Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020

Σοκ στην Ηλεία με παράξενο πλάσμα με μπλε μάτι που βρέθηκε σε αυλή (εικόνες)

Η μορφή του παραπέμπει σε κάποιο είδος μύκητα ή άλλου οργανισμού που μπορεί να ζει κάτω από το χώμα, ωστόσο κανείς δεν φαίνεται να έχει δει κάτι ανάλογο στο χωριό.


Σοκ έχει προκαλέσει στην κοινωνία της Μυρσίνης Ηλείας ένα μυστηριώδες πλάσμα που βρέθηκε στην αυλή ενός σπιτιού!
Την ταυτότητα του άγνωστου, σχεδόν «εξωγήινου» πλάσματος, με το τεράστιο γαλανό μάτι, αναζητούν οι κάτοικοι που μαζεύτηκαν στο σπίτι που βρέθηκε για να το δουν από κοντά.
Το πλάσμα έχει μέγεθος μήλου, έζησε για δέκα ημέρες αφότου εντοπίστηκε και αφού πέθανε άρχισε να συρρικνώνεται...
Το μυστήριο αναμένεται να λύσει ο κτηνίατρος στον οποίο μεταφέρθηκε το πλάσμα, το οποίο θα εξεταστεί με προσοχή.
Η μορφή του παραπέμπει σε κάποιο είδος μύκητα ή άλλου οργανισμού που μπορεί να ζει κάτω από το χώμα, ωστόσο κανείς δεν φαίνεται να έχει δει κάτι ανάλογο στο χωριό.
Ωστόσο από την εσωτερική πλευρά του μοιάζει με κάποιο είδος αστερία και αυτό μπορεί να δικαιολογεί και το μάτι που είχε στην κορυφή του...
 http://newpost.gr


Φλωρέττα: Η μηχανή που άφησε εποχή στην Ελλάδα του 1960


Το 1903 ένας έξυπνος γερμανός ο Άντον Κρέιντλερ (Anton Kreidler), αποφασίζει να ξεκινήσει μια μικρή βιοτεχνία παραγωγής μεταλικών τηλεγραφικών καλωδίων κοντά στην πόλη της Στουντγκάρδης στην Γερμανία.

 Φυσικά, ο έξυπνος επιχειρηματίας δεν είχε ιδεα πως μερικά χρόνια αργότερα θα δημιουργούσε ένα εξαιρετικό “κατασκεύασμα” που αφησε ιστoρία : Θα ήταν η μηχανή Florett-Kreidler, ή αλλιώς γνωστή στην Ελλάδα ως “φλωρέττα”, μια μοτοσυκλέτα που αποτέλεσε ένα “φαινόμενο” στους Ευρωπαϊκούς δρόμους μετά τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο το 1960 η 1 στις 3 μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούσαν στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους να είναι “φλωρέττες”!

 newsones.gr

Ο μακαριστός Μητροπολίτης Κυθήρων Μελέτιος Γαλανόπουλος και η καύση των νεκρών.



Ο μακαριστός Μητροπολίτης Κυθήρων Μελέτιος Γαλανόπουλος και η καύση των νεκρών.
"Εξ αφορμής του θανάτου του διασήμου Έλληνος καλλιτέχνου μουσουργού Δημητρίου Μητροπούλου και της αρνήσεως της Εκκλησίας της Ελλάδος, όπως απονεμηθώσιν εις τον αποθανόντα εντάφιοι εκκλησιαστικαί τιμαί..." ο πολυγραφότατος, λόγιος Μητροπολίτης Κυθήρων Μελέτιος Γαλανόπουλος υπέβαλε το Σεπτέμβριο του 1961 στην Ιερά Σύνοδο, υπόμνημα με τίτλο:"Διατί ταφή και όχι καύσις των νεκρών" και από το οποίο διαπιστώνει κανείς, για μια ακόμη φορά, τη θεολογική κατάρτιση και την επιστημονική συγκρότηση του αειμνήστου Ιεράρχου.
Στην εν λόγω μελέτη ο Μελέτιος θεωρεί ότι η ταφή είναι μακροχρόνια παράδοση της Εκκλησίας με αγιογραφική θεμελίωση ενώ η καύση αντίκειται στο ορθόδοξο πνεύμα της Εκκλησίας και χαρακτηρίζεται "δεινόν ολίσθημα".

ΠΗΓΗ 
Γιώργος Λουράντος
 

Κοπή Αγιοβασιλόπιτας Ι. Π Παναγίας Μυρτιδιώτισσας.





Κοπή Αγιοβασιλόπιτας Ι. Π Παναγίας Μυρτιδιώτισσας.
Κυριακή μετά τα Φώτα σήμερα και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Σεραφείμ, μετά τη Θεία Λειτουργία και μέσα σε εγκάρδιο κλίμα ενότητας και συνεργασίας, ευλόγησε την παραδοσιακή Αγιοβασιλόπιτα του Ι. Π Παναγίας Μυρτιδιώτισσας των Κυθήρων. 
Τόσο στη Θεία Λειτουργία, όσο και στην εκδήλωση, συμμετείχαν ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Εμμανουήλ Στάθης, ο νέος Πρόεδρος Εγχωρίου Περιουσίας κ. Ευάγγελος Βενάρδος, τα Μέλη του Εκκκλησιαστικού Συμβουλίου του Ι. Προσκυνήματος και αρκετοί πιστοί που ήρθαν να λειτουργηθούν σήμερα στη Μυρτιδιώτισσα. Και του χρόνου!
Γιώργος Λουράντος
 

ΜΗΝΥΜΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ META TA ΦΩTA 12.01.2020 & ΚΗΡΥΓΜΑ


ΓΡΑΠΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΚΗΡΥΓΜΑ
Θεία Χάρη καί μετάνοια

“Μετανοεῖτε. Ἤγγικε γάρ ἡ Βασιλεία τῶν οὐρανῶν” (Ματθ. δ’,17)

Ὁ Χριστός ἄρχισε τό κήρυγμα Του προσκαλώντας μας σέ μετάνοια. Μέ τήν πρόσκληση αὐτή συνεχίζει τόν διάλογο πού εἶχε μέ τόν Ἀδάμ στόν Παράδεισο. Τήν μετάνοια ἐκήρυτταν οἱ Προφῆτες τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης καί μάλιστα ὁ μείζων τῶν Προφητῶν, ὁ Ἰωάννης ὁ Βαπτιστής. Μέ τό κήρυγμα τῆς μετανοίας ἄρχισε καί ὁ Χριστός τήν διδασκαλία Του, τό κοσμοσωτήριο ἔργο Του.

Τί εἶναι ὅμως ἡ μετάνοια, αὐτός ὁ ἀσφαλής δρόμος πού ὁδηγεῖ στήν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν; Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Σιναϊτης γράφει τά ἑξῆς στό πέμπτο κεφάλαιο τῆς Κλίμακος (Περί Μετανοίας):

“Μετάνοια σημαίνει ἀνανέωση τοῦ βαπτίσματος. Μετάνοια σημαίνει συμφωνία μέ τόν Θεό γιά νέα ζωή. Μετανοῶν εἶναι ὁ ἀγοραστής τῆς ταπεινώσεως. Μετάνοια σημαίνει σκέψη αὐτοκατακρίσεως καί ἀμεριμνησία γιά ὅλα τά ἄλλα καί μέριμνα γιά τήν σωτηρία τοῦ ἑαυτοῦ μας. Μετάνοια σημαίνει θυγατέρα τῆς ἐλπίδος καί ἀποκήρυξη τῆς ἀπελπισίας.”

Καί συνεχίζει ὁ ἴδιος ἅγιος: “Μετάνοια σημαίνει συμφιλίωση μέ τόν Κύριο, μέ ἔργα ἀρετῆς ἀντίθετα μέ τά παραπτώματα μας. Μετάνοια σημαίνει καθαρισμός τῆς συνειδήσεως μας. Μετάνοια σημαίνει θεληματική ὑπομονή ὅλων τῶν θλιβερῶν πραγμάτων. Μετάνοια σημαίνει ὑπερβολική ταλαιπωρία τῆς κοιλίας (μέ τήν νηστεία) καί χτύπημα τῆς ψυχῆς μέ βαθειά συναίσθηση.”

Ἡ ἁμαρτία μᾶς ἀπομακρύνει ἀπό τήν Ζωή, πού εἶναι ὁ Χριστός, ὁπότε ἔρχεται ἡ ἔκπτωση ἀπό τήν Θεία Χάρη καί στήν συνέχεια ὁ σκοτασμός καί ἡ νέκρωση. Αὐτό σημαίνει ὅτι ἡ ἁμαρτία δέν εἶναι ἁπλῶς μία ἀστοχία πού ἐπανορθώνεται μέ μία ἁπλή συγγνώμη, ἀλλά εἶναι ἀπομάκρυνση ἀπό τόν Θεό καί γι’ αὐτό ἀπαιτεῖται ἡ ὁλοκληρωτική μεταστροφή καί ἀλλαγή μας. Ἀπαιτεῖται νά βιώσουμε τήν μετάνοια, πού ζωοποιεῖ καί χαριτώνει. Τήν μετάνοια πού ἑλκύει τήν Χάρη τοῦ Θεοῦ στήν ψυχή μας.

Ὅμως, ἀπό τήν πεῖρα τῶν Ἁγίων μας γνωρίζουμε ὅτι ἡ Θεία Χάρη παραμένει στήν ψυχή μας μέ τήν ἀγωνιστικότητα, τήν νήψη, τήν προσευχή καί κυρίως μέ τήν ταπείνωση, πού εἶναι “στολή θεότητος”. Ἡ ἀκάθαρτη ψυχή, πού εἶναι γεμάτη ἀπό τά πάθη, δέν μπορεῖ νά συγκρατήσει τήν Θεία Χάρη, ὅσο πλούσια κι ἄν τῆς εἶχε προηγουμένως χορηγηθεῖ. Γι’ αὐτό καί δέν ὑπάρχει τέλος μετανοίας. Ἐφ’ ὅσον σέ ὅλη τήν ζωή μας ἀναζητοῦμε τήν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν, γι’ αὐτόν ἀκριβῶς τόν λόγο ἡ μετάνοια εἶναι μία διαρκής κατάσταση. Αὐτή εἶναι ἡ “ἀρχή, μεσότης καί τέλος τῆς κατά Χριστόν πολιτείας” (Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς).

Πρωτ. π.Θεολόγος Παντελῆς