Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Δελτίο Τύπου Δήμου Κυθήρων - 30/12/2017 - Υπογραφή Δημοτικών Έργων

Ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης υπέγραψε τις συμβάσεις εκτέλεσης των ακόλουθων έργων:

1. "Επισκευή Δημοτικού Καταστήματος Τ.Κ. Ποταμού". Το έργο συμπεριλήφθηκε αρχικά στον προγραμματισμό του 2015, όμως η δημοπράτησή του ακυρώθηκε 2 φορές. Την πρώτη εξαιτίας υπολογιστικού λάθους στη μελέτη και τη δεύτερη λόγω των συντριπτικών αλλαγών που επέφερε στα δημοτικά και δημόσια έργα ο Νόμος 4412/2016, που ισοπέδωσε για σχεδόν ένα χρόνο τον δημοτικό προγραμματισμό όλων των Δήμων της Χώρας. 




Το έργο δημοπρατήθηκε τελικά στον Πειραιά εντός του 2017 και απέσπασε πολύ μεγάλη έκπτωση (39,24%), γεγονός που σημαίνει ότι θα εκτελεστεί με 124.172,16€ έναντι αρχικού προϋπολογισμού μελέτης 200.000,00€. Ανάδοχος είναι ο ΕΔΕ κ. Μάρκος Νικόλαος και η προθεσμία ολοκλήρωσής του έργου είναι 8 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Η χρηματοδότηση προέρχεται από ίδιους πόρους του Δήμου μας.

Στο έργο περιλαμβάνεται η πλήρης ανακαίνιση (εσωτερικά και εξωτερικά) του Δημοτικού Μεγάρου Ποταμού και συγκεκριμένα:

- Καθαιρέσεις πλακιδίων, επιχρισμάτων, κουφωμάτων
- Αντικατάσταση των τοποθέτηση ιδίου τύπου ξύλινων κουφωμάτων (χρώμα γκρι-γαλάζιο)
- Τοιχοποιίες από πλινθοδομές στον Ά όροφο για την κατασκευή WC
- Νέα επιχρίσματα
- Αντικατάσταση και τοποθέτηση πλακιδίων
- Αντικατάσταση και τοποθέτηση ειδών υγιεινής
- Χρωματισμοί επιφανειών εσωτερικά και εξωτερικά
- Αντικατάσταση υδρορροών
- Επισκευή μόνωσης
- Προμήθεια και τοποθέτηση συστήματος εξωτερικού φωτισμού

Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, η Δημοτική Αρχή προγραμματίζει:

- Την μετατροπή της κεντρικής αίθουσας του πρώτου ορόφου σε σύγχρονη αίθουσα εκδηλώσεων και τελετών.
- Την μόνιμη έκθεση του λειτουργικού μοντέλου του Μηχανισμού των Αντικυθήρων στην δυτική αίθουσα του πρώτου ορόφου. Το μοντέλο του Μηχανισμού από Plexiglass έχει δωρηθεί στο Δήμο μας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και θα αποτελέσει μόνιμο πόλο έλξης στον Ποταμό για όλους τους επισκέπτες του νησιού μας, καθώς η αίθουσα που θα το στεγάσει θα υποστηριχθεί από πλούσιο ηλεκτρονικό εποπτικό υλικό σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών.
- Την δημιουργία ανανεωμένων γραφείων – χώρων εργασίας του Δήμου στις 2 ανατολικές αίθουσες του πρώτου ορόφου. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών πρόσληψης νέου μόνιμου προσωπικού στο Δήμο (που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών), η Δημοτική Αρχή θα επανεξετάσει την μόνιμη λειτουργία ορισμένων υπηρεσιών του Δήμου στο κτίριο.

2. "Αποκατάσταση ζημιών από πλημμύρες οδού Αγίας Πελαγίας προς Αγία Αναστασία". Το έργο δημοπρατήθηκε με το νέο Νόμο 4412 στις 22/12/2016 και η χρηματοδότηση προέρχεται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με ύψος 220.000€. Ανάδοχος είναι ο Πολιτικός Μηχανικός Χρήστος Μαρασιώνης που προσέφερε έκπτωση 47% και το συνολικό ποσό της σύμβασης με το Φ.Π.Α. ανέρχεται σε 116.650,09€. Προβλέπεται η αποκατάσταση, βελτίωση βατότητας και ασφαλτόστρωση σε μήκος περίπου 850 μέτρων της οδού που συνδέει την Αγία Πελαγία με την Αγία Αναστασία, η οποία έχει συνολικό μήκος περίπου 3,5 χιλιόμετρα και το υπόλοιπο τμήμα της θα ασφαλτοστρωθεί από την Περιφέρεια Αττικής.

Το έργο αυτό αποτελούσε πάγιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής, καθώς κατά μήκος του δρόμου υπάρχουν κατοικίες και περιουσίες και η πρόσβαση έχει καταστεί πολύ δυσχερής. Θα κατασκευαστούν αγωγοί απορροής ομβρίων υδάτων, τοιχία αντιστήριξης καθώς και χαντάκια. Η ασφαλτόστρωση θα έχει πλάτος 6 μέτρα με 0,50μ. αντέρεισμα εκατέρωθεν της οδού. Η προθεσμία περάτωσης είναι 6 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

3. "Προμήθεια και τοποθέτηση 19 πιστοποιημένων υπαίθριων οργάνων εκγύμνασης (Gym Park)" δαπάνης 23.584,80€ (με το Φ.Π.Α.), τα 10 εκ των οποίων θα τοποθετηθούν στην αυλή του Γυμνασίου-Λυκείου και τα υπόλοιπα στο βόρειο τμήμα του νησιού.



Επιπλέον, δημοσιεύθηκε στο Εθνικό Σύστημα Δημοσίων Συμβάσεων και στην Επίσημη Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων η διακήρυξη του διεθνούς ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την "Προμήθεια, Εγκατάσταση και Θέση σε Λειτουργία Εξοπλισμού Τηλεελέγχου - Τηλεχειρισμού για την Ασφαλή Επίβλεψη και Λειτουργία των Δικτύων Ύδρευσης του Δήμου Κυθήρων", που χρηματοδείται από το Π.Ε.Π. Αττικής 2014-2020 (ΕΣΠΑ) με 1.981.396,00€.

Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία που αναβαθμίζει και εκσυγχρονίζει όλο το δίκτυο ύδρευσης του Δήμου με σύγχρονους αυτοματισμούς και παραμέτρους ποιοτικών και ποσοτικών ελέγχων, με στόχο την βελτίωση της ποιότητας του νερού και τη μείωση των διαρροών και βλαβών. Η δημοπρασία θα γίνει μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος του ΕΣΗΔΗΣ στις 27/02/2018.

Το οικονομικό έτος του 2017 κλείνει με το Δήμο να έχει εκδώσει συνολικά 582 Χρηματικά Εντάλματα Πληρωμής, έχοντας συνολικά πληρώσει τα 571 εξ αυτών, εκταμιεύοντας σε κάθε είδους δαπάνες το ποσόν των 2.779.534,95€. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού του σημαντικού ποσού απορροφάται στην τοπική κοινωνία του νησιού μας, σε επαγγελματίες, προμηθευτές και επιτηδευματίες και ενισχύει το τοπικό ΑΕΠ σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.

Το πραγματικό διαθέσιμο ταμειακό υπόλοιπο του Δήμου στις 29/12/2017 (τελευταία εργάσιμη ημέρα του έτους), μετά τις ανωτέρω πληρωμές, ανέρχεται σε 3.250.721,97€ και παραμένει σταθερά υψηλό παρά τις μεγάλες δυσχέρειες του έτους στον τομέα των εισπράξεων (κυρίως στον τομέα της ύδρευσης) λόγω της μεγάλης έλλειψης προσωπικού και παρά τις πολλές πληρωμές δαπανών, έργων, προμηθειών και υπηρεσιών πάσης φύσεως.


Αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια στους υπαλλήλους του Δήμου και τους αιρετούς της Δημοτικής πλειοψηφίας για την εξαιρετική οικονομική κατάσταση της υπηρεσίας μας και τη χρηστή οικονομική διαχείριση, καθώς και στα στελέχη των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Νήσων και τους καταρτισμένους Τεχνικούς Συμβούλους του Δήμου για τη μελέτη, επίβλεψη και υλοποίηση πολλών έργων παρά την κρίση, τη γραφειοκρατία και τις μεγάλες καθυστερήσεις των υπερκείμενων υπηρεσιών.

Μέσα στο 2017 ο Δήμος μας πραγματοποίησε συνολικά 17 δημοπρασίες για σημαντικά έργα που θα ξεκινήσουν άμεσα να υλοποιούνται (έχουν ήδη υπογραφεί αρκετές συμβάσεις), υπερνικώντας την τεράστια γραφειοκρατία και τις διαρκείς αλλαγές στο νομικό πλαίσιο. Παράλληλα προχώρησε η σύναψη προγραμματικών συμβάσεων με την Περιφέρεια για πολύ σημαντικά έργα (Δίκτυο Ύδρευσης Αγ. Πελαγίας, Δημοτική Οδοποιία, Γήπεδο Μανιτοχωρίου, Γέφυρα Μάκρωνα, Μνημείο Σφουγγαράδων στα Αντικύθηρα κ.λπ.), τα οποία θα δημοπρατηθούν εντός του 2018, αποδεικνύοντας ότι η σταθερή προσήλωση σε στόχους και η μεθοδική, συστηματική και τεκμηριωμένη δουλειά φέρνει σημαντικά αποτελέσματα προς όφελος των πολιτών.

Οι υπηρεσίες και οι αιρετοί του Δήμου συντάσσουν ήδη τον Προϋπολογισμό του 2018, που θα περιλαμβάνει σημαντικά αναπτυξιακά έργα και δράσεις με στόχο την επίλυση χρόνιων προβλημάτων υποδομών και τη δημιουργία προϋποθέσεων σταθερής τοπικής ανάπτυξης με σεβασμό στο περιβάλλον.
--------------------------------- 
Πηγή: kythira.gr
---------------------------------

Το Μήνυμα της Κυριακής 31-12-17 και Γραπτό Θείο Κήρυγμα

Τό Μήνυμα της Κυριακής (ηχητικό μήνυμα)
Από τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων
κ.ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Κυριακή μετά την Χριστού Γέννησιν
31.12.2017




ΓΡΑΠΤΟΝ Θ. ΚΗΡΥΓΜΑ 
Ὁ Πρόδρομος Ἰωάννης
Ὁ θεῖος Παῦλος νουθετεῖ τόν Τιμόθεον νά κηρύττη καί νά κακοπαθῆ. Τό τέλος τοῦ θείου Παύλου πλησιάζει.

Τό σημερινό Εὐαγγέλιο, ἀγαπητοί μου χριστιανοί, τό ὁποῖον εἶναι γραμμένο ἀπό τόν Εὐαγγελιστή Μάρκο, ξεκινᾶ στό πρῶτο του κεφάλαιο μιλώντας μας γιά τόν Πρόδρομο τοῦ Χριστοῦ, τόν ἅγιο Ἰωάννη τόν Βαπτιστή. Ὁ Εὐαγγελιστής Μάρκος, λέγει πώς ὁ Ἰωάννης εἶναι ἡ ἀρχή τοῦ χαρμοσύνου καί χαροποιοῦ μηνύματος περί τῆς Ἐλεύσεως εἰς τόν κόσμον τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Γιά τόν ἅγιο Ἰωάννη τόν Βαπτιστή, μᾶς ἔχει ἤδη πληροφορήσει ἤ μᾶλλον προαναγγείλει ἡ Παλαιά Διαθήκη. Μέσα σ' αὐτούς πού ἐπροφήτευσαν τόν προδρομικό ἐρχομό τοῦ Θείου Ἰωάννου, ἦταν ἐκτός φυσικά ἀπό τόν Προφητάνακτα Δαϋίδ, καί ἄλλοι Προφῆτες τῆς Π.Δ., οἱ ὁποῖοι μίλησαν γιά τόν Ἅγιο Ἰωάννη μεταξύ τῶν ὁποίων ἦταν ὁ Προφήτης Ὠσηέ (κεφ.α', στίχ.2), ὁ Προφήτης Μαλαχίας (κεφ.γ',στίχ.1), ὁ Προφήτης Ἠσαῒας (κεφ.μ', στίχ.3) καί πλῆθος ἄλλων Προφητῶν προανήγγειλαν τόν ἐρχομό τοῦ ἁγίου Ἰωάννη, διότι δέν ἦταν τυχαῖο τό συγκεκριμένο πρόσωπο. 

Ὁ ἅγιος Ἰωάννης εἶναι ὁ μεγαλύτερος τῶν Προφητῶν καί ἐκεῖνος πού μέ τό φλογερό κήρυγμά του στήν ἔρημο, μέ τήν ἀσκητική ζωή του, μέ τό κήρυγμα καί βάπτισμα μετανοίας καί μέ τό μαρτυρικό τέλος του θά ἄνοιγε τόν δρόμο γιά τόν ἴδιο τόν Νομοθέτη καί Διδάσκαλο, τόν Κύριο μας Ἰησοῦ Χριστό, τόν αἴροντα τήν ἁμαρτίαν τοῦ κόσμου, τόν Υἱό καί Λόγο τοῦ Θεοῦ, τό δεύτερο Πρόσωπο τῆς Ἁγίας καί Ὁμοουσίου Τριάδος. Ἔτσι, λοιπόν, ὁ Θεῖος Ἰωάννης γίνεται μία ἀχτίδα φωτός στόν τότε σκοτισμένο λαό τοῦ Ἰσραήλ καί κηρύττει τό χαρμόσυνο μήνυμα περί τῆς δράσεως καί σωτηρίας τοῦ Λυτρωτοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ˙ «φωνή βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ, ἑτοιμάσατε τήν ὁδόν Κυρίου, εὐθείας ποιεῖτε τάς τρίβους αὐτοῦ».

Ἕνας παρόμοιος κήρυκας μετανοίας, ἀδελφοί μου, πού κακοπάθησε τόσο πολύ καί περισσότερο ἀπό κάθε ἄλλο Ἀπόστολο (ὅπως ὁμολογεῖ καί ὁ ἴδιος), ὁ πρῶτος μετά τόν Ἕνα, ὅπως τόν χαρακτηρίζει καί ἡ Ὀρθόδοξη Θεολογία μας –καί τόν ὁποῖο φυσικά τρέμουν ὅλοι οἱ αἱρετικοί-, εἶναι ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ὁ ἐπονομαζόμενος γιά τό βάθος τῆς Θεολογίας του καί γιά τήν πλήρη ὑπακοή του στόν Θεῖο Θέλημα, ὁ κήρυκας ὅλων τῶν αἰώνων ὁ Θεῖος Παῦλος. Ἐκεῖνος, λοιπόν, ὁ ἅγιος ἀνήρ ὁ Ἀπόστολος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ἑτοιμάζεται γιά τό ἐπικείμενο μαρτύριό του, καί προτρέπει τόν μαθητή Του, τόν ἅγιον Ἀπόστολο Τιμόθεο νά κηρύττη διά τόν Ἰησοῦν Χριστόν καί νά κακοπαθῆ καί ἐκεῖνος, ὅπως καί ὁ θεῖος Παῦλος. 

Καί τονίζει γι' αὐτόν ὁ Ἀπόστολος Παῦλος «σύ δέ νῆφε ἐν πᾶσι, κακοπάθησον, ἔργον ποίησον εὐαγγελιστοῦ, τήν διακονίαν σου πληροφόρησον. Ἐγώ γάρ ἤδη σπένδομαι, καί ὁ καιρός τῆς ἐμῆς ἀναλύσεως ἐφέστηκε». Δηλαδή, τοῦ λέγει, σύ ὅμως ἀγρύπνα, πρόσεχε εἰς ὅλα στό ποιμαντικόν σου ἔργο. Κοπίασε. Κάμε ἔργον Εὐαγγελιστοῦ, φέρε εἰς πλῆρες καί αἴσιον πέρας τήν ὑπηρεσίαν, πού σοῦ ἀνετέθη εἰς τήν Ἐκκλησία. Πρέπει νά ἀγρυπνῆς καί νά κοπιάζης, διότι ἐγώ τώρα χύνω τό αἷμα μου σπονδή καί θυσία εἰς τόν Θεόν, καί ὁ καιρός τῆς ἀναχωρήσεώς μου ἀπό τόν κόσμον αὐτόν εἶναι πολύ κοντά.

Αὐτά τά ἱερά λόγια ὁ Θεῖος Παῦλος δέν τά ἔγραφε στόν Τιμόθεο, μοιρολογώντας γιά τό μαρτυρικό τέλος του, ἀλλά μέ μεγάλη καί ἀπεράντη χαρά, πού θά ἔδινε τό αἷμα του γιά τόν Ἰησοῦ Χριστό καί πού θά ἐπισφράγιζε τά θεῖα λόγια του μέ τό μαρτύριό του ὡς ἀληθινά καί μέ τόν μαρτυρικό σταυρό του θά κέρδιζε τόν στέφανον τῆς Δόξης. 

Αὐτό τό φρόνημα, ἀδελφοί μου, νά δείχνουμε καί ἐμεῖς σέ ὅλο τόν ἐπίγειο βίο μας, διότι καί ἐμεῖς οἱ βεβαπτισμένοι μποροῦμε μέ τήν πνευματική μας ζωή καί ὀρθοπραξία νά γίνουμε ἀπόστολοι τοῦ Ἱεροῦ Εὐαγγελίου, μεταλαμπαδεύοντάς το στίς ἑπόμενες γενεές. Εἴθε, ἡ Χάρις τῆς Ἑορτῆς τῶν Θεοφανείων νά φωτίζει τίς καρδιές ὅλων μας καί οἱ ἅγιοι πού ἀναφέραμε νά γίνουν φωτεινό παράδειγμα στήν ζωή μας. Ἀμήν.-

Πρεσβ.π. Ν. Ζουναρέλης
-------------------------------
Πηγή: imkythiron.gr
-------------------------------

ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ



ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ  ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ  ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
(ὑπ’ ἀριθ. 164/2017)
      
Πρός
Τόν Ἱερόν Κλῆρον καί
τόν Χριστώνυμον Λαόν
τῆς καθ΄ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως
Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων
    «Κύριε ὁ Θεός ἡμῶν ... ὁ ἐν τῇ ἀφάτῳ σου μακροθυμίᾳ
καταξιώσας ἡμᾶς εἰς νέον ἐνιαυτόν τοῦ
πλούτου τῆς χρηστότητος Σου εἰσελθεῖν, Αὐτός,
Πανάγαθε Δέσποτα, τήν εἴσοδον ταύτην τῇ Θείᾳ Σου Χάριτι εὐλόγησον…»

(Εὐχή ἐπί τῇ εἰσόδῳ εἰς τόν νέον ἐνιαυτόν τῆς χρηστότητος τοῦ Κυρίου)

Ἀγαπητοί μου Ἀδελφοί καί Συλλειτουργοί,
Ἀδελφοί μου Χριστιανοί, Τέκνα μου ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά˙
Ἄς εἶναι εὐλογημένο, εἰρηνικό καί πλούσιο σέ βιοτικά καί πνευματικά ἀγαθά τό νέο σωτήριο ἔτος 2018.
Ὁ Κύριος καί Θεός μας Ἰησοῦς Χριστός, «ὁ σαρκί νηπιάσας δι’ ἡμᾶς τούς ἀνθρώπους καί διά τήν ἡμετέραν σωτηρίαν», μέ τήν ἄφατη μακροθυμία Του μᾶς καταξίωσε νά εἰσοδεύσωμε εἰς τό νέον ἔτος τῆς ἀγαθότητός Του, καί τόν παρακαλοῦμε νά εὐλογήσῃ μέ τήν Θεία Του Χάρι τήν εἴσοδό μας αὐτή.
    Εἰς τήν ἀρχήν τοῦ νέου χρόνου, τόν ὁποῖο ἀνοίγει ἡ Δεσποτική ἑορτή τῆς Περιτομῆς τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ καί ἡ μνήμη τοῦ Μεγάλου Βασιλείου, Ἀρχιεπισκόπου Καισαρείας τῆς Καππαδοκίας, τοῦ Οὐρανοφάντορος, θά ἐπικαλεσθοῦμε τήν πνευματική βοήθεια καί συνδρομή τοῦ Ἁγίου αὐτοῦ Καππαδόκου Ἱεράρχου, προκειμένου νά ἐξασφαλίσωμε σύν Θεῷ τήν Θεία Χάρι καί εὐλογία σέ ὅλη τήν καινούργια χρονιά.

Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

ΚΥΘΗΡΑ.Φάρος Μουδαρίου - 1904

Φάρος Μουδαρίου - 1904

Από σκανάρισμα κάδρου.

Φωτογράφος: Άγνωστος

Παναγία Μυρτιδώτισσα:Επιστολή διαμαρτυρίας προς τον δήμαρχο για τον Phylax!

Π. Φάληρο, 28/12/017 "Αξιότιμε κύριε Χατζηδάκη,
Ως εφημέριος του Ιερού Ναού Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης Παλαιού Φαλήρου, σάς γράφω αυτήν την επιστολή, σχετικά με το άγαλμα «PHYLAX» που τοποθετήθηκε στον δήμο Παλαιού Φαλήρου. Πρόκειται για ένα θέμα μείζονος σημασίας, που έχει απασχολήσει πολύ τη δημοσιότητα τις τελευταίες ημέρες, καθώς και το ποίμνιο του οποίου ηγούμαι.



Δεν θα αναφερθώ στην αισθητική του συγκεκριμένου έργου τέχνης, η οποία μπορεί να είναι και αμφιλεγόμενη. Θα αναφερθώ, όμως, στο πνεύμα που αποπνέει το συγκεκριμένο άγαλμα σε κάθε περαστικό που το αντικρύζει. Πρόκειται για ένα άγαλμα το οποίο θίγει το ορθόδοξο φρόνημα και προσβάλλει τη χριστιανική πίστη. Γνωρίζουμε όλοι ότι ένα άγαλμα τοποθετείται σε έναν δημόσιο χώρο προκειμένου να τιμήσει ένα πρόσωπο για την προσφορά του ή να εμπνεύσει ένα ιδεώδες στους πολίτες.

Το συγκεκριμένο άγαλμα, κύριε Δήμαρχε, ποιο πρόσωπο τιμά για την προσφορά του; Αυτό που απεικονίζει είναι ένας δαίμονας, ανεξάρτητα από το παραπλανητικό όνομα «PHYLAX» (φύλακας, δηλαδή) που ο γλύπτης του έδωσε. Είναι ένας δαίμονας, στρατιώτης του σατανά, που όχι μόνο δεν πρέπει να τιμάται αλλά πρέπει να χλευάζεται και να περιφρονείται, ως πλάσμα βλάσφημο προς τον ίδιο τον Τριαδικό Θεό.

Κι από την άλλη πλευρά, ποιο ιδεώδες προσπαθεί να εμπνεύσει στους πολίτες; Τον εγωισμό ή τον φθόνο που εμφωλεύει σε κάθε όργανο του σατανά;

Αναφέρατε σε συνέντευξή σας ότι και στην αρχαιότητα οι κάτοικοι των ελληνικών πόλεων συνήθιζαν να στήνουν αγάλματα-φύλακες των πόλεών τους. Ξεχνάτε, όμως, ότι στην αρχαία Ελλάδα δεν ήταν γνωστός ο αληθινός Θεός. Από την έλευση του Ιησού Χριστού και μετά, ο αληθινός Θεός και οι δικοί Του στρατιώτες είναι αυτοί που πραγματικά μπορούν να προστατεύσουν μία πόλη. Και οι δικοί Του στρατιώτες σε καμία περίπτωση δεν είναι νυχτεριδόμορφα τέρατα, σαν αυτό που εσείς τοποθετήσατε στο Παλαιό Φάληρο.

Αυτά τα τέρατα μόνο από σατανολάτρες αναγνωρίζονται, προσκυνούνται, και λατρεύονται. Άλλωστε, κύριε Δήμαρχε, από πότε η ποιότητα και η έννοια ενός δημιουργήματος είναι συνάρτηση του χρονικού πλαισίου στο οποίο συνηθιζόταν να υπάρχει; Οτιδήποτε ανήκει στην αρχαιότητα είναι και αποδεκτό; Το μόνο κριτήριο ποιότητας που έχετε είναι η παλαιότητα; Αναφέρετε, ακόμη, το βιογραφικό του καλλιτέχνη που το δημιούργησε. Και σάς ξαναρωτώ: το βιογραφικό ενός καλλιτέχνη είναι το εχέγγυο για την ποιότητα των δημιουργημάτων του; Το γεγονός ότι έχουν φιλοξενηθεί έργα του σε αξιόλογες εκθέσεις ανά τον κόσμο δεν αναιρεί το αντίχριστο μήνυμα που το έργο του «PHYLAX» φέρει.

Άλλωστε, όπως κι εσείς θα έχετε παρατηρήσει, όλες οι αντιδράσεις γι΄ αυτό το έργο δεν σχετίζονται με την καλλιτεχνική του διάσταση αλλά με την πνευματική.

Δεν γνωρίζω πόσο κόστισε η δημιουργία και η τοποθέτηση αυτού του αγάλματος. Γνωρίζω, όμως, ότι το πνευματικό κόστος που αναλαμβάνετε απέναντι στον Θεό και τη συνείδηση του απλού πολίτη είναι μεγάλο. 

Η χώρα μας, είναι μια χώρα ελληνορθόδοξη, χριστοκεντρική. Τέτοια δημιουργήματα σε δημόσιους χώρους προκαλούν αντιδράσεις στους πολίτες, όπως, άλλωστε, θα έχετε πληροφορηθεί από έγκριτες ιστοσελίδες του διαδικτύου και του τύπου γενικότερα. Και οι αντιδράσεις από το λόγια φτάνουν στην πράξη. Όταν, λοιπόν, οι κάτοικοι έρχονται αντιμέτωποι με τον δήμαρχο στον οποίο εμπιστεύτηκαν την ψήφο τους στις εκλογές, αντιλαμβάνεστε ότι πέρα από το πνευματικό, επωμίζεστε κι ένα πολιτικό κόστος.

Κύριε Δήμαρχε, με την παρούσα επιστολή κρούω τον κώδωνα του κινδύνου για εσάς και τους συνεργάτες σας οι οποίοι συνέβαλαν σε όλο αυτό το εγχείρημα. Η τοποθέτηση του «καλλιτεχνικού» αυτού έργου σας καθιστά συμμέτοχο στη βλασφημία και συνένοχο με τον σατανά. Κατεδαφίστε το. Και τότε θα έχετε στο πλευρό σας τον Τριαδικό Θεό αλλά και κάθε πολίτη με ορθόδοξη συνείδηση και πίστη. Και, πιστέψτε με, είμαστε πολλοί."

Με εκτίμηση,
ο εφημέριος του Ι.Ν. Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης Π. Φαλήρου

π. Πατάπιος Αργυρός
------------------------------------------
Πηγή: paliofaliron.blogspot.gr
------------------------------------------

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΗΛΕΕΛΕΓΧΟΥ - ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ




ΒΑΤΙΚΑ.π.Παναγιώτης Αρώνης ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Θερμά ευχαριστούμε την Πρόεδρο κυρία Φρώσω Σαλέμη και τα μέλη του Συνδέσμου των Νεαπολιτών για την ευγενική και σημαντική προσφορά προς το Ίδρυμά μας ειδών διατροφής. Ο Σύνδεσμος προκειμένου να συγκεντρώσει αυτά τα χρήματα για την αγορά των τροφίμων, πραγματοποίησε στον Πειραιά, φιλανθρωπικό παζάρι. Διπλά τους ευχαριστούμε για την πρωτοβουλία τους αυτή, ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες και τους ευχόμαστε όλα τα καλά του Θεού! Η στήριξή σας μας δίνει δύναμη σε χρεωκοπημένους καιρούς να συνεχίζουμε....

EYXEΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΣΠΥΡΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
Μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπίας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή των Περιφερειών.
1ος Αντιπρόεδρος της Επιτροπής COTER.

www.spyridon.gr

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΝΕΡΟΥ ΣΤΙΣ ΟΧΕΛΛΕΣ

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΝΕΡΟΥ ΣΤΙΣ ΟΧΕΛΛΕΣ
Τη σύμβαση για την ολοκλήρωση των μελετών, αδειοδοτήσεων και τευχών δημοπράτησης για το έργο συλλογής νερού στη θέση "Όχελλες" της Τ.Κ. Λογοθετιανίκων, υπέγραψε ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης, σύμφωνα με το Νόμο 4412/2016.
Στο έργο περιλαμβάνονται:

- Η κατασκευή έργου συλλογής νερού - φράγματος στη θέση "Όχελλες" ύψους 4,6 μέτρων και μήκους 43 μέτρων
- Αντλιοστάσια και Δεξαμενές
- Αγωγοί μεταφοράς του νερού μέχρι τη δεξαμενή του Ποταμού στη θέση "Άγιος Ηλίας"
- Η/Μ εργασίες
Για την ένταξη του έργου σε πρόγραμμα χρηματοδότησης, απαιτείται η σύνταξη πλήρους Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων κατηγορίας Α2 (12 παραδοτέα) καθώς και Τεύχη Δημοπράτησης και Διακήρυξη (6 παραδοτέα). Το σύνολο των μελετών αυτών θα κοστίσει 24.753,79€ και καλύπτεται εξολοκλήρου από ίδιους πόρους του Δήμου (ανταποδοτικά έσοδα ύδρευσης).
Η υδρογεωλογική μελέτη για το έργο εκπονήθηκε το 2012 από τους Γεωλόγους Μάρκο Μεγαλοοικονόμο και Μαρία Τσιμπίδου.
Το έργο αποτελεί μία από τις προτεραιότητες της Δημοτικής Αρχής η οποία, μετά την ολοκληρώση των μελετών και αδειοδοτήσεων, θα επιδιώξει την ένταξη του είτε στο ΕΣΠΑ είτε σε άλλο χρηματοδοτικό πρόγραμμα.
Stratos Charchalakis

ΚΥΘΗΡΑ.Το πρώτο πλεύρισμα πλοίου σε Αγία Πελαγία.12/4/1965

ΛΑΚΩΝΙΑ.ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ... ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ !

ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 1943. Η ΣΦΑΓΗ 39 ΣΤΟΥΣ ΜΟΛΑΟΥΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ. Ο «ΜΙΚΡΟΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ»!


Για πρώτη φορά ο ΕΛΑΣ κτυπά πόλη ή χωριό, και για πρώτη φορά το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ/ΟΠΛΑ ρίχνει τα θύματα σε ΚΑΤΑΒΟΘΡΑ. 39 Μολαϊτες αφού βασανίστηκαν άγρια, εσφάγησαν και ρίχτηκαν σε μιά καταβόθρα του Πάρνωνα, την «Τρύπα του Ταράτσα». Οι περισσότεροι, ενώ ήταν ακόμη ζωντανοί! Το μαζικό αυτό αυτό απάνθρωπο έγκλημα έγινε ενώ ο λαός υπέφερε την τρίτη εορταστική περίοδο Χριστουγένων και και Πρωτοχρονιάς υπό κατοχή και στερήσεις!


Τη σφαγή των Μολαϊτών την ονομάζω «Μικρό Μελιγαλά», γιατί εκτός από τη ρίψη των θυμάτων σε καταβόθρα υπάρχουν και άλλα σοβαρά κοινά σημεία, τα οποία περιέχονται κατωτέρω στην περιγραφή του εγκλήματος.

Ακολουθεί περιγραφή της τραγωδίας.
«Τις τελευταίες ημέρες του Οκτωβρίου 1943 με την επίθεση του ΕΛΑΣ ενατίον της Πατριωτικής Οργάνωσης ΕΣ (Ελληνικός Στρατός) του ίλαρχου Τηλέμαχου Βρετάκου στην Παλιόχωρα της Καλαμάτας, τη σύλληψή του και τη δολοφονία του μαζί με άλλους αξιωματικούς και αντάρτες του, επικρατεί το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ/ΚΚΕ στην Πελοπόννησο. Ακολουθεί η Α΄ Παμπελοποννησιακή Συνέλευση στη Στρέζοβα όπου κηρύσσεται και επισήμως η Κόκκινη Τρομοκρατία με το σύνθημα «να ξεπατωθεί η αντίδραση». Κτίζεται ο «Ελεύθερος Μωριάς», το «κράτος» του ΕΑΜ, και ξεφυτρώνουν παντού Στρατόπεδα Κρατουμένων του ΕΑΜ, «Λαϊκά Δικαστήρια», βία και εκτελέσεις.
Η πρώτη αντίδραση έρχεται από τη Σπάρτη. Ο αδελφός του νεκρού Βρετάκου, κρατούμενος κι αυτός σε Στρατόπεδο του Ταϋγέτου, δραπετεύει, καταφεύγει στους Γερμανούς της Σπάρτης και ζητά όπλα με τα οποία σε ελάχιστο χρόνο δημιουργεί το αντικομμουνιστικό τάγμα Λεωνίδας με πάνω από 1000 οπλίτες και αξιωματικούς.
Ακολουθεί η συγκρότηση μιάς ομάδος 18 επίλεκτων μελών της κοινωνίας της μικρής κωμόπολης των Μολάων, «η Επιτροπή Εθνικού Αγώνος». Απευθύνονται στους Γερμανούς και με 200 περίπου ιταλικά τουφέκια που τους δίνουν οπλίζουν 150 Μολαϊτες με στόχο να κρατήσουν το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ/ΟΠΛΑ μακριά από τους Μολάους.
Η αντίδραση του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ/ΟΠΛΑ ήταν άμεση και εξαιρετικά βίαιη. Στις 28 Δεκεμβρίου 1943 ο ΕΛΑΣ Πάρνωνος επιτίθεται στους Μολάους και σε λίγες ώρες μπαίνει στην πόλη. Την επομένη στήνεται «Λαϊκό Δικαστήριο» και απαγγέλλεται η προαποφασισμένη θανατική ποινή σε 40 άτομα, εκ των οποίων στη συνέχεια απαλλάσσεται ο ένας.
Τό πρωϊνό της 30ης Δεκεμβρίου 1943, ἕνα ἀπόσπασμα ἀνταρτῶν παρέλαβε τούς 32 ἀπό τούς καταδικασθέντες. Δεμένους ἀνά δύο μέ καλώδια, τούς ἀνέβασαν σ᾽ ἕνα παλιό φορτηγό καί τούς πῆγαν στόν Πάρνωνα, στό χωριό Ἅγιος Δημήτριος τοῦ Ζάρακα. Ἐκεῖ τούς ἔκλεισαν στό σχολεῖο γιά νά περάσει ἡ νύχτα. Ἡ τελευταία σκηνή τῆς τραγωδίας καί τοῦ ἀπαίσιου ἐγκλήματος γράφτηκε τήν ἑπομένη, τήν 31η Δεκεμβρίου 1943, παραμονή Πρωτοχρονιᾶς, τῆς τρίτης καί τελευταίας πού πέρασε ἡ Ἑλλάδα ὑπό Κατοχή. Ἡ πομπή τῶν 32 μελλοθανάτων, μεταξύ τῶν ὁποίων ἦταν ἡ «ἀφρόκρεμα καί ὁ κορμός τῆς ἀστικῆς τάξης» τῆς μικρῆς πόλης τῶν Μολάων, ξεκίνησε γιά τό τελευταῖο σκέλος τοῦ μαρτυρικοῦ ταξιδιοῦ. Ἀπό τόν Ἅγιο Δημήτριο, προχώρησαν βορειοανατολικά 2-3 χιλιόμετρα, στή βορινή πλαγιά τοῦ βουνοῦ Κουμαριά καί στόν δρόμο πρός τό μικρό χωριό Γκιότσαλι. Προορισμός τους ἦταν ἕνα βάραθρο μέ τό ὄνομα «Τρῦπα τοῦ Ταράτσα», στήν τοποθεσία Πλακούρα.
Παραλείπω ὅλες τίς προσβολές πού δέχτηκαν στήν ἀνθρώπινή τους ἀξιοπρέπεια καί τίς ἀνατριχιαστικές πράξεις βίας πού ὑπέστησαν οἱ μελλοθάνατοι, ὅταν ἔφθασαν ἐκεῖ. Ἀρκεῖ νά ἀ-ναφερθεῖ τό τέλος τους. Οἱ φονιάδες ὅταν κόρεσαν τόν σαδισμό τους, τούς ἔρριξαν γυμνούς στήν Τρῦπα πού εἶχε ἄνοιγμα περίπου 1 μέτρο καί βάθος 39 μέτρα. Κάποιοι τυχεροί ἦταν ἤδη νεκροί ἀπό τίς μαχαιριές, ἀλλά εἶναι βέβαιο ὅτι πολλοί ρίχτηκαν ζωντανοί, ἀφοῦ οἱ μαρτυρίες ἀνθρώπων τῆς περιοχῆς ὁμιλοῦσαν γιά γοερές κραυγές καί ἀπεγνωσμένες ἐκκλήσεις γιά βοήθεια νά βγαίνουν ἀπό τήν Τρῦπα. Αὐτήν τήν τύχη σίγουρα εἶχε ὁ ἱερέας τῶν Μολάων Νικόλαος Καρυτσιώτης, τόν ὁποῖον ἔρριξαν πρῶτο καί ὑπό τίς λοιδορίες τους.
Ὅτι πολλά ἀπό τά θύματα ρίχτηκαν στήν Τρῦπα ζωντανά ἀναφέρει στό βιβλίο του καί ὁ τότε διοικητής τοῦ 8ου συντάγματος τοῦ ΕΛΑΣ, λοχαγός Δημ. Καραγιαννάκος, ὁ ὁποῖος γιά λίγες ἡμέρες ἔλλειπε ἀπό τή θέση του. Γράφει: «...Ἑτοιμαζόμουν νά ἐπιστρέψω στούς Μολάους ὅταν ἔμαθα τό συνταρακτικό γεγονός τοῦ φόνου 50 Μολαϊτῶν. Κι ἀκόμη χειρότερα. Διαδόθηκε ὅτι τούς ἔριχναν ζωντανούς σέ μία Τρῦπα. Ἄλλοι ἔλεγαν πώς τούς ἔσφαζαν καί στή συνέχεια τούς ἔριχναν στήν Τρῦπα...».
Σέ λίγες ἡμέρες οἱ κομμουνιστές συνέλαβαν καί τούς ὑπόλοιπους 7 πού εἶχαν ἀποφασίσει νά δολοφονήσουν. Τούς 5 ἐξ αὐτῶν τούς μετέφεραν στήν «Τρῦπα τοῦ Ταράτσα» καί ἐκεῖ τούς θανάτωσαν μέ τόν ἴδιο τρόπο ὅπως καί τούς 32 πρώτους. Τούς δυό τελευταίους, ἕναν πατέρα μέ τό παιδί του, τούς ἐκτέλεσαν ἔξω ἀπό τό κοντινό χωριό Γεράκι.
Στό βιβλίο τοῦ Μολαΐτη Δημητρίου Π. Ἀνδριτσάκη, «ΜΝΗΜΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ», ὑπάρχει ἐκτεταμένη περιγραφή τῶν σχετικῶν γεγονότων γύρω ἀπό τούς Μολάους καί τήν ἐπαρχία Ἐπιδαύρου Λιμηρᾶς γιά ὁλόκληρη τήν περίοδο 1941-44. Λεπτομέρειες τῆς μάχης τῶν Μολάων καί τῶν φρικτῶν ἐγκλημάτων πού ἀκολούθησαν στήν πόλη καί ἰδιαίτερα τῆς ἀνθρώπινης παρα-φροσύνης πού συνετελέσθη στήν «Τρῦπα τοῦ Ταράτσα». Περιγράφει ἀκόμη τήν ἀνάσυρση τῶν ὀστῶν τῶν θυμάτων πού ἔλαβε χώρα 28 χρόνια ἀργότερα, τό 1971 καί τῶν στοιχείων τοῦ ἐγκλήματος πού ἦρθαν ἔτσι στό φῶς. Ἡ ἀνακομιδή ἔγινε μέ ἔξοδα καί τήν προσωπική φροντίδα δυό μεταναστῶν ἀδελφῶν ἀπό τήν Καλιφόρνια, πού ὁδηγήθηκαν ἀπό τήν ἐπιθυμία τους νά βγάλουν ἀπό τήν «Τρῦπα τοῦ Ταράτσα» τά ὀστᾶ τοῦ πατέρα τους, τοῦ Σταμάτη Καναβάρου ἀπό τά Πάκια.
Στήν Τρῦπα τότε βρέθηκαν 39 κρανία, μόνο 2 περισσότερα ἀπό τά 37 θύματα τῶν κομμουνιστῶν, ὅλα ἄθικτα, χωρίς ἴχνος πυροβολισμοῦ ἤ χαριστικῆς βολῆς. Αὐτό εἶπαν οἱ γυναῖκες πού ἔπλυναν τά ὀστᾶ. Τά δυό ἐπιπλέον κρανία καί σκελετοί, πολύ πιθανόν ἦταν ἕνα τοῦ Ταράτσα, πού ἔδωσε καί τό ὄνομά του στήν Τρῦπα καί ἑνός ἀγνώστου. Αὐτό διαψεύδει τή φήμη πού καλλιέρ-γησαν κάποιοι ἀριστεροί, ὅτι στήν Τρῦπα ἔριχναν ἀνθρώπους καί οἱ παρακρατικοί τῆς δεξιᾶς.
Κάτι ἀντίστοιχο ἔχει συμβεῖ καί μέ τό ἔγκλημα τῆς «Πηγάδας τοῦ Μελιγαλᾶ». Κάποιοι ἱστοριογράφοι τῆς Ἀριστερᾶς, γιά νά ἐλαττώσουν τόν ἀριθμό τών εκτελεσθέντων από τον ΕΛΑΣ, ἔ¬χουν γράψει ὅτι δῆθεν στήν Πηγάδα ρίχτηκαν καί οἱ νεκροί ἀντάρτες τοῦ ΕΛΑΣ!
Ἡ «Τρῦπα τοῦ Ταράτσα» μπορεῖ νά ἦταν πρόβα γιά τήν «Πηγάδα τοῦ Μελιγαλᾶ», ἀφοῦ ὑπάρχει σοβαρή ὑποψία ὅτι μερικοί τουλάχιστον ἀπό τούς σφαγεῖς, ἀντάρτες τοῦ 8ου συντάγματος τοῦ ΕΛΑΣ μέ καταγωγή ἀπό τά χωριά τοῦ Πάρνωνα, συμμετεῖχαν καί στίς δυό αὐτές μαζικές σφαγές. Ἀπό τούς σφαγεῖς στήν «Τρῦπα τοῦ Ταράτσα» γνωστοί ἔγιναν μόνο 2-3 ἀντάρτες ἀπό τόν κοντινό Ἅγιο Δημήτριο. Οἱ συγκεκριμένοι σφαγεῖς εἶναι γνωστό ὅτι ἐπέζησαν, γιατί δικάστηκαν ἀργότερα, ἄρα ἦταν καί στόν Μελιγαλά. Ἄν ἦταν καί ἐκεῖ σφαγεῖς μαζί μέ τούς ὑπόλοιπους σφαγεῖς τῆς «Τρύπας τοῦ Ταράτσα» καί μέ ἄλλους πού ὑπηρετοῦσαν στή Διμοιρία τοῦ 8ου πού ἔσφαζε στήν «Πηγάδα τοῦ Μελιγαλᾶ», εἶναι ἄγνωστο μέχρι σήμερα.
Παρότι τά θύματα ἦταν πολύ λιγότερα στήν «Τρῦπα τοῦ Ταράτσα», τά δυό ἐγκλήματα μοιάζουν σέ πολλές πτυχές τους. Θεωρῶ βέβαια ὅτι τό πρῶτο ἦταν σαφῶς φρικτότερο, γιατί πολλοί ρίχτηκαν στό στενό βάραθρο ζωντανοί. Τουλάχιστον στήν Πηγάδα, ἐκτός ὀλίγων ἴσως περιπτώσεων, τά θύματα ρίπτονταν μετά τήν θανάτωσή τους, ἔστω καί μέ παρόμοιες φρικιαστικές μεθόδους βασανισμοῦ καί σφαγῆς.
Ὅμως ἡ μεγάλη ὁμοιότητα μεταξύ τῶν ἐγκλημάτων στούς Μολάους καί τόν Μελιγαλά, ἀπορέει ἀπό κάτι βαθύτερο. Ἀπό τήν ἴδια ἀπάνθρωπη ψυχρότητα καί τόν ἴδιο ἀποτρόπαιο ὑπολογισμό πού ἔδειξαν οἱ δολοφόνοι πού ἔφεραν εἰς πέρας αὐτά τά «ἰδιαζόντως εἰδεχθῆ» μαζικά ἐγκλήματα. Καί στίς δυό περιπτώσεις, τά θύματα κρατήθηκαν γιά ἡμέρες, μεταφέρθηκαν ἀπό τόπο σέ τόπο, βασανίστηκαν, γδύθηκαν, λοιδωρήθηκαν ἀπό συμπατριῶτες τους καί ξένους, πρίν σφαγοῦν μέ ἄγριο καί ἀπάνθρωπο τρόπο. Οἱ δολοφόνοι τους, ἠθικοί καί φυσικοί, δέν ἔκαναν ἕνα βῆμα πίσω, δέν δίστασαν. Ἀναρωτιέται κανείς, ποῦ βρέθηκε τόσο μῖσος; Ἦταν ἄραγε ταξικό ἤ πολιτικό;
Ἡ Τραγωδία τῶν Μολάων καί τό ἔγκλημα στήν «Τρῦπα τοῦ Ταράτσα» ἔχουν καί άλλες πρωτιές, τουλάχιστον γιά τήν Πελοπόννησο. Ἦταν ἡ πρώτη ἐπίθεση τοῦ ΕΛΑΣ ἐναντίον κατοίκων πόλεως ἤ χωριοῦ πού ὁπλίσθηκαν γιά νά κρατήσουν μακριά τό ΕΑΜ/ ΕΛΑΣ. Ἀκολούθησε τό Βαλτέτσι, τό Ἀραχναῖο, τό Ἀγγελόκαστρο καί ἄλλα. Ἦταν καί ἡ πρώτη φορά πού οἱ σφαγεῖς τοῦ ΕΑΜ/ ΕΛΑΣ ἔριξαν τά θύματα, νεκρά ἤ μισοζώντανα, σέ Τρῦπα ἤ καταβόθρα. Θά ἀκολουθήσουν ἡ «Τρῦπα στό Κακοβούνι» στόν Φενεό τῆς Κορινθίας, ἡ «καταβόθρα τοῦ Ζάρακα» κοντά στό Σοφικό, τό ξεροπήγαδο τῆς Ἀγνάντας στή Νέα Ἐπίδαυρο, τά ξεροπήγαδα κοντά στά χωριά Λίμνες Ἀργολίδος καί Ἁγιονόρι Κορινθίας καί φυσικά ἡ «Πηγάδα τοῦ Μελιγαλᾶ». Νά πιστέψει κανείς ὅτι ὅλα αὐτά ἔγιναν μετά ἀπό ἀποφάσεις τοπικῶν παραγόντων τοῦ ΕΑΜ/ΕΛΑΣ/ΚΚΕ, χωρίς σχεδιασμό καί καθοδή¬γηση κεντρικῶν ὀργάνων αὐτῶν τῶν ὀργανώσεων; Δέν νομίζω!".
ΥΓ// Υπάρχει άλλη μία σχέση μεταξύ των δύο μαζικών εγκλημάτων του ΚΚΕ, στους Μολάους και στον Μελιγαλά. Επικεφαλής του ΕΑΜ στην περιοχή των Μολάων, και βασικό μέλος του Λαοδικείου που απεφάσισε ποιοί και πως θα εκτελεστούν, ήταν ο φοιτητής Νομικής Γκίκας Φράγκος. Μετά τη Βάρκιζα,για να αποφύγει τους παρακρατικούς αντικομμουιστές (που σύμφωνα με την Αριστερή ιστοριογραφία δεν κυνηγούσαν εγκληματίες αλλά όλους «τους Δημοκρατικούς πολίτες ανεξαρτήτως φύλλου και ηλικίας»), το ΚΚΕ τον έστειλε στο στρατόπεδο Μπούλκες στη Γιουγκοσλαβία. Στο τέλος του 1947 επέστρεψε στην Ελλάδα μαζί με άλλα στελέχη, ένας των οποίων ήταν ο δικηγόρος Βασίλης Μπράβος από τον Μελιγαλά, μέλος της τριμελούς Επιτροπής που απεφάσισε ποιοί κρατούμενοι στο Μπεζεστένι θα εκτελεστούν στην Πηγάδα. Ο Ζαχαριάδης ανεκήρυξε τον Φράγκο στρατηγό και τον τοποθέτησε «μέραρχο» Πελοποννήσου, ενών τον Μπράβο τον τοποθέτησε «επιτελάρχη» του. Οι δυό τους είχαν γίνει καλοί φίλοι στο Μπούλκες, και σίγουρα θα αντήλλασσαν και ιστορίες από τα κατορθώματά τους.
Καθ’οδόν για την Πελοπόννησο, στη Φωκίδα, έπεσαν σε ενέδρα του Ελληνικού Στρατού και σκοτώθηκαν.
Η τραγωδία των Μολάων εκτός από το έργο του Μολαϊτη Δημητρίου Π. Ἀνδριτσάκη, περιέχεται και στον Α’ Τόμο του έργου μου «ΑΘΩΩΝ ΑΙΜΑ, «Ελεύθερος Μωριάς» 1943-44».
Παρακαλώ στην αναμετάδοση των γεγονότων αυτών, ιδιαίτερα στους νεώτερους που βομβαρδίζονται από τα ΜΜΕ με την ψευδεπίγραφη ιστορία του ΚΚΕ και των οργανώσεών του.
Η πολιτική κατευνασμού και λήθης που οι δημοκρατικοί Έλληνες ακολουθήσαμε για 65 και πλέον χρόνια είχε αντίθετα αποτελέσματα. Βοήθησε την Αριστερά να επιβάλει την προπαγάνδα της ως Ιστορία και να δημιουργήσει μόνιμη διαίρεση!
Για τη μνήμη των αθώων συνελλήνων θυμάτων του ΚΚΕ!
ΠΗΓΗ 
 Melpomeni Sachla https://www.facebook.com/

Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1943 - 2017 ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΥΣ 39 ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΩΝ ΜΟΛΑΩΝ

Την προσεχή Κυριακή 31η Δεκεμβρίου 2017 όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην πανέμορφη αλλά και τόσο μαρτυρική κωμόπολη των Μολάων Λακωνίας για να δηλώσουμε και φέτος –όπως κάθε χρόνο, τα τελευταία χρόνια-, το ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ στους 39 Εθνομάρτυρες, τη φυσική ηγεσία των Μολάων, οι οποίοι κυριολεκτικά κατακρεουργήθηκαν από ανθρωπόμορφα κτήνη στην διαβόητη Τρύπα του Ταράτσα, κατακρεουργήθηκαν γιατί αντιστάθηκαν στους συμμορίτες, δεν έσκυψαν το κεφάλι στην επιδίωξή τους να γίνει ο Τόπος μας σοβιετική επαρχία και "κομμουνιστικός παράδεισος"…
Το πρωί στις 9.30πμ το ετήσιο θρησκευτικό μνημόσυνο στον Ι.Ν. Γεννήσεως του Κυρίου Μολάων και στη 1.00 το μεσημέρι το τρισάγιο στον τόπο τής θυσίας τους και προσκλητήριο Πεσόντων, στην Τρύπα τού Ταράτσα, κοντά στον Αγ.Δημήτριο Ζάρακος…
[οι φωτογραφίες από παλαιότερη εκδήλωση μνήμης και τιμής και το εξώφυλλο τού σχετικού συγκλονιστικού βιβλίου τού Καθηγ.Ιατρικής κ.Δημ.Ανδριτσάκη "ΜΝΗΜΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ. Το Χρονικό της Μάχης των Μολάων, γεγονότα και αλήθειες"]


 ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΗΜΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ

ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ ΕΠΛΕΕ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΟΡΒΕΡΤΑ "ΜΠΑΦΡΑ"


Σε μία κίνηση με ισχυρό συμβολισμό προέβη η Άγκυρα. Η τουρκική κορβέτα «Μπάφρα» έττασε τα ξημερώματα της Πέμπτης στο Κάβο Ντόρο και έκανε αβλαβή διέλευση από τα ελληνικά χωρικά ύδατα ανάμεσα στην Εύβοια και την Άνδρο. Το τουρκικό πολεμικό πλοίο συνέχισε με νότια πορεία και λίγο πριν τις 11 το πρωί της Πέμπτης έπλεε ανατολικά των Κυθήρων.


Σχετικά κοντά στο τουρκικό πολεμικό πλοίο κινείται το νορβηγικό γεωτρύπανο «Deep Sea Metro II» που έχουν νοικιάσει οι Τούρκοι. Το πρωί της Πέμπτης το πλωτό γεωτρύπανο βρισκόταν δυτικά των Κυθήρων, χωρίς να είναι γνωστό αν η τουρκική κορβέτα «Μπάφρα» πλέει κοντά του για να το συνοδεύσει μέχρι την Κωνσταντινούπολη όπου αναμένεται να καταπλεύσει στις 31 Δεκεμβρίου, ή αν ο πλους του τουρκικού πολεμικού στο κεντρικό Αιγαίο είναι ανεξάρτητος από την έλευση του «Deep Sea Metro II». 


Η Τουρκία προτίθεται να χρησιμοποιήσει το νορβηγικό γεωτρύπανο για έρευνες στην κυπριακή Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη από τις αρχές του 2018, θέλοντας να δείξει ότι δεν αναγνωρίζει τις έρευνες της Κυπριακής Δημοκρατίας για εντοπισμό υδρογονανθράκων.
ΠΗΓΗ http://www.protothema.gr

Συνεχίζονται με επιτυχία οι εκδηλώσεις «Χριστούγεννα στο χωριό των παραμυθιών» στη Βαμβακού Λακωνίας.(ΦΩΤΟ)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνεχίζονται με επιτυχία οι εκδηλώσεις
«Χριστούγεννα στο χωριό των παραμυθιών»
στη Βαμβακού Λακωνίας.

Με μεγάλη συμμετοχή παιδιών και ενηλίκων ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις «Χριστούγεννα στο χωριό των παραμυθιών» στη Βαμβακού Λακωνίας. Στην καρδιά του Πάρνωνα μέσα σε ένα χριστουγενιάτικο περιβάλλον λειτουργούν 7 χειροποίητα θεματικά πάρκα που καλλιεργούν τη φαντασία και το νόημα των ημερών.

Οι επισκέπτες έχουν τη χαρά να δουν:
1.    Το πάρκο των χιονανθρώπων κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από κορμούς δέντρων.
2.    Το σπίτι των μαγισσών όπου έχουν χρησιμοποιηθεί δύο μεγάλα ομοιώματα μαγισσών, 50 κούκλες χειροποίητες καθώς και παλιά αντικείμενα που έχουν αξιοποιηθεί με τον καλύτερο τρόπο, για να δώσουν έναν πλήρη παραμυθιακό χαρακτήρα και έμπνευση για νέα παραμύθια.
3.    Τη φάτνη της γέννησης όπου οι μάγοι και η Αγία Οικογένεια έχουν αγιογραφηθεί με βάση όλα τα ιστορικά-θρησκευτικά πρότυπα τς παράδοσής μας.
4.    Το καλλιτεχνικό εγαστήρι με δημιουργίες παιδιών με βασικό θέμα «τα Χριστούγεννα μέσα απ’ την τέχνη».
5.    Το έλκηθρο φυσικού μεγέθους και οι τάρανδοι όπου μπορούν οι επισκέπτες να φωτογραφίζονται.
6.    Το δέντρο των καλικάντζαρων όπου αποτελείται από κούκλες, φυσικά υλικά και παραδοσιακά εργαλεία που συντηρούν το μύθο του δωδεκαήμερου.
7.    Το εργαστήρι του Καραγκιόζη με τρεις φωτεινούς μπερντέδες όπου παρουσιάζονται σκηνές από παραδοσιακές παραστάσεις του Καραγκιόζη, όπως «Το Στοιχειωμένο Δεντρί» και «Ο Μέγας Αλέξανδρος και το Καταραμένο Φίδι».
8.    Ένα εντυπωσιακό χειροποίητο έκθεμα είναι τα κόκκινα πουλιά που στολίζουν το χωριό από το Σταθμό Συγκινήσεως μέχρι την Ακαδημία Ποίησης και Παραμυθιού.
9.    Την είσοδο της Ακαδημίας Ποίησης και Παραμυθιού κοσμεί ένας υπερμεγέθης καλικάντζαρος με τον κουμπαρά του.
10.  Σε όλο το χωριό έχουν τοποθετηθεί πινακίδες με σοφές ρήσεις και αποσπάσματα ποιημάτων που αφορούν το παραμύθι και την ποίηση.

Τις ημέρες αυτές συνεχίζονται τα γυρίσματα της κινηματογραφικής ταινίας μεγάλου μήκους «η Βαμβακού».
Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς θα ακουστούν στα δρομάκια του χωριού από ομάδες παιδιών τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα.
Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν για να ανακαλύψουν την ιστορία του χωριού μέσα από παραδόσεις, ποιήματα και παραμύθια.
Τις όλες δράσεις πλαισιώνουν παραμυθάδες που αφηγούνται χριστουγεννιάτικα παραδοσιακά παραμύθια καθώς και ο θίασος σκιών «Τα παραμύθια του Καραγκιόζη» παρουσιάζοντας την Χριστουγεννιάτικη παράσταση «Τα Κάλαντα του Καραγκιόζη».

Μπορείτε να ενημερώνεστε και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο

Στόχος των όλων προσπαθειών μας είναι να δημιουργηθεί στη Βαμβακού το Παγκόσμιο Κέντρο Μύθων και Παραμυθιών.

Ακαδημία Ποίησης και Παραμυθιού «Η Βαμβακού»
Τ: 6983642825, 6976491598

















ΚΥΘΗΡΑ.Αγ Πελαγία 58-60

TO ΣΑΒΒΑΤΟ 30-12 Η ΝΕΚΡΩΣΙΜΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΜΕΓΑΛΟΚΟΝΟΜΟΥ

Ευχαριστούμε θερμά για την συμπαράσταση όλων στις δύσκολες αυτές στιγμές της οικογένειάς μας. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα τελεσθεί το Σάββατο 30-12-2017 στις 12.00 το μεσημέρι στον ιερό ναό Ιλαριωτίσσης Ποταμού


Lia Megalokonomou