Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020

Φωτό από την συνάντηση στο Πνευματικό Κέντρο Ποταμού για τον συντονισμό ενεργειών κατά της απόφασης της (ΡΑΕ) για αδειοδότηση 30 ανεμογεννητριών στα Κύθηρα.

Φωτογραφικό υλικό από την αποψινή συνάντηση στο Πνευματικό Κέντρο Ποταμού για τον συντονισμό ενεργειών κατά της απόφασης της (ΡΑΕ) για αδειοδότηση 30 ανεμογεννητριών στα Κύθηρα.
Η συνάντηση έγινε μετά από κάλεσμα της Δημοτικής Παράταξης ¨Κύθηρα Αντικύθηρα Μένουμε Εδώ¨ με τη συμμετοχή του κοινού να είναι μεγάλη όπως βλέπετε στις φωτογραφίες.
Ολόκληρο το ρεπορτάζ με το τι ακριβώς συζητήθηκε μπορείτε να το ακούσετε μέσα από την ενημερωτική εκπομπή ¨ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ¨ την ερχόμενη Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου στις 20:30 από την συχνότητα του ADELIN 107,3 FM και διαδικτυακά στον σύνδεσμο 
http://live24.gr/radio/generic.jsp?sid=2565
Θα ακολουθήσει και το σχετικό video...





ΒΑΤΙΚΑ:Αλιευτικός Ελαφονήσου Ανακοίνωση




Υπεγράφη η σύμβαση για την επέκταση του Λυκείου Μολάων


Ο Δήμος Μονεμβασίας πληροφορεί τους δημότες του και ιδιαίτερα τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Μολάων, ότι υπογράφηκε από το Δήμαρχο Μονεμβασίας και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας κ. Τζαβάρα Αναστάσιο, η σύμβαση για την Επέκταση του Λυκείου Μολάων, συνολικού προϋπολογισμού 738.216,04€, το οποίο χρηματοδοτείται εξ’ ολοκλήρου  από το Πρόγραμμα «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι».
Θα πραγματοποιηθεί κτιριολογική επέκταση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων του Λυκείου Μολάων στο οικόπεδο εμβαδού Ε=17265 m².
Συγκεκριμένα η προσθήκη θα τοποθετηθεί σε συνέχεια των υφιστάμενων γραφείων έτσι ώστε να υπάρξει η μέγιστη δυνατή αξιοποίηση του διαθέσιμου περιβάλλοντα χώρου σε συνάρτηση με τη λειτουργικότητα των νέων εγκαταστάσεων.

Οι νέοι χώροι οργανώνονται γύρω από ανοιχτό ημιστεγασμένο αίθριο και είναι η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων με τη σκηνή και τους βοηθητικούς – αποθηκευτικούς χώρους, η νέα αίθουσα πληροφορικής, τα WC ανδρών, γυναικών και ΑΜΕΑ και το μηχανοστάσιο πυρόσβεσης, ενώ στη νότια πλευρά του αίθριου θα κατασκευαστούν αίθουσες διδασκαλίας και χώρος σχεδίου – αισθητικής αγωγής.
Το συγκρότημα θα έχει συνολική κάλυψη 865,00μ2 περίπου.
Παράλληλα με την προσθήκη της νέας πτέρυγας προβλέπεται κατασκευή υπόστεγου γυμναστικής και κατασκευή μεταλλικής κερκίδας.
Με την ολοκλήρωση της κατασκευής του εν λόγω έργου, εξασφαλίζεται η αναβάθμιση υποδομών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κοινότητα Μολάων στο πλαίσιο ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
Για το Δήμο Μονεμβασίας, τα ζητήματα της εκπαίδευσης, αποτελούν προτεραιότητα και πάντα θα είναι στο πλευρό των μαθητών και των εκπαιδευτικών τους για τη δημιουργία ενός σχολείου ανοικτού στην κοινωνία και τον κόσμο, ένα σχολείο που θα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα καλύτερο αύριο.
Ο Δήμαρχος
Ηρακλής Τριχείλης

ΒΑΤΙΚΑ: Η κατασκευή κλειστού Γυμναστηρίου στην πόλη της Νεάπολης γίνεται πραγματικότητα


Ο Δήμος Μονεμβασίας πληροφορεί τους δημότες του και ιδιαίτερα τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Βοιών, ότι υπογράφηκε από το Δήμαρχο Μονεμβασίας και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας «ΔΟΜΗΚΑΤ ΕΕ (Β. ΓΕΩΡΓΑΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ)», η σύμβαση για την Ανέγερση Κλειστού Γυμναστηρίου (Γυμνασίου – Γ.Ε.Λ Νεάπολης, 1ου ΕΠΑ.Λ) στη Νεάπολη του Δήμου Μονεμβασίας, συνολικού προϋπολογισμού 829.974,65€, το οποίο χρηματοδοτείται εξ’ ολοκλήρου  από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε 2018) της Σ.Α.Ε.Π 026 Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Σε οικόπεδο που αγόρασε ο Δήμος Μονεμβασίας εμβαδού 7.836,02 μ2, που βρίσκεται εκτός σχεδίου πόλης της Κοινότητας Νεάπολης, το οποίο γειτνιάζει νοτιοδυτικά με το Γυμνάσιο, το Γενικό Λύκειο και το 1ο ΕΠΑΛ Βοιών αντίστοιχα, θα ανεγερθεί κλειστό γυμναστήριο συνολικού εμβαδού 992,33 μ2 με εμβαδό υπογείου 33,17 μ2, εμβαδό ορόφου 175,58 μ2 και ισογείου 783,58 μ2, το οποίο θα περιλαμβάνει χώρο αθλοπαιδιών, χώρους υποδοχής – κίνησης, αποθήκες, γραφεία γυμναστών και ιατρού, κυλικείο, αποδυτήρια, WC και βοηθητικούς χώρους.  Επίσης θα πραγματοποιηθεί και διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου.
Η ανέγερση του κλειστού γυμναστηρίου θα καλύψει τόσο τις ανάγκες εκγύμνασης των μαθητών των σχολείων και της διεξαγωγής αγώνων καλαθοσφαίρισης και πετοσφαίρισης, όσο και την διεξαγωγή ομιλιών και ποικίλων πολιτιστικών και κοινωνικών εκδηλώσεων στη Δ.Ε. Βοιών.
Ο Δήμαρχος
Ηρακλής Τριχείλης

Ευοίωνο προβλέπεται το μέλλον του Δικτύου Π.Ε. Νήσων Αττικής.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:
Ευοίωνο προβλέπεται το μέλλον του Δικτύου Π.Ε. Νήσων Αττικής με τον Πρόεδρο της ΕΔΠ CLLD/Leader 2014-2020 να κερδίζει το φλουρί στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας 2020 του Δικτύου.
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4/2/2020 η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας 2020 του Δικτύου Δήμων Π.Ε. Νήσων Αττικής με τα μέλη, τον Δήμαρχο Κυθήρων και Πρόεδρο της ΕΔΠ CLLD/LEADER 2014 – 2020 κ. Ευστράτιο Χαρχαλάκη, τον Δήμαρχο Πόρου κ. Ιωάννη Δημητριάδη, τον Δήμαρχο Αίγινας κ. Ιωάννη Ζορμπά, τον Δήμαρχο Ύδρας κ. Γεώργιο Κουκουδάκη και τον Δήμαρχο Σαλαμίνας κ. Γεώργιο Παναγόπουλο να δίνουν το παρόν.
Στην συνάντηση συζητήθηκε η πορεία του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER 2014 - 2020, η έκδοση των αποφάσεων ένταξης των έργων της 1ης Πρόσκλησης Δημοσίων Παρεμβάσεων, η αξιολόγηση των υποβληθέντων προτάσεων της 1ης Πρόσκλησης Ιδιωτικών επενδύσεων και η επαναπροκήρυξη της 2ης Πρόσκλησης Ιδιωτικών επενδύσεων. Δεν παρέλειψαν να συζητήσουν την μελλοντική προκήρυξη των προσκλήσεων δημόσιων και ιδιωτικών έργων του Τοπικού Προγράμματος Αλιείας & Θάλασσας 2014 – 2020. Τέλος, ενημερώθηκαν για την διαδικασία υλοποίησης έργων των Δήμων, μέσω Τεχνικής βοήθειας, την οποία μπορεί να υποστηρίξει το Δίκτυο Συνεργασίας Δήμων ΠΕ Νήσων Αττικής.
Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Δικτύου, πρώην Δήμαρχος Αίγινας κ. Δημήτριος Μούρτζης, όπου ευχήθηκε σε όλους τους παρευρισκόμενους για το νέο έτος και στη συνέχεια τόνισε τη σημασία του έργου που παρέχει το Δίκτυο για την ανάπτυξη των νησιών της Αττικής αλλά και την ιδιαίτερη σημασία που έχει η συνεργασία των Δήμων των νησιών.
Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο Περιφερειακός Σύμβουλος και πρώην Αντιπεριφερειάρχης κ. Χατζηπέρος Παναγιώτης που ευχήθηκε σε όλους υγεία και δημιουργία για το νέο έτος, και για το Δίκτυο να συνεχίσει τη δυναμική του παρουσία στην ανάπτυξη των νησιών της Αττικής. Τέλος, το λόγο πήραν οι Βουλευτές Α’ Πειραιά κ.κ. Νικόλαος Μανωλάκος και Κωνσταντίνος Κατσαφάδος που με τη σειρά τους ευχήθηκαν σε όλους για το νέο έτος και τόνισαν την ανάγκη να υπάρξει σύντομα μια ανοικτή εκδήλωση ενημέρωσης για το έργο του Δικτύου. Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Πειραιά εκπροσώπησε ο κ. Νικόλαος Παπαγεωργίου, Αντιπρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Αττικής.
Το φλουρί της πίτας κέρδισε ο Πρόεδρος της ΕΔΠ CLLD/ LEADER 2014-2020 δίνοντας έναν πολύ θετικό οιωνό για το μέλλον του Δικτύου και του προγράμματος CLLD/ LEADER 2014-2020


Δίκτυο Νήσων Αττικής



ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ ¨NEW DRIVERS ¨ΝΕΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ


🚘Η σχολή οδηγων NEW DRIVERS σας ενημερωνει οτι τις ημερομηνίες : 🗓7εως    9-2-2020 🗓21εως23-2-2020 🗓28εως  1-3-2020 Θα είναι ανοιχτή στα Κύθηρα για πρακτικά μαθήματα, νέες εγγραφές, ανανεώσεις διπλωμάτων
Για οποιαδήποτε πληροφορία καλέστε στο:
☎️ 6983858822

Δραστηριότητα του δημάρχου στην Αθήνα

Ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης:


  1. Συναντήθηκε με τους Δημάρχους των νησιών του Σαρωνικού, στο πλαίσιο της κοπής της πίτας του Δικτύου Συνεργασίας Δήμων Π.Ε. Νήσων Αττικής, που είναι ο δικαιούχος του προγράμματος CLLD/LEADER για την περιοχή μας. Ο Δήμαρχος ως Πρόεδρος της Επιτροπής Διαχείρισης του Προγράμματος για το σύνολο της περιοχής παρέμβασης (8 Δήμοι Π.Ε. Νήσων Αττικής) έκανε μια σύντομη παρουσίαση της μέχρι τώρα πορείας της εταιρείας και πρότεινε συγκεκριμένες δράσεις για την εξέλιξή της. Στην τελετή κοπής της πίτας του Δικτύου παρέστησαν οι Βουλευτές κ. Μανωλάκος και κ. Κατσαφάδος, ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης κ. Χατζηπέρος και ο Αντιπρόεδρος του ΕΕΠ κ. Παπαγεωργίου. Μέσα από την υλοποίηση του προγράμματος CLLD/LEADER στην περιοχή μας, χρηματοδοτούνται σημαντικά δημόσια και ιδιωτικά έργα, τονώνεται η τοπική οικονομία και ενισχύεται ο πρωτογενής και ο τουριστικός τομέας με στόχο να αποκτήσουν ποιότητα και ανταγωνιστικότητα.
  2. Συμμετείχε στην 2η συνεδρίαση του νέου Δ.Σ. του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης της ΚΕΔΕ, όπου έχει οριστεί μέλος ως εκπρόσωπος της ΠΕΔ Αττικής. Ο νέος Πρόεδρος του ΙΤΑ, Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού κ. Ηλίας Αποστολόπουλος και τα υπόλοιπα μέλη ανέλυσαν την τρέχουσα κατάσταση λειτουργίας του ΙΤΑ καθώς και την οικονομική του κατάσταση, ενώ η νομική σύμβουλος του Ινστιτούτου παρουσίασε πρόταση νομοθετικής ρύθμισης με στόχο την βελτίωση της λειτουργίας του ΙΤΑ που στόχο έχει να παράσχει επιστημονική τεκμηρίωση στους Δήμους επικουρώντας τους στο έργο τους.
  3. Συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου κ. Στάθη Σταθόπουλο και τον Αντιπρόεδρο κ. Γιάννη Ευμολπίδη. Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι χρηματοδοτικές ευκαιρίες που παρέχει το Ταμείο για τους Δήμους καθώς και η ολοκλήρωση του ΣΒΑΚ των Κυθήρων που χρηματοδοτείται από το Πράσινο Ταμείο. Παράλληλα ο Δήμαρχος ζήτησε να συμπεριληφθεί στους δικαιούχους των χρηματοδοτήσεων περιβαλλοντικής προστασίας η Επιτροπή Εγχώριας Περιουσίας ως διαχειρίστρια των δασών στο Δήμο μας, ζήτημα που θα εξεταστεί περαιτέρω από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος.
  4.  

BATIKA.ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓ.ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 16/02



Αγιοι Αποστολοι Βοιων ΛακωνιαςΜονεμβασιά,
Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2020 στις 10 π.μ. – 12 μ.μ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΝΕΟ ΔΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΜΟΝΕΜΒΑΣΊΑΣ



ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΙΟΝΙΣ ΑΠΟ ΚΙΣΣΑΜΟ ΠΡΟΣ ΚΥΘΗΡΑ


Πειραιάς Πέμπτη 06/02/2020
                                       ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 Η ΑΒΛΕΜΟΝ Ν.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω λήξης του απαγορευτικού το σημερινό δρομολόγιο (Πέμπτη 06/02/2020) του Ε/ΓΟ/Γ ΙΟΝΙΣ από Κίσσαμο προς Κύθηρα και Πειραιά θα εκτελεστεί κανονικά με αναχώρηση στις 09:30.

Σε κάθε περίπτωση, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με τα κατά τόπους λιμεναρχεία και πρακτορεία για περισσότερες πληροφορίες. 
ΠΕΙΡΑΙΑΣ:First Choice Travel Τηλ. 210 4179444ΚΥΘΗΡΑ:Kithira Travel Τηλ. 27360 31390ΓΥΘΕΙΟ:Rozakis Shipping & Travel Agency Τηλ. 27330 22207ΚΙΣΣΑΜΟΣ:Gelasakis Shipping & Travel Center Τηλ. 28210 75444

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

"Η ΝΔ "κόβει" 16 από τις 28 άγονες γραμμές που λειτουργούσαν επί ΣΥΡΙΖΑ"


Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ Λευκάδας:
Η ΝΔ αφήνει εκτός 16 από τις 28 άγονες επιδοτούμενες αεροπορικές γραμμές που  λειτουργούσαν επί ΣΥΡΙΖΑ, μεταξύ των οποίων και τη γραμμή Κέρκυρα – Άκτιο (Λευκάδα) – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος.
Όπως προκύπτει από την ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας / Γενική Διεύθυνση Αερομεταφορών που δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2020/C29/05), με ευθύνη του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, καταργούνται 16 από τα 28 δρομολόγια παροχής δημόσιας υπηρεσίας σε τακτικές αεροπορικές γραμμές, που λειτούργησαν  επί ΣΥΡΙΖΑ.
Στα καταργούμενα δρομολόγια περιλαμβάνεται και η αεροπορική γραμμή Κέρκυρα – Άκτιο (Λευκάδα) – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, η οποία μαζί με την θαλάσσια σύνδεση των νησιών του Ιονίου, τα 2 τελευταία χρόνια, λειτούργησαν εκτός των άλλων πολύ θετικά και για τη συνοχή της Περιφέρειάς μας.
Το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών άφησε εκτός επιδότησης ακόμη και γραμμές που εξυπηρετούν προβληματικές νησιωτικές περιοχές μεταξύ των οποίων τα Κύθηρα, τη Μήλο, τη Νάξο, την Πάρο, κ.ά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, στον διαγωνισμό του 2016 επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η Ν.Δ. μέσω του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, ζητούσε επιπλέον επεκτάσεις αεροπορικών συνδέσεων δημόσιας υπηρεσίας για συγκεκριμένες νησιωτικές περιοχές τις οποίες τώρα καταργεί, όπως π.χ για τα Κύθηρα!
Δεν χρειάζεται βέβαια να αναφερθούμε στην ασυνέπεια, την υποκρισία και το ψέμα αυτής της διακυβέρνησης και όσων την στηρίζουν, αφού για ακόμη μια φορά απλά αυτοεπιβεβαιώνονται.
Απαιτούμε όμως η πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες μεταφορών που αποτελεί δημόσιο αγαθό και δικαίωμα, να μην υποτάσσεται στη λογική της ανάλυσης κόστους – ωφέλειας.
 kontranews.gr

“Αγαπώ τους Χάρτες Γιατί Εξαπατούν”


Η εικαστική ομάδα της Φιλαρμονικής CHORUS EFFECT καθώς και το Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου Φιλαρμονική Ποταμού Κυθήρων, σας προσκαλούμε στα εγκαίνια της νέας έκθεσης με το όνομα “Αγαπώ τους Χάρτες Γιατί Εξαπατούν”, στην αίθουσά μας στον Ποταμό, την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου στις 7:30 το απόγευμα.
Όσα δεν γνωρίζατε για την επιστημονική, ιστορική και πολιτική διάσταση της χαρτογράφησης στο πέρασμα των αιώνων θα σας αποκαλυφθούν μέσα από αυτήν την ασυνήθιστη έκθεση. Με σημείο εκκίνησης την χαρτογραφική ύπαρξη του δικού μας νησιού των Κυθήρων, η έκθεση εξερευνά με εικαστικό τρόπο το μέγεθος της σημασίας αλλά και τις αλήθειες και πλάνες που κρύβει μέσα της η τέχνη της χαρτογράφησης.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους. Σας περιμένουμε με χαρά! http://fpk.gr/2020/02/05/exhibitionmaps/

CHORUS EFFECT, the art group of Philharmoniki ,  as well as the Board of Potamos Philharmonic of Kythera Association, invite you to the opening of the new exhibition with the name “I Love Maps Because they Lie”, in our Hall in Potamos on Sunday, February 9th. at 19:30.
Things that probably you don’t know about the scientific, historical and political dimension of cartography over the centuries, will be revealed to you through this unusual exhibition. With the starting point of the cartographic existence of our own island of Kythera, the exhibition explores, in a unique artistic way,  the significance but also the truths and fallacies hidden within the art of mapping.
Entrance is free for everyone. We’ ll be happy to see you!

5 Φεβρουαρίου του 1991:Η μεγαλύτερη τραγωδία των Ενόπλων Δυνάμεων που κανείς δεν έμαθε πώς συνέβη-ΒΙΝΤΕΟ



Το ημερολόγιο έγραφε 5 Φεβρουαρίου του 1991. Για πολλούς δεν σημαίνει τίποτα εκείνη η ημερομηνία- δεν αποτελεί επίσημη επέτειο για κάτι, δεν γεμίζουν τα δελτία ειδήσεων με αφιερώματα και τα «Σαν Σήμερα» του διαδικτύου δεν είναι δεδομένο πως θα θυμηθούν τι συνέβη.

Ο χρόνος, άλλωστε, είναι ο πιο αποτελεσματικός γιατρός: σε κάνει να ξεχνάς και στην εν λόγω περίπτωση η «λήθη» έχει λειτουργήσει πολύ καλά.

Όπως και να έχει, όμως, τα δεδομένα δεν αλλάζουν και η 5η Φεβρουαρίου του 1991 έμελλε να είναι μια από τις πιο τραγικές μέρες στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Η μέρα που έλαβε χώρα μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές τραγωδίες που έχουν συμβεί ποτέ στα μέρη μας.
Το πολεμικό αεροσκάφος C130 με αριθμό 748 έφυγε από την Ελευσίνα κατευθυνόμενο προς το Ηράκλειο της Κρήτης. Θα έκανε μια ενδιάμεση στάση στην Αγχίαλο προκειμένου να παραλάβει και άλλα άτομα πριν φτάσει στον προορισμό του.




Στο αεροπλάνο βρισκόντουσαν συνολικά 63 άτομα, 58 σμηνίτες και 5 μέλη του πληρώματος. Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί στα πλαίσια της ελληνικής εμπλοκής στον πόλεμο του Περσικού Κόλπου και βρισκόταν σε διατεταγμένη αποστολή.
Τα όσα ακολούθησαν μετά την απογείωσή του θυμίζουν ταινία του Hollywood- από εκείνες, δυστυχώς, με τα τραγικά φινάλε.

Έπρεπε να περάσουν περίπου 20 λεπτά για να χαθεί κάθε σήμα του αεροπλάνου. Είχε προηγηθεί μια επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στον Αλμυρό, μέσω της οποίας είχε ζητήσει και είχε πάρει άδεια προσγείωσης. Κατόπιν η επικοινωνία χάθηκε μαζί με τα ίχνη του και για τέσσερις μέρες κανείς δεν ήξερε τι είχε απογίνει.
Η εξαφάνιση του C130 υπήρξε ένα πολύ μεγάλο μυστήριο για τις επόμενες μέρες. Η εύρεση του αεροσκάφους σχετικοποίησε το μυστήριο, αλλά δεν το έσβησε οριστικά. Τουλάχιστον, οι νεκροί βρέθηκαν.



Συγκεκριμένα, τέσσερις μέρες μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση του C130, ο πιλότος ενός στρατιωτικού ελικοπτέρου που πετούσε πάνω από το όρος Όθρυς εντόπισε τα συντρίμμια του σκάφους, το οποίο είχε συνδεθεί με τη μεγάλη τραγωδία.

Οι 63 επιβαίνοντες είχαν σκοτωθεί και η περισυλλογή των θυμάτων έδωσε τη θέση της στον τεράστιο θρήνο των οικογενειών τους. Και ο θρήνος έδωσε τη θέση του στην οργή και τις κραυγές για απόδοση δικαιοσύνης.
Κάποιος έπρεπε να φταίει για αυτή την τραγωδία και κάποιος έπρεπε να την πληρώσει. Οι οικογένειες των θυμάτων ήταν αδιάλλακτες ως προς αυτό.

Ο αποδιοπομπαίος τράγος βρέθηκε στο πρόσωπο του χειριστή του πύργου ελέγχου του Αλμυρού και έπειτα από τρία χρόνια δικάστηκε. Αρχικά καταδικάστηκε σε 2ετή φυλάκιση με αναστολή.
Με άλλα λόγια δεν μπήκε καν στη φυλακή και αυτό προκάλεσε την οργή των οικογενειών.

Δυο χρόνια αργότερα και έπειτα από εφέσεις η δίκη ξαναέγινε και το δικαστήριο ήταν ακόμα πιο κάθετο για την αθωότητά του, καθώς αυτή τη φορά τον αθώωσε παμψηφεί. Ήταν, ωστόσο, ήδη πολύ ταλαιπωρημένος ψυχολογικά.
Μερικά χρόνια μετά την αθώωσή του ο χειριστής του μοιραίου πύργου ελέγχου πέθανε λόγω κατάθλιψης στα 52 του. Άλλοι μίλησαν για δικαιοσύνη και άλλοι για το αθώο θύμα ενός κοινωνικού κανιβαλισμού που απλώθηκε ως αρρώστια πάνω από ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας με αφορμή το τραγικό γεγονός.

Εκείνοι που αντιμετώπισαν με αλληλεγγύη τον χειριστή που κατηγορήθηκε για την τραγωδία, μετά τον θάνατό του μίλησαν για το 64ο θύμα του δυστυχήματος.



Όπως και να έχει, το μυστήριο έχει παραμείνει άλυτο μέχρι και σήμερα και κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα τι είναι αυτό που οδήγησε στη συντριβή του αεροπλάνου.
Θεωρίες υπάρχουν αλλά καμία δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Μια από αυτές, φλερτάροντας με τη συνωμοσιολογία, δε δίνει μεν λύση στο γιατί το σκάφος έπεσε, αλλά αναφέρει πως οι Αρχές γνώρισαν εξαρχής πού είχε πέσει και καθυστέρησαν να προσεγγίσουν τα συντρίμμια για να προστατεύσουν κάποιο αδιευκρίνιστο μυστικό που είχε συνδεθεί με το αεροπλάνο.

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο «σενάριο», μάλιστα, στο αεροπλάνο υπήρχαν επιζώντες που περίμεναν να βοηθηθούν, αλλά αγνοήθηκαν από τις Αρχές.
Μια άλλη εκδοχή λέει πως το αεροσκάφος μετέφερε εκρηκτικά που προκάλεσαν έκρηξη στον αέρα, με αποτέλεσμα ο πιλότος να οδηγηθεί στη μοιραία αναγκαστική προσγείωση.

Η εκδοχή αυτή ενισχύθηκε από το γεγονός ότι αφού βρέθηκαν τα συντρίμμια, ελικόπτερα Σινούκ απομάκρυναν από την περιοχή κιβώτια με άγνωστο περιεχόμενο καθώς και το ότι η περισυλλογή των νεκρών δεν έγινε με ιατροδικαστή να είναι παρών.

Μια τρίτη, πάλι, ισχυριζόταν πως στην περιοχή πετούσε και κάποιο άλλο εχθρικό αεροσκάφος, που αποσυντόνισε τα όργανα του C 130 και το οδήγησε σε πτώση.

 

Οι Αρχές αρνήθηκαν να δώσουν στη δημοσιότητα τις αληθινές αιτίες, λέγοντας πως αποτελούν στρατιωτικό απόρρητο.

Δηλώθηκε ωστόσο με κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν κρύβεται κανένα μυστήριο πίσω από την τραγωδία. Φυσικά, η μυστικοπάθεια των Αρχών απλά γιγάντωσε τις θεωρίες και η οργή των συγγενών έφτασε σε δυσθεώρητα ύψη.

Σήμερα μπορεί το θέμα να έχει ξεχαστεί. Ωστόσο, στους κύκλους της πολεμικής αεροπορίας όλο και κάποιο πηγαδάκι θα συγκροτηθεί που θα επιχειρεί να βρει τη λύση του μυστηρίου μέσα από ατελείωτες, συνωμοσιολογικές συζητήσεις.

Ποιος ξέρει; Ίσως σε μία από αυτές να κρύβεται και η αλήθεια…

https://theplayboys.gr/extras/stratiotiko-aporrito-i-megalyteri-tragodia-ton-enoplon-dynameon-poy-kaneis-den-emathe-pos-synevi-pics/

ΠΗΓΗ  asimpiestos.blogspot.com

(ΗΧΗΤΙΚΟ) ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ.ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ με πρωτοβουλία Θοδωρή Δρίτσα και Νίνας Κασιμάτη.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
Από την εκπομπή ¨ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ¨του ADELIN 107,3 FM ΚΥΘΗΡΑ.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή με πρωτοβουλία Θοδωρή Δρίτσα και Νίνας Κασιμάτη προς την Κυβέρνηση της ΝΔ για την εξαίρεση των Κυθήρων από τις επιδοτούμενες άγονες γραμμές αεροπορικών προορισμών.

(ΗΧΗΤΙΚΟ)ΜΑΝΟΣ ΤΡΙΦΥΛΛΗΣ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ (ΡΑΕ)ΓΙΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ 30 ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Ανεμογεννήτριες: η παραπληροφόρηση και… το φαγοπότι

Γράφει ο Τάσος Σαραντής ….
Πρεμιέρα στο 18ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης έκανε «Ο Ασκός του Αιόλου», ένα ερευνητικό ντοκιμαντέρ που επικεντρώνεται στη χρήση της αιολικής ενέργειας και στις εγκαταστάσεις που την παράγουν στη χώρα μας, εξετάζοντας τον περιβαλλοντικό, οικονομικό και πολιτικό αντίκτυπο που επιφέρουν στις τοπικές κοινωνίες.
Πρόκειται για μια ανεξάρτητη παραγωγή που στηρίχτηκε στους πολίτες που συνέβαλαν στην επιχειρησιακή, οικονομική και ηθική στήριξη του εγχειρήματος της ομάδας παραγωγής. 
Στην ουσία «Ο Ασκός του Αιόλου» αποτελεί μια αιρετική προσέγγιση απέναντι σ’ αυτό που αποκαλείται «πράσινη ανάπτυξη» και στη «φτηνή και καθαρή ενέργεια» που παράγουν οι ανεμογεννήτριες.
Αντίθετα από την επικρατούσα αντίληψη, που υιοθετούν διεθνείς οργανισμοί, κυβερνήσεις και περιβαλλοντικές οργανώσεις και που θέλει την αιολική ενέργεια ως το λυτρωτικό αντίδοτο απέναντι στη «βρόμικη» ενέργεια που παράγεται από τα ορυκτά καύσιμα, η έρευνα των συντελεστών του ντοκιμαντέρ καταδεικνύει την αθέατη πλευρά των επιπτώσεων από την εγκατάσταση και λειτουργία των βιομηχανικού μεγέθους και κλίμακας αιολικών πάρκων. 
Για την παραγωγή του ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται σε μια χρονική στιγμή που οι γιγαντιαίες ανεμογεννήτριες είναι αυτές που πλέον κατακτούν τη μία μετά την άλλη τις βουνοκορφές της χώρας μας, απαιτήθηκαν γυρίσματα σε 16 περιοχές της Ελλάδας που κράτησαν δύο χρόνια, πάρθηκαν συνεντεύξεις από 125 ανθρώπους, μεταξύ των οποίων επιστήμονες και μέλη τοπικών κοινωνιών που αντιστέκονται στην υφαρπαγή της γης, των φυσικών πόρων και της ισόβιας δραματικής αλλοίωσης της φυσιογνωμίας των περιοχών τους.
Και απαιτήθηκαν περισσότερες από 120 ώρες κινηματογραφικών γυρισμάτων για να μονταριστεί, τελικά, το διάρκειας 83 λεπτών ντοκιμαντέρ. 
▸ «Γιατί απευθυνθήκατε στους πολίτες για τη χρηματοδότησή του κόστους παραγωγής του ντοκιμαντέρ και όχι σε κάποια οργάνωση ή οργανισμό;» ρωτήσαμε τον Αχιλλέα Κουρεμένο που συμμετείχε στη δημοσιογραφική έρευνα και στο σενάριο του ντοκιμαντέρ.
«Το κόστος καλύφθηκε από εμάς, αλλά κυρίως από τον κόσμο του κινήματος ενάντια στις ΑΠΕ, οι οποίοι εκτός από μεταφορικά έξοδα, διαμονή και διατροφή, δεν δίστασαν να μας ενισχύσουν και με χρηματικά εμβάσματα. Το “ανεξάρτητο ντοκιμαντέρ” για πολλούς σημαίνει ότι γίνεται έξω από το πλαίσιο ενός καναλιού ή ενός θεσμικού φορέα. Για εμάς, όμως, σημαίνει ότι γίνεται με οικονομική, πολιτική και αισθητική ανεξαρτησία, μένοντας μακριά και έξω από συμφέροντα τα οποία θα ήθελαν να επηρεάσουν την άποψη του ντοκιμαντέρ προς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αρνηθήκαμε ακόμα και χορηγίες, για παράδειγμα από ραδιοφωνικούς σταθμούς, θέλοντας να διατηρήσουμε την πλήρη αυτονομία μας», λέει. 
▸ Ο ίδιος απαριθμεί τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ομάδα παραγωγής:
«Η πρώτη και βασική ήταν η κάλυψη του μπάτζετ, καθώς και μόνο οι αποστολές που πραγματοποιήθηκαν σε τόσες περιοχές απαιτούσαν έναν πραγματικό πακτωλό χρημάτων. Η δεύτερη αφορούσε την οργάνωση του θέματος, από την άποψη ότι το ζήτημα των ανεμογεννητριών είναι απλώς μια προέκταση του τεράστιου ζητήματος της ενέργειας, νούμερο ένα ζήτημα στην ατζέντα κάθε κρατικής οντότητας. Το να αγγίξεις όλες τις διαστάσεις αυτού του ζητήματος αφενός είναι απαραίτητο ώστε να μιλήσεις σφαιρικά και εμπεριστατωμένα, από την άλλη ενέχει τον κίνδυνο να ξεφύγεις από το θέμα, το οποίο είναι αυτές καθαυτές οι ανεμογεννήτριες. Η τρίτη αφορούσε τη διαχείριση του τεράστιου όγκου του υλικού που συγκεντρώσαμε. Και η τέταρτη ήταν η κάλυψη της άλλης άποψης, με την έννοια ότι βρίσκαμε κλειστές πόρτες από θεσμικούς, εταιρείες κ.λπ. που εκπροσωπούσαν την άποψη υπέρ των ΑΠΕ». 
▸ Ποιοι βρίσκονται πίσω από τις αθρόες επενδύσεις σε αιολικά πάρκα στην Ελλάδα;
«Οταν ψάχναμε ποιοι εγκαθιστούν αυτές τις ανεμογεννήτριες, βρίσκαμε μικρές εταιρείες. Ερευνώντας όμως περισσότερο γι’ αυτές, καταλήξαμε ότι έχουν κοινά πρόσωπα/διευθυντικά στελέχη με στελέχη και με πρόσωπα που βρίσκονται σε μεγάλους ομίλους, αυτούς που λέμε “εργολάβους του έθνους”. Είναι 5-6 όμιλοι που φτιάχνουν μικρές θυγατρικές σε κάθε περιοχή, παίρνουν άδεια και επιδότηση, φέρνουν τις ανεμογεννήτριες από το εξωτερικό, όπως π.χ. από τη Γερμανία ή τη Δανία, και τις τοποθετούν στα βουνά χωρίς να τους ενδιαφέρει το μετά», λέει ο Νασίμ Αλατράς, σκηνοθέτης και σεναριογράφος του ντοκιμαντέρ. 
«Η πράσινη ανάπτυξη και ο τρόπος που εφαρμόστηκε μέχρι τώρα σε τούτο τον τόπο δεν συνιστά τίποτε άλλο από ένα απέραντο τραπέζι, στρωμένο με λουκούλλεια γεύματα για μεγαλοεργολάβους και επιχειρηματίες-μεγαθήρια», επισημαίνει. 
▸ Τελικά, η κοινή γνώμη είναι ορθά ενημερωμένη ή παραπλανημένη σε ό,τι αφορά την παραγωγή ενέργειας από τον αέρα
«Συναντήσαμε ανθρώπους που πίστευαν ότι το ρεύμα που έχουν στο σπίτι τους έρχεται απευθείας από τις ανεμογεννήτριες. Αυτό είναι ένα ψέμα που προωθούν σκόπιμα οι εταιρείες. Το κοινό όμως δεν γνωρίζει ότι το ρεύμα παράγεται όταν φυσάει -και μάλιστα υπό τις κατάλληλες συνθήκες- και ότι το παραγόμενο ρεύμα που διοχετεύεται στο δίκτυο είναι μεταβλητό, οπότε χρειάζεται να σταθεροποιηθεί. Οσο περισσότερο ρεύμα παράγεται από τις ανεμογεννήτριες, λοιπόν, τόσο πιο πολλοί συμβατικοί σταθμοί λιγνίτη χρειάζονται για να σταθεροποιηθεί και να περάσει ομαλά στο δίκτυο», επισημαίνει ο Νασίμ Αλατράς. 
▸ Σε ό,τι αφορά τις αντιδράσεις κατά της εγκατάστασης των αιολικών τονίζει:
«Και βέβαια μπορούμε να μιλήσουμε για “κίνημα κατά των αιολικών”. Σε αρκετές περιοχές νίκησαν, σε άλλες ακόμα δίνουν σκληρό αγώνα και σε άλλες έχουν χάσει μάχες, αλλά συνεχίζουν τον αγώνα, εκεί δηλαδή που έχουν ήδη εγκαταστήσει τα μεταλλικά αυτά θηρία». 
Το ντοκιμαντέρ θα προβληθεί πρώτα και κύρια όπου υπάρχει κοιτίδα αντίστασης στις ΑΠΕ, ώστε «να γίνει ένα εργαλείο του κινήματος και του αγώνα που δίνουν όλοι αυτοί οι αγωνιζόμενοι άνθρωποι».
Επιπλέον, θα γίνουν προβολές σε κινηματογραφικές αίθουσες σε όλη την Ελλάδα.
[ Πηγή Άρθρου ]