Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

Ο ΣΜΑΡΔΕΓΚΑΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Δήμαρχε η σημαία είναι ΑΝΑΠΟΔΑ και ούτε το σχοινί φταίει ούτε ο αέρας. Σε προκαλω τώρα να πάμε να δούμε ποιος έχει δίκιο.

Το τηλέφωνό μου είναι 6972810958



_______________________________________________________
Για το Δημοσίευμα του κυρίου Δημάρχου βλέπε εδώ;


ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΥΘΗΡΩΝ


 

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ:ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΠΟΤΑΜΟΥ.


Επειδή ερωτήθηκα από ένα φίλο, στο Δημαρχείο Ποταμου η σημαία ΔΕΝ είναι ανάποδα αλλά έχει σπάσει το σκοινί λόγω του αέρα των προηγούμενων ημερων και στερεωθηκε πρόχειρα μέχρι να τοποθετηθεί νεο αύριο το πρωί.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΜΑΡΔΕΝΚΑΣ: ¨ΟΛΑ ΑΝΑΠΟΔΑ¨


Λάβαμε πριν λίγο το παρακάτω κείμενο προς δημοσίευση από τον κ.Βαγγέλη Σμαρδένκα  

Δευτερα 26 Απριλη 2021

Τοποθεσια Ποταμος.

Αυτή την ημέρα βρέθηκα στο ποταμο για μια δουλειά δικη μου. Και εκεί που είχα λίγη ωρα χάζευα ( ως συνηθώς) στην πλατεία το δημοτικο κτήριο. Βαμμένο σενιαρισμένο. Χαρμα οφθαλμού. Πέφτει η  ματιά μου και στις σημαίες. Της Ευρωπαϊκής Ενωσης του δήμου – που δεν εχει αλλαχτεί ακόμα – δικαιολογημένα- και τέλος η Ελληνική σημαία. Εκεί κατι δεν μου πήγαινε καλα. Και τι ήταν αυτό;;; Η ΣΗΜΑΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ, Αν είναι δυνατο που λέει κι ενας γνωστος μου. Όταν κάποιοι οριονταν για το γκράφιτι στο διακοφτι με την σημασία – που ηταν και λάθος με μια λωριδα παραπάνω- δεν πρόσεξαν αυτό το λάθος;. Ελπίζω να το εχω δει μόνο εγω μην γίνουμε και ρεζίλι τώρα που ανοίγει ο τουρισμος.

Βαγγέλης Σμαρδένκας ( τσικνάρος)

Αρωνιάδικα Μαστοριάνικα

Ο Επιτάφιος του Αγίου Χαραλάμπους Μυλοποτάμου: ένα κειμήλιο από τη Σμύρνη.



Γράφει ο Γιώργος Λουράντος

Ο Επιτάφιος του Αγίου Χαραλάμπους Μυλοποτάμου: ένα κειμήλιο από τη Σμύρνη.

Ο Επιτάφιος του Αγίου Χαραλάμπους στο Μυλοπόταμο των Κυθήρων φιλοτεχνήθηκε στη Σμύρνη και είναι δώρο της οικογένειας Φωτεινού. Βρίσκεται σε γυάλινη προθήκη από την οποίαν βγαίνει κάθε Μεγάλη Παρασκευή και διακοσμείται με 8 σκηνές από το Πάθος. Ο ίδιος τεχνίτης κατασκεύασε άλλους δύο ίδιους. Ο ένας έμεινε στον περίφημο ναό της Αγίας Φωτεινής στη Σμύρνη όπου το 1922 κάηκε κι άλλος στον Άγιο Δημήτριο Θεσσαλονίκης που το 1917 είχε την ίδια τύχη.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΑΝΩΛΑΚΟ


 

ΑΡΧΕΙΟ ADELIN FM:"ΑΦΙΞΗ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ 4/5/2013

 

ΑΡΧΕΙΟ ADELIN FM:"ΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ.ΑΓ.ΠΕΛΑΓΙΑ.3/5/2013

 

Λειτουργικό Πρόγραμμα Ιερού Ενοριακού Ναού Αγίας Τριάδος Νεαπόλεως ,όπως δημοσιεύτηκε από τον π.Παναγιώτη Αρώνη.

Λειτουργικό Πρόγραμμα Ιερού Ενοριακού Ναού Αγίας Τριάδος Νεαπόλεως ,όπως δημοσιεύτηκε από τον π.Παναγιώτη Αρώνη.

Μεγάλη Εβδομάδα - Πάσχα 2021
* Κυριακή των Βαΐων 25 Απριλίου
07:00 - Όρθρος και η Θεία Λειτουργία του Ιερού Χρυσοστόμου.
18:30 - Ακολουθία του Νυμφίου (Ιωσήφ του Παγκάλου) υπό του Σεβασμιωτά του Μητροπολίτους κ. κ. Ευσταθίου ο οποίος και θα ομιλήσει επικαίρως.
* Μεγάλη Δευτέρα 26 Απριλίου
07:30 - Ώρες και η Ακολουθία των Προηγιασμένων Τιμίων Δώρων.
18:30 - Ακολουθία του Νυμφίου (Παραβολή των 10 παρθένων).
* Μεγάλη Τρίτη 27 Απριλίου
07:30 - Ώρες και η Ακολουθία των Προηγιασμένων Τιμίων Δώρων.
18:30 - Ακολουθία του Νυμφίου (Της αλειψάσης τον Κύριον μύρω πόρνης γυναικός)
* Μεγάλη Τετάρτη 28 Απριλίου
07:30 - Ώρες και η Ακολουθία των Προηγιασμένων Τιμίων Δώρων.
17:00 - Ακολουθία του Ιερού Ευχελαίου.
18:30 - Ακολουθία του Νιπτήρος/Μυστικού Δείπνου.
* Μεγάλη Πέμπτη 29 Απριλίου
07:30 - Μέγας Εσπερινός και η Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου.
17:30 - Ακολουθία των Αχράντων Παθών του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.
* Μεγάλη Παρασκευή 30 Απριλίου
08:00 - Ακολουθία των Μεγάλων Ωρών.
10:00 - Μέγας Εσπερινός και η τελετή της Αποκαθηλώσεως.
18:00 - Ακολουθία του Επιταφίου Θρήνου.
20:00 - Περιφορά του Επιταφίου (η περιφορά θα γίνει πέριξ του Ιερού Ναού με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα).
* Μεγάλο Σάββατο 1η Μαΐου
07:30 - Μέγας Εσπερινός και η Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου.
20:00 - Ακολουθία της Παννυχίδος.
20:45 - Τελετή Αγίου Φωτός.
21:00 - Η Ανάστασις.
21:20 : Ο Αναστάσιμος Όρθρος και η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία.
*Κυριακή του Πάσχα 2 Μαΐου
19:00 - Ο Εσπερινός της Αγάπης /Αγίου Γεωργίου
Οι Ιερείς, το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο, οι Ιεροψάλτες, τα μέλη του Φιλοπτώχου Ταμείου και οι εθελοντές του Ιερού μας Ναού, σας εύχονται καλό κι ευλογημένο Μεγαλοβδόμαδο και Καλή Ανάσταση !!!

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ


 

Συνελήφθησαν επτά αλλοδαποί για υδροπονική κάνναβη και διακίνηση

Συνελήφθησαν επτά αλλοδαποί για καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης εσωτερικού χώρου και περαιτέρω διακίνηση ποσοτήτων ακατέργαστης κάνναβης στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών και ειδικότερα πέριξ του Σταθμού «Αττική» και Πλατείας Λαού

Κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων -9- δενδρύλλια κάνναβης, -183,8- γραμμ. ακατέργαστης κάνναβης υδροπονικής καλλιέργειας, εξοπλισμός εργαστηρίου καλλιέργειας κάνναβης και το χρηματικό ποσό των -1.010- ευρώ

Συνελήφθησαν στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, μεσημβρινές ώρες της 22-4-2021 στην Αθήνα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, επτά (7) αλλοδαποί για παράβαση του Νόμου περί Εξαρτησιογόνων Ουσιών.

Στο πλαίσιο διερεύνησης πληροφοριών αναφορικά με τη δραστηριοποίηση των ανωτέρω στην καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης δια της υδροπονικής μεθόδου και στην περαιτέρω διακίνηση ποσοτήτων προϊόντων ακατέργαστης κάνναβης στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών και ειδικότερα πέριξ του Σταθμού «Αττική» και πλατείας Λαού, εντοπίστηκαν οι εμπλεκόμενοι και πιστοποιήθηκε η εγκληματική τους δράση.

Από τις έρευνες βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων:

  • -9- δενδρύλλια κάνναβης,
  • -183,8- γραμμ. ακατέργαστης κάνναβης υδροπονικής καλλιέργειας,
  • αυτοσχέδιο τσιγάρο (τσιγαριλίκι) με περιεχόμενο ακατέργαστη κάνναβη
  • εξοπλισμός εργαστηρίου κάνναβης υδροπονικής καλλιέργειας και
  • το χρηματικό ποσό των -1.010- ευρώ,
  • -8- κινητά τηλέφωνα

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.



ΚΟΣΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΚΟΝΟΜΟΣ:ΑΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΞΗΓΗΣΕΙΣ


ΑΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΞΗΓΗΣΕΙΣ

Επειδή χρόνια ασχολούμαι με την ιστορία των Κυθήρων, ας μου επιτραπεί μια παρατήρηση. Ένα σύμβολο πρέπει να παραπέμπει απευθείας στο τόπο που συμβολίζει. Κατά τη γνώμη μου δεν θα πρέπει να αποτελεί γρίφο που θα πρέπει να λυθεί. Οι περισσότεροι που θα δουν τις επόμενες τρεις εικόνες, άραγε, σε ποιες από τις δύο θα θεωρήσουν πως υπάρχει κάποια ομοιότητα;

ΚΙΠΑ:TO NEO TΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ


 

ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΡΟΣ:Ένα λογότυπο, η Λουδοβίκιος αντίληψη πολιτικής και η «κολοκυθόπιτα¨…



 Ένα λογότυπο, η Λουδοβίκιος αντίληψη πολιτικής και η «κολοκυθόπιτα¨…

Τον τελευταίο καιρό  γράφεται πολύ συχνά η φράση “είναι θέμα αισθητικής” από την έγκριτη γραφίδα του Δημάρχου, κυρίως στο Facebook. Γι’αυτό βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να απαντώ  σε ερωτήσεις συμπατριωτών που με ρωτούν σχετικά, επειδή θεωρούν πως μπορεί και να έχω μια απάντηση στο δόγμα  που κατά κόρον εμφανίζεται .

Για να ξεκαθαρίζω από την αρχή την θέση μου, δεν θα ήταν σωστό να μπερδεύεται η Αισθητική, με την “κολοκυθόπιτα”, της γνωστής φράσης “Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα”.

Η Αισθητική, και να με συγχωρήσουν όσοι γνωρίζουν το θέμα, όπως  αρχίζει με την σκέψη του Baumgarten, ή του Kant, αφορά τις   γνωστικές  δυνατότητες του ατόμου, και τον  εσωτερικό του  κόσμο.

Ευτυχώς στους Κυθήριους Επιστήμονες συγκαταλέγεται η καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθ. Γλυκοφρύδη- Λεοντσίνη και είμαι σίγουρος πως τα βιβλία της με αυτό ακριβώς το αντικείμενο, θα βρίσκονται στη Δημοτική Βιβλιοθήκη στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου ώστε να διαφωτιστούν όλοι περισσότερο πάνω στην άποψη του κ. Δημάρχου.

Νομίζω όμως  εγώ πως η Σωκρατική άποψη για το ωραίο (το “καλόν”) που αναγκαστικά σύμφωνα με τον μεγάλο δάσκαλο πρέπει να συμπίπτει με το “αγαθόν”. Πρέπει να συναποτελούν την άλλη όψη του ωφέλιμου. Αυτή είναι η άποψη μου και μάλλον πιο κοντά στην απάντηση που περιμένουν από εμένα.

Δηλαδή το προς κρίση ζήτημα είναι καλό, είναι αγαθό, και απ’την άλλη μεριά είναι ωφέλιμο;

Δεν θα εξέφραζα ποτέ άποψη ως προς το αποτέλεσμα δουλειάς κανενός συναδέλφου, πόσο μάλλον δημόσια, πολύ περισσότερο  δουλειάς ανθρώπων που εκτιμώ. 

Μπορώ  να εκφράσω όμως άποψη επί της διαδικασίας, με το ελάχιστο κύρος που μπορεί να μου δώσει η μεταπτυχιακή μου διατριβή στην επικοινωνία μέσω της εικόνας, και η αρκετή επαγγελματική μου εμπλοκή με την διαφήμιση.

Η διαδικασία λοιπόν διαλογής και επιλογής μεταξύ διαφόρων προτάσεων (όταν και όπου τίθεται θέμα αισθητικής άποψης) είναι το πρώτο βήμα κάθε παραγγελίας .

Και σε αυτή την επιλογή - διαλογή μέσα από την συζήτηση προκύπτει η βέλτιστη λύση, όσο και αν η άποψη κάποιου, για διάφορους λόγους, είναι βαρύνουσα.

Πάντα είναι προς το συμφέρον όλων η διασταύρωση απόψεων. Κυρίως είναι προς το συμφέρον του δημιουργού που καλείται να υλοποιήσει την παραγγελία.

Είναι επίσης σημαντική η διαδικασία ''αποδοχής της παραγγελίας'' από τον πελάτη πριν από την δημοσιοποίηση. Αυτά συμβαίνουν πάντα και παντού.

Επί της διαδικασίας όμως και με την ιδιότητα του πολίτη που ασχολείται εν τω μέτρω  με τα κοινά, δεν μπορώ παρά να απορώ  για την καταστρατήγηση κανόνων, για το πως  είναι δυνατόν να βαφτίζονται δημοκρατικές διαδικασίες που αποκλείουν εν τοις πράγμασι τον διάλογο. Πως είναι δυνατόν  να θεωρείται δημοκρατία η εκχώρηση της ψήφου-υπογραφής, πως είναι δυνατόν  να βαφτίζεται το άσπρο μαύρο, (γιατί στη προσφυγή όλης της αντιπολίτευσης στην Αποκεντρωμένη διοίκηση, δεν δικαιώθηκε όπως πανηγύρισε ο Δήμαρχος στο facebook, αλλά λόγο φόρτου εργασίας το θέμα παρήλθε του χρονικού ορίου και απερρίφθη σιωπηλά, δηλ. χωρίς να συζητηθεί). Δυστυχώς οι «λουδοβίκειες» πρακτικές στον Δήμο μας γίνονται αποδεκτές από την δημοτική πλειοψηφία. Εν ολίγοις έχουν αλλάξει νόημα οι λέξεις και αυτό προφανώς παράγει και αισθητική.

Στην Ιστορία πρόσφατη και παλιά υπάρχουν άφθονα παρόμοια παραδείγματα.

Και επειδή σε αυτόν τον κατάφορο βιασμό κάθε έννοιας διαλόγου και δημοκρατίας που συμβαίνει στο Δήμο μας, με διάφορα κατά περίπτωση  προσχήματα, έχω παρατηρήσει πως γίνεται μια αφ’υψηλού  χρήση της φράσης: “η πλειοψηφία του Κυθηραϊκού λαού εξέλεξε”, σαν «αδιάσειστο» και «λαμπρό» επιχείρημα.

Να θυμίσω λοιπόν, με την προσήκουσα ταπεινότητα, πως η πλειοψηφία του Κυθηραϊκού λαού δηλαδή το 51% ακριβώς, ΔΕΝ εξέλεξε, δεν ψήφισε την διοικούσα παράταξη του κ.Δημάρχου.

Κάτι τέτοιο θα συνέβαινε αν είχε εκλεγεί στην πρώτη Κυριακή των εκλογών, πράγμα που δεν συνέβη.

Ο λαός τον "επέλεξε" ως βέλτιστη λύση για να διοικήσει στην δεύτερη επαναληπτική εκλογή και αυτό είναι διαφορετικό.

Και μόνο αυτό το γεγονός θα έπρεπε να  προκαλέσει μια  άλλη αντίληψη, έναν άλλο τρόπο λήψης αποφάσεων, που θα σχετίζεται με την σύγχρονη αντίληψη για την δημοκρατία,  και όχι να καταφεύγει συνεχώς στο εργαλείο του Facebook και στα ζητήματα αισθητικής, δηλ. στην κολοκυθόπιττα.


Μανώλης Χάρος 

Εικαστικός καλλιτέχνης 

Κύθηρα 4/2021

Οι Οργανώσεις Μελών ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία Πειραιά συνεχίζουν τις περιοδείες στην περιφέρεια του Πειραιά.



Οι Οργανώσεις Μελών ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία Πειραιά συνεχίζουν τις περιοδείες στην περιφέρεια του Πειραιά.

Περιοδεία στα εμπορικά καταστήματα επί της Π. Φύσσα στο Κερατσίνι πραγματοποίησε την Παρασκευή 23/04 η Οργάνωση Μελών ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Κερατσινίου Δραπετσώνας με τους βουλευτές της Β Περιφέρειας Πειραιά Τρύφων Αλεξιάδη και Γιάννη Ραγκούση.
Στην αγωνία που εκφράζουν έμποροι, επαγγελματίες και εργαζόμενοι για την επόμενη ημέρα, απέναντι στα αδιέξοδα που δημιουργεί η κυβέρνηση Μητσοτάκη-ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία αντιτάσσει ένα συγκροτημένο σχέδιο που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων γενναία ρύθμιση σε 120 δόσεις με κούρεμα ως 60% του χρέους της πανδημίας, μέτρα ρευστότητας σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και νέο πτωχευτικό με προστασία της πρώτης κατοικίας.


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ – ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΟΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΟΙΗΣΗ» ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ!

.


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ 

Εν Πειραιεί τη 26 Απριλίου 2021 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΟΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΟΙΗΣΗ» ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ! 

Το Ισλάμ είναι  μια από τις φοβερότερες και πλέον δαιμονικές αιρέσεις στην ιστορική πορεία της Εκκλησίας μας. Από της εμφανίσεως του τον 7ο αιώνα μέχρι σήμερα, επί 13 αιώνες, δεν παύει να πολεμεί συνεχώς την Εκκλησία, επιχειρώντας με κάθε τρόπο να την εξαφανίσει και να ακυρώσει το απολυτρωτικό της έργο.   Η διδασκαλία του αποτελεί ένα συμπίλημα διαφόρων θρησκευτικών παραδοχών, όπως της Ειδωλολατρείας, του Ζωροαστρισμού, του Μανιχαϊσμού, του Γνωστικισμού, του Αρειανισμού, του Νεστοριανισμού, του Μονοφυσιτισμού, του Αφθαρτοδοκητισμού και της Εικονομαχίας. Αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει ξεκάθαρα, αν μελετήσει εις βάθος την «Χριστολογία» του Ισλάμ, όπου θα συναντήσει όλες τις παρά πάνω αναφερθείσες αιρέσειςΟ όσιος και θεοφόρος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, στο έργο του «Περί αιρέσεων», θεωρεί ότι το Ισλάμ είναι λαοπλάνος θρησκεία και πρόδρομος του Αντιχρίστου. Αποκαλεί ευθύς εξ αρχής τον Μωάμεθ ψευδοπροφήτη και αποδεικνύει με όσα γράφει, ότι δημιούργησε την αίρεσή του ύστερα από μια επιφανειακή μελέτη της Αγίας Γραφής και την επικοινωνία του μ’ έναν αρειανό μοναχό, κατόπιν δήθεν οραμάτων σε ηλικία σαράντα ετών, με την παρότρυνση της πρώτης συζύγου του Χαντίντζα και του Ιουδαίου εξαδέλφου της Ουάρακα και μ’ αυτόν τον τρόπο διέδωσε την ψεύτικη φήμη, ότι όλ’ αυτά, που θέσπισε, είναι δήθεν θεόσταλτα. Κατά τον άγιο το Ισλάμ, επηρεασμένο από την αντιχριστιανική ιουδαϊκή και την αιρετική χριστιανική γραμματεία, δεν δέχεται την Τριαδικότητα του Θεού, την Θεότητα του Χριστού, τον σταυρικό Του θάνατο και την Ανάστασή Του. Αρνείται το Θεανθρώπινο πρόσωπό Του και τον θεωρεί σαν ένα απλό προφήτη, κτίσμα του Θεού και ψιλόν άνθρωπο, κατώτερο του Μωάμεθ, της δήθεν σφραγίδας των προφητών. 

Όμως, παρά το γεγονός ότι το Ισλάμ αποτελεί την πλέον βλάσφημη θρησκευτική πίστη και ευθύνεται για τα χειρότερα και πολυπληθέστερα εγκλήματα, κυρίως κατά των χριστιανών, ωστόσο το Βατικανό δεν δίστασε να επινοήσει τα τελευταία χρόνια μια νέα μορφή προσεγγίσεως και διαλόγου μ’ αυτό, μέσα στα πλαίσια του Διαθρησκειακού Οικουμενισμού και των Διαλόγων. Σε συνεννόηση με μουσουλμάνους αξιωματούχους, επεχείρησε να χρησιμοποιήσει την Παναγία μας ως «γέφυρα» για την εναρμόνιση του Ισλάμ με τον Παπισμό! Ναι, δυστυχώς ο αιρετικός Παπισμός, έφτασε στο σημείο να βεβηλώσει ακόμα και το ιερότατο πρόσωπο της Θεοτόκου, (το οποίο δείχνει να υπερτιμά), προκειμένου να διευκολύνει την προσέγγισή του με το Ισλάμ, όπως αυτό τουλάχιστον μπορούμε να συμπεράνουμε από πρόσφατο δημοσίευμα με τίτλο: «Παπισμός: Βλασφημίες χωρίς τέλος!», στο αγωνιστικό ιστολόγιο «Τρελογιάννης», (http://trelogiannis. blogspot.com /2021 /02/ blog-post_ 528.html) .  

Σύμφωνα με το δημοσίευμα«Το γεγονός ότι οι μουσουλμάνοι τρέφουν μεγάλη εκτίμηση στην Παναγία και πως το όνομά της αναφέρεται στο Κοράνι, καθώς και πως είναι η μοναδική γυναίκα που αναφέρεται στο ιερό βιβλίο του Ισλάμ, το γνωρίζαμε λίγο ως πολύ. Τώρα όμως η Ποντιφική Διεθνής Ακαδημία Marian (PAMI) προωθεί την Παναγία ως γέφυρα για το συνδυασμό του Ισλάμ και του Καθολικισμού μετά το σύμφωνο του Αμπού Ντάμπι μεταξύ του Πάπα Φραγκίσκου και του μεγάλου ιμάμη του al-Azhar Ahmed al-Tayyeb. Η ακαδημία Marian στη Ρώμη ξεκίνησε μια σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων διάρκειας 10 εβδομάδων με τίτλο “Μαρία, ένα μοντέλο πίστης και ζωής για τον Χριστιανισμό και το Ισλάμ” σε συνεργασία με το Μεγάλο Τζαμί της Ρώμης και το Ισλαμικό Πολιτιστικό Κέντρο της Ιταλίας. Με βάση την πεποίθησή του ότι η Μαρία είναι “Εβραία, Χριστιανή και μουσουλμάνα”, ο π. Gian Matteo Roggio, διοργανωτής της εκδήλωσης για την Παναγία, επιδιώκει να εμφανίσει την Θεοτόκο ως πρότυπο “ανοιχτών συνόρων” μεταξύ θρησκευτικών και πολυπολιτισμικών κόσμων. Η Μαρία απαντά “στους γενετικούς κώδικες του Ιουδαϊσμού, του Χριστιανισμού και του Ισλάμ”, ισχυρίζεται ο Ρότζιο, μέλος της θρησκευτικής τάξης των ιεραποστολών της Παναγίας της Λα Σαλέτ, γράφοντας στο περιοδικό Famiglia Cristiana»!  

Είναι φανερό πως από την ακραία πλάνη της «μαριολατρείας» ο αιρετικός Παπισμός έφτασε στο άλλο άκρο, να την κάμει …μουσουλμάνα! Το γιατί έφτασε σ’ αυτό το σημείο, να βεβηλώσει το ιερότατο πρόσωπο της Θεοτόκου, κάνοντάς την «γέφυρα» με το δαιμονικό Ισλάμ, εξηγεί ο ισλαμιστής ιστορικός Raymond Ibrahim, ο οποίος είπε στο Church Militant: «Αυτή η σειρά είναι μια ακόμη προσπάθεια να προσπαθήσει να πείσει τους Καθολικούς ότι το Ισλάμ είναι κάπως παρόμοιο με την πίστη τους». Ναι, δυστυχώς, με προπέτασμα την Παναγία, θέλει το Βατικανό να πείσει τους οπαδούς του ότι και το Ισλάμ είναι «θρησκεία του ιδίου Θεού», η πίστη της δεν διαφέρει ουσιαστικά από την «καθολική» πίστη, όταν στο βλάσφημο και δαιμονιώδες Κοράνι ο ενανθρωπίσας Θεός Λόγος αποκαλείται «λάσπη» και εξομοιώνεται με τον Αδάμ, επαναλαμβάνοντας την κακοδοξία του Αρείου χονδροειδώς! Άλλωστε αυτή η παραδοχή απηχεί μια από τις βασικές αρχές του Οικουμενισμού, η λεγόμενη αρχή του δογματικού πλουραλισμού, η οποία δέχεται ότι όλες οι θρησκείες είναι καλές, λατρεύουν το ίδιο Θεό και είναι διαφορετικοί δρόμοι αναγωγής σ’ Αυτόν!  

Σύμφωνα με το αποκαλυπτικό δημοσίευμα τα διαδικτυακά ισλαμο-παπικά  σεμινάρια, «θα τελειώσουν κατά τη διάρκεια του μήνα του Ραμαζανιού στην αίθουσα συνεδριάσεων του Μεγάλου Τζαμιού της Ρώμης. Ο Ρότζιο ελπίζει ότι η σειρά θα ολοκληρωθεί στο τζαμί μόλις πέσει ο ήλιος, με ένα γεύμα φιλίας και αδελφότητας ως απτό σύμφωνο για την υπηρεσία του κοινού καλού όλων. Αυτό, γράφει ο Roggio, υπακούει στην ‘κατανόηση της μεγάλης θεϊκής χάρης του εγγράφου του Αμπού Ντάμπι’. Οι σειρές διαλέξεων θα δοθούν από κοινού από Καθολικούς και Μουσουλμάνους ομιλητές, οι οποίοι θα επιδιώξουν ‘διάλογο, γνώση και συνεργασία’ σχετικά με θέματα όπως η ‘Μαρία, μια γυναίκα της πίστης’, καθώς και η προσευχή, η αγνότητα, η φιλοξενία, η μη βία, η μετάνοια, η νηστεία και η ιθαγένεια»! Είναι όντως απίστευτα τα όσα βλάσφημα και ασεβή τόλμησε να ξεστομίσει ο παπικός «ιερωμένος» για το πρόσωπο της Παναγίας, η οποία είναι για την Εκκλησία μας η «τιμιωτέρα των Χερουβίμ και ενδοξοτέρα ασυγκρίτως των Σεραφείμ» 

Στη συνέχεια το δημοσίευμα αποκαλύπτει και την «τιμή» που προσδίδει το Ισλάμ στην Θεοτόκο. Ιδού οι δαιμονικές αντιλήψεις γι’ Αυτήν: «… το Ισλάμ παρουσιάζει τη Μαρία, τη Μητέρα του Χριστού, ως “παντρεμένη” και πως “συνευρίσκεται” με τον Μωάμεθ στον παράδεισο, αποκάλυψε ο Ιμπραήμ. Σε ένα άρθρο για το περιοδικό Frontpage με τίτλο “Μωάμεθ και Παναγία” ο Ιμπραήμ ανέφερε ένα Χαντίθ (Ισλαμική κανονική παράδοση) όπου ο Μωάμεθ, ο προφήτης του Ισλάμ, δηλώνει: “Ο Αλλάχ θα με παντρέψει στον παράδεισο με την Μαρία, κόρη του Imran”. Επίσης ο πρώην αναπληρωτής υπουργός θρησκευτικών δωρεών της Αιγύπτου, Δρ. Salem Abdul Galil, δήλωσε ανοιχτά ότι μεταξύ άλλων βιβλικών γυναικών όπως η αδελφή του Μωυσή και η σύζυγος του Φαραώ, “προφήτης Μωάμεθ θα παντρευτεί την Παναγία στον παράδεισο».  

Ούτε το άγιο και άμωμο πρόσωπο της Θεοτόκου γλύτωσε από την  νοσηρή και δαιμονόπληκτη φαντασία του Μωάμεθ, ο οποίος είχε συγκεντρώσει ολόκληρο στρατό ερωμένων και μαζί τους την εννεάχρονη Αϊσά! Και βέβαια, ο δυστυχής εκείνος, και πεπλανημένος βεδουίνος έχει ίσως το «ελαφρυντικό» ότι δεν είχε φωτιστεί από το φως το Χριστού. Μπορεί να έχει το ελάχιστο ελαφρυντικό ο παπικός «ιερωμένος» Gian Matteo Roggio, ο οποίος θεωρεί την Παναγία ως «μουσουλμάνα» και δέχεται, εμμέσως, πλήν σαφώς, ότι είναι «παντρεμένη στον παράδεισο» με τον Μωάμεθ; Μπορεί να έχει το παραμικρό ελαφρυντικό, την ελάχιστη δικαιολογία η «εκκλησιαστική» του αρχή, το Βατικανό και προσωπικά ο «Πάπας» για τις βλάσφημες απόψεις του για την Παναγία Μητέρα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού;   

Περαίνοντας την ανακοίνωσή μας, μαζί με την φρίκη και τον αποτροπιασμό μας για την βεβήλωση της Παναγίας μας, θα θέλαμε να επισημάνουμε για πολλοστή φορά την πεποίθησή μας, ότι ο αιρετικός Παπισμός έχει αποβάλει και το τελευταίο ίχνος ιεροπρέπειας και σεβασμού των ιερών προσώπων της χριστιανικής πίστεως. Όλα έχουν τεθεί στο «βωμό» των πολιτικών και κοσμοκρατορικών επιδιώξεων του Βατικανούπροκειμένου να πραγματοποιηθεί ο στόχος του, που είναι η αναγνώριση του «Πάπα» ως του πρώτου παγκόσμιου θρησκευτικού ηγέτη. Είναι αποδεδειγμένο πια, (και μέσω επισήμων κειμένων), ότι ο Παπισμός στοχεύει να ηγηθεί της νέας θρησκευτικής πραγματικότητας, την οποία «σμιλεύει» η Νέα Τάξη Πραγμάτων, της εφιαλτικής Πανθρησκείας του ταχέως ερχομένου Αντιχρίστου! Στην υλοποίηση αυτού του ανίερου και δαιμονικού σχεδίου δεν δίστασε να μπλέξει και το ιερότατο Πρόσωπο της Θεοτόκου! Την εφιαλτική αυτή πραγματικότητα δυστυχώς αδυνατούν, ή δεν θέλουν, να διακρίνουν οι Ορθόδοξες εκκλησιαστικές ηγεσίες, οι οποίες απλά παρακολουθούν άφωνες τις εξελίξεις των γεγονότων.     

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών