Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ

Λόγω της χιονόπτωσης υπάρχουν πολλά προβλήματα στο οδικό δίκτυο του νησιού. 
Να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις. 
Έχουν κινητοποιηθεί οι αρχές και ιδιωτικά μέσα για τον καθαρισμό των δρόμων. 
Αύριο όλα τα σχολεία του νησιού θα παραμείνουν κλειστά.


Παρακαλείστε να περιορίσετε στο απολύτως απαραίτητο τις μετακινήσεις σας να παραμείνετε ψύχραιμοι για να ευχαριστηθούμε όλοι την ημέρα χωρίς ατυχήματα! 
Ο κίνδυνος είναι μεγάλος, αφού όλο το οδικό δικτυο είναι ιδιαιτέρως ολισθηρό! 
Παραμείνετε προστατευμένοι στο χώρο σας και δώστε τη δέουσα προσοχή!

ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΑ ΒΑΤΙΚΑ !!!! 08/01/2017




ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ! (ΦΩΤΟ) ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ




ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ! ΚΑΣΤΡΙΣΙΑΝΙΚΑ (ΦΩΤΟ)

ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΔΡΥΜΩΝΑΣ (ΦΩΤΟ)

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Αποκατάστασης τηλεοπτικού σήματος Digea στην περιοχή Νεάπολης Βοιών και νήσου Κυθήρων

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Digea το πρόβλημα της εκπομπής τηλεοπτικού σήματος ιδιωτικών καναλιών στην περιοχή Νεάπολης Βοιών και νήσου Κυθήρων, έχει αποκατασταθεί πλήρως τις τελευταίες ώρες.

Εάν κάποιος αντιμετωπίζει πρόβλημα λήψης, καλό θα είναι να κάνει πάλι ένα επανασυντονισμό του προγράμματος της τηλεόρασης με αυτόματη αναζήτηση για καλύτερα αποτελέσματα.

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ.Ναυτική Τραγωδία στο Κάβο Μαλιά

Στην οργισμένη θάλασσα του Κάβο Μαλιά, όπου τα κύματα ξεπερνούσαν τα 10 μέτρα ύψος και ο άνεμος τα 11 μποφόρ, χάθηκε στις 7 Ιανουαρίου 1993, το υπό παναμέζικη σημαία ελληνικό φορτηγό πλοίο «Coty-1» με το 17μελές πλήρωμά του (11 Έλληνες και 6 Ρώσοι ναυτικοί).
Το πλοίο, που μετέφερε 3.600 τόνους τσιμέντο στα αμπάρια του, παρουσίασε στις 3 τα ξημερώματα κλίση 11 μοιρών, από μετατόπιση φορτίου, με αποτέλεσμα να εισρεύσουν νερά και να σταματήσουν οι μηχανές του. Παρά τις προσπάθειες του τάνκερ «Κρήτη WAVE» του Ομίλου Βαρδινογιάννη, του ρυμουλκού «Μέγας Αλέξανδρος» και της φρεγάτας «ΕΛΛΗ» που έσπευσαν προς βοήθεια, στάθηκε αδύνατο να περισυλλεγούν ζωντανοί οι 17 ναυτικοί του πληρώματος.
Το «Coty I», φορτηγό πλοίο με παναμέζικη σημαία, αλλά ελληνικών συμφερόντων, είχε ναυπηγηθεί το 1962 και αγοράστηκε από την εταιρεία Golden Union Shipping του εφοπλιστή Θόδωρου Βενιάμη δέκα χρόνια αργότερα. Εκτελούσε μεταφορές τσιμέντου από τη Χαλκίδα στη Λικάτα Ιταλίας. Το εκτόπισμα ήταν 2.786 κόρων και το φορτίο που μετέφερε ήταν 3.600 τόνων.
Για το μοιραίο ταξίδι του έφυγε από τη Χαλκίδα την παραμονή των Φώτων. Το πλήρωμά του αποτελούνταν από 11 Έλληνες και 6 Ρώσους ναυτικούς. Έφθασε την ίδια ημέρα στον Πειραιά, όπου παρέμεινε «τράνζιτ» και ανήμερα των Θεοφανίων ξεκίνησε, παρά τον κακό καιρό και τη θαλασσοταραχή για τον προορισμό του.
Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αλέξανδρος Παπαδόγγονας, που ρωτήθηκε γιατί το πλοίο ξεκίνησε από το λιμάνι του Πειραιά παρά τη μεγάλη θαλασσοταραχή, έδωσε την εξήγηση ότι ύμφωνα με το εγχειρίδιο ασφαλείας της ναυσιπλοΐας, το «Coty I» δεν υπόκειτο στις απαγορεύσεις απόπλου, που ισχύουν μόνο για τα ελληνικά επιβατηγό πλοία και για τα φορτηγά με ελληνική σημαία κάτω των 500 κόρων, ενώ παραδέχθηκε την αδυναμία των σωστικών συνεργείων εξαιτίας των δυσμενέστατων καιρικών συνθηκών.
Πάντως, ασκήθηκε ποινική δίωξη κατά του πλοιοκτήτη του «Coty I» Θόδωρου Βενιάμη για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια. Η υπόθεση εκδικάστηκε στις 7 Μαΐου 1997 στο Α' Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας και ο βασικός κατηγορούμενος Θόδωρος Βενιάμης αθωώθηκε.

Οι Έλληνες ναυτικοί που χάθηκαν στο ναυάγιο του «Coty I»

  • Γιάννης Μαρτάκης, πλοίαρχος
  • Δημήτρης Μπουρλοτής, υποπλοίαρχος
  • Δημήτρης Μπαρμπέρης, ανθυποπλοίαρχος
  • Γιάννης Τσίγκος, A' μηχανικός
  • Νίκος Χαϊδάκης, Β' μηχανικός
  • Παναγιώτης Έγκαρχος, Γ' μηχανικός
  • Ισίδωρος Λικουρίνος, ναύκληρος
  • Γιώργος Κριμιζής, λιπαντής
  • Σμήλιος Κορμάρης, μάγειρας
  • Απόστολος Κανελλόπουλος, βοηθός θαλαμηπόλου
  • Μεμέτ Πελβάν, ναύτης
  •  https://www.sansimera.gr

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ