Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΓΕΝΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ



ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΝΑΡΟΣ.....

Σύμφωνα με δημοσιογραφική έρευνα της σελίδας μας και κατόπιν επαφής με τεχνικούς και ασφαλιστικούς κύκλους είμαστε σε θέση να πληροφορήσουμε τους αναγνώστες και αναγνώστριες μας για την απόλυτη αλήθεια που αφορά την κατάσταση του πλοίου "Βιτσέντζος Κορνάρος", οι οποίες δυστυχώς είναι άκρως απογοητευτικές και δυσοίωνες για την περαιτέρω λειτουργία και δρομολόγηση του πλοίου.


Στο πλοίο λοιπόν, κατα την διάρκεια του πλού του την 19η Ιουνίου, συνέβη βλάβη στην μεσαία κυρία μηχανή του η οποία αφορούσε υπερθέρμανση των κουζινέτων βάσεως 6 και 7 της μηχανής. Από πιθανή αμέλεια πληρώματος {crew negligence }, η κατάσταση δεν ελέγθηκε επαρκώς και η βλάβη δεν περιορίστηκε στην καταστροφή και απώλεια μόνο των εν λόγω μετάλλων των τριβέων {ως είθισται} αλλά δυστυχώς επεκτάθηκε και στα αντίστοιχα κομβία του στροφαλοφόρου άξονα τα οποία υπερθερμάνθηκαν σε πολύ υψηλό σημείο {μελάνιασαν κοινώς}, με αποτέλεσμα να επέλθει μεταβολή της υφής τους από 300 σε 600 brinell.

Αυτό σημαίνει ότι ουσιαστικά ο στροφαλοφόρος αυτός άξονας είναι πλέον μάλλον ακατάλληλος για περαιτέρω χρήση και λειτουργία (ουσιαστικά οιοιδήποτε καινούργιοι τριβείς κανονικοί η undersized τοποθετηθούν στην πρώτη η δεύτερη λειτουργία θα υποστούν ζημία λόγω της διάφορης σκληρότητας του συγκεκριμμένου άξονα στα επίμαχα σημεία). Φυσικά δε είναι μη αποδεκτός από οιανδήποτε επιθεώρηση νηογνώμονα και ελεγκτικής αρχής.

Δηλαδή με δύο λόγια η μοναδική λύση είναι η άμεση αντικατάσταση του στροφαλοφόρου άξονα της μηχανής με ανταλλακτικό καινούργιο.

Το πλοίο μόνο με τις δύο μηχανές του μπορεί να ταξιδέψει έως 13 περίπου μίλια αλλά ατυχώς έχει τεράστιο πρόβλημα με τις λεπτές μανούβρες που χρειάζονται για τις προσεγγίσεις του στα λιμάνια προορισμού του (Διακόφτι-Αντικύθηρα-Κίσσαμος).

Όλα αυτά σημαίνουν ότι το πλοίο δεν είναι δυνατόν να εκτελέσει πλέον ασφαλείς πλόες και από ότι πληροφορηθήκαμε θα ακολουθήσει και σχετική ανακοίνωση και δελτίο τύπου από την πλοικτήτρια εταιρεία εντός των προσεχών ωρών.

Παρόλα αυτά το πλοίο σήμερα ακολούθησε το προαναγγελθέν πρόγραμμα του (περάτωση της άρμωσης της μηχανής και προσπάθεια επανεκίνησης και δοκιμής της μηχανής. Κατά την διάρκεια της δοκιμής "ξανακτύπησε το Νο 6 κουζινέτο και η μηχανή σταμάτησε και πάλι). Φημολογείται δε ότι δεν έγινε άμεσα γνωστή η κατάσταση στην γέφυρα με αποτέλεσμα να μεταβεί ο πλοίαρχος επί τόπου όπου διαπίστωσε το γεγονός και κατόπιν αυτού έληξε η δοκιμή και ο Πλοίαρχος έφυγε από το πλοίο. 

Περαιτέρω πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά την απαραίτητη ανακοίνωση από την πλοιοκτήτρια εταιρεία το αρμόδιο τμήμα του Υ.Ε.Ν. θα κηρύξει την εταιρεία έκπτωτη από την άγονη ακτοπλοϊκή γραμμή και θα επανακηρύξει την μίσθωση της από άλλο πλοίο. {Πράγμα πολύ δύσκολο λόγω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου και της ανυπαρξίας καταλλήλου πλοίου για την γραμμή}.

Ίσως πλέον θα πρέπει να παρθεί η απόφαση ότι το πλοίο δεν θα επιστρέψει πλέον αυτό το καλοκαίρι στην ενεργό δράση, καθώς και ότι δεν θα εξευρεθεί άλλο κατάλληλο πλοίο για την γραμμή χωρίς αυτό να σημαίνει ότι επέρχεται κατάργηση της γραμμής εφόσον θα είναι εν ενεργεία η σχετική προκήρυξη η οποία πιθανόν δεν θα τύχει ανταπόκρισης.

Τουλάχιστον λοιπόν για εφέτος μάλλον ο Δήμος και οι επαγγελματίες του νησιού θα πρέπει να συγκεντρώσουν τις προσπάθειες τους σε εναλλακτικές λύσεις όπως: 

α) Πύκνωση και πολλαπλότητα αεροπορικών δρομολογίων
β) Πολλαπλασιασμός δρομολογίων από Νεάπολη
γ) Δυνατότητα σύνδεσης με ημερόπλοιο με Κίσσαμο, Καλαμάτα και Γύθειο (το οποίο θα πάρει και τμήμα της επιδότησης η οποία θα εκπέσει από την Λ.Α.Ν.Ε.)
δ) Διαφοροποίηση της πληροφόρησης τουριστικών πρακτόρων και επισκεπτών με συνεννόηση Δημοτικής αρχής και επαγγελματιών του νησιού.

Φυσικά όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι θα καταργηθεί η σύνδεση με Πειραιά έως ότου φυσικά εξευρεθεί κατάλληλο πλοίο που θα διεκδικήσει την κυριότητα της γραμμής.

Οπωσδήποτε τα ερωτηματικά είναι πολλά σε όλη αυτή την ιστορία και μερικά από αυτά είναι;

α) Πότε ακριβώς συνέβη η αρχική ζημιά φέτος η ίσως είχε ξεκινήσει από περίσυ και απεκρύβη επιμελώς;;;
β) Εφόσον το πρόβλημα συνέβη στις 19 Ιουνίου γιατί δεν πληροφορήθηκε αρμόδια ο κόσμος έτσι ώστε να προβεί σε διαφορετικές ενέργειες προκειμένου να μην απωλέσει τόσο χρόνο και να φτάσει στις αρχές Ιουλίου όντας εντελώς ξεκρέμαστος και έχοντας ήδη απωλέσει μεγάλο τμήμα των κρατήσεων και των επισκεπτών του;;;
γ) Εφόσον διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για μόνιμη βλάβη του στροφαλοφόρου (crankshaft) γιατί δεν αναζητήθηκε η δυνατότητα αντικατάστασης του στροφαλοφόρου (που θα έλυνε οριστικά το θέμα της συγκεκριμένης μηχανής). {σ.σ. σε πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο ευρέθησαν τουλάχιστον 10 πηγές με ετοιμοπαράδοτους στροφαλοφόρους για Werkspoor Stork 8TM410 με τιμή 150.000~175.000, - βέβαια χωρίς να γνωρίζουμε το serial No. της μηχανής που θα μας έδινε την πραγματική τιμή και δυνατότητα παραλαβής)

Σε όλα τα ανωτέρω διατηρούμε την επιφύλαξη έως ότου εκδοθεί το επίσημο δελτίο τύπου της Λ.Α.Ν.Ε. το οποίο ελπίζουμε θα μας πληροφορεί επίσημα για την αδυναμία περαιτερω εκτέλεσης δρομολογίων του πλοίου για αυτό το καλοκαίρι.

ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ...... 
----------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
----------------------------------------

«Σύσκεψη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυθήρων»

Ευρεία σύσκεψη αναφορικά με το ζήτημα που έχει ανακύψει τις τελευταίες μέρες με το πλοίο «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ», το οποίο εκτελούσε την γραμμή Πειραιάς- Κύθηρα- Αντικύθηρα- Κίσσαμος, έλαβε χώρα σήμερα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

 

Της σύσκεψης προΐστατο ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός, καθώς και ο Γ.Γ. ΥΝΑΝΠ, αρμόδιος για θέματα ακτοπλοΐας, Διονύσης Καλαματιανός, ενώ παρόντες ήταν οι βουλευτές Α’ Πειραιώς και Νήσων, κ. Θοδωρής Δρίτσας, κα. Ελένη Σταματάκη, κα. Γεωργία Γεννιά, κ. Κώστας Κατσαφάδος, κα. Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου, βουλευτής Β΄ Πειραιά, ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων, κ. Παναγιώτης Χατζηπέρος, ο Δήμαρχος Κυθήρων, κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης και υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου.

 

Σκοπός της συγκεκριμένης συνάντησης ήταν η ενημέρωση όλων των θεσμικών παραγόντων σχετικά με την κατάσταση του πλοίου, την εκτιμώμενη επαναλειτουργία της γραμμής αλλά και για την διερεύνηση προτάσεων και λύσεων, ώστε το νησί των Κυθήρων να αποκτήσει και πάλι μια ομαλή ακτοπλοϊκή σύνδεση τόσο με τον Πειραιά, όσο και με την Κρήτη.

Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός τόνισε ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑΝΠ, από την πρώτη στιγμή που προέκυψε το μηχανολογικό πρόβλημα στο πλοίο ήταν σε συνεχή επικοινωνία τόσο με τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης του νησιού, όσο και με τους Βουλευτές, έτσι ώστε να υπάρχει πλήρης και διαφανής ενημέρωση για την κατάσταση αλλά και για τις πρωτοβουλίες που λάμβανε το


Υπουργείο.

Το ΒΙΤΣΕΝΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ, σύμφωνα με ενημέρωση από τον κλάδο επιθεώρησης πλοίων, σήμερα πρόκειται να κάνει δοκιμαστικό πλου, όπου θα φανεί η δυνατότητα του για συνέχιση των δρομολογίων. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν η εταιρεία αποκαταστήσει τις ζημιές, χρέος του Υπουργείου, τόνισε ο Υφυπουργός, είναι η διασφάλιση, πέραν πάσης αμφιβολίας, της αξιοπλοΐας του πλοίου, έχοντας σαν μοναδικό σκοπό την περιφρούρηση της ασφάλειας των επιβατών.

Στην φάση που βρισκόμαστε, σχολίασε τέλος, ο Νεκτάριος Σαντορινιός, από πλευράς μας εξετάζονται ήδη όλες οι δυνατές λύσεις, σύμφωνα με τα περιθώρια που μας δίνει ο Νόμος, έτσι ώστε να αποκατασταθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυθήρων με τον Πειραιά και την Κρήτη, να επανέλθει η κανονικότητα στην οικονομική και κοινωνική ζωή των νησιωτών και να μπορούν κάτοικοι και τουρίστες των Κυθήρων να απολαμβάνουν απρόσκοπτες και ασφαλείς μετακινήσεις. 
--------------------------------
Πηγή: yen.gr
--------------------------------

EKTAKTO ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 02/07/2017


ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΤΑ ΙΑΤΡΕΙΑ ΧΩΡΑΣ-ΚΑΡΒΟΥΝΑΔΩΝ


Παράταση προθεσμίας πληρωμής ασφαλιστικών εισφορών Β ́ εξαμήνου 2016 των ασφαλισμένων του πρώην ΟΓΑ


Γενικό Λύκειο Κυθήρων-Αύριο μέχρι το μεσημέρι θα αναρτηθούν στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου οι βαθμολογίες των υποψηφίων μας για τις πανελλήνιες εξετάσεις.


Αύριο μέχρι το μεσημέρι θα αναρτηθούν στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου οι βαθμολογίες των υποψηφίων μας για τις πανελλήνιες εξετάσεις. 
Επίσης τα αποτελέσματα οι υποψήφιοι θα μπορούν να τα δουν και στον ακόλουθο σύνδεσμο του Υπουργείου Παιδείας χρησιμοποιώντας τους κωδικούς που τος έχουν δοθεί από το σχολείο https://results.it.minedu.gov.gr/ όταν αυτός ενεργοποιηθεί.
Άντε με το καλό και ψυχραιμία…

ΠΗΓΗ 
Γενικό Λύκειο Κυθήρων

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ - ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ


Φίλες και φίλοι, η ανταπόκριση που έδειξε ο κόσμος για τον μικρό Χριστόφορο από όλη την Ελλάδα ήταν φανταστική, με αποτέλεσμα μέσα σε 2 μέρες να συγκεντρωθεί αρκετό αίμα. Τόσο οι γονείς του παιδιού Stamatopoulos Thanasis,και Afroditi Voulgaraki όσο κι εγώ σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την άμεση ανταπόκριση που είχατε και την αγάπη που δείξατε στον μικρό Χριστόφορο.
Όταν ξανά χρειαστεί αίμα θα βγει καινούρια ανακοίνωση που θα καλούμε όσους δεν έδωσαν τώρα να πάνε να δώσουν.
Με την θετική σκέψη όλων μας, την αγάπη μας και την προσευχή μας ο μικρός Χριστόφορος θα βγει νικητής.


Χρήστος Μπαλαμπάνος- Ευγενία Λάμπρου