Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Διευκρινίσεις για το θέμα του Camping Καψαλίου


Τις τελευταίες ημέρες αρκετοί επαγγελματίες εκφράζουν την αγωνία ή την αντίθεσή τους στην απόφασή μας να μην λειτουργήσει φέτος το δημοτικό Camping στο Καψάλι. Η αγωνία αυτή είναι εύλογη και εντάσσεται στη γενικότερη αγωνία των επαγγελματιών του τουρισμού λόγω της τεράστιας πανδημικής κρίσης, που επηρεάζει το σύνολο της εθνικής αλλά και της τοπικής οικονομίας.
Η απόφαση αυτή ήταν, ωστόσο, επιβεβλημένη λόγω των συνθηκών.
Όπως είναι γνωστό, ο τρόπος λειτουργίας του Camping, όπως τον παραλάβαμε από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή, είναι εξαιρετικά παθογενής. Η σημερινή Αναπτυξιακή Εταιρεία του Δήμου, επιφορτισμένη ουσιαστικά μόνο με τη λειτουργία του Camping και του Σπηλαίου (που αμφότερα ανήκουν στην Εγχώριο Περιουσία) δεν έχει τη δυνατότητα να επιτελέσει κανένα αναπτυξιακό ρόλο καθώς δεν διαθέτει (ούτε μπορεί να προσλάβει) μόνιμο προσωπικό, ενώ τα καθαρά έσοδά της από τη λειτουργία των δύο αυτών χώρων είναι ελάχιστα.
Συγκεκριμένα:
Για το έτος 2020 προβλέπεται μείωση της τουριστικής κίνησης άνω του 50%. Συνακόλουθα, η λειτουργία των Camping ανακοινώθηκε ότι θα ενταχθεί στην 7η φάση των μέτρων επαναφοράς της κανονικότητας, δηλαδή μετά τον Ιούλιο και πάντα υπό αυστηρές προϋποθέσεις όπως την μεγάλη απόσταση μεταξύ των σκηνών και την μείωση του επιτρεπόμενου αριθμού κατασκηνωτών, στοιχεία που αναπόφευκτα οδηγούν σε τεράστια μείωση των εσόδων για τη φετινή χρονιά. Ωστόσο οι δαπάνες συντήρησης και λειτουργίας του Camping δεν μπορούν να μειωθούν γιατί είναι πολύ συγκεκριμένες: συντήρηση υποδομών, πυρασφάλειας, αποψιλώσεις, προσωπικό σε χωριστές βάρδιες, αναλώσιμα κ.λπ.
Για το έτος 2019, που ήταν μια αρκετά καλή χρονιά από πλευράς αφίξεων, το Camping είχε:
  • Έσοδα: 45.914,41€
  • Έξοδα: 31.527,54€ (χωρίς να έχει υπολογιστεί ο φόρος εισοδήματος)
  • Η πλειοψηφία των κατασκηνωτών προέρχεται από τις χώρες: Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία και Ελλάδα κατά σειρά αριθμού επισκεπτών.
Συνεπώς η λειτουργία του δημοτικού Camping ειδικά για το φετινό καλοκαίρι θα είναι εξαιρετικά ζημιογόνα καθώς τα έξοδα λειτουργίας του θα είναι πολλαπλάσια των όποιων εσόδων του, αφού οι χώρες προέλευσης των περισσότερων εκ των ενοίκων του είναι σοβαρά πληττόμενες από την πανδημία και ως εκ τούτου το συγκεκριμένο κοινό πρέπει να θεωρείται εκ προοιμίου χαμένο για το 2020. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το ότι το Camping θα πρέπει υποχρεωτικά να δεχθεί μειωμένους επισκέπτες λόγω των νέων μέτρων ασφαλείας (υποχρεωτικές αυξημένες αποστάσεις μεταξύ των σκηνών κ.λπ.) είναι οι παράγοντες που καθιστούν τη λειτουργία του για το 2020 ανέφικτη και ζημιογόνα.
Τέλος, είναι εκπεφρασμένη εδώ και χρόνια η βούληση της Δημοτικής Αρχής να προβεί σε μακροχρόνια μίσθωση του Camping μέσω της Εγχωρίου Περιουσίας στην οποία ανήκει ο χώρος. Η διακήρυξη μίσθωσης έχει ολοκληρωθεί αλλά λόγω της ιδιαιτερότητας του φετινού καλοκαιριού η δημοπρασία θα γίνει μετά το καλοκαίρι. Είναι προφανές ότι, μετά την απόδοση του Σπηλαίου στην Εγχώριο Περιουσία και την προοπτική μακροχρόνιας μίσθωσης του Camping, η σημερινή Αναπτυξιακή Εταιρεία δεν μπορεί να έχει λόγο ύπαρξης και θα τεθεί σε εκκαθάριση καθώς δεν έχει τη δυνατότητα να επιτελέσει κανέναν αναπτυξιακό ρόλο στο νησί. Αυτό το ρόλο έχει κατ΄ ουσίαν αναλάβει το Δίκτυο Δήμων Π.Ε. Νήσων Αττικής, που ήδη υλοποιεί στο νησί μας το πρόγραμμα CLLD/LEADER και το πρόγραμμα «ΑΛΙΕΙΑ» και με το νέο Νόμο 4674/2020 μπορεί να αποτελέσει επίσημα τεχνική υπηρεσία και υπηρεσία ωρίμανσης μελετών για το Δήμο μας.

Ανακοίνωση για τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας


Σύμφωνα με το άρθρο 279 Ν. 3463/2006 (Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων), η ιδιότητα του μόνιμου κατοίκου, όπου αυτή απαιτείται και συνεπώς και στην περίπτωση  της κατ’ εξαίρεση μετακίνησης  προς το νησί μόνιμης κατοικίας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις σχετικές ΚΥΑ, περί επιβολής μέτρων προσωρινών περιορισμών συνδέσεων με τα νησιά,  προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID -19, αποδεικνύεται με την υποβολή από τον  ενδιαφερόμενο απόδειξης λογαριασμού Δ.Ε.Κ.Ο. ή αντιγράφου εκκαθαριστικού της οικείας  Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας (Δ.Ο.Υ.). Εάν, αιτιολογημένως, η ιδιότητα του μόνιμου  κατοίκου δεν μπορεί να αποδειχθεί από τα ανωτέρω δικαιολογητικά, αποδεικνύεται από τον  ενδιαφερόμενο με κάθε άλλο πρόσφορο αποδεικτικό μέσο.
Συνεπώς για την έκδοση της σχετικής βεβαίωσης από το Δήμο Κυθήρων ο ενδιαφερόμενος πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσει τα εξής:
1) Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία δηλώνει υπεύθυνα τη μόνιμη κατοικία του και υποβάλει αίτημα για την χορήγηση της σχετικής βεβαίωσης.
2) Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας.
3) Αντίγραφο του τελευταίου λογαριασμού ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ κ.λ.π.) στο όνομά του ή αντίγραφο εκκαθαριστικού της οικείας Δ.Ο.Υ. (ή κάθε άλλο πρόσφορο αποδεικτικό μέσο) από το οποίο να τεκμαίρεται ότι η μόνιμη κατοικία του αιτούντος είναι στα Κύθηρα.
Προς αποφυγή παρερμηνειών σημειώνεται: (α) ότι η υπεύθυνη δήλωση του  ενδιαφερόμενου δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μοναδικό αποδεικτικό μέσο  και (β) ότι σε κάθε  περίπτωση το αρμόδιο όργανο (ο Δήμος)  δύναται να αρνηθεί τη χορήγηση της βεβαίωσης με παράθεση ειδικής  αιτιολογίας, εφόσον υφίστανται λόγοι που δημιουργούν βάσιμες αμφιβολίες για την αξιοπιστία των προσκομιζομένων δικαιολογητικών-τεκμηρίων ή την προσφορότητα των άλλων μέσων απόδειξης, που επικαλείται ενδεχομένως ο αιτών.

Ν. Χαρδαλιάς: Απαγορεύονται μουσική και ποτά σε καφε-μπαρ


ΑΘΗΝΑ. Αυστηρές συστάσεις για συμμόρφωση με τη δεύτερη φάση των περιοριστικών μέτρων απηύθυνε προς τους επιχειρηματίες-ιδιοκτήτες καφέ-μπαρ, ειδικά της περιφέρειας, που από χθες παραβιάζουν το «take away» και σερβίρουν ποτά σε γεμάτα από πελάτες μαγαζιά, «στις 11 το βράδυ με τη μουσική στη διαπασών, χωρίς να τηρούνται οι αποστάσεις», απηύθυνε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς.

Ξεκαθάρισε πως απαγορεύονται μουσική και ποτά σε καφε-μπαρ και τόνισε πως, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, θα επέμβουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί και οι υπεύθυνοι θα έχουν να αντιμετωπίσουν όχι μόνο πρόστιμα, αλλά και άλλες διοικητικές και ποινικές κυρώσεις. Παράλληλα, επιφυλάχθηκε για περισσότερα μέτρα, αν παρατηρηθούν ανάλογα φαινόμενα.
«Η εικόνα αυτή προσβάλλει βάναυσα όλους αυτούς που τηρούν τα μέτρα, όσους δίνουν τη μάχη για τη μη εξάπλωση της νόσου. Προκαλούν και τους επαγγελματίες εστίασης, που περιμένουν την άρση των περιοριστικών μέτρων» τόνισε ο κ. Χαρδαλιάς.
Ο υφυπουργός υπογράμμισε πως η νέα καθημερινότητα που ισχύει από χθες είναι μια κατάσταση «διαφορετική, πρωτόγνωρη για όλους, ιδιαίτερη ρευστή για το πώς θα προχωρήσουμε στα επόμενα στάδια» άρσης των περιοριστικών μέτρων.
«Πετύχαμε πολλά, αλλά ακόμα δεν έχουμε καταφέρει να κερδίσουμε τον πόλεμο. Θα πρέπει να συνεχίσουμε στην ίδια πορεία, για να βγούμε και από τη αυτή τη φάση νικητές» είπε ο κ. Χαρδαλιάς.
Πηγή: naftemporiki.gr

¨ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ¨ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 6/5 ΣΤΟΝ ADELIN FM

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Τετάρτη 6 Μαίου και ώρα 20:30
Στο πρώτο μέρος της εκπομπής μας και ώρα 20:30 στο studio ο Δημήτρης Κοντολέων Επικεφαλής της Ελάσσων Μειοψηφίας του Δήμου Κυθήρων.
Στο δεύτερο μέρος της εκπομπής  μας ο νέος Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας κύριος Θεόδωρος Βερούτης, και άλλες τηλεφωνικές επικοινωνίες με εκλεκτούς καλεσμένους 
Διαδικτυακά μας ακούτε πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://live24.gr/radio/generic.jsp?sid=2565 

Στη Βουλή το θέμα της ρύπανσης του Ευρώτα και της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Ελαφονήσου.





«Η Ελαφόνησος βρίσκεται στο νοτιοανατολικό άκρο της Πελοποννήσου και αποτελεί το μοναδικό νησιωτικό Δήμο της Λακωνίας. Οι 800 μόνιμοι κάτοικοί του βασίζονται, για την κάλυψη των αναγκών τους, στη συχνή ακτοπλοϊκή συγκοινωνία του νησιού με την Πούντα. Ιδιαίτερα δε τους καλοκαιρινούς μήνες, η συγκεκριμένη διασύνδεση αποτελεί το μόνο τρόπο μετάβασης των τουριστών στην Ελαφόνησο, δραστηριότητα που συντηρεί, κατά κύριο λόγο, το νησί. 
Με το βλέμμα στην επόμενη μέρα και ενώ η κοινωνία και η εθνική οικονομία χρειάζονται άμεσα μέτρα ενίσχυσης και στήριξης, η Κυβέρνηση δηλώνει απούσα από τις ανάγκες των νησιών και των κατοίκων τους.
Συγκεκριμένα, οι πρόσφατες ακτοπλοϊκές Συμβάσεις που το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ενέκρινε, δεν εξασφαλίζουν τη σταθερή και συχνή διασύνδεση των νησιών με την ενδοχώρα, γεγονός που δημιουργεί επιπρόσθετη ανασφάλεια στους κατοίκους τους, τόσο σχετικά με τη μετακίνηση των πληθυσμών και τη δυνατότητα μετάβασης τουριστών, όσο και για την απρόσκοπτη συνέχιση της τροφοδοσίας τους. Η απουσία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού για ένα ειδικό ακτοπλοϊκό δίκτυο που θα στηρίζει τα νησιά, θα προσφέρει ασφάλεια στους κατοίκους και θα δίνει λύσεις για την επόμενη μέρα, φαίνεται ότι δεν εντάσσεται στις κυβερνητικές προτεραιότητες, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολλά προβλήματα, που το επόμενο διάστημα, μετά την καραντίνα, θα ενταθούν ιδιαίτερα.    
Στην περίπτωση της Ελαφονήσου, κατά τη προηγούμενη δρομολογιακή περίοδο εκτελούνταν τους χειμερινούς μήνες, από και προς Ελαφόνησο, 14 δρομολόγια την ημέρα και σχεδόν τα διπλάσια τους θερινούς. Εν μέσω όμως κορονοιού, η Ελαφόνησος είδε την ακτοπλοϊκή της σύνδεση να συρρικνώνεται σημαντικά, αφού τον μήνα Μάρτιο εκτελούνταν μόνο 8 δρομολόγια ημερησίως και την πλειοψηφία των ημερών του Απριλίου, 4. Στα παραπάνω, ήρθε ως χαριστική βολή η πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας για επιδότηση μόνο δυο δρομολογίων την ημέρα, όπου σε συνδυασμό με τα εν ισχύ περιοριστικά μέτρα για τις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις, έχουν φέρει την Ελαφόνησο στο όριο της απομόνωσης.
Έτσι, με απόφαση της Κυβέρνησης, για τις επόμενες 14 εβδομάδες, η νέα κατάσταση αναφορικά με τη διασύνδεση του νησιού, διαμορφώνεται σε δυο επιδοτούμενα δρομολόγια μόνο την ημέρα, που πρακτικά, σύμφωνα με το πρωτόκολλο ανώτατου αριθμού επιβίβασης λόγω Covid- 19, μεταφράζεται στη μετακίνηση μόνο 6 ατόμων με το πλοίο «Αγιαννάκης» και μόνο 18 με το πλοίο «Ελαφόνησος». Μάλιστα, ο νέος σχεδιασμός είναι τόσο πρόχειρος, ώστε δεν έχει συμπεριληφθεί η ανάγκη για μετακίνηση από και προς το νησί τις απογευματικές ώρες, αφού τα νέα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται μόνο στις 8π.μ/8.30π.μ και 12.30μ.μ./13.00μ.μ, δημιουργώντας άμεσα προβλήματα στους μαθητές της Γ’ Λυκείου του νησιού που θα πηγαίνουν καθημερινά στο Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο Νεάπολης.
Η Ελαφόνησος, οι κάτοικοι, η λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων, οι υπηρεσίες του νησιού, οι εργαζόμενοι, οι επιχειρήσεις και ο αγροτικός κόσμος βρίσκονται σε απόγνωση και αναστάτωση, την ώρα που περίμεναν την συνδρομή της Κυβέρνησης για να επανεκκινήσει η ζωή και η οικονομία του νησιού.
Επειδή, η επόμενη μέρα απαιτεί σχεδιασμένες πολιτικές για τη στήριξη της κοινωνίας, της οικονομίας και των νησιών,
Επειδή, η οικονομική και κοινωνική ζωή του νησιού είναι οργανωμένη με τρόπο που καθορίζεται από τη γειτνίαση της με την Νεάπολη και την υπόλοιπη Λακωνία.
Επειδή, τα 2 ημερήσια δρομολόγια δεν καλύπτουν την επιστροφή στην κανονικότητα, τόσο για λόγους υγείας (όπως επισκέψεις σε ιατρούς, νοσοκομεία κα), όσο και για την εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών των κατοίκων (τροφοδοσία, υπηρεσίες, εκπαιδευτικό προσωπικό, κτλ),
Επειδή, ήδη οι επιστολές της Δημάρχου Ελαφονήσου, που έχουν κοινοποιηθεί στα αρμόδια Υπουργεία, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την εξέλιξη της ζωής στο νησί,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1.    Με βάση ποιο σκεπτικό επιλέχθηκε η επιδότηση μόνο δυο δρομολογίων την ημέρα για το νησί της Ελαφονήσου, και μάλιστα μόνο σε πρωινές ώρες;
2.    Σε ποιες άμεσες ενέργειες σκοπεύει να προβεί το Υπουργείο, ώστε να δοθεί λύση για την απρόσκοπτη μετακίνηση των κατοίκων και για την εξυπηρέτηση των αναγκών του νησιού;»

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΜΕΙΖΟΝΑ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ



ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΜΕΙΖΟΝΑ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ
Με αφορμή την τελευταία ανάρτηση της παράταξης της μείζονος μειοψηφίας σχετικά με τα νομικά πρόσωπα του Δήμου, ο Δήμαρχος κ. Χαρχαλάκης δήλωσε τα ακόλουθα:
"Το γεγονός ότι το ΥΠΕΣ εξέδωσε και δημοσίευσε στις 30.04.2020 την υπ’ αρ.99 εγκύκλιό του, με τίτλο «Περαιτέρω διευκρινίσεις επί θεμάτων αναφορικά με τη διοίκηση και λειτουργία των Νομικών Προσώπων των Ο.Τ.Α.», προκειμένου να παράσχει οδηγίες προς του Δήμους της Χώρας σε συνέχεια, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, των «πλείστων σχετικών ερωτημάτων» των οποίων κατέστη αποδέκτης, αρκεί για να αντιληφθεί κανείς ότι ο Δήμος Κυθήρων δεν είναι ο μόνος Δήμος που αντιμετωπίζει ζητήματα στη συγκρότηση και λειτουργία των νομικών του προσώπων, εξαιτίας της εφαρμογής των νέων διατάξεων και, αφετέρου ότι τα πράγματα στην πράξη δεν είναι τόσο «απλά» όπως τα εκλαμβάνει η παράταξη της μείζονος μειοψηφίας. Η διοίκηση του Δήμου και η στελέχωση των νομικών του προσώπων δεν εξαντλούνται σε απαρίθμηση άρθρων νόμων από διάφορες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο γιατί αν τα θέματα ήταν τόσο απλά, ούτε δικηγόροι θα απαιτούνταν στους Δήμους, ούτε ερμηνευτικές εγκύκλιου, ούτε νομολογία κ.λπ. Αν η παράταξη της μείζονος μειοψηφίας σκόπευε να διοικήσει το Δήμο μέσα από την αναζήτηση νόμων στο google, τότε αντιλαμβανόμαστε όλοι την εικόνα που θα παρουσίαζε σήμερα ο Δήμος μας. Εξάλλου, ο δικός μας Δήμος έχει πληρώσει πανάκριβα στο πρόσφατο παρελθόν την εμμονή ορισμένων στο να πράττουν αυτοβούλως και να μη δέχονται ότι για τέτοια ζητήματα απαιτείται η γνώση ειδικών, κυρίως νομικών. Η μη στελέχωση των νέων διοικήσεων των νομικών προσώπων του Δήμου μέχρι σήμερα, δεν οφείλεται ούτε σε παράλειψη της Δημοτικής Αρχής, ούτε σε άγνοια, ούτε σε σκόπιμη καθυστέρηση, αλλά σε σοβαρά νομικά κενά που ανέκυψαν ήδη από τον Οκτώβριο του 2019 λόγω των διαρκών αλλαγών στη νομοθεσία και εξαιτίας των οποίων πολλοί Δήμοι υπέβαλαν ερωτήματα στο ΥΠΕΣ, που ακόμα δεν έχουν διευκρινιστεί στο σύνολό τους. Συνεπώς, οι σημερινές διοικήσεις λειτουργούν νομιμότατα όπως προβλέπεται στο Νόμο, μέχρι να αντικατασταθούν από τις νέες, όποτε αυτό γίνει, δηλαδή όταν το ΥΠΕΣ διευκρινίσει πλήρως τα ανακύψαντα νομοτεχνικά κενά.
Σε κάθε περίπτωση είναι προφανές ότι άλλο πράγμα είναι η «κατάθεση προτάσεων» και η «προσπάθεια για ένα καλύτερο αύριο» και άλλο η ανεπέρειστη κριτική".

Λύση στα προβλήματα του αεροδρομίου Κυθήρων δίνει ο Κώστας Κατσαφάδος



Τρίτη, 5 Μαΐου 2019
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κατσαφάδος: Δίνουμε λύση στα προβλήματα του αεροδρομίου Κυθήρων
Αναβαθμίζουμε το τουριστικό προϊόν
Ένα έργο που καθυστερούσε για τρία ολόκληρα χρόνια και αφορούσε προβλήματα του αεροδρομίου των Κυθήρων, επιτέλους λύνεται. Μετά από συνεργασία του Κώστα Κατσαφάδου, βουλευτή ΝΔ στην Α’ Πειραιώς και Νήσων, με τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Κώστα Καραμανλή και τον Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Γεώργιο Δριτσάκο, συμφωνήθηκε και η ΥΠΑ προχωρά:
1. Σε άμεσες ενέργειες για την επαναλειτουργία του κεντρικού συστήματος κλιματισμού με νέο μηχανισμό στο αεροδρόμιο Κυθήρων. Ένα έργο που βρισκόταν σε εκκρεμότητα από το 2017. Συγκεκριμένα οι εργασίες του κεντρικού κλιματιστικού συστήματος θα αρχίσουν από τα μέσα Μαΐου 2020 και το έργο θα παραδοθεί (εγκατασταθεί - λειτουργήσει) στο τέλος Μαΐου.
2. Παράλληλα θα τοποθετηθεί άμεσα κλιματιστική μονάδα στον Πύργο Ελέγχου του αεροδρομίου Κυθήρων, για να μπορέσουν οι υπάλληλοι της ΥΠΑ να εργάζονται σε συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας, την ώρα μάλιστα που επιτελούν ένα σημαντικό έργο.
3. Τέλος βρίσκεται σε εξέλιξη το έργο επισκευής στεγάστρων εισόδου αεροσταθμού, και αιθρίου κεντρικής αίθουσας και κλείσιμο ημιυπαιθρίου χώρου για δημιουργία αμαξοστασίου πυροσβεστικών οχημάτων.
 
O Κώστας Κατσαφάδος σε δήλωσή του τόνισε : «Μέσα σε αυτήν την πρωτόγνωρη και πολυεπίπεδη κρίση εξαιτίας της πανδημίας , η κυβέρνηση συνεχίζει παράλληλα την προσπάθεια της να δίνει λύσεις σε προβλήματα που συσσωρεύτηκαν τα προηγούμενα χρόνια. Τρία χρόνια μετά λύνουμε ένα ακόμη πρόβλημα με συνεννόηση και αποφασιστικότητα. Και θέλω να ευχαριστήσω τόσο τον αρμόδιο Υπουργό Κώστα Καραμανλή, όσο και το Διοικητή της ΥΠΑ Γιώργο Δριτσάκο, γιατί δίνουν άμεσα λύση και με υλοποιήσιμο χρονοδιάγραμμα σε ένα ακόμη πρόβλημα που ταλαιπωρούσε για χρόνια τους κατοίκους των Κυθήρων αλλά και τους επισκέπτες του νησιού. Η αναβάθμιση των υποδομών, η λειτουργία του κλιματισμού του αεροδρομίου, η επισκευή των στεγάστρων, συντελούν στην τουριστική αξιοποίηση των Κυθήρων και στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής επιβατών και εργαζομένων».


Κώστας Κατσαφάδος 
Βουλευτής ΝΔ Ά Πειραιώς & Νήσων