Μια σπουδαία διάκριση κέρδισε το 1ο Δημοτικό
σχολείο Σκάλας καθώς έλαβε το πρώτο βραβείο στο Πανελλήνιο
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Κύπρος: 1974-2014. Δεν ξεχνώ, Διεκδικώ,
Δημιουργώ”, στην κατηγορία της σχολικής εφημερίδας.
Για την δημιουργία του μαθητικού εντύπου εργάσθηκαν οι μαθητές των τμημάτων Γ2,Ε1 και Ε2 υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών κ.κ. Χανδόλια Σπ., Καραμούζη Παν., Μάρκου Κων. και Κωστόπουλου Ανδρ..
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 420 σχολικές μονάδες από την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ομογένεια και πάνω από 20.000 μαθητές με 3.000 περίπου μαθητικές δημιουργίες.
Η εκδήλωση βράβευσης των δημιουργιών θα γίνει την Τετάρτη 13 Μαίου 2015 και ώρα 12.00 το μεσημέρι στην Κεντρική Αίθουσα του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου και πιθανότατα του Προέδρου της Δημοκρατίας από τον οποίο ζητήθηκε να υπογράψει τα βραβεία καθώς ο Διαγωνισμός ήταν υπό την αιγίδα του.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 1ο Δημοτικού σχολείου Σκάλας επίσης συγχαίρουν το 1ο και το 3ο Γυμνάσιο Σπάρτης για τις διακρίσεις τους σε άλλες κατηγορίες του Διαγωνισμού.
Πηγή http://www.lakoniapress.gr
Για την δημιουργία του μαθητικού εντύπου εργάσθηκαν οι μαθητές των τμημάτων Γ2,Ε1 και Ε2 υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών κ.κ. Χανδόλια Σπ., Καραμούζη Παν., Μάρκου Κων. και Κωστόπουλου Ανδρ..
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 420 σχολικές μονάδες από την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ομογένεια και πάνω από 20.000 μαθητές με 3.000 περίπου μαθητικές δημιουργίες.
Η εκδήλωση βράβευσης των δημιουργιών θα γίνει την Τετάρτη 13 Μαίου 2015 και ώρα 12.00 το μεσημέρι στην Κεντρική Αίθουσα του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου και πιθανότατα του Προέδρου της Δημοκρατίας από τον οποίο ζητήθηκε να υπογράψει τα βραβεία καθώς ο Διαγωνισμός ήταν υπό την αιγίδα του.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 1ο Δημοτικού σχολείου Σκάλας επίσης συγχαίρουν το 1ο και το 3ο Γυμνάσιο Σπάρτης για τις διακρίσεις τους σε άλλες κατηγορίες του Διαγωνισμού.
Πηγή http://www.lakoniapress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου