Τρίτη 11 Μαΐου 2021

Συλλυπητήριο μήνυμα της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Πειραιά για την απώλεια του Σωτήρη Αλεξόπουλου

Συλλυπητήριο μήνυμα της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Πειραιά για την απώλεια του Σωτήρη Αλεξόπουλου  

Η Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Πειραιά αποχαιρετά με συγκίνηση το σύντροφο και αγωνιστή Σωτήρη Αλεξόπουλο.
Ο Σωτήρης υπήρξε παράδειγμα ανιδιοτελούς προσφοράς και έμπρακτης αλληλεγγύης.
Μεταξύ άλλων πρωτοστάτησε στις δομές αλληλεγγύης, στην Παμπειραϊκή Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης για τους πρόσφυγες, στο αντιφασιστικό κίνημα και στο κίνημα για την περιβαλλοντική προστασία της Πειραϊκής ενάντια στα σχέδια της COSCO, με την προσφορά του να αναγνωρίζεται από το σύνολο των πολιτών του Πειραιά.
Όλοι μας θα θυμόμαστε για πάντα την προσπάθειά του για την οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου, χωρίς εκμετάλλευση, προσφυγιά και πόνο.
Οι αγώνες του, η στάση ζωής του, οι αρχές και οι αξίες του, αποτελούν σηματοδότη και παρακαταθήκη για την κοινωνία του Πειραιά.
Εκφράζουμε τα ειλικρινή και θερμά συλλυπητήρια μας στους δικούς του ανθρώπους.

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Για υποβολή προτάσεων σύναψης Σύμβασης Μίσθωσης Έργου (Σ.Μ.Ε.) Ιδιωτικού Δικαίου


Το Δίκτυο Συνεργασίας Δήμων Περιφερειακής Ενότητας Νήσων Αττικής που εδρεύει στον Πειραιά, οδός Φίλωνος 91 (4ος όροφος), Τ.Κ. 18535, ύστερα από το υπ’ αριθ. 03/28-04-2021 πρακτικό συνεδρίασης του Δ.Σ.

ανακοινώνει

ότι προτίθεται να καταρτίσει Συμβάσεις Μίσθωσης Έργου (Σ.Μ.Ε.) με τέσσερα (4) άτομα στο πλαίσιο υλοποίησης της Προγραμματικής Σύμβασης για την πράξη: «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: “ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ”», συνολικής διάρκειας από την υπογραφή της σύμβασης για 12 μήνες, με δυνατότητα παράτασης μέχρι την ολοκλήρωση του φυσικού αντικειμένου της προγραμματικής έργου εφόσον παραταθεί.
Η παρούσα πρόσκληση αφορά αποκλειστικά την υλοποίηση της παραπάνω πράξης για την οποία απαιτείται έκτακτο προσωπικό με τις παρακάτω ειδικότητες:

  • Π.Ε. Πολιτικού Μηχανικού.
  • Π.Ε. Αρχιτέκτονα Μηχανικού
  • Π.Ε. Μηχανολόγου Μηχανικού
  • Π.Ε. Αγρονόμου Τοπογράφου Μηχανικού

Το αντικείμενο της συμβάσης συνδέεται αποκλειστικά με τις ανάγκες της Πράξης: «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: “ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΗΘΥΡΩΝ”» και δεν καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες του Δικτύου Συνεργασίας Δήμων ΠΕ Νήσων Αττικής.
Τόπος εκτέλεσης του έργου είναι τα Γραφεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δικτύου Συνεργασίας Δήμων ΠΕ Νήσων Αττικής στον Πειραιά καθώς και όπου απαιτείται από τις ανάγκες του Έργου.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν σφραγισμένο Φάκελο Συμμετοχής (ιδιοχείρως ή ταχυδρομικά ή με ταχυμεταφορά) στα Κεντρικά Γραφεία Δικτύου Συνεργασίας Δήμων Περιφερειακής Ενότητας Νήσων Αττικής στον Πειραιά, οδός Φίλωνος 91 (4ος όροφος), Τ.Κ. 18535 μέχρι την 24/05/2021 και ώρα 14:00 με την επισήμανση «Να μην ανοιχθεί από την ταχυδρομική υπηρεσία ή τη γραμματεία».

Οι Φάκελοι Συμμετοχής θα πρέπει να έχουν την ένδειξη

«Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή προτάσεων για την κατάρτιση Σύμβασης Μίσθωσης Έργου (Σ.Μ.Ε.) πλαίσιο υλοποίησης της Προγραμματικής Σύμβασης για την Πράξη: «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: “ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ”» και να πρωτοκολληθούν μέχρι την προαναφερόμενη ημερομηνία και ώρα.

Δεδομένου της κατάστασης που επικρατεί με τον Covid-19, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν φάκελο και σε ηλεκτρονική μορφή στην διεύθυνση info@atticalag.gr μέχρι τις 24/05/2021 και ώρα 14:00 με την ένδειξη «Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή προτάσεων για την κατάρτιση Σύμβασης Μίσθωσης Έργου (Σ.Μ.Ε.) πλαίσιο υλοποίησης της Προγραμματικής Σύμβασης για την Πράξη: «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: “ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ”».

Φάκελοι που θα υποβληθούν μετά την παραπάνω ημερομηνία και ώρα, θα αποκλείονται από τη διαδικασία της αξιολόγησης.

Οι Ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για μία (1) ειδικότητα.

Υπεύθυνες για τη διανομή της Προκήρυξης και παροχή πληροφοριών, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες είναι η κα Αικατερίνη Φωτάκη, και η κα Βασιλική Παυλή στα τηλέφωνα 2104120002-4-9.
Το υλικό της Προκήρυξης είναι αναρτημένο στις ιστοσελίδες του Δικτύου Συνεργασίας Δήμων Περιφερειακής Ενότητας Νήσων Αττικής: www.atticalag.gr και www.atticaislandsnetwork.gr απ’ όπου μπορούν να το προμηθεύονται οι ενδιαφερόμενοι.

Η αξιολόγηση των υποψηφίων θα γίνει από Επιτροπή Αξιολόγησης και η λήψη της τελικής απόφασης θα γίνει από τα αρμόδια όργανα του Δικτύου Συνεργασίας Δήμων ΠΕ Νήσων Αττικής και θα καταρτιστεί για αυτό πίνακας κατάταξης.

Αρχεία:

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΜΕ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΟΥ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΣΜΕ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΟΥ

ΑΡΧΕΙΟ TTV ΚΥΘΗΡΑ:Λιτανεία Παναγίας Μυρτιδιώτισσας από Χώρα Λειβάδι, Κύθηρα 1998

 

ΔΑΒΑΚΗΣ: Επίσκεψη στην Διοίκηση των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Λακωνίας

Χθές το πρωΐ,επισκέφθηκα τη Διοίκηση των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Λακωνίας και συναντήθηκα με τους Διοικητές Γ.Αλικάκο καί Δ.Τσολωμίτη,τους αξιωματικούς και τα στελέχη.

Συζητήσαμε για τα επιχειρησιακά ζητήματα των Υπηρεσιών,τή διάρθρωση και διασπορά των κλιμακίων και άκουσα προβλήματα και ιδέες τις οποίες θα προωθήσω στήν πολιτική και φυσική ηγεσία του Σώματος.
Επικοινώνησα με τον Υπαρχηγό της Πυροσβεστικής Ιάκωβο Κλεφτοσπύρο,ο οποίος συνομίλησε με τα στελέχη και θίξαμε το πρόβλημα των εποχιακών πυροσβεστικών κλιμακίων Βαμβακούς και Άρνας τα οποία δεν έχουν ακόμη λειτουργήσει,ένα χρόνο μετά την ίδρυσή τους.
Πιστεύω ότι αυτό θα λυθεί σύντομα...
Ήμουν,είμαι και θα είμαι ,δίπλα στους Πυροσβέστες της Λακωνίας,οι οποίοι έχουν γράψει διαχρονικά σελίδες θάρρους,αυταπάρνησης και θυσίας στο βωμό του καθήκοντος κατά της πύρινης λαίλαπας που κάθε τόσο πλήττει τόν τόπο μας!


Αλλοδαποί οι βασανιστές δολοφόνοι της εικοσάχρονης μάνας στα Γλυκά Νερά


Σπαστά ελληνικά μιλούσαν σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι βασανιστές – δολοφόνοι κουκουλοφόροι που διέπραξαν ένα απίστευτο έγκλημα στα Γλυκά Νερά στις 4 τα ξημερώματα.

Σοκαρισμένος ο σύζυγος της 20χρονης μητέρας που άφησαν νεκρή οι ληστές δίπλα στο μωρό της στα Γλυκά Νερά

Οι κουκουλοφόροι βασάνισαν μέχρι θανάτου την είκοσάχρονη μητέρα μπροστά στο ενός έτους βρέφος της, πιστεύοντας ότι γνωρίζει που βρίσκονται τα χρήματα στο σπίτι και δεν τους έλεγε. Να σημειωθεί ότι ήδη είχαν στα χέρια τους 13.000 € μετρητά από την οικογένεια καθώς και τα χρυσαφικά!

Κατά την εισβολή τους, δολοφόνησαν το σκύλο της οικογένειας των οποίο και τον κρέμασαν. Ο σύζυγος, πιλότος 32 ετών που άκουγε τα καθάρματα να δολοφονούν την γυναίκα του ανήμπορος να αντιδράσει καθώς τον είχαν δέσει σε καρέκλα, βρίσκεται σε άθλια ψυχολογική κατάσταση, αλλά οι πρώτες μαρτυρίες του έχουν κάνει τις αρχές να εξαπολύσουν ανθρωποκυνηγητό. Ενώ το εγκληματολογικό της ασφάλειας Αττικής συλλέγει κάθε στοιχείο που μπορεί να δώσει πληροφορίες για το DNA των δραστών, που κατά πάσα πιθανότητα είναι σεσημασμένοι αλλοδαποί. Και το γενετικό υλικό μπορεί να αποκαλύψει την ταυτότητα τους.

Σε κάθε περίπτωση, ζωντανοι ή νεκροί θα πρέπει να αποκαλυφθούν

Olympia.gr


ΑΔΕΙΑ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑΣ -ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Ν/Σ

 

Άδεια πατρότητας -Τι προβλέπεται με το νέο ν/σ

«Το νομοσχέδιο για την Προστασία της Εργασίας που παρουσιάζεται σύντομα σε δημόσια διαβούλευση προωθεί την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής, ενδυναμώνοντας τους εργαζόμενους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ενσωμάτωση της σχετικής κοινοτικής Οδηγίας 2019/1158, με την οποία προχωράμε πιο πέρα από τις ελάχιστες προϋποθέσεις που τίθενται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία, για θέματα όπως η άδεια πατρότητας».

Αυτό δήλωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη με εκπροσώπους των κοινωνικών εταίρων και άλλων οργανώσεων, όπου παρουσιάστηκαν οι βασικές κατευθύνσεις του νομοσχεδίου για τις γονικές άδειες.

Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι με τον νομοσχέδιο θεσπίζεται –μεταξύ άλλων- άδεια πατρότητας 14 ημερών μετ’ αποδοχών (έναντι δυο ημερών που ισχύει σήμερα), μεγαλύτερη από την πρόβλεψη της Οδηγίας για 10 ημέρες. «Ανεβαίνουμε έτσι στην 5η θέση μεταξύ των χωρών-μελών του ΟΟΣΑ όσον αφορά στη διάρκεια της άδειας πατρότητας, βελτιώνοντας κατά πολύ την επίδοσή μας. Επιπλέον, προστατεύουμε τους νέους πατέρες από την απόλυση για έξι μήνες από τη γέννηση του παιδιού, παρέχοντάς τους ανάλογη προστασία με αυτή που απολαμβάνει η μητέρα, από τη σύλληψη έως και 18 μήνες μετά τη γέννα. Μια άλλη σημαντική ρύθμιση του νομοσχεδίου είναι αυτή που προβλέπει γονική άδεια διάρκειας τεσσάρων μηνών -με επιδότηση από τον ΟΑΕΔ για τους δυο μήνες- και για τον πατέρα και για τη μητέρα για κάθε παιδί, μέχρι να γίνει το παιδί οκτώ ετών. Μιλάμε δηλαδή για ένα πλέγμα διατάξεων με καθιέρωση αδειών και δικαιωμάτων και για το πατέρα, με το οποίο όχι μόνο εξισορροπείται ο ρόλος και των δυο γονέων στην οικογένεια, αλλά και περιορίζονται τα αντικίνητρα για την πρόσληψη γυναικών».

Ιδιαίτερη μνεία έκανε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και στο δικαίωμα των ευέλικτων ρυθμίσεων εργασίας (τηλεργασία, ευέλικτο ωράριο εργασία ή μερική απασχόληση, ανάλογα με την περίπτωση) για γονείς παιδιών ηλικίας έως και 12 ετών, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια μορφή διευθέτησης του χρόνου εργασίας «η οποία πέρασε ομόφωνα σε επίπεδο ΕΕ, με φιλεργατικό πρόσημο».

Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε ότι και οι υπόλοιπες ρυθμίσεις για τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας στο νομοσχέδιο διαπνέονται από την λογική της ενδυνάμωσης του εργαζομένου και της συμφιλίωσης επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής. Έχει γίνει φανερό ότι τα όσα λέγονται περί κατάργησης του 8ωρου είναι ανόητα. Φεύγουμε από Προκρούστειες λογικές και ευθυγραμμιζόμαστε με τα ισχύοντα στις προηγμένες χώρες της ΕΕ, όπου η διευθέτηση του χρόνου εργασίας θεωρείται μέτρο υπέρ των εργαζομένων», σημείωσε, προσθέτοντας ότι «δεν πρόκειται για κάτι καινούριο, αφού εφαρμόζεται ήδη σε πολλές εταιρείες, όπως στην Alpha Bank, τον ΟΤΕ, την ΗΒΗ, τον Παπαστράτο, αλλά και σε ολόκληρους κλάδους, όπως ο ξενοδοχειακός».

Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε τέλος στην θέσπιση άδειας φροντιστή (έως 5 ημέρες τον χρόνο μετ’ αποδοχών) για συγγενείς ή πρόσωπα που κατοικούν στο ίδιο νοικοκυριό με τον εργαζόμενο και έχουν ανάγκη σημαντικής φροντίδας, την επέκταση της άδειας υποβοηθούμενης αναπαραγωγής (που ίσχυε ήδη στον δημόσιο τομέα) και στον ιδιωτικό, κάνοντας λόγο για «ρύθμιση δικαιοσύνης», τη θέσπιση δικαιώματος απουσίας λόγω ανωτέρας βίας για επείγοντα οικογενειακά ζητήματα (2 φορές το χρόνο, μία ημέρα κάθε φορά) καθώς και στη διεύρυνση του όρου του «γονέα», ώστε να περιλαμβάνει τις περιπτώσεις της υιοθεσίας και της παρένθετης μητρότητας, επεκτείνοντας τις προστατευτικές ρυθμίσεις που προβλέπονται στο νομοσχέδιο.

Η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για τη Δημογραφική Πολιτική και Οικογένεια, Μαρία Συρεγγέλα τόνισε ότι «Έχοντας θέσει ως προτεραιότητα την απάλειψη του παράγοντα «φύλου» από την εργασιακή εξίσωση, μέτρα όπως η επέκταση της γονικής άδειας και στους πατέρες θεωρούνται κομβικής σημασίας. Δεν μπορούμε να μιλάμε στήριξη της οικογένειας χωρίς να διευκολύνουμε τους γονείς στο να παραμείνουν στην αγορά εργασίας μετά την απόκτηση παιδιών. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ίση μεταχείριση ανδρών και γυναικών αν δεν διασφαλίζουμε πώς οι γυναίκες δεν θα μπαίνουν στο δίλημμα οικογένεια ή καριέρα. Η γονική άδεια, όπως και η άδεια πατρότητας που συμπεριλαμβάνονται στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο, θέλουμε να αποτελέσουν ισχυρά «εργαλεία» για την προστασία και των δύο γονέων απέναντι σε τυχόν εργοδοτικές αυθαιρεσίες. Κανένας γονιός δεν πρέπει να νιώθει ότι «τιμωρείται» για την επιλογή του να κάνει οικογένεια και για τη χρήση διευκολύνσεων για την ανατροφή των παιδιών του».
Η γενική γραμματέας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων Γιάννα Χορμόβα δήλωσε : «Οι πατέρες δεν έχουν μόνο υποχρεώσεις, έχουν και δικαιώματα όσον αφορά τη γέννηση και την ανατροφή του παιδιού τους, οι δε γυναίκες δεν μπορούν να τιμωρούνται στην αγορά εργασίας για την επιλογή τους να γίνουν μητέρες. Η ενσωμάτωση της σχετικής Κοινοτικής Οδηγίας στο ελληνικό δίκαιο συμβάλλει στην ίση μεταχείριση ανδρών και γυναικών στην εργασία και στοχεύει στην απομάκρυνση των αντικινήτρων για την πρόσληψη των γυναικών. Οι επικείμενες αλλαγές στη νομοθεσία θα ευνοήσουν το σύνολο του εργατικού δυναμικού της χώρας».

ΠΗΓΗ https://www.aftodioikisi.gr/

«Επόμενος γεωγραφικός σταθμός της 2ης Ψηφιακής Μετάβασης η Αρκαδία, τα Κύθηρα, η Λακωνία και τμήμα του Ν. Αργολίδας, στις 14/5/2021».


 

Προμήθεια ηλεκτρικών οχημάτων Δήμου Κυθήρων

Πρόταση με τίτλο «Προμήθεια ηλεκτρικών οχημάτων Δήμου Κυθήρων» και  προϋπολογισμό 560.480€ υπέβαλε ο Δήμος Κυθήρων στην Πρόσκληση ΑΤ12 με τίτλο «Δράσεις Ηλεκτροκίνησης στους Δήμους» του Προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ».

Η πρόταση προβλέπει την προμήθεια ηλεκτρικών οχημάτων για την ενίσχυση του υφιστάμενου στόλου του Δήμου Κυθήρων ώστε να βελτιωθούν ουσιαστικά οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους δημότες αλλά και να βελτιστοποιηθεί η λειτουργία του έργου του Δήμου, μειώνοντας παράλληλα την επιβάρυνση που επιφέρει η κυκλοφορία των συμβατικών βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων οχημάτων στο περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα η πρόταση περιλαμβάνει τα ακόλουθα ηλεκτρικά οχήματα:

  • Ένα ηλεκτρικό όχημα με ανατρεπόμενη καρότσα
  • Ένα ηλεκτρικό καλαθοφόρο  όχημα
  • Ένα ηλεκτρικό μικρό pick-up, για χρήση αποκλειστικά στα Αντικύθηρα
  • Ένα ηλεκτρικό επιβατηγό
  • Ένα ηλεκτρικό VAN γενικής χρήσης
  • Δύο ηλεκτρικά VAN με εξοπλισμό κινητού συνεργείου

Οι προτάσεις προς το πρόγραμμα «ΤΡΙΤΣΗΣ» αποτελούν αποκλειστική αρμοδιότητα της Οικονομικής Επιτροπής και συντάσσονται με βάση τις προτεραιότητες του αναπτυξιακού προγραμματισμού της Δημοτικής Αρχής σε συνάρτηση με τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου, όπως αυτές καθορίζονται από τους Προϊσταμένους και το προσωπικό που έχουν άμεση γνώση των προβλημάτων της καθημερινότητας.

Η συγκεκριμένη πρόταση εντάσσεται στον συνολικότερο σχεδιασμό του Δήμου μας για υλοποίηση ενεργειακά αποδοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον υποδομών. Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος Κυθήρων έχει ήδη χρηματοδοτηθεί από το Πράσινο Ταμείο για την εκπόνηση Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.), ενώ πρόσφατα υπέβαλε πρόταση για την ενεργειακή αναβάθμιση τριών σχολείων του νησιού με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Αττικής με συνολικό προϋπολογισμό 229.000€.

Ο Δήμος Κυθήρων θα συνεχίσει να αξιοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερες πηγές χρηματοδότησης για την υλοποίηση έργων που συμβάλλουν άμεσα ή έμμεσα στην βελτίωση της ποιότητας της ζωής όλων μας.

Ασύλληπτη κτηνωδία στα Γλυκά Νερά: Δολοφόνησαν νεαρή δίπλα στον δεμένο σύζυγό της και το μωρό τους

Συναγερμός σήμανε στα Γλυκά Νερά της Αττικής το πρωί της Τρίτης με την δολοφονία μίας 20χρονης μέσα στο σπίτι της από αδίστακτους ληστές.

Στον τόπο του εγκλήματος βρέθηκε δεμένος ο σύζυγός της, ενώ στο διπλανό δωμάτιο ήταν και το 11 μηνών μωρό τους.

Βρέθηκε νεκρή – Στο διπλανό δωμάτιο το 11 μηνών μωρό της

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι δράστες σκότωσαν (πιθανώς στραγγάλισαν) τη γυναίκα και έδεσαν δίπλα της τον σύζυγό της.

Στο διπλανό δωμάτιο ήταν το 11 μηνών μωρό τους.

Σκότωσαν ακόμη και το σκύλο τους

Ακόμη ένα σοκαριστικό στοιχείο της υπόθεσης είναι πως οι αδίστακτοι δράστες δεν δίστασαν να σκοτώσουν και να κρεμάσουν ακόμη και τον σκύλο της οικογένειας.

Κάλεσαν την αστυνομία γείτονες και σύζυγος

Σημειώνεται πως οι αστυνομικοί δέχτηκαν κλήση από τον σύζυγο της οικογένειας, ο οποίος κατάφερε να λυθεί και καλέσει το 100. Νωρίτερα οι γείτονες είχαν ξυπνήσει από το έντονο κλάμα του μωρού.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο σύζυγος και πιλότος στο επάγγελμα ανέφερε στην αστυνομία πως οι ληστές παραβίασαν μία πόρτα στο πίσω μέρος του σπιτιού.

Απέσπασαν μεγάλο χρηματικό ποσό, ωστόσο πριν φύγουν δολοφόνησαν με αυτό τον άγριο τρόπο την 20χρονη σύζυγό του ενώ σκότωσαν και τον σκύλο της οικογένειας.

tanea.gr

Θλίψη στα Λεχαινά για την 5χρονη Κλαούντια που σκοτώθηκε σε τροχαίο ενώ έκοβε παπαρούνες

Θλίψη και σοκ στην κοινωνία των Λεχαινών στην Ηλεία από τον τραγικό θάνατο της 5χρονης Κλαούντια το μεσημέρι της Δευτέρας όταν παρασύρθηκε από αυτοκίνητο ενώ έκοβε παπαρούνες

Σύμφωνα με μαρτυρίες που επικαλείται το patrisnews.com το μικρό κορίτσι βρισκόταν το μεσημέρι της Δευτέρας στην άκρη των θερμοκηπίων όπου εργάζονταν οι γονείς της, κοντά στο δρόμο, εκεί που υπήρχαν παπαρούνες.

Το δυστύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις 14.15 όταν ένα αυτοκίνητο που οδηγούσε ένας Αλβανός παρέσυρε και χτύπησε την 5χρονη τραυματίζοντάς την θανάσιμα.

Όλοι οι εργάτες σοκαρίστηκαν. Έτρεξαν στο σημείο όπου η μικρή κείτονταν ακίνητη. Άμεσα ειδοποιήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Το κοριτσάκι χωρίς να φέρει εξωτερικά τραύματα μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Βάρδας όπου εκεί παρά τις προσπάθειες των γιατρών, διαπιστώθηκε ο θάνατός του με πιθανή αιτία τη ρήξη οργάνων.

Η σορός της 5χρονης διεκομίσθη στο νοσοκομείο Πατρών όπου θα διενεργηθεί νεκροψία –νεκροτομή.

Ο οδηγός του οχήματος συνελήφθη και οδηγήθηκε στο ΑΤ Ανδραβίδας Κυλλήνης.

Συγκλονισμένοι οι γονείς της 5χρονης

Οι γονείς της μικρής ο Μπλέντι και η Ντορίνα, Αλβανοί στην καταγωγή, βρίσκονταν στην Ελλάδα περισσότερα από τριάντα χρόνια.

Εργάζονταν σκληρά για να ζήσουν τα παιδιά τους. Πολύ γνωστοί και ιδιαίτερα αγαπητοί στην τοπική κοινωνία της Αρετής όπου διαμένουν και του Κουρτεσίου όπου ζουν οι γονείς της Ντορίνας.

Την Κυριακή βράδυ ο Μπλέντι με την Κλαούντια και φίλους τους βρέθηκαν στα Σπάτα και προσκύνησαν την εικόνα του Αγίου Νικολάου στα Σπάτα.

Το ζευγάρι εργαζόταν σε θερμοκήπια καρπουζιών στην περιοχή μεταξύ Δροσελή και Μοσχονερίου. Μαζί τους είχαν πάρει τη μικρή τους κόρη την Κλαούντια που μόλις είχε επιστρέψει από το Νηπιαγωγείο, ενώ ο γιός τους, ο οποίος είναι μαθητής Γ΄ Λυκείου βρισκόταν στο σχολείο του.

Οι γονείς του παιδιού βρίσκονται σε άθλια κατάσταση όπως και ο αδελφός της. Μάλιστα ο πατέρας αρνείται να πιστέψει ότι το αγγελούδι του έφυγε. Η μητέρα έχει υποστεί σοκ.

Συγχωριανοί τους από την Αρετή αλλά και από το Κουρτέσι που μένουν οι γονείς της μητέρας του αγγελουδιού, είναι συγκλονισμένοι.

Η κηδεία της 5χρονης θα γίνει πιθανότατα στην Αλβανία.

Πηγή: patrisnews.com

Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

Χαράματα για το ταξίδι στα Κύθηρα (Για τη μητέρα)

 

Σπύρος Τζόκας*

«Χαράματα για το ταξίδι στα Κύθηρα».

Χαράματα Σαββάτου, όταν χτύπησε το τηλέφωνο.

«Αχιλλέα, ίδια κατάσταση και χειρότερα… ο πυρετός ανεβασμένος… παίρνεις και πάλι τον γιατρό».

Του τηλεφώνησε ο Αχιλλέας. Πάλι για φάρμακα του είπε… Πάλι στα διανυκτερεύοντα φαρμακεία.

«Μπαμπά, πάω σε ένα φαρμακείο να αγοράσω τα φάρμακα και έρχομαι…».

Δεν πρόλαβε όμως.

«Δεν πρόλαβα, δεν είπαμε τις τελευταίες μας λέξεις. Πάντα νόμιζα ο μαλάκας ότι θα προλάβω».

Την είδε κοιμισμένη για πάντα με εκείνο το γαλήνιο, νηφάλιο πρόσωπο με εκείνο το ανεπαίσθητο χαμόγελο. Ετοιμη για το μεγάλο μοναδικό της ταξίδι, για το ταξίδι στα Κύθηρα. Της έλαχε να το κάνει μόνη της χωρίς παρέα και με κακό καιρό, χειμωνιάτικο. Ο Αχιλλέας έσκυψε πάνω της και την ικέτεψε:

«Μανούλα, άνοιξε τα μάτια σου, έρχεται η γαλήνη. Ξύπνα, μαμά, και πες μου πως έκλεισες τα μάτια για πλάκα. Δεν είναι αστείο, μα θα σε συγχωρήσω και θα γελάσω».

Την φίλησε. Βούρκωσε αλλά προσπάθησε να μην κλάψει.

«Χαράματα Σαββάτου για το ταξίδι στα Κύθηρα με πλοίο, όλα έτοιμα». Τίποτα πια δεν είναι έτοιμο. Τίποτα δεν είναι όπως πριν… τίποτα δεν είναι όπως τότε.

«Την παρακολουθούσα, κυρα-Λένη, τη διαδικασία μισοξύπνιος. Τότε που ξεκρεμούσες το πρωί το μπρίκι και το έβαζες στο καμινέτο, με ευλάβεια. Ο καφές έτοιμος, με καϊμάκι μοσχομύριζε, το τσιγάρο απόλαυση, δεν θα καπνίσω πολλά… ο ήλιος ξεπρόβαλλε από τον Υμηττό... τον έβλεπα στους χρωματισμούς του... και η γάτα της γειτονιάς εκεί στην πόρτα. Και ήταν και αυτή η αυλίτσα, αυτός ο περιποιημένος κηπάκος, το αγιόκλημα που ήταν πεσμένο στην αυλόπορτα και αυτή η μυρωδιά του και η αναμονή του ταξιδιού».

«Πρόσεχε εκεί που θα πας, τη θάλασσα, τα ξενύχτια, Πρόσεχε παιδί μου!». Αυτή η στιγμή, αυτή που περνάει και χάνεται.

«Μια τέτοια στιγμή με τον αχνιστό καφέ, χαράματα καλοκαιριού στο πατρικό μου σπίτι και η συζήτηση, αυτή η απλή, η γνήσια, η εγκάρδια, η ανυπόκριτη... αυτό ζητάω μισή ώρα τον χρόνο και δίνω για αντάλλαγμα όλα τα πτυχία μου, τα διδακτορικά και την καριέρα μου. Αυτά ζητάω που δεν εκτίμησα στην ώρα τους, αυτά που θυσίασα. Ανταλλαγή λοιπόν… όσα κέρδισα τα ανταλλάσσω, αυτά που νόμιζα σπουδαία, για ένα μισάωρο τον χρόνο. Εναν σύγχρονο Φάουστ ψάχνω...».

«Πρόσεχε, αγόρι μου». Πετάχτηκα από τον ύπνο μου. Ηταν ένα άσχημο όνειρο; Ευτυχώς ήταν όνειρο!!! Ηθελα να πω… το ήθελα πολύ.

Δεν ήταν έτσι όμως. Η μαμά έφυγε, ταξίδεψε και όλα πλέον ήταν διαφορετικά. Ολα. Τέλος η σιγουράντζα της ανυπόκριτης και ανιδιοτελούς αγάπης. Τέλος το απάγκιο των ανέμων της ζωής. Τώρα πλέον έλειπε ο δικός τους άνθρωπος που άνοιγε τις πόρτες να μπει ο ήλιος και ο Θεός να τους φυλάει. Ταξίδευε.

Το μόνο ταξίδι της ζωής της. Ταξίδι στα Κύθηρα. Με μπουνάτσα, να μην ταλαιπωρηθεί, αρκετές ταλαιπωρίες πέρασε. Και με κόντρα τον ήλιο, τελείως κόντρα, απέναντι... κατάματα… απεραντοσύνη φωτεινή, να λαμπυρίζει η θάλασσα, ταξίδι χαράματα στα Κύθηρα.

* πανεπιστημιακός-συγγραφέας

πηγη efsyn.gr

(20) ΚΑΝΝΑΒΟΥΡΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΓΛΑΣΤΡΑΚΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ


Συνελήφθη ημεδαπός σε περιοχή του Δήμου Καρδίτσας για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών

Κατασχέθηκαν 20 καλλιεργούμενα δενδρύλλια κάνναβης

Συνελήφθη, σήμερα (10-05-2021) το πρωί σε περιοχή του Δήμου Καρδίτσας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Καρδίτσας, ένας ημεδαπός, κατηγορούμενος για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

Ειδικότερα, ύστερα από κατάλληλη αξιοποίηση στοιχείων, διενεργήθηκε νομότυπη έρευνα στην οικία του, στον αύλειο χώρο της οποίας βρέθηκαν μέσα σε -19- γλάστρες συνολικά -20- δενδρύλλια κάνναβης, ύψους έως -99- εκατοστά, τα οποία εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καρδίτσας, ενώ την προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Καρδίτσας.

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ : ΤΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η «ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΔΙΑΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΥ;

 

IΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ 

Εν Πειραιεί τη 10η Μαΐου 2021 

ΤΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η «ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΔΙΑΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΥ; 

Είναι γνωστό ότι ο Προτεσταντισμός σε όλες τις ομολογιακές διαφοροποιήσεις του δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια εκφυλισμένη μορφή του Παπισμού. Μετά την απόσχισή του από τον παπικό κορμό τον 16ο αιώναπου εκδηλώθηκε ως αντίδραση και ως επανάσταση απέναντι στις παπικές αυθαιρεσίες της εποχής εκείνηςδεν μπόρεσε τελικά να προσεγγίσει την Ορθόδοξη Ανατολή παρά την ριζοσπαστική διαφοροποίησή του από τον Παπισμό. Αντίθετα μάλιστα παραμένει μέχρι σήμερα σημαντικά εξαρτημένος από τη σχολαστική θεολογική σκέψη. Η θεολογική του ταυτότητα διαφέρει ριζικά τόσο με αυτήν της Ορθόδοξίας, όσο και εν πολλοίς με αυτήν του Παπισμού. Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικές ουσιώδεις δογματικές διαφορές που χωρίζουν τον Προτεσταντισμό από τον Παπισμό: Αρνείται το δόγμα του παπικού πρωτείου, όπως και αυτό του παπικού αλαθήτου. Απορρίπτει κατηγορηματικά την Παράδοση της Εκκλησίας ως φορέα της Αποκαλύψεως στην ιστορία και θεωρεί την Αγία Γραφή ως την μοναδική πηγή της ΑποκαλύψεωςΑρνείται την ορατή Εκκλησία και θεωρεί την Αγία Γραφή ως σαφή και καταληπτή από τον κάθε Χριστιανό, ο οποίος μπορεί να την ερμηνεύει, φωτιζόμενος από το Άγιο Πνεύμα. Διδάσκει ότι η Εκκλησία είναι αόρατη κοινωνία αγίων και απαρτίζεται από τα εκλεκτά μέλη όλων των ορατών Εκκλησιών όλων των εποχών. Η Εκκλησία αυτή δεν είναι διαρθρωμένη ιεραρχικά ως καθίδρυμα, αλλά είναι διασκορπισμένη σ’ όλη την Οικουμένη.  Διδάσκει την πανταχού παρουσία του Χριστού σωματικώς, την γνωστή ubiquitasΑπορρίπτει την Ιερωσύνη ως μυστήριο. Περιορίζει τον αριθμό των μυστηρίων σε δύο, το βάπτισμα και τη θεία Ευχαριστία. Ο άνθρωπος κατά τον Προτεσταντισμό μετά την προπατορική πτώση στην αμαρτία είναι πλήρως και βαθιά διεφθαρμένος. Το «κατ’ εικόνα» του ανθρώπου έχει καταστραφεί τελείως. 

Από τότε που ο Προτεσταντισμός αποσπάσθηκε από τον Παπισμό, σταδιακά και προοδευτικά κατακερματίστηκε περαιτέρω σε εκατοντάδες προτεσταντικές ομολογίες, η κάθε μία από τις οποίες θεωρεί εαυτήν ως την γνήσια και αυθεντική «Εκκλησία» του Χριστού και καμία από αυτές δεν έχει μέχρι και σήμερα «εκκλησιαστική» κοινωνία με τον Παπισμό. Η ιστορική του πορεία, ιστορία πέντε αιώνων και πλέον, είναι γεμάτη από λυσσώδεις εκκλησιαστικές αντιπαραθέσεις με τον Παπισμό, που έφτασαν μέχρι πολεμικών συγκρούσεων.     Όμως από τα μέσα του 20ου αιώνος τα πράγματα αλλάζουν. Ο Παπισμός, με το γνωστό διάταγμα περί Οικουμενισμού, της Β΄ Βατικανής «Συνόδου», (1962-1965), καθιερώνει μια νέα «Εκκλησιολογία», στην οποία αναγνωρίζει στοιχεία εκκλησιαστικότητος τόσο στον Προτεσταντισμό, όσο και στην Ορθοδοξία. Έτσι αρχίζει μια προσπάθεια προσέγγισης με πολλές προτεσταντικές ομολογίες, (και με την Ορθοδοξία), μέσα στα πλαίσια της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, με στόχο την ενότητα του χριστιανικού κόσμου, παρά τις υπάρχουσες δογματικές διαφορές και υπό την «θεόθεν» εξουσία του «Πάπα».  

Οι δύο πρώην άσπονδοι εχθροί, Παπισμός και Προτεσταντισμός, σιγά σιγά πλησιάζουν αλλήλους, αρχίζουν να συνδιαλέγονται και τελικά γίνονται φίλοι. Την απάντηση στο ερώτημα: μέχρι ποίου σημείου μπορεί να έφθασε αυτή η φιλική προσέγγιση, φαίνεται ότι μας την δίδει μια πρόσφατη συνταρακτική είδηση, την οποία μας αποκάλυψε το ιστολόγιο «Πενταπόσταγμα». Το ιστολόγιο κάνει λόγο για την επικείμενη «μυστηριακή διακοινωνία» μεταξύ Παπισμού και Προτεσταντισμού. Πρόκειται για μια είδηση, που εφ’ όσον πραγματοποιηθείθα προκαλέσει σίγουρα «σεισμό» πολλών ρίχτερ στα θεμέλια του Δυτικού Χριστιανισμού. Και τούτο διότι θα έχει σαν αποτέλεσμα την αναβάθμιση, παγκοσμίως, της ηγεμονικής θέσεως του «Πάπα», απέναντι σε όλες τις θρησκείες και όλες τις χριστιανικές ομολογίες και όλοι θα τον αναγνωρίσουν ως παγκόσμιο θρησκευτικό πλανητάρχη. Περαιτέρω θα επιφέρει ριζικές ανακατατάξεις στις διαχριστιανικές σχέσεις, που δεν θα αφήσουν δυστυχώς ανεπηρέαστη και την Ορθοδοξία.  

Σύμφωνα με εμπεριστατωμένη δημοσιογραφική έρευνα του δημοσιογράφου κ. Μανώλη Κείου, προβλέπονται «συθέμελοι τριγμοί! – Ήρθε η ώρα για κοινό ποτήριο Ρ/Καθολικών-Προτεσταντών. Πριν από ένα μήνα το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ αποκάλυψε τις προθέσεις για κοινό ποτήριο και το πως θα συγκοινωνήσουν Ρ/Καθολικοί και Προτεστάντες στην Γερμανία…Από ό, τι φαίνεται ήρθε εκείνη η ώρα! Για αυτήν την κομβική στιγμή είναι έτοιμοι οι διοργανωτές Οικουμενικού Φεστιβάλ στην Γερμανία. “Οι προτεστάντες που επιθυμούν να παραβρεθούν στο μυστήριο σε καθολικές εκκλησίες κατά τη διάρκεια του οικουμενικού φεστιβάλ στη Φρανκφούρτη, θα μπορούν να λάβουν κοινωνία”, δήλωσε ο επίσκοπος Georg Bötzing, Πρόεδρος της Καθολικής Επισκοπικής Διάσκεψης της Γερμανίας. Ο ιερέας έκανε αυτήν την ανακοίνωση κατά τη διάρκεια ενός διαδικτυακού συνεδρίου για την προετοιμασία του τρίτου χριστιανικού φεστιβάλ Ecumenical Kirchentag, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Μαΐου. “Οποιοσδήποτε προτεστάντης που έρχεται στην ευχαριστιακή τελετή θα μπορεί να λάβει κοινωνία», είπε ο επίσκοπος Μπέτζιγκ. Αυτό ισχύει και για τους Καθολικούς που θέλουν να ξεκινήσουν την κοινωνία σε λουθηρανικές εκκλησίες, όποιος πιστεύει στην Ευχαριστία που από άλλη ομολογία θα μπορεί να έρθει στο βωμό και δεν θα απορριφθεί”, τόνισε ο επίσκοπος. Αυτή η πρακτική δεν είναι ‘τίποτα νέο’ για τη Γερμανία, όπου διαδίδεται ‘σε όλη τη χώρα’, τόνισε ο επίσκοπος Μπέτζιγκ, προσθέτοντας ότι ‘δεν αναμένει αντιρρήσεις από τη Ρώμη». (https://www.pentapostagma.gr /ekklisia/ 7007885_ sythemeloitrigmoiirtheioragiakoinopotirior/katholikonprotestanton).  

Μ’ άλλα λόγια έχουμε άρση της «ακοινωνησίας» μεταξύ Παπισμού και Προτεσταντισμού και «κοινό ποτήριο», χωρίς να έχει προηγηθεί «Οικουμενική Σύνοδος» από την πλευρά των Παπικών και χωρίς να έχει επιτευχθεί δογματική συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών. Επίσης πουθενά δεν γίνεται λόγος για «άρση των αναθεμάτων» εκατέρωθεν, όπως αυτό έγινε μεταξύ Ορθοδοξίας και Παπισμού το Δεκέμβριο του 1965, έστω και μονομερώς υπό του μακαριστού πατριάρχου Αθηναγόρου χωρίς την συναίνεση των Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων ΕκκλησιώνΕδώ έχουμε εφαρμογή στην πράξη μιάς βασικής οικουμενιστικής αρχής: Τα δόγματα διαιρούν, ενώ η αγάπη ενώνειΔεν έχουμε καμιά αμφιβολία ότι το νέο «σκηνικό» στον Δυτικό Χριστιανικό κόσμο, είναι πολύ καλά στημένο από τα αφανή διεθνή οικουμενιστικά και σιωνιστικά κέντρα, τα οποία προωθούν την πανθρησκεία πυρετωδώς με φιέστες τύπου φεστιβάλ. Ας μη λησμονούμε πως ο Παπισμός, προωθεί το δικό του πανθρησκειακό όραμα με φεστιβαλικές φιέστες, όπως τις είδαμε λ.χ. στις συναντήσεις της Ασίζης. Ας μη λησμονούμε επίσης ότι και οι συνελεύσεις του Π.Σ.Ε. έχουν φεστιβαλικό και φολκλορικό χαρακτήρα. Το θέαμα λειτουργεί θετικά στα σχέδια των ιθυνόντων του Οικουμενισμού. Το «κοινό ποτήριο» θα πραγματοποιηθεί ως θέαμα, ως πολιτιστικό γεγονός!  

Δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι δύο αιρετικές κοινότητες παγκοσμίου βεληνεκούς, Παπισμός και Προτεσταντισμός, βρήκαν μεταξύ τους μια φόρμουλα ενότητος. Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο στη ζωή της Εκκλησίας να συσπειρώνονται μεταξύ τους οι σκοτεινές δυνάμεις, όταν πρόκειται να πλήξουν την Εκκλησία, αφού και οι δαίμονες ακόμη το ίδιο κάνουν, προκειμένου να επιτύχουν τον ίδιο στόχο. Ως κλασικό παράδειγμα αναφέρουμε εδώ τους δύο ηγεμόνες Ηρώδη και Πιλάτο, οι οποίοι ενώ προηγουμένως βρισκόταν σε έχθρα μεταξύ τους, στη συνέχεια έγιναν φίλοι με αφορμή τη δίκη του Χριστού: «εγένοντο δε φίλοι, ο τε Ηρώδης και ο Πιλάτος εν αυτή τη ημέρα μετ’ αλλήλων· προϋπήρχον γαρ εν έχθρα όντες προς εαυτούς», (Λουκ.23,12).   

Και συνεχίζει το αποκαλυπτικό δημοσίευμα: «Πολλοί αξιωματούχοι στο Βατικανό φοβούνται τον “Συνοδικό Δρόμο” της Γερμανικής Εκκλησίας, βλέποντας σε αυτήν απειλή για την ενότητα της εκκλησίας. Το 2019, μια ομάδα Γερμανών Προτεσταντών και Καθολικών θεολόγων ενέκρινε το έγγραφο “Μαζί στο γεύμα του Κυρίου”, στο οποίο συνέστησε “αμοιβαία Ευχαριστική φιλοξενία” για Καθολικούς και Προτεστάντες. Το έγγραφο επικρίθηκε από τον επικεφαλής του Ποντιφικού Συμβουλίου για την Προώθηση της Χριστιανικής Ενότητας, τον Καρδινάλιο Kurt Koch και τον Σεπτέμβριο του 2020 υπήρξε επίσημη αντίδραση από το Συνέδριο για το Δόγμα. Οι “δογματικές διαφορές” μεταξύ του Καθολικισμού και του Λουθηρανισμού “είναι ακόμα τόσο σημαντικές που αποκλείουν τη δυνατότητα αμοιβαίας συμμετοχής των πιστών στην Ευχαριστία”, δήλωσε ο Καρδινάλιος Λουίς Λαδάρια, επικεφαλής της Συνέλευσης για το Δόγμα της Πίστης». Πιστεύουμε ότι οι διατυπούμενες επιφυλάξεις του Βατικανού δεν πρέπει να μας παραπλανούν, διότι αποτελούν τακτική διπλωματικού ελιγμούπροκειμένου να διασκεδαστούν αντιδράσεις συντηρητικών κύκλων του.  

Φέραμε το θέμα στην επικαιρότητα για να φανεί ξεκάθαρα για μια ακόμη φορά ότι ο Οικουμενισμός, τώρα πια απροκάλυπτα, προχωρεί ακάθεκτος στην υλοποίηση των στόχων του και ότι σ’ όλη δε αυτή τη διαδικασία πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζει το Βατικανό. Εκείνο που μας προβληματίζει, είναι ο κίνδυνος να συρθούμε στο «Κοινό Ποτήριο» με τους Παπικούς και Προτεστάντες, προφανώς στα πλαίσια του παναιρετικού Π.Σ.Ε., στο οποίο θα έχει ηγετικό ρόλο το Βατικανό, επειδή διεκδικεί την ηγεσία της εφιαλτικής πανθρησκείας. Η «μυστηριακή διακοινωνία» μεταξύ Παπισμού και Προτεσταντισμού είναι σαφώς ο προπομπός της «διακοινωνίας» με την Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι κατά τόπους Ορθόδοξες Εκκλησιαστικές Ηγεσίες θα δεχθούν αφόρητες πιέσεις από διεθνή σκοτεινά κέντρα και πολιτικούς παράγοντες προκειμένου να υποκύψουν και τελικά να δεχθούν το «κοινό ποτήριο» με τους Ετεροδόξους και αιρετικούςΟι φόβοι μας εντείνονται από το γεγονός, ότι σήμερα, διαβρωμένοι από την οικουμενιστική λαίλαπα, δεν διαθέτουμε δυστυχώς πνευματικά αντισώματα, ούτε τις πνευματικές εκείνες προϋποθέσεις, που απαιτούνται ώστε να μιμηθούμε τους αγίους Πατέρες μας και να αντισταθούμε με γενναιότητα και χωρίς υποχωρήσεις και συμβιβασμούς στην κυοφορούμενη προδοσία της Πίστεως. Γι’ αυτό χρειάζεται επαγρύπνηση και ομολογιακός συναγερμός και βέβαια θυσιαστικό φρόνημα και καθαρός από σαρκικά πάθη βίος.  

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών