημαίας Μάλτας, μετά το συμβάν σύγκρουσής τους, συνοδεία ακόμα τεσσάρων (04) Ρ/Κ πλοίων, μιας Φ/Γ-λάντζας, ενός αντιρρυπαντικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και περιπολικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Απογευματινές ώρες σήμερα, τα ανωτέρω επικολλημένα Φ/Γ πλοία, αγκυροβόλησαν με ασφάλεια στον όρμο Βατίκων, ενώ πραγματοποιήθηκε η πόντιση φράγματος περιμετρικά των εν λόγω πλοίων, για προληπτικούς λόγους αποφυγής τυχόν ρύπανσης.
Τυχόν εξελίξεις θα αναφερθούν σε νεότερο Δελτίο Τύπου.

Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

Λιμενικό ταμείο Δήμου Μονεμβασίας:Σχετικά με το Ναυτικό ατύχημα Β.Δ. των Κυθήρων:

Το Λιμενικό ταμείο Δήμου Μονεμβασίας εξέδωσε το ακόλουθο Δελτίου Τύπου για την υφιστάμενη κατάσταση σχετικά με την Ναυτικό ατύχημα Β.Δ. των Κυθήρων:

Δελτίο Τύπου
Από την πρώτη στιγμή που ενημερώθηκαν, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μονεμβασίας και ο Δήμος Μονεμβασίας για την σύγκρουση των δύο πλοίων 9 Ναυτικά μίλια βορειοδυτικά των Κυθήρων, ενεργοποιήθηκε το σχέδιο έκτακτης ανάγκης και τέθηκε σε ετοιμότητα ο αντιρρυπαντικός εξοπλισμός που διαθέτει το Λιμενικό Ταμείο για περιστατικά θαλάσσιας ρύπανσης.
Στην περιοχή μετέβη άμεσα σκάφος της Λιμενικής αρχής Νεάπολης, μαζί με επιβατική φορτηγίδα λάντζα, καθώς και παραπλέοντα σκάφη για παροχή βοήθειας στην περίπτωση που απαιτούνταν.
Όσο αφορά τη σύγκρουση, τα πλοία είναι έμφορτα, βρίσκονται σε επαφή, ενώ υπήρξε ελεγχόμενη μικρή εισροή υδάτων σε ένα από αυτά, δεν υπάρχει τραυματισμός και δεν έχει προέλθει καμία θαλάσσια ρύπανση στο σημείο του συμβάντος.
Στην περιοχή του ναυτικού ατυχήματος βρίσκονται, ο Διοικητής της 5ης Περιφερειακής Διοίκησης Λ.Σ. και κλιμάκια εξειδικευμένων στελεχών του Λιμενικού, της Διεύθυνσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος, της Διεύθυνσης Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας και του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων για τον έλεγχο και συντονισμό ενεργειών όπου απαιτούνται.
Μετά την ενημέρωσή μας, κλήθηκε άμεσα η ιδιωτική εταιρεία αντιρρύπανσης που έχει σύμβαση με το Λιμενικό Ταμείο για παροχή βοήθειας και διάθεση επιπλέον εξοπλισμού απορρύπανσης εφόσον απαιτηθεί, παράλληλα δε, με μέριμνα των πλοιοκτητριών εταιριών ανατέθηκε σε ιδιωτική εταιρία η λήψη προληπτικών μέτρων για την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος. Ήδη στην περιοχή έχει καταπλεύσει ειδικό σκάφος αντιρρύπανσης και παραμένει σε ετοιμότητα.
Στην περιοχή του ναυτικού ατυχήματος έφτασαν και άλλα σκάφη όμορων Λιμενικών Αρχών, 6 ρυμουλκά, 2 αντιρρυπαντικά σκάφη του Λ.Σ., συνεργεία με δύτες, επιθεωρητές, και εξειδικευμένο προσωπικό για ναυαγιαιρέσεις.
Στην περιοχή πνέουν μέτριοι δυτικοί άνεμοι οι οποίοι τις προσεχείς ώρες αναμένεται να ενταθούν έως και 9 μποφόρ με αποτέλεσμα η παραμονή τους στην ανοιχτή θάλασσα να είναι πλέον επισφαλής και για λόγους ανωτέρας βίας κρίθηκε αναγκαία η ταυτόχρονη μετακίνησή τους στην πλησιέστερη ασφαλή περιοχή σύμφωνα με τους ναυτικούς κανόνες και τη ναυτική τέχνη/πρακτική.
Από τις πρώτες εκτιμήσεις των ειδικών που βρίσκονται στα πλοία είναι ότι δεν κινδυνεύει κανένα να βυθιστεί, όπως επίσης και να υπάρξει θαλάσσια ρύπανση.
Αναμένονται οι κατάλληλες καιρικές συνθήκες προκειμένου να επιχειρηθεί η αποκόλληση των δύο πλοίων από το σημείο, ενώ θα υπάρξει και ο προγραμματισμός για την ρυμούλκηση και την απομάκρυνση τους από την περιοχή.
Υπάρχει συνεχής ενημέρωση και συνεργασία με την Λιμενική Αρχή Νεάπολης. Για όποια εξέλιξη θα ενημερώσουμε με νεότερη ανακοίνωσή μας.

ΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΜΟΥΤΖΟΥΡΩΣΑΝ:Tις προσωπογραφίες των ηρώων της Επανάστασης που εντοπίζονται σε τοίχο της Αργυρούπολης.

Κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης κατά της αστυνομικής βίας στο Ελληνικό, διαδηλωτές μουτζούρωσαν τις προσωπογραφίες των ηρώων της Επανάστασης που εντοπίζονται σε τοίχο της Αργυρούπολης.

Όπως μπορείτε να δείτε στο υλικό που απέστειλαν αναγνώστες στο zougla.gr, οι διαδηλωτές έβαψαν με σπρέι τα πρόσωπα των ηρώων, τα οποία έχει σχεδιάσει ο νεαρός καλλιτέχνης «Εύρυτος» ως ένδειξη τιμής για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.

zougla.gr



ΕΛ.ΑΣ:ΗΡΩΙΝΗ ΚΟΚΑΙΝΗ ΚΑΙ ΚΑΝΝΑΒΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΕΚΡΥΒΕ Ο ΗΜΕΔΑΠΟΣ

Συνελήφθη ημεδαπός σε περιοχή της Βόρειας Ευβοίας, για κατοχή ναρκωτικών και παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Κατασχέθηκαν κοκαΐνη, ηρωίνη και κάνναβη

Συνελήφθη ημεδαπός, χθες (12-03-2021) το βράδυ σε περιοχή της Βόρειας Ευβοίας, από αστυνομικούς της Γ’ Ο.Π.Κ.Ε. του Αστυνομικού Τμήματος Ιστιαίας, για κατοχή ναρκωτικών και παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Ειδικότερα, μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε, βρέθηκαν επιμελώς κρυμμένες και κατασχέθηκαν:

  • (5) αυτοσχέδιες νάιλον συσκευασίες, που περιείχαν ποσότητα κοκαΐνης, συνολικού μεικτού βάρους (5,5) γραμμαρίων, πίσω από την κονσόλα του ραδιοφώνου,
  • αυτοσχέδια νάιλον συσκευασία, που περιείχε ποσότητα ηρωίνης, σε μορφή βράχου, μεικτού βάρους (5,9) γραμμαρίων, στον χώρο των αποσκευών του οχήματος (κάτω από πλαστικό κάλυμμα), καθώς και
  • αυτοσχέδια χάρτινη συσκευασία, που περιείχε μικροποσότητα κάνναβης, ομοίως στην προαναφερόμενη κρύπτη.

Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι ο ανωτέρω στερούταν σχετικής άδειας ικανότητας οδήγησης, ενώ βεβαιώθηκε σε αυτόν το προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο για παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας για τον περιορισμό διασποράς του κορωνοϊού (άσκοπη μετακίνηση).

Την προανάκριση διενήργησε το Αστυνομικό Τμήμα Μαντουδίου.

ΕΛ.ΑΣ: Συνελήφθησαν δύο αλλοδαποί, σε αγροτική περιοχή της Φλώρινας, για εισαγωγή στην ελληνική Επικράτεια και πώληση ναρκωτικών ουσιών

 


Συνελήφθησαν κατά τη διάρκεια οργανωμένης επιχείρησης δύο αλλοδαποί, σε αγροτική περιοχή της Φλώρινας, για εισαγωγή στην ελληνική Επικράτεια και πώληση ναρκωτικών ουσιών

Κατασχέθηκαν -2- κιλά και -885- γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, ένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, μία δίκυκλη μοτοσικλέτα και -3- κινητά τηλέφωνα

Οι συντονισμένες ενέργειες των αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Φλώρινας, σε συνεργασία με αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Εορδαίας, οδήγησαν στη σύλληψη δύο (2) αλλοδαπών, ηλικίας 38 και 40 ετών, για τους οποίους σχηματίσθηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για εισαγωγή στην ελληνική Επικράτεια και πώληση ναρκωτικών ουσιών, καθώς και για παράβαση της νομοθεσίας περί αλλοδαπών.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την αποτροπή εισαγωγής ναρκωτικών ουσιών στην ελληνική Επικράτεια και κατόπιν κατάλληλης αξιοποίησης στοιχείων, σχετικά με τη δράση κυκλώματος το οποίο μεταφέρει και διακινεί ποσότητες ναρκωτικών ουσιών από τη Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας στην Ελλάδα, οργανώθηκε χθες (13-03-2021) τις μεσημβρινές ώρες, συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση κατά τη διάρκεια της οποίας συνελήφθησαν οι προαναφερόμενοι, σε αγροτική περιοχή της Φλώρινας, πλησίον των συνόρων Ελλάδας και Δημοκρατίας Βορείου Μακεδονίας .

Αναλυτικότερα, κατόπιν κατάλληλης αξιοποίησης στοιχείων και ειδικών ανακριτικών μεθόδων, ορίστηκε ραντεβού αγοραπωλησίας ναρκωτικών, όπου εμφανίστηκαν οι ανωτέρω αλλοδαποί, οι οποίοι προηγουμένως είχαν εισέλθει παράνομα στη χώρα μας, ο μεν 38χρονος με δίκυκλη μοτοσικλέτα και ο δε 40χρονος με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και πούλησαν σε αστυνομικό που προσποιούνταν τον αγοραστή -2- κιλά και -885- γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, έναντι του χρηματικού ποσού των -5.800- ευρώ.

Συνολικά κατασχέθηκαν :

  • -2.885- γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης,
  • ένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο,
  • μία δίκυκλη μοτοσικλέτα και
  • -3- κινητά τηλέφωνα.

Προανάκριση για την υπόθεση ενήργησε Τμήμα Ασφάλειας Φλώρινας , ενώ οι συλληφθέντες με τη σε βάρος τους δικογραφία, θα οδηγηθούν στην κα. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Φλώρινας .




Γ. Κασιμάτης: Με «άλλοθι» την Πανδημία το σύστημα αλλάζει τον ρόλο των κοινωνιών


 Γιώργος Σαχίνης

Ο ομότιμος καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στον 98.4

Ο ομότιμος καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου Γιώργος Κασιμάτης, μιλώντας στον 98.4 εκτίμησε ότι στο όνομα της προστασίας της δημόσιας υγείας, ένα σύστημα υπερεθνικό που υπερβαίνει κοινωνίες  και κράτη, επιχειρεί να διαμορφώσει μια νέα πραγματικότητα , στην οποία οι κυβερνήσεις ιδίως των ισχυρών χωρών επίσης εργαλειοποιούν την πανδημία για να λαμβάνουν αποφάσεις υπερβαίνοντας ακόμη και συνταγματικές επιταγές.

Όπως ξεκαθάρισε, ασφαλώς ένα κράτος για προστατέψει τους πολίτες του και την ζωή τους, ως υπέρτατο αγαθό , μπορεί να λαμβάνει περιοριστικά μέτρα για λόγους δημόσιας υγείας. Όμως αυτά τα μέτρα θα πρέπει να είναι τεκμηριωμένα απόλυτα, με διαφάνεια και στοιχεία , διαφορετικά είναι εκτροπή από τις συνταγματικές πρόνοιες. Τα μέτρα για την COVID-19, αναρωτήθηκε, αν και κατά πόσο είναι ανάλογα της προστασίας που υποτίθεται ότι θα παρέχουν στον πληθυσμό ή αν είναι δυσανάλογα των δυσμενών έως καταστροφικών επιπτώσεων στο σύνολο της κοινωνίας.

Ο κ. Κασιμάτης , αναφέρθηκε ακόμη για το νέο πλαίσιο που διαμορφώνεται στη κοινωνία με  μέτρα καταστολής και ελέγχου, υποστηρίζοντας ότι επιχειρείται συνολικά μία ανα-διευθέτηση  δικαιωμάτων και ελευθεριών των κοινωνιών , από ένα υπερεθνικό σύστημα που δρώντας πλέον ανεξέλεγκτα, επιχειρεί να καθυποτάξει ακόμη και τους επιστήμονες, δίνοντας χροιά αναγκαιότητας στα μέτρα που επιλέγει πολιτικά , τα οποία η επιστήμη με τους δικούς της όρους δεν θα μπορούσε να τα υποστηρίξει.

Θέση πήρε και για την  ακραία πόλωση που δημιουργείται στη κοινωνία το τελευταίο διάστημα έναντι των διαρκώς  μέτρων επιτήρησης, τονίζοντας ότι η βία που υπάρχει ακόμη και στους νόμους, αντιμετωπίζεται με ένα πρόταγμα συλλογικής αντίστασης κι όχι με βία που μπορεί να καταστεί άλλοθι για ακόμη πιο σκληρά μέτρα από την εκάστοτε κρατική εξουσία. : Με «άλλοθι»  την Πανδημία το σύστημα αλλάζει τον ρόλο των κοινωνιών, σημείωσε και οι πολίτες πρέπει να μην καταπίνουν αμάσητες τις πληροφορίες αλλά να ζητούν πειστικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι τα μέτρα που λαμβάνονται  , είναι προς όφελος των κοινωνιών και όχι δυσανάλογα σε κόστος για αυτές έναντι του οφέλους που υποτίθεται ότι επιφέρουν.

neakriti.gr

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΛΟΙΩΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ

 

Οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς, ενώ οι άνεμοι θα ενταθούν μέσα στις επόμενες ημέρες

Σας παρουσιάζουμε σημερινές φωτογραφίες από το σημείο που έχουν συγκρουστεί τα δύο φορτηγά πλοία Afina I και Kiveli 

Όπως παρατηρείται στις φωτογραφίες οι συνθήκες της θάλασσας είναι δυσμενείς, ενώ σύμφωνα με τα δελτία καιρού πρόκειται να επιδεινωθούν τις επόμενες ημέρες, κάνοντας δύσκολο το έργο των ρυμουλκών για ρυμούλκηση των πλοίων σε ασφαλές σημείο.

Ευχαριστούμε το Ρυμουλκό Απόλλων της εταιρείας Lyboussakis Towage and Salvage, το οποίο ήταν από τα πρώτα που έφτασαν χθες στο σημείο της σύγκρουσης για βοήθεια.








ΒΑΓΓΈΛΗΣ ΣΜΑΡΔΕΓΚΑ:απάντηση στη ανάρτηση του Γιαννης Γ. Κουλιζακος

Από τον αναγνώστη της σελίδας μας Βαγγέλη Σμαρδέγκα:

Καμπαγιάννης – Παπαδάκης: Το σχέδιο εξόντωσης του κρατούμενου αποδείχτηκε, ο αγώνας του νίκησε

 «Ο αγώνας του Δημήτρη Κουφοντίνα πέτυχε τον σκοπό του» τονίζουν σε κοινή τους δήλωση οι δικηγόροι Θανάσης Καμπαγιάννης και Κώστας Παπαδάκης, για τη λήξη της απεργίας πείνας του κρατούμενου, μετά από 64 μέρες. «Δεν υπάρχει καλόπιστος παρατηρητής που να μην παραδέχεται ότι ο νόμος που ψηφίστηκε παραβιάστηκε, καθώς ουδέποτε ο κρατούμενος επαναμετήχθη στον Κορυδαλλό, όπως προβλεπόταν. Γι' αυτό και υπήρξε τέτοια ομόθυμη αποδοχή και υποστήριξη του αιτήματoς της απεργίας πείνας από δυνάμεις ενός ευρύτατου πολιτικού και κοινωνικού φάσματος: κόμματα και φορείς, ενώσεις δικαιωμάτων, πανεπιστημιακούς, δικαστές, δικηγόρους, καλλιτέχνες, συλλογικότητες. Δεκάδες χιλιάδες κόσμου, στη συντριπτική πλειοψηφία νέες και νέοι, κατέβηκαν στο δρόμο και συντάχτηκαν με το αίτημα του κρατούμενου, θεωρώντας το εύλογο, νόμιμο και δίκαιο» προσθέτουν.

Αναφερόμενοι στις κυβερνητικές μεθοδεύσεις αναφέρουν ότι «όταν μάλιστα φτάσαμε στο τέλος του δικαστικού χειρισμού της υπόθεσης, αποκαλύφθηκε πανηγυρικά το καλά οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης του κρατούμενου. Η κυβέρνηση, αφού μεθόδευσε τη μεταγωγή στον Δομοκό, αρνήθηκε την προσκόμιση των σχετικών εγγράφων για να μην υπάρξει δικαστική προσβολή της και σαμποτάρισε τη συνεδρίαση της ΚΕΜ, εξωθώντας τον ΔΚ στην έναρξη της απεργίας πείνας. Στις 40 μέρες της απεργίας, έδωσε κάποια από τα ζητούμενα έγγραφα, πετώντας το μπαλάκι στη Δικαιοσύνη, κάτι που θα προκαλούσε αναπόφευκτη χρονική καθυστέρηση ενώ η κλεψύδρα άδειαζε. Τα δικαστήρια δήλωσαν αναρμόδια, όπως το έλεγε εξαρχής η συνήγορος υπεράσπισης Ιωάννα Κούρτοβικ. Στις 63 (!) μέρες απεργίας, συνεδρίασε η ΚΕΜ και απέρριψε τα δύο αιτήματα μεταγωγής, μόνο και μόνο για να δημιουργήσει την αυταπάτη ύπαρξης μιας νέας δικαστικής οδού, ενώ στην πραγματικότητα η μεταγωγή στον Δομοκό κατέστη πλεόν αμετάκλητα μη ελέγξιμη δικαστικά»

Καταγγέλλουν μάλιστα «σχέδιο ανθρωποκτονίας από την κυβέρνηση: «Μπορούμε, κατόπιν τούτων, να πούμε με βεβαιότητα ότι υπήρξαμε μάρτυρες ενός σχεδίου ανθρωποκτονίας, όπου οι κινήσεις της κυβέρνησης δεν αποτελούσαν τήρηση της νομιμότητας, αλλά κομμάτι ενός βιοπολιτικού πειράματος εξόντωσης, με τον κρατούμενο στον ρόλο του ποντικιού.Το να συνέχιζαν οι δικηγόροι του κρατούμενου οποιαδήποτε περαιτέρω νομική κίνηση, θα τους καθιστούσε, από συλλειτουργούς της δικαιοσύνης, συνεργούς σε ανθρωποκτονία.»

Καταλήγουν στη δήλωσή τους λέγοντας: «Το δίκιο κρίθηκε στη συνείδηση της κοινωνίας. Και νίκησε. Με την απόφαση τερματισμού της απεργίας πείνας από πλευράς ΔΚ, νίκησε και η ζωή. Η κυβέρνηση καταρρακώθηκε ηθικά και πολιτικά. Και η αναμενόμενη στάση μεγαλοσύνης επιδείχτηκε τελικά, όχι από την οργανωμένη πολιτεία, αλλά από τον κρατούμενο, που απέδειξε στην πράξη ότι πάλευε όχι για τον θάνατο, αλλά για τη ζωή».

Ολόκληρη η δήλωση:

Η απεργία πείνας του Δημήτρη Κουφοντίνα, που ξεκίνησε την 8η Ιανουαρίου ενάντια στην παραβίαση του φωτογραφικού νόμου που η ίδια η κυβέρνηση ψήφισε, και ολοκληρώθηκε σήμερα 14η Μαρτίου, ήταν ένας δίκαιος αγώνας.

Όταν ένας κρατούμενος, ο οποιοσδήποτε κρατούμενος, φτάνει σε μια τόσο μακρά και οριακή για τη ζωή του κινητοποίηση, σημαίνει ότι η ύπαρξή του έχει συγκλονιστεί από μια σε βάρος του τελεσθείσα αδικία. Η απεργία πείνας, ως μορφή πάλης του κρατούμενου νομοθετημένη στον Σωφρονιστικό Κώδικα, δεν είναι «εκβιασμός». Είναι μια κραυγή με σκοπό να καταδειχτεί η αδικία έξω από τους τοίχους των φυλακών, σε όλη την κοινωνία.

Με αυτό το δεδομένο, ο αγώνας του ΔΚ πέτυχε τον σκοπό του. Δεν υπάρχει καλόπιστος παρατηρητής που να μην παραδέχεται ότι ο νόμος που ψηφίστηκε παραβιάστηκε, καθώς ουδέποτε ο κρατούμενος επαναμετήχθη στον Κορυδαλλό, όπως προβλεπόταν. Γι’ αυτό και υπήρξε τέτοια ομόθυμη αποδοχή και υποστήριξη του αιτήματoς της απεργίας πείνας από δυνάμεις ενός ευρύτατου πολιτικού και κοινωνικού φάσματος: κόμματα και φορείς, ενώσεις δικαιωμάτων, πανεπιστημιακούς, δικαστές, δικηγόρους, καλλιτέχνες, συλλογικότητες. Δεκάδες χιλιάδες κόσμου, στη συντριπτική πλειοψηφία νέες και νέοι, κατέβηκαν στο δρόμο και συντάχτηκαν με το αίτημα του κρατούμενου, θεωρώντας το εύλογο, νόμιμο και δίκαιο.

Όταν μάλιστα φτάσαμε στο τέλος του δικαστικού χειρισμού της υπόθεσης, αποκαλύφθηκε πανηγυρικά το καλά οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης του κρατούμενου. Η κυβέρνηση, αφού μεθόδευσε τη μεταγωγή στον Δομοκό, αρνήθηκε την προσκόμιση των σχετικών εγγράφων για να μην υπάρξει δικαστική προσβολή της και σαμποτάρισε τη συνεδρίαση της ΚΕΜ, εξωθώντας τον ΔΚ στην έναρξη της απεργίας πείνας. Στις 40 μέρες της απεργίας, έδωσε κάποια από τα ζητούμενα έγγραφα, πετώντας το μπαλάκι στη Δικαιοσύνη, κάτι που θα προκαλούσε αναπόφευκτη χρονική καθυστέρηση ενώ η κλεψύδρα άδειαζε. Τα δικαστήρια δήλωσαν αναρμόδια, όπως το έλεγε εξαρχής η συνήγορος υπεράσπισης Ιωάννα Κούρτοβικ. Στις 63 (!) μέρες απεργίας, συνεδρίασε η ΚΕΜ και απέρριψε τα δύο αιτήματα μεταγωγής, μόνο και μόνο για να δημιουργήσει την αυταπάτη ύπαρξης μιας νέας δικαστικής οδού, ενώ στην πραγματικότητα η μεταγωγή στον Δομοκό κατέστη πλεόν αμετάκλητα μη ελέγξιμη δικαστικά.

Μπορούμε, κατόπιν τούτων, να πούμε με βεβαιότητα ότι υπήρξαμε μάρτυρες ενός σχεδίου ανθρωποκτονίας, όπου οι κινήσεις της κυβέρνησης δεν αποτελούσαν τήρηση της νομιμότητας, αλλά κομμάτι ενός βιοπολιτικού πειράματος εξόντωσης, με τον κρατούμενο στον ρόλο του ποντικιού.

Το να συνέχιζαν οι δικηγόροι του κρατούμενου οποιαδήποτε περαιτέρω νομική κίνηση, θα τους καθιστούσε, από συλλειτουργούς της δικαιοσύνης, συνεργούς σε ανθρωποκτονία.

Το να συνέχιζε ο κρατούμενος την απεργία πείνας, θα αποτελούσε ακούσια υλοποίηση από πλευράς του ενός κρατικού σχεδιασμού.

Στις διαδηλώσεις στις οποίες συμμετείχαμε, φωνάζαμε το σύνθημα: «Αγώνας για το δίκιο, αγώνας για ζωή, η απεργία πείνας να δικαιωθεί».

Το δίκιο κρίθηκε στη συνείδηση της κοινωνίας. Και νίκησε. Με την απόφαση τερματισμού της απεργίας πείνας από πλευράς ΔΚ, νίκησε και η ζωή. Η κυβέρνηση καταρρακώθηκε ηθικά και πολιτικά. Και η αναμενόμενη στάση μεγαλοσύνης επιδείχτηκε τελικά, όχι από την οργανωμένη πολιτεία, αλλά από τον κρατούμενο, που απέδειξε στην πράξη ότι πάλευε όχι για τον θάνατο, αλλά για τη ζωή.

Αθήνα, 14/3/2021,

Θανάσης Καμπαγιάννης, Κώστας Παπαδάκης.

Ο Κυθηραϊκός Σύνδεσμος Αθηνών, ως Μέλος της Επτανησιακής Συνομοσπονδίας, συμμετέχει στο Ψήφισμα Διαμαρτυρίας για την Ανάρτηση Δασικών Χαρτών στα νησιά των Επτανήσων.