Α/Π Λακωνία [πρώην Ομόνοια, Ιουλία, Θεσσαλονίκη, Κέα]
Μια μάτια στο παρελθόν για τους νεοτερους και μια αναμνηση για τους παλιούς.. ξυπνάει μέσα απο της εικόνες φορτωμένες με χρονιά ιστορίας και χρώματα μιας άλλης εποχής.Ταξίδια που άφησαν εποχή.... και μας ταξιδευουν παλι εκει.......
Το δρομολόγιο που έκανε το 1922 ως ΚΕΑ – για την «Εθνική Ατμοπλοΐα» του Εμπειρίκου έχει εξαιρετικό ενδιαφέρων. Κάπως έτσι θα ήταν η ακτοπλοΐα αν είχε μείνει κάποιο μέρος της «Μεγάλης Ελλάδας» στην επικράτεια μας. Το ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα έκανε μια γραμμή Πειραιά-Τσεσμέ-Χίο-Μυτιλήνη-Αϊβαλί, τα πλοία της γραμμής της Λήμνου θα πήγαιναν και Ίμβρο-Δαρδανέλλια, και της Σάμου ως τη Νέα Έφεσο. Ως ΟΜΟΝΟΙΑ ήταν από τα πρώτα ακτοπλοϊκά που έφτασαν στο νεοσύστατο ελληνικό κράτος μαζί με το αδελφάκι του, το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΝ. Και τα δύο πρόσφεραν πολύτιμες υπηρεσίας για δεκαετίες, η πορεία του ΟΜΟΝΟΙΑ όμως ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Μετά από καιρό ταξίδεψε για την «Ατμοπλοΐα Ερμουπολέως», ως ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ως ΙΟΥΛΙΑ και ως ΚΕΑ για την «Εθνική Ατμοπλοΐα», μέχρι που το πήραν οι Μπιλίνης & Τσέγκας της «Λακωνικής Ατμοπλοΐας» και το ονόμασαν ΛΑΚΩΝΙΑ.
Ταξίδεψε μέχρι που το έπιασε το όριο ηλικίας του 1932 οπότε και υποχρεωτικά έδεσε. Το τέλος του ήρθε 2 χρόνια πιο μετά.
Μια μάτια στο παρελθόν για τους νεοτερους και μια αναμνηση για τους παλιούς.. ξυπνάει μέσα απο της εικόνες φορτωμένες με χρονιά ιστορίας και χρώματα μιας άλλης εποχής.Ταξίδια που άφησαν εποχή.... και μας ταξιδευουν παλι εκει.......
Το δρομολόγιο που έκανε το 1922 ως ΚΕΑ – για την «Εθνική Ατμοπλοΐα» του Εμπειρίκου έχει εξαιρετικό ενδιαφέρων. Κάπως έτσι θα ήταν η ακτοπλοΐα αν είχε μείνει κάποιο μέρος της «Μεγάλης Ελλάδας» στην επικράτεια μας. Το ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα έκανε μια γραμμή Πειραιά-Τσεσμέ-Χίο-Μυτιλήνη-Αϊβαλί, τα πλοία της γραμμής της Λήμνου θα πήγαιναν και Ίμβρο-Δαρδανέλλια, και της Σάμου ως τη Νέα Έφεσο. Ως ΟΜΟΝΟΙΑ ήταν από τα πρώτα ακτοπλοϊκά που έφτασαν στο νεοσύστατο ελληνικό κράτος μαζί με το αδελφάκι του, το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΝ. Και τα δύο πρόσφεραν πολύτιμες υπηρεσίας για δεκαετίες, η πορεία του ΟΜΟΝΟΙΑ όμως ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Μετά από καιρό ταξίδεψε για την «Ατμοπλοΐα Ερμουπολέως», ως ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ως ΙΟΥΛΙΑ και ως ΚΕΑ για την «Εθνική Ατμοπλοΐα», μέχρι που το πήραν οι Μπιλίνης & Τσέγκας της «Λακωνικής Ατμοπλοΐας» και το ονόμασαν ΛΑΚΩΝΙΑ.
Ταξίδεψε μέχρι που το έπιασε το όριο ηλικίας του 1932 οπότε και υποχρεωτικά έδεσε. Το τέλος του ήρθε 2 χρόνια πιο μετά.