Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020

ΕΛΕΝΗ ΧΑΡΟΥ:Ένα ταξίδι στα Κύθηρα το 1936

 


Το Πάσχα του 1936 το δρομολόγιο της άγονης γραμμής για τα Κύθηρα εκτελούσε η «Ζάκυνθος» ένα «γρήγορο» για την εποχή του καράβι της ακτοπλοΐας.

Στις 7 το βράδυ της Μ. Πέμπτης σήκωσε άγκυρα από τον Πειραιά και ο καπετάν Γιάννης από το χωνί δίνει το παράγγελμα «ολοταχώς».

Μετά από 8 ώρες, στις 3 το πρωί, η σφυρίχτρα του καραβιού ειδοποιεί ότι έφθασαν στη Μονεμβάσια. Για 2 ολόκληρες ώρες δύο βαρκούλες πηγαινοέρχονταν για να βγάλουν τους επιβάτες. Στις 7 το πρωί στρίβουν τον Κάβο Μαλιά.

Όταν επί τέλους έφθασαν στην Αγία Πελαγία, μετά από ταξίδι 13 ωρών και πλέον. Στο μώλο περίμενε πολύς κόσμος με όλα τα αυτοκίνητα του Ποταμού και 3 μεσαρίτικα. Για να αποβιβασθεί ο κόσμος και να φορτώσουν τα αυτοκίνητα, χρειάστηκαν άλλες 2 ώρες. Αυτοκίνητα 14 θέσεων φορτώνουν 23 άτομα και αγκομαχώντας ανηφορίζουν το δρόμο της Αγίας Πελαγίας. Στη βρύση Γάλανη σταματούν. Η μηχανή χρειάζεται νερό!

Τελικά οι επιβάτες για τη Χώρα κατέληξαν στο σπίτι τους γύρω στο μεσημέρι.

Πηγή: εφημερίδα «Κυθηραϊκή Δράσις»

15η Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου

 



Το μεσημέρι της Παρασκευής 2 Οκτωβρίου 2020 και ώρα 14:00, συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο Κυθήρων, με την διαδικασία της τηλεδιάσκεψης σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση email. Παρόντες στη συνεδρίαση ήταν όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι και των τριών παρατάξεων. Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης ήταν 16 και εγκρίθηκαν όλα κατά πλειοψηφία, αφού το σύνολο των παρατάξεων της αντιπολίτευσης ψήφισε σε όλα «παρών», αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι όχι μόνο δεν διαθέτει καμία συγκροτημένη και ολοκληρωμένη πρόταση για τα δημοτικά πράγματα (γεγονός που έχει διαφανεί ήδη από την ψήφιση του Προϋπολογισμού του 2020), αλλά και ότι αδιαφορεί παντελώς για σοβαρές αναπτυξιακές διαδικασίες και πρωτοβουλίες του Δήμου, όπως για παράδειγμα η σύσταση του Αναπτυξιακού Οργανισμού από κοινού με τους Δήμους της Π.Ε. Νήσων Αττικής. Διότι, το «παρών» αυτό ακριβώς σημαίνει: «δεν έχω άποψη, δεν έχω πρόταση, δεν έχω θέση για τίποτα, είμαι απλά παρών αλλά ουσιαστικά ΑΠΩΝ».

Οι δύο παρατάξεις της Αντιπολίτευσης ζητούσαν επιμόνως την πραγματοποίηση τηλεδιάσκεψης για τις συνεδριάσεις του Δ.Σ. Το αίτημα αυτό έγινε αποδεκτό από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. Σύμφωνα με τις ακριβείς διατυπώσεις των σχετικών διατάξεων, τηλεδιάσκεψη είναι «η από απόσταση διάσκεψη, η αμφίδρομη δηλαδή επικοινωνία μεταξύ δύο η περισσοτέρων ομάδων ή ατόμων μέσω συστημάτων ήχου, εικόνας και ήχου ή ηλεκτρονικών υπολογιστών ή άλλων μέσων…» και πραγματοποιείται «με κάθε πρόσφορο τηλεπικοινωνιακό μέσο». Πώς λοιπόν προκύπτει η αιτίαση της αντιπολίτευσης ότι η ανταλλαγή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σε πραγματικό χρόνο δεν ανταποκρίνεται στην ανωτέρω περιγραφή, όταν πληροί τις ανωτέρω προϋποθέσεις και δεν συγκρούεται με καμία από αυτές; Πρώτον, αποτελεί αναμφίβολα τηλεπικοινωνιακό μέσο, δεύτερον είναι αμφίδρομη και τρίτον γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικών υπολογιστών. Τέταρτον και κυριότερο, επί της ουσίας παρέχει δυνατότητα ουσιαστικής «διάσκεψης», αφού ο καθένας μπορεί να καταθέτει «ζωντανά» σε πραγματικό χρόνο τις εισηγήσεις του, τις τοποθετήσεις και τις ψήφους του και να γίνεται ανταλλαγή απόψεων σε πραγματικό χρόνο. Και φυσικά ακριβώς αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά μεταξύ τηλεδιάσκεψης και «διά περιφοράς» και όχι βέβαια το επιλεχθέν μέσον! Είναι σαφέστατο, επομένως, ότι ο νομοθέτης δεν περιγράφει περιοριστικά την διαδικασία, ούτε συγκεκριμενοποιεί τα πρόσφορα μέσα τηλεπικοινωνίας, επειδή ακριβώς δεν θέλει να το κάνει. Επομένως, αντιστρέφοντας την βασική συλλογιστική της Αντιπολίτευσης, αν ο νομοθέτης ήθελε να περιορίσει τα μέσα της τηλεδιάσκεψης μόνο στα οπτικοακουστικά (δηλαδή αποκλειστικά στη χρήση εικόνας και ήχου μέσω του epresence.gov ή του ΣΥΖΕΥΞΙΣ), θα το έγραφε ρητά, ευθέως και ξεκάθαρα σε κάποια από τις αρκετές έως σήμερα διατυπώσεις του. Θα απέκλειε δηλαδή ρητά «κάθε πρόσφορο τηλεπικοινωνιακό μέσο» και θα όριζε αυστηρά περιοριστικά τα συγκεκριμένα μέσα τηλεδιάσκεψης. Φυσικά αν αλλάξει η διατύπωση των σχετικών διατάξεων ή τυχόν εκδοθεί διαφορετική οδηγία μελλοντικά, θα προσαρμοστούμε αναλόγως. Ωστόσο, επισημαίνουμε ότι η τηλεδιάσκεψη σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση email είναι νομιμότατη και μάλιστα η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής έχει ήδη εγκρίνει ως απόλυτα νόμιμες, αποφάσεις Δήμων που λήφθηκαν και εξακολουθούν ναι λαμβάνονται με τη διαδικασία αυτή, όπως π.χ. του Δήμου Πόρου.

Εκείνο, που εξακολουθούμε ως Δημοτική Αρχή να τονίζουμε, είναι ότι οι αιρετοί εκλέγονται και αξιώνουν την ψήφο των πολιτών για να συμμετέχουν στα συλλογικά όργανα, είτε αυτά συνεδριάζουν διά ζώσης είτε όχι. Η άσκηση των καθηκόντων ενός αιρετού δεν περιορίζεται ούτε προσβάλλεται από το αν η συνεδρίαση του Δ.Σ. γίνεται στην αίθουσα του Δημαρχείου ή μέσω των σύγχρονων τρόπων τηλεπικοινωνίας που επιβάλλονται προσωρινά λόγω της πανδημίας. Εάν ένας αιρετός έχει απόψεις και προτάσεις για τα τρέχοντα θέματα, μπορεί να τις θέσει είτε προφορικά, είτε με email, είτε με οποιονδήποτε άλλον τρόπο, χωρίς να τον περιορίζει κανένας. Συνιστά ασύστολο ψεύδος αλλά και αστειότητα η άποψη ότι μέσω των τηλεδιασκέψεων «προσβάλλεται η Δημοκρατία». Η Δημοκρατία όντως προσβάλλεται με το «παρών» που εδώ και καιρό επιλέγουν σε όλα τα θέματα οι παρατάξεις της Αντιπολίτευσης που με τη στάση τους αυτή αποδεικνύουν μια πρωτοφανή για τον τόπο μας ένδεια προτάσεων και επιχειρημάτων για όλα τα σοβαρά ζητήματα. Η Δημοκρατία δεν προσβάλλεται όταν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι συνεδριάζουν μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, γιατί κανένας δεν τους στερεί τη δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων, θέσεων και προτάσεων, αν φυσικά διαθέτουν. Προφανώς, όμως, δεν διαθέτουν.

Για τη Δημοτική Αρχή προτεραιότητα είναι η υλοποίηση του προγράμματος που ενέκριναν οι δημότες, η πραγματοποίηση των έργων, η καθημερινότητα και οι πολλές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί προς όφελος του τόπου μας και των δημοτών. Αυτά είναι τα ουσιώδη και όχι ο τρόπος με τον οποίο θα γίνονται τα Δ.Σ., που προσχηματικά μόνο τίθεται από την Αντιπολίτευση. Δεν θα επανέλθουμε στο θέμα του τρόπου συνεδρίασης, τονίζουμε όμως ότι οι αιρετοί ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να λαμβάνουν μέρος στις συνεδριάσεις των οργάνων ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο αυτά συγκαλούνται και συνεδριάζουν.

Επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης, το Δ.Σ.:

  1. Ενέκρινε τη συμμετοχή του Δήμου μας στον υπό σύσταση Αναπτυξιακό Οργανισμό «ΕΥΠΛΟΙΑ» που δημιουργούν από κοινού οι νησιωτικοί Δήμοι της Αττικής, στο πλαίσιο των προβλέψεων του Νόμου 4674/2020. Ο Αναπτυξιακός Οργανισμός είναι ανώνυμη εταιρεία που ενεργεί υπέρ του δημοσίου συμφέροντος, στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας απαγορεύεται ρητά να συμμετέχουν ιδιώτες. Ο Αν. Οργανισμός, μεταξύ πολλών άλλων, θα μπορεί να αναλάβει τη λειτουργία των υπηρεσιών δόμησης στα νησιά της Αττικής, καθώς όπως είναι γνωστό στις 31-10-2020 λήγει η διοικητική εξυπηρέτηση των νησιών μας από την Πολεοδομία του Δήμου Πειραιά μετά και την παράταση που δόθηκε κατόπιν αιτήματος του Δήμου μας. Πρόεδρος του Δ.Σ. του υπό σύσταση Αναπτυξιακού Οργανισμού μέχρι το τέλος του 2023 ορίζεται εκ του Καταστατικού ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης, με σύμφωνη ομόφωνη γνώμη των Δημοτικών Συμβουλίων και των Δημάρχων της Π.Ε. Νήσων, γεγονός άκρως τιμητικό για το Δήμο μας.
  2. Κατένειμε τις χρηματοδοτήσεις στις Σχολικές Επιτροπές και στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου (Παιδικοί Σταθμοί) ως εξής:

Α) Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: 53.080€ (Υπ. Εσωτερικών)

Β) Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: 53.080€ (Υπ. Εσωτερικών)

Γ) ΝΠΔΔ Πνευματικό Κέντρο-Παιδικοί Σταθμοί: 100.000€ (ίδιοι πόροι του Δήμου)

  1. Ενέκρινε την υποχρεωτική αναμόρφωση του Προϋπολογισμού έτους 2020, όπως την κατάρτισε η Οικονομική Επιτροπή. Η αναμόρφωση περιλαμβάνει ανακατανομές ποσών και κωδικών που είναι υποχρεωτικές για την προσαρμογή του Προϋπολογισμού στα πραγματικά δεδομένα και κυρίως στις μειωμένες εισπράξεις λόγω του κορωνοϊού.
  2. Αποδέχθηκε τη μελέτη για το έργο «Σύνδεση νέων γεωτρήσεων ύδρευσης» που χρηματοδοτείται με 74.400€ από το ΠΔΕ και θα δημοπρατηθεί άμεσα.
  3. Εξέλεξε τους Αντιπροέδρους των Σχολικών Επιτροπών και του Νομικού Προσώπου του Δήμου για το σύνολο της παρούσης δημοτικής θητείας, ως εξής:
  • Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Καλλίγερος Δημήτριος του Ιωάννου
  • Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Αλεζίδου Πολυξένη του Πέτρου
  • ΝΠΔΔ: Γιαννιώτης Παναγιώτης του Σπυρίδωνος

Κοινο Δελτίο Τύπου Παρατάξεων Αντιπολίτευσης Δήμου Κυθήρων

 


Mε αφορμή την χθεσινή (2 Οκτωβρίου) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου των Κυθήρων, με την μέθοδο, την οποία βάφτισε η δημοτική αρχή ως τηλεδιάσκεψη, στηριζόμενη στην "εφεύρεση" του Δήμου Πόρου, θέσαμε τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου και την δημοτική αρχή προ των ευθυνών τους σχετικά με τον θεσμικό τους ρόλο ως προς την διασφάλιση των δημοκρατικών αρχών και διαδικασιών. Ψηφίσαμε όλοι ΠΑΡΩΝ διότι δεν προκύπτει από πουθενά αυτός ο τρόπος σύγκλησης του δημοτικού συμβουλίου και δεν περιγράφεται σε κανένα σχετικό νόμο. Αν ο νομοθέτης είχε στο μυαλό του μια τέτοια διαδικασία ως τηλεδιάσκεψη, θα την περιέγραφε αναλυτικά, όπως κάνει στο σχετικό απόσπασμα του νόμου, όπου αναλυτικά περιγράφει στο άρθρο 2 την τηλεδιάσκεψη μέσω "Σύζευξις" και στο άρθρο 3 την τηλεδιάσκεψη μέσω «e:Presence.gov.gr». Πουθενά δεν περιγράφεται ως διαδικασία αυτό που εφαρμόστηκε εχθές. Άλλωστε αν ο νομοθέτης είχε στο μυαλό του το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως τηλεδιάσκεψη, δεν θα έδινε την τρίτη επιλογή ως προς την σύγκληση των συμβουλίων, την οποία περιγράφει ως "Περιφορά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου" που τόσους μήνες χρησιμοποιεί η δημοτική αρχή αποφεύγοντας τον διάλογο. 

Παναγόπουλος Δημήτρης, Μεγαλοκονόμος Στυλιανός, Μαγουλάς Νικόλαος, Καλλίγερος Ιωάννης, Γεωργηλάς Παρασκευάς, 
Κοντολέων Δημητρης, Τρυφίλλης Εμμανουήλ, Διδυμιώτης Γεώργιος  

Ακολουθούν τα σχετικά αποσπάσματα του νόμου ως προς την περιγραφή της Τηλεδιάσκεψης.  
 
Άρθρο 1 Ως τηλεδιάσκεψη των συλλογικών οργάνων της διοίκησης νοείται η από απόσταση διάσκεψη, η αμφίδρομη δηλαδή επικοινωνία μεταξύ δύο ή περισσότερων ομάδων ή ατόμων μέσω συστημάτων ήχου, εικόνας και ήχου ή ηλεκτρονικών υπολογιστών ή άλλων μέσων που παρέχουν οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών. Με την τηλεδιάσκεψη δίνεται η δυνατότητα σε ένα ή περισσότερα ή σε όλα τα μέλη ενός συλλογικού οργάνου, αλλά και σε πρόσωπα που συμμετέχουν ή καλούνται από συλλογικά όργανα, να λαμβάνουν μέρος σε μία διάσκεψη χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική τους παρουσία στο χώρο συνεδρίασης των υπόλοιπων μελών του συλλογικού οργάνου. Στόχος της τηλεδιάσκεψης είναι η διευκόλυνση της λειτουργίας των συλλογικών οργάνων, ιδίως σε περιπτώσεις που είναι δυσχερής η φυσική παρουσία κάποιων ή και όλων των μελών των συλλογικών οργάνων, ιδίως λόγω αδυναμίας προσέλευσης στον τόπο συνεδρίασης του συλλογικού οργάνου, λόγω καιρικών συνθηκών, έλλειψης συγκοινωνιακών ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ E 13 Μαρτίου 2020 ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 850 9499 9500 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Τεύχος B’ 850/13.03.2020 μέσων, ανωτέρας βίας ή άλλων λόγων που συνήθως υπάρχουν σε απομακρυσμένες ή νησιωτικές περιοχές, με αποτέλεσμα να καθίσταται δυσχερής ή ανέφικτη η σύγκληση ενός συλλογικού οργάνου.

Άρθρο 2 Τηλεδιάσκεψη μέσω «ΣΥΖΕΥΞΙΣ» 1. Σε κάθε δημόσια υπηρεσία, πρέπει να εξασφαλισθεί ο κατάλληλος χώρος, εντός του οποίου θα εγκατασταθεί ο απαραίτητος τεχνολογικός εξοπλισμός. Ο χώρος πρέπει να επιλεγεί με βάση το κριτήριο της καλύτερης εξυπηρέτησης των υπηρεσιών αλλά και των πολιτών, ιδίως στις περιπτώσεις που είναι αναγκαία η προσέλευση και παρουσία πολιτών ή και υπαλλήλων στο συλλογικό όργανο. Ο χώρος της διάσκεψης πρέπει να βρίσκεται σε κεντρικό κατά το δυνατόν γεωγραφικό σημείο και ιδιαίτερα στις έδρες των Υπουργείων, Περιφερειών και Δήμων. Ιδιαίτερα, πρέπει να είναι προσβάσιμος από όσο το δυνατό περισσότερα μέσα μαζικής μεταφοράς καθώς και προσβάσιμος σε άτομα με αναπηρίες. Επίσης πρέπει να διασφαλίζεται η δυνατότητα, στον ίδιο χώρο, να εξυπηρετούνται μέσω της τηλεδιάσκεψης περισσότερα του ενός συλλογικά όργανα διαφορετικών υπηρεσιών, αντικειμένων και αρμοδιοτήτων, ώστε να επιτυγχάνεται η αποδοτικότερη χρήση των διαθέσιμων μέσων. Σε όλη τη διάρκεια της συνεδρίασης πρέπει να διατίθεται τεχνική υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε να εξασφαλίζεται η συνεχής και απρόσκοπτη ροή της συνεδρίασης και η ποιότητα της αναμετάδοσης. Το τεχνικό υποστηρικτικό προσωπικό δεν θα παρευρίσκεται στον ίδιο χώρο με τους συμμετέχοντες στη διάσκεψη και θα καλείται μόνο σε περίπτωση προβλήματος. 2. Η είσοδος/συμμετοχή των μελών στο δίκτυο τηλεδιάσκεψης (συνεδρία) γίνεται μέσω διαδικασίας ταυτοποίησης με χρήση ηλεκτρονικών ή άλλων μέσων, τα οποία θα διασφαλίζουν την πιστοποίηση της ταυτότητας των συμμετεχόντων. Το Έργο Δίκτυο «ΣΥΖΕΥΞΙΣ» διασφαλίζει την ασφάλεια της ηλεκτρονικής διακίνησης των πληροφοριών (φωνής, δεδομένων, εικόνας), μέσω του ελέγχου της ταυτότητας των συμμετεχόντων (αυθεντικοποίηση), της εξουσιοδοτημένης πρόσβασης (εξουσιοδότηση συμμετέχοντος), της προστασίας των πληροφοριών από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση (εμπιστευτικότητα) και της μη τροποποίησης των πληροφοριών (ακεραιότητα της πληροφορίας). Οι προδιαγραφές και κανόνες ασφάλειας της ηλεκτρονικής διακίνησης πληροφοριών του «ΣΥΖΕΥΞΙΣ» πρέπει να τηρούνται και από τα άλλα δίκτυα που προσφέρουν ανάλογες υπηρεσίες, στο πλαίσιο και της πολιτικής του κάθε φορέα. Η ταυτοποίηση των προσώπων που συμμετέχουν στους χώρους της τηλεδιάσκεψης θα διασφαλίζεται με τον έλεγχο των στοιχείων ταυτότητάς τους (ψηφιακής ή μη). Επίσης, θα πρέπει να τηρούνται όλα τα μέτρα ασφάλειας και επιτήρησης που απαιτούνται για την διασφάλιση της μυστικότητας/εμπιστευτικότητας των συνεδριάσεων (π.χ. ηχομόνωση χώρων, έλεγχος πρόσβασης κ.α.), στο πλαίσιο της πολιτικής του κάθε φορέα. Η απαρτία του συλλογικού οργάνου θα πιστοποιείται και θα καταγράφεται από τον προεδρεύοντα της συνεδρίασης. 3. Η τήρηση των πρακτικών διενεργείται από τον γραμματέα. Τα πρακτικά, προκειμένου να υπογραφούν, αποστέλλονται εγγράφως με συστημένη επιστολή ή μέσω ψηφιακά υπογεγραμμένου και κρυπτογραφημένου e-mail από το δίκτυο «ΣΥΖΕΥΞΙΣ» (ή από άλλο αντίστοιχων προδιαγραφών δίκτυο) στα μέλη που συμμετείχαν και κοινοποιούνται σε όλα τα υπόλοιπα μέλη για ενημέρωσή τους. 4. Η δυνατότητα ηλεκτρονικής καταγραφής της συνεδρίασης που παρέχεται από την τεχνολογία πρέπει να αποτρέπει οποιαδήποτε τροποποίηση των όσων διαμείβονται στην τηλεδιάσκεψη και να βοηθά στην επεξεργασία των πρακτικών, χωρίς να δημιουργούνται ασάφειες και αμφισβητήσεις. 

Άρθρο 3 Τηλεδιάσκεψη μέσω «e:Presence.gov.gr» 1. Η συνεδρίαση των συλλογικών οργάνων των φορέων του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα με τηλεδιάσκεψη μπορεί να γίνεται και με χρήση της υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης e:Presence.gov.gr, που παρέχεται από την Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και έρευνας Α.Ε. (ΕΔΥΤΕ Α.Ε.). 2. Σε κάθε φορέα ορίζεται Συντονιστής Φορέα, με αρμοδιότητες: α) τη δημιουργία, διαχείριση και εποπτεία όλων των τηλεδιασκέψεων για λογαριασμό του φορέα, β) την πρόσκληση των μελών του συλλογικού οργάνου και τυχόν συμμετεχόντων, γ) τον ορισμό Συντονιστών Οργανικών Μονάδων για τηλεδιασκέψεις σε μία ή περισσότερες οργανικές μονάδες του φορέα. 3. Οι Συντονιστές Οργανικών Μονάδων έχουν τις αρμοδιότητες των περ. α' και β' της προηγούμενης παραγράφου για τις τηλεδιασκέψεις της οργανικής μονάδας, για την οποία ορίστηκαν. 4. Προκειμένου να συνδεθεί ένας χρήστης για πρώτη φορά σε μία τηλεδιάσκεψη στο e:Presence.gov.gr, ακολουθείται η εξής διαδικασία: α) Να ακολουθήσει το σύνδεσμο που του παρέχεται μέσα στο e-mail-πρόσκληση που λαμβάνει από το συντονιστή τηλεδιασκέψεων, β) Να πιστοποιηθεί μέσω της αυθεντικοποίησης χρηστών (oAuth 2.0) που παρέχεται από το κέντρο διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΠΣΔΔ), με τα διαπιστευτήρια που έχει ο χρήστης από TaxisNet, κατά τα οριζόμενα στην αριθμ. 3981ΕΞ2020 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Παροχή Υπηρεσίας Αυθεντικοποίησης Χρηστών oAuth2.0 σε Πληροφοριακά Συστήματα τρίτων Φορέων» (Β' 762). Η υπηρεσία e:Presence.gov. gr λαμβάνει μέσω αυτού του Web Service τα ακόλουθα στοιχεία ταυτοποίησης που τηρούνται για το χρήστη: i) όνομα και επώνυμο του χρήστη, ii) όνομα πατρός και όνομα μητρός, iii) Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) και γ) Να αποδεχθεί τους Όρους Χρήσης της υπηρεσίας e:Presence.gov.gr. Στη συνέχεια, κάθε επόμενη σύνδεση του χρήστη σε μια τηλεδιάσκεψη μπορεί να πραγματοποιηθεί εκτελώντας μόνο το πρώτο από τα τρία προαναφερθέντα βήματα. 5. Οι φορείς του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα που χρησιμοποιούν την υπηρεσία φέρουν Τεύχος B’ 850/13.03.2020 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ 9501 την αποκλειστική ευθύνη για την τήρηση των κείμενων διατάξεων για τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. 6. Η ΕΔΥΤΕ Α.Ε. είναι υπεύθυνη για την τεχνική υποστήριξη των Συντονιστών των τηλεδιασκέψεων της υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης e:Presence.gov.gr. Σε όλη τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης οι Φορείς πρέπει να διαθέτουν τεχνική υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό, ώστε να εξασφαλίζεται η συνεχής και απρόσκοπτη ροή της τηλεδιάσκεψης και η ποιότητα της αναμετάδοσης. Το τεχνικό υποστηρικτικό προσωπικό δεν θα παρευρίσκεται στον ίδιο χώρο με τους συμμετέχοντες. Αναλυτικότερες πληροφορίες για την παροχή της υπηρεσίας e:Presence. gov.gr είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας και περιλαμβάνονται στους Όρους Χρήσης της. 7. Η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της παροχής της υπηρεσίας e:Presence.gov.gr γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων) όπως κάθε φορά ισχύει, καθώς και του ν. 4624/2019 (ΦΕΚ 137/Α’/2019) «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις» όπως κάθε φορά ισχύει. 8. α) Η αυθεντικοποίηση των χρηστών της υπηρεσίας e:Presence.gov.gr παρέχεται από το κέντρο διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΠΣΔΔ), με τα διαπιστευτήρια που έχει ο χρήστης στο TaxisNet. Με αποκλειστικό σκοπό την ταυτοποίηση των χρηστών που χρησιμοποιούν την υπηρεσία e:Presence.gov.gr η ΕΔΥΤΕ Α.Ε. λαμβάνει μέσω της ως άνω αυθεντικοποίησης (oAuth 2.0), τα ακόλουθα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα: όνομα, επώνυμο, username, όνομα πατρός, όνομα μητρός, ΑΦΜ, έτος γέννησης. β) Τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω της ως άνω υπηρεσίας αυθεντικοποίησης, διατηρούνται για το αναγκαίο χρονικό διάστη μα σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και τις οδηγίες του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ. Εξειδίκευση των σχετικών ρυθμίσεων αναρτώνται στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας e:Presence. gov.gr και περιλαμβάνονται στη Δήλωση Ιδιωτικότητας της υπηρεσίας. 9. α) Με αποκλειστικό σκοπό τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας e:Presence.gov.gr και την αποτελεσματική και σύννομη παροχή της, η ΕΔΥΤΕ Α.Ε., ενεργώντας ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις περί προσωπικών δεδομένων, συλλέγει, επεξεργάζεται και διατηρεί τα κάτωθι δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των χρηστών: i) Διεύθυνση IP από την οποία ο χρήστης συνδέεται στην υπηρεσία e:Presence.gov. gr, ii) Χρονοσήμανση χρήσης υπηρεσίας (timestamp), iii) Στοιχεία συσκευής σύνδεσης (τύπος συσκευής, κατασκευαστής, μοντέλο, λειτουργικό σύστημα), iv) Διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail), v) Τηλέφωνο επικοινωνίας (υποχρεωτικό μόνο για χρήστες που έχουν ρόλο Συντονιστή τηλεδιασκέψεων). β) Ο κάθε φορέας, ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη συλλογή, την επεξεργασία και τη νομική της βάση, τον σκοπό, την ενημέρωση των υποκειμένων και την ικανοποίηση των δικαιωμάτων αυτών, για το σύνολο των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που επεξεργάζεται κατά τη χρήση της υπηρεσίας e:Presence.gov.gr, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις περί προσωπικών δεδομένων. Η ΕΔΥΤΕ Α.Ε., για τη διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης, ενεργεί ως Εκτελούσα την Επεξεργασία για λογαριασμό του εκάστοτε Φορέα, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις περί προσωπικών δεδομένων. γ) Εξειδίκευση των ως άνω ρυθμίσεων αναρτώνται στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας e:Presence.gov.gr και περιλαμβάνονται στη Δήλωση Ιδιωτικότητας της υπηρεσίας. Άρθρο 4 Κατά τα λοιπά, όσον αφορά στα γενικότερα ζητήματα της συγκρότησης, σύνθεσης, των συνεδριάσεων, της

ΔΤ- 1η Πρόσκληση ιδιωτικών επενδύσεων


 

Δελτίο Τύπου

Εκδόθηκε η Απόφαση Ένταξης μετά την έκδοση του Τελικού Πίνακα Κατάταξης, στο πλαίσιο της 1ης Πρόσκλησης ιδιωτικών επενδύσεων του Τ.Π. CLLD/LEADER «Πολιτισμός & Περιβάλλον ΕΝ ΠΛΩ» 2014-2020, της ΟΤΔ Δίκτυο Συνεργασίας Δήμων ΠΕ Νήσων Αττικής.

Ο Πρόεδρος του Δικτύου Συνεργασίας Δήμων ΠΕ Νήσων Αττικής, Δήμαρχος Κυθήρων – Αντικυθήρων κος Ευστράτιος Χαρχαλάκης, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης των προτάσεων των ιδιωτικών επενδύσεων, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την οριστική ένταξη των έργων στο Τοπικό Πρόγραμμα, μετά την έκδοση της Απόφασης Ένταξης από τον Περιφερειάρχη Αττικής κο Πατούλη Γεώργιο.

Το Δίκτυο παρέλαβε συνολικά 40 Αιτήσεις Στήριξης συνολικής αιτούμενης Δημόσιας Δαπάνης 6.595.685,28€, και υποβλήθηκαν δυο (2) ενστάσεις κατά την διαδικασία των ενδικοφανών προσφυγών. Τελικά, κρίθηκαν ως παραδεκτές οι 33 Αιτήσεις Στήριξης με συνολική Δημόσια Δαπάνη 4.351.099,13€.

Οι διαθέσιμοι πόροι δημόσιας δαπάνης της πρόσκλησης ανέρχονταν σε 2.210.000,00€ και σε αυτούς προστέθηκαν 26.860,00€ από μεταφορά πόρων από άλλη υποδράση του τοπικού προγράμματος και 872.430,00€ από έγκριση της 1ης υπερδέσμευσης.

Λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερόμενα, καθορίστηκε η χρηματοδότηση 21 ιδιωτικών επενδυτικών σχεδίων, δημόσιας δαπάνης 2.950.613,53 €.

Τα 12 θετικά αξιολογημένα επενδυτικά σχέδια, που δεν χρηματοδοτούνται στην παρούσα φάση, αναμένεται να χρηματοδοτηθούν το προσεχές διάστημα, σύμφωνα με ενέργειες των Δημάρχων – μελών της Επιτροπής Διαχείρισης (ΕΔΠ) του Τοπικού Προγράμματος και την επικοινωνία τους με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων.

Η απόφαση ένταξης των 21 επενδυτικών σχεδίων, συνολικής δημόσιας δαπάνης 2.950.613,53€, έλαβε αριθ. πρωτ. 2775/30-09-2020 και αναρτήθηκε στη Διαύγεια την Τετάρτη 30-09-2020 με ΑΔΑ: ΨΓΝΣ7Λ7-Τ9Ε.

Παρακαλούνται οι δικαιούχοι των εν λόγω επενδυτικών σχεδίων, να επικοινωνούν με το Δίκτυο Συνεργασίας Δήμων ΠΕ Νήσων Αττικής, πριν προβούν σε ενέργειες υλοποίησης του επενδυτικού τους σχεδίου, ώστε να λαμβάνουν τις απαιτούμενες οδηγίες. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν επιπλέον πληροφόρηση στην ιστοσελίδα του Δικτύου Συνεργασίας Δήμων ΠΕ Νήσων Αττικής, όπου έχει αναρτηθεί ο Τελικός Πίνακας Αποτελεσμάτων.

 

ΕΥΒΟΙΑ: ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΓΛΑΣΤΡΑ ΜΕ ΤΟ ΧΑΣΙΣΟΔΕΝΔΡΟ-ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ Ο ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνελήφθη αλλοδαπός σε ευρύτερη περιοχή των Ψαχνών Ευβοίας, για καλλιέργεια και κατοχή ναρκωτικών

Κατασχέθηκαν (5) δενδρύλλια κάνναβης, λαμπτήρας, (2) ανεμιστήρες και μικροποσότητες ακατέργαστης κάνναβης

Από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Διρφύων – Μεσσαπίων, συνελήφθη αλλοδαπός, χθες (02-10-2020) το μεσημέρι, σε ευρύτερη περιοχή των Ψαχνών Ευβοίας, κατηγορούμενος για καλλιέργεια και κατοχή ναρκωτικών.

Ειδικότερα, μετά από κατάλληλη αξιολόγηση - αξιοποίηση στοιχείων, πραγματοποιήθηκε νομότυπη έρευνα στην οικία του, όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

Καλλιεργημένα στον αύλιο χώρο αυτής

(3) δενδρύλλια κάνναβης, ύψους (1,30), (1,80) & (2,80) μέτρων αντίστοιχα.

Στη βεράντα αυτής

δενδρύλλιο κάνναβης, εμφυτευμένο σε γλάστρα, ύψους (1,80) μέτρων.

Στο εσωτερικό αυτής

δενδρύλλιο κάνναβης, εμφυτευμένο σε γλάστρα, ύψους (1,60) μέτρων, για την ανάπτυξη του οποίου ο συλληφθείς χρησιμοποιούσε έναν λαμπτήρα με τροφοδοτικό και δύο ανεμιστήρες, καθώς και τέσσερις συσκευασίες που περιείχαν μικροποσότητες ακατέργαστης κάνναβης.

Την προανάκριση διενήργησε το Αστυνομικό Τμήμα Διρφύων – Μεσσαπίων. 

 

Μαριόλης Ανάργυρος. Είναι δύσκολη η κατάσταση στο Δήμο Ευρώτα


 

Μαριόλης Ανάργυρος. Είναι δύσκολη η κατάσταση στο Δήμο Ευρώτα συγχαρητήρια στο Δήμαρχο Δήμο Βέρδο και σε όλους τους εμπλεκόμενους . Συνεχίζουμε τηρώντας τα πρωτόκολλα