Τρίτη 9 Μαΐου 2017

ΛΑΚΩΝΙΑ- Μεγάλη φωτιά σε Στεφανιά και Σούλι (ΦΩΤΟ-VIDEO)


Φωτιά ανάμεσα στο χωριό Στεφανιά και Σούλι του Δ.Ευρώτα στη Λακωνία  ξέσπασε σήμερα το μεσημέρι γύρω στις 12:30 το μεσημέρι μετά από εργασίες που γινόταν στην περιοχή από κάτοικο όπως αναφέρθηκε στη κάμερα ο αντιδήμαρχος Δήμος Βέρδος.
Οχήματα πολλά της πυροσβεστικής υπηρεσίας Λακωνίας αλλά και πολίτες στο πλευρό τους μάχονταν για την κατάσβεση της!


ΟΛΗ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΦΑΚΟ ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΚΟΥΡΟΥ (ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ)

http://krokees.gr/

ΛΑΚΩΝΙΑ-Συνελήφθη, σήμερα (9.5.2017) το πρωί, στο Βλαχιώτη

Συνελήφθη ένα (1) άτομο για ναρκωτικά
Συνελήφθη, σήμερα (9.5.2017) το πρωί, στη Βλαχιώτη Λακωνίας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Βλαχιώτη και του Τμήματος Ασφαλείας Σπάρτης, 46χρονος ημεδαπός, γιατί σε έρευνα που έγινε στην οικία του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, είδη οικιακής χρήσης με υπολείμματα ηρωίνης, καθώς και αντικείμενα που σχετίζονται με τη συσκευασία ναρκωτικών ουσιών. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βλαχιώτη.

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΥΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ ΜΑΙΟΣ 2017

Ο ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ Κος ΛΟΥΝΤΡΟΥΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΝΩ ΛΕΙΒΑΔΙ ΑΠΟ 12/05/2017 ΕΩΣ 14/05/2107

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17.30-21.00
ΣΑΒΒΑΤΟ       10.00-13.00 &17.30-21.00
ΚΥΡΙΑΚΗ       10.00-12.00

ΤΗΛ 2102633228& 6972921099

Ανακοίνωση Παιδικού Σταθμού.για Αιτήσεις εγγραφής νηπίων


Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής Καστρί Λακωνίας οδοιπορικό (ΦΩΤΟ)


Φτάνουμε στο Καστρίτζι – Καστρί.  Λίγο πριν φτάσουμε, στο δεξί μας χέρι, βρίσκονται τα Σερβαίικα, το χωριό των παλιών δούλων.   Έχει και την εκκλησία του, τον Άγιο Νικόλαο με εικόνες ζωγραφισμένες από τους ζωγράφους της Βορδόνιας.  Στο Καστρί δεσπόζει ένας περίλαμπρος βυζαντινός ναός, το λεγόμενο μετόχι.   Στην αρχιτεκτονική του είναι όμοιος με τους Αγίους Θεοδώρους του Μυστρά.  Είχε δύο ιερά, αφιερωμένα στην Παναγία και τον Άγιο Βασίλειο, όπως λένε.  Τον έκαψε ο Μωάμεθ Β’ ο Πορθητής στα 1460, όταν ο στρατός του χτύπησε το κάστρο με τους 400 του Πρινοκοκκά.  Από τότε έμεινε αλειτούργητος.  Ήταν η Μητρόπολη της πολίχνης (μικρής πόλης).Η Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής, εδώ και τριάντα περίπου χρόνια στεγάζει ένα ευάριθμο γυναικείο Κοινόβιο.  Οι Αδελφές, παρά το γεγονός ότι στερούνται μέσων, έχουν όλο αυτό το διάστημα επιδοθεί σε πρώτης γραμμής έργο συντηρήσεως και αναπτύξεως του όλου κτιριακού συγκροτήματος.  Είναι δε αξιοθαύμαστο το έργο που ώς τώρα έχουν, σύν Θεού, επιτελέσει.  Χρειάζονται όμως βοήθεια οι Μοναχές και την αξίζουν, διότι όσες ενισχύσεις έχουν λάβει ώς τώρα, τις έχουν αμέσως αξιοποιήσει αλλά και διότι δεν συντηρούν απλώς και μόνο την ομορφιά των ιερών κτιρίων.  Βρίσκονται εκεί και κρατούν ανοιχτόν έναν τόπο όπου πάει ο κουρασμένος άνθρωπος της εποχής μας να γευθεί γαλήνη και να πάρει θεία φώτιση και θεία δύναμη.
ΠΗΓΗ https://tokastori.wordpress.com








Η μάχη του Καστρίου
Το αίμα του αδελφού του αυτοκράτορος δεν είχε σβηστεί από το λιθόστρωτον της πύλης του Ρωμανού και ο Δημήτριος Παλαιολόγος διαπραγματευόταν με τον Μωάμεθ, να του δώσει σύζυγο τη μονογενή θυγατέρα του Ελένη και σε αντάλλαγμα αυτής της ηγεμονίας του, να λάβει τα νησιά : Λήμνον και Ίμβρον, μη αναλογιζόμενος καθόλου τους ομοθρήσκους υπηκόους του.
Ο αδελφός του Θωμάς, έχοντας τη συμπάθεια του πληθυσμού, διαρκώς επεκτείνει, μεγαλώνει τις κτήσεις του, διαπραγματευόμενος με τον Πάπα, για την αποστολή βοήθειας, δυστυχώς όμως ούτε οι περιστάσεις ήταν κατάλληλες, διότι οι κάτοικοι είχαν κουραστεί από τις συνεχείς διενέξεις των Παλαιολόγων και των λοιπών αρχόντων, οι οποίοι ξεσπούσαν σε βάρος τους και τις συχνές επιδρομές και εξανδραποδισμούς τους από τους Τούρκους, ούτε ο Πάπας μπορούσε να στείλει σοβαρή βοήθεια.  Ο Δημήτριος επικαλείται την βοήθεια του Μωάμεθ, ο οποίος ανησυχεί από την ενέργεια του Θωμά και επιθυμεί να θέσει τέρμα στην έκρυθμη αυτή κατάσταση, καταφθάνει την Άνοιξη του 1460 στην Πελοπόννησο με δύναμη στρατού και επαναλαμβάνει τις διαπραγματεύσεις του με τον Δημήτριο.
Στις 30 Μαϊου 1460 η μονογενής κόρη του Δημήτριου Ελένη μπαίνει στο χαρέμι του Μωάμεθ, ο Μωάμεθ όμως ποτέ δεν την κάλεσε κοντά του, φοβούμενος μήπως δολοφονηθεί απ’ αυτήν.
Αρχές Ιουνίου, ο Μωάμεθ με τον Δημήτριο ξεκινάνε από τον Μυστρά για την βορειοδυτική Λακεδαίμονα, η οποία κατεχόταν από τον Θωμά.  Πρώτο οχυρό το οποίο συνάντησαν ήταν της Βορδώνιας, χτισμένον σε φυσική οχυρή θέση, στις πλαγιές του Ταϋγέτου.  Οι υπερασπιστές του ή γιατί είδαν το μάταιο αγώνα ή επειδή πείστηκαν στα λόγια του Δημητρίου εγκατέλειψαν το οχυρό, του οποίου ο Μωάμεθ διέταξε την καταστροφή.
Ικανοποιημένοι γαμπρος και πεθερός προχωρούν προς βορρά και φτάνουν στο οχυρό του Καστριού ή Καστρίτσας, του οποίου ίχνη υπάρχουν ακόμη πάνω από το σημερινό συνοικισμο Καστρίου.  Το οχυρό του Καστριού υπερασπίζονται λίγοι πολεμιστές με αρχηγό τον Πρινοκοκκά, επώνυμο οικογενείας, το οποίο υπήρχε στο Γεωργίτσι μέχρι πριν λίγα χρόνια και της οποίας μέλη μένουν στις Ενωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Ο Μωάμεθ μέσω του Δημητρίου πρότεινε στον Πρινοκοκκά να παραδώσουν το οχυρό και να μείνουν ελεύθεροι, όπως οι γείτονες τους της Βορδώνιας.  Οι υπερασπιστές όμως του οχυρού με περιφρόμηση απέρριψαν τις προτάσεις, κλείστηκαν στο οχυρό τους και περίμεναν.  Ο Μωάμεθ οργισμένος διέταξε επίθεση, η οποία έπεσε σαν το κύμα στα θεμέλια του οχυρού.
Την επομένη, ο Μωάμεθ παρέταξε την πολυπληθή στρατιά του, καλύτερα οπλισμένη και προέτρεψε ν’αγωνιστούν υποσχόμενος αμοιβές, σε όσους διακριθούν στην μάχη και στην αρπαγή των αγαθών που ήταν στο οχυρό.  Το σύνθημα της ενάρξεως της μάχης δόθηκε.  Ο στρατός με αλαλαγμούς ορμά κατά των υπερασπιστών του οχυρού, οι οποίοι δέχονται την επίθεση παραταταγμένοι μπροστα σ’ αυτό.  Αγώνας ανελέητος.  Πολλοί από τους μαχόμενους πέφτουν στη μάχη και από τις δυο πλευρές.
Οι Τούρκοι προσπαθούν να μπούν στο οχυρό, οι υπερασπιστές αγωνίζονται γενναιότατα και δεν τους αφήνουν δίοδο.  Μπροστά στην ασύγκριτη όμως υπεροχή των Τούρκων οι υπερασπιστές του αναγκάζονται να κλειστούν στο Κάστρο, αποφασισμένοι να συνεχίσουν από εκεί τον αγώνα.
Ο Μωάμεθ για να τους εκφοβίσει, διατάσσει – καθώς αναφέρει  η παράδοση – να συγκεντρώσουν «τα μικρά παιδιά», σ’ ένα αλώνι του απέναντι από το λόφο, όπου σήμερα είναι το εξωκλήσι της Αγίας Τριάδας,  και «σαν στάχυα τα καταπάτησαν τ ‘άλογα».  Από αυτά τα παιδιά σώθηκε ένα μόνο γιατί έπεσε έξω από την σφεντόνη τ’ αλωνιού, (στις όρθιες πλάκες πάντα κρατούν τα άχυρα), και πήρε αργότερα την επωνυμία Χαρόπουλος, γενάρχης της οικογένειας που υπάρχει και σήμερα στο Καστρί, οικογενείας των Χαροπουλαίων.  Ακόμη και σήμερα η θέση λέγεται «στου χάρου το αλώνι», αφού τόσα παιδιά βρήκαν εκεί το θάνατο.
Οι πολιορκημένοι παρακολουθούσαν το τρομερό και ανήκουστο αυτό θέαμα, αναλογιζόμενοι τι θα επακολουθήσει σε βάρος του άμαχου πληθυσμού, ήρθαν σε διαπραγμάτευση και συμφώνησαν να παραδώσουν το οχυρό και τα όπλα τους και να μείνουν ελέυθεροι, φοβούμενοι βέβαια την τύχη τους αλλά αδιαφορώντας.
Μετά την παράδοση του οχυρού και των όπλων, ο Μωάμεθ, όπως αναμενόταν, άλλους απ’ αυτούς που παραδόθηκαν αποκεφάλισε, ενώ για τον ηρωϊκό δε αρχηγό τους Πρινοκοκκά επιφύλαξε τον τρομερώτερο θάνατο : «τον έγδαρε ζωντανό», μπροστά στα μάτια του Δημητρίου.  Μετά απο αυτό διέταξε την καταστροφή του οχυρού και της μικρής πόλης του Καστριού, τις γυναίκες και τα παιδιά τα έσυραν στα ανθρωποπάζαρα της Ανατολής…
Τοπική εορτή του Πρινοκοκκά στο Καστρί κάθε δεύτερη Κυριακή του Μαίου εορτάζεται η ηρωική αντίσταση 400 Λακεδαιμονίων υπό του αρχηγού Πρινοκοκκά εναντίον του Σουλτάνου Μωάμεθ Β’ του Πορθητή με 80.000 γενίτσαρους το 1460.

Παναγία Λαγκαδιώτισσα-στα μονοπάτια του ταυγέτου οδοιπορικό (ΦΩΤΟ)

  Το Παρόρι Λακωνίας και η σπηλαιοεκκλησιά της Παναγιάς της Λαγκαδιώτισσας.
Η ιστορική σπηλαιοεκκλησιά του 12ου αιώνα βρίσκεται «προστατευμένη» στην αγκαλιά του Ταϋγέτου περιτριγυρισμένη από την άγρια ομορφιά της πέτρας και του νερού. Η σπηλαιοεκκλησιά απέχει είκοσι λεπτά πεζοπορίας από το Παρόρι. Η διαδρομή είναι εντυπωσιακή με τη συντροφιά του ποταμού δεξιά και του βουνού ολόγυρα πότε να «δωρίζει» τον ίσκιο του στον περιηγητή και πότε να τον τρομάζει. Το τοπίο σε μερικά σημεία θυμίζει έντονα τα Μετέωρα. Η ιστορία έχει καταγράψει πως την ίδια διαδρομή από το Παρόρι στη Παναγιά τη Λαγκαδιώτισσα διέσχισε ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος την ημέρα της αναχώρησης του για το ιστορικό ταξίδι στη Κωνσταντινούπολη το 1449, προκειμένου να λειτουργηθεί στη σπηλαιοεκκλησιά και να πάρει δύναμη για το μεγάλο ταξίδι.
ΠΗΓΗ 
http://newsmessinia.blogspot.com
ΦΩΤΟ ADELIN 107,3 FM




ΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙ Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μετά τον περσινό απολογισμό της τουριστικής μας σεζόν, η οποία είχε πολλές διακυμάνσεις , (αλλά στο τέλος κατά γενική ομολογία όλα πήγαν σχετικώς.. καλά),θα πρέπει να αναλογιστούμε ο κάθε ένας μόνος του, αλλά και όλοι μαζί, σε συλλογικό, η ομαδικό επίπεδο, το μέλλον μας, και το μέλλον του τουρισμού, στα Κύθηρα.


Εκτός των ήδη υπαρχόντων προβλημάτων, (ακριβά ναύλα-δυσπρόσιτος προορισμός λόγο χιλιομετρικής αποστάσεως, -ακριβά καύσιμα,-κλπ κλπ), υπάρχει και ένα πρόβλημα στα του οίκου μας, που κατά την άποψη μου, αλλά και πολλών άλλων, θα μπορούσε η επίλυση του, να δώσει εκείνη την άμεση, τουριστική ώθηση που μας χρειάζεται, εφόσον η όλη σκέψη βρει ανταπόκριση, και άμεση εφαρμογή.
(Ομως μετά την "σύγκρουση" Εκκλησίας ,Δήμου, και Εγχωρίου αυτό το θέμα μοιάζει σαν ....γόρδιος δεσμός).

Στο εγχείρημα αυτό, χρειάζεται η συμπαράσταση , από την Δημοτική αρχή, την Εγχώριο Περιουσία, και από όλους τους φορείς που ασχολούνται με τον τουρισμό, σε οποιαδήποτε μορφή του, ακόμα, από το λαό των Κυθήρων.

Αλλά το πιο βασικό και το πιο σπουδαίο, είναι να το υιοθετήσει ως σκέψη, και να το υλοποιήσει ως πράξη, ο πραγματικός άρχων του νησιού μας. 
Και οπως όλοι καταλάβατε, είναι ο Μητροπολίτης μας, ο κ.κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ.

Το θέμα λοιπών είναι ένα και βασικό, καθ'ότι είναι ο μόνος που μπορεί ΝΑ ΑΠΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, Και να απελευθέρωση Τα προσκυνήματα, τα εξωκλήσια , αλλά και τα παρεκκλήσια, ¨μετόχια¨ της κάθε «Μονής»,απ' την "απαγόρευση των γάμων σε αυτά . 

Εξάλλου, Μη επιτρέποντας ο σεβαστός μας Μητροπολίτης, την τέλεση των αχράντων μυστηρίων στα προσκυνήματα του νησιού, αλλά και στα 'ξωκλήσια' βάζει ταφόπλακα σε κάθε επιθυμία, και σε κάθε τάμα για γάμο, σε ναό της επιθυμίας των πιστών, μικρό, η μεγάλο, σε κεντρικό, η απόμακρο σημείο, του νησιού, «στέλνοντας πελατεία» στον ...εκάστοτε Αντιδήμαρχο.

Και όχι μόνον αυτό.

Βάζει άθελα του την πίστη μας σε δοκιμασία, εφ'οσον η αρχή για αψιμαχίες ανάμεσα σε πιστούς και εκκλησιαστικούς λειτουργούς, έχει απλώσει και συνομολογείτε από σχεδόν όλους τους εμπλεκομένους.
Από πότε το ιερό προσκύνημα των Μυρτιδίων είναι Μοναστήρι χωρίς μοναχούς ;
Πόσους, και ποιους εχει , η αγία Μόνη; (Μόνη και όχι Μονή απ' το, Η ΜΟΝΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΛΠΙΣ)
Πόσους, πότε, και ποιους εχει, η Αγ.Ελέσα; (ως.ενοριακός ναός) 

Από πότε ο κρασάς ,ο αγ, Νικόλας, ο αγ, Ιωάννης εν' κρεμνώ, και τα άλλα εξωκλήσια, είναι μετόχια των.¨Μοναστηριών¨ ;; χωρίς ασκητές ;;;
(Εξωκλήσια του προσκυνήματος είναι, και όχι ασκητικά μετόχια.)

Επιτέλους εάν θέλει ο κλήρος να είναι πραγματικός μεσολαβητής εν ΧΡΙΣΤΩ, των θρησκευτικών μας πεποιθήσεων, ας έλθει λίγο πιο κοντά στο λαό.

Ας ακούσει τα θέλω, και της νέας γενιάς, ας γίνει ο πραγματικός μεσσίας, που έχει ορίσει το θέλημα του Κυρίου, ανάμεσα στο λαό και στο θεό μας.

Ακόμα και αυτά που ο γράφων επισημαίνει, εάν δεν είναι αρεστά ,ακόμα και τότε την θέση πρέπει να παίρνει η λογική ,ο διάλογος, και η αγάπη.

Ακούστε, και κοιτάξτε,( με ανοιχτά τα αυτιά ,και τα μάτια σας ), τα αιτήματα μας ,και απαντήστε μας σε τι θα κάνει κακό, (στην πίστη μας ίσως; ), εάν αρθούν η απαγορεύσεις του σεβαστού μας Μητροπολίτη ;;;;

Μήπως ενοχληθούν οι .καλόγεροι;
Μήπως αλλάξει η θέση στην καρδιά μας ,που κατέχει η πίστη μας, και η αγάπη μας προς τους Ιερείς μας;
Μήπως τα..Εσοδά τους;;
Μήπως οι ενοριακοί ναοί ¨χάσουν το ποίμνιο τους¨;

Όχι τίποτε απ'όλα αυτά .
Αντίθετα το νησί θα αποκτήσει brand name, και εκτός των πιστών που θα έρχονται για θρησκευτικό τουρισμό, θα έχωμε και επισκέπτες για εσωτερικό τουρισμό.

Και με οδηγό τον ποιμενάρχη μας ,τον Μητροπολίτη μας, την αγάπη των πιστών , την ανάγκη τους να έλθουν σε επαφή όποιας μορφής, τάματος, προσκυνήματος, η τελέσεως μυστηρίου, οι πόρτες των εκκλησιών μας θα είναι πάντα ορθάνοικτες , και οι ελεύσεις των πιστών , αθρόες και συνεχείς.

Εξ'άλλου ο Χριστός μας δίδαξε, με τόσα και τόσα παραδείγματα, και παραβολές, ότι την εκκλησία ο καθένας μας την έχει μέσα του.
Και ούτε η εμφάνιση του, ούτε η κοινωνική του θέση, ούτε η οικονομική του κατάσταση, είναι αυτή που μετρά κατά την ώρα της κρίσεως.

Ακόμα και ο εκλιπών αρχιεπίσκοπος κκ. Χριστόδουλος, στο κάλεσμα που είχε κάνει στο λαό ,είχε πει.
ΕΛΑΤΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΤΕ.!!! ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΘΕΛΩ.!!
Απευθυνόμενος προς την νεολαία, που του είπαν χαριτολογώντας ότι <ΣΕ ΠΑΜΕ>!!!, κατά την διάλεκτο (της νεολαίας) ,στην ίδια 'γλώσσα, απάντησε και είπε.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΑΩ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΑΩ .

Σε εσάς λοιπόν σεβαστέ μας Μητροπολίτη μας, εναποθέτουμε τις ελπίδες μας και την λαχτάρα να αναφωνήσουμε.
ΣΕ ΠΑΜΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ .«ΣΕ ΠΑΜΕ!!!»
--------------------------------------------------
Ανδρέας Παπαδόπουλος
--------------------------------------------------

Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Τοποθέτηση Λεωνίδα Γρηγοράκου, βουλευτή Λακωνίας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης στην Ειδική Διαρκής Επιτροπή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, κύριε Υπουργέ,

Θεωρώ ιδιαίτερη τιμή να μιλήσω σήμερα εδώ γιατί σε λίγα χρόνια η 9η Μαΐου θα είναι μια εθνική γιορτή για όλα τα κράτη και για όλους τους Ευρωπαίους. Πιστεύω ότι το αξιακό μοντέλο που δημιουργήθηκε το 1950 από τον Υπουργό Εξωτερικών της Γαλλίας είναι αυτό το οποίο σήμερα όλες οι ιδεολογίες το αναζητούν. Χαιρετίζουμε βέβαια και την χθεσινή εκλογή ενός φίλο-ευρωπαϊστή και την ήττα ενός αντί-ευρωπαϊστή και ελπίζουμε πολύ σε αυτή. Όμως, κ. Πρόεδρε, κ. Υπουργέ, το Brexit είναι ένα πολύ μεγάλο ζήτημα. Είναι τόσο μεγάλο που έχει τραυματίσει τις ψυχές των Ευρωπαίων πολιτών και αυτό διότι η ίδια η Ε.Ε. δεν φρόντισε να τους ενημερώσει για το τι θα χάσουν οι λαοί ή τα κράτη από αυτό το μεγάλο οικοδόμημα.
Γιατί το οικοδόμημα αυτό δεν είναι μόνο οικονομικό, οι προεκτάσεις του έχουν σχέση με την ποιότητα ζωής των πολιτών, με τα ανθρώπινα δικαιώματα, με την αλληλεγγύη, με τη δημοκρατία, με την καινοτομία, με τον εκσυγχρονισμό, με τη μεταρρύθμιση της κοινωνίας. Είναι κάτι πολύ εντυπωσιακό αυτό που ζούμε μετά από πάρα πολλά χρόνια επαναστατικών αναζητήσεων στην Ευρώπη. Έτσι θα ήθελα να το δει αυτό ένας Υπουργός της Κυβέρνησης.τσι θα ήθελα να το δει μια Κυβέρνηση που πιστεύει στην Ευρώπη. Έτσι θα ήθελα να το δει το πολιτικό σύστημα της χώρας. Δεν είναι εύκολα πράγματα αυτά. Είναι μια πληγή, η οποία δεν θα κλείσει έτσι εύκολα. “Χάθηκαν” 70 με 80 εκατ. πολίτες -θα το πω έτσι- οι οποίοι ήταν στο “άρμα” μιας μεγάλης χώρας, που κάποια στιγμή θα ενωθεί ξανά με την Ε.Ε., γιατί αυτό επιβάλλουν οι μεταρρυθμίσεις -όχι μόνο στην ιδεολογία, στη φιλοσοφία- αλλά και οι ανάγκες των λαών.
Η ίδια η Ε.Ε., τα τελευταία χρόνια, περνάει δύσκολα χρόνια, γιατί δεν φρόντισε η ίδια τους πολίτες της, ώστε να τους ενημερώσει για το τι θα χάσουν -όπως είπα προηγουμένως- εάναποχωρήσουν από αυτήν. Ταυτόχρονα, όμως, βλέπουμε τεράστια κινήματα από όλο τον κόσμο, να θέλουν να έρθουν στην Ε.Ε.. Κάποιοι από εμάς έχουν μια διαφορετική προσέγγιση. Καλά κάνουν και την έχουν. Το θέμα όμως είναι εάν αυτή η προσέγγιση είναι προς το καλό των λαών ή προς το καλό κάποιων τοπικών, εθνικιστικών συμφερόντων. Κάποια στιγμή θα πρέπει αυτό να αποτελέσει μεγάλη συζήτηση μεταξύ των συντεταγμένων δυνάμεων της πολιτείας. Παράλληλα,θα πρέπει να γίνει και καλύτερη ενημέρωση του ελληνικού λαού. Πιστεύω ότι αυτά που συζητάμε για την μετανάστευση και οτιδήποτε σχετικά με αυτό το ζήτημα, τα συμπεριλαμβάνει η Ε.Ε.. Η ίδια η Ε.Ε. δηλαδή εξελίχθηκε έτσι, που να ζητάει το σεβασμό των ανθρώπων με διαφορετικό χρώμα, με διαφορετική άποψη, με διαφορετική καταγωγή. Αυτά διακυβευθήκαν τώρα. Δεν διακυβεύθηκε μόνο το οικονομικό ζήτημα. Διακυβευθήκαν αξίες, εφόσον κάποιοι μπόρεσαν και πέρασαν την άποψή τους και έστειλαν έναν λαό σε μια διαφορετική πορεία.
Αυτά πρέπει να είναι τα ζητήματα που θα μας απασχολήσουν. Εμάς πρέπει να μας απασχολεί τι θα γίνει στο μέλλον με την Ε.Ε., διότι εκεί είναι το μέλλον το δικό μας. Γιατί εάν δεν ήμασταν εκεί, σήμερα θα ήμασταν κάπου αλλού, διότι δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα, έτσι όπωςεξελίχθηκαν τα πράγματα με την Ελλάδα. Το θέμα είναι ότι μόνο η Ε.Ε. στάθηκε δίπλα μας και είμαστε σήμερα ένας ελεύθερος λαός, που διεκδικεί τα δικαιώματα του, ζει σε μια πολύ μεγάλη δημοκρατία, ζει σε πάρα πολύ μεγάλο πλουραλισμό γνώσης και άποψης. Αυτό είναι για μένα το ζητούμενο και αυτό είναι το θέμα του μεγάλου δράματος της εξόδου του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ε.Ε.. Αυτό έπρεπε να συζητάμε τώρα και αυτό έπρεπε να συζητήσουμε σε πολλές εκδηλώσεις για την 9η Μαΐου 1950.
Εγώ δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος -δεν άκουσα προηγουμένως τα στοιχεία που είπε η κυρία Πρέσβης- και δεν ξέρω αν το ισοζύγιο των συναλλαγών μας με το Ηνωμένο Βασίλειο είναι θετικό ή αρνητικόΓια μένα όμως, το θέμα δεν είναι οικονομικό. Προέχει η ηθική της Ε.Ε., η ιδέα της Ε.Ε., αυτό το μεγαλεπήβολο σχέδιο που κάποιοι είχαν και το στήριξαν, είτε το θέλουν είτεδεν το θέλουν κάποιοι άλλοι. Και αυτό το όνειρο θα ολοκληρωθεί. Ευχαριστώ πολύ.

Πρόσκληση για την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 10-5-2017


Πρόσκληση της Επτανησιακής Συνομοσπονδίας στις εορταστικές εκδηλώσεις για την 153η Επέτειο της Ένωσης της Επτανήσου με την Ελλάδα.


Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Δρομολόγια Πορφυρούσα επικαιροποιημένα





ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ - ‘’Η ΣΚΟΛΙΩΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ & ΕΦΗΒΟΥΣ’’ ΣΤΙΣ 14 ΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟΝ ΒΡΟΝΤΑ. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Π.Τ. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ & ΛΑΚΩΝΙΑΣ

Αγαπητοί Συμπολίτες,
Η Φυσικοθεραπευτική προσέγγιση -παρέμβαση στα προβλήματα της σπονδυλικής
στήλης παιδιών και εφήβων, ύστερα από κλινικό έλεγχο και έγκαιρη διάγνωση
πιθανών προβλημάτων, είναι η απαραίτητη προυπόθεση για την πρόληψή τους.
Με τον τρόπο αυτόν, εξασφαλίζουμε την καλύτερη δυνατή ποιότητα ζωής αυτών
των παιδιών.
Η ευρύτερη ενημέρωση του κοινού, είναι ένας από τους σκοπούς του Πανελληνίου
Συλλόγου Φυσκοθεραπευτών (Π.Σ.Φ.-Ν.Π.Δ.Δ.), στα πλαίσια των Επιστημονικών
δραστηριοτήτων του.
Το Περιφερειακό Τμήμα Μεσσηνίας-Λακωνίας του Π.Σ.Φ.-Ν.Π.Δ.Δ., συνεχίζει την
δράση του σε αυτή την κατεύθυνση, με την 5
η εκδήλωσή του, στη Νεάπολη, με
σκοπό να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει το κοινό, για το σοβαρό ζήτημα της
''Σκολίωσης σε παιδιά και εφήβους''.
Να ευχαριστήσουμε θερμά τον Δήμο Μονεμβασιάς, για την συνεργασία του και την
ευγενική παραχώρηση του χώρου της ομιλίας.
Οι φυσικοθεραπευτές που συμμετέχουν σε αυτή την εκδήλωση (όλοι τους, μέλη
του Π.Τ. Μεσσηνίας –Λακωνίας του Π.Σ.Φ.-Ν.Π.Δ.Δ.), θα είναι σε θέση να δώσουν
απαντήσεις στα ερωτήματα σας, μέσα από ευκολονόητες για το κοινό αναφορές και
πάντα μέσα από την εμπειρία και την εμπεριστατωμένη επιστημονική τους γνώση.
Η Δ.Ε. του Π.Τ.Μεσσηνίας -Λακωνίας του Π.Σ.Φ.-Ν.Π.Δ.Δ., στηρίζει την προσπάθεια
των συναδέλφων και εύχεται σε όλους σας, καλή δύναμη και καλή επιτυχία στις
εργασίες σας.
Με εγκάρδιους χαιρετισμούς,
Η Πρόεδρος του Π.Τ. Μεσσηνίας –Λακωνίας του Π.Σ.Φ.-Ν.Π.Δ.Δ.
ΒΑΚΚΑ ΚΕΛΛΥ.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ:
Διοικούσα Επιτροπή του Περιφερειακού Τμήματος Μεσσηνίας & Λακωνίας του
Πανελληνίου Συλλόγου Φυσκοθεραπευτών.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ:
ΒΑΚΚΑ ΚΕΛΛΥ (Φυσικοθεραπεύτρια, Καλαμάτα – Πρόεδρος της Δ.Ε. του Π.Τ.
Μεσσηνίας & Λακωνίας)
ΜΟΙΡΑ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ (Φυσικοθεραπεύτρια, Μολάοι – Μέλος του Π.Τ. Μεσσηνίας &
Λακωνίας)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΟΜΙΛΗΤΕΣ:
18.00 – 18.10: ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ – ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΒΑΚΚΑ ΚΕΛΛΥ (Φυσικοθεραπεύτρια, Καλαμάτα – Πρόεδρος της Δ.Ε. του Π.Τ.
Μεσσηνίας & Λακωνίας)
18.10 – 18.25: ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑ ΕΙΔΗ ΣΚΟΛΙΩΣΗΣ
ΔΩΔΕΚΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Φυσικοθεραπεύτρια Νοσηλευτικής Μονάδας Μολάων –
Μέλος της Δ.Ε. του Π.Τ. Μεσσηνίας & Λακωνίας)
18.25 – 18.40: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΟΛΙΩΣΗ
ΠΑΠΠΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ (Φυσικοθεραπευτής, Σκάλα – Μέλος του Π.Τ. Μεσσηνίας &
Λακωνίας)
18.40 – 18.55: ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΣΚΟΛΙΩΣΗΣ
ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ (Φυσικοθεραπευτής, Μολάοι – Μέλος του Π.Τ.
Μεσσηνίας & Λακωνίας)
18.55 – 19.15: ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΣΚΟΛΙΩΣΗ. ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ‘’SCHROTH’’ –
ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ (Φυσικοθεραπευτής, Παπαδιάνικα – Μέλος του Π.Τ.
Μεσσηνίας & Λακωνίας)
19.15: - 19.30: ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΟΛΙΩΣΗ
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΕΙΡΗΝΗ (Φυσικοθεραπεύτρια, Νεάπολη – Μέλος του Π.Τ. Μεσσηνίας
& Λακωνίας)
19.30 – 19.40: ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ – ΕΠΙΛΟΓΟΣ
ΔΩΔΕΚΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Φυσικοθεραπεύτρια Νοσηλευτικής Μονάδας Μολάων –
Μέλος της Δ.Ε. του Π.Τ. Μεσσηνίας & Λακωνίας)
19.40 – 20.00: ΣΥΖΗΤΗΣΗ – ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΗΜΕΡΙΔΑΣ - ΑΠΟΦΩΝΗΣΗ

Το Μήνυμα της Κυριακής 7-5-17 και Γραπτό Θείο Κήρυγμα

Τό Μήνυμα της Κυριακής (ηχητικό μήνυμα)
από τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ.ΣΕΡΑΦΕΙΜ 
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ
(07-05-2017)




ΓΡΑΠΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΚΗΡΥΓΜΑ
Ἡ ὑποκρισία τοῦ καθωσπρεπισμοῦ
καί ἡ πραγματικότητα τοῦ θαύματος


Ὁ Κύριος Ἰησοῦς, χριστιανοί μου, εἶναι ὁ κατεξοχήν Ἰατρός. Τόσο τῶν ψυχῶν, ὅσο καί τῶν σωμάτων. Μέ τήν χάρη Του ἀπαλύνει τόν ἀνθρώπινο πόνο καί –κατά τήν βούλησή Του – θεραπεύει κάθε σωματική νόσο.

Ἔτσι, στόν ἐπίγειο βίο Του πολλές φορές (πού δέν καταγράφονται ὅλες) θεράπευσε ἀσθενεῖς θαυματουργικά. 
Εἰδικά γιά τό περιστατικό τοῦ Παραλύτου, ὁ Χριστός θέλησε νά γίνει δημόσια, ὥστε νά ἀποτελέσει μαρτυρία τῆς Θεϊκῆς δυνάμεώς Του. Τό νά κάμεις ἕνα παράλυτο νά μισο-σηκωθεῖ ἀπό τό κρεβάτι τοῦ πόνου, ἴσως εἶναι ἐφικτό, σήμερα δέ σέ πολλές περιπτώσεις αὐτό κατορθώνεται ἀπό τήν Ἰατρική ἐπιστήμη. Τό νά δώσεις, ὅμως , ἐντολή αὐτός ὁ παράλυτος γιά 38 χρόνια, νά ...σηκώσει τό κρεβάτι του καί νά πάει στό σπίτι του, ὑπερβαίνει κάθε ἀνθρώπινη λογική.

Ἀντί, ἐν τούτοις, αὐτή ἡ ἀπροσδόκητη θεραπεία νά γίνει ἀφορμή εὐχαριστίας καί δοξολογίας, προκάλεσε τήν ὀργή τῶν τηρητῶν-στίς δευτερεύουσες βέβαια διατάξεις– τοῦ Μωσαϊκουῦ Νόμου. Δέν εἶδαν τήν οὐσία τοῦ θαύματος. Δέν ἀνεγνώρισαν τήν Θεϊκή Δύναμη τοῦ Κυρίου. Δέν συγκινήθηκαν μέ τήν ἀπαλλαγή τοῦ παραλύτου ἀπό τήν αἰώνια καί βασανιστική ἀκινησία του. Γι αὐτούς προεῖχε ἡ τήρηση τοῦ νόμου καί ἡ μή κατάλυση τοῦ Σαββάτου τους. Δέν εἶχαν τήν δύναμη καί τό θάρρος νά ἐπιτιμήσουν τόν Χριστό.

Ἔπεσαν πάνω στόν θεραπευμένο. «Δέν ἔπρεπε, τοῦ εἶπαν, νά σηκώσεις Σαββατιάτικα τό κρεβάτι». Ὁ πρώην παράλυτος εἶχε ἕτοιμη τήν ἀπάντηση: «Ὁ ἄνθρωπος πού μέ ἔκαμε καλά Ἐκεῖνος μοῦ εἶπε, σήκωσε τό κρεβάτι σου». Κι ἐννοοῦσε ὁ ἁπλός ἄνθρωπος, ὅτι ἕνας μέ τέτοια δύναμη, θά ἔδινε ποτέ μιά ἐντολή ἀσεβείας;
* * * 
Ἀγαπητοί μου Χριστιανοί, ἄς φυλαχθοῦμε ἀπό τήν τυπολατρεία.
*Δέν νηστεύουμε γιά τόν τύπο: ἡ νηστεία εἶναι ἀρετή.
*Δέν ἀνάβουμε κερί «γιά τό καλό»: Τό ἀναμμένο κερί εἶναι σύμβολο.
*Δέν κάνουμε τόν Σταυρό μας σάν τεκτονικό σημεῖο: Τό σημεῖο τοῦ Σταυροῦ εἶναι ὁμολογία.
*Δέν πηγαίνουμε στήν Ἐκκλησία ἀπό καθῆκον: πάμε γιά νά λατρεύσουμε ὅλοι μαζί.
*Δέν ψελλίζουμε τό «Πιστεύω» μηχανικά: Τό λέμε γιά νά πραγματώσουμε τήν ἴδια τήν Πίστη.
*Οὔτε ἀπαγγέλουμε τό «Πάτερ ἡμῶν», ἀπ΄ἔξω καί ἀνακατωτά. Τό λέμε ἀργά, μιλώντας Του.
Κυρίως ἄς φυλαχθοῦμε ἀπό τήν κατάκριση γιά ‘κείνους πού νομίζουμε ὅτι δέν εἶναι «ἐν τάξει».Ἐμεῖς εἴμαστε;...

Πρωτ. π. Πέτρος. Μαριᾶτος.
--------------------------------------
Πηγή: imkythiron.gr
--------------------------------------