Σάββατο 2 Μαΐου 2020

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ ΧΩΡΑΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΜΑΪΟΥ 2020, ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ


ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΜΑΪΟΥ 2020, ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Ὄρθρος & Θεία Λειτουργία εἰς τόν Ἱερόν Μητροπολιτικόν Ναόν Ἐσταυρωμένου Χώρας Κυθήρων ἱερουργοῦντος τοῦ Σεβ.Μητροπολίτου Κυθήρων & Ἀντικυθήρων Σεραφείμ  


 
ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 7 π.μ.

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ και παρακολουθούμε τις Ακολουθίες από τον ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ ΧΩΡΑΣ ΚΥΘΗΡΩΝ.
 Η ραδιοφωνικές μεταδόσεις από τον ADELIN 107,3 FM είναι μέσα από το κανάλι https://www.youtube.com/watch?v=VUCqm41edzo Του Ιερού Ναού Εσταυρωμένου Χώρας Κυθήρων.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Η ραδιοφωνικές μεταδόσεις από τον ΑDELIN 107,3 FM επίσης είναι μια αφιλοκερδώς προσφορά προς το ακροατήριο μας. 




 Ζωντανή Μετάδοση από τον 
ADELIN 107,3 FM
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
http://live24.gr/radio/generic.jsp?sid=2565  



Και διαδικτυακά στον παρακάτω σύνδεσμο του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Εσταυρωμένου Χώρας Κυθήρων.
 
https://www.youtube.com/channel/UCYuA7dDYNebzniHwPpN_cgA

Απάντηση στην κριτική του δημάρχου που άσκησε σε σχέση με την επιστολή μας για την σύσταση Τουριστικής επιτροπής.



Απάντηση στην κριτική του δημάρχου που άσκησε σε σχέση με την επιστολή μας για την σύσταση Τουριστικής επιτροπής.
Ο δήμαρχος προφανώς και αγνοεί τις αρμοδιότητες και το ρόλο μιας ΔΕΤΑΠ 
α. Τον προγραμματισμό και τη χάραξη της τουριστικής πολιτικής, το σχεδιασμό της τουριστικής ανάπτυξης στο πλαίσιο της γενικότερης πολιτικής του δήμου και την διαμόρφωση και προώθηση των αναγκαίων ρυθμίσεων και των απαιτούμενων μέτρων εφαρμογής. 
β. Εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο τα αναγκαία μέτρα για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του τουριστικού τομέα και παρακολουθεί την απόδοσή του, ώστε να ενημερώνει σχετικά το δημοτικό συμβούλιο. 
γ. Προτείνει προς το δημοτικό συμβούλιο της κατευθύνσεις για τη μελέτη και κατάρτιση προγραμμάτων τουριστικής υποδομής και ανάπτυξης του δήμου. 
δ. Προτείνει τις αναγκαίες ενέργειες για την προώθηση και λήψη μέτρων για την προσέλκυση ιδιωτικών κεφαλαίων στον τομέα του τουρισμού. 
ε. Συνεργάζεται με τους συναρμόδιους επαγγελματικούς φορείς της τοπικής κοινωνίας για την εναρμόνιση των πολιτικών τους και το συντονισμό των δράσεων, με σκοπό την υποβοήθηση της τουριστικής ανάπτυξης και τη βελτίωση της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού του δήμου. 
ζ. Συμμετέχει διά του προέδρου της και άλλων μελών που θα ορίζει κάθε φορά με απόφαση της, στις εκπροσωπήσεις του δήμου σε τοπικές, πανελλαδικές ή διεθνείς εκθέσεις που διοργανώνονται με θέμα τον τουρισμό, για την προβολή του δήμου και την προώθηση των τοπικών τουριστικών προϊόντων. 
η. Σχεδιάζει και προτείνει στο δημοτικό συμβούλιο διαφημιστικά προγράμματα και γενικά ενέργειες, που αφορούν την τουριστική προβολή και διαφήμιση του δήμου στο εσωτερικό και εξωτερικό, ιδίως με συμμετοχή σε εκθέσεις, ή διαφημίσεις σε μέσα μαζικής ενημέρωσης ή καταχωρήσεις σε έντυπα ή εκδόσεις τους ως και με οποιονδήποτε  άλλον τρόπο 
στ. Το σχεδιασμό της πολιτικής για την υποβοήθηση της ποιοτικής αναβάθμισης των τουριστικών υπηρεσιών του δήμου και ιδίως, η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και τη σύνταξη προτάσεων και διατύπωση γνώμης για την έκδοση κανονιστικών αποφάσεων από το δημοτικό συμβούλιο για τον καθορισμό του περιεχομένου της διαδικασίας ελέγχου των τουριστικών επιχειρήσεων, την τήρηση της καθαριότητας, ευταξίας και ευπρεπούς εμφάνισης όλων των σημείων του δήμου, που έχουν σχέση με τον τουρισμό και την εισήγηση στο δημοτικό συμβούλιο για τη λήψη μέτρων πραγματοποίησης των σκοπών αυτών.
Προφανώς για όλα αυτά τα ζητήματα μιας ΔΕΤΑΠ είναι και να κοστολογεί τις προτάσεις για τον προγραμματισμό και χάραξη τουριστικής ανάπτυξης . 

Πώς αλλιώς θα μπορούσαμε να προυπολογίσουμε τα χρήματα προς διάθεση στον τουρισμό. Αόριστα και γενικά ; 
Η μήπως αυτά είναι ψιλά γράμματα και απλά υποσκάπτεται το ρόλο της επιτροπής , απαξιώνοντας την ;
Επίσης στον νομο αρθ. 75 4555/18 που αναφέρεται ο δήμαρχος πουθενά δεν γίνεται λόγος για συγκεκριμένο αριθμό μελών .
Όσα αφορά το περιβόητο Master plan που περιμένουμε 5 ολόκληρα χρόνια από σας , αναρωτιέμαι πώς και τι πρωτογενή συμπεράσματα - αποτελέσματα μπορούν να προκύψουν από την φετινή σεζόν έχοντας αλλάξει όλα τα δεδομένα , έχοντας μπει σε αχαρτογράφητα νερά ;

Έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας ζητά ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ

 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Τ.Κ. 801 00 Κ Υ Θ Η Ρ Α
ΤΗΛ.:2736031202 & 2736038359
FAX :2736031202
Ἐν Κυθήροις τῇ 28ῃ Ἀπριλίου 2020
Ἀριθ. Πρωτ.: 256
Πρός
Τήν Ἱεράν Σύνοδον
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Ἰωάννου Γενναδίου 14
115 21 Ἀθήνας
Θέμα : Ἄρσις περιοριστικῶν διατάξεων καί ἀπαγορεύσεως τῆς Θείας Λατρείας ἐν τοῖς Ἱεροῖς Ναοῖς διά τό Χριστεπώνυμον Πλήρωμα τῆς Ἁγίας ἡμῶν Ἐκκλησίας.
Μακαριώτατε ἅγιε Πρόεδρε,
Ἅγιοι Συνοδικοί Σύνεδροι,
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Εὐσεβάστως προάγομαι σύν τῇ ὑποβολῇ τῶν Ἀναστασίμων εὐχῶν καί προσρήσεων νά ἀναφέρω Ὑμῖν τά ἀκόλουθα:
Παρῆλθε δίμηνον περίπου αὐστηρῶν καί σκληρῶν προληπτικῶν καί ἀπαγορευτικῶν μέτρων, ληφθέντων παρά τῆς Κυβερνήσεως τῆς Χώρας μας καί καταστρωθέντων εἰς Κοινάς Ὑπουργικάς Ἀποφάσεις (ΚΥΑ), περιβληθείσας νομικήν κατοχύρωσιν καί δημοσιευθείσας εἰς Φύλλα Ἐφημερίδος τῆς Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ.). Ἀναφέρομαι ὄχι εἰς τόν περιορισμόν, ἀλλ’ εἰς τόν πλήρη ἀποκλεισμόν ἐκ τῆς Θείας Λατρείας εἰς τούς Ὀρθοδόξους Ἱερούς Ναούς μας τοῦ Λαοῦ τοῦ Θεοῦ, τοῦ Χριστεπωνύμου Πληρώματος τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς ἡμῶν Ἐκκλησίας.
Ἡ ἀρχική ὑπόσχεσις τοῦ Πρωθυπουργοῦ τῆς Χώρας μας κ.Κυριάκου Μητσοτάκη περί τῆς δυνατότητος εἰσόδου τῶν Ὀρθοδόξων Πιστῶν εἰς τούς Ἱερούς Ναούς δι’ «ἀτομικήν προσευχήν» δέν ἐτηρήθη, προστεθέντων νεωτέρων αὐστηροτέρων μέτρων παντελοῦς ἀποκλεισμοῦ τοῦ Χριστωνύμου Λαοῦ ἐκ τῆς κοινῆς ἐν τοῖς Ἱεροῖς Ναοῖς Θείας Λατρείας.
Ἄς μοῦ ἐπιτραπῇ, πέραν τῆς ἀκυρωθείσης ὡς ἄνω Πρωθυπουργικῆς ἀποφάσεως ὑπό τῶν μετέπειτα ἐκδοθεισῶν ΚΥΑ, νά κάμω μίαν σύντομον ἀναδρομήν καί εἰς τάς ἀγνοηθείσας καί παροπλισθείσας ὑπό τῶν ἐν θέματι ΚΥΑ Ἀποφάσεις τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, γεγονός τό ὁποῖον ἀπετέλεσε ἰσχυρόν κόλαφον τῆς πολιτικῆς ἡγεσίας κατά τῆς Ἀνωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησιαστικῆς Ἀρχῆς, παραβιασθέντος τοῦ νομικῶς κατοχυρωμένου Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί παραθεωρηθείσης τῆς διεπούσης τάς σχέσεις Ἐκκλησίας καί Κράτους ἀρχῆς τῆς συναλληλίας, ἀλλά καί παροραθέντων ἀσυγγνώστως βασικῶν ἄρθρων τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγματος, διά τῶν ὁποίων κατοχυροῦται ἡ ἐλευθερία τῆς Θείας Λατρείας. Εἰδικώτερον :
1. Ἡ Διαρκής Ἱερά ἡμῶν Σύνοδος διά τοῦ ὑπ’ ἀριθ. 1067/435/28-2-2020 Ἐγκυκλίου Σημειώματος Αὐτῆς καί τῆς ὑπ’ ἀριθ. 3013 Συνοδικῆς Ἐγκυκλίου (1223/498/10-3-2020), ἀναφερομένων εἰς τά μετά περισσῆς σπουδῆς καί ἀκριβείας τηρηθησόμενα μέτρα διά τήν πρόληψιν τοῦ νέου κορωνοϊοῦ (Covid-19), συνιστᾷ τήν ἀκριβῆ τήρησιν τῶν μέτρων τούτων διά τήν ἀντιμετώπισιν τῆς ἐπιδημίας τοῦ ἐπιθετικοῦ καί δεινοῦ αὐτοῦ μικροβίου. Εἰς τό τέλος τῆς ἐν θέματι Ἐγκυκλίου (3013/2020) ἀναγράφεται: «Χωρίς νά καταδικάζουμε κανένα γιά τόν φόβο καί τήν ἀνησυχία του, ὁμολογοῦμε ὅτι ὅλοι οἱ πιστοί, ἐπιτελώντας τό χρέος τῆς ἐν ἐλευθερίᾳ ἀγάπης μας, θά ἐξακολουθήσωμε στίς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες μας νά λειτουργοῦμε καί νά κοινωνοῦμε, ἔχοντας τήν βεβαιότητα ὅτι κοινωνοῦμε τήν ζωή καί τήν ἀθανασία».
2. Ἡ Δ.Ι.Σ. διά τοῦ ὑπ’ ἀριθ. 1292/508/11-3-2020 Ἐγκυκλίου Σημειώματος, κατόπιν τῆς ἀπό 9-3-2020 Ἀποφάσεως Αὐτῆς περί λήψεως προσθέτων μέτρων διά τήν ἀντιμετώπισιν τῆς ἐπιδημίας τοῦ κορωνοϊοῦ, ἀπεφάσισε διά τάς δύο ἑπομένας ἑβδομάδας (ἀπό 11ης ἕως 29ης Μαρτίου 2020) τήν ἀναστολήν τῆς λειτουργίας τῶν Κατηχητικῶν Σχολείων καί λοιπῶν ἐκκλησιαστικῶν δραστηριοτήτων, διοικητικῶν ὑπηρεσιῶν καί διαφόρων διακονιῶν, συνιστῶσα πλήρη τήρησιν τῶν ἀποφάσεων τῶν ἁρμοδίων κρατικῶν φορέων.
Εἰς τό Ἐγκύκλιον αὐτό Σημείωμα σημειοῦται καί τό ἑξῆς: «Τέλος, ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος ἐπιβεβαιώνει τήν Ἀπόφασή της γιά τήν ἀπρόσκοπτη συνέχιση τῆς λειτουργίας τῶν Ἱερῶν Ναῶν καί τήν τέλεση σέ αὐτούς τῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν».
3. Ἡ Δ.Ι.Σ. συνελθοῦσα ἐκτάκτως τήν 16ην Μαρτίου 2020 ἐξέδωκε αὐθημερόν Ἀνακοινωθέν, εἰς τό ὁποῖον, προϊούσης τῆς ἐξαπλώσεως τῆς νόσου αὐτῆς εἰς τήν Πατρίδα μας, ἀνεκοίνωσε αὐστηρότερα προληπτικά μέτρα, ἐν οἷς καί τήν προσωρινήν ἀναστολήν τελέσεως ὅλων τῶν καθημερινῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν. Ἐδήλωσε ὅτι οἱ Ἱεροί Ναοί θά παραμείνουν ἀνοικτοί διά τήν κατ’ ἰδίαν προσευχήν τῶν πιστῶν. Καί προσέθεσε: «Μέ αἴσθημα ποιμαντικῆς εὐθύνης λοιπόν ὑποδεικνύει τήν λιτή τέλεση τῆς Θείας Λειτουργίας ἀπό τήν ἐρχόμενη Κυριακή (22-3-2020) μέχρι τοῦ Σαββάτου τοῦ Λαζάρου (11-4-2020), ἀπό 7:00 ἕως 8:00 π.μ., ὡς καί κατά τήν ἑορτή τοῦ Εὐαγγελισμοῦ». Καί εἰς τήν παράγρ. 8 ἀναγράφει: «Δηλώνει ἐπίσης ὅτι ἐάν ἡ ἐξέλιξη στό ἑπόμενο χρονικό διάστημα ὁδηγήσει τίς ἁρμόδιες ἀρχές στήν ἀπόφαση γιά τήν λήψη ἐπί πλέον ἐκτάκτων μέτρων, θά ἐπανέλθει προκειμένου νά ἐξετασθεῖ καί πάλι τό θέμα».
4. Ἡ Δ.Ι.Σ. διά τοῦ ὑπ’ ἀριθ. 1371/619/17-3-2020 Ἐγκυκλίου Σημειώματος μέ θέμα : «Ἀποστολή ΦΕΚ Β’ 872/16-3-2020» κοινοποιεῖ τήν ὑπ’ ἀριθ. 2867/Υ1 Κοινήν Ὑπουργικήν Ἀπόφασιν τῶν Ὑπουργῶν Παιδείας καί Θρησκευμάτων καί Ὑγείας μέ θέμα : «Ἐπιβολή τοῦ μέτρου τῆς προσωρινῆς ἀπαγόρευσης τῆς τέλεσης κάθε εἴδους λειτουργιῶν καί ἱεροπραξιῶν στούς θρησκευτικούς χώρους λατρείας γιά τό χρονικό διάστημα ἀπό 16.3.2020 ἕως 30.3.2020». Ἡ Κ.Υ.Α. αὐτή, πρέπει νά σημειωθῇ, ἀκυρώνει ὅλας τάς προειρημένας Ἀποφάσεις τῆς Δ.Ι.Σ. καί παρακωλύει παντελῶς τήν Θείαν Λατρείαν διά τόν Χριστώνυμον Λαόν.
5. Διά τῆς ὑπ’ ἀριθ. 3016/2-4-2020 Ἐγκυκλίου ἡ Δ.Ι.Σ. ἀνακοινώνει τήν δήλωσιν τῆς Ὑπουργοῦ Παιδείας καί Θρησκευμάτων διά τήν «κεκλεισμένων τῶν θυρῶν» λειτουργίαν τῶν Ἱερῶν Ναῶν καί Ἱερῶν Μονῶν μας χωρίς τόν λαόν καί ὑπό αὐστηράς προϋποθέσεις (παρουσίᾳ 4 μόνον προσώπων). Ἡ πρότασις τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου νά παραμείνουν οἱ Ἱεροί Ναοί μας ἀνοικτοί τήν Μεγάλην Ἑβδομάδα ἀπό 11ης ἕως 1 μ.μ., καθημερινῶς, καί ἀπό 1ης μ.μ. ἕως 5ης μ.μ. κατά τήν ἡμέραν τῆς Μεγάλης Παρασκευῆς, ἡ ὁποία, κατόπιν τῶν ὡς ἄνω ἀπαγορεύσεων, θά ἦτο καί ἡ μόνη πνευματική εὐκαιρία καί διέξοδος διά τόν Λαόν τοῦ Θεοῦ κατά τάς ἁγίας αὐτάς ἡμέρας, ἀπερρίφθη.
6. Διά τοῦ ὑπ’ ἀριθ. 1705/764/10-4-2020 Ἐγκυκλίου Σημειώματος τῆς Δ.Ι.Σ. διεβιβάσθη ἡμῖν ἡ ὑπ’ ἀριθ. 3019/10-4-2020 Ἐγκύκλιος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου μέ θέμα : «Συνοδικός Παραμυθητικός Λόγος γιά τήν Μεγάλη Ἑβδομάδα καί τό Ἅγιον Πάσχα». Μεταξύ τῶν πατρικῶν νουθεσιῶν διά τήν ἐν ὑπομονῇ καί καρτερίᾳ ἀντιμετώπισιν τῆς δεινῆς δοκιμασίας ἐκ τῆς ἐξαπλώσεως τοῦ κορωνοϊοῦ λέγεται καί τό ἑξῆς : «Μέ βάση αὐτό τό φρόνημα τῆς μετανοίας ἄς ὑπομείνουμε τήν προσωρινή στέρηση τῆς συμμετοχῆς μας στίς ἱερές Ἀκολουθίες τῆς Ἐκκλησίας μας, καί κυρίως τῆς κοινωνίας μας στό Ποτήριο τῆς Ζωῆς».
Μακαριώτατε ἅγιε Πρόεδρε,
Ἅγιοι Συνοδικοί Σύνεδροι,
Τό παρελθόν δίμηνον τῶν κατά τά ὡς ἄνω αὐστηρῶν μέτρων ὑπῆρξε περίοδος λιμοῦ καί πνευματικῆς δίψης διά τό Χριστεπώνυμον Πλήρωμα τῆς Ἁγίας μας Ἐκκλησίας. Ἦτο ἐμφανής ἡ διωκτική διάθεσις τῶν νομοθετούντων εἰς βάρος τῆς Θείας Λατρείας, καί μάλιστα τῆς Θείας Κοινωνίας, τῶν Λειτουργῶν τοῦ Ὑψίστου καί τῶν εὐλαβῶν Χριστιανῶν.
Καί ἐγώ προσωπικῶς ἐδιώχθην καί ἐκκρεμεῖ ποινική δίωξις εἰς βάρος μου διά τήν ἐξάσκησιν τῶν Ἀρχιερατικῶν μου καθηκόντων εἰς τήν ἀραιοκατοικημένην νῆσον μας, ἡ ὁποία, μέ τήν Χάριν τῆς Παναγίας μας τῆς Μυρτιδιωτίσσης καί τῶν Τοπικῶν μας Ἁγίων οὐδέν κροῦσμα ἐκ τοῦ κορωνοϊοῦ ἔχει μέχρι σήμερον. Ἀλλά καί ὁ Γενικός Ἀρχιερατικός μας Ἐπίτροπος, ὁ ἐκλεκτός Κληρικός μας Πρωτ. π.Παναγιώτης Μεγαλοκονόμος, πολύτεκνος οἰκογενειάρχης, συνελήφθη μετά τό πέρας τῆς Ἱερᾶς Ἀκολουθίας τοῦ Ἐπιταφίου, παρουσίᾳ δύο περιπολικῶν τῆς Ἀστυνομίας καί 5 ἐνστόλων ἀξιωματικῶν, διότι ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τῆς Παναγίας Κοντελετοῦς, εἰς τά 200 περίπου τ.μ. ἦσαν, κεκλεισμένων τῶν θυρῶν, ἀντί τεσσάρων ὀκτώ ἄτομα μέ τόν Ἱερέα (4 Ἐπίτροποι, 2 Ἱεροψάλται καί 1 νεωκόρος). Καί θά ἐκρατεῖτο εἰς τό Ἀστυνομικόν Τμῆμα ὅλην τήν νύκτα, ἐάν τήν ἑπομένην ὑπῆρχε συγκοινωνία διά θαλάσσης ἤ ἀέρος. Καί βεβαίως θά ἔκαμνε Πάσχα εἰς τό κελλίον τῆς φυλακῆς τῶν Ἀθηνῶν διά τό μεγάλο του «ἔγκλημα»!
Ἀνέφερα τά δύο αὐτά περιστατικά διά νά ἰδῆτε δειγματοληπτικῶς ὁποῖος διωγμός ἠσκήθη εἰς λειτουργούς τῆς Ἐκκλησίας καί εἰς ὀρθοδόξους πιστούς. Στόχος τῶν διωκτῶν ἦτο ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, ἡ παρακώλυσις ἐκ τῆς Θείας Κοινωνίας και ὁ πιστός τοῦ Κυρίου λαός. Οἱ ἀλλόθρησκοι τῆς Β. Ἑλλάδος ἀπολαμβάνουν τήν προνομιακήν μεταχείρισιν. Τά τεμένη τους μέ τά μεγάφωνα, τάς «τελετάς» καί τά ἔθιμά των ἐκτελοῦνται ἀπαρακωλύτως! Μόνο οἱ κωδωνοκρουσίες τῶν ὀρθοδόξων καί τά μεγάφωνα τῶν Ἐκκλησιῶν μας ἐνοχλοῦν. Ἡ ἔξοδος τοῦ Ἱεροῦ Ἐπιταφίου ἦτο ἀπαράδεκτος καί ἐνοχλητική διά τούς κρατοῦντας, ἐνῶ ἡ «περιφορά» γνωστῆς ἐπαγγελματίου καλλιτέχνιδος – τραγουδιστρίας εἰς τάς κεντρικάς ὁδούς τῆς πρωτευούσης δέν παρεῖχε οὐδέν πρόβλημα καί κατεχειροκροτήθη ὑπό τῶν πολιτικῶν ἀρχόντων!
Μακαριώτατε,
Βαθυτάτη πικρία καί ἀγανάκτησις ἐκ μέρους τοῦ λαοῦ μας ἐκπορεύεται καί φθάνει εἰς τόν θρόνον τοῦ Παντάνακτος Κυρίου καί Θεοῦ ἡμῶν. Καί ἐπειδή ὡς ἐκ τῆς θέσεώς μας εἴμεθα δέκται τοῦ πόνου, τῆς ὀδύνης καί τῶν παραπόνων τῶν συνανθρώπων μας, οἱ ὁποῖοι θεωροῦν τούς ἑαυτούς των καί τάς οἰκογενείας των ἐγκαταλελειμμένους εἰς τό «ἔλεος» τῶν κοσμικῶν ἀρχόντων, ἀφοῦ ἐκεῖνοι προκλητικῶς περιφρονοῦν καί ἀκυρώνουν τάς Ἀποφάσεις τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας μας καί κρατοῦν, οὕτως εἰπεῖν, εἰς τάς χεῖρας των τά κλεῖθρα τῶν Ἐκκλησιῶν μας ἐνεργοῦντες κατά τό δοκοῦν, εὐσεβάστως μεταφέρομεν τό ἄλγος τῆς ψυχῆς καί τῆς καρδίας των δι’ ὅσα συνέβησαν κατά τό διαρρεῦσαν δίμηνον καί δι’ ὅσα ἐπίκεινται.
Διά τῶν μέσων μαζικῆς ἐνημερώσεως (ΜΜΕ) μεταδίδονται ἀπό τόν Πρωθυπουργόν τῆς Χώρας μας καί ἀπό Κυβερνητικούς παράγοντας αἱ προβλέψεις τῶν εἰδημόνων ὅτι ἡ Θεία Λατρεία θά ἐπανέλθῃ εἰς τόν κανονικόν της ρυθμόν, ἀφοῦ ἀπελευθερωθοῦν προηγουμένως ἄλλα ἐπαγγέλματα, τήν 17ην Μαΐου ἐ.ἔ. (ἐνῷ, ἐντός ὀλίγων ἡμερῶν θά δοθῆ ἡ δυνατότης τῆς «ἀτομικῆς προσευχῆς» εἰς τούς Ἱερούς Ναούς μας).
Τό θέμα τοῦτο, Μακαριώτατε, χρῄζει μεγάλης προσοχῆς, διότι οἱ ἀντοχές τῶν χριστιανῶν μας ἐξαντλοῦνται καί δέν εἶναι δυνατόν νά στερηθοῦν δι’ ἕνα ἀκόμη εἰκοσαήμερον τοῦ Ποτηρίου τῆς ζωῆς. Καί τοῦτο τίθεται ὑπό αἵρεσιν ἐν περιπτώσει ἀναζωπυρώσεως τῆς ἐπιδημίας τοῦ κορωνοϊοῦ εἰς τήν Πατρίδα μας, ὁπότε ἐνδέχεται καί ἄλλες παρατάσεις παρακωλύσεως τῆς Θείας Λατρείας νά δοθοῦν.
Διά τόν λόγον αὐτόν ὑποβάλλω θερμοτάτην παράκλησιν, ἐάν ἐπιβεβαιωθοῦν αὐτοί οἱ φόβοι μας, ἐγκαίρως νά συγκαλέσητε τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος διά νά ἀποφασίσῃ ὡς τό ὑπέρτατον ἁρμόδιον ἐκκλησιαστικόν ὄργανον. Καί θά εἶναι ἐπιβεβλημένον αὐτό, καθ’ ὅτι ὅλαι αἱ προμνημονευθεῖσαι Ἀποφάσεις τῆς Δ.Ι.Σ. ἠγνοήθησαν καί ἠκυρώθησαν, καθ’ ἅ εἴπομεν.
Ἄς ἀνοίξουν ἐπί τέλους οἱ Ἱεροί Ναοί μας, τηρουμένων ἐπακριβῶς τῶν ὁδηγιῶν καί τῶν ἐξαγγελθέντων μέτρων αὐτοπροστασίας καί προστασίας τῶν ἀνθρώπων τοῦ περιβάλλοντός μας, κατά τό πρότυπον τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν τῶν Πατριαρχείων Ρωσίας, Γεωργίας, Βουλγαρίας, Σερβίας, Λευκορωσίας κ.ἄ., αἱ ὁποῖαι ἔχουν ἀνοικτάς τάς θύρας τῶν Ἱερῶν Ναῶν διά τούς χριστιανούς.
Ἀξιοπρόσεκτος καί λίαν ἐνδιαφέρουσα τυγχάνει ἡ στατιστική εἰς κρούσματα καί θύματα εἰς τάς ἐν θέματι χώρας, αἱ ὁποῖαι ἔχουν, ὡς εἴπομεν, ἀνοικτούς τούς Ἱερούς Ναούς των, συγκριτικῶς πρός τήν Ἑλληνορθόδοξον Πατρίδα μας, ἡ ὁποία ἔχει ἐπί δίμηνον περίπου κλειστάς τάς θύρας εἰς τούς Ὀρθοδόξους Πιστούς.
ΚΡΑΤΗ
Ἀριθμός Κρουσμάτων
Ἀριθμός θυμάτων
Πληθυσμός
ΡΩΣΙΑ
93.558
867
144.500.000
ΓΕΩΡΓΙΑ
517
6
3.723.500
ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
1.437
61
7.000.000
ΣΕΡΒΙΑ
8.497
168
6.982.000
ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ
12.208
79
9.408.400
ΕΛΛΑΔΑ
2.566
138
10.720.000
Περαίνων τήν παροῦσαν, Μακαριώτατε, εὔχομαι ἀπό καρδίας τό συντομώτερον νά παρέλθῃ ἡ «φαραωνική» αὐτή μάστιξ καί πληγή, νά ἐπουλωθοῦν μέ τήν Χάριν τοῦ Ἀναστάντος Κυρίου μας τά ψυχικά τραύματα τῶν ἀδελφῶν ἡμῶν Ὀρθοδόξων Πιστῶν ἐκ τῆς παρατεταμένης ἀδοκήτου δοκιμασίας ταύτης καί νά ἐξέλθωμεν ἅπαντες ἐκ τοῦ πειρασμοῦ τούτου δεδιδαγμένοι καί ὠφελημένοι πνευματικῶς τῇ χάριτι τοῦ Ἀναστάντος Κυρίου καί Θεοῦ ἡμῶν.
Ἐπί δέ τούτοις ἀσπαζόμενος Ὑμᾶς ἐν Κυρίῳ καί ὑποσημειούμενος εὐσεβάστως, διατελῶ,
Μετά βαθυτάτου σεβασμοῦ
Ἐλάχιστος ἐν Ἐπισκόποις
Ὁ Μητροπολίτης
†Ὁ Κυθήρων & Ἀντικυθήρων Σεραφείμ
Πηγή: Ι.Μ. Κυθήρων και Αντικυθήρων

Δασικές Πυρκαγιές: Θωρακίστε το σπίτι σας.(VIDEO)

1 Μαΐου: Επίσημη έναρξη της Αντιπυρικής περιόδου (Ν. 998/1979)
Θωρακίστε τα σπίτια σας και εμποδίστε τη μετάδοση των δασικών πυρκαγιών

Δείτε όλα τα μέτρα δημόσιας υγείας στους χώρους ελεύθερης πρόσβασης από Δευτέρα 4 Μαΐου

Τις βασικές οδηγίες για τα μέτρα δημόσιας υγείας και τη χρήση μάσκας στους χώρους όπου θα είναι ελεύθερη η πρόσβαση από τη Δευτέρα 4 Μαϊου παραθέτει η υγειονομική επιτροπή όπως αυτά εγκρίθηκαν.
Πατήστε πάνω στην εικόνα:

Σύμφωνα με τις οδηγίες δημόσιας υγείας (υγιεινή χεριών, αποστάσεις, χρήση μάσκας) τα μέτρα ισχύουν στις βασικές κατηγορίες δημόσιων χώρων όπως είναι τα γραφεία, τα σχολεία, τα πανεπιστήμια, τα φροντιστήρια, οι χώροι λατρείας, η εστίαση, τα καταστήματα, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα ταξί, οι ανελκυστήρες, οι λοιποί ανοικτοί χώροι, τα νοσοκομεία, τα ιατρεία, τα διαγνωστικά κέντρα, τα καταστήματα λιανικής, τα κομμωτήρια και τα κέντρα αισθητικής.
Αναφορικά με τη χρήση μάσκας παραθέτονται οδηγίες χρήσης από την υγειονομική επιτροπή.
Αναλυτικά από τη Δευτέρα που τίθενται σε ισχύ τα μέτρα για την σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα, η κυβέρνηση εξέδωσε πίνακες με οδηγίες Δημόσιας Υγείας (υγιεινή χεριών, αποστάσεις, χρήση μάσκας) στις βασικές κατηγορίες δημόσιων χώρων, με βάση τις τελικές κατευθύνσεις που εγκρίθηκαν χθες από την Υγειονομική Επιτροπή.
Συγκεκριμένα στα μέτρα κυρίαρχο ρόλο παίζουν η απόσταση μεταξύ των ανθρώπων, η υγειινή χεριών σε όλους τους χώρους, η χρήση ιατρικής μάσκας σε πολλές περιπτώσεις, και η συνάθροιση περιορισμενου αριθμού ατόμων σε κλειστούς χώρους.
Η απόσταση μεταξύ ατόμων είναι το ελάχιστο 1,5 μέτρα, στους ανελκυστήρες επιτρέπεται πληρότητα έως 40%, η χρήση ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική για το προσωπικό σε καταστήματα, μέσα μαζικής μεταφοράς, χώρους εστίασης, νοσοκομεία και κομμωτήρια, ενώ για το κοινό είναι υποχρεωτική στα μέσα μαζικής μεταφοράς ανελκυστηρες και νοσοκομεία.
Επίσης έχουν εκδοθεί οδηγίες για τη σωστή χρήση μάσκας (ιατρικής και μη ιατρικής) η οποία είναι «το κλειδί για την αποτελεσματικότητά της και την προστασία του ατόμου που τη φορά», καθώς και για την κατασκευή μη ιατρικής μάσκας.
Πατήστε πάνω στην εικόνα:

Η χρήση μη ιατρικής μάσκας στους εργαζόμενους καθίσταται υποχρεωτική όταν εργάζονται σε σούπερ μάρκετ χώρους εστίασης χώρους διαχείρισης μη τυποποημένων τροφίμων (κρεοπωλεία ιχθυοπωλεία, ζαχαροπλαστεία κ.α.) και σε όσους εργάζονται σε χώρους εργασίας στους οποίους δεν είναι δυνατόν να τηρηθούν οι αποστάσεις ασφαλείας (π.χ. μέσα μαζικής μεταφοράς). Όσοι εργάζονται σε νοσοκομεία ιατρεία κέντρα υγείας και διαγνωστικά κέντρα κάνουν χρήση ιατρικής μάσκας.
Επισημαίνεται τέλος, ότι η χρήση μη ιατρικής μάσκας αποτελεί συμπληρωματικό μέτρο και δεν υποκαθιστά τους βασικούς κανόνες προστασίας.
 zougla.gr

ΛΑΚΩΝΙΑ:Στήριξη του Νοσοκομείου Μολάων με νέο προσωπικό



ΜΟΛΑΟΙ. Δύο νέοι υπάλληλοι διοικητικών και γενικών καθηκόντων προστίθενται άμεσα στην δυναμικότητα της Ν.Μ. Μολάων, χάρη στις προσπάθειες της Διοίκησης και των Διοικητικών Υπηρεσιών!
Όπως αναφέρεται σε σχετικά δημοσιεύματα «παρά τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, συνεχίζουμε να ενισχύουμε και να στελεχώνουμε το Νοσοκομείο μας με νέο προσωπικό, έχοντας ως στόχο την προστασία του πληθυσμού της περιοχής. Δίνουμε μαζί αυτή τη μάχη, στηρίζουμε όσους δοκιμάζονται, κάνουμε - και θα κάνουμε - ό,τι χρειαστεί για να τα καταφέρουμε! Συνεχίζουμε μέχρι να «πέσουν οι μάσκες»!»

 notospress.gr

ΛΑΚΩΝΙΑ:Συνελήφθη 54χρονος για κατοχή αρχαίων αντικειμένων στο Γύθειο


ΓΥΘΕΙΟ. Συνελήφθη την 1.5.2020 το μεσημέρι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Γυθείου, 54χρονος ημεδαπός για παραβάσεις της νομοθεσίας περί προστασίας αρχαιοτήτων και εν γένει της πολιτιστικής κληρονομιάς και για τα όπλα.

Ειδικότερα, την 1.5.2020 το μεσημέρι, στο Γύθειο Λακωνίας, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Γυθείου πραγματοποίησαν νομότυπες έρευνες, στην οικία και σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος του 54χρονου, όπου βρήκαν συνολικά και κατέσχεσαν:

•    είκοσι δύο (22) πήλινα τμήματα αγγείων αμφορέων,
•    τέσσερα (4) πήλινα κανάτια,  
•    τρία (3) πήλινα σκεύη,
•    ένα (1) πήλινο τμήμα πιθαριού,
•    δύο (2) πήλινες λαβές αμφορέα,
•    μία (1) μάζα τμημάτων πήλινων αγγείων,
•    ένα (1) μαρμάρινο τμήμα κίονα,
•    τρία (3) πολεμικά τυφέκια,
•    τρία (3) κυνηγετικά όπλα,
•    τρία (3) μεταλλικά ξιφίδια,
•    ένα (1) μεταλλικό σπαθί,
•    ογδόντα δύο (82) φυσίγγια.

Τα παραπάνω αρχαία αντικείμενα, σύμφωνα με αρχαιολόγο χρονολογούνται διαφορετικές περιόδους αρχαίων χρόνων (Ρωμαικών, Βυζαντινών, κλασικών/ Ελληνιστικών) και εμπίπτουν στις προστατευτικές διατάξεις της νομοθεσίας «για την Προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς» και θα αποσταλούν στην αρμόδια Υπηρεσία.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Γυθείου, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο, διενεργούνται από το  Αστυνομικό Τμήμα Γυθείου.

Πρωτοβουλία ΒΕΠ για τη στήριξη των επιχειρήσεων στα νησιά του Σαρωνικού



ΔΕΛΤΊΟ ΤΥΠΟΥ
Πειραιάς, 30 Απριλίου 2020


Πρωτοβουλία ΒΕΠ για τη στήριξη των επιχειρήσεων στα νησιά του Σαρωνικού 

Τηλεδιάσκεψη της διοίκησης του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιώς με εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Εμπορικών Συλλόγων από τα νησιά.
Τη διαβεβαίωση ότι το ΒΕΠ στηρίζει τη επιχειρηματικότητα και τις εποχικές επιχειρήσεις που λειτουργούν στα νησιά του Σαρωνικού και της ευρύτερης ζώνης στην Αντιπεριφέρεια Νήσων Αττικής εξέφρασε ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιώς.
Ο κ. Ανδριανός Μιχάλαρος έκανε την επισήμανση αυτή στη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Εμπορικών Συλλόγων και τουριστικών φορέων των νησιών που πραγματοποιήθηκε χθες. 
Ο Πρόεδρος του ΒΕΠ, ο Διευθυντής του Επιμελητηρίου κ. Μιχάλης Γιάγκας και η Ειδική Σύμβουλος κ. Βίκυ Μαυρομμάτη άκουσαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στα νησιά της Αττικής, αλλά και τις δυσκολίες οι οποίες έχουν ήδη αρχίσει να καταγράφονται στις εποχικές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των παραγόντων, πολλοί επιχειρηματίες έχουν εκφράσει την απροθυμία τους να λειτουργήσουν τα εποχικά καταστήματα ή τις επιχειρήσεις τους, καθώς για να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις υγειονομικής υφής που επιβλήθηκαν για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού “Covid-19”, θα πρέπει να γίνουν απρογραμμάτιστες δαπάνες και επενδύσεις. Πολλοί μάλιστα υποστηρίζουν πως το ευρύτερο κλίμα δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας ότι θα μπορούσε ακόμα και η παραμικρή επένδυση να αποσβεστεί μέσα στη θερινή περίοδο.
Υπογραμμίστηκε επίσης η ανάγκη καθορισμού ενός εναλλακτικού σχεδίου στήριξης των επιχειρήσεων και των τοπικών κοινωνιών, στο ενδεχόμενο μιας νέας καραντίνας. 

Στην τηλεδιάσκεψη που συγκάλεσε το ΒΕΠ συμμετείχαν ο Δήμαρχος Σαλαμίνος κ. Γεώργιος Παναγόπουλος, ο Δημοτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής Σπετσών κ. Αντώνης Βορδώνης, ο Πρόεδρο του Εμπορικού & Βιοτεχνικού Συλλόγου Σπετσών κ. Ιάσων Ορλάνδος και η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Σαλαμίνος κ. Ορσία Ραπατζίκου.
Ο Πρόεδρος κ. Ανδριανός Μιχάλαρος διαβεβαίωσε τους συνομιλητές του ότι το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιώς αναλαμβάνει να καταθέσει προς τα αρμόδια Υπουργεία αναλυτικές προτάσεις ώστε να στηριχθεί η νησιωτική επιχειρηματικότητα. Δεσμεύθηκε μάλιστα να διατηρηθεί ανοικτός δίαυλος επικοινωνίας με τις επιχειρήσεις των νησιών. 

Μετά την τηλεδιάσκεψη, ο Πρόεδρος του ΒΕΠ δήλωσε: «Από την πρώτη στιγμή της υγειονομικής κρίσης βρεθήκαμε στο πλευρό των επιχειρήσεων – μελών μας. Τώρα, στο νέο στάδιο της αποκαλούμενης άρσης των περιοριστικών μέτρων πρέπει να σταθούμε με μεγαλύτερη προσήλωση στο πλευρό των επιχειρήσεων που διαπιστώνουν προβλήματα και δυσκολίες στην πορεία προς την επιστροφή στην «κανονικότητα». Το ΒΕΠ δεν θεωρεί ότι τα «λουκέτα» ή οι απώλειες θέσεων εργασίας είναι η λύση. Όπως αντέξαμε και αγωνιστήκαμε στα δέκα χρόνια των Μνημονίων, έτσι και τώρα θα δουλέψουμε με ζήλο και επιμονή ώστε να μη θίγει ο βιοτεχνικός κόσμος». 


ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΖΑΝΤΙΩΤΗΣ Θ.ΠΡΑΠΑΣ: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!!!!!!!!! 

ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΗΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΥΡΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ............... 

Α .ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ??????? 

Β.ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο Α, Ο Β, Ο Γ,Δ κοκ ΣΤΗΝ ΤΑΔΕ ΘΕΣΗ??????? 

Γ.ΣΑΝ ΔΗΜΟΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΟΣΟΤΕ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΠΛΗΓΕΙ ΚΑΤΑ 70% + ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. 

Δ.ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ??????? 
ΘΕΛΩ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΡΕΙΤΕ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΛΟΓΙΑ .............. 
ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΕΓΩ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΣΕ ΔΕΗ,ΝΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΕΛΗ ΚΟΙΤΑΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ...... 
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΩ ΕΙΤΕ ΕΙΣΑΙ Ο ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ ΕΙΤΕ Ο ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ ΕΙΤΕ Ο ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ........... 
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΟΥΡΑΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΝΗΘΙΖΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ. 

ΖΑΝΤΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΡΑΠΑΣ

«Μένουμε Εδώ» Κύθηρα - Αντικύθηρα.Σχέδιο Μέτρων για τις Επιχειρήσεις και την Εργασία


Σχέδιο Μέτρων για τις Επιχειρήσεις και την Εργασία
Οι επιπτώσεις που θα προκύψουν άμεσα αλλά και στο εγγύς μέλλον, όπως προβλέπεται, από την πανδημία θα είναι τεράστιες σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο. Ο τουρισμός ως βασικός οικονομικός, αναπτυξιακός κλάδος της χώρας μας καθώς και οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις (όπως της εστίασης, των μεταφορών κ.α) θα δεχτούν μεγάλο πλήγμα με ανυπολόγιστο κόστος. Είναι λοιπόν υποχρέωση της πολιτείας να στηρίξει τους επιχειρηματίες και τα εξαρτώμενα νοικοκυριά που θα υποστούν την συρρίκνωση - απώλεια του εισοδήματος και της εργασίας.
Καλούμε τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο Κυθήρων να προβούν στη λήψη γενναίων μέτρων ανακούφισης ώστε ο Δήμος μας να συμβάλει έμπρακτα με κάθε τρόπο στην στήριξη των επιχειρήσεων και της εργασίας με:
1) Μείωση του οικιακού και επαγγελματικού συντελεστή στα ανταποδοτικά τέλη ύδρευσης, καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού
2) Απαλλαγή από τα τέλη κατάληψης τραπεζοκαθισμάτων για την περίοδο αναστολής (αναγκαστικής ή μη) των επιχειρήσεων και μείωση έως 60% συνολικά για την περίοδο λειτουργίας τους εντος 2020
3) Μείωση έως 60% στα μισθώματα εκμετάλλευσης των παραλιών για το 2020 υπό την προϋπόθεση νόμιμης λειτουργίας τους όπως προβλέπεται από την σύμβαση μίσθωσης
4) Την απαλλαγή των τελών παρεπιδημούντων για το 2020
5) Απαλλαγή και μείωση των τελών για το 2020 των ευπαθών ομάδων χωρίς νέες αιτήσεις
6) Τακτική απολύμανση από συνεργεία του δήμου στους κοινόχρηστους χώρους που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις και οι τουρίστες. (Πλατείες, πεζοδρόμια, λιμάνια, τουαλέτες, παραλίες κλπ.)
7) Διάθεση για την χρήση γρήγορων τεστ σε όσους εργάζονται στον τομέα του τουρισμού και της εστίασης σε συνεργασία με τις υγειονομικές μονάδες
8) Καμπάνια ενημέρωσης και εκπαίδευσης για τους επαγγελματίες και εργαζόμενους από ειδικούς σε συνεργασία με αρμόδιους φορείς
9) Προβολή του νησιού ως ασφαλή προορισμού διακοπών
10) Την βοήθεια των ανθρώπων που έχουν δυσκολία στην μετακίνηση για την κάλυψη βασικών αναγκών
11) Άμεσο ψηφιακό μετασχηματισμό στην λειτουργία και τις υποδομές του δήμου, για την βέλτιστη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πολιτών
12) Επέκταση χώρου κατάληψης τραπεζοκαθισμάτων έως 50% όπου είναι εφικτό και δεν δημιουργούν σχέσεις αθέμιτου ανταγωνισμού .

Ο Δήμος Κυθήρων για να καλύψει αλλά και να ικανοποιήσει τις ανάγκες των δημοτών, επιχειρηματιών, εργαζομένων οφείλει να απαιτήσει άμεσα από την κεντρική διοίκηση:
1) Άμεσες προσλήψεις σε τομείς που υπάρχουν ανάγκες, σταθερής και μόνιμης εργασία
2) Την μείωση του ΦΠΑ στην ηλεκτρική ενέργεια καθώς και στα επαγγέλματα του τουρισμού και της εστίασης
3) Την αναστολή της διακοπής ηλεκτροδότησης όσων αποδεδειγμένα αδυνατούν να πληρώσουν τις οφειλές τους τουλάχιστον για το 2020
4) Διεύρυνση του μεταφορικού ισοδύναμου ή ποσοστό έκπτωσης για τους επισκέπτες των νησιών σε συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία
5) Την στήριξη και πλήρη στελέχωση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
6) Την δωρεάν διάθεση υγειονομικού εξοπλισμού (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά)
7) Γενναία επιχορήγηση από τον κρατικό προϋπολογισμό προς την τοπική αυτοδιοίκηση με στόχο την ανακούφιση και στήριξη της τοπικής οικονομίας.

Εάν η τοπική αυτοδιοίκηση και ο κρατικός μηχανισμός δεν συμβάλουν στην ενίσχυση των επιχειρήσεων και της εργασίας, θα υπάρξουν σοβαρές συνέπειες όπως να:
1) Μπει λουκέτο σε πολλές επιχειρήσεις
2) Ανασταλεί επί μακρόν η λειτουργία τους
3) Μειωθούν σε μεγάλο ποσοστό οι θέσεις εργασίας
4) Προκληθεί ύφεση και συρρίκνωση της οικονομίας του νησιού
5) Μειωθεί περεταίρω ο πληθυσμός λόγω εσωτερικής μετανάστευσης

Αποτέλεσμα όλων αυτών των συνεπειών θα είναι η μη βιώσιμη δραστηριότητα σε οποιοδήποτε κλάδο της τοπικής μας οικονομίας, σχεδόν σε όλα τα επαγγέλματα.
Τα μέτρα που προτείνουμε σήμερα, τονίζουμε ότι επικεντρώνονται στην άμεση ανακούφιση, στήριξη και εξυπηρέτηση όλων των δημοτών. Προφανώς, στο μέλλον θα πρέπει να εκτιμήσουμε τα δεδομένα, να επικαιροποιήσουμε τις πολιτικές μας και να είμαστε σε ετοιμότητα για την λήψη νέων μέτρων σύμφωνα με τις ανάγκες της τοπικής οικονομίας και της δημόσιας υγείας. Οι προτάσεις μας πρέπει να συζητηθούν και να ψηφιστούν στο Δημοτικό Συμβούλιο. Γι αυτό το λόγο ζητάμε την ένταξή τους σαν βασικό θέμα ημερήσιας διάταξης στο επόμενο Δ.Σ.
Καλούμε δε, τους δημότες, επαγγελματίες και εργαζόμενους του νησιού μας να συμβάλουν με τις προτάσεις τους και τις παρατηρήσεις τους στην κατεύθυνση αυτή.
Η επικοινωνία και συνεργασία όλων είναι πιο αναγκαία από ποτέ.

Παράταξη «Μένουμε Εδώ» Κύθηρα - Αντικύθηρα
Δημοτικοί Σύμβουλοι

Πλέξιγκλας σε εστιατόρια, παραλίες, αεροπλάνα


Μετά τις μάσκες, τα γάντια και τα αντισηπτικά, τώρα και τα πλέξιγκλας. Τη χρήση τους προκρίνουν επαγγελματίες του τουρισμού και της εστίασης για να προσφέρουν ασφάλεια στους πελάτες τους. Εκπρόσωποι αεροπορικών εταιριών, αντίθετα, υποστηρίζουν ότι δεν χρειάζονται στα αεροπλάνα, αν και πειράματα, τους διαψεύδουν.
 Πλέξι Γκλας παντού, το νούμερο ένα υλικό για την κοινωνική αποστασιοποίηση. Στα εστιατόρια, τις παραλίες σε λίγο και στα αεροπλάνα, όπου η εμπειρία των πτήσεων δεν θα είναι πια η ίδια.
Τα μέτρα προστασίας θα ενισχυθούν και οι διαδικασίες θα είναι χρονοβόρες, θερμομετρήσεις, συνεχείς απολυμάνσεις, υποχρεωτική χρήση μάσκας, κενές θέσεις αλλά και χωρίσματα από πλέξι γκλας στις καμπίνες.
Οι αεροπορικές εταιρείες υποστηρίζουν ότι ο αέρας μέσα στα αεροσκάφη λόγω της χρήσης ειδικών φίλτρων είναι τόσο καθαρός όσο και στις αίθουσες των χειρουργείων.

Ωστόσο, η ερώτηση παραμένει: Ακόμη και αν τηρούνται όλα τα μέτρα μπορούν οι επιβάτες να νιώθουν ασφαλείς ότι δεν θα μολυνθούν από τον κορονοϊό;
Γράφημα του Πανεπιστημίου Purdue, δείχνει πώς τα μικρόβια διαχέονται μέσα σε ένα αεροπλάνο και πώς τα μικροσκοπικά σωματίδια, από ένα μόνο βήξιμο εξαπλώνονται σε όλη την καμπίνα ενός boeing 67.

Στην Ιταλία η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια να δώσει ανάσα ζωής στον ανύπαρκτο τουρισμό επεξεργάζεται νέα μέτρα ασφαλείας για τις παραλίες. Κι εδώ τα χωρίσματα από πλέξι γκλας σε συνδυασμό με μάσκες, προσφέρουν μια λύση προστασίας. Υπάρχουν βέβαια και ιδέες για πιο φθηνές κατασκευές.
Οι καταστηματάρχες της περιοχής Μάρε Ποντίνο θα δίνουν δωρεάν τον εξοπλισμό στους λουόμενους για να φτιάχνουν τον δικό τους φράχτη ασφαλείας.
 aftodioikisi.gr

E K T A K T O .ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΚΟΛΩΝΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΕΛΑΓΙΑ

Ε Κ Τ Α Κ Τ Ο. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Φωτιά σε κολώνα της ΔΕΗ τα ξημερώματα του Σαββάτου 02 Μαίου στον οικισμό της Αγίας Πελαγίας Κυθήρων.
Λόγω της ζημιάς που έχει υποστεί η κολώνα από την φωτιά έχει σημειωθεί διακοπή ρεύματος στην περιοχή.
Στο σημείο έφτασαν άμεσα (1) όχημα με (2) πυροσβέστες από το κλιμάκιο Κυθήρων,το τοπικό συνεργείο της ΔΕΗ,και έχει έχει ειδοποιηθεί και ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου κύριος Κατσανεβάκης.
ADELIN 107,3 FM 



Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

25 Δημοπρασίες μέχρι το τέλος Αυγούστου

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζει να υλοποιεί το τεχνικό του πρόγραμμα και τον προϋπολογισμό του ο Δήμος Κυθήρων, παρά τα προβλήματα του δημοσίου τομέα λόγω της πανδημίας και το εξαιρετικά μειωμένο προσωπικό που διαθέτει. Χάρη στην διαρκή και άψογη συνεργασία της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου με το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης Νησιωτικών Δήμων της Π.Ε. Νήσων και την ομάδα τεχνικών συμβούλων του Δήμου, ήδη για το 1ο έτος της τρέχουσας δημοτικής περιόδου έχουν προγραμματιστεί 25 συνολικά δημοπρασίες έργων, προμηθειών και υπηρεσιών συνολικού προϋπολογισμού 7.054.328€. Μεγάλο μέρος των έργων αυτών χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής, το ΠΔΕ, το ΕΣΠΑ και το πρόγραμμα CLLD/LEADER, χάρη στην διαρκή διεκδίκηση πόρων ήδη από την προηγούμενη δημοτική περίοδο, διεκδίκηση για την οποία έχουν καταβληθεί πολύς κόπος, άπειρες εργατοώρες, συστηματική δουλειά, μεθοδικός προγραμματισμός, σχέδιο και τεχνοκρατική δουλειά. Για ακόμα μια φορά επισημαίνουμε ότι σημαντικό ποσοστό των χρημάτων αυτών, επαναπροωθούνται στην τοπική κοινωνία και οικονομία και στηρίζουν τις τοπικές επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες, είτε μέσω της αλυσίδας εφοδιασμού και τροφοδοσίας, είτε με άλλους τρόπους (π.χ. εργατικό δυναμικό, παροχή υπηρεσιών κ.λπ.) και έτσι το όφελος για το νησί μας και τους κατοίκους του είναι διπλό.
Για μετά τον Αύγουστο η Δημοτική Αρχή προγραμματίζει ακόμα περισσότερες δημοπρασίες (π.χ. μονάδες αφαλάτωσης, οδός Μόρμορη, Β΄ φάση δημοτικής οδοποιίας, νέος παιδικός σταθμός στα Λογοθετιάνικα κ.λπ.) σε απόλυτη συνέπεια λόγων και έργων.
Πίνακες δημοπρασιών από 01/09/2019 – 31/08/2020 (1ο έτος τρέχουσας δημοτικής θητείας):


Απάντηση στην μείζονα μειοψηφία σχετικά με τις Διοικήσεις των 2 Σχολικών Επιτροπών και του ΝΠΔΔ του Δήμου


Ελλιπέστατες γνώσεις και αδικαιολόγητη αμάθεια από την μείζονα μειοψηφία
Σε πρόσφατο Δελτίο Τύπου της, η μείζων μειοψηφία του Δήμου μας, σε ακόμα μία προσπάθεια να διατηρήσει το όποιο πολιτικό αποτύπωμα εξακολουθεί να διαθέτει στην τοπική κοινωνία, ασχολείται αυτή τη φορά με τις Διοικήσεις των 2 Σχολικών Επιτροπών και του ΝΠΔΔ του Δήμου. Και αφού προσπαθεί να κατηγορήσει τη Δημοτική Αρχή για αδράνεια (εξάλλου κάτι θα πρέπει να λέει αραιά και που απέναντι στις καθημερινές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες του Δήμου), προβαίνει και σε σειρά σοβαρών λαθών που δεν δικαιολογούνται από ανθρώπους που ήθελαν να πάρουν τις τύχες του νησιού στα χέρια τους.
Συγκεκριμένα:
  1. Οι Διοικήσεις των τριών αυτών οργάνων δεν έχουν αλλάξει στο Δήμο μας, αλλά και σε δεκάδες ακόμα Δήμους, λόγω των συνεχών νομοθετικών τροποποιήσεων του προηγούμενου έτους. Οι διαρκείς αλλαγές στη νομοθεσία, επέβαλλαν αλλαγή και στον τρόπο σύνθεσης των Διοικητικών Συμβουλίων, και ως εκ τούτου, πριν την εκλογή των μελών των διοικήσεων των νομικών προσώπων ήταν επιβεβλημένη η προσαρμογή των συστατικών τους πράξεων στις νέες διατάξεις και η δημοσίευσή τους στο ΦΕΚ που γίνεται με ευθύνη της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι νομοθετικές μεταβολές που έχουν προκύψει μέχρι τώρα περιλαμβάνονται στους Ν.4635/2019 (τ.Α΄167/30.10.2019), Ν.4647/2019 (τ. Α΄204/16.12.2019) και Ν.4675/2020 (τ. Α΄53/11.03.2020).
  2. Μετά από εισήγηση του νομικού συμβούλου του Δήμου μας κ. Αντωνίου Σεμιτέκολου, το Δ.Σ. έλαβε τις υπ΄ αρίθμ. 110/2019, 111/2019 και 112/2019 αποφάσεις με βάση τις οποίες τροποποίησε τις συστάσεις των Δ.Σ. των τριών αυτών νομικών προσώπων προκειμένου αυτές να προσαρμοστούν στη νέα νομοθεσία. Οι αποφάσεις αυτές, απεστάλησαν στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, για το σχετικό έλεγχο νομιμότητας, στις 05.12.2019. Μετά την πάροδο δύο (2) περίπου μηνών (στις 27 Ιανουαρίου 2020 για την απόφαση 112/2019 και στις και 30 Ιανουαρίου  2020 για τις αποφάσεις 110/2019 και 111/2019), γεγονός που αποτελεί μία ακόμη απόδειξη της απίστευτης βραδύτητας με την οποία λειτουργεί η Αποκεντρωμένη τον τελευταίο χρόνο και η οποία έχει τεθεί αρμοδίως όχι μόνο από το Δήμο μας αλλά και από πολλούς άλλους Δήμους, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής εξέδωσε έγγραφο, σύμφωνα με το οποίο, εξέφρασε την άποψη ότι στις άνω συστατικές πράξεις, πέραν του αριθμού των μελών που υποδεικνύονται από το Δήμαρχο, του αριθμού των μελών που υποδεικνύονται από τις λοιπές παρατάξεις και των μελών του διοικητικού συμβουλίου που ορίζονται εκ της θέσεώς του (ex  officio, όπως π.χ. ο εκάστοτε Λιμενάρχης στο Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου κ.λπ.), θα έπρεπε να προσδιορίζεται πόσοι εκ του συνολικού αριθμού των μελών θα είναι αιρετοί και πόσοι δημότες (επαγγελματίες, εκπρόσωποι φορέων, κάτοικοι χρήστες των υπηρεσιών κ.λπ.), αναφέροντας μάλιστα ρητά την ιδιότητά τους αυτήν. Ζητήθηκε δε, ο Δήμος μας, όπως και πολλοί άλλοι Δήμοι, να προσαρμόσει τις συστατικές πράξεις στην ανωτέρω υπόδειξη, δηλαδή να διορθώσει τις ήδη ληφθείσες αποφάσεις.
  3. Από τις εφαρμοστές διατάξεις του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων είναι σαφές ότι η συμμετοχή δημοτών ή κατοίκων στα διοικητικά συμβούλια  των νομικών προσώπων  των Δήμων δεν είναι υποχρεωτική, καθώς όπως παγίως γίνεται δεκτό, εάν ο νομοθέτης ήθελε να καταστήσει υποχρεωτική τη συμμετοχή δημοτών ή κατοίκων στα οικεία διοικητικά συμβούλια, θα το είχε ορίσει ρητώς, καθορίζοντας και τον αριθμό αυτών, όπως κάνει για τα ex officio μέλη [σχετική η εγκύκλιος 43/2007 του ΥΠΕΣ και η υπ’ αρ. 142/2007 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους]. Περαιτέρω, είναι γνωστή η απροθυμία δημοτών και κατοίκων να συμμετέχουν στα άνω όργανα, δεδομένων και των πρόσθετων υποχρεώσεων που συνεπάγεται αυτή [δηλώσεις πόθεν έσχες, ενδεχόμενες δικαστικές εμπλοκές κλπ.], γεγονός που συχνά οδηγεί σε αδυναμία συγκρότησής τους.
  4. Με βάση τα ανωτέρω προκύπτει ότι η αναφορά στη συστατική πράξη κάθε νομικού προσώπου συγκεκριμένου αριθμού αιρετών και δημοτών ή κατοίκων που θα μετέχουν στο Δ.Σ αυτού, συνιστά παραβίαση των διατάξεων που ορίζουν ως μη υποχρεωτική τη συμμετοχή των δημοτών στα ανωτέρω όργανα, καθώς, στην περίπτωση αυτήν, το εκάστοτε δημοτικό συμβούλιο, δεσμευόμενο από τη συστατική πράξη του νομικού προσώπου θα πρέπει να ορίζει υποχρεωτικά τον προβλεπόμενο από το καταστατικό αριθμό αιρετών και δημοτών ή κατοίκων  (πχ. 2 αιρετοί και 3 δημότες)  και, σε περίπτωση κατά την οποία, ως έχει απόλυτο δικαίωμα, θα ήθελε να ορίσει ως μέλη του Δ.Σ. του νομικού προσώπου διαφορετικό αριθμό αιρετών και διαφορετικό αριθμό δημοτών από αυτόν που ορίζεται στο καταστατικό, ή αδυνατεί να εξεύρει την οριζόμενη από το τελευταίο αναλογία, θα πρέπει προηγουμένως, να προβεί στην τροποποίηση της συστατικής πράξης, να την υποβάλει για έλεγχο νομιμότητας, να την αποστείλει στο ΦΕΚ για δημοσίευση και μετά από όλα αυτά να έρθει και να λάβει απόφαση για την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
  5. Τα ανωτέρω πολύ σοβαρά νομοτεχνικά ζητήματα, τα οποία ανέκυψαν κατά την εφαρμογή των νέων διατάξεων για τη σύνθεση των Ν.Π. των Δήμων, ετέθησαν, από το νομικό σύμβουλο του Δήμου, άμεσα υπόψιν τόσο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, η οποία ζήτησε οδηγίες από το αρμόδιο Τμήμα του ΥΠΕΣ, όσο και του αρμοδίου τμήματος νομικών προσώπων Ο.Τ.Α. του Υπουργείου Εσωτερικών, το οποίο αναγνωρίζοντας το πρόβλημα, μας γνωστοποίησε, ήδη από το Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, ότι προτίθεται να περιλάβει σχετική διευκρίνιση και οδηγίες στην ερμηνευτική εγκύκλιο που θα εξέδιδε, μετά από τη συγκέντρωση πληθώρας ερωτημάτων από όλους τους Δήμους σχετικά με την εφαρμογή των νέων διατάξεων ειδικά  για τα Νομικά Πρόσωπα  των Δήμων.
  6. Μόλις την Πέμπτη 30/04/2020 δημοσιεύθηκε η υπ’ αρ. 99/2020 εγκύκλιος του ΥΠΕΣ, σχετικά με τα νομικά πρόσωπα των δήμων, η οποία παρά τις διαβεβαιώσεις που μας είχαν δοθεί μέχρι και πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα,  ΔΕΝ καλύπτει  όλες τις περιπτώσεις με αποτέλεσμα η έγκριση των ανωτέρω αποφάσεων του Δήμου και η αποστολή τους στο ΦΕΚ από την Αποκεντρωμένη να σημειώσει περαιτέρω καθυστέρηση. Η Δημοτική Αρχή συνεχίζει να παρακολουθεί το θέμα και σε περίπτωση κατά την οποία η Αποκεντρωμένη εμείνει στην προηγούμενη θέση της, το Δημοτικό Συμβούλιο θα κληθεί να προσαρμόσει τις ήδη ληφθείσες αποφάσεις, που αποστέλλονται προς δημοσίευση στο ΦΕΚ με ευθύνη της Αποκεντρωμένης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται χρονικά.
  7. Σε κάθε περίπτωση, κατά παγία αρχή του Δικαίου, τα προηγούμενα Δ.Σ., όποτε και αν αυτά ορίστηκαν, συνεχίζουν κανονικά τη λειτουργία τους μέχρι τον ορισμό νέων, κάτι που οφείλει να γνωρίζει κάθε αιρετός και που προφανώς η μείζων μειοψηφία αγνοεί. Τούτο επιβεβαιώνεται για μία ακόμη φορά και από την ανωτέρω εγκύκλιο του ΥΠΕΣ (99/29.04.2020), στην οποία σημειώνεται ότι, οι σχετικές προθεσμίες που τίθενται για τον ορισμό των διοικήσεων των νομικών προσώπων, κατά βάση, είναι ενδεικτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και περαιτέρω ότι, από τις συναφείς διατάξεις στον Κ.Δ.Κ. σχετικά με τη θητεία των μελών των διοικητικών συμβουλίων των νομικών προσώπων των Ο.Τ.Α., προκύπτει ότι αυτή λήγει πάντα με την εγκατάσταση του νέου διοικητικού συμβουλίου, όποτε και αν αυτό γίνει και χωρίς χρονικό περιορισμό. Συνεπώς οι σημερινές διοικήσεις των νομικών προσώπων που ορίστηκαν από την προηγούμενη δημοτική θητεία, λειτουργούν νομιμότατα και με πλήρεις αρμοδιότητες μέχρι να οριστούν οι νέες διοικήσεις. Εξάλλου στα νομικά πρόσωπα και το Δημόσιο, δεν υφίσταται κενό διοίκησης.
Ανήθικο, κύριοι της μείζονος μειοψηφίας, δεν είναι να ενεργείς με βάση τις – δαιδαλώδεις και αλληλοαναιρούμενες πολλές φορές – προβλέψεις του Νόμου, αλλά να προσπαθείς να ικανοποιήσεις την εκλογική σου πελατεία παραβαίνοντάς τον. Αλήθεια, όταν η μείζων μειοψηφία πρότεινε επίσημα να χαρίσει (με τεράστιες ποινικές και πειθαρχικές συνέπειες για τους αιρετούς) ο Δήμος 4 ακίνητα περιουσιακά του στοιχεία σε τρίτους που εσχάτως τα διεκδικούν χωρίς κανένα τεκμήριο και νομικό έρεισμα, ενεργούσε νόμιμα και ηθικά; Αλλά στο θέμα αυτό θα επανέλθουμε….