Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

ΝΕΑΠΟΛΗ.ΤΕΛΕΤΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΟΙΩΝ (ΦΩΤΟ)



  ΤΕΛΕΤΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΟΙΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
Χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μονεμβασίας και Σπάρτης κ.κ.Ευσταθίου τελέστηκε ο Αγιασμός του νέου καταστήματος του Αστυνομικού Τμήματος Βοιών του Δήμου Μονεμβασιάς. 
Στον αγιασμό παρέστησαν ο ΓενικόςΓραμματέας Συντονισμού του Υπουργείου Εσωτερικών κ. Τζανέτος Φιλιππάκος ο Περιφερειακός Διευθυντής Πελοποννήσου Υποστράτηγος 
Δ. Τριγώνης, ο Ταξίαρχος Αστυνομικός Διευθυντής του Ν. Λακωνίας Μαρουδάς Γεώργιος ,ο Δήμαρχος του Δήμου Μονεμβασιάς κ.Ηρακλής Τριχείλης ,η Δήμαρχος Ελαφονήσου ,Δημοτικοί Σύμβουλοι , εκπρόσωποι Σωμάτων Ασφαλείας ,φορέων ,Συλλόγων ,κοινοτάρχες και πλήθος κόσμου.
Το νέο κτίριο όπου έγινε η μεταστέγαση του Αστυνομικού Τμήματος Βοιών βρίσκεται στην αρχή της εισόδου της πόλεως μετά το Δέλτα σε παρακείμενη οδό . Ένα άνετο κτίριο που ο εξοπλισμός του και το έμψυχο δυναμικό του , θα διευκολύνει το έργο της αστυνομίας στην εξυπηρέτηση του πολίτη προσφέροντας υπηρεσίες σε πολλούς τομείς στην ευρύτερη περιοχή των Βατίκων συμπεριλαμβανομένου και του Δήμου Ελαφονήσου.

Περισσότερο ρεπορτάζ στο βίντεο που θα ακολουθήσει.
ADELIN 107,3 FM ΚΥΘΗΡΑ

























Γ.Γεννιά: «Καλοτάξιδο το ΙΟΝΙΣ, που συνδέει και πάλι τα Κύθηρα με τον Πειραιά»

Να είναι καλοτάξιδο και να έχει ούριο άνεμο το πλοίο «ΙΟΝΙΣ», που από την Παρασκευή συνδέει και πάλι τα Κύθηρα με τον Πειραιά, ευχήθηκε η βουλευτής Α’ Πειραιώς και Νήσων του ΣΥΡΙΖΑ, Γεωργία Γεννιά.

«Μετά από πέντε μήνες χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, οι κάτοικοι των Κυθήρων αποκτούν  πλέον πλοίο της γραμμής, που θα διασφαλίσει τις ασφαλείς μετακινήσεις τους και την κανονικότητα στην οικονομική και κοινωνική ζωή τους», τόνισε η βουλευτής.

Το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «ΙΟΝΙΣ», της εταιρείας «ΑΒΛΕΜΩΝΑΣ», έρχεται να αποκαταστήσει τη θαλάσσια σύνδεση των Κυθήρων με τον Πειραιά, που είχε διακοπεί από τον Ιούνιο του 2017, όταν το «Βιτσέντζος Κορνάρος» της ΛΑΝΕ υπέστη βλάβη και έπαψε να εκτελεί το δρομολόγιο.


Το επιδοτούμενο δρομολόγιο Πειραιάς – Κύθηρα –Αντικύθηρα – Καστέλη Κισσάμου θα εκτελείται κάθε Τρίτη και Παρασκευή. Στο διάστημα των τριών μηνών, που είναι η αρχική του σύμβαση, θα διεξαχθεί διαγωνισμός για όλη τη δρομολογιακή περίοδο έως και τις 31.10.2018.

Μικρή καθυστέρηση του πλοίου ΙΟΝΙΣ λόγω φραγμού εισόδου νερού ψύξεως κ. μηχανών.

Ανεφέρθη στην σελίδα μας νωρίτερα ότι λόγω προβλήματος υπήρξε μείωση ταχύτητος του πλοίου ΙΟΝΙΣ μετα την αναχώρηση του από το λιμάνι του Καστελίου.

Το πρόβλημα έγινε αντιληπτό καθώς υπήρξε άμεση άνοδος των θερμοκρασιών της λίπανσης των μηχανών λόγω μη σωστής τροφοδοσίας των εναλακτήρων με θαλάσσιο νερό, που οφείλονταν σε απόφραξη των φίλτρων εισόδου (δικτυωτά αναρρόφησης) με πλαστικές σακούλες από το λιμάνι του Καστελίου.


Από το το τεχνικό προσωπικό του πλοίου έγιναν όλες οι απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να απομακρυνθούν τα αναρροφηθέντα πλαστικά και να επανέλθει η ομαλή λειτουργία των εναλλακτήρων και των μηχανών.

Το πλοίο έφθασε στα Αντικύθηρα στις 16:14 και αναχώρησε από Αντικύθηρα στις 16:40,χωρίς περαιτέρω προβλήματα η καθυστέρηση.
--------------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
--------------------------------------------


Σχόλιο  Σελίδας; Καλό θα ήταν να αναλογισθούμε όλοι τι κακό διαπράττουμε όταν χρησιμοποιούμε την θαλασσά μας σαν σκουπιδοτενεκέ. Το θαλάσσιο περιβάλλον χρειάζεται την δική μας προστασία γιατί ποτέ δεν ξέρουμε πότε θα πάρει και αυτό την δική του εκδίκηση....

ΛΑΚΩΝΙΑ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΑ ΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΟΛΑΟΥΣ















Με τρισάγιο στο Μνημείο των Πεσόντων και την κατάθεση Στεφάνου από τον Πρόεδρο του χωριού γιορτάστηκε και φέτος η 28η Οκτωβρίου 2017 στα Πάκια.
Στο προαύλιο χώρο της εκκλησίας των Μολάων στο Μνημείο πεσόντων έγινε τρισάγιο και κατάθεση στεφάνων.
Στην συνέχεια στην κεντρική Πλατεία των Μολάων, πραγματοποιήθηκε η μαθητική παρέλαση, παρουσία του Δημάρχου Μονεμβασίας κ. Τρειχίλη, τον Αρχιερατικό Επίτροπος Αρχιμ. Γεράσιμος Πετρολέκας, την εκπρόσωπο της περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας κα. Μπελεγρή τον Αντιδήμαρχο κ. Μαυρομιχάλη, τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Μολάων κ. Κοντοσταθάκο, Δημοτικούς Συμβούλους, το Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Μολάων,τον Διοικητή του Πυροσβεστικής Μολάων και πλήθος πολιτών.

ΠΗΓΗ 
Μιχαλης Καρουνης 

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒ.ΜΗΤΡ. ΚΥΘΗΡΩΝ κ.ΣΕΡΑΦΕΙΜ & ΚΗΡΥΓΜΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Ζ' ΛΟΥΚΑ


Τό Μήνυμα τῆς Κυριακῆς (ἠχητικό μήνυμα) 
ἀπό τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων 
κ.ΣΕΡΑΦΕΙΜ   
ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ' ΛΟΥΚΑ 

)
ΓΡΑΠΤΟΝ Θ. ΚΗΡΥΓΜΑ
               Στήν εἴσοδο τῆς πόλης τῶν Γαδαρηνῶν, πόλη πού βρίσκεται ἀπέναντι ἀπό τή Γαλιλαία, συνάντησε, χριστιανοί μου, ὁ Ἰησοῦς ἕναν δαιμονισμένο, ὅπως ἀκούσαμε στό Εὐαγγέλιο. Θέαμα ἀποκρουστικό, ἀνατριχιαστική ἡ θέα τοῦ ἀτιμέλητου γυμνοῦ καί βρώμικου αὐτοῦ ἀνθρώπου. Ἀποκομμένος ἀπό τήν ζωή τῆς πόλεως, περιθωριοποιημένος, ἔβρισκε παρηγοριά καί στέγη στούς τάφους τῶν νεκροταφείων.
therapeia demonizomenou gadarhnon 3

               Παρ' ὅλα αὐτά ὅμως, ἄν καί κυριευμένος ἀπό τό διάβολο ὁ ἄνθρωπος αὐτός, ἔχοντας συναίσθηση τῆς καταστάσεώς του, πλησίασε τόν Ἰησοῦ ἐλπίζοντας ὅτι αὐτός θ' ἀναγνώριζε τό πρόβλημά του καί θά τοῦ ἔδινε τή γιατρειά του. Μπορεῖ στά λόγια νά μιλοῦσε ὁ διάβολος: «τί ἐμοί καί σοί Ἰησοῦ», δηλαδή τί ἐπεμβαίνεις στή ζωή μου Ἰησοῦ, λέει στόν Κύριο, ἡ καρδιά ὅμως ἦταν ἀνθρώπινη, ἔπασχε καί στήν οὐσία ζητοῦσε βοήθεια. Ὁ Ἰησοῦς ἀσχολεῖται μέ τόν ἄνθρωπο, τοῦ διώχνει τά δαιμόνια, τά ὁποῖα πᾶνε σέ μιά ἀγέλη χοίρων πού κατακρημνίζεται καί ἤρεμος πλέον εὐχαριστεῖ τόν εὐεργέτη του.
             Οἱ βοσκοί τῶν χοίρων τρομαγμένοι τρέχουν στήν πόλη καί ἀναγγέλουν τό γεγονός. Οἱ κάτοικοι τρέχουν νά δοῦν τί συμβαίνει καί βλέπουν τό μίασμα τῆς πόλεως, αὐτόν πού ὅλοι τόν ἀπέφευγαν, «ἱματισμένον παρά τούς πόδας τοῦ Ἰησοῦ». Ἡ σκηνή αὐτή θυμίζει τή σκηνή τῆς Σαμαρείτιδος, ὅπου ὅταν ὁ Χριστός τῆς ἀποκαλύφθηκε, ἔτρεξε στή πόλη καί ἀνήγγειλε ὅτι βρῆκε τόν Μεσσία. Ἡ κατάληξη ὅμως εἶναι διαφορετική. Οἱ Σαμαρεῖτες κρεμασμένοι ἀπό τά χείλη τοῦ Ἰησοῦ τόν παρακαλοῦσαν νά μείνει μέρες μαζί τους, ἐνῶ οἱ Γαδαρηνοί ἄν καί ἔχουν μπροστά τους ἕνα ὁλοφάνερο θαῦμα (τήν θεραπεία τοῦ δαιμονισμένου), φοβοῦνται τόν ἔλεγχο τοῦ Ἰησοῦ γιά τίς ἁμαρτίες τους, ἀφοῦ καί ἡ ἐκτροφή τῶν χοίρων ἦταν ἀπαγορευμένη ἀπό τόν Ἰουδαϊκό νόμο (γι' αὐτό καί ὁ Κύριος ἐπέτρεψε τή θανάτωση τῆς ἀγέλης τῶν χοίρων) καί τόν παρακαλοῦν νά φύγει ἀπό τήν πόλη τους, γιατί τούς ἔπιασε φόβος, ὁ φόβος τοῦ ἁμαρτωλοῦ στήν ἰδέα τῆς θέας τῆς ὄψεως τοῦ προσώπου τοῦ Κριτοῦ. Ἔτσι, ἐνῶ ὁ δαιμονισμένος στήν ὄψη, ἀλλά ἁγνός στήν καρδιά, ἔγινε κήρυκας τοῦ Εὐαγγελίου, «ἀπέλυσε δέ αὐτόν ὅ Ἰησοῦς λέγων ὑπόστρέφε εἰς τόν οἶκον σου καί διηγοῦ ὅσα ἐποίησε σοί ὁ Θεός˙ καί ἀπῆλθε καθ' ὅλην τήν πόλιν κηρύσσων...», οἱ συμπολίτες του, οἱ καθ' ὅλα φυσιολογικοί στήν ὄψη, παρέμειναν δαιμονισμένοι στήν καρδιά, διότι κατά τόν ἱερόν Χρυσόστομο «τό ἁμαρτάνειν ἀνθρώπινον, τό ἐμμένειν εἰς τήν ἀμαρτίαν δαιμονικόν» καί κατά τόν Ἅγιο Γρηγόριο τόν Παλαμᾶ «ἐκείνου πού ὁ νοῦς ἀποτραβιέται ἀπό τό Θεό ἤ κτηνώδης γίνεται ἤ δαιμονιώδης καί ἀπομακρυνθείς ἀπ' τούς ὄρους τῆς φύσεως ἐπιθυμεῖ ὅλα τά διεστραμμένα».
            Διότι, χριστιανοί μου, ὁ ἄνθρωπος πού ἐθελοτυφλεῖ στίς πάμπολλες εὐεργεσίες τοῦ Θεοῦ καί ἐμμένει στήν ἁμαρτωλή ζωή του, δικαιολογώντας τά σφάλματά του, εἶναι προσκολλημένος στήν ὕλη καί ἀδυνατεῖ νά αἰσθανθεῖ τή ζεστασιά τοῦ Ἰησοῦ, ὁ ὁποῖος σταυρώθηκε καί ἀναστήθηκε γιά νά μᾶς ἐλευθερώσει ἀπό τό διάβολο.
           Ἐλευθερωνόμαστε ὅταν ταπεινωμένοι, ἐξομολογούμενοι τίς ἁμαρτίες μας, ἑνωνόμαστε μέ τό Χριστό διά τῆς Θείας Εὐχαριστίας, ἐγκαταλείποντας τό κοσμικό μας φρόνημα. Καί γιά νά μήν παρεξηγηθοῦμε, κατά τόν ἀββᾶ Ἡσαΐα «Κόσμος εἶναι τό νά ἐνεργοῦν οἱ ἄνθρωποι τ' ἀντίθετα πρός τήν ἀνθρώπινη φύση καί νά ἱκανοποιοῦν τά σαρκικά τους θελήματα. Κόσμος εἶναι τό νά νομίσει κανείς ὅτι μένει παντοτινά στή ζωή αὐτή. Κόσμος εἶναι νά φροντίζει γιά τό σῶμα πρός βλάβην τῆς ψυχῆς καί νά καυχιέται γι' αὐτό πού ἀφήνει πίσω του». Καί ὁ ἴδιος ὁ Κύριος μας καλεῖ νά προσέχουμε λέγοντας «Προσέχετε δέ τούς ἑαυτούς σας, μήπως οἱ ψυχές σας γίνουν βαριές καί ἀνίκανες νά προσέχουν καί ν' ἀγρυπνοῦν, πνιγμένες μέσα στίς κραιπάλες καί τίς μέθες καί στίς ἀγωνιώδεις καί βασανιστικές φροντίδες τῶν βιοτικῶν» (Λουκ. κα' 34). Καί ὅπως λέγει ὁ γέροντας Παΐσιος «δέν ἔχει ἀνάπαυση ποτέ αὐτός πού δικαιολογεῖ τήν ἁμαρτία του. Ἐδῶ καί δίκιο νά ἔχει κανείς ὅταν πάει νά δικαιώσει τόν ἑαυτό του, πάλι ἀνάπαυση δέν ἔχει, πόσο μᾶλλον νά μήν ἔχει δίκαιο καί νά δικαιολογεῖ τήν πτώση τοῦ μέ ἀναιδέστατο τρόπο. Γι' αὐτό ὅσο μποροῦμε νά προσέχουμε τήν ἀναίδεια καί τήν περιφρόνηση, ὄχι μόνο πρός τά θεῖα, ἀλλά καί πρός τόν πλησίον μας, διότι εἶναι ἡ εἰκόνα τοῦ Θεοῦ. Οἱ ἀναιδεῖς ἄνθρωποι βρίσκονται στό πρῶτο στάδιο τῆς βλασφημίας κατά τον Ἁγίου Πνεύματος. Ἐκεῖνοι πού περιφρονοῦν τά Θεῖα βρίσκονται στό δεύτερο, καί στό τρίτο βρίσκεται ὁ διάβολος». Ἀσφαλιστική δικλείδα γιά ὅλα αὐτά εἶναι ἡ ἐπιθυμία μας νά βρισκόμαστε γαλήνιοι «παρά τούς πόδας τοῦ Ἰησοῦ», ἐνῶ ἀντίθετα ἔχουμε χάσει τήν ἐπαφή μαζί Του, ὅταν βρίσκουμε ἄλλοθι γιά τήν ἐμμονή μας στήν ἁμαρτία, σάν τούς Γαδαρηνούς, ὅπου παρακάλεσαν τόν Ἰησοῦ νά φύγει, διότι κατείχοντο ἀπό μεγάλο φόβο.Ἀμήν.

π. Π.Μεγ.

Άγιος Πέτρος Αρκαδίας (ΦΩΤΟ)

 Ο Άγιος Πέτρος είναι ένα ορεινό χωριό και κοινότητα στο δήμο Βόρειας Κυνουρίας. Είναι χτισμένο στη βόρεια πλευρά του όρους Πάρνωνα σε υψόμετρο 961 μέτρων. Βρίσκεται 3 χλμ. νότια του χωριού Έλατος, 5 χλμ. ανατολικά από τα Βούρβουρα, 6 χλμ. βορειοανατολικά των Καρυών Λακωνίας, 18 χλμ. νοτιοδυτικά του Άστρους και 26 χλμ. νοτιοανατολικά της Τρίπολης. Έχει κηρυχθεί παραδοσιακός οικισμός.

 Ο Άγιος Πέτρος αναφέρεται για πρώτη φορά το 1435 στο Χρονικό της Αλώσεως του Γεωργίου Σφραντζή. Τα επόμενα χρόνια το χωριό αναφέρεται σε διάφορα έγγραφα της εποχής. Το 1600 περίπου στο χωριό γεννιέται ο Άγιος Νείλος ο Μυροβλήτης (ο κατά κοσμόν Νικόλαος Τερζάκης, †1651), ο οποίος μόνασε στην Μονή Μαλεβής και αργότερα στο Άγιο Όρος. Κατά την περίοδο της Ενετοκρατίας, το 1687, ο Άγιος Πέτρος γίνεται έδρα της Επαρχίας Αγίου Πέτρου Τσακωνιάς (Territorio di San Pietro di Zacognia). Την ίδια περίοδο (18ος αι.) το χωριό γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη λόγω του εμπορίου, με πληθυσμό τότε σχεδόν 4.000 κατοίκους και πάμπολλα αρχοντικά - πυργόσπιτα.
Επί Τουρκοκρατίας ο Άγιος Πέτρος γίνεται έδρα του Βιλαετίου Αγίου Πέτρου, το οποίο περιελάμβανε το Καστρί, τον Άγιο Ιωάννη, τον Πλάτανο, τη Μελιγού, τον Χάραδρο, το Άστρος, το Κορακοβούνι, τον Πραστό, την Σίταινα, την Καστάνιτσα, τα Βέρβενα, τα Δολιανά κ.ά. Μετά το 1775 οι κλέφτες Γιάννης Καράμπελας, Αντωνάκης Αλεβίζος, πολεμούν και αντιστέκονται κατά των Τουρκαλβανών. Το 1786 οι δύο αυτοί κλέφτες, σε συνεργασία με τον Καπετάν Ζαχαριά και άλλους Αγιοπετρίτες, πολέμησαν τους Τούρκους στην Μονή Μαλεβής.

 Με την ίδρυση της Φιλικής Εταιρίας, το 1814, αρκετοί Αγιοπετρίτες αρχίζουν να συμμετέχουν, μεταξύ των οποίων ο προεστός Αναγνώστης Κονδάκης, ο ηγούμενος της Μονής Μαλεβής, Καλλίνικος Τσιαμούρης κ.ά. Σημαντική ήταν η προσφορά του χωριού στην Επανάσταση του 1821. Στις 24 Μαρτίου 1821 ο Αναγνώστης Κονδάκης κηρύσσει την Επανάσταση στην περιοχή. Αρκετοί Αγιοπετρίτες, υπό τον Αναγνώστη Κονδάκη, συμμετείχαν με μεγάλη επιτυχία στις μάχες των Δολιανών και των Βερβένων, της Τριπολιτσάς, του Βαλτετσίου κ.ά., σε συνεργασία με τα άλλα στρατιωτικά σώματα της Κυνουρίας. Το 1826 ο Ιμπραήμ Πασάς κατέστρεψε ολοσχερώς το χωριό, όπως και όλα τα άλλα χωριά της περιοχής. Τα επόμενα χρόνια ο Άγιος Πέτρος αποτέλεσε έδρα της Κοινότητας Αγίου Πέτρου. Το 1944, κατά τη διάρκεια της Γερμανικής κατοχής, εκτελέστηκαν από τους Γερμανούς 48 άμαχοι κάτοικοι του Αγίου Πέτρου.


Ο Άγιος Πέτρος είναι κατάφυτος από έλατα, καρυδιές και άλλα δέντρα, έχει πολλά νερά και αρκετές βρύσες, όπως του Κεραστά, του Κατσή, του Καράμπελα και του Καπελετζή κ.α. Το χωριό έχει παλιά αρχοντικά πυργόσπιτα, με σημαντικότερο την οικία του Τούρκου αγά Τρικαλίτη του 18ου αιώνα και πολλές εκκλησίες, με σημαντικότερες τον Άγιο Πέτρο (19ος αι.), τα Εισόδια της Θεοτόκου, του Αγίου Νείλου κ.ά. Τέλος έχει και διάφορες υπηρεσίες όπως σχολείο, κοινοτικό γραφείο και διάφορους Συλλόγους.
Σε κοντινή απόσταση βρίσκονται τα λεγόμενα Καστριτοχώρια (ΚαστρίΈλατοςΩριάΤου ΚαράτουλαΜεσορράχηΝέα Χώρα και Περδικόβρυση), ο Άγιος Ιωάννης και άλλα χωριά. Νοτιότερα βρίσκεται η κορυφή του όρους Πάρνωνας με υψόμετρο 1.934 μέτρα. Πλησίον βρίσκεται η Μονή Μαλεβής και το μεσαιωνικό Κάστρο της Ωριάς.
https://el.wikipedia.org