data-reactid=".2e3.1:$mid=11441549397932=2c9c4803c72b9540667.2:0.0.0.0.0.0">Τα γενέθλια του γιόρτασε ο δημοσιογράφος Γεώργιος Σαραντάκος του MEGA στα Κύθηρα όπου και βρίσκεται για ολιγοήμερες διακοπές . Σε ένα όμορφο περιβάλλον στο "XOTEL NOTARA" στο Διακόφτι δίπλα στο κύμα της θάλασσας μαζί με λίγους και εκλεκτούς φίλους επέλεξε να γιορτάσει τα γενέθλια του και να δεχτεί τις ευχές τους ! Σε μια πολύ όμορφη και χαρούμενη ατμόσφαιρα ο κύριος Σαραντάκος φανερά χαρούμενος δέχτηκε τις ευχές των φίλων του, ευχόμενος και ο ίδιος να ξαναγιορτάσει τα επόμενα γενέθλια του μαζί τους και του χρόνου ξανά στα Κύθηρα . Εμείς από το σταθμό του Radio Adelin που πάντα μας κάνει την τιμή, να μας δίνει στο ενημερωτικό μαγκαζίνο του σταθμού, το δικό του στίγμα για την τρέχουσα επικαιρότητα, του ευχόμαστε καλή δύναμη και πάντα να βρίσκεται μαχόμενος στις επάλξεις της ενημέρωσης και του ρεπορτάζ!
την Παρασκευή 4/9 το βράδυ σε υπέροχες μουσικές της Ανατολικής
Μεσογείου στην Κεντρική Πλατεία "Στάη" της Χώρας... Η επιλογή του
σχήματος έγινε από το Δήμο με κριτήρια ποιότητας, καθώς η δημοτική αρχή
πιστεύει ότι η επένδυση στον πολιτισμό είναι επένδυση στο μέλλον του
τόπου. Η εκδήλωση εντάσσεται στο "Ταξίδι στα Κύθηρα", το 1ο Δημοτικό
Φεστιβάλ Κυθήρων που από φέτος θεσμοθετήσαμε και θα συνεχίσουμε και τα
επόμενα χρόνια με ποιοτικές πολιτιστικές εκδηλώσεις σε όλο το νησί.
Πολλές ευχαριστίες στους εξαίρετους μουσικούς και στον κόσμο που ήταν
παρόντες... πηγή Stratos Charchalakis φωτό
Συνέχεια των ερευνών για 4η ημέρα χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Απο το πρωί και σήμερα Κυριακή 06/09 Πυροσβέστες ,άντρες τις ΕΜΑΚ ,Αστυνομικοί,και πολίτες χτενίζουν την ευρύτερη περιοχή στο νεκροταφείο του Ποταμού εκεί που το απόγευμα τις Πέμπτης πολίτης τον έιδε για τελευταία φορά. Οποιοσδήποτε πολίτης γνωρίζει κάτι έστω και μια
μικρή πληροφορία που τυχόν θεωρεί ασήμαντη να ενημερώσει τις αρμόδιες
υπηρεσίες διότι μπορεί στην πορεία των ερυενών να φανεί χρήσιμη.Ένας
συμπολίτης μας αγνοείται και οι δικοί του άνθρωποι αγωνιούν και η
προσπάθεια των αντρών της Πυροσβεστικής τις ΕΜΑΚ και των πολιτών θα
συνεχιστούν μέχρι την ανεύρεση του.
Στη συνεδρίαση του
Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής στις 10 Σεπτεμβρίου συζητείται μετά από
μια μακρά διαδικασία εγκρίσεων και αλληλογραφίας η έγκριση σύναψης και
οι όροι της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και
της Επιτροπής Εγχωρίου Περιουσίας Κυθήρων και Αντικυθήρων για την
εκτέλεση του έργου "Μελέτη Σκοπιμότητας και Γενικού Σχεδίου Ανάπτυξης
για την επέκταση του αεροδιαδρόμου στον Κρατικό Αερολιμένα Κυθήρων"
προϋπολογισμού 35.000€ με το ΦΠΑ.
Η μελέτη σκοπιμότητας πρέπει
να προηγηθεί κάθε άλλης τεχνικής μελέτης και η εκπόνησή της θα ξεκινήσει
μόλις υπογραφεί η Προγραμματική Σύμβαση από τους 2 φορείς.
Στη συνέχεια
θα εκπονηθούν οι πλήρεις μελέτες που απαιτούνται καθώς το συγκεκριμένο
έργο είναι ειδικών προδιαγραφών και απαιτήσεων και δεν μπορεί να
σχεδιαστεί στο πόδι ούτε φυσικά να αντιμετωπιστεί με την ταχύτητα που
όλοι θα επιθυμούσαμε καθώς εμπλέκονται πολλές υπηρεσίες.
Προηγήθηκε μια μακρά διαδικασία εγκρίσεων και αλληλογραφίας τόσο από την
απελθούσα Δημοτική Αρχή όσο και από τη νέα που εξαρχής έθεσε ως
προτεραιότητά της το συγκεκριμένο έργο.
Συγκεκριμένα, την 01/09/2014 οι
νέες αρχές (Περιφέρεια και Δήμος) παρέλαβαν το φάκελο των μελετών σε
σημείο στασιμότητας και μέσα στο χρόνο αυτό επέλυσαν σειρά προβλημάτων
και διαδικαστικών ζητημάτων που δεν είχαν αντιμετωπιστεί καθόλου από
πριν. Εκπονήθηκαν νέα τοπογραφικά διαγράμματα με βάση τις οδηγίες και
τεχνικές προδιαγραφές της ΥΠΑ, έγινε ευρεία ανακοίνωση στον τύπο για την
αποσαφήνιση των ιδιοκτησιών στην περιοχή επέμβασης, απαιτήθηκαν 2
νομικές γνωματεύσεις από τη Νομική Υπηρεσία της Περιφέρειας και υπήρξε
μια μακρά και χρονοβόρα συνεργασία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
που θα παρακολουθεί στενά την εκπόνηση των μελετών με 2 εκπροσώπους της.
Τέλος, προετοιμάστηκε με προσοχή και λεπτομέρεια το Σχέδιο
Προγραμματικής Σύμβασης που σε λίγες μέρες θα ψηφιστεί από το
Περιφερειακό Συμβούλιο και μετά από την Επιτροπή Εγχωρίου Περιουσίας.
Από τη στιγμή της ανακοίνωσης της πρόθεσης της Περιφέρειας για
χρηματοδότηση των μελετών τον Αύγουστο του 2013 (δέσμευση για
χρηματοδότηση του κυρίως έργου ουδέποτε υπήρξε επίσημα και γραπτά) μέχρι
και την ανάληψη καθηκόντων των νέων αρχών τον Σεπτέμβριο του 2014 (1
έτος) η πρόοδος πάνω στα διαδικαστικά, αδειοδοτικά και λοιπά ζητήματα
του έργου μέχρι του σημείου έναρξης των μελετών ήταν σχεδόν μηδαμινή.
Οι Φωτογραφικές Συναντήσεις Κυθήρων, που συμπληρώνουν φέτος δεκατέσσερα
χρόνια λειτουργίας, θα διεξαχθούν από Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου μέχρι Κυριακή 4
Οκτωβρίου με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Γιάννη Σταθάτο. Το Συνέδριο για την Ιστορία της Ελληνικής Φωτογραφίας που
προγραμματίζεται για το διήμερο 2-3 Οκτωβρίου, είναι το καθιερωμένο forum για
την παρουσίαση ανακοινώσεων και αποτελεσμάτων έρευνας γύρω από κάθε έκφανση της
ελληνικής φωτογραφίας. Συμμετέχουν με πρωτότυπες διαλέξεις οκτώ γνωστοί και
λιγότερο γνωστοί μελετητές της φωτογραφίας, της φωτογραφικής εικόνας και των
πολλαπλών εκφάνσεών της.
Το Συνέδριο πλαισιώνεται όπως
πάντα από πρόγραμμα εκθέσεων, μια από τις οποίες είναι η καθιερωμένη ομαδική Έκθεση Νέων Ελλήνων Φωτογράφων, ανοιχτή
σε κάθε φωτογράφο κάτω των 35 ετών που διαμένει μόνιμα στην Ελλάδα. Το θέμα
είναι ελεύθερο. Ένας από τους εκθέτες βραβεύεται κάθε χρόνο με ατομική έκθεση
στις επόμενες Φωτογραφικές Συναντήσεις. Το 2014 βραβεύθηκε ο Γιώργος Αναστασάκης, ο οποίος φέτος
παρουσιάζει την καινούργια του εργασία «Τάρταρος».
Δημοσιοποιούμε
μέρος του φακέλου τον οποίο είχαμε υπαβάλει τότε στο Υπουργείο
Μεταφορών, γιατί είχαμε πράγματι ενδιαφέρον για την επέκταση του
διαδρόμου προσγείωσης στο Αεροδρόμιο των Κυθήρων. ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΛΕΤΩΝ-ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ν. ΣΥΡΜΑΛΗΣ Α & ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Δ.Ε. ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 108 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΤΗΛ: 210-4138556 22/06/2010 ΘΕΜΑ: ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ _ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΚΥΘΗΡΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΕΡΕΤΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ. Ο υπάρχον διάδρομος έχει μήκος 1650 m, με ενεργό μήκος 1450m και 100m
εκατέρωθεν (αρχή_ τέλος ) ωςτμήματα ασφάλειας. Το μήκος του διαδρόμου
είναι ικανό ώστε να εξυπερετεί ελικοφόρα αεροσκάφη αλλά και αεριωθούμενα τα οποία φέρουν μειωμένο ωφέλιμο βάρος. Η σημερινή κατασκευή είναι αμφικλινής ως προς τα άκρα (κλίση περίπου
0, 005%) ,με υψόμετρο κατασκευής 314 m περίπου από θάλασσα στο μέσο και
στα άκρα (αρχή –τέλος) 318m περίπου από θάλασσα.Το άνυσμά του έχει
αζιμούθιο + 28,96 grades ως προς τον γεωγραφικό Βορρά με κατεύθυνση
Ν.Δ.® Β.Α. Από την έρευνα προέκυψε ότι για την εξυπερέτηση
μεγαλύτερων αεροσκαφών και μάλιστα αεριωθουμένων της πολιτικής
αεροπορίας πλήρη ωφελίμου φορτίου και καυσίμων απαιτείται επέκταση του
διαδρόμου κατά τουλάχιστο 200 mαμφίπλευρα, καθότι ο διάδρομος εκ
κατασκευής του είναι υπερυψωμένος στα άκρα. Δηλαδή απαιτείται 1850 m
ενεργός διάδρομος και 100m επέκταση στα άκρα για ασφάλεια ήτοι 2050m
συνολική κατασκευή παλαιά και νέα. Β: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ Ως φαίνεται στις εικόνες (1),(2) (οι οποίες είναι δορυφορικές λήψεις
από τo Google Earth ) το Ν.Δ άκρο για να επεκταθεί είναι απαραίτητες
απαλλοτριώσεις και πιθανή μετατόπιση της μοναδικής οδού πού ενώνει το
Λιμάνι του Διακοφτιού (Κεντρικός Λιμένας) με τους οικισμούς του Νησιού. Το Β.Α άκρο είναι εύκολο να επεκταθεί έως και 750 m σε μικτή κατασκευή
όρυγμα _επίχωση χωρίς απαλλοτριώσεις καθότι είναι περιουσία της Εγχωρίου
Περιουσίας της Νήσου Κυθήρων και Αντικυθήρων. Τα Απαιτούμενα
Χωματουργικά για την κατασκευή είναι της τάξης των 101.000,0 m³ όπως
φαίνονται στο πίνακα που καταθέτομαι παρακάτω και είναι εκβραχισμός για
ποσοστό 90% , και μαζί με την απαραίτητη ισοπέδωση των γειτονικών
εξάρσεων του Τοπογραφικού ανάγλυφου για την ασφαλή λειτουργία του
διαδρόμου ανέρχονται σε 130.000,0 m³ . Η μεθοδολογία εκβραχισμού
δύναται να είναι με ανατίναξη καθότι ο κύριος όγκος της αρχής των
εκσκαφών ξεκινά σε απόσταση μεγαλύτερη των 200 m από το τέλος του
υπάρχοντος διαδρόμου , οπότε δεν υφίστανται λόγοι προστασίας του
διαδρόμου και μειώνεται σημαντικά το κόστος της εργασίας. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Αν είναι δυνατή η ασφαλής λειτουργία ( από άποψη αεροδυναμικής) σε
όλες τις διευθύνσεις του ανέμου ενός διαδρόμου του οποίου τά δύο
επικλινή άκρα δεν έχουν το ίδιο μήκος, τότε προτείνεται η μονόπλευρη
επέκταση του προς Β.Α για μήκος τουλάχιστο 700 m ώστε να αποκτήσει την
δυνατότητα να εξυπηρετεί μεγαλύτερα αεροσκάφη και μάλιστα αεριωθούμενα
της πολιτικής αεροπορίας πλήρη ωφελίμου φορτίου και καυσίμων,
Κ ωδικοί διατομών
Α Π Ο Σ Τ Α Σ Ε Ι Σ
Ε Κ Χ Ω Μ Α Τ Α
Ε Π Ι Χ Ω Μ Α Τ Α
Από αρχή
Μεταξύ
Επιφάνειες
Μέσες Επιφάνειες
Κύβοι
Επιφάνειες
Μέσες Επιφάνειες
Κύβοι
D1
0 + 000.00
0.19
52.64
25.00
0.05
1.19
59.10
1477.50
D2
0 + 025.00
65.56
25.00
39.69
992.25
D3
0 + 050.00
13.82
25.00
14.34
358.50
D4
0 + 075.00
14.86
25.00
17.41
435.13
D5
0 + 100.00
19.95
25.00
21.36
534.00
D6
0 + 125.00
22.77
25.00
27.65
691.13
D7
0 + 150.00
32.52
25.00
41.95
1048.63
D8
0 + 175.00
51.37
25.00
58.70
1467.50
D9
0 + 200.00
66.03
25.00
88.10
2202.38
D10
0 + 225.00
110.16
29.92
92.86
2778.22
D11
0 + 254.92
75.55
25.00
1.94
48.38
61.13
1528.25
D12
0 + 279.92
7.74
46.71
25.00
1.94
48.38
152.92
3822.88
D13
0 + 304.92
259.12
25.00
244.17
6104.25
D14
0 + 329.92
229.22
25.00
3.04
75.88
182.22
4555.50
D15
0 + 354.92
12.14
135.22
20.55
102.01
2096.31
81.71
1679.14
D16
0 + 375.47
191.88
28.20
25.00
273.09
6827.25
7.05
176.25
D17
0 + 400.47
354.30
25.00
404.00
10099.88
D18
0 + 425.47
453.69
25.00
478.56
11963.88
D19
0 + 450.47
503.42
25.00
534.60
13364.88
D20
0 + 475.47
565.77
24.75
526.71
13036.07
D21
0 + 500.22
487.65
25.00
487.97
12199.13
D22
0 + 525.22
488.28
25.00
481.34
12033.50
D23
0 + 550.22
474.40
25.00
391.65
9791.13
D24
0 + 575.22
308.89
25.00
186.80
4670.00
61.03
1525.69
D25
0 + 600.22
64.71
244.11
25.00
76.15
1903.63
505.83
12645.63
D26
0 + 625.22
87.58
767.54
25.00
75.01
1875.25
839.36
20983.88
D27
0 + 650.22
62.44
911.17
11.91
52.72
627.90
947.59
11285.80
D28
0 + 662.13
43.00
984.01
25.00
10.75
268.75
1082.56
27064.00
D29
0 + 687.13
1181.11
25.00
1292.65
32316.25
D30
0 + 712.13
1404.19
25.00
1489.95
37248.75
D31
0 + 737.13
1575.71
25.00
1330.20
33255.00
D32
0 + 762.13
1084.69
10093.39
206176.51
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Αν είναι δυνατή η ασφαλής λειτουργία (
από άποψη αεροδυναμικής) σε όλες τις διευθύνσεις του ανέμου ενός
διαδρόμου του οποίου τά δύο επικλινή άκρα δεν έχουν το ίδιο μήκος, τότε προτείνεται η μονόπλευρη επέκταση του προς Β.Α για μήκος τουλάχιστο 700 m ώστε να αποκτήσει την
δυνατότητα να εξυπηρετεί μεγαλύτερα αεροσκάφη και μάλιστα αεριωθούμενα
της πολιτικής αεροπορίας πλήρη ωφελίμου φορτίου και καυσίμων,