Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Κ.Υ.ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΒΟΙΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Κ.Υ.ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΒΟΙΩΝ

Για την διασφάλιση της υγείας όλων των συμπολιτών μας και
προκειμένου να εξασφαλισθεί η συνέχεια της φαρμακευτικής
αγωγής που λαμβάνουν ,για χρόνιες παθήσεις,παρακαλώ, όπως
επικοινωνείτε με τούς Ιατρούς του Κ.Υ. στα τηλέφωνα
27340-22222 και 27340-22500 δίνοντας το ΑΜΚΑ σας ως και τα
φάρμακα που λαμβάνετε χρονίως και μετά θα παραλαμβάνετε
τις συνταγές σας από την είσοδο του Κ.Υ.
Ευχαριστώ
Από την Δ/νση του Κ.Υ.

 Ιωαννης Μιχαλετος

Απάντηση στον κ. Κοσμά Μεγαλοκονόμο


κ. Κοσμά,θα μπω κατευθείαν στο θέμα: 

1.η προσφώνηση «αντιοικουμενιστής»δεν τοποθετήθηκε από εμένα στην επικεφαλίδα της ανάρτησης. Νομίζω είναι προφανές.Γιατί το χρησιμοποιείτε εναντίον μου;Για εντυπώσεις ίσως; 

2.δεν αναφέρθηκα κατά λέξη σε «ανθρώπους αιρετι-κούς», αλλά σε προτεσταντικές παραφυάδες, και αυτό λόγω του τρόπου της λειτουργίας του.
  
3.Δεν έχω ακούσει για το «σχηματικό Αλάθητο του Πάπα». Πάντως αν εννοείται σχισματικό (αντί του λάθους«σχηματικό»), θα έπρεπε να γνωρίζεται ότι ο παπισμός είναι αίρεση και όχι σχίσμα και ότι ο Πάπας διεκδικεί στα λεγόμενα του,όταν δηλ. αποφαίνεται , το «Αλάθητο». Το ότι δηλ. ποτέ δεν κάνει λάθος.

 4.Που φαίνεται η αίρεση που εισάγω κατά τα λεγόμενά σας στο κείμενό μου; Που μιλώ για Αλάθητο;Που φαίνεται ότι ο εγκέφαλος μου είναι ο μόνος που δύναται< ; 

5.Γιατί είστε τόσο πεπεισμένος ότι η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ορθοτομεί;Ρωτήθηκαν όλοι οι Αρχιερείς; Όχι. Για ένα τόσο σημαντικό θέμα δεν θα έπρεπε να συνεδριάσουν όλοι οι Αρχιερείς;  
Η απόφασή τους(λάθος κατά την γνώμη μου) βγήκε αβίαστα;χωρίς καμία πίεση; Μπορεί μια διαρκής Ιερά σύνοδος να διεκδικεί το Αλάθητο; Θεωρείτε ότι ορθοτομεί όταν φιμώνει τους ίδιους τους Αρχιερείς, Ιερείς κ.α.; 
Πότε έχουν ακουστεί αυτά; Επιστήμονας και Ιστορικός είστε,γνωρίζετε σίγουρα την λέξη έρευνα.

6.Για τους εναπομείναντες χριστιανούς είναι ξεκάθαρο ότι μιλώ για τους ελάχιστους που έρχονται εκεί στον Ναό (5-6 άτομα). Χωρίς να εξαιρώ αυτούς που είναι στα σπίτια τους για λόγους γενικότερης προφύλαξης, και καλά κάνουν
Το γράφω, για να δείξω,σε αυτούς που δεν γνωρίζουν τι πάει να πει Εκκλησία ή που μας κατηγορούν για συγχρωτισμό, ότι δεν υπάρχει συγχρωτισμός(είμαστε 5-8 άτομα σε 160 m2, δηλαδή οι μισοί από ότι προβλέπετε-1 ανα 10 τετραγωνικά-και με αντισηπτικά και στις δύο εισόδους και με 2 μέτρα ασφάλεια ο καθένας). Γιατί το διαστρεβλώνετε ηθελημένα εναντίον μου; 
Το ότι έγραψα πάνω πάνω ότι εφημερεύω για όλους,δεν το είδατε; 
Γιατί κάποιες ηλικιωμένες κυρίες στον Ποταμό, μου στέλνουν ονόματα για μνημόνευση;  
Γιατί παρηγορούνται όταν ακούν την καμπάνα; 
Γιατί κάποιοι αναπαύονται όταν γνωρίζουν ότι ο παπα-Παύλος τους μνημονεύει αρκετή ώρα στην προσκομιδή; 
Είστε τόσο σίγουρος ότι ξεχωρίζω τους ενορίτες;  
Λυπάμαι πολύ για τις συκοφαντίες σας,και πιστεύω ότι οι ίδιοι οι Ποταμίτες γνωρίζουν πολύ καλά όλοι, μα όλοι, ποιος είναι ο παπα-Παύλος και αν όντως ξεχωρίζει τους ανθρώπους.
Σας δικαιολογώ όμως,γιατί απουσιάζεται από τον Ποταμό.
  
7.«σαν άνθρωπος που έχω αποτρέψει τον θάνατο», Μήπως σφετερίζεστε δουλεία Άλλου; Για αυτό ακριβώς όμως,και δεν καταλάβατε την πρόταση μου. κ. Κοσμά στο δρόμο
ενδέχεται να γίνει κάποιο τροχαίο. Αυτός που αύριο θα κυκλοφορήσει στον δρόμο πάει να πει ότι έχει τάσεις αυτοκτονίας, άρα κακώς βγήκε στον δρόμο; 

Κάποιος γνωρίζει ότι υπάρχει ο ιός της γρίπης (γνωρίζετε ότι οι θάνατοι φέτος του ιού της γρίπης είναι περισσότεροι από τον Κορωνοϊό,προς το παρόν), το ότι βγήκε από το σπίτι του, λοιπόν και ότι κόλλησε και πέθανε, θεωρείται αυτοκτονία; 
Μου παρέδωσε χθες η courier το ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου μου,το ότι το παρέλαβα είναι αυτοκτονία;
Στο ότι λειτουργώ, κοινωνώ και καταλύω το Άγιο Ποτήριο, είναι αυτοκτονία;  
Στο ότι ψωνίζω για την πολυμελή οικογένεια μου, όπως όλοι μας,τα προς το ζήν είναι αυτοκτονία; 
Αν αυτό πιστεύετε κάτι σας λείπει. Βρείτε το.  
Είναι αδύνατον άνθρωπος οξυδερκής και της ηλικίας σας μάλιστα,να με κατηγορεί ότι κηρύττω ότι«ο Ιησούς αρέσκεται σε ανθρωποθυσίες»; 
Επιεικώς, αχαρακτήριστο.

8.η εκτίμηση σας στο πρόσωπο μου είναι πασιφανής από όλο το άρθρο σας. Μην υποτιμάται σας παρακαλώ τους αναγνώστες του άρθρου σας.Στην διάθεσή σας για όποια περαιτέρω διευκρίνιση. 

                                                               παπα-Παύλο ςΚαλλίκας

Ο Όσιος Γεώργιος εν Μαλεώ έζησε αρκετά χρόνια μοναχικής ζωής στον Καβομαλιά...

 

Ο Όσιος Γεώργιος εν Μαλεώ έζησε αρκετά χρόνια μοναχικής ζωής στον Καβομαλιά... 

Οδοιπορικό στα Ιερά Μονοπάτια του Καβομαλιά ADELIN 107,3 FM ΚΥΘΗΡΑ

VIDEO ADELIN WEB TV




 Μονή Aγίου Γεωργίου εν Μαλεώ
Η μονή και τα οικοδομήματα που την αποτελούν ιδρύθηκαν μεταξύ 13ου και 14ου αιώνος. Από τους τρεις ναούς ο ένας βρίσκεται βόρεια ψηλότερα από τους άλλους, τιμάται στο όνομα των Αγίων Τεσσεράκοντα Μαρτύρων και είναι ερειπωμένος. 
Στα βόρεια αυτού του ναού υπάρχει το Καθολικό της μονής που αποτελείται από έναν επιμήκη ναό και ανήκει στις μονόκλιτες θολωτές βασιλικές. Στη βορινή πλευρά του τοίχου του ιερού, υπάρχει πόρτα που οδηγεί σε παρεκκλήσι.
Οι τοιχογραφίες είναι πολύ σκοτεινές και τα μάτια των Αγίων έχουν καταστραφεί πιθανόν από πειρατές.
Ο Όσιος Γεώργιος εν Μαλεώ έζησε αρκετά χρόνια μοναχικής ζωής στον Καβομαλιά.

https://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/

















Παρατείνεται ο περιορισμός κυκλοφορίας έως και τις 27 Απριλίου



Για αποφασιστικότητα που έχει δείξει η ελληνική κοινωνία τις τελευταίες εβδομάδες μίλησε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς. 
Όπως είπε ο ίδιος χρειάζεται να τηρούμε τα μέτρα με την ίδια επιμονή ,την ίδια επιμονή αλλά και το ίδιο πείσμα.

Ο Νίκος Χαρδαλιάς ανακοίνωσε παράλληλα την παράταση της απαγόρευση της κυκλοφορίας έως τις 27 Απριλίου. 

Παπα-Παύλος Καλλίκας:Απάντηση σε σχόλιο του φίλου μου Μάνου στο facebook στην ανάρτηση "ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ..."


Αγαπητέ Μάνο,με αφορμή το σχόλιο σου:

 Manos TrifyllisΟι αναρτήσεις του άφρονος παπά του Ποταμού αποτελούν αίρεση και δεν έχουν καμία σχέση με τις Χριστιανικές ιδέες. Ο Ποταμός έχει μακρά ιστορία δημοκρατίας και πολιτισμού για να αμαυρωθεί από αυτό το παιδάριον που κάνει τον ήρωα».

 θα ήθελα κατ ́ αρχήν, πολύ να σε ευχαριστήσω, που παρά τον φόρτο της εργασίας σου σπατάλησες τον χρόνο σου για την αφεντιά μου, γράφοντας αυτό το υπέροχο και πυκνό σχόλιο σου. Θέλω να ξέρεις ότι σε εκτιμώ βαθύτατα και ως επαγγελματία και ως άνθρωπο και νομίζω ότι αυτό είναι πανθομολογούμενο στο νησί μας, οπότε δεν λέω κάτι καινούριο ή κάποια κολακεία. Συμφωνώ σε όλα μαζί σου μέχρι κεραίας.Πιο αναλυτικά:

 1.Κατ αρχήν με δέχεσαι ως παπά.Αυτό όντως είμαι, και σε ευχαριστώ που μου το αναγνωρίζεις. Άλλωστε κάθε φορά μου μιλάς στον πληθυντικό, παρότι σε έχω παρακαλέσει πολλές φορές για το αντίθετο και το έχεις αρνηθεί.

2.Με χαρακτηρίζεις άφρων. Απόλυτα πετυχημένος χαρακτηρισμός. Πράγματι μόνο ένας άφρων (τρελός), στις δύσκολές μέρες αυτές, θα στεκόταν στις επάλξεις του λειτουργήματός του(υπάρχουν και άλλοι όμως, όπως και εσύ και οι γιατροί μας που συνεχίζουν με κίνδυνο προσωπικό να υπηρετούν τις ανάγκες του νησιού). Αλλά αυτό είναι,όπως και εσύ νομίζω παραδέχεσαι, υποχρέωσή μας.Δεν ζητώ προσωπικά από κανέναν να μου το αναγνωρίσει. 

3.Χαίρομαι που παραδέχεσαι ότι οι αναρτήσεις μου είναι αιρετικές. Πράγματι, συγκρινόμενες με το ανακοινωθέν της Ι. Συνόδου είναι αιρετικές και αναρχικές.Καθότι, το συγκεκριμένο ανακοινωθέν παρουσιάζει «ατράνταχτα» (sic)θεολογικά επιχειρήματα που θα αναιρούνταν όμως, και από έναν πρωτοετή φοιτητή της Θεολογίας. (π.χ. το «εσφραγισμένου του μνήματος» που ψέλνουμε εδώ και αιώνες δεν γνωρίζαμε ότι δικαιολογεί ότι η Εκκλησία μπορεί να λειτουργήσει με σφραγισμένες τις πόρτες της!!! (τουλάχιστον, δεν έχει ξαναγραφεί στην θεολογική γραμματεία, ούτε έχει χρησιμο-ποιηθεί ποτέ σαν επιχείρημα). Συγχώρα με αν σε βάζω σε μονοπάτια, που δεν γνωρίζεις. Δεν έχω την απαίτηση αυτή, όπως και εσύ δεν θα είχες την απαίτηση από μένα να γνωρίζω πέρα από την ασπιρίνη (και αυτό όχι στην ουσία της) τα άλλα φάρμακα που έχεις στο φαρμακείο σου. Για αυτό και σε δικαιολογώ πλήρως και για τον χαρακτηρισμό περί χριστιανικών Ιδεών, καθότι ο χριστιανισμός δεν είναι ιδεολογία, αλλά βίωμα.

4.Δεν είναι υπερβολή, και μιλώ ειλικρινά, και για το χαρακτηρισμό που μου προσδίδεις ως παιδάριον (μικρό παιδάκι). Εύχομαι όντως να γίνω ως παιδάριον.Χαίρομαι που το ακούω από εσένα διότι δείχνει ότι γνωρίζεις τα λόγια του Χριστού μας, «Aλήθεια σας λέγω, αν δεν αλλάξετε και δεν γίνετε σαν τα παιδιά, δε θα μπείτε στη Βασιλεία των ουρανών.» (Ματθ. 18,3)  

5.Όντως, η νυχθημερόν παρουσία μου στον Ποταμό με τα κατάμαυρα ράσαμου, αμαυρώνει κάπως την εικόνα του Ποταμού. Μα για αυτό δεν μπορώ να κάνω κάτι. Είναι η τιμημένη στολή μας, όπως για σένα είναι τιμημένη η λευκή στολή του Φαρμακοποιού.

6.Ο Ποταμός έχει ήδη έναν ήρωα στην πλατεία του με τον ανδριάντα του, νομίζω είναι αρκετός προς το παρόν, αλλά και μακάρι να βγάλει και άλλους ήρωες ο Ποταμός. Συγγνώμη αν κάποιοι κάκιστα δίνουν την εικόνα ότι κάνω τον ήρωα.  Προσωπικά σου λέω, συμφωνώ και σε αυτό μαζί σου απόλυτα, δεν είμαι ήρωας, ούτε έχω δώσει τέτοιο δικαίωμα σε κανένα για να το υποστηρίζει. Ο χαρακτηρισμός χαμάλιμου ταιριάζει πολύ καλύτερα και είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα. 

7.Τέλος, για την ιστορία της Δημοκρατίας και του Πολιτισμού που αναφέρεις, να σημειώσω ότι διαβάζω τα άρθρα σου περί δημοκρατίας και ελευθερίας, που κατά καιρούς δημοσιεύεις στον τύπο. Είναι υπέροχα και δίκαια. Μα, για αυτόν ακριβώς τον λόγο, θα περίμενα και συγγνώμη για την υπόδειξη,να στηλιτεύσεις την αντισυνταγματικότητα (και κατά το Ελληνικό Σύνταγμα αλλά και κατά το Διεθνές ανθρώπινο Δίκαιο) των μέτρων της Πολιτείας αλλά και της Εκκλησίας (της Ιεραρχίας), που παραβιάζουν κατάφορα την ελευθερία των πολιτών και των Λειτουργών της με το χαρακτηριστικό μέτρο της πλήρους αναστολής παντού και κυρίως και στοχευμένα των Ιεροπραξιών και του ρόλου της Εκκλησίας. Σε παραπέμπω σε άρθρα έγκριτων νομικών που δεν έτυχε ίσως να δείς.

 https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/36251-problimata-tis-apo-1420-apofasis-tis-diarkous-ieras-sunodou

και https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/36056-i-upourgiki-apofasi-gia-apagoreusi-leitourgion-einai-akuri-anupostasi-kai-antisuntagmatiki 

Τέλος, αγαπητέ μου Μάνο, αν παρόλα τα παραπάνω που διευκρινίζω, νομίζεις εσύ και οι άλλοι σχολιαστές, αλλά και τυχόν άλλοι, ότι αμαυρώνω τόσο πολύ την εικόνα του Ποταμού, της ιστορίας του, της δημοκρατίας του, και του πολιτισμού του τόπου, θα χαρώ να σε βοηθήσω και εγώ προσωπικά με κάποιο τρόπο να το «διορθώσουμε». 
Αν όντως, η Ενορία κρίνει με σοβαρά θεολογικά επιχειρήματα ότι δεν έχω χριστιανική γραφή ή με νομικά επιχειρήματα ότι δεν είμαι σωστός υπάλληλος, αν φανεί κάτι τέτοιο λέω, να συντάξουμε μαζί το κατηγορητήριο μου και να προχωρήσουμε τις διαδικασίες αποπομπής μου, ως μη έχων πλέον εργασία ως παπάς στον Ποταμό. 
Λυπάμαι αλλά, παρ’ ότι σε αγαπώ πολύ το μόνο που δεν μπορώ να κάνω για σένα αλλά και για κανέναν άνθρωπο πάνω στην γή είναι να σταματήσω να είμαι παπάς και να σταματήσω να εφημερεύω για όλους.Σε ευχαριστώ για την αφορμή που μου έδωσες και τον χρόνο σου.

 Με εκτίμηση 
ο πάντα φίλος σου,παπα-Παύλος Καλλίκας