Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021

Σεισμός 3,7 Ρίχτερ στην Μονεμβάσια το πρωί



Σεισμός σημειώθηκε, το πρωί της Τετάρτης στις 09:54 ΔΒΔ της Μονεμβασίας.

Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο, ο σεισμός είχε μέγεθος 3,7 Ρίχτερ, με επίκεντρο 4 χλμ ΔΒΔ της Μονεμβασίας. Το εστιακό βάθος του σεισμού ήταν 10 χλμ.

Μέτρα προστασίας από τον σεισμό

Οι πολίτες μπορούν να βρουν ειδικές οδηγίες σχετικά με το τι θα πρέπει να κάνουν κατά τη διάρκεια του σεισμού και μετά την σεισμική δόνηση στην ιστοσελίδα της γενικής γραμματείας της Πολιτικής Προστασίας. Ακολουθούν οι οδηγίες:

Όταν γίνεται σεισμός

Αν είστε μέσα στο σπίτι

  • Διατηρείστε την ψυχραιμία σας.
  • Καλυφθείτε κάτω από κάποιο ανθεκτικό έπιπλο (τραπέζι, γραφείο, θρανίο), γονατίστε και κρατήστε με τα χέρια σας το πόδι του.
  • Αν δεν υπάρχει ανθεκτικό έπιπλο, γονατίστε στο μέσον του δωματίου, μειώνοντας όσο γίνεται το ύψος σας και προστατέψτε με τα χέρια το κεφάλι και τον αυχένα σας. Απομακρυνθείτε από μεγάλες γυάλινες επιφάνειες (παράθυρα, γυάλινα χωρίσματα) ή έπιπλα και αντικείμενα που μπορεί να σας τραυματίσουν.
  • Μην προσπαθήσετε να απομακρυνθείτε από το σπίτι.
  • Μην βγείτε στο μπαλκόνι.

Αν είστε σε ψηλό κτήριο

  • Απομακρυνθείτε από τζάμια και εξωτερικούς τοίχους.

Αν είστε σε χώρο ψυχαγωγίας, εμπορικό κέντρο ή μεγάλο κατάστημα

  • Διατηρείστε την ψυχραιμία σας.
  • Μείνετε στο χώρο μέχρι να τελειώσει η δόνηση.
  • Μην παρασυρθείτε από το πανικόβλητο πλήθος που κινείται άτακτα προς τις εξόδους γιατί κινδυνεύετε να ποδοπατηθείτε.

Αν βρίσκεστε σε ανοιχτό χώρο

  • Απομακρυνθείτε από χώρους που βρίσκονται κάτω από κτίρια, τηλεφωνικά ή ηλεκτρικά καλώδια.
  • Αν έχετε μαζί σας τσάντα ή χαρτοφύλακα, καλύψτε το κεφάλι σας με αυτά.

Αν βρίσκεστε μέσα στο αυτοκίνητο

  • Καταφύγετε σε ανοιχτό χώρο και σταματήστε με προσοχή το αυτοκίνητο ώστε να μην εμποδίζει την κυκλοφορία.
  • Αποφύγετε να περάσετε από σήραγγες, γέφυρες ή υπέργειες διαβάσεις.

Τι να κάνετε μετά τον σεισμό αν είστε μέσα στο σπίτι

  • Προετοιμαστείτε για τυχόν μετασεισμούς.
  • Ελέγξτε προσεκτικά τον εαυτό σας και τους γύρω σας για πιθανούς τραυματισμούς
  • Αν υπάρχουν βαριά τραυματισμένοι μην τους μετακινείτε.
  • Εκκενώστε το κτήριο από το κλιμακοστάσιο (μην χρησιμοποιείτε τον ανελκυστήρα), αφού πρώτα κλείσετε τους διακόπτες του ηλεκτρικού ρεύματος, του φυσικού αερίου και του νερού.
  • Καταφύγετε σε ανοιχτό και ασφαλή χώρο.
  • Ακολουθείστε τις οδηγίες των Αρχών και μην δίνετε σημασία σε φημολογίες.
  • Μην χρησιμοποιείτε άσκοπα το αυτοκίνητό σας ώστε να μην γίνετε εμπόδιο στο έργο των συνεργείων διάσωσης.
  • Χρησιμοποιείστε το σταθερό ή κινητό τηλέφωνό σας σε εξαιρετικές περιπτώσεις, γιατί προκαλείται υπερφόρτωση των τηλεφωνικών δικτύων.
  • Αποφύγετε να μπείτε στο σπίτι σας αν βλέπετε βλάβες, κομμένα καλώδια, διαρροή υγραερίου ή φυσικού αερίου.

Γιώργος Δρίζος, ο Ζωγράφος, ο Άνθρωπος, ένας από καρδιάς Κυθήριος:Γράφει ο Γεώργιος Κασιμάτης Επίτιμος Πρόεδρος & Ιδρυτής του ΚΙΠΑ


Ο Γιώργος Δρίζος ήταν, ως το πρώτο τέκνο πολυμελούς οικογένειας προσφύγων, γέννημα θρέμμα των χαμένων πατρίδων, της μικρασιατικής καταστροφής, της περιπλανώμενης προσφυγιάς από την Χίο στον Πειραιά και της εξαθλιωμένης ζωής στις προσφυγικές πολυκατοικίες της Καισαριανής. Σφραγίστηκε η παιδική και η εφηβική του ζωή με τη θανατερή πείνα  και τα πτώματα της κατοχής και με τον καθημερινό αγώνα θανάτου για επιβίωση. Σημαδεύτηκε η ψυχή του με τον ήχο των σειρήνων και των βομβών του Πολέμου,  με τους καθημερινούς κρότους των τουφεκιών και τις κραυγές  των εκτελέσεων στο γειτονικό Σκοπευτήριο της Καισαριανής και με τα πρωτοφανή σε βαρβαρότητα εγκλήματα των Γερμανών, των δοσιλόγων και των ταγματασφαλιτών. Το γεμάτο ταγάρι με όλο αυτό το βάρος, αλλά και τον πλούτο και τα όνειρα της νιότης έβαλε στον ώμο του ο Γιώργος Δρίζος, πήρε τον δρόμο της αναζήτησης της ομορφιάς και της δημιουργίας και ολοκλήρωσε, όπως έλεγε, το «ταξίδι στα τα Κύθηρα».

Η αποχώρηση από τη ζωή του Γιώργου Δρίζου αποτελεί πολλαπλή απώλεια για το Νησί μας. Την προσφορά του στα Κύθηρα σφραγίζουν τέσσερα γεγονότα της ζωής του: Το πρώτο ήταν ότι υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους  Έλληνες ζωγράφους του 20ού αιώνα και ένας από τους κορυφαίους από την εποχή του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου μέχρι το θάνατό του. Η σεμνότητά του, ο χαμηλών τόνων χαρακτήρας του και το ήθος του δεν του επέτρεπαν τα φώτα της φαύλης δημοσιότητας, κρατώντας τον ολοκληρωτικά αφιερωμένο στο άσβεστο φως της καλλιτεχνικής δημιουργίας και της αγάπης προς τον άνθρωπο. Η επί δεκαετίες παρουσία αυτής της προσωπικότητας κοντά μας θα παραμένει πάντοτε ένα άφθαρτο πολύτιμο δώρο στο Νησί μας. Το δεύτερο γεγονός ήταν ότι ο διακεκριμένος Ζωγράφος επέλεξε ως τόπο δεύτερης κατοικίας και καλλιτεχνικής έμπνευσης τα Κύθηρα, τον οποίο κράτησε σταθερά επί έξι δεκαετίες της ζωής του, μέχρι το θάνατό του. Ο Γιώργος Δρίζος, πριν έλθει στα Κύθηρα, νεαρός ακόμη, μαζί με αγαπημένη του σύζυγο, την αξέχαστη Φρύνη, εξαίρετη και αυτή λαϊκή ζωγράφος, με μόνες αποσκευές τα καλλιτεχνικά τους αισθητήρια, είχαν γυρίσει όλα τα νησιά και τους αξιόλογους τόπους της Ελλάδας και πολλές πόλεις της υψηλής τέχνης της Ευρώπης. Με την πλούσια συλλογή τους από όλον αυτό τον πλούτο, αποβιβάστηκαν με βάρκες στην Αγία Πελαγία, μια άγρια νύχτα των αρχών της δεκαετίας του 1960, και πέρασαν όλη την σκοτεινή τότε διαδρομή του Νησιού  μας μέχρι τη Χώρα.

Εκεί, μεσάνυχτα πια, έψαξαν κατάκοποι δωμάτιο για να κοιμηθούν, σκεπτόμενοι να ρωτήσουν την άλλη μέρα πότε έχει καράβι για να φύγουν. Το πρωί που ξύπνησαν και κατηφόρισαν στο Μπελβεντέρε και είδαν από εκεί, φωτισμένη με το μοναδικό φως των Κυθήρων, την ομορφιά που απλωνόταν μπροστά τους: το Κάστρο, το Μέσα Βούργο, τις πλαγιές και την κορυφή των Αγίων Ακινδύνων και το ασύγκριτο Καψάλι, και ατένισαν, πέρα από αυτά, τη γαλάζια θάλασσα με τη Χύτρα και τα Αντικύθηρα και, στα άκρα του ορίζοντα, τα Λευκά όρη της Κρήτης, είπαν με μια φωνή και οι  δυο: «Εδώ θα μείνουμε»! Και έμειναν μέχρι το θάνατό τους και οι δυο, έχοντας το Νησί μας για πολλούς μήνες κάθε χρόνο ως τόπο κατοικίας, έμπνευσης και καλλιτεχνικής δημιουργίας. Το τρίτο γεγονός που αποτελεί σπουδαία προσφορά του Γιώργου Δρίζου στο Νησί μας ήταν ότι ένα μεγάλο μέρος του καλλιτεχνικού του έργου -όπως και της συζύγου του- είναι εμπνευσμένο από τον Τόπο μας και εκφράζει αισθητικά την φύση, την ιστορία και τη ζωή των Κυθήρων. Το τέταρτο γεγονός ήταν η προσωπικότητα και ειδικότερα η ανθρωπιά του Ζωγράφου μας: αγκάλιασε με αγάπη τα Κύθηρα και τους Κυθηρίους. Η αγάπη του αυτή έβγαινε πηγαία από την καρδιά του. Τη ζήσαμε όλοι όσοι είχαμε την τύχη να  συναναστρεφόμαστε και να κάνουμε παρέα μαζί του. Την εκδήλωνε με το ειλικρινές ενδιαφέρον του για κάθε πολιτιστική και πνευματική εκδήλωση και με την πάντοτε πρόθυμη συμπαράστασή σ’ αυτές τις δραστηριότητες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον και υποστήριξη προσέφερε πάντοτε στο ΚΙΠΑ για τις πολιτιστικές, καλλιτεχνικές και πνευματικές  εκδηλώσεις του και για τους κοινωφελείς σκοπούς του, για την ποιοτική ανάπτυξη των Κυθήρων και την προστασία  του ιστορικού και του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος του Νησιού μας από τον καταστροφικό τουρισμό και από την κερδοσκοπική εκμετάλλευσή του. Η αδυναμία του ήταν οι νέοι και οι νέες και η ποιοτική παιδεία τους. Ως δείγμα αυτής αγάπης για την νεότητα ήταν η ετήσια δωρεά χιλίων ευρώ προς το ΚΙΠΑ για τη βράβευση του πρώτου ή της πρώτης μαθήτριας του Λυκείου Κυθήρων που αναδεικνυόταν κάθε χρόνο και προοριζόταν για ανώτατες σπουδές.

Ο Γιώργος Δρίζος ήταν μια πραγματική απώλεια ζωής για τα Κύθηρα. Τον αποχαιρετώ με θλίψη, ως αξέχαστο φίλο, ως από καρδιάς συμπατριώτη, ως δημιουργό υψηλής Τέχνης, ως σπουδαίο άνθρωπο. Δεν έχομε να του προσφέρομε τίποτε άλλο από τη μνήμη του Νησιού μας που τόσο αγάπησε.

 

Κύθηρα, Μάιος 2021

Γιώργος Ι. Κασιμάτης

Επίτιμος Πρόεδρος & Ιδρυτής του ΚΙΠΑ

Επιδότηση έως 22.500 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικού ταξί



Γενναίες επιδοτήσεις που θα φτάνουν έως και τα 22.500 ευρώ για την αντικατάσταση των σημερινών ταξί με ηλεκτρικά, προωθεί το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Στόχος του υπουργού Περιβάλλοντος Κώστα Σκρέκα, είναι η αντικατάσταση περίπου 2.000 ταξί με ηλεκτρικά, μέσω επιδοτήσεων συνολικού ύψους 40 εκατ. ευρώ, που θα προέλθουν από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Η κυβέρνηση έχει ήδη επεξεργαστεί ένα συνολικό πακέτο βελτιώσεων στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», με επιπλέον κίνητρα όχι μόνον για τους ιδιοκτήτες ταξί, αλλά και για τις εταιρείες. Σύμφωνα με τα Νέα ήδη η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη οκτάδα των χωρών της Ευρωπαϊκής Ενωσης που παρέχουν ένα ολιστικό πλέγμα άμεσων και έμμεσων κινήτρων για την αντικατάσταση των παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων.

Οπως ήδη έχει ανακοινώσει η γενική γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου, το κρατικό πρόγραμμα επιδοτήσεων «Κινούμαι Ηλεκτρικά» θα παραταθεί για τουλάχιστον δύο έτη – το 2022 και το 2023.

Ειδικότερα, για την ενίσχυση της αγοράς ηλεκτρικών ταξί, οι αλλαγές που προωθούνται μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», προβλέπουν:

  • Αύξηση του μέγιστου ποσού της επιδότησης από 10.500 ευρώ στα 22.500 ευρώ, μέσω της υποχρεωτικής απόσυρσης από την κυκλοφορία των παλαιών ταξί. Αυτή τη στιγμή, η αγορά ηλεκτρικού ταξί επιδοτείται με 8.000 ευρώ και η απόσυρση του οχήματος προσθέτει επιπλέον 2.500 ευρώ, με το σύνολο της επιδότησης να ανέρχεται σε 10.500 ευρώ.
  • Αύξηση του ποσού για την απόσυρση των παλαιών οχημάτων ταξί, από 2.500 ευρώ σε 5.000 ευρώ.

Σημειώνεται, ότι μέχρι και σήμερα, στο σύνολο των περίπου 13.000 αιτήσεων που έχουν υποβληθεί στο πλαίσιο του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» (οι περισσότερες αφορούν ηλεκτρικά ποδήλατα και δίκυκλα), μόλις 11 αφορούν ταξί (αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά plug in)!

Οι υπόλοιπες αλλαγές που έχει επεξεργαστεί το υπουργείο Περιβάλλοντος για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και τα επιπλέον κίνητρα που αυτές περιλαμβάνουν, αφορούν:

  • Την κατάργηση της υποχρεωτικής αγοράς επιδοτούμενου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μετά τη λήξη της ελάχιστης αποδεκτής περιόδου χρονομίσθωσης των 36 μηνών. Στόχος είναι να γίνει πιο προσιτή η χρονομίσθωση και να μειωθεί το κόστος των μισθωμάτων, ενθαρρύνοντας τον εξηλεκτρισμό των εταιρικών στόλων.
  • Την αύξηση του μέγιστου αριθμού οχημάτων που μπορεί να προμηθευτεί μια επιχείρηση από τρία σε δέκα, τόσο για την ηπειρωτική όσο και για τη νησιωτική χώρα.
  • Επιλέξιμες θα είναι πλέον και οι αιτήσεις των δημοτικών επιχειρήσεων, όπως και των εταιρειών του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
  • Επίσης, επιλέξιμες για την επιδότηση των ηλεκτρικών ποδηλάτων θα είναι και οι αιτήσεις των νομικών προσώπων που δραστηριοποιούνται σε συγκεκριμένους κλάδους, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι εταιρείες ενοικίασης ποδηλάτων, τα ξενοδοχεία και οι εταιρείες διανομής.
  • Ακόμα επιλέξιμη θα είναι η επιδότηση αγοράς και εγκατάστασης «έξυπνου» φορτιστή και από τα νομικά πρόσωπα, εκτός των φυσικών προσώπων που ίσχυε έως σήμερα.
  • newsbomb.gr

Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

Συναντήσεις Δημάρχου με μέλη της Κυβέρνησης


Με τους Υφυπουργούς Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων συναντήθηκε ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης που ευρίσκεται σε προγραμματισμένο υπηρεσιακό ταξίδι στην Αθήνα. Συγκεκριμένα:

  1. Στη συνάντηση με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κωνσταντίνο Κατσαφάδο συζητήθηκαν τρέχοντα ζητήματα που απασχολούν το Δήμο Κυθήρων, ενώ επιβεβαιώθηκε η συμμετοχή του κ. Υφυπουργού στην επετειακή εκδήλωση που θα γίνει το Σεπτέμβριο με αφορμή τη συμπλήρωση 5 ετών παραγωγικής λειτουργίας του Δικτύου Νήσων Αττικής. Ο κ. Κατσαφάδος ανακοίνωσε στο Δήμαρχο ότι εντός των επομένων ημερών ξεκινάει το δεύτερο επιδοτούμενο δρομολόγιο Γύθειο – Κύθηρα, το οποίο η τοπική κοινωνία αξίωνε επί σειρά ετών. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία, ύστερα από σχετικό αίτημα του Δημάρχου και των τοπικών φορέων που υποστηρίχθηκε ένθερμα και από την πολιτική ηγεσία του ΥΝΑ, ενέκρινε την επιπλέον προσέγγιση (άνευ επιδότησης) στα Αντικύθηρα και κάθε Πέμπτη, προκειμένου οι Αντικυθήριοι που επιθυμούν τα ταξιδεύσουν προς τον Πειραιά να μην αναγκάζονται να παραμένουν στα Κύθηρα επί δεκάωρο, καθώς στο δρομολόγιο της Κυριακής θα προστεθεί εμβόλιμα η 2η προσέγγιση στο Γύθειο. Έτσι, με τα 2 πλοία που εξυπηρετούν τα νησιά μας, η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της περιοχής μας βρίσκεται σε ένα από τα καλύτερα επίπεδα των τελευταίων δεκαετιών.
  2. Με τον Υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Γεώργιο Αμυρά συζητήθηκαν τα σοβαρά προβλήματα των αναρτήσεων των δασικών χαρτών καθώς και το ακανθώδες ζήτημα της νομιμοποίησης των λιμανιών, που έχει καταστεί δισεπίλυτο λόγω της δαιδαλώδους γραφειοκρατίας και της άρνησης των αρμοδίων υπηρεσιών να αναλάβουν τις επί δεκαετίες τεράστιες ευθύνες τους. Εκ μέρους του Δημάρχου προτάθηκε συγκεκριμένη νομοθετική λύση που ο κ. Υφυπουργός δεσμεύθηκε να εξετάσει άμεσα. Επιπλέον, παρουσιάστηκε η διαχρονική πρόταση του Δήμου μας για να καταστεί εκ του Νόμου υποχρεωτική η κατασκευή δεξαμενής αποθήκευσης ύδατος σε κάθε νέα οικοδομή στα νησιά, προκειμένου να αμβλυνθεί σημαντικά το πρόβλημα εξοικονόμησης υδατικών πόρων.
  3. Στον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιάννη Οικονόμου τέθηκε το ζήτημα της καθυστέρησης των πληρωμών για το πρόγραμμα CLLD/LEADER καθώς και το αίτημα του Δικτύου Νήσων Αττικής για την έγκριση υπερδέσμευσης ύψους 1.500.000€ περίπου προκειμένου να χρηματοδοτηθούν όλες οι θετικά αξιολογημένες προτάσεις για τους 8 Δήμους της Π.Ε. Νήσων Αττικής.



Σε αργία ο βλάσφημος ιερέας που χρησιμοποιούσε κουτάλια μιας χρήσης για τη Θεία Κοινωνία



Σε αργία τέθηκε από Μητροπολίτη της Ηπείρου βλάσφημος ιερέας που λειτουργούσε σε χωριό του νομού και χρησιμοποίησε κουταλάκια μιας χρήσης για τη Θεία Κοινωνία.


Πρόκειται επιτέλους για την πρώτη τιμωρία βλάσφημου κληρικού που έγινε βασιλικότερος του βασιλέως (Κούλη), σε θέματα κορονοφοβίας.

Το περιστατικό συνέβη πριν από μερικούς μήνες, αλλά δεν είχε γίνει γνωστό.

Με την κίνησή του αυτή ο βλάσφημος ρασοφόρος έδειξε στο ποίμνιο ότι η μετάδοση του κορωνοϊού πραγματοποιείται και μέσω της Θείας Μετάληψης κάτι το οποίο αποτελεί αίρεση και βλασφημία.

Ο Ορθόδοξος λαός της Ηπείρου και όχι μόνο, στήριξαν και στηρίζουν τον Μητροπολίτη τους για την παλικαρίσια απόφασή του κάτι που δεν ισχύει για τα καθεστωτικά ΜΜΕ, τους πολιτικούς και τα σκοτεινά κέντρα που αλωνίζουν στην πατρίδα μας και οι οποίοι αφηνίασαν με την απόφαση του Μητροπολίτη.
Ιερείς της Μητρόπολης Ιωαννίνων σχολιάζουν ότι η βλάσφημη κίνηση του ρασοφόρου μπορεί να είχε επιφέρει μέχρι και την καθαίρεση σε εποχή που το τιμόνι της Εκκλησίας θα το κράταγε ο Μακαριστός Χριστόδουλος ή ακόμα και ο Σεραφείμ Τίκκας.

ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ

 


Συνελήφθη στη Ρόδο ημεδαπός για κατοχή και καλλιέργεια κάνναβης

Κατασχέθηκαν -236- γρ. κάνναβης, -17- δενδρύλλια κάνναβης, ζυγαριά ακριβείας και 5.000€

Συνελήφθη χθες (7 Ιουνίου 2021) σε χωριό της Ρόδου, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου, ένας ημεδαπός κατηγορούμενος για κατοχή και καλλιέργεια κάνναβης.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο ειδικών επιχειρησιακών δράσεων της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Νοτίου 

Αιγαίου για την καταπολέμηση της διακίνησης των ναρκωτικών ουσιών, χθες το πρωί έπειτα από αξιολόγηση στοιχείων πραγματοποιήθηκε έρευνα στην κατοικία του κατηγορούμενου όπου, παρουσία δικαστικού λειτουργού βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  •  236 γραμμάρια ακατέργαστη κάνναβη
  •  17 δενδρύλλια τα οποία καλλιεργούσε σε αύλειο χώρο
  •  Ζυγαριά ακριβείας -
  •  Το χρηματικό ποσό των 5.000 ευρώ
  •  Κινητό τηλέφωνο

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου, του ασκήθηκε ποινική δίωξη, κρατείται και παραπέμφθηκε σε κύρια ανάκριση.

Συνελήφθησαν κατά τη διάρκεια οργανωμένης αστυνομικής επιχείρησης 2 ημεδαποί κατηγορούμενοι για παραβάσεις των νόμων περί ναρκωτικών, περί όπλων και περί εθνικού τελωνειακού κώδικα κατά περίπτωση

 


Συνελήφθησαν κατά τη διάρκεια οργανωμένης αστυνομικής επιχείρησης 2 ημεδαποί κατηγορούμενοι για παραβάσεις των νόμων περί ναρκωτικών, περί όπλων και περί εθνικού τελωνειακού κώδικα κατά περίπτωση

Κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων, 16 φυτά κάνναβης, 762,6 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, περίπου μισό κιλό λαθραίου καπνού, σπόροι κάνναβης και 1 αεροβόλο πιστόλι

Συνελήφθησαν χθες (7-6-2021) το απόγευμα, στην Εθνική Οδό Αρδανίου - Ορμενίου, στο πλαίσιο των ειδικών δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης, δύο (2) ημεδαποί σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για παραβάσεις των νόμων περί ναρκωτικών, περί όπλων και περί εθνικού τελωνειακού κώδικα κατά περίπτωση.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο συντονισμένης επιχείρησης που πραγματοποιήθηκε από τους παραπάνω αστυνομικούς σε συνεργασία με αστυνομικούς της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης και του Αστυνομικού Τμήματος Τυχερού Αλεξανδρούπολης, εντοπίστηκαν οι δύο δράστες να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και σε έλεγχο που ακολούθησε στο εσωτερικό του οχήματος καθώς και την κατοχή τους, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν σύριγγες με μικροποσότητα ηρωίνης και ποσότητα καπνού, βάρους 41 γραμμαρίων, για τον οποίο δεν έχουν καταβληθεί στο δημόσιο οι ανάλογοι φόροι και δασμοί.

Στη συνέχεια σε έρευνες που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί στις οικίες των δραστών με τη συνδρομή του αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών “ Jack ” εντόπισαν και κατέσχεσαν μεταξύ άλλων:

  •  16 φυτά κάνναβης, ύψους 40 έως 80 εκατοστών
  •  1 γυάλινο βάζο, 1 πλαστικό φιαλίδιο και 4 συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 762,6 γραμμαρίων
  •  σπόροι κάνναβης
  •  18 πλαστικά γλαστράκια με χώμα και σπόρους κάνναβης
  •  3 νάιλον συσκευασίες με καπνό, συνολικού βάρους 450 γραμμαρίων, για τον οποίο δεν έχουν καταβληθεί στο δημόσιο οι ανάλογοι φόροι και δασμοί
  •  1 αεροβόλο πιστόλι
  •  600 μεταλλικά σφαιρίδια
  •  2 φυσίγγια κρότου
  •  2 αμπούλες αερίου
  •  2 σπρέι πιπεριού
  •  1 μεταλλικό εξάρτημα εκτόξευσης φωτοβολίδων
  •  2 τρίφτες
  •  1 μεταλλική πίπα καπνίσματος
  •  ναρκωτικά δισκία

Την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης.

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: Η τελευταία επίθεση της «17Ν» έγινε με παπάκι πάνω στην Λ.Κηφισίας

Σαν σήμερα το 2000, τα δύο μέλη της 17 Νοέμβρη, οδηγούσαν ένα παπάκι και κουβαλούσαν ένα μεγάλο τουφέκι στην Λ. Κηφισίας για να χτυπήσουν τον Στίβεν Σόντερς.

Ήταν 8 Ιουνίου του 2000 όταν η λίστα με τα θύματα της “17Ν” αυξήθηκε στα 23! Ο Βρετανός στρατιωτικός αξιωματικός Στίβεν Σόντερς ήταν το τελευταίο θύμα της οργάνωσης λίγο μετά την εξάρθρωση της.

Ύστερα από ένα χρόνο απουσίας, η “17Ν” κτυπάει στην περιοχή του Ψυχικού πυροβολώντας εξ αποστάσεως τον Βρετανό μέσα στο όχημά του. Με μηχανάκι “παπάκι”, τα δύο μέλη της “17Ν” ανεβαίνουν την Κηφισίας, η οποία είναι γεμάτη αυτοκίνητα, κρατώντας ένα… G3!! Όπως και να το κάνεις, ιδέα κι αν μην έχεις από όπλα, το G3 είναι τύπου τουφέκιου και… φαίνεται από και από μακριά. Κρατάνε επίσης και ένα 45άρι.

Από κοντινή απόσταση πυροβολούν τον Σόντερς ο οποίος βρισκόταν μέσα στο λευκό Rover, πλήττοντάς τον στην κοιλιακή χώρα και στα άνω άκρα. Ο Βρετανός αξιωματικός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός» όπου και χειρουργήθηκε, χωρίς όμως να τα καταφέρει.

Ο ρόλος του στο Κόσοβο και την επέμβαση του ΝΑΤΟ

222

Λίγο μετά η “17Ν” ανέλαβε την ευθύνη της οργάνωσης εξηγώντας μάλιστα και τους λόγους που θα αποτέλεσε στόχο του. Αυτός ήταν λόγω του ρόλου που είχε ο Βρετανός στρατιωτικός στο Κόσοβο, καθώς και λόγω της αγγλικής πολιτικής κατά την «επέμβαση» του ΝΑΤΟ στη Γιουγκοσλαβία το 1999.

Ο Κουφοντίνας έγραψε για τον Σόντερς

Στο βιβλίο του, ο Δημήτρης Κουφοντίνας αναφέρεται στη δολοφονία Σόντερς γράφοντας…

(…) Ένα χρόνο αργότερα, στις 8 Ιουνίου του 2000, στη Λεωφόρο Κηφισίας, στο ύψος της Φιλοθέης, θα εκτελεστεί ένα από τα πιο σηµαντικά στελέχη της στρατιωτικής µηχανής της Αγγλίας, ο ταξίαρχος Σόντερς.

3

Με πλούσια προϋπηρεσία σε όλες τις στρατιωτικές επεµβάσεις των τελευταίων χρόνων: Έδρασε στην Ιρλανδία, τις Μαλβίνες (Φόκλαντ), το Ιράκ και το Κουβέιτ. Είχε υπηρετήσει στην Κύπρο, στις µεγάλες αγγλικές βάσεις ηλεκτρονικής κατασκοπίας. Προώθησε και εκεί το εµπόριο όπλων. Τελευταίος σταθµός του η Σιέρα Λεόνε, στη Βορειοδυτική Αφρική, τότε που γίνονταν οι σφαγές των Άγγλων εκεί, από όπου επέστρεψε, ύστερα από µια σύντοµη επίσκεψη-επιθεώρηση λίγες µέρες πριν από τις 8 Ιουνίου 2000.

Τέλος, ο Σόντερς συµµετείχε ενεργά στο σχεδιασµό της στρατιωτικής επέµβασης στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Επίσης, προωθούσε το εµπόριο αγγλικών όπλων. Εκείνες ακριβώς τις µέρες θα υπογραφόταν συµφωνία για την αγορά οπλικών συστηµάτων από την ελληνική πλευρά. Τη συγκεκριµένη συµφωνία είχε κλείσει ο Σόντερς.

Οι Άγγλοι στην αρχή, τις πρώτες ώρες µετά την ενέργεια, τότε που ακούγονται κάποιες αλήθειες, πριν ξεκινήσει η οργανωµένη παραπληροφόρηση, ξεφεύγουν και επιβεβαιώνουν τον πραγµατικό ρόλο του ταξίαρχου Σόντερς. Αργότερα, θα παρουσίαζαν ως «άνθρωπο της ειρήνης» το στρατιωτικό τους ακόλουθο.

4

Μάλιστα, ένας Άγγλος κυβερνητικός αξιωµατούχος, µε την ιστορική αίσθηση της µακρόχρονης αγγλοκρατίας στη χώρα µας (από το 1828 µέχρι το 1947) έκανε εκείνη τη βαρυσήµαντη δήλωση ότι ήταν η πρώτη απώλεια Άγγλου στρατιωτικού από το 1945.

Στη συνέχεια, για ένα διάστηµα, η χώρα θα ξαναζούσε τις παλιές µέρες του αγγλικού προτεκτοράτου. Τις έρευνες ανέλαβαν οι αστυνοµικές υπηρεσίες της Αγγλίας. Κατώτεροι βαθµοφόροι της Σκότλαντ Γιαρντ διέταζαν υπεροπτικά στρατηγούς της ελληνικής αστυνοµίας και υπουργούς. Οι ανακοινώσεις για την πορεία των ερευνών έβγαιναν στο Λονδίνο, όχι στην Αθήνα. Όλα τα στοιχεία της υπόθεσης µεταφέρονταν µε κοντέινερ στην Αγγλία.

5

Βέβαια, δεν ήταν και πολλά. Οι πολυδιαφηµισµένοι Σέρλοκ Χολµς των αγγλικών µυστικών υπηρεσιών που ανέλαβαν να ερευνήσουν την ευρύτερη περιοχή της ενέργειας δεν τα κατάφεραν. ∆εν βρήκαν καν όλα τα οχήµατα που χρησιµοποιήσαµε. Εκεί που διέπρεψαν, όµως, ήταν στην παραπληροφόρηση. Ο ταξίαρχος Σόντερς, ο επιτελικός στρατιωτικός των ένοπλων επεµβάσεων σε όλο τον κόσµο, ο έµπορος των αγγλικών όπλων, µετατράπηκε σε απλό διπλωµατικό υπάλληλο. Οι εκτελεστές του ήταν ξένοι επαγγελµατίες, πληρωµένοι, Άραβες, πρώην πράκτορες του ανατολικού µπλοκ, Ιταλοί µαφιόζοι…

Εγώ τα διάβαζα αυτά και σκεφτόµουν τη µηχανή της ενέργειας, το µικρό «παπάκι» µε τους δύο της 17Ν, που ελισσόταν ανάµεσα στα µποτιλιαρισµένα αυτοκίνητα, µε το τεράστιο τουφέκι G3 ανάµεσά τους. Εκείνο το πρωινό, η Κηφισίας ήταν γεµάτη αυτοκίνητα µε όλων των ειδών τους ισχυρούς και µεγαλόσχηµους” (…).

ΠΗΓΗ gazzetta.gr


Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Νήσων:Συνεχίζονται οι εργασίες της Στερέωσης και Αποκατάστασης του ΙΝ Αγίου Ανδρέα στο Λιβάδι Κυθήρων.



Συνεχίζονται οι εργασίες της Στερέωσης και Αποκατάστασης του ΙΝ Αγίου Ανδρέα στο Λιβάδι Κυθήρων. Το έργο προϋπολογισμού 445.000 ευρώ γίνεται με χρηματοδότηση του «Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττική» 2014-2020 με φορέα υλοποίησης το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Ο ιερός ναός Αγίου Ανδρέα είναι από τα σπουδαιότερα βυζαντινά μνημεία των Κυθήρων ηλικίας 1000 ετών και η ολοκλήρωση της αποκατάστασης του θα είναι πόλος έλξης τουριστών στο τομέα του θρησκευτικού τουρισμού. Ο θεματικός Τουρισμός παραμένει προτεραιότητα του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη και κύριο μέλημα μας.
Τα νησιά της περιφερειακής μας ενότητας είναι ο ωραιότερες πόλος έλξης της χώρας μας.#περιφέρεια Αττικής



Με την βοήθεια της ΕΥΠ έπιασαν τον Σαμποτέρ που έβαλε πυρκαγιά στην Ρόδο

 


Σκοτεινό παραμένει ακόμη το κίνητρο του 33χρονου Έλληνα από τον Έμπωνα ο οποίος ταυτοποιήθηκε ως δράστης του μπαράζ εμπρησμών και κλοπών που εξαπολύθηκε μεταξύ 3 και 12 Μαρτίου στις εγκαταστάσεις του ραντάρ της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και εταιρειών τηλεφωνίας στον Ατάβυρο της Ρόδου και προκάλεσε ζημιές ύψους 1.000.000 ευρώ στον ηλεκτρονικό και ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό.

Οι αξιωματικοί της Ασφάλειας έφτασαν στα ίχνη του δράστη από τα πλάνα που είχε καταγράψει η κάμερα του ραντάρ, στα οποία απεικονιζόταν να παραβιάζει την κεντρική είσοδο. Παράλληλα, είχε καταγραφεί και από κάμερες της ευρύτερης περιοχής να κινείται με το Ι.Χ. φορτηγό του τις ώρες των εμπρησμών από και προς το χωριό. Ο 33χρονος είχε ανακριθεί το τελευταίο διάστημα τρεις φορές για να εξηγήσει τα περίεργα πήγαιν’- έλα του, ωστόσο είχε αρνηθεί κάθε σχέση με τους εμπρησμούς.

Ωστόσο, από την έρευνα και την ανάλυση δεδομένων στην οποία συμμετείχαν η ΕΥΠ και το Ανακριτικό τμήμα της Πυροσβεστικής, σκιαγραφήθηκε το προφίλ του, εξακριβώθηκε η μέθοδος δράσης του και στο σπίτι του βρέθηκαν ρούχα που έμοιαζαν με αυτά του εμπρηστή, ενώ κατασχέθηκαν ένας σκληρός δίσκος, το κινητό του και το φορτηγάκι του.

Έτσι, σχηματίστηκε σε βάρος του δικογραφία σε βαθμό κακουργήματος για εμπρησμό, φθορά ξένης ιδιοκτησίας, διακεκριμένη κλοπή και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία αεροσκαφών που υποβλήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου. Ωστόσο, παραμένει άγνωστος ο λόγος που προχώρησε στις δολιοφθορές και ίσως αποκαλυφθεί από την κύρια ανάκριση.

Το χρονικό του σαμποτάζ

Όλα ξεκίνησαν στις 3 Μαρτίου, όταν άγνωστος παραβίασε την πόρτα του ραντάρ στον Ατάβυρο και λεηλατούσε την εγκατάσταση επί μια ώρα, από τις 5 ως τις 6 τα ξημερώματα. Αφού διέκοψε την ηλεκτροδότηση, άρπαξε τον εξοπλισμό και την κεντρική ηλεκτρονική πλακέτα της Cosmote και εξαφανίστηκε.

Στις 12 Μαρτίου στις 5.30΄τα ξημερώματα, και ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η έρευνα για την δολιοφθορά, ακολούθησε και δεύτερη στις εγκαταστάσεις του ραντάρ της ΥΠΑ, όπου ο εισβολέας προκάλεσε εμπρησμό με αποτέλεσμα να επιφέρει εκτεταμένες ζημιές στο ίδιο το ραντάρ και στα συστήματα τηλεπικοινωνιών του ΟΤΕ που εξυπηρετούν τις ανάγκες της ΥΠΑ. Ευτυχώς, η φθορά δεν προκάλεσε πρόβλημα στην κίνηση των αεροσκαφών στον αερολιμένα «Διαγόρας» της Ρόδου και στο FIR Αθηνών.

Την ίδια ημέρα, στις 6.15΄ τα ξημερώματα, ξέσπασε πυρκαγιά στον οικίσκο της γεννήτριας και στον ιστό της κεραίας της εταιρείας WIND στον Έμπωνα, αλλά και στο αστικό κέντρο σταθερής ΟΤΕ το οποίο βρίσκεται στο χωριό, με αποτέλεσμα να προκληθούν σημαντικές ζημιές. Ο δράστης είχε χρησιμοποιήσει πετρέλαιο για να βάλει φωτιά.

Στις 6:59΄τα ξημερώματα της ίδιας ημέρας, ο εμπρηστής χτύπησε και τον οικίσκο και τον ιστό της κεραίας στον σταθμό της εταιρείας VODAFONE στην περιοχή Άγιος Ιωάννης του Έμπωνα, ενώ στις 7.15΄προκάλεσε μια ακόμη πυρκαγιά σε κεραία κινητής τηλεφωνίας της Cosmote στην Κρητηνία.
Stoxos.gr

ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ: ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΚΤΙΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ



ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΚΤΙΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

Με το προσωπικό και τα μηχανήματα του Δήμου Μονεμβασίας και την συνεργασία με τον εξωτερικό συνεργάτη του Δήμου Βασίλη Παντιώρα υλοποιήθηκε σήμερα η κατεδάφιση και απομάκρυνση του κτιρίου που βρισκόταν στην ζώνη παραλίας δίπλα στην παιδική χαρά και αποτελούσε μια πολύ άσχημη αισθητικά εικόνα στον κέντρο της Μονεμβασίας . ¨
Το κτίριο είχε κατασκευαστεί περίπου το 1990 και στέγασε το Λιμενικό Ταμείο και γενικά υπηρεσίες του Λιμενικού σταθμού . Την τελευταία περίοδο είχε την χρήση αποθηκευτικού χώρου του Λιμενικού Σταθμού .
Σε συνεργασία με τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος και την διοικήτρια του Σταθμού Ελένη Σωτηροπούλου , μεταφέραμε τα αποθηκευμένα υλικά σε δημοτικό κτίριο ώστε να γίνει δυνατή η υλοποίηση της κατεδάφισης .
Η κατεδάφιση αυτή σε συνέχεια των προηγούμενων δυο κατεδαφίσεων που αφορούσαν το κτίριο του ψαράδικους που βρισκόταν στον ίδιο χώρο ( πατήστε εδώ https://www.facebook.com/stavros.xristakos/posts/10222899695142319 ) και της κατασκευής συγκέντρωσης απορριμμάτων που υπήρχε στην περιοχή της Μαρίνας ( πατήστε εδώ https://www.facebook.com/stavros.xristakos/posts/10223057980699359 ) ήταν διαπιστωμένη ανάγκη και κοινή επιθυμία των δημοτών μας και είμαστε που ξεκινήσαμε και ολοκληρώσαμε τις διαδικασίες ώστε να γίνει δυνατή η κατεδάφιση τους .
Οφείλω να ευχαριστήσω το προσωπικό και την Διοικήτρια του Λιμενικού σταθμού , Ελένη Σωτηροπούλου καθώς και το προσωπικό και τους συνεργάτες του Δήμου μας για την συμβολή τους .
ΣΤΑΥΡΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΟΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ.Ε. ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ





Εκπόνηση Στρατηγικού Αναπτυξιακού Σχεδιασμού για τα νησιά της Αττικής από το Δίκτυο Συνεργασίας Δήμων Π.Ε. Νήσων Αττικής