Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την EDPR



Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε η ΔΕΗ Ανανεώσιμες με την EDPR. Οι δύο πλευρές θα επιδιώξουν μέσω της συνεργασίας τους να αναπτύξουν έργα ΑΠΕ τουλάχιστον 400 MW.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΕΗ

"Στο πλαίσιο της ευρύτερης στροφής του ομίλου ΔΕΗ στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η ΔΕΗ, μέσω της θυγατρικής της ΔΕΗ Ανανεώσιμες, υπέγραψε Μνημόνιο κατανόησης (MoU) με την EDP Renewables.

Η EDPR, θυγατρική εταιρεία της Energias de Portugal, S.A (EDP), κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Σύμφωνα με το MoU, τα δύο μέρη θα εξετάσουν τις δυνατότητες της μεταξύ τους συνεργασίας με στόχο την κατασκευή και ανάπτυξη έργων ΑΠΕ στην Ελλάδα. 


Η ανάπτυξη των έργων θα γίνει σύμφωνα με τις εταιρικές πρακτικές του κάθε μέρους με βάση τη βέλτιστη δομή συνεργασίας και το καταλληλότερο επιχειρηματικό μοντέλο.

 Με βάση τους φιλόδοξους στόχους της Ελληνικής Κυβέρνησης για αύξηση της συμμετοχής των ΑΠΕ στο ενεργειακό μίγμα της χώρας, οι δύο πλευρές θα επιδιώξουν, μέσω της συνεργασίας τους, να αναπτύξουν έργα ΑΠΕ τουλάχιστον 400 MW".
 energypress.gr

«Κατάθεση Ερώτησης για την υπογειοποίηση των γραμμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από το Ν. Φάληρο στον Πειραιά»


ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ
 Βουλευτής Α ́ Πειραιώς και Νήσων-ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 Πειραιάς, 11/02/2020 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ«Κατάθεση Ερώτησης για την υπογειοποίηση των γραμμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από το Ν. Φάληρο στον Πειραιά» 
Ο Βουλευτής Α' Πειραιώς και Νήσων Νικόλαος Μανωλάκος,κατέθεσε σήμερα 11/02/2020Ερώτηση,στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου,με θέμα«την υπογειοποίηση των γραμμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από το Ν. Φάληρο στον Πειραιά». 
Στην Ερώτηση που απευθύνεται τόσο στον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων όσο στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών,ο Βουλευτής ρωτά αν αναμένεται η υπογειοποίηση των γραμμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από το Ν. Φάληρο στον Πειραιά, να συμπεριληφθεί στην τελευταία αναθεώρηση του ΕΣΠΑ2014 -2020. 
Το εν λόγω έργο μετρά πάνω από δέκα χρόνια σε επίπεδο εξαγγελιών, με μια μελέτη που έχει ήδη εκπονηθεί,οι περιβαλλοντικοί όροι της οποίας ωστόσο, ισχύουν έως το 2022,ενώ το μεγάλο «αγκάθι» υπήρξε τόσο η χρηματοδότησή του,όσο και η πολιτική απόφαση υλοποίησής του.Σε περίπτωση ολοκλήρωσής του,αφενός θα λυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Πειραιά ενώ αφετέρου,θα ευνοηθεί η αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής και της λειτουργίας της πόλης σε μια περίοδο που ο Πειραιάς αναβαθμίζεται. 
Ακολουθεί το κείμενο τηςΕρώτησηςΗ υπογειοποίηση της γραμμής 1 των ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως και τον Πειραιά, με κατασκευή νέου σταθμού στο ύψος του παλιού εργοστασίου του Κεράνη, αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που ταλαιπωρούν εδώ και χρόνια τον Πειραιά.Πρόκειται για ένα έργο το οποίο μετρά πάνω από δέκα χρόνια σε επίπεδο εξαγγελιών, με μια μελέτη που έχει ήδη εκπονηθεί,οι περιβαλλοντικοί όροι της οποίας ωστόσο, ισχύουν έως το 2022, ενώ το μεγάλο «αγκάθι» υπήρξε τόσο η χρηματοδότησή του, όσο και η πολιτική απόφαση υλοποίησής του. Σύμφωνα με πληροφορίες, εκτιμάται ότι το έργο θα κοστίσει περίπου 70-80 εκ. ευρώ, ενώ, με την υλοποίησή του θα μπορούσε να «απελευθερωθεί» μία μεγάλη περιοχή για αξιοποίηση στον αστικό ιστό του Πειραιά.
2Η υπογειοποίηση της γραμμής και η κατασκευή του σταθμού, εκτός της αναβάθμισης του σιδηροδρομικού τμήματος και της άρσης των ζητημάτων λειτουργικότητας, εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας στην κίνηση του επιβατικού κοινού που υπάρχουν στο συγκεκριμένο τμήμα, θα δώσει τη δυνατότητα υλοποίησης μιας μείζονος ανάπλασης του περιβάλλοντος της περιοχής διότι:δημιουργείται εύκολη πρόσβαση στο αρχαιολογικό πάρκο που αναπτύσσεται πλησίον της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή του νέου σταθμούαποφορτίζεται τόσο η κυκλοφοριακή κίνηση όσο και η επιβατική κίνηση του τερματικού σταθμού «ΠΕΙΡΑΙΑΣ» λόγω της λειτουργίας νέου σταθμού στο ύψος του εργοστασίου «ΚΕΡΑΝΗΣ».δημιουργείται μία νέα πύλη εισόδου στο κέντρο της πόλης του Πειραιά και αποφορτίζει τον τερματικό σταθμό καιδίνεται η δυνατότητα κατάργησης της γέφυρας Κεράνη και αντικατάστασής της με υπόγεια διάβαση εντός του σταθμού, διαχωρίζοντας έτσι την κίνηση των πεζών από τα οχήματα. Η ενέργεια αυτή σε συνδυασμό με την «απελευθέρωση» του χώρου που καταλαμβάνει σήμερα η σιδηροδρομική γραμμή (περίπου 10 στρέμματα), δίνει τη δυνατότητα εφαρμογής ενός ευρύτερου σχεδιασμού Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, πάντα σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς (Δήμος, Περιφέρεια), ώστε το τελικό αποτέλεσμα να εξυπηρετεί στο μέγιστο το δικαίωμα στην κινητικότηταμε σεβασμό στο περιβάλλον, την πολιτιστική ζωή, τους κοινωνικούς-θεσμικούς και οικονομικούς παράγοντες. 
Η υπογειοποίηση της γραμμής περιληπτικά, θα απελευθερώσει το υπάρχον οδικό δίκτυο, θα γίνει πιο λειτουργικό και θα δημιουργήσει, συνδυαστικά με άλλες παρεμβάσεις, τις συνθήκες για την αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής και της λειτουργίας της πόλης σε μια περίοδο που ο Πειραιάς αναπτύσσεται. Το συγκεκριμένο έργο, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, έχει κυρίως παγώσει λόγω της έλλειψης διαθέσιμων οικονομικών κονδυλίων, παρόλα αυτά, υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα από το ΕΣΠΑ 2014-2020, τα οποία και θα πρέπει να έχουν απορροφηθεί μέχρι το 2023 τόσο στον τομέα των μεταφορών όσο και στον τομέα του περιβάλλοντος.Η ένταξη νέων έργων στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο, αποτελεί αγώνα εναντίον του χρόνου, δεδομένου ότι οι επενδύσεις που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ πρέπει να ολοκληρωθούν έως το τέλος του 2023. Με το μέσο χρόνο υλοποίησης δημοσίων έργων στην Ελλάδα από το στάδιο της μελέτης έως την ολοκλήρωση της κατασκευής να ανέρχεται σε 90 μήνες, οι επενδύσεις σε υποδομές έχουν εξελιχθεί σε άκρως προβληματική διαδικασία για την οποία μάλιστα θα πρέπει να κινηθούμε ταχύτατα.Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάσθε κ. Υπουργέ:Προτίθεστε, κατά την τελευταία αναθεώρηση του ΕΣΠΑ 2014 -2020, να συμπεριλάβετε σε αυτήν, την υπογειοποίηση των γραμμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από το Ν. Φάληρο στον Πειραιά, δεδομένου μάλιστα ότι το έργο αυτό είναι ώριμο με εκπονημένη μελέτη, οι περιβαλλοντικοί όροι της οποίας ωστόσο, ισχύουν έως το 2022 και για το οποίο το μόνο που απομένει είναι να βρεθούν τα χρήματα για την κατασκευή του;Ο Ερωτών Βουλευτής,Νικόλαος Μανωλάκος Βουλευτής Α ́ Πειραιώς και Νήσων Ν.Δ

4 ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΗ ¨ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ¨ΣΤΟΥΣ ΑΓ.ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΒΟΙΩΝ

4 ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΗ ¨ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ¨ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΒΟΙΩΝ
___________________________________________________
Τσικνοπέμπτη              20 Φεβρουαρίου
Κυριακή της αποκριάς 23 Φεβρουαρίου
Κυριακή της αποκριάς 1η Μαρτίου
Γιορτή της γυναίκας     8 Μαρτίου 
_____________________________________________________
4 Μοναδικά βράδια γεμάτα μουσική και διασκέδαση από το μουσικό τρίδυμο ¨ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ¨
Με την εξαιρετική Ματούλα Λέκα στο τραγούδι
Τον Μπάμπη Αρώνη στο μπουζούκι
Και τον Νίκο Σαλέα στην κιθάρα  
ΕΚΛΕΚΤΗ ΚΟΥΖΙΝΑ με πολλά λαχταριστά ψητά στα κάρβουνα και ότι άλλο τραβάει η όρεξη σας !!!
τηλ ρεζερβέ 2734047041

Αντιπύραρχος ο διοικητής της ΠΥ Γυθείου Κ. Γραφάκος


Με νεότερες αποφάσεις του Πρωτοβάθμιου Ανώτατου Συμβουλίου, του Ανώτερου Συμβουλίου και του Συμβουλίου Μεταθέσεων Αξιωματικών του Πυροσβεστικού Σώματος προάγεται από Επιπυραγός σε Αντιπύραρχο ο διοικητής Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Γυθείου Κωνσταντίνος Γραφάκος (φωτο). Ο έμπειρος και ικανός αξιωματικός, που έχει επιδείξει πλούσιο υπηρεσιακό και κοινωνικό έργο, αναμένεται να παραμείνει επικεφαλής στην Υπηρεσία του Γυθείου.
Επίσης, προάγονται σε Αντυπυράρχους οι παρακάτω Επιπυραγοί Γενικών Καθηκόντων που υπηρετούν στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Σπάρτης:
- Χρήστος Νικολέτος
- Νικόλαος Πρίμπας
- Παναγιώτης Σοφός

Δεν έχει διευκρινιστεί εάν οι παραπάνω αξιωματικοί θα συνεχίσουν να υπηρετούν στην ΠΥ Σπάρτης ή θα μετατεθούν σε άλλη Υπηρεσία.

lakonikos.gr