Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΕΥΘΕΡΗΣ:ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Εγώ, η μητέρα μου, η αδελφή μου και η οικογένειά μας θέλουμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς όλους εσάς που σπεύσατε να μας εκφράσετε με οποιονδήποτε τρόπου τα θερμά σας λόγια για τον εκλιπόντα πατέρα μου Γιώργο Λευθέρη. Άφησε ζωηρό αποτύπωμα στη ζωή και ως καπετάνιος και ως ποιητής και ως οικογενειάρχης και ως άνθρωπος που ασχολήθηκε έντονα με τα κοινά μετά την επάνοδό του στην γενέτειρά του. Και όσο και αν τα τελευταία χρόνια η ασθένεια και το γήρας τον είχαν καταβάλει, απ’ ότι φαίνεται, δεν τον ξέχασαν οι άνθρωποι.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω το προσωπικό και την διεύθυνση του Νοσοκομείου Κυθήρων για την φροντίδα τους κατά την νοσηλεία του. Να τονίσω εδώ πόσο ευεργετικό είναι για τους ηλικιωμένους, τις οικογένειές τους αλλά και για όλους τους Κυθήριους το προνόμιο να έχουμε στα ολιγοπληθή Κύθηρα νοσοκομείο και γηροκομείο.
Μετά την θητεία του στην τοπική αυτοδιοίκηση ο πατέρας μου θήτευσε επί σειράς ετών και ως μέλος του ΔΣ του Κασιμάτειου Οίκου Ευγηρίας Κυθήρων . Όποιος αντί στεφάνου θα επιθυμούσε να ενισχύσει οικονομικά το σημαντικό για τα Κύθηρα αυτό ίδρυμα μπορεί να το κάνει μέσω του λογαριασμού στην Εθνική τράπεζα με αριθμό ΙΒΑΝ: GR 95 0110 4520 0000 4524 8001 922 αναγράφοντας το όνομά του ή επικοινωνώντας και με το ίδρυμα ( κ. Ματίνα Ανδρονίκου 2736033301)


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου