Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΜΑΡΔΕΝΚΑΣ: ¨ΟΛΑ ΑΝΑΠΟΔΑ¨


Λάβαμε πριν λίγο το παρακάτω κείμενο προς δημοσίευση από τον κ.Βαγγέλη Σμαρδένκα  

Δευτερα 26 Απριλη 2021

Τοποθεσια Ποταμος.

Αυτή την ημέρα βρέθηκα στο ποταμο για μια δουλειά δικη μου. Και εκεί που είχα λίγη ωρα χάζευα ( ως συνηθώς) στην πλατεία το δημοτικο κτήριο. Βαμμένο σενιαρισμένο. Χαρμα οφθαλμού. Πέφτει η  ματιά μου και στις σημαίες. Της Ευρωπαϊκής Ενωσης του δήμου – που δεν εχει αλλαχτεί ακόμα – δικαιολογημένα- και τέλος η Ελληνική σημαία. Εκεί κατι δεν μου πήγαινε καλα. Και τι ήταν αυτό;;; Η ΣΗΜΑΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ, Αν είναι δυνατο που λέει κι ενας γνωστος μου. Όταν κάποιοι οριονταν για το γκράφιτι στο διακοφτι με την σημασία – που ηταν και λάθος με μια λωριδα παραπάνω- δεν πρόσεξαν αυτό το λάθος;. Ελπίζω να το εχω δει μόνο εγω μην γίνουμε και ρεζίλι τώρα που ανοίγει ο τουρισμος.

Βαγγέλης Σμαρδένκας ( τσικνάρος)

Αρωνιάδικα Μαστοριάνικα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου