Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

ΚΟΣΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΚΟΝΟΜΟΣ.Καταθέτω κάποιες σκέψεις και προτάσεις.


Για τη σύσκεψη με θέμα την Αγία Πελαγία που θα γίνει Δευτέρα στις 30 / 9 / 2019. Καλό θα ήταν να είμαστε όλοι. Δεδομένου ότι θα απουσιάζω καταθέτω κάποιες σκέψεις και προτάσεις.
Γενικά: Η Αγία Πελαγία είναι ο μεγαλύτερος κατοικημένος χώρος των Κυθήρων. Το σχέδιο πόλεως, βάσει του οποίου δομείτε, είναι εκτεταμένο και τμήμα αυτού μόνο έχει οικοδομηθεί. Έχει τους περισσότερους μόνιμους κατοίκους από κάθε άλλο χωριό του νησιού και το καλοκαίρι φιλοξενεί περισσότερους επισκέπτες από κάθε άλλο. Όμως οι υποδομές της δεν είναι ανάλογες με όσα έχουν γίνει σε άλλα χωριά, παρόλο που και ο κρατικός μηχανισμός, με τους φόρους αλλά και ο Δήμος, με τα δημοτικά τέλη, έχουν εισπράξει από την Αγία Πελαγία τα περισσότερα από κάθε άλλο μέρος των Κυθήρων. Το δίκαιο είναι και η Αγία Πελαγία να λαμβάνει τα ποσά που τις αναλογούν, τη στιγμή μάλιστα που υπολείπεται υποδομών. Για να αναπτυχθεί η Αγία Πελαγία θα πρέπει οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του τόπου με επιμονή και μεθοδικότητα να προβάλλουν κατά προτεραιότητα τα έργα που οφείλουν να γίνουν. Απαραίτητη επικουρία θα πρέπει να έχουν από δραστήριο Εκπολιτιστικό Εξωραϊστικό Σύλλογο, από ισχυρό και μονοιασμένο Επαγγελματικό Σύλλογο και από δυνατό εθελοντικό «κίνημα». «Συν Αθηνά και χείρα κίνει». Μη το ξεχνάμε αυτό για να μην είμαστε έρμαια της μοίρας. Τότε και ιδιώτες χρηματοδότες θα βρεθούν να συντρέξουν ομαδικά αιτήματα για κάποια έργα και οι δημόσιες υπηρεσίες θα ενεργοποιηθούν και θα ενεργήσουν.
Γενικά αιτήματα: Η Αγία Πελαγία ως ο κυριότερος τουριστικός προορισμός τουλάχιστο στον τομέα της διαμονής, πρέπει να πρωτοστατεί σε γενικά αιτήματα, που αφορούν όλο το νησί, ώστε να αυξάνεται η θελκτικότητα του νησιού ως τουριστικός προορισμός. Μερικά από αυτά είναι γνωστά και άλλα άμεσα υλοποιήσιμα. α’) Επέκταση του αεροδιαδρόμου. β’) Συντήρηση της γέφυρας του Διιακοφτιού. γ’) Ολοκλήρωση του δρόμου Νεάπολης – Μονεμβάσιας. δ’) Σηματοδότηση του δρόμου σε ενδεδειγμένα σημεία από τη Σπάρτη και μετά, με τις ανάλογες ενδείξεις. «Νεάπολη – πλοίο για Κύθηρα» και «Γύθειο – πλοίο για Κύθηρα». ε’) Η απαγόρευση των βαρίων οχημάτων (Πούλμαν, νταλίκες και λοιπά φορτηγά) να αναχωρούν από το Διακόφτι πριν κενωθεί το πλοίο από τα επιβατηγά αυτοκίνητα. Αυτό επιβάλλεται για λόγους ασφαλείας, όπως ακριβώς γίνεται στις Εθνικές οδούς σε ημέρες εξόδου.
Αιτήματα για την Αγία Πελαγία: α΄) Αποχέτευση και βιολογικός καθαρισμός. β’) Επάρκεια νερού. Η εξασφάλιση πρέπει να γίνει αφού μελετηθούν και εντοπιστούν τα υπόγεια ύδατα που ρέουν και χάνονται στη θάλασσα. Πέριξ της Αγίας Πελαγίας υπάρχουν ενδείξεις ότι αφθονούν. Η αφαλάτωση αποδίδει υποδεέστερης ποιότητας νερού και πιο ακριβό. Οι γεωτρήσεις χρόνια τώρα αποδίδουν και αν προστεθούν κι άλλες θα «σωθούν» νερά που πάνε στη θάλασσα. Καλύτερα να πάρουμε το νερό πριν πάει στη θάλασσα, παρά να το πάρουμε πίσω αφού γίνει θάλασσα. γ’) Διαμόρφωση του παραλιακού μετώπου, με οριοθέτηση δυο τουλάχιστον πάρκινγκ στις δύο εισόδους. δ’) Υλοποίηση περιφερειακού δρόμου του σχεδίου πόλεως, ώστε να μπορεί το καλοκαίρι κάποιες ώρες να πεζοδρομείτε ο παραθαλάσσιος δρόμος. ε΄) Το τελωνείο της Αγίας Πελαγίας βρίσκεται σε άθλια κατάσταση λόγω μη χρησιμοποίησής του και λόγω του μεγάλου σεισμού που προκάλεσε ρηγματώσεις. Σε όλη την Ελλάδα πολλά Τελωνεία της Ελλάδας έχουν αχρηστευθεί και για να αποφευχθεί η κατάρρευσή τους έχουν παραχωρηθεί στους δήμους για μεγάλο χρονικό διάστημα (100 ετών). Κάτι παρόμοιο πρέπει να γίνει και για της Αγίας Πελαγίας. Κατά καιρούς πέφτουν από τους εξωτερικούς τοίχους μεγάλα κομμάτια από μπετόν και έτσι τίθεται σε κίνδυνο ακόμα και η ζωής περαστικών, δεδομένου ότι βρίσκεται σε κεντρικό σημείο. Είναι άτοπο να ωραιοποιηθεί η γύρω περιοχή με την ολοκλήρωση των έργων του τοιχίου και η όλη ανάπλαση να οδηγεί στο ερειπωμένο και επικίνδυνο Τελωνείο. Το Τελωνείο κατά τον κύριο όγκο του αποτελείται από παλιά Τσιριγώτικη καμάρα που φαίνεται να διατηρεί την αντοχή της. Όμως έχουν γίνει προσθήκες κυρίως με μπετόν δίχως να μελετηθεί η στατική επάρκειά του και δίχως η ποιότητα των υλικών αυτών να εξασφαλίζουν την ασφάλεια του κτηρίου μετά από 80 χρόνια που έχουν παρέλθει. Επιπλέον το εσωτερικό του έχει καταντήσει καταφύγιο και εκτροφείο ποντικών, με όλες τις συνέπειες για τους περίοικους. Γενικά αποτελεί κτήριο που υποβαθμίζει την Αγία Πελαγία και αποτελεί όνειδος για αυτήν. Προτείνεται η αφαίρεση των επικινδύνων προσθέσεων, ώστε να μείνει η καμάρα και να επανέλθει στην αρχική του μορφή και να αναπαλαιωθεί ως ένα από τα παλαιότερα κτήρια της Αγ. Πελαγίας. Η εγκατάσταση εντός του αναπαλαιωμένου κτηρίου μόνιμης έκθεσης φωτογραφιών και άλλων παλαιών αντικειμένων της περιοχής είναι μια από τις προτεινόμενες χρήσεις του.
στ’) Κάθε έτος να διατίθεται ένα κονδύλι ώστε να αρχίσει η διάνοιξη των δρόμων και να μορφοποιούνται οι πλατείες που προβλέπει το σχέδιο πόλεως, δεδομένου ότι σήμερα μετά από τόσα χρόνια ελάχιστα έχουν υλοποιηθεί. ζ’) Μια επιτροπή να μελετήσει σε ποια σημεία της Αγίας Πελαγίας μπορούν να αφαιρεθούν κολώνες της ΔΕΗ που βρίσκονται πολύ κοντά η μία με την άλλη, σε συνδυασμό με υπογειοποιήσεις. Έχω προσωπική εμπειρία υπογειοποίησης καλωδίου στην Αθήνα (έγινε εντός 15 ημερών μετά από απλή αίτηση, με έξοδα λογικά). Γνωρίζω άτομο που αναλαμβάνει τα έξοδα υπογειοποίησης στη γειτονιά του. Οι ακαλαίσθητες κολώνες θα τοποθετούνται στο νησί μας, καταστρέφοντας την αισθητική του, όσο ανεχόμαστε κάποιοι να κερδοσκοπούν εις βάρος μας. Βεβαίως άλλοι τόποι εδώ και χρόνια έχουν βάλει τέρμα σε αυτό το αίσχος. η’) Έργο ζωτικό που θα πρέπει να τίθεται από τώρα, για να ωριμάσει και να δρομολογηθεί (ευκαιρία θα ήταν να υλοποιηθεί μαζί με την επέκταση του αεροδιαδρόμου) είναι η σύνδεση του δρόμου της Αγίας Πελαγίας – Ποταμού (στο ύψος μετά την Μεγάλη Βόλτα) με το αεροδρόμιο. Το έργο δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Η απόσταση είναι μικρή και το ενδιάμεσο φαράγγι έχει σημείο που στενεύει και η γεφύρωσή του με τις σημερινές δυνατότητες είναι εύκολη. Θέληση και προγραμματισμός χρειάζεται. Τα οφέλη πολλαπλά. Ελαχιστοποιήται η απόσταση Αγ. Πελαγία – Αεροδρόμιο. Μικραίνει κατά πολύ και η απόσταση από το Διακόφτι. Αποσυμφορήται η κεντρική οδός. Αναδεικνύεται και αξιοποιείται η περιοχή Φριάτσι με τον παλαιό τυπικό Κυθηραϊκό οικισμό και με την υπέροχη και άγνωστη σήμερα θέα προς τον Κάβο Μαλιά και τη ανατολική ακτή των Κυθήρων. Αποκτάται δρόμος στα Κύθηρα που θα μπορούσε να θεωρηθεί παραθαλάσσιος. Αναδεικνύεται το φαράγγι της Παλιόχωρας που για τους πολλούς είναι δυσπρόσιτο.

Είθε οι πιο πάνω προτάσεις, ασφαλώς και μαζί με πολλές άλλες, να αποτελέσουν αφορμή εποικοδομητικών συζητήσεων που θα καταλήξουν σε αποφάσεις και κυρίως σε έργα.
Kosmas Megalokonomos

Εθελοντές Πυροσβέστες από την Π.Υ. Γυθείου σε διεθνή εκδήλωση στο Μεράτε της Ιταλίας

Εθελοντές Πυροσβέστες από την Π.Υ. Γυθείου σε διεθνή εκδήλωση στο Μεράτε της Ιταλίας
Σε τρεις ημέρες λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για να ενταχθούν στην δύναμη των Εθελοντών Πυροσβεστών της Υπηρεσίας μας, των Εθελοντικών Πυροσβεστικών Σταθμών Μυρτιάς και Πετρίνας και του υπό ίδρυση Εθελοντικού Πυροσβεστικού Κλιμακίου Κροκεών.
Οι Εθελοντές μας προσέφεραν και προσφέρουν αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τους στους συνανθρώπους μας, τον τόπο μας και την πολιτεία, αλλά δεν μένουν μόνο στα τετριμμένα και τα συνηθισμένα.
Συμμετέχουν σε εκδηλώσεις, εκπαιδεύσεις και δράσεις σε Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Έτσι αυξάνουν τις γνώσεις τους, το κοινωνικό τους περιβάλλον αλλά και γνωρίζοντας νέους τόπους και νέα δεδομένα που μόνο ο Εθελοντισμός, η σωστή επικοινωνία και η διάθεση για δράσεις, μπορούν να προσφέρουν...
Όσοι έχετε την διάθεση να γνωρίσετε αυτόν τον όμορφο κόσμο της σημαντικής προσφοράς και ταυτόχρονα της εξαιρετικής δράσεις, μέσα από ξεχωριστές εμπειρίες εκμεταλευτείται αυτήν την ευκαιρία.
Με τιμή και εκτίμηση για κάθε Εθελοντή Πυροσβέστη του Πυροσβεστικού Σώματος
Κωνσταντίνος Γραφάκος
Επιπυραγός
Διοικητής της Π.Υ. Γυθείου Πύραρχος Κωνσταντίνος Καστρής





ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣ.(ΦΩΤΟ-VIDEO)


Η Παντάνασσα είναι κτισμένη αμφιθεατρικά επάνω στην Εθνική οδό Μολάων – Νεάπολης με μόνιμο πληθυσμό περίπου 300 κάτοικους.
Στο γραφικό αυτό χωριό υπάρχει μια έκπληξη: ο καλοδιατηρημένος και πανέμορφος ναός της Παναγίας “Παντάνασσας” που κτίσθηκε από την Ειρήνη, κόρη του βασιλιά Ανδρόνικου Παλαιολόγου, το 1300 μ.Χ., την ίδια εποχή με την Αγία Σοφία στην Μονεμβασία.
Ο βυζαντινός ναός είναι αφιερωμένος σήμερα στον Άγιο Αθανάσιο. Ο Αρχιτέκτονας Ορλάνδος εκτιμά ότι κτίστηκε κατά τα τέλη του 12ου αιώνα. Είναι πεντάτρουλος σταυροειδής ναός, βυζαντινού τύπου
ΦΩΤΟ-video  ADELIN FM ΚΥΘΗΡΑ






Τα Κύθηρα φιλοξενούν το 1ο Διεθνές Εκπαιδευτικό Σεμινάριο στην Ευρώπη για την πιστοποίηση «Μονοπάτια με Πράσινη Σημαία» (Green Flag Trails)

Το νησί των Κυθήρων γίνεται ο πρώτος πεζοπορικός προορισμός στην Ευρώπη που θα εφαρμόσει το Διεθνές Σύστημα Πιστοποίησης Μονοπατιών – Green Flag Trails, ένα σύστημα πιστοποίησης που εφαρμόζεται από το Παγκόσμιο Δίκτυο Μονοπατιών (World Trails Network) με στόχο τη βελτίωση της βιωσιμότητας και αναγνωρισιμότητας των μονοπατιών σε όλο τον κόσμο. Από τις 4 έως τις 11 Οκτωβρίου 2019, ειδικοί μονοπατιών από Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Ουγγαρία, Ρωσία, Αρμενία, Γεωργία, Λίβανο, Ιορδανία, Παλαιστίνη και Κένυα θα συναντηθούν στο νησί των Κυθήρων για να συμμετάσχουν στο Σεμινάριο Πιστοποίησης Μονοπατιών με Πράσινη Σημαία, το πρώτο του είδους του στην Ευρώπη. Το Σεμινάριο διοργανώνεται από το Παγκόσμιο Δίκτυο Μονοπατιών  με τη συνεργασία και την υποστήριξη του Κυθηραϊκού Ιδρύματος Πολιτισμού & Ανάπτυξης (ΚΙΠΑ). Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, το επίσημο δίκτυο μονοπατιών των Κυθήρων, Kythera Trails, θα ελεγχθεί και εφόσον πληροί τα κριτήρια θα βραβευθεί με την πιστοποίηση Πράσινη Σημαία.
Τα Μονοπάτια Green Flag Trails είναι μια πιστοποίηση, που αναγνωρίζει τα μονοπάτια για την ακρίβεια δεδομένων, την περιβαλλοντική υπευθυνότητα και την αειφόρο διαχείριση.
Εστιάζει  στη βιωσιμότητα και υπευθυνότητα έναντι του πεζοπορικού τουρισμού και έχει στόχο την τόνωση του οικοτουρισμού. Τα Μονοπάτια Green Flag Trails είναι ένα επιστημονικό σύστημα ελέγχου μονοπατιών, που αναπτύχθηκε σε ένα διάστημα 15 ετών από τον καθηγητή, Dr Leon Hugo. Το σύστημα αυτό έχει δοκιμαστεί και εφαρμοσθεί μέχρι σήμερα σε 6 χώρες μεταξύ των οποίων Νεπάλ, Νότιος Αφρική και Περού. «Τα μονοπάτια είναι αναπόσπαστο στοιχείο της παγκόσμιας βιομηχανίας τουρισμού περιπέτειας, αλλά και ζωτικής σημασίας  για τον αστικό πληθυσμό, στον οποίο προσφέρουν πρόσβαση στη φύση και την αναψυχή»  λέει ο ιδρυτής και πρόεδρος του Παγκοσμίου Δικτύου Μονοπατιών, Galeo Saintz.
H πιστοποίηση  Green Flag Trails βοηθά στη βελτίωση των υπηρεσιών προς το κοινό και εξασφαλίζει έγκαιρη και κατάλληλη συντήρηση των υποδομών των μονοπατιών. Με τον ενσωματωμένο έλεγχο ακρίβειας πληροφοριών, το σύστημα βοηθά τους πεζοπόρους και τους χρήστες μονοπατιών να κατανοήσουν  ποιες είναι οι διαδρομές που ταιριάζουν καλύτερα στις ικανότητες και τις προτιμήσεις τους. Έτσι, η παγκόσμια βιομηχανία μονοπατιών θα αποκτήσει αυξημένη αξιοπιστία, εφαρμόζοντας συστήματα που βελτιώνουν την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, το μάρκετινγκ αλλά και τα δεδομένα μονοπατιών, τα οποία επαληθεύονται ως ακριβή και αξιόπιστα. Αυτό το, υψηλού επιπέδου, διεθνές σεμινάριο οργανώνεται  από το Παγκόσμιο Δίκτυο Μονοπατιών με τη βοήθεια της Κοιν.Σ.Επ. Μονοπάτια της Ελλάδας (Paths of Greece) και υποστηρίζεται από το Κυθηραϊκό Ίδρυμα Πολιτισμού & Ανάπτυξης. Θα λάβει χώρα στα Κύθηρα, σε ένα πιστοποιημένο ξενοδοχείο- Hikers Friendly.
“Ανυπομονούμε να φιλοξενήσουμε αυτό το καινοτόμο εκπαιδευτικό σεμινάριο για πρώτη φορά στην Ευρώπη” λέει ο Γιώργος Κασιμάτης, Πρόεδρος του ΚΙΠΑ. ”Τα μονοπάτια μας, ήδη, έχουν δείξει τα οφέλη της ομαδικής δουλειάς, όσο αφορά την καινοτόμο τουριστική ανάπτυξη, αφού εξ αρχής συνεργαστήκαμε με εταίρους όπως το Μεσογειακό Ινστιτούτο για τη Φύση και τον Άνθρωπο (MedINA), τον Δήμο Κυθήρων, την Επιτροπή Εγχωρίου Περιουσίας Κυθήρων και Αντικυθήρων και την Paths of Greece.
“Είμαστε βέβαιοι ότι η πιστοποίηση αυτή θα δώσει μεγάλη αξία στα μονοπάτια των Κυθήρων και ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους επαγγελματίες μονοπατιών στο νησί μας” λέει ο Ρήγας Ζαφειρίου, διαχειριστής του δικτύου μονοπατιών των Κυθήρων Kythera Trails.Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: Green Flag Trails [https://greenflagtrails.org/]
Για το Κυθηραϊκό Ίδρυμα Πολιτισμού & Ανάπτυξης: Από το 2006, το Κυθηραϊκό Ίδρυμα αναδεικνύει την πολιτιστική και φυσική κληρονομιά των Κυθήρων, συμβάλλοντας παράλληλα στη βιώσιμη ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής της τοπικής κοινωνίας με εκπαιδευτικές δραστηριότητες, εκδηλώσεις, επιστημονικά συνέδρια αλλά και με την αποκατάσταση των παραδοσιακών μονοπατιών μεταξύ άλλων. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: https://kipa.org.gr/
Υπεύθυνος Τύπου Κυθηραϊκού Ιδρύματος:
Γιώργος Κασιμάτης
kipa.idrima@gmail.com
Για το Παγκόσμιο Δίκτυο Μονοπατιών (World Trails Network): Το Παγκόσμιο Δίκτυο Μονοπατιών είναι  ένας διεθνής μη κερδοσκοπικός οργανισμός που εκπροσωπεί  κορυφαία μονοπάτια και πεζοπορικούς προορισμούς. Είναι ένα, παγκοσμίως, ενεργό δίκτυο ποικίλων, υψηλής ποιότητας και περιβαλλοντικά βιώσιμων, μονοπατιών, τα οποία δρουν στις περιοχές τους για το συμφέρουν της βιομηχανίας μονοπατιών και τα οφέλη όλων. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: https://worldtrailsnetwork.org/
Υπεύθυνος Τύπου Παγκοσμίου Δικτύου Μονοπατιών:
Galeo Saintz
chair@worldtraislnetwork.org
Για τα Μονοπάτια Κυθήρων (Kythera Trails): Το Kythera Trails είναι το επίσημο δίκτυο μονοπατιών των Κυθήρων. Έχει στόχο να διασώσει και να εμπλουτίσει τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά του νησιού, συμβάλλοντας στην ευημερία της τοπικής κοινωνίας. Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Κυθηραϊκό Ίδρυμα Πολιτισμού & Ανάπτυξης (ΚΙΠΑ) σε συνεργασία με το Δήμο Κυθήρων, την Επιτροπή Εγχωρίου Κυθήρων και Αντικυθήρων, και το Μεσογειακό Ινστιτούτο για τη Φύση και τον Άνθρωπο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: Facebook / Instagram / Web
Οργανώσεις που συμμετέχουν: European Ramblers’ Association, Trekking Italia (Ιταλία), A2Z (Πορτογαλία), SAL Walking Tours (Πορτογαλία), O Camino dos Faros (Ισπανία), Viator Association (Ουγγαρία), Paths of Greece (Ελλάδα), Kythera Trails (Ελλάδα), Transcaucasian Trail Tourism Support NGO (Αρμενία), Adventure Tourism Development Association (Γεωργία), Transcaucasian Trail NGO (Γεωργία), Transcaucasia Trail Association (Γεωργία), Great Baikal Trail (Ρωσία), Lebanon Mountain Trail Association (Λίβανος), Jordan Trail (Ιορδανία), Abraham Path Initiative (Παλαιστίνη), Trans Rift Trails (Κένυα), Maseno University (Κένυα)
Tags: #greenflagtrailskythera, #greenflagtrailseurope, #kytheratrails, #kytherathrive, #worldtrailsnetwork, #pathsofgreece, #greenflagtrails, #sustainabletrails #hikersfriendlyhotels

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΙΠΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ

Θεατρικό Εργαστήρι Νέων του Δήμου Μονεμβασίας


"Ο πιο σπουδαίος σύμμαχος στις πράξεις των ανθρώπων
είναι η σωστή στιγμή."
Το Θεατρικό Εργαστήρι Νέων του Δήμου Μονεμβασίας
παρουσιάζει την Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου,
στο Αμφιθέατρο του Λυκείου Μολάων
την "Ηλέκτρα" του Σοφοκλή!
"Ηλέκτρα"! Ζει στο παλάτι του πατέρα της, στο Άργος, θρηνώντας για τον άδικο χαμό του, κατηγορώντας ανοιχτά τη μητέρα της και τον εραστή της για τη δολοφονία του και περιμένοντας τον αδερφό της για να πάρουν κοινή εκδίκηση.
Ένα έργο για τα ανθρώπινα όρια και για το πώς η ανάγκη για δικαίωση μπορεί να γίνει όπλο φονικό ακόμη και για τους ανθρώπους που σε γέννησαν.
"Ηλέκτρα" του Σοφοκλή, η αριστουργηματικήτραγωδία
μιας ηρωικής εκδίκησης!
Κ υ ρ ι α κ ή 29 Σεπτεμβρίου, στις 8:00 το βράδυ,
στο Αμφιθέατρο του Λυκείου Μολάων!
Aπό το Θεατρικό Εργαστήρι Νέων του Δήμου Μονεμβασίας.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Κοινωνικό Παντοπωλείο Κυθήρων.Ευχαριστήριο

Ευχαριστούμε θερμά για την άμεση ανταπόκριση συμπολιτών μας για την συνεισφορά τους με είδη ένδυσης στο κοινωνικό παντοπωλείο του δήμου Κυθήρων, τα οποία θα διανεμηθούν σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη!!!