Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

ΛΑΚΩΝΙΑ:Εξιχνιάστηκαν τέσσερις περιπτώσεις κλοπών στο Δήμο Ευρώτα



ΛΑΚΩΝΙΑ. Εξιχνιάστηκαν, ύστερα από μεθοδική έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Ευρώτα, τέσσερις (4) περιπτώσεις κλοπών σε οικίες, σε τοπική κοινότητα του Δήμου Ευρώτα Λακωνίας.
Για τις υποθέσεις αυτές, κατηγορούνται δύο (2) ημεδαποί, ηλικίας 24 και 39 ετών, αντίστοιχα, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής έρευνας, που διεξήχθη από το Αστυνομικό Τμήμα Ευρώτα, αξιοποιώντας κατάλληλα και συνδυαστικά στοιχεία, εξακριβώθηκε ότι οι ανωτέρω, κατά το χρονικό διάστημα από 24.12.2019 έως και 18.4.2020, σε τοπικές κοινότητες του Δήμου Ευρώτα Λακωνίας, είχαν διαπράξει συνολικά τέσσερις (4) περιπτώσεις κλοπών σε οικίες, όπου αφαίρεσαν οικιακά σκεύη, ηλεκτρικές συσκευές κ.ά, μέρος των οποίων βρέθηκαν και αποδόθηκαν στους ιδιοκτήτες τους.

Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Σπάρτης, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο, συνεχίζονται από το Αστυνομικό Τμήμα Ευρώτα, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη και άλλων παρόμοιων αδικημάτων.

 notospress.gr

Δημοσίευση Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Θέσεις Εκπαιδευτών στα «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.)



Σας ενημερώνουμε ότι δημοσιεύθηκε νέα Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Θέσεις Εκπαιδευτών Ενηλίκων στα «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) – ΝΕΑ ΦΑΣΗ» ΟΠΣ 5002212.
Οι ιστοσελίδες πρόσβασης στα σχετικά αρχεία της Πρόσκλησης είναι οι ακόλουθες:
Ιστοσελίδα Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. www.inedivim.gr
Ιστοσελίδα Έργου http://kentradiaviou.gr

Σύμφωνα με την ανωτέρω Ανακοίνωση και τους όρους της σχετική Πρόσκλησης:
Η αίτηση θα υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση http://mis.inedivim.gr
Η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων ορίζεται: από 15/06/2020 (ώρα 11:00 π.μ.) έως και 29/06/2020 (ώρα 11:00 π.μ.).
Οι υποψήφιοι θα αποστείλουν στο Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ταχυδρομικά ή με ταχυμεταφορές τα δικαιολογητικά τους εντός σφραγισμένου φακέλου διάστασης Α4 έ ως και τις 03/07/2020 στη διεύθυνση : Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, Αχαρνών 417 & Κοκκινάκη, Τ Κ 111 43 Αθήνα (Κεντρική Γραμματεία – 2ος Όροφος).

Γενικό Λύκειο Κυθήρων:ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΚΑΙ Β ΤΑΞΗΣ


Σας πληροφορούμε ότι, σύμφωνα με την πράξη 26/16-6-2020, προάγονται όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης.
Οι αναλυτικές βαθμολογίες έχουν αποσταλεί στα e-mail που έχουν δηλώσει στο σχολείο οι γονείς.
Αν για κάποιο λόγο κάποιος γονέας δεν λάβει το πιο πάνω ηλεκτρονικό μήνυμα παρακαλούμε να μας ενημερώσει στέλνοντας μήνυμα στο mail@lyk-kythir.att.sch.gr

TRITON FERRIES:COVIT-19 ΕΦΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΤΑ ΕΞΗΣ


Πρόσληψη προσωπικού Ι.Δ.Ο.Χ. από την Κ.Ε.Π.ΠΕ.Δ.Μ.



Η Δημοτική Επιχείρηση  Κ.Ε.Π.ΠΕ.Δ.Μ. ύστερα από την υπ’ αριθ 9/2020 απόφαση του Δ.Σ  η οποία εγκρίθηκε με την αριθμ 84495/09-06-2020 απόφαση του συντονιστή της Αποκεντρωμένης διοίκησης της Περιφέρειας Πελοποννήσου , Δυτικής Ελλάδος και Ιουνίου, για την   κατ΄ εξαίρεση πρόσληψη συνολικά  τεσσάρων [4] ατόμων ήτοι δύο [2] συνοδών επισκεπτών σπηλαίου ΔΕ  και δύο [2] συνοδών επισκεπτών  Ναυτικού Μουσείου και Γεωπάρκου Αγ. Νικολάου ΔΕ, ανακοινώνει ότι θα προσλάβει προσωπικό  με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικού αριθμού τεσσάρων (4) ατόμων, προς κάλυψη των αναγκών της επιχείρησης του προγράμματος και ειδικότερα της λειτουργίας  τόσο του Σπηλαίου Καστανέας όσο  και του  Ναυτικού Μουσείου στη Νεάπολη και του Γεωπάρκου Αγ. Νικολάου  την καλοκαιρινή περίοδο για τις εξής κατά αριθμό ατόμων, ειδικότητες, με τα αντίστοιχα ειδικά τυπικά προσόντα χρονική περίοδο:
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΕΙΔΙΚΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
ΔΕ Συνοδός Επισκεπτών Σπηλαίου Καστανέας 2 Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καλή γνώση αγγλικής γλώσσας. Δύο (2)  μήνες [01/07 έως 31/08/2020]
ΔΕ Συνοδός Επισκεπτών Ναυτικού Μουσείου 1 Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καλή γνώση αγγλικής γλώσσας. Δύο (2)  μήνες [01/07 έως 31/08/2020]
ΔΕ Συνοδός Επισκεπτών  Γεωπάρκου Αγ. Νικολάου 1 Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καλή γνώση αγγλικής γλώσσας. Δύο (2)  μήνες [01/07 έως 31/08/2020]

Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία από 21 έως  65 ετών

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την αίτησή τους πρέπει να υποβάλουν υποχρεωτικώς τα εξής δικαιολογητικά:
  1. Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας
  2. Κυρωμένο φωτοαντίγραφο απολυτηρίου Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  3. Υπεύθυνη δήλωση του Ν 1599/1986 στην οποία να δηλώνουν αν το αμέσως προηγούμενο δωδεκάμηνο που συμπληρώνεται κατά την τελευταία ημέρα της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων έχουν απασχοληθεί σε δημόσια υπηρεσία ή νομικό πρόσωπο του άρθρου 14 παρ. 1 του Ν. 2190/1994 με την ιδιότητα του εποχιακού υπαλλήλου ή για κάλυψη περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών, ή όχι. Σε περίπτωση που έχουν απασχοληθεί να δηλώνουν την υπηρεσία στην οποία απασχολήθηκαν και την ακριβή χρονική διάρκεια της απασχόλησης (έναρξη και λήξη).
  4. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  5. Καλή γνώση αγγλικής γλώσσης
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι την Τρίτη 23-06-2020 στα γραφεία της Δημοτικής Επιχείρησης (Δ/νση Νεάπολη Λακωνίας, τηλ: 27343-60115).

Αρμόδιος για την παραλαβή είναι ο υπάλληλος κ. Κωστάκος  κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Προηγούμενη καταχώρισηΠορεία εκτέλεσης προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων Μαΐου 2020
Επόμενη καταχώρισηΠρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Θέσεις Εκπαιδευτών Ενηλίκων στα «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.)

Δ/Τ.ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΡΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΒΙΤΡΙΟΛΙ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΡΩΝ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΒΙΤΡΙΟΛΙ


Πειραιάς, 16 Ιουνίου 2020

Ο Βουλευτής ΝΔ Α΄ Πειραιώς & Νήσων, κ. Χριστόφορος Μπουτσικάκης κατέθεσε την υπ’ αρ. 7370/15-6-2020 ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνων προς τους Υπουργούς Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνι Γεωργιάδη και Δικαιοσύνης, κ. Κωνσταντίνο Τσιάρα, σχετικά με την ανάγκη λήψης μέτρων για την αντιμετώπιση των επιθέσεων με βιτριόλι.

Συγκεκριμένα, ο Βουλευτής παρατηρεί ότι δεν υφίστανται ουσιαστικοί περιορισμοί στη διάθεση, αγορά και χρήση σχετικών προϊόντων. Η διάθεσή τους είναι ελεύθερη στην αγορά χημικών, ακόμα και σε περιεκτικότητα 30%, 50% ή 70% (προϊόντα ανάμειξης που δίνουν διάλυμα θειικού οξέος), χωρίς προϋποθέσεις για αγορά μικρής ποσότητας.

Επιπλέον, όπως επισημαίνει ο κ. Μπουτσικάκης, ελλείψει ειδικών ποινικών διατάξεων, η επίθεση με βιτριόλι αντιμετωπίζεται από τη νομολογία απλώς ως βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη, μολονότι οι βλάβες που προκαλούνται από ένα τέτοιο έγκλημα συνεπάγονται το βασανισμό του θύματος στο διηνεκές.

Για τους λόγους αυτούς, ο Βουλευτής ζητεί από τους αρμόδιους υπουργούς αφενός να λάβουν μέτρα και να θέσουν περιορισμούς για τον έλεγχο της διακίνησης προϊόντων θειικού οξέος στην αγορά, ώστε να αποφευχθούν περιστατικά όπως αυτό της άτυχης κοπέλας στο μέλλον και αφετέρου, όπως συμβαίνει και σε άλλες Χώρες, να προβλέψουν την αυστηροποίηση της ποινικής μεταχείρισης των δραστών.

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΔΙΟΥ ΒΟΛΗΣ ΄ΚΑΡΑΒΙΑ¨


Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Εργασίες επισκευής βλαβών ύδρευσης στο Καψάλι


Την Τρίτη 16 Ιουνίου θα πραγματοποιηθούν εργασίες αποκατάστασης βλαβών ύδρευσης στο Καψάλι.
Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν το χρονικό διάστημα από 12:00’ – 14:00’. Το διάστημα αυτό είναι πιθανόν να παρατηρηθούν μικρής διάρκειας διακοπές στην υδροδότηση του οικισμού.
 kythira.gr

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ:"Συμφωνία Ελλάδας-Ιταλίας, το πρώτο βήμα. Και στα επόμενα!"



Συμφωνία Ελλάδας-Ιταλίας, το πρώτο βήμα. Και στα επόμενα!
Πριν από λίγες ημέρες , ο πρώην Υπουργός των Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς, έκανε κριτική στην κυβέρνηση, ότι με την Ελληνοϊταλική συμφωνία για τις θαλάσσιες ζώνες, απεμπόλησε κυριαρχικά δικαιώματα. Συμπληρώνει δε ότι ο ίδιος είχε έτοιμη συμφωνία με τους Ιταλούς αλλά ο τότε πρωθυπουργός δεν το προχώρησε. Ο Τσίπρας όμως τα λέει διαφορετικά, δηλαδή ότι ο Κοτζιάς δεν ήθελε να προχωρήσουν. Όπου και να είναι η αλήθεια, ένα είναι το αδιαμφισβήτητο γεγονός: Υπήρχε συμφωνία και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν την ολοκλήρωσε. Τώρα, έρχονται να κάνουν κριτική στην κυβέρνηση, ενώπιον ενός τουρκολιβυκού συμφώνου, το οποίο de facto, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα, παράνομα μεν, αλλά υπάρχοντα.
Τι έκανε λοιπόν η Κυβέρνηση με το Ελληνοϊταλικό σύμφωνο;
Έκλεισε ένα πολύ σημαντικό θέμα που επί 43 χρόνια ταλάνιζε τις διπλωματικές υπηρεσίες των δύο χωρών και που έπρεπε πάση θυσία να κλείσει τώρα, όπως άλλωστε και το αντίστοιχο με την Αίγυπτο.
Ταυτόχρονα ανακήρυξε ΑΟΖ και δήλωσε προς πάσα κατεύθυνση τα αναφαίρετα δικαιώματα της. Το δικαίωμα, δηλαδή, της έρευνας και της εκμετάλλευσης των θαλάσσιων πόρων πέραν των χωρικών υδάτων της.
Η σημασία αυτής της συμφωνίας είναι τεράστια καθώς έχει μια σειρά άμεσα και ευδιάκριτα οφέλη για την Πατρίδα μας:
· Αποτελεί υπόδειγμα καλής γειτνίασης και συνεργασίας με βάση το Διεθνές Δίκαιο και τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας, που θα συμβάλει στην σταθερότητα της περιοχής.
· Αναγνωρίζει ότι τα νησιά έχουν υφαλοκρηπίδα και θαλάσσιες ζώνες, που αποτελεί το πρώτο και βασικό μήνυμα της συμφωνίας προς την Τουρκία και τον Ερντογάν, καθιστώντας το τουρκολιβυκό μνημόνιο ανυπόστατο.
· Θωρακίζει σε νομικό επίπεδο τη χώρα μας έναντι των παράνομων ενεργειών της Τουρκίας στην Ανατολική Μεσόγειο. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό βήμα στην προσπάθεια της ελληνικής διπλωματίας να κατοχυρώσει τις θέσεις της ως προς τα κυριαρχικά δικαιώματα στη Μεσόγειο, απέναντι στις «αναθεωρητικές θέσεις της Τουρκίας, όπως συγκεφαλαιώνονται στη στρατηγική της «Γαλάζιας Πατρίδας».
· Ελλάδα-Ιταλία εκφράζουν την προσήλωσή τους στην ισόρροπη και βιώσιμη διαχείριση των πόρων αυτών και συμφωνούν να διεξαγάγουν διαβουλεύσεις για την εκτίμηση τυχόν επιπτώσεων διαφόρων παραγόντων στις υφιστάμενες πρακτικές των αλιέων των δύο κρατών.
Εκτός όμως από τα άμεσα οφέλη, υπάρχουν και τα έμμεσα. Εκείνα που προέρχονται με μια δεύτερη ανάγνωση σε μελλοντικό συνήθως χρόνο. Σε αυτά τα οφέλη συγκαταλέγονται:
· Η άσκηση πίεσης και η αποστολή ηχηρού μηνύματος προς την Αλβανία ότι ήρθε η ώρα για την υπογραφή μιας παρόμοιας συμφωνίας, που είχε ακυρωθεί το 2009.
· Προώθηση της έναρξης των διαπραγματεύσεων για την ανακήρυξη της ΑΟΖ με την Αίγυπτο, που θα αποτελέσει και το πιο σοβαρό αντίβαρο στο τουρκολιβυκό σύμφωνο και θα θέσει πρόωρο τέλος στα σχέδια του Ερντογάν που ονειρεύεται κοινά σύνορα με τη Λιβύη.

Ελλάδα-Ιταλία προχώρησαν σε μια ιστορική συμφωνία, άρτια και απόλυτα σύμφωνη με το Διεθνές Δίκαιο, που έρχεται να υπενθυμίσει, την καλύτερη δυνατή στιγμή, πως πρέπει να γίνονται τέτοιου είδους συμφωνίες.
Παράλληλα η συμφωνία αυτή, ανοίγει το δρόμο για την διαπραγμάτευση της χώρας μας, παρόμοιων συμφωνιών με όλους τους γείτονες μας, δίνοντας μας έναν άλλον αέρα για να συμπληρώσουμε βήμα-βήμα το περίπλοκο πάζλ της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής, με γνώμονα πάντα, την προάσπιση των εθνικών μας συμφερόντων, που αποτελεί άλλωστε την πάγια συνταγματική υποχρέωση κάθε ελληνικής κυβέρνησης διαχρονικά.
Αν η Τουρκία πίστευε ότι θα κάναμε πίσω σε οτιδήποτε αφορά τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, πλανάται πλάνην οικτράν. Είμαστε ακόμα στην αρχή της προώθησης της πιο σημαντικής φαρέτρας που διαθέτει αυτή τη στιγμή η Πατρίδα μας, της διπλωματίας. Και στα επόμενα λοιπόν που θα ακολουθήσουν.

Νίκος Μανωλάκος
Αντιστράτηγος ε.α., Επίτιμος Δκτης ΑΣΔΕΝ,
Βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων ΝΔ

E-ΕΦΚΑ: Ηλεκτρονική διαδικασία για τη χορήγηση εξόδων κηδείας


Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η απόφαση του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Γιάννη Βρούτση, που καθορίζει την ηλεκτρονική διαδικασία για τη χορήγηση εξόδων κηδείας από τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης e- ΕΦΚΑ.
Ειδικότερα, η υπουργική απόφαση προβλέπει τα εξής:
Ψηφιακός μετασχηματισμός της διαδικασίας χορήγησης εξόδων κηδείας
Τα έξοδα κηδείας, σε περίπτωση θανάτου ασφαλισμένου ή συνταξιούχου του e-ΕΦΚΑ και εφόσον την ταφή ή αποτέφρωση αναλαμβάνει γραφείο τελετών, καταβάλλονται σε λογαριασμό του δικαιούχου, κατόπιν ηλεκτρονικής αιτήσεώς του και ηλεκτρονικής καταχώρισης της δαπάνης από το αντίστοιχο γραφείο τελετών.
Τα έξοδα κηδείας, σε περίπτωση που δεν επιλαμβάνεται της ταφής ή αποτέφρωσης γραφείο τελετών, καταβάλλονται σε λογαριασμό του δικαιούχου, κατόπιν αιτήσεως και προσκόμισης των δικαιολογητικών του άρθρου 4 και όσων τυχόν απαιτούνται κατά την κείμενη νομοθεσία στο αρμόδιο υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.
Ηλεκτρονική καταχώριση της δαπάνης των εξόδων κηδείας-ταφής
Ο υπεύθυνος του γραφείου που αναλαμβάνει την τελετή της κηδείας-ταφής ή αποτέφρωσης για ασφαλισμένους ή συνταξιούχους του e-ΕΦΚΑ, εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, που φιλοξενείται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης, αφού αυθεντικοποιηθεί με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet), καταχωρεί τον ΑΜΚΑ του θανόντος, τον ΑΜΚΑ και τον ΑΦΜ του δικαιούχου/επιμεληθέντος την κηδεία, συμπληρώνει τα στοιχεία του τιμολογίου για την τελετή της κηδείας-ταφής ή αποτέφρωσης και αναρτά το ηλεκτρονικό τιμολόγιο-απόδειξη.
Εναλλακτικά, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2020, δύναται, αντί του ηλεκτρονικού τιμολογίου, να αναρτάται ψηφιοποιημένη μορφή χειρόγραφου τιμολογίου-απόδειξης σε «τύπο αρχείου», που προσδιορίζεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ προβαίνουν σε ηλεκτρονικούς ελέγχους και διασταυρώσεις των δηλωθέντων στοιχείων. Τα στοιχεία των τιμολογίων/αποδείξεων, που καταχωρούνται, αποστέλλονται περιοδικά από τον e-ΕΦΚΑ στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για διασταυρωτικούς ελέγχους.
Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης, έκδοση απόφασης και πληρωμή εξόδων κηδείας
Ο δικαιούχος (σύζυγος ή άλλος επιμεληθείς την τελετή) εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ, που φιλοξενείται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), αφού προηγουμένως αυθεντικοποιηθεί με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet), καταχωρεί τον ΑΜΚΑ του, τον ΑΦΜ του, τον αριθμό λογαριασμού (ΙΒΑΝ), στον οποίο θα πραγματοποιηθεί η καταβολή, την ηλεκτρονική διεύθυνση, στην οποία θα αποσταλεί η απόφαση, το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, όπου απαιτείται, κατά τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας π.χ τ. ΟΓΑ) τον ΑΜΚΑ και τον ΑΦΜ του θανόντος και, στη συνέχεια, υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτηση για την καταβολή των εξόδων κηδείας.
Στην αίτηση του δηλώνει υπεύθυνα ότι επιμελήθηκε της κηδείας-ταφής ή αποτέφρωσης και ότι δεν δικαιούται να εισπράξει τα έξοδα κηδείας από οποιαδήποτε άλλον φορέα εσωτερικού ή εξωτερικού.
Με βάση τα στοιχεία της αίτησης, αντλείται από το Μητρώο Πολιτών η ληξιαρχική πράξη θανάτου και διασταυρώνονται τα στοιχεία του ηλεκτρονικού τιμολογίου/απόδειξης παροχής υπηρεσιών που έχουν καταχωρηθεί. Σε περίπτωση που υπάρχει διαφορά μεταξύ του ποσού που έχει καταχωρηθεί από το γραφείο και του ποσού της αίτησης, ο δικαιούχος προσκομίζει τα πρωτότυπα παραστατικά στο αρμόδιο υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.
Ο ασφαλιστικός χρόνος του θανόντος, ο απαιτούμενος χρόνος ασφάλισης και τυχόν υπόλοιπα στοιχεία, που απαιτούνται, για την καταβολή των εξόδων κηδείας, αντλούνται από τα πληροφοριακά συστήματα του e-ΕΦΚΑ, προκειμένου να ελεγχθεί αν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την καταβολή των εξόδων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Με βάση τα δεδομένα της ηλεκτρονικής αίτησης και τα αποτελέσματα των διασταυρώσεων, υπολογίζεται το ποσό των εξόδων κηδείας που δικαιούται ο αιτών και εκδίδεται ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο η απόφαση πληρωμής των εξόδων κηδείας. Το ποσό πληρωμής δεν συμψηφίζεται με τυχόν ασφαλιστικές οφειλές.
Μέχρι την εφαρμογή του Ενιαίου Κανονισμού Παροχών, σε περίπτωση που ο αιτών δικαιούται τα έξοδα κηδείας από δύο τέως φορείς κοινωνικής ασφάλισης, καταβάλλεται το υψηλότερο από τα ποσά που δικαιούται, εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά από την κείμενη νομοθεσία (π.χ. τ. ΤΑΝ και τ. ΤΑΣ), οπότε το ποσό επιμερίζεται μεταξύ των τ. φορέων, κατά τις κείμενες διατάξεις και αποτυπώνεται αναλυτικά στην απόφαση.
Η απόφαση περιλαμβάνει τα στοιχεία ταυτοποίησης του αιτούντος, τα στοιχεία του θανόντος, τα ποσά που έχουν διασταυρωθεί ότι καταβλήθηκαν με βάση και τις καταχωρίσεις του γραφείου/επιχείρησης που ανέλαβε την τελετή, (εκτός αν συντρέχει η εξαίρεση του άρθρου 4 του παρόντος), το ποσό που τελικά δικαιούται ο αιτών και τον αριθμό λογαριασμού (ΙΒΑΝ), που έχει δηλωθεί και στον οποίο θα γίνει η καταβολή.
Η απόφαση αποτελεί έγκυρη διοικητική πράξη, που φέρει μηχανογραφική αποτύπωση της σφραγίδας του e-ΕΦΚΑ και της υπογραφής του διοικητή ή οποιουδήποτε άλλου εξουσιοδοτημένου από αυτόν όργανο. Η απόφαση κοινοποιείται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικαιούχου, χωρίς να απαιτείται άλλη κοινοποίηση στον αιτούντα. Η απόφαση θεωρείται ότι κοινοποιήθηκε μετά από την παρέλευση 10 πλήρων εργάσιμων ημερών από τη γνωστοποίησή της με ηλεκτρονικό τρόπο, όπως αυτή τηρείται στην ηλεκτρονική υπηρεσία και αναγράφεται στην απόφαση, εκτός εάν ο αποδέκτης αποδείξει τη συνδρομή λόγων ανωτέρας βίας, που δεν επέτρεψαν την πρόσβαση στο περιεχόμενο του εγγράφου που γνωστοποιήθηκε με χρήση ΤΠΕ ή εφόσον αυτή η αδυναμία οφείλεται σε λόγους που αφορούν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ.
Σε περίπτωση αμφισβήτησης της πράξης που εκδίδεται ηλεκτρονικά, υποβάλλεται ενδικοφανής προσφυγή (ένσταση) εντός της προθεσμίας των 30 ημερών, που αρχίζει από τη συντέλεση της πλήρους, πραγματικής ή τεκμαιρόμενης γνώσης της απόφασης ενώπιον του αρμόδιου οργάνου.
Ο δικαιούχος υποχρεούται να τηρεί για τρία έτη το πρωτότυπο τιμολόγιο και, σε περίπτωση δειγματοληπτικού ελέγχου, να το προσκομίσει στο αρμόδιο υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ. Σε αντίθετη περίπτωση, το ποσό που έχει λάβει καταλογίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις περί ΚΕΔΕ.πισυνάπτεται ολόκληρη η υπουργική απόφαση.
 ethnos.gr/

ΔΕΕΠ Α' Πειραιώς & Νήσων.Έφυγε΄ο Σωτήρης Παπαπολίτης



Με ιδιαίτερη θλίψη αποχαιρετούμε ένα επίτιμο μέλος της κοινωνίας του Πειραιά, τον Σωτήρη Παπαπολίτη, που έφυγε από την ζωή την Κυριακή 14 Ιουνίου σε ηλικία 79 ετών, μετά από μάχη που έσωσε νοσηλευόμενος στο Υγεία.
Ο Σωτήρης Παπαπολίτης, ένας πραγματικός ευπατρίδης των κοινών του Πειραιά, σπούδασε στη Νομική Σχολή Αθηνών, Πολιτικές και Οικονομικές Επιστήμες και συνέχισε με μεταπτυχιακές Σπουδές στο Τορόντο του Καναδά.
Διετέλεσε Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Γενικός Γραμματέας στο Υπουργείο Χωροταξίας, υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά και επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης.
Ο Σωτήρης Παπαπολίτης σε όλη την πολιτική διαδρομή του δίδαξε ήθος, αξιοπρέπεια, πολιτικό πολιτισμό κο διακρίθηκε για την ανιδιοτελή αγάπη του για την πόλη μας.
Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του.

Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΞΑΙΤΙΑΣ ΔΑΣΙΚΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ-ΚΑΡΜΠΟΝ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΛΛΩΝ ΔΗΜΩΝ.


Ο Δήμος Μονεμβασίας έρχεται να εγκρίνει σχέδιο αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών εξαιτίας Δασικών Πυρκαγιών.Είναι σχέδιο στα χαρτιά.
Καρμπόν με τα σχέδια άλλων Δήμων.
Το μόνο που αλλάζει είναι το όνομα του δημάρχου των αντιδημάρχων και τα τηλέφωνα.
Τέτοια σχέδια στο παρελθόν δε μας έσωσαν από καταστροφικές φωτιές όπως του 2015 στην περιοχή της Νεάπολης.
Είναι σχέδια που αφήνουν ολάνοιχτες τις πόρτες στην παραπέρα ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση προς όφελος των επιχειρηματικών ομίλων στο κομμάτι της πυροπροστασίας και της δασοπυρόσβεσης.Από την οργάνωση την εκπαίδευση την έρευνα την παροχή υπηρεσιών μέχρι την εκμετάλλευση των δασικών συστημάτων.

Η περιοχή μας έχει τραγική εμπειρία των αποτελεσμάτων αυτής της πολιτικής.Στα καμμένα φυτρώνουν τα τεράστια αιολικά βιομηχανικά συγκροτήματα, θα φυτευτούν φωτοβολταικά, περνούν γραμμές μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας με την ηλεκτρική διασύνδεση Κρήτης  Πελοποννήσου και το ρεύμα που παράγουν τα ιδιωτικά αιολικά πάρκα.Αυτές οι συνέπειες στο περιβάλλον και οχι μόνο αλλά και στην αγροτική κτηνοτροφική παραγωγή στη μελισσοκομία στην οικογενειακή μικρή επιχείρηση στον τουρισμό και στην εστίαση.Θα είναι πιο οδυνηρό τα επόμενα χρόνια με το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων στη Μεγαλόπολη.
Διαχρονικά οι κυβερνήσεις θέλουν και μεταφέρουν αρμοδιότητες πυρασφάλειας και δασοπροστασίας σε δήμους περιφέρειες,ιδιώτες,εθελοντικές οργανώσεις, ΜΚΟ με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη μείωση δαπανών του κρατικού προυπολογισμού και τη μεταφορά του κόστους για την πυροπροστασία μέσω της ανταποδοτικότητας εκ νέου στις πλάτες των δημοτών  του λαού μας γενικά.

Οι τεράστιες ελλείψεις προσωπικού και μέσων στους Δήμους στην Πυροσβεστική και στις Δασικές υπηρεσίες είναι η πραγματικότητα που μαρτυρά την αποτυχία των όποιων σχεδίων που πάντα και παντού μένουν στα χαρτιά.
Απαιτείται σχεδιασμός των απαραίτητων δασοτεχνικών αντιδιαβρωτικών αντιπλημμυρικών έργων και εξασφάλιση των αναγκαίων πιστώσεων από τον κρατικό προυπολογισμό για μια συνολική διαχείρηση των δασικών οικοσυστημάτων και των ορεινών ημιορεινών περιοχών.
Χρειάζεται να διατεθεί από την κεντρική διοίκηση στη Δασική υπηρεσία ώστε να γίνουν διανοίξεις δασικών δρόμων, αποψιλώσεις,καθαρισμοί και αραιώσεις δασικών περιοχών.
Τοποθέτηση υδατοδεξαμενών στα κατάλληλα σημεία,συντήρηση των υπαρχόντων και δημιουργία ζωνών πυρασφάλειας και τόσων άλλων παρεμβάσεων για την αποτροπή και τον περιορισμό των καταστροφικών δασικών πυρκαγιών.

 ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
 ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
 ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ
 ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
 ΕΛΕΝΗ

ΣΚΑΛΑ-Συνελήφθη ένα (1) άτομο για ναρκωτικά και συσκευασίες λαθραίου καπνού



Συνελήφθη, (12.6.2020) το πρωί σε τοπική κοινότητα του Δήμου Ευρώτα Λακωνίας, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Λακωνίας, 34χρονος αλλοδαπός, διότι κατείχε ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους -23,79- γραμμαρίων και τέσσερις (4) συσκευασίες λαθραίου καπνού, συνολικού βάρους -200- γραμμαρίων, οι οποίες κατασχέθηκαν.
Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Ευρώτα.
 dimotikiagoratislakonias.gr

ΛΑΚΩΝΙΑ:Δείτε πως απέσπασαν από ηλικιωμένη στους Μολάους 1000€


ΜΟΛΑΟΙ. Το απόγευμα του Σαββάτου στους Μολάους Λακωνίας ηλικιωμένη έπεσε θύμα απατεώνα. Ο δράστης έπεισε την ηλικιωμένη ότι συγγενικά της πρόσωπα εμπλέκονται σε τροχαίο. Γνώριζε πολλά στοιχεία για την οικογενειακή της κατάσταση. Κατόρθωσε να αποσπάσει 1000€. Μάλιστα την απασχολούσε στο τηλέφωνο για να μην μπορέσει η ηλικιωμένη να τηλεφωνήσει στους δικούς της. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δίνει ο Μιχάλης Καρούνης χρειάζεται μεγάλη προσοχή γιατί οι δράστες γνωρίζουν καλά πρόσωπα και πράγματα.
 notospress.gr

¨AMIRALIS COFFEE SHOP-RESTAURANT¨ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΡΕΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΑ


¨Ανοίξαμε λαμβάνοντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα για τον κορωνοιό που ισχύουν στα καταστήματα εστίασης¨

Σε ένα από τα ωραιότερα τοπία του νησιού στην καταπράσινη ρεματιά του πολυτραγουδισμένου Καραβά μέσα στην φύση,κάτω από τα δέντρα, και δίπλα στα τρεχούμενα νερά βρίσκετε το κατάστημα μας.

              AMIRALIS  COFFEE  SHOP-RESTAURANT 
Θα μας βρείτε ανοιχτά από το πρωί έως αργά το βράδυ και το φετινό καλοκαίρι να σας εξυπηρετήσουμε, και να σας προσφέρουμε καλό καφέ,πλούσιο ελληνικό πρωινό,φυσικούς χυμούς,πίτες,ολόφρεσκα αυγά,γιαούρτι με μέλι !
ΤA ΠΑΝΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΝΑ ΥΛΙΚΑ
 

Συνδυάζουμε το καλό αγνό φαγητό με το υπέροχο μοναδικό τοπίο!!! Σουβλάκια φτιαγμένα από εμάς από ντόπια κρέατα καλοψημένα,
νοστιμότατο κατσικάκι λεμονάτο,μεγάλο μπέρκερ αργεντίνικο,και κάποια μαγειρευτά.
Φυσικά δεν λείπει το καλό τσίπουρο και το ουζάκι συνοδευόμενο πάντα με πολλούς και διαφορετικούς πεντανόστιμους μεζέδες !!!
Σας περιμένουμε να μας γνωρίσετε από κοντά και να κάνετε την βόλτα σας στις δροσερές πηγές του AMIRALI.
Τηλέφωνα 2736034346-6985612872
facebookAmir Alis




ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ :Ενόψει των Πανελληνίων Εξετάσεων που αρχίζουν αύριο


Ενόψει των Πανελληνίων Εξετάσεων που αρχίζουν αύριο εύχομαι από καρδιάς σε όλους τους μαθητές καλή επιτυχία! Σημασία έχει η συμμετοχή, η γνώση, η εμπειρία. Μέσα από τη συμμετοχή στις Πανελλήνιες, μαθαίνεις να συγκεντρώνεσαι, να διαβάζεις με σύστημα και μέθοδο, να ιεραρχείς σωστά τον χρόνο και τις ανάγκες σου, να μπορείς να επιλέγεις τα ουσιώδη από τα δευτερεύοντα. Αυτά τα στοιχεία είναι η κληρονομιά του μαθητή ακόμα και αν δεν πετύχει στις εξετάσεις. Εξάλλου όλη η ζωή μας είναι εξετάσεις!
Καλή επιτυχία σε όλες και όλους!

ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ:ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΤΑΜΟΥ 1100μ

Μαζί με τον επιβλέποντα μηχανικό της Περιφέρειας, δώσαμε σήμερα τις απαραίτητες οδηγίες στον ανάδοχο του έργου για την διαπλάτυνση και τσιμεντοστρωση του Περιφερειακού Δρόμου Ποταμού Αντικυθήρων μήκους 1100μ, που χρηματοδοτείται με 285.000 ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής και εκτελείται από το Δήμο Κυθήρων.
Το έργο είναι πολύπαθο και αποτελεί προσωπικό μου στοιχημα από το 2013 όταν ως Πρόεδρος της Επιτροπής Εγχωρίου Περιουσίας Κυθήρων και Αντικυθήρων κατόρθωσα την ένταξη του στον προϋπολογισμό της Περιφέρειας επί Αντιπεριφερειάρχη κ. Κατσικάρη. Απαιτήθηκαν 6 χρόνια, κατά τα οποία εναλλαχθηκαν 3 Περιφερειακες Αρχές, για να ληφθεί η ΑΕΠΟ επειδή το νησί ανήκει στο δίκτυο Natura!!! Χρειάστηκαν συνολικά 17 γνωμοδοτησεις κρατικών υπηρεσιών για την τσιμεντοστρωση ενός χωματόδρομου που υπάρχει εδώ και 30 χρόνια!!!
Το έργο ξεκινάει άμεσα και θα αναβαθμίσει τον κεντρικό οικισμό του νησιού, ενώ θα συμβάλει και στην οικιστική του επέκταση και την αξιοποίηση των παροδιων ιδιοκτησιων.
Το έργο μας στα Αντικύθηρα είναι ουσιαστικό και θα συνεχιστεί με σοβαρές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και δράσεις.
 Stratos Charchalakis


ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ -ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΑΠΘ ΚΑΙ Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ Τοῦ Μητροπολίτου Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων Σεραφείμ


ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ -ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΑΠΘ ΚΑΙ
Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ

Τοῦ Μητροπολίτου Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων Σεραφείμ
Τό ἀκόλουθο κείμενο δημοσιεύεται, ἐπειδή στίς 04-06-2020 ἐκδικάσθηκε στό Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας ἡ Αἴτησις ἀκυρώσεως κατά τοῦ Προεδρικοῦ Διατάγματος, μέ ἀριθ. 45/2016, σχετικά μέ τήν ἵδρυσι τῆς 4ετοῦς Κατεύθυνσης προπτυχιακῶν Μουσουλμανικῶν Σπουδῶν στό Τμῆμα Θεολογίας Α.Π.Θ., ἡ ὁποία ὑποβλήθηκε ἀπό Πανεπιστημιακούς Καθηγητές τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Ἡ διδασκαλία ΑΝΟΘΕΥΤΗΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ (δηλ. ΕΞΙΣΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟΥ, ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ), ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ, τήν ὁποίαν ἐνστερνίζεται ἡ συντριπτική πλειονότητα τῶν Ἑλλήνων, οἱ ὁποῖοι ἀποτελοῦν μέλη τῆς ἐπικρατούσης Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς τήν Ἑλλάδα, συνιστᾶ, κατά τήν γνώμη μας, θεμελιώδη συνταγματική ὑποχρέωσι καί τῶν μελῶν ΔΕΠ τοῦ Τμήματος Θεολογίας τοῦ ΑΠΘ, ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ(4) ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Αὐτό συνάγεται, δυνάμει τοῦ ἄρθρου 16 παρ. 1 τοῦ Συντάγματος (ἀκαδημαϊκή ἐλευθερία μελῶν ΔΕΠ Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ διά τήν - κατά τά ἀνωτέρω ἀναφερόμενα, κατά τό Σύνταγμα καί τόν ἱδρυτικό νόμο τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ, ὅπως ὀρθά ἑρμηνεύονται, κατά τά ὡς ἄνω, ἀπό τήν νομολογία τοῦ Ἀνωτάτου Δικαστηρίου - διδασκαλία καί ἔρευνα προεχόντως τῆς Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Θεολογίας καί δευτερευόντως, λοιπῶν χριστιανικῶν δοξασιῶν, ρωμαιοκαθολικῆς καί προτεσταντικῶν), τοῦ ἄρθρου 3, παρ. 1 (εἰδική συνταγματική ἀναγνώρισι τῆς ἐπικρατούσης Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς τήν Ἑλλάδα), τοῦ ἄρθρου 13 (θρησκευτική ἐλευθερία τῆς ἐπικρατούσης Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί τῶν μελῶν αὐτῆς) καί τοῦ ἄρθρου 24 παρ. 1 (συνταγματική προστασία τοῦ Ὀρθόδοξου χριστιανικοῦ πολιτιστικοῦ περιβάλλοντος τῆς Χώρας). Ἡ ταυτόχρονη ὕπαρξις καί λειτουργία δύο Προγραμμάτων Σπουδῶν στό Τμῆμα Θεολογίας τοῦ ΑΠΘ, ἐκείνου τῆς 4ετοῦς προεχόντως Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Θεολογίας καί ἐκείνου τῆς 4ετοῦς Εἰσαγωγικῆς Κατεύθυνσης Μουσουλμανικῶν σπουδῶν (δηλ. – τῆς ὑποτιθέμενης - Ἰσλαμικῆς θεολογίας), τά ὁποῖα ἀποτελοῦν ἀντικείμενα διαχειρίσεως ἀπό τά ὄργανα τοῦ Τμήματος Ὀρθόδοξου Χριστιανικῆς Θεολογίας (τοῦ ὁποίου τά μέλη ΔΕΠ οὔτε τήν ἀραβική γλῶσσα γνωρίζουν, οὔτε τήν ἰσλαμική θεολογία κατέχουν), ἔρχεται σέ εὐθεῖα ἀντίθεσι, διά τούς ἀνωτέρω λόγους, πρός τό ἄρθρο 16, παρ. 1 Συντάγματος (ἀκαδημαϊκή ἐλευθερία μελῶν ΔΕΠ Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ) - κατά τά ἀνωτέρω ἀναφερόμενα, κατά τό Σύνταγμα καί τόν ἱδρυτικό νόμο τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς ΑΠΘ. Κατά συνέπεια, εἶναι εὐθέως ἀντίθετος εἰς τάς ἐν λόγω συνταγματικάς διατάξεις ὁ ἰσχυρισμός τοῦ τότε Προέδρου τοῦ Τμήματος (Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς) Θεολογίας κ.Χρυσοστόμου Σταμούλη, ὁ περιεχόμενος εἰς τήν ἐπιστολήν του πρός τόν Μακ.Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερώνυμο Β΄, κατά τόν ὁποῖο: «Στά πλαίσια αὐτά ἐντάχθηκε καί ἡ προσπάθεια γιά τήν κατάρτιση προγράμματος Μουσουλμανικῶν Σπουδῶν ὄχι, ὅμως, ὡς μέρος τοῦ οὐσιώδους Προγράμματος Σπουδῶν τῆς Θεολογίας καί ὁπωσδήποτε ὄχι ὡς νέο τμῆμα, ἀλλά ὡς μιά νέα κατεύθυνση (δηλ. Ο ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΜΗΜΑ), ἡ ὁποία δέν θά ὑπεισέρχεται στό Πρόγραμμα καί τήν οὐσία τῶν Θεολογικῶν Σπουδῶν, ὥστε νά ἐπηρεάζει καί νά παραβλάπτει τήν αὐτοτέλεια τοῦ Τμήματος Θεολογίας καί τῆς Θεολογικῆς ἐπιστήμης» καί «Τό προτεινόμενο Πρόγραμμα θά εἶναι αὐτόνομο καί αὐτοτελές… Ὁμοίως, αὐτόνομο καί αὐτοτελές παραμένει τό ἤδη ὑπάρχον Πρόγραμμα τῆς Θεολογίας..».
Ὁ ἀνωτέρω ἰσχυρισμός τοῦ τότε Προέδρου τοῦ ἐν λόγω Τμήματος ἔρχεται σέ εὐθεῖα ἀντίφασι πρός τήν ἑξῆς παράγραφο τῆς ἰδίας ἐπιστολῆς του : «Ἡ εὐθύνη τοῦ Τμήματος Θεολογίας συνίσταται στά ἑξῆς:
- Στήν κατάρτιση προγράμματος Σπουδῶν, κατά τίς ἐξειδικευμένες ἀνάγκες τῆς ἐργασιακῆς ἀπασχόλησης τῶν ἀποφοίτων.
- Στόν προσδιορισμό κατάλληλου διδακτικοῦ προσωπικοῦ ὄχι μόνον ἀπό τό Τμῆμα Θεολογίας, ἀλλά καί ἀπό ἄλλα Τμήματα τοῦ ΑΠΘ, ὅπως ἐπίσης καί ἀπό ΑΕΙ τῆς ἡμεδαπῆς καί τῆς ἀλλοδαπῆς.
- -Στή διοικητική εὐθύνη τῆς εἰσαγωγικῆς κατεύθυνσης σπουδῶν».
Οἱ αὐτοί ἰσχυρισμοί εἶναι εὐθέως ἀντιφατικοί, διότι εἶναι ΛΟΓΙΚΑ ΑΤΟΠΟ, δηλ. Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΣΟΦΙΣΜΑ, τά δύο προγράμματα τῶν δύο 4ετῶν Εἰσαγωγικῶν Κατευθύνσεων, ἐκείνης τῆς (Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς) Θεολογίας καί ἐκείνης τῶν Μουσουλμανικῶν σπουδῶν, νά εἶναι αὐτόνομα καί αὐτοτελῆ, ὅταν τά ὄργανα τοῦ Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ εἶναι ἁρμόδια 1) νά καθορίζουν ὄχι μόνον τό Πρόγραμμα Σπουδῶν τῆς κατεύθυνσης τῆς (Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς) Θεολογίας ἀλλά καί ἐκεῖνο τῆς κατεύθυνσης Μουσουλμανικῶν σπουδῶν (χωρίς βεβαίως νά ἔχουν καμμία εἰδίκευση στήν τελευταία κατεύθυνσι καί, ἑπομένως, μέ ἔλλειψι εἰδικῶν ἐπιστημονικῶν καί θεολογικῶν κριτηρίων, πού θά τούς ἐπιτρέπουν νά καθορίζουν Πρόγραμμα Σπουδῶν μέ ἐπιστημολογική πληρότητα), 2) νά προσλαμβάνουν τό κατάλληλο διδακτικό καί ἐρευνητικό προσωπικό, ὄχι μόνον τῆς κατεύθυνσης τῆς (Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Θεολογίας), ἀλλά καί ἐκεῖνο τῆς κατεύθυνσης Μουσουλμανικῶν σπουδῶν (χωρίς βεβαίως νά ἔχουν καμμία εἰδίκευσι εἰς τήν τελευταία κατεύθυνσι, οὔτε καί τά ἀπαιτούμενα ἐπιστημονικά καί θεολογικά κριτήρια ἐπιλογῆς), καί 3) νά ἔχουν τήν διοικητική εὐθύνη ὄχι μόνον τῆς κατεύθυνσης τῆς Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Θεολογίας ἀλλά καί ἐκεῖνο τῆς κατεύθυνσης Μουσουλμανικῶν σπουδῶν (χωρίς βεβαίως νά ἔχουν καμμία εἰδίκευση στήν τελευταία κατεύθυνση, οὔτε τίς ἀπαιτούμενες προϋποθέσεις γιά ἄσκηση διοίκησης, σέ ἄγνωστες ἐπιστημονικά καί θεολογικά περιοχές ἤ κριτήρια διοίκησης).
Τό ἀποτέλεσμα τῆς ἀνωτέρω λογικῆς ἀντίφασης εἶναι ἡ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΕΞΙΣΩΣΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ (ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, πρᾶγμα τό ὁποῖο σημαίνει, ΕΙΣ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Η ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟΥ, εἴτε ὅτι καί οἱ δύο θρησκευτικές παραδόσεις ἀποτελοῦν θρησκευτικούς μύθους, μέ ὑποκειμενική ἀξία γιά τούς ἀντίστοιχους ὀπαδούς τους εἴτε ὅτι καί οἱ δύο θρησκευτικές παραδόσεις, παρά τίς ἐντελῶς ἀντίθετες θεολογικές τους βάσεις, ἀποτελοῦν δῆθεν ἐξίσου ἔγκυρους δρόμους πρός τόν Θεό, διά τήν ἀντίληψι τοῦ ὁποίου ἔχουν ἀντίθετες θρησκευτικές πεποιθήσεις, δεδομένου ὅτι ἡ μέν Ὀρθόδοξος Χριστιανική Παράδοσις πιστεύει ὅτι ὁ Θεός εἶναι Τρία Πρόσωπα καί Μία Οὐσία, ἐνῶ ἡ Μουσουλμανική παράδοσις πιστεύει ὅτι ὁ Θεός εἶναι Μονοπρόσωπος καί παρά τό ὅτι ὁ Ἰησοῦς Χριστός διά τό Ἰσλάμ θεωρεῖται ἕνας ἁπλός Προφήτης, ὅπως εἶναι ὁ Μωάμεθ, ἀλλά κατώτερος τοῦ Μωάμεθ, καί ὄχι Θεάνθρωπος Σωτήρας καί Λυτρωτής.
Σημειωτέον ὅτι, κατά τόν θρησκευτικό συγκρητισμό ἤ τόν θρησκευτικό σχετικισμό, ὅλες οἱ θρησκεῖες καί κοσμοθεωρίες εἶναι ἐξίσου ἔγκυροι δρόμοι, πού ὁδηγοῦν στήν ὑπερβατική ἀλήθεια (ultimate reality), ἡ ὁποία γιά κάποιους ταυτίζεται μέ τόν Προσωπικό Θεό (Τριαδικό ἤ Μονοπρόσωπο τῶν Ἀβρααμικών θρησκειῶν), ἐνῶ γιά κάποιους μέ τόν Πανθεϊσμό ἤ Παγανισμό (δηλ. μέ τήν θεοποίησι τοῦ Σύμπαντος καί ὅλων τῶν ὄντων του, περιλαμβανομένων τῶν ἀνθρώπων).
Αὐτός ὁ θρησκευτικός συγκρητισμός ἤ ὁ θρησκευτικός σχετικισμός:
1. Εἶναι ὁ καταδικασμένος ἀπό τούς Ἀποστόλους, καί μάλιστα ἀπό τόν Ἀπόστολο Ἰωάννη καί τόν Ἀπόστολο Παῦλο, ἀπό τίς Οἰκουμενικές Συνόδους καί ἀπό τούς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ὡς ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ.
2. Δέν διδάσκεται ἀπό τίς κύριες (ὀρθόδοξες) διδασκαλίες τοῦ Ἀβρααμικοῦ δένδρου θρησκειῶν (Ἰουδαϊσμό, Χριστιανισμό, Ἰσλάμ).
3. Διδάσκεται ἀπό τίς συγκρητιστικές ὁμάδες τῶν ἴδιων Ἀβρααμικῶν θρησκειῶν.
4. Διδάσκεται ἀπό τίς θρησκεῖες τοῦ Βραχμανικοῦ δένδρου θρησκειῶν (Ἰνδουϊσμό, Βουδισμό, Γιανινισμό).
5. Διδάσκεται ἀπό τήν (Ἀποκρυφιστική) Θεοσοφία τῆς Blavatsky (βλ. Theosophical Society of England, http://theosophicalsociety.org.uk/. Επίσης, United Nations – Theosophy Wiki, http://theosophy.wiki/w-en/index.php?title=United_Nations).
Ὑπενθυμίζεται ὅτι ἡ παγκοσμιοποίηση (globalization) ἐπιδιώκει, ἐκτός τῆς φερόμενης παγκόσμιας κυβέρνησης καί τῆς παγκόσμιας οἰκονομίας, καί τήν πράσινη παγκόσμια θρησκεία (The Green Agenda, http://www.green-agenda.com/).
Μέσα ἐπίτευξης τοῦ σκοποῦ τῆς δημιουργίας τῆς φερόμενης πράσινης παγκόσμιας θρησκείας εἶναι οἱ διαχριστιανικοί ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΙΚΟΙ διεθνεῖς ὀργανισμοί (π.χ. Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν (350 Προτεσταντικῶν καί 12 Ὀρθοδόξων, https://www.oikoumene.org/en), καί οἱ διαθρησκευτικοί ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΙΚΟΙ διεθνεῖς ὀργανισμοί (π.χ. Congress of leaders of world and traditional religions εἰς τήν Ἀστανά τοῦ Καζακστάν, http://www.religions-congress.org/index.php?lang=english, United Religions Initiative, http://www.uri.org/), οἱ ὁποῖοι ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ἐναρμονίζουν, διά τήν μεταξύ τους σύγκλισι, τίς θρησκευτικές πεποιθήσεις τῶν χριστιανικῶν δογμάτων καί τῶν θρησκειῶν ἀντιστοίχως.
Πρός ἀποφυγήν τῆς ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗΣ ΕΞΙΣΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ (ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΙΝ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ἡ ὁποία γίνεται μέ τό προσβαλλόμενο Προεδρικό Διάταγμα καί ἡ ὁποία ἔρχεται σέ εὐθεῖα ἀντίθεσι μέ τίς ἀνωτέρω ἀναφερόμενες συνταγματικές διατάξεις, θά ἔπρεπε, de lege ferenda, νά ἱδρυθῆ ἕνα ἀνεξάρτητο Τμῆμα Μουσουλμανικῶν σπουδῶν ἤ Μουσουλμανικῆς θεολογίας σέ μιά ἄλλη Σχολή (ἐκτός τῶν Ὀρθοδόξων Θεολογικῶν Σχολῶν), εἴτε τοῦ ΑΠΘ, εἴτε τοῦ ΕΚΠΑ, εἴτε ἄλλου Πανεπιστημίου (ὅπως εἰς τό Παιδαγωγικό Τμῆμα τοῦ ΑΠΘ ἤ εἰς τήν Φιλοσοφική Σχολή τοῦ ΑΠΘ).
Σημειωτέον ὅτι ἡ ἕδρα Ἑβραϊκῶν Σπουδῶν ἐπανιδρύθηκε εἰς τήν ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ τοῦ ΑΠΘ καί ἐπαναλειτουργεῖ ἀπό τόν Ὀκτώβριο 2016, μετά τήν κατάργησι της τό 1939 (https://www.youtube.com/watch?v=OZ9OMec8N2w).
Τμῆμα Χριστιανικῆς Θεολογίας, πού νά ἔχει καί Κατεύθυνση Μουσουλμανικῶν σπουδῶν, δέν ὑπάρχει σέ καμμία Χώρα τοῦ κόσμου. Ἀποτελεῖ πρωτοτυπία τό Τμῆμα πού ἱδρύθηκε στή Θεολογική Σχολή καί στό Τμῆμα της, τό Τμῆμα Θεολογίας τῆς Θεσσαλονίκης.

Τά ἀνωτέρω ἐγράφησαν ὀφειλετικῶς διά τήν πνευματική μου μητέρα καί τροφό, τήν Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης, ἐκ τῆς ὁποίας χάριτι Θεοῦ ἀπεφοίτησα ἐν ἔτει 1976.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΓΡΑΠΤΟΝ Θ. ΚΗΡΥΓΜΑ

ΓΡΑΠΤΟΝ Θ. ΚΗΡΥΓΜΑ
Οἱ Ἅγιοι Πάντες εἶναι ὅλοι ἐκεῖνοι οἱ ἄνθρωποι πού ἐφάρμοσαν στήν ἐπίγεια ζωή τους τίς αἰώνιες ἀλήθειες τοῦ Ἱεροῦ Εὐαγγελίου τοῦ Χριστοῦ. Γι΄αὐτό καί οἱ «Βίοι τῶν Ἁγίων» στήν πραγματικότητα εἶναι ἐφαρμοσμένο Εὐαγγέλιο, ἤ μέ ἄλλα λόγια μποροῦμε νά ποῦμε, ἐφαρμοσμένη Δογματική, ἐπειδή οἱ Ἅγιοι ἐβίωσαν ὅλες τίς αἰώνιες δογματικές ἀλήθειες πού πηγάζουν ἀπό τό Εὐαγγέλιο.
Εἶναι πολλές οἱ κατηγορίες , οἱ τάξεις τῶν Ἁγίων. Κάθε μία ἔχει τό χαρακτηριστικό της γνώρισμα, τό ξεχωριστό τῆς Χάρισμα! Ἀλλά οἱ Ἅγιοι σ΄ὅποιο τάγμα καί ἄν ἀνήκουν, ἔχουν κάτι τό κοινό ὅλοι: Τήν ὁμολογία. Εἶναι ὑποχρεωτικό γνώρισμα ἡ ὅμολογία.
Ὁ ἴδιος ὁ Κύριός μας θεωρεῖ ἀπαραίτητη προϋπόθεση σωτηρίας τήν ὁμολογία. Ὅπως δέν μπορεῖ νά ὑπάρχει ἄνθρωπος χωρίς καρδιά καί στόμα, ἄλλο τόσο δέν λογίζεται χριστιανός χωρίς πίστη καί ὁμολογία. Ἡ πίστη ἔχει σχέση μέ τήν καρδιά˙ἡ ὁμολογία μέ τό στόμα. Στό στόμα ἔρχεται τό ξεχείλισμα τῆς καρδιᾶς. «Καρδίᾳ γάρ πιστεύεται εἰς δικαιοσύνην, στόματι δέ ὁμολογεῖται εἰς σωτηρίαν» λέει ὁ Ἀπόστολος τῶν ἐθνῶν, ὁ Παῦλος (Ρωμ.10,10).
Ἡ ὁμολογία, λοιπόν, δέν εἶναι γνώρισμα μόνο ὅλων τῶν Ἁγίων, ἀλλά κοινό γνώρισμα ὅλων τῶν Χριστιανῶν. Καί πρέπει νά φανερώνεται μέ θάρρος, ἀλλά καί μέ σοφία καί μέ διάκριση. Θάρρος χωρίς σοφία σημαίνει ἀκρισία. Σοφία χωρίς θάρρος εἶναι δειλία. Καί τά δύο χρειάζεται ἡ ὁμολογία. Χρειάζεται ἀκόμη καί ἕνα τρίτο: τήν συνέπεια στή ζωή μας. Πολλοί Ἅγιοι ἔλεγαν λίγα μέ τό στόμα καί πολλά μέ τή ζωή τους. Ὁπωσδήποτε, ὅμως, προσέφεραν καί τή μαρτυρία τοῦ λόγου.
Ἡ ὁμολογία τοῦ Χριστοῦ καί τῆς ἀλήθειας στήν καθημερινή ζωή μας εἶναι ἡ ἐπιβεβαίωση τῆς σωτηρίας μας.
Ἡ ὁμολογία, ὅμως, αὐτή δέν εἶναι μόνο τά θαρρετά λόγια τῆς ἀληθείας, ὅπως νομίζουν πολλοί. Ὁμολογία τῆς ἀληθείας σημαίνει σωστή στάση ἀπέναντι στόν πόνο, στό θάνατο, στόν πλοῦτο. Ὁμολογία εἶναι τό μαρτύριο, ἡ ἄσκηση, ἡ λειτουργική ζωή. Ὁμολογία εἶναι ἡ ἀληθινή ἀγάπη καί ἡ ἀληθινή βίωση τῶν μυστηρίων.
Δέν μποροῦμε νά ὁμολογοῦμε Χριστό καί νά ζοῦμε μέ τόν ἀντίχριστο.Δέν μποροῦμε νά κοβόμαστε γιά τήν ἀλήθεια καί ὅπου θιγόμαστε νά χρησιμοποιοῦμε τό ψέμα. Δέν μποροῦμε νά ζητᾶμε δικαιοσύνη καί ἐμεῖς νά ἀδικοῦμε. Ἡ ὁμολογία τοῦ Χριστοῦ καί τῆς ἀληθείας ἀπαιτοῦν συνέπεια στή ζωή μας. Οἱ ἀληθινοί ὁμολογητές εἶναι ἀληθινοί ἅγιοι. Αὐτούς θά ὁμολογήσει ὁ Χριστός μπροστά στόν Οὐράνιο Πατέρα Του, ὅπως εἶπε στό σημερινό Εὐαγγέλιο.
Ὅποιος, λοιπόν, θέλει νά πάρει θέση κοντά στό Θεό πρέπει νά ὁμολογεῖ μέ ὅλη του τή ζωή, παντοῦ καί πάντοτε, τό Χριστό.
π.Φρ.Δημ.

Σάββατο 13 Ιουνίου 2020

ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ ¨ΚΑΣΙΜΑΤΕΙΟΝ¨ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 15 ΙΟΥΝΙΟΥ ΤΟ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ


TO ΓHPOKOMEIO KYΘHPΩN ΣAΣ ΓNΩPIZEI OTI KAΘΩΣ O EOΔY ΔEN EXEI ΠPOBEI ΣE OΠOIAΔHΠOTE AΛΛAΓH OΣON AΦOPA TO KAΘEΣTΩΣ TΩN EΠIΣKEΨEΩN ΣTOYΣ OIKOYΣ EYΓHPIAΣ TO ΓHPOKOMEIO ΘA EΞAKOΛOYΘHΣEI NA EΦAPMOZEI KAI META TΙΣ 15 IOYNIOY THN EΩΣ ΣHMEPA ΠOΛITIKH AΠAΓOPEYΣHΣ TΩN EΠIΣKEΨEΩN. 
H EN ΛOΓΩ ΠOΛITIKH ΘA EΠANEΞETAΣTEI TO ΠPOΣEXEΣ ΔIAΣTHMA EΦOΣON YΠAPΞOYN NEOTEPEΣ OΔHΓIEΣ AΠO TIΣ APMOΔIEΣ YΠHPEΣIEΣ.