Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΠΟ
Σάββατο 6 Μαρτίου 2021
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΓΙΑ ΠΑΖΑΡΙ ΠΟΤΑΜΟΥ:Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΠΟ
Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Νήσων:Σαν σήμερα 6 Μαρτίου το 1994 έφυγε μια χαρισματική καλλιτέχνιδα με παγκόσμια πορεία μια αγωνίστρια, μια οραματική πολιτικός.
Σαν σήμερα 6 Μαρτίου το 1994 έφυγε μια χαρισματική καλλιτέχνιδα με παγκόσμια πορεία μια αγωνίστρια, μια οραματική πολιτικός.
Η εγγραφή στον κατάλογο των πολιτών προς εμβολιασμό, στο Κ.Υ. Νεάπολης συνεχίζεται.
Η εγγραφή στον κατάλογο των πολιτών προς εμβολιασμό, στο Κ.Υ. Νεάπολης συνεχίζεται.
ΧΡΟΝΗΣ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΟΥ:στηρίζω την πρωτοβουλία που ανάλαβε ο Δημάρχος Ευστράτιος Χαρχαλάκης
Φαντάζεστε να υπάρξουν 50.000 αυτοκίνητα και 10.000 μηχανές στο νησί των Κυθήρων, ας υποθέσουμε ότι για να εξυπηρετηθεί αυτή η ποσότητα τροχοφόρων, θα πρέπει να τοποθετηθούν φανάρια ρύθμισης της κυκλοφορίας για να αποφεύγονται τα τροχαία;
ΑΙΤΗΜΑ ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ ΓΙΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ
Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ:ΑΠΕΒΙΩΣΕ Ο ΒΡΕΤΤΟΣ (Βικ) ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ
Απεβίωσε ο πατέρας μας Βρεττός - Βασίλειος (Βικ) Στρατηγός σε ηλικία 72 ετών στην Αθήνα από επιπλοκές του κορωνοϊού.
Ο Β.Στρατηγός γεννήθηκε στην Ισμαηλία της Αιγύπτου το 1946, πατέρας του ήταν ο Μανώλης Στρατηγός από το Μυλοπόταμο (παρατσούκλι Τσιγκομανώλης) και μητέρα του η Φρόσω Μαρέντη. Έζησε για χρόνια στην Αυστραλία και για λίγο στην Αμερική και την τελευταία δεκαετία γύρισε στην Ελλάδα θέλοντας να μείνει μόνιμα στα Κύθηρα αλλά δεν το κατάφερε για διάφορους λόγους. Επισκεπτόταν το νησί πολύ συχνά όμως. Ήθελε συνέχεια να μαθαίνει πράγματα και ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία που του άρεσε πολύ αλλά και με τις νέες τεχνολογίες που προσαρμόστηκε πολύ εύκολα παρά την ηλικία του.
Στην Αυστραλία είχε εστιατόρια που άφησαν εποχή. Το Vik's Fish and Chips. Ήξερε 4 γλώσσες (Αγγλικά, Ισπανικά, Ιταλικά και λίγα Γερμανικά). Είχε παντρευτεί την Μαρίνα Παπαδερού από το Ηράκλειο Κρήτης που την χάσαμε νωρίς.
Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να ικανοποιήσουμε την επιθυμία του για να ταφεί στα Κύθηρα λόγο του κορωνοιού.
Ευχαριστούμε τους Κυθήριους που μας συλλυπήθηκαν και εις μνήμην του θα πραγματοποιήσουμε αργότερα μια δωρεά στον Άγιο Χαράλαμπο στο Μυλοπόταμο.
Μαρία Στρατηγού
Ελένη Παπαδάκη
________________________________________________
Η Σελίδα μας και ο Σταθμός μας εκφράζουν τα θερμότερα συλλυπητήρια στους οικείους του
Θοδωρής Δρίτσας, βουλευτής Α’ Πειραιά του #ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, στην Ολομέλεια της Βουλής, στη συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Ανάπτυξης
Βασικά σημεία της ομιλίας του Θοδωρή Δρίτσα
ΠΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΓΙΑ ΠΕΛΑΓΙΑ-ΠΟΤΑΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ.
ΠΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΓΙΑ ΠΕΛΑΓΙΑ-ΠΟΤΑΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ.
ΛΥΚΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ:Υποβολή της Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή αποφοίτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2021
Υποβολή της Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή αποφοίτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2021, στην προθεσμία από Δευτέρα 8 Μαρτίου έως και Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ:H ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ για το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών με τίτλο: «Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης, Οργάνωση, λειτουργία και αξιολόγηση των Μονάδων Εσωτερικού Ελέγχου και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
Στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης για το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών με τίτλο: «Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης, Οργάνωση, λειτουργία και αξιολόγηση των Μονάδων Εσωτερικού Ελέγχου και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών» απέστειλα την εξής πρόταση:
ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ:¨ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ rapit tests¨ΣΕ ΡΕΙΧΙΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΜΟΡΙΑΚΑ ΤΕΣΤ ΣΕ ΑΓ.ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ-ΝΕΑΠΟΛΗ¨
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ ΓΙΑ ΠΑΖΑΡΙ ΠΟΤΑΜΟΥ:Mην κάνουμε το άσπρο μαύρο γιατι " καιρός φέρνει τα λάχανα , καιρός τα παραπουλια "
¨Ζούμε μέσα στον παραλογισμό και τελικά με μεγάλη θλίψη διαπιστώνω ότι ο καθένας παραθέτει την ΔΙΚΗ ΤΟΥ πραγματικότητα κατά το δοκούν¨ .
Απογόρευση μεταβιβάσεων παλαιών τρακτέρ χωρίς αψίδα προστασίας μετά το 2021, δυσκολίες στην πιστοποίηση
Να προσαρμόσουν έγκαιρα τα παλαιά τρακτέρ τους με Διάταξη Προστασίας Έναντι Ανατροπής συμβουλεύει ο ΣΕΑΜ τους αγρότες διαφορετικά μετά την 31/12/2021 δεν θα έχουν την δυνατότητα να τα μεταβιβάσουν, με τις δυσκολίες εξεύρεσης τέτοιων πιστοποιημένων αψίδων ωστόσο να δυσχεραίνουν τη σχετική συμμόρφωση, σύμφωνα με μία πρώτη έρευνα του Συνδέσμου.
Όπως αναφέρει συγκεκριμένα ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Μηχανημάτων, είναι γνωστό πως υπάρχει μεγάλη δυσκολία εξεύρεσης τέτοιων αψίδων προστασίας, διότι πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με ειδική πιστοποίηση. Η δυσκολία έγκειται τόσο στην εξεύρεση προμηθευτών-κατασκευαστών, όσο και στην ύπαρξη ειδικού φορέα πιστοποίησης, για τέτοιου είδους αψίδες. Ωστόσο, η παράταση που δόθηκε μετά από αίτημα του ΣΕΑΜ έως το τέλος του 2021 θεωρείται αρκετή προκειμένου οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, κάτοχοι τέτοιων ελκυστήρων, αγρότες ή Εταιρίες, να έχουν τον χρόνο να βρουν λύση και να συμμορφωθούν.
Σημειώνεται πως η παράταση αφορά τρακτέρ που έχουν ταξινομηθεί ή έχουν άδεια κυκλοφορίας που εκδόθηκε πριν τις 21-5-1998 σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, ώστε να διευκολυνθούν οι μεταβιβάσεις και οι πωλήσεις που έχουν σχεδιαστεί από τους κατόχους τους για φέτος.
Η απόφαση προβλέπει ότι είναι δυνατόν να κατασκευαστούν και να εγκριθούν νέου τύπου ΔΠΕΑ από ενδιαφερόμενους (μεμονωμένους/ ανεξάρτητους κατασκευαστές, μηχανουργεία, ειδικούς μηχανικούς κ.λπ.) οι οποίοι αναλαμβάνουν τις απαιτούμενες από τον νόμο ευθύνες και υποχρεώσεις του κατασκευαστή.
Για να εγκριθούν οι νέου τύπου ΔΠΕΑ απαιτείται δοκιμή που γίνεται από πιστοποιημένους για το σκοπό αυτό φορείς.Ήδη στη χώρα μας έχουν λάβει έγκριση ΔΠΕΑ ελληνικής κατασκευής που καλύπτουν σημαντικό αριθμό παλαιών μοντέλων ελκυστήρων.
Αναλυτικά το σχετικό δελτίο τύπου του ΣΕΑΜ αναφέρει:
Μετά από αίτημα του ΣΕΑΜ που υποβλήθηκε στην αρμόδια υπηρεσία του ΥπΑΑΤ, με απόφαση του Υφυπουργού κ. Γιάννη Οικονόμου (Γ3Β 173/44559-11.02.2021/ΦΕΚ 696 Β 2021), δόθηκε αναβολή μέχρι 1/1/2022 στην εφαρμογή του Νόμου ΔΓ C47/23.04.1998 που προβλέπει την υποχρεωτική τοποθέτηση Διάταξης Προστασίας Έναντι Ανατροπής (ΔΠΕΑ) στους παλαιούς γεωργικούς ελκυστήρες που εφοδιάστηκαν με πρώτη άδεια κυκλοφορίας πριν την 21-5-1998. Οι ελκυστήρες που κατασκευάστηκαν μετά από αυτήν την ημερομηνία, φέρουν υποχρεωτικά εργοστασιακή διάταξη προστασίας (αψίδα) ή βεβαίως καμπίνα ασφαλείας.
Ο ΣΕΑΜ θεωρεί απαραίτητη την ύπαρξη της Διάταξης Προστασίας, μια και παρέχει πραγματικά προστασία και όλοι γνωρίζουμε πόσα θανατηφόρα ατυχήματα γίνονται κάθε χρόνο, λόγω ανατροπής του ελκυστήρα, που θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί αν υπήρχε η κατάλληλη διάταξη προστασίας. Πλην όμως, υπάρχει μεγάλη δυσκολία εξεύρεσης τέτοιων αψίδων προστασίας, διότι πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με ειδική πιστοποίηση. Από μια πρώτη έρευνα που έκανε ο ΣΕΑΜ προέκυψε ότι η δυσκολία έγκειται τόσο στην εξεύρεση προμηθευτών-κατασκευαστών, όσο και στην ύπαρξη ειδικού φορέα πιστοποίησης, για τέτοιου είδους αψίδες.
Προκειμένου οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, κάτοχοι τέτοιων ελκυστήρων, αγρότες ή Εταιρίες, να έχουν τον χρόνο να βρουν λύση και να συμμορφωθούν, ο ΣΕΑΜ ζήτησε αυτή την αναβολή, την οποία αντιμετώπισε θετικά το ΥπΑΑΤ.
Ο ΣΕΑΜ θα ενημερώσει ξεχωριστά όλα τα μέλη του, για την υποχρέωση συμμόρφωσης μέχρι 31/12/2021, σε ότι αφορά τυχόν αποθέματα τέτοιων ελκυστήρων. Παράλληλα, συστήνει και στους αγρότες κατόχους τέτοιους ελκυστήρων, να προσαρμόσουν Διάταξη Προστασίας Έναντι Ανατροπής, διαφορετικά μετά την 31/12/2021 δεν θα έχουν την δυνατότητα να τα μεταβιβάσουν.