Κυριακή 27 Ιουνίου 2021

Κίνηση Πολιτών Κυθήρων-Dynamo Kythira:ΜΕ ΜΑΤ ΓΚΛΟΜΠΣ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Με μεγάλη συμμετοχή, παλμό και δυναμισμό -παρά τα τερτίπια του καιρού- ολοκληρώθηκε το συλλαλητήριο για την ενέργεια, που ξεκίνησε από το Μοναστηράκι και κατέληξε στο Σύνταγμα. Η πολυχρωμία και το εύρος των συλλογικοτήτων, που δήλωσαν την υποστήριξή τους, χαρακτήρισε και τη συμμετοχή στην κινητοποίηση.

Μελανό σημείο αποτέλεσε η απρόκλητη επίθεση των ΜΑΤ -με βίαιη απώθηση, χρήση γκλομπς και περιορισμένη χρήση χημικών σε βάρος των διαδηλωτών- στην κατάληξη της πορείας στο Σύνταγμα. Η δικαιολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν ότι υπήρχε εντολή να μην ολοκληρωθεί η πορεία μπροστά στον μνημείο του άγνωστου στρατιώτη, αλλά στην απέναντι πλευρά της πλατείας, στα σκαλάκια. Στην πραγματικότητα, ήταν μια καθαρή πράξη τραμπουκισμού, συνέχεια της (αποτυχημένης) προσπάθειας να περιοριστεί η πορεία, σε ορισμένες μόνο λωρίδες της διαδρομής στις οδούς Αθηνάς και Σταδίου.
Η αλήθεια είναι ότι τέτοιες συμπεριφορές δε μας ξενίζουν, καθώς τείνει να γίνει μόνιμη η εικόνα των αστυνομικών που στέκονται αρωγοί και φύλακες των εργολάβων, όταν αυτοί επιχειρούν τη λεηλασία των βουνών και των νησιων, για την εγκατάσταση των θηριωδών εγκαταστάσεων αιολικών. Μόνο που δεν πρόκειται ποτέ να συμβιβαστούμε με αυτές τις συμπεριφορές.
Η κινητοποίηση είναι βέβαιο ότι θα λειτουργήσει ενισχυτικά στις ποικίλες δράσεις και αντιστάσεις που αναπτύσσονται από τα τοπικά κινήματα, με ιδιαίτερη έμφαση το πολύ "θερμό" καλοκαίρι που έχουμε μπροστά μας.

Μια εικόνα των Αγίων Πάντων στη Μυρτιδιώτισσα των Κυθήρων

Γράφει ο Γιώργος Λουράντος:

Μια εικόνα των Αγίων Πάντων στη Μυρτιδιώτισσα των Κυθήρων

Το δεξιό κλίτος του νεόδμητου ναού της Παναγίας της Μυρτιδιώτισσας των Κυθήρων είναι αφιερωμένο στον Άγιο Αγαθάγγελο ενώ το αριστερό στους Αγίους Πάντες, που σήμερα τιμά η Εκκλησία μας. Οι λόγοι είναι προφανείς. Του Αγίου Αγαθαγγέλου προς τιμήν του κτήτορος Ιερομονάχου Αγαθαγγέλου Καλλιγέρου, των δε Αγίων Πάντων προς τιμήν πάντων των Κυθηρίων που συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του περικαλλούς Ναού της Παναγίας μας.
Η εικόνα των Αγίων Πάντων ιστορήθηκε κατά τα μέσα του 19ου αιώνα από τον Κυθήριο αγιογράφο Ιωάννη Στάη και εντυπωσιάζει, ακόμη μια φορά, η ικανότητα του καλλιτέχνη να αποδίδει αριστοτεχνικά πολυπρόσωπες συνθέσεις σε έργα μικρής κλίμακας.
Και του χρόνου!

ΚΥΘΗΡΑ:Η ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΣΤΑ ΦΡΑΤΣΙΑ

 


ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ-ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΡΑΤΣΙΩΤΩΝ " ΤΑ ΦΡΑΤΣΙΑ "

Η ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΣΤΑ ΦΡΑΤΣΙΑ

Με λαμπρότητα, μεγαλοπρέπεια και φυσικά με όλα τα υγειονομικά μέτρα τιμήσαμε σήμερα την μεγάλη γιορτή των Αγίων Πάντων στο ομώνυμο ιερό παρεκκλήσιον πλησίον του καθεδρικού ιερού ναού Παναγίας Ελεούσης.
Ο ναός αυτός είναι ένας από τα σημαντικότερα μεταβυζαντινά μνημεία του χωριού μας και ο δεύτερος αρχαιότερος στην ιστορία των Φρατσίων. Πριν λοιπόν παρουσιάσουμε ένα μικρό φωτογραφικό υλικό, θα σας παραθέσουμε κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ιστορία του ναού. Σύμφωνα με κτητορική επιγραφή που υπάρχει στο νότιο τοίχο αντλούμε τα εξής στοιχεία. Το εκκλησάκι αυτό ανηγέρθει μήνα Αύγουστο χωρίς ωστόσο να σώζεται η ημερομηνία, υπό εξόδων κάποιου Μαρκιανού Σάμιου και φυσικά με τη συμβολή της συζύγου του Γρηγορίας και των τέκνων τους. Επίσης ο αείμνηστος Μαρκιανός ποιεί ιδιαίτερη μνεία στον γαμπρό του που φέρει το επώνυμο "Κασιμάτης" και στα εγγόνια του, οι οποίοι φαίνεται να είχαν σημαντικό ρόλο στην ανέγερση του ναού από τα θεμέλια έως την περάτωσή του. Ακόμη ο Μαρκιανός τάζει και προικίζει το ναό ζητώντας ως ανταμοιβή "ΨΥΧΙΚΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ", με την εξής περιουσία. Φτιάχνει ένα σπίτι μέσα στον αυλόγυρο του οποίου λείψανα σώζονται ακόμα δίπλα στο εκκλησάκι, πιθάρια, μισό αμπέλι στη θέση Αμούτσες, ένα περιβολάκι κι ένα χωράφι (που δυστυχώς όμως δεν σώζονται λοιπές λεπτομέρειες) παρά μόνον πως μάλλον το αγόρασε από κάποιον όπως τον αναφέρει "ΜΙΣΕΡ ΜΑΝΩΛΗ ΠΕΤΡΟΧΕΙΛΟ". Όπως προαναφέραμε το έτος ανέγερσης δεν διακρίνεται αλλά θα πρέπει να τον τοποθετήσουμε περί το 1550 διότι η θυγατέρα του Μαρκιανού, ονόματι Μαρία σύζυγος κάποιου Κασιμάτη-Μπολάνη το 1597 αφήνει διαθήκη από την οποία μαθαίνουμε πως η ίδια μαζί με τον πατέρα της Μαρκιανό Σάμιο έχτισαν το ναό του Παντοκράτορος στο κάστρο της Χώρας το 1545. Έτσι μετά τον θάνατό της οι δύο ναοί, δηλαδή του Παντοκράτορος στο κάστρο και των Αγίων Πάντων στα Φράτσια περιήλθαν στην οικογένεια Κασιμάτη-Μπολάνη από την γειτονική Καρβουνάδα καθώς και το εκκλησάκι της Παναγίας της Μπολανιάνικης στα Κουβλιάνικα της Καρβουνάδας.
Το 1826 νοικοκύρης των Αγίων Πάντων ήταν ο αείμνηστος πατήρ Σπυρίδων Κασιμάτης "Γκέγκος" από τα Κασιματιάνικα Φρατσίων.
Ο ναός είναι μικρών διαστάσεων, καμαροσκέπαστος, κεραμοσκεπής, με είσοδο από δυτικά και τρία τυφλά αψιδώματα στο νότιο τοίχο. Μεταγενέστερα προστέθηκε νάρθηκας με αποτέλεσμα να καταστραφεί ο δυτικός τοίχος όπου βρισκόταν και η περίτεχνη τοιχογραφία της Δευτέρας Παρουσίας. Ο ναός κάποτε ήταν γεμάτος με τοιχογραφίες οι οποίες με τα χρόνια καταστράφηκαν. Παρόλα αυτά όμως σώζει ακόμη αρκετό αξιόλογο και πλούσιο διάκοσμο Αγιογραφιών. Το τέμπλο είναι πέτρινο και η εικόνα της Παναγίας φέρει επιγραφή "ΔΕΗΣΙΣ ΤΩΝ ΔΟΥΛΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΙΕΡΕΩΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΚΝΩΝ".
Η οικογένεια Κασιμάτη ανέδειξε στην μετέπειτα ιστορία της δύο ιερείς με το όνομα Μάρκος. Ο πρώτος παπά Μάρκος ήταν γιος της πρώτης νοικοκυράς του ναού, της Μαρίας που αναφέραμε παραπάνω, η οποία έζησε το 16ο αιώνα. Ο δεύτερος παπά Μάρκος χειροτονήθηκε το 1720. Η αναφορά αυτή στους δύο πατέρες γίνεται διότι δεν γνωρίζουμε σε ποιον από τους δύο ιερείς γίνεται αναφορά στην επιγραφή της εικόνας της Παναγίας στο τέμπλο.
Στην αψίδα του Ιερού Βήματος υπάρχει τοιχογραφία της Πλατυτέρας και στην Αγία Πρόθεση η Άκρα Ταπείνωσις με χρονολογία ΑΨΙΖ (1717). Στο νότιο τοίχο υπάρχει Αγιογραφία με σκηνές της κολάσεως.
Τεράστιο ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν οι Αγιογραφίες του ναού στις οποίες έχουν αφαιρεθεί οι οφθαλμοί. Η παράδοση του χωριού μας θέλει δύο εκδοχές να επικρατούν. Η 1η και μάλλον επικρατέστερη συνδέεται άρρηκτα με την Ελεούσα και θέλει οι δύο ναοί να υπέστησαν σοβαρές ζημιές κατά την άφιξη των Τούρκων στο χωριό μας, οι οποίοι κατέστρεψαν το ξύλινο τέμπλο του καθεδρικού Ναού της Παναγίας μας αλλά και τα μάτια των Αγιογραφιών των Αγίων Πάντων. Η 2η εκδοχή θέλει τους παλαιότερους κατοίκους των Φρατσίων να έχουν προβεί σε αυτήν την καταστροφή, όταν οι ίδιοι αντιμετώπιζαν προβλήματα με την όρασή τους. Κατά την παράδοση έπαιρναν ένα μικρό τεμάχιο των ματιών, το ανακάτευαν με νερό και το έπιναν σαν ευλογία προσδοκώντας την ίαση της όρασης. Αυτή η εκδοχή φαίνεται να μην είναι όμως ορθή διότι σε κανένα άλλο ναΰδριο των Φρατσίων δεν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο. Παρόλα αυτά όμως και δεν αποκλείεται.
Μεγάλο ενδιαφέρον έδειξε στη νεότερη ιστορία του ναού ο αλησμόνητος συγχωριανός μας παπά Γεώργιος Σ. Κασιμάτης (+1922) ή παπά Γκέγκος. Ένας απλός λευίτης της ορθοδοξίας ο οποίος παρά τη λειψή μόρφωσή του και την φτώχεια που μάστιζε τα χρόνια της ζωής του, κατόρθωσε να διατηρήσει το εκκλησάκι σε άριστη κατάσταση. Ο ίδιος αφήνει ως επιθυμία να ενταφιαστεί όπισθεν του Ιερού Βήματος του ναού χωρίς όμως να γνωρίζουμε αν εννοεί το παρεκκλήσιο των Αγίων Πάντων για το οποίο και εμόχθησε ή στο κοινοτάφιο των ιερέων πίσω από την Ελεούσα. Το πιθανότερο όμως είναι να ενταφιάστηκε όπισθεν των Αγίων Πάντων διότι ένα χρόνο πριν την κοίμησή του είχε εκδημήσει κι ο παπά Κοσμάς Καλλίνικος [(+6-3-1921) βλ. κείμενο 6ης Μαρτίου 2021] άρα κι ο ενταφιασμός του εκεί θα ήταν πρακτικά αδύνατος. Τα τελευταία χρόνια μεγάλη και σοβαρή συντήρηση έκαναν οι αείμνηστοι Ιωάννης (+2020) και Ειρήνη (2017) Λεονταράκη οι οποίοι κόσμισαν κυριολεκτικά το εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ναού της Ελεούσης.
Ο ναός σήμερα βρίσκεται σε όχι άριστη κατάσταση και χρήζει άμεσων επισκευών. Αναμφίβολα όμως αξίζει κάποιος να επισκεφθεί αυτό το υπέροχο μνημείο προς πνευματική ανάταση και φυσικά για να θαυμάσει τον πλούσιο αυτόν διάκοσμο.
Ευχόμαστε σε όλους χρόνια πολλά για αυτήν την μεγάλη εορτή και παρά Κυρίω ευλογημένα!
Υ.Γ. ευχαριστούμε τον πατέρα Ιωάννη Παπανδρόπουλο για το φωτογραφικό υλικό.







Λακωνία : Θανατηφόρο τροχαίο στην Ε. Ο. Τάραψας – Μονεμβασίας

 

Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο  συγκρούστηκε με έτερο Ι.Χ.Ε. αυτ-το με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού του δευτέρου οχήματος στην Ε.Ο Ταράψας – Μονεμβασίας  στις 26-06-2021/13:00 

ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΕΝΝΙΑ:Ας πούμε αλήθειες λοιπόν.. κι ας πληγώσουν … Σήμερα θα γράψω για τη Γωγώ … τη «συνονόματη μου»…


Ας πούμε αλήθειες λοιπόν..

κι ας πληγώσουν …
Σήμερα θα γράψω για τη Γωγώ …
τη «συνονόματη μου»…
Έτσι φώναζαν κι εμένα άλλωστε οι γονείς μου , οι συγγενείς και οι φίλοι των παιδικών μου χρόνων . Με αυτό το όνομα με γνώριζαν στη γειτονιά , με αυτό το όνομα μεγάλωσα.
Ήταν το Πανεπιστήμιο που με έκανε «Γεωργία» σαν να μου αφαίρεσε τα χρόνια της αθωότητας .
Για να γράψω όμως για τη Γωγώ, θα πρέπει πρωτίστως να μιλήσω για το bulling.
Το bulling έτσι όπως εκφράζεται με διάφορες μορφές.
Με αφορμή τη Γωγώ θα απαντήσω με ειλικρίνεια και σε ένα θέμα που πολλοί λένε πως μου κόστισε ίσως και την επανεκλογή μου ως βουλευτή .
Πριν λίγα χρόνια κλήθηκα να ψηφίσω για την αλλαγή φύλου στα 15 έτη και καταψήφισα το συγκεκριμένο άρθρο -όχι το Νομοσχέδιο- έχοντας πλήρη επίγνωση της πράξης μου και αναλαμβάνοντας την ευθύνη της απόφασής μου αυτής .
Και σήμερα έχω καθαρή τη συνείδησή μου. Συνεχίζω να υπερασπίζομαι την άποψή μου πως όποιος είναι 15 χρόνων είναι παιδί κι εμείς συχνά προσπαθούμε να το ενηλικιώσουμε βίαια, αφαιρώντας την αθωότητα και την παιδικότητά του.
Δίνοντας άλλοθι σε όλους τους «Λιγνάδηδες» της εποχής μας που προσπαθούν να πείσουν την κοινωνία πως διαπράττουν εγκληματικές πράξεις σε εν δυνάμει ενήλικα θύματα !
«Μα, παντρεύονται στα 15 , κάνουν παιδιά»!!
Αυτό μου έλεγαν πάλι και πάλι για να μου αλλάξουν άποψη. Άλλοτε με ήπιο κι άλλοτε με επίμονο και όχι τόσο ωραίο τρόπο.
«Δεν θα μιλάς !! Μόνο θα ακούς !!»
Αυτά ήταν και τα τελευταία λόγια του Υπουργού που μου απηύθυνε στην τελευταία απόπειρα να μου αλλάξουν γνώμη .
«Ας τολμήσει να έρθει η ξανθιά στον Πειραιά» απειλούσε άλλο μεγαλοστέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Πειραιά . Λες κι έφυγα ποτέ !!
Δεν θα αναφερθώ σε εφημερίδες όπως #Εφσυν
#Αυγη . Άρθρα που με παρουσίαζαν σαν τέρας !
Οπισθοδρομική συντηρητική που δεν ανήκει στον χώρο της Αριστεράς !! Χρησιμοποίησαν ακόμα και τα θρησκευτικά μου «Πιστεύω» για να με μειώσουν
και να με «τελειώσουν» εν τέλεια .
Δεν ήταν τότε μόνο η έκθεση της Πανελλήνιας Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας που με επηρέασε. Δεν ήταν η εμπειρία μου και οι γνώσεις μου ως εκπαιδευτικός .
Ήταν και η παράλογη επιχειρηματολογία του Υπουργού Δικαιοσύνης που με εξόργισε .
«Να αλλάξει ταυτότητα φύλου το παιδί και οι γονείς του να το «φυγαδεύσουν» από το σχολικό του περιβάλλον που το γνωρίζουν .»
Να το γράψουμε σε ένα άλλο σχολείο που δεν θα το γνωρίζουν. Έτσι θα γλιτώσει από το «bulling»!!Πάνω σε αυτή την άποψη στηρίχτηκε όλη η επιχειρηματολογία της αλλαγής του Άρθρου που όριζε «Αλλαγή φύλου στα 17» με το νέο Νομοσχέδιο «Αλλαγή Φύλου στα 15» με πείσει ο Υπουργός. Τρελάναμε την κοινωνία . Τρελάθηκα κι εγώ τότε.

☑️Αυτό που έκανα ως εκπαιδευτικός από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα μάρτυρας φαινομένων σχολικού εκφοβισμού και έχοντας βιώματα προσωπικά ως μαθήτρια ,
✔️ήταν να υπερασπιστώ το θύμα και όχι να του οργανώσω την απόδρασή του !
✔️Να αναζητήσω συγχρόνως και να βρω τα αιτία που ωθούν τον θύτη στο να ασκήσει συμπεριφορές «bulling»..
Ή μήπως θα πρέπει να φυγαδεύονται και να αλλάζουν περιβάλλον όλα τα παιδιά που υποφέρουν από αυτόκλητους τιμωρούς της «Άριας Φυλής”;
Άρα και το παχουλό παιδί και το παιδί που φοράει γυαλιά και το παιδί που αριστεύει -το «φυτό»δηλαδή - και το παιδί με σκούρο δέρμα και το κοντό και το προσφυγόπουλο και…και…και …!!
Γιατί το bulling αφορά πολλούς . Και την ευθύνη την έχει η οικογένεια η κοινωνία αλλά και το Υπουργείο Παιδείας .
Καμία Κυβέρνηση ως τώρα δεν έχει ασκήσει σοβαρή πολιτική στην καταπολέμηση της μάστιγας αυτής .
Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν την επιμόρφωση που απαιτείται ώστε να αντιμετωπίσουν τα κλιμακούμενα περιστατικά που λαμβάνουν χώρα όχι μόνο μέσα στη σχολική κοινότητα αλλά επεκτείνονται τα απογεύματα στις γειτονιές .
Πώς θα μπορέσουμε λοιπόν να προλάβουμε τις 17 χρονες που σφάζονται , ή τον 15 χρονο που μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο με σοβαρές κακώσεις και τραύματα;
Και πόσα ακόμα περιστατικά για τα οποία ενημερωνόμαστε καθημερινά και γίνονται «γροθιά» στο στομάχι μας.
Η ανεπάρκειά μας είναι τόσο μεγάλη που στις περισσότερες περιπτώσεις αναγκάζουμε το θύμα στο προαύλιο ή στην τάξη, μπροστά σε όλους τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες του , να δώσει το χέρι του στον βασανιστή του, να τον συγχωρέσει και να εξομοιωθεί μαζί του . Γνωρίζοντας πως ο θύτης γελάει, τον εμπαίζει και σύντομα θα επαναλάβει την ίδια συμπεριφορά απέναντί του !
Γιατί μπορεί !
Και γιατί εμείς το επιτρέπουμε !
Πού είναι λοιπόν οι Σύμβουλοι Σχολικού Περιβάλλοντος που θα αποσυμπιέσουν τα σχολεία και τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας ;
Ποιες είναι οι στοχευμένες και απαραίτητες πρωτοβουλίες που πρέπει να πάρει το Υπουργείο για την αντιμετώπιση του bulling ; Πότε έγιναν επιμορφώσεις υποχρεωτικές στους εκπαιδευτικούς που θα τους δώσουν τα εφόδια να αντιμετωπίσουν τέτοιες συμπεριφορές ; Μήπως βρεθούμε πάλι στη δυσάρεστη θέση όπως και με το Νομοσχέδιο της Αλλαγής Φύλου να δούμε το Υπουργείο Δικαιοσύνης να παίρνει αυτό πρωτοβουλίες και να νομοθετεί για το bulling;
Και μεγαλώνουν έτσι τα παιδιά και ενηλικιώνονται και διαπράττουν αποτρόπαιες πράξεις. Εμείς πάλι συντετριμμένοι -και τι υποκρισία αλήθεια- μένουμε άναυδοι στο άκουσμα τέτοιων ειδήσεων .
Και υπάρχουν και τα άλλα παιδιά. Αυτά που δεν προλαβαίνουν να ενηλικιωθούν .
Είναι η κάθε Γωγώ, που στα 14 χρόνια της, παίρνει την απόφαση να βάλει μαχαίρι στο σώμα της .
Για να αρέσει !
Για να σταματήσει να ντρέπεται !
Για να σταματήσει να υποφέρει από τα σχόλια, αυτά τα πικρόχολα, που κάνουν και τους γύρω «μάγκες» να γελούν και να αισθάνονται ισχυροί!
Για να γίνει μια άλλη Γωγώ , που θα συμβαδίζει με τα πρότυπα της εποχής που επιβάλλουν τα social media . Των τηλεπαιχνιδιών με τα καλογυμνασμένα σώματα παικτών, στη θέα των οποίων η κοινωνία μας παραληρεί !
Η Γωγώ δεν είναι ανάμεσά μας ..
Ίσως αύριο να μην είναι ούτε το δικό μας παιδί , ή το παιδί των φίλων μας , ή το βαφτιστήρι μας .. ή ένα ακόμα οποιοδήποτε παιδί . Ένα παιδί που οι γονείς του όμως θα αναγκαστούν να το κηδέψουν.
Αντί λοιπόν η Νίκη Κεραμέως να κάνει αλαζονικές αναρτήσεις για την απόφαση του Δικαστηρίου να κρίνει παράνομη την τρίωρη απεργία της ΟΛΜΕ τη Δευτέρα που θα γίνουν οι εξετάσεις για τα Πρότυπα σχολεία , ας ρίξει χαμηλά το κεφάλι και να απολογηθεί για τη Γωγώ .
Να ζητήσει συγνώμη.
Γιατί τη συγκεκριμένη στιγμή αυτή φέρει την ευθύνη ως Πολιτικός Προϊσταμένη της Εκπαίδευσης.
Το ίδιο κάνω κι εγώ αυτή τη στιγμή .
🔺Απολογούμαι και ζητώ συγνώμη !!
🔺Για όσα δεν έκανα και για όσα έκανα και ήταν ανεπαρκή.
🔺Και υπόσχομαι πως με όλες μου τις δυνάμεις θα αγωνιστώ για την εξάλειψη του bulling !
🔺Στις τάξεις , στο σπίτι μου, στο κοινωνικό μου περιβάλλον .
Για να μην θυσιαστεί καμία άλλη Γωγώ …

ΜΑΡΩ ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ:Η κοινωνική διάκριση σε εμβολιασμενους και μη είναι εντελώς ρατσιστική. Δημιουργεί πολύ κακό προηγούμενο για νέα δεινά....

Η κοινωνική διάκριση σε εμβολιασμενους και μη είναι εντελώς ρατσιστική (ίσως χειρότερη από το λευκός - μαυρος, χοντρος-αδυνατος, φτωχος-πλουσιος, αριστερος-δεξιος κλπ) και διχαστικη. Δημιουργεί πολύ κακό προηγούμενο για νέα δεινά.... Βριστε όσο θέλετε (εμβολιασμενη δύο δοσεις, το εκανα νωρίς γιατί έβλεπα τι ερχεται....)

Παράδειγμα... Τι θα γίνει σε μια οικογένεια ή ένα ζευγάρι που δεν συμφωνούν στο θέμα? Ηδη τα πράγματα είναι τεταμένα, τους εξωθειτε στα χειρότερα...
ΠΗΓΗ

Maro Leonardou

Ο ”Νόμος της Σιωπής”.. από τον Μόρφου ως τον Πολάκη όποιος διαφωνεί για τα εμβόλια ”διαγράφεται”!!!!

 Όσο σκανδαλώδες είναι να φιμώνεται ένας Μητροπολίτης και μάλιστα Ακρίτας στην πρώτη γραμμή του ελληνισμού τόσο σκάνδαλο επίσης αποτελεί να λογοκρίνεται για απόψεις του περί φλέγοντος ιατρικού θέματος τ.Υπουργός Υγείας δηλ. καθ΄ύλην αρμόδιος καθώς τυγχάνει και γιατρός…όποιος διαφωνεί διαγράφεται αυτή είναι μια παρωχημένη τακτική κομματικής πειθαρχίας που δεν συνάδει στη δημόσια διαβούλευση ούτε στο δημόσιο λόγο…Μετά την επιστολή  της Ιεράς Συνόδου της Ελλάδας που καλούσε την Ιερά Σύνοδο της Κύπρου να «κόψει» τον μητροπολίτη να τον λογοκρίνει για τα κηρύγματα του περί κορωνοιού, εμβολίων κλπ. όπερ και εγένετο τώρα ήταν η σειρά του Facebook να μπλοκάρει την περασμένη εβδομάδα για τρεις ημέρες το λογαριασμό του τ. Υπ. Υγείας λόγω της αντίθεσής του στους εμβολιασμούς κατά δήλωση του ίδιου.

Τι κοινό έχουν; Eίναι και οι 2 ζόρικοι..είναι εποχή για ζόρικους αφού οι ευσεβιστές έγιναν νομοταγείς στον Καίσαρα περισσότερο παρά στο Θεό και τους κομφορμιστές ”τους παρέσυρε το ρέμα…θα τρελαθώ!!”A, είναι και οι 2 τους επίσης πρώτο μπόι…Μόνο που και οι 2 με τα λεγόμενα τους εκφράζουν υπάρχουσες τάσεις και συνιστώσες υπολογίσιμες στην κοινωνία έχουν θεσμικό ρόλο και ουσιαστικά αυτές οι πρακτικές επιχειρούν να βάλουν ταφόπλακα σε τάσεις και ρεύματα προϋπάρχοντα εντός του λαού!! είναι εκπρόσωποι κι ούτε έρημοι ούτε απρόσωποι….

dimpenews.com

ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Π.Ε. ΛΑΚΩΝΙΑΣ:Α Π Ο Φ Α Σ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ

Απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων και παραμονής εκδρομέων σε εθνικούς δρυμούς, δάση και ευπαθείς περιοχές για την αντιπυρική περίοδο 2021 κατά τις ηµέρες που υπάρχει κίνδυνος εκδήλωσης πυρκαγιάς µε δείκτη επικινδυνότητας 4 και 5 σύμφωνα με το χάρτη της Γ.Γ.Π.Σ. Α Π Ο Φ Α Σ Η Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Π.Ε. ΛΑΚΩΝΙΑΣ Έχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις του άρθρου 25 του Ν.998/1979 (ΦΕΚ 289 Α/29-12-1979) «Περί προστασίας των δασών και δασικών εκτάσεων εν γένει της χώρας». 2. Τις διατάξεις του άρθρου μόνου του Π.Δ.575/1980 (ΦΕΚ 157 Α/01-05-2002) «Περί κηρύξεως ιδιαιτέρως ευαίσθητων εις πυρκαγιάς περιοχών δασών και δασικών εκτάσεων ως επικινδύνων». 3. Τις διατάξεις των άρθρων 159, 160 και 186 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτ/σης και Αποκεντρωµένης ∆ιοίκησης – Πρόγραµµα Καλλικράτης». 4. Τις διατάξεις του Π.∆.131/2010 «Οργανισµός Περιφέρειας Πελοποννήσου», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. 5. Τις διατάξεις του Ν.3013/2002 «Περί αναβάθµισης της Πολιτικής Προστασίας και λοιπές διατάξεις» 6. Τις διατάξεις του Ν.4249/24-3-2014 «Αναδιοργάνωση της Ελληνικής Αστυνοµίας, του Πυροσβεστικού Σώµατος και της ΓΓΠΠ κλπ» (ΦΕΚ 73 Α) 7. Το υπ΄ αριθμ. 8797/06-12-2019 έγγραφο Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας «4η Έκδοση του Γενικού Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών εξαιτίας Δασικών Πυρκαγιών με την κωδική ονομασία «ΙΟΛΑΟΣ», στα πλαίσια του Γενικού Σχεδίου Πολιτικής Προστασίας με τη συνθηματική λέξη “Ξενοκράτης”» (ΑΔΑ: ΩΠ8Α46ΜΤΛΒ-ΥΤΧ). 8. Την υπ’ αριθμ. 3986/12-05-2021 (Α∆Α: ΩΤ4246ΜΤΛΒ-Θ91) απόφαση του Υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη. 9. Την υπ΄ αριθµ. 83124/18-05-2021 (ΑΔΑ: 6Ψ0ΙΟΡ1Φ-ΥΗΛ) απόφαση του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδος και Ιουνίου περί εξουσιοδότησης Περιφερειαρχών σε θέματα απαγόρευσης κυκλοφορίας στα δάση κατά την αντιπυρική περίοδο 2021 10. Την υπ΄ αριθµ. 171177/02-06-2021 απόφαση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου περί εξουσιοδότησης των Αντιπεριφερειαρχών για έκδοση απόφασης απαγόρευσης κυκλοφορίας στα δάση κατά την αντιπυρική περίοδο 2021. 11. Το Πρακτικό της από 23-06-2021 Συνεδρίασης του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (Σ.Ο.Π.Π) Περιφερειακής ΕνότηταςΛακωνίας. Α π ο φ α σ ί ζ ο υ µ ε 1. Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων και η παραμονή εκδρομέων στα Δασικά Συμπλέγματα Πάρνωνα, Αν. Ταϋγέτου (Γεωργίτσι, Καστόρι, Σουστιάνοι, Λογγάστρας κ.λ.π.), Ζάρακα, Αναδασώσεις Βρεσθένων και Βασιλακίου, σε όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου 2021 τις ημέρες που υπάρχει κίνδυνος εκδήλωσης πυρκαγιάς µε δείκτη επικινδυνότητας 4 και 5. Επίσης την ίδια χρονική περίοδο και µε δείκτη επικινδυνότητας εκδήλωσης πυρκαγιάς 4 και 5 απαγορεύεται η διέλευση περιπατητών στο Φαράγγι του Οιτύλου από Ε.Ο. Αρεόπολης–Καλαμάτας μέχρι την Ι.Μ. Σπηλαιώτισσας, καθώς και η διέλευση οχημάτων στο δρόμο από Μονή Δεκούλου προς Φαβάτου, στο δρόμο που διέρχεται από τις περιοχές: (Χούμπαβι, Μεγάλη Αριά, Τουρναβιώτη, Γκλόκιζα, Ράχη και Τραγάνα) και τέλος από κοινότητα Κυπαρισσίου προς περιοχή Πήλιουρα. 2. Εξαιρούνται του μέτρου της απαγόρευσης κάτοικοι και κτηνοτρόφοι που διαμένουν ή δραστηριοποιούνται σε συγκεκριμένες θέσεις εντός των ανωτέρω δασικών συμπλεγμάτων, οι έχοντες ειδική άδεια του Δασαρχείου της περιοχής καθώς και οι ένστολοι και το τεχνικό προσωπικό κρίσιμων υποδομών για μετακινήσεις που αφορούν στην άσκηση των καθηκόντων τους. 3. Επιτρέπεται η κυκλοφορία των οχημάτων καθ’ όλο το 24ωρο στους κατωτέρω δρόμους : Δασικό Σύμπλεγμα Πάρνωνα  Από Καρυές προς Αγ. Πέτρο Κυνουρίας Π.Ε. Αρκαδίας  Από Βαµβακού µέσω του δάσους προς Αγ. Πέτρο, προς καταφύγιο Ε.Ο.Σ., προς Καστάνιτσα, προς Πολύδροσο, προς Αγριάνους και προς Καλλιθέα.  Από καταφύγιο Δασαρχείου Σπάρτης προς Αγ. Βασίλειο, Πλατανάκι, Παλαιοχώρι και Κοσµά.  Από Πολύδροσο µέσω θέσης «Ψητό» προς Κοσµά.  Από Βασαρά προς Βέροια – Πολύδροσο – Μονή Αγ. Αναργύρων. Δασικό Σύμπλεγμα Αν. Ταϋγέτου  Από Μυστρά προς Ταϋγέτη µέχρι Κατασκηνώσεις.  Από Ανώγεια προς Σωτήρα, Σοχά, Αναβρυτή – Αγ. Ιωάννη.  Από Παλαιοπαναγιά προς θέση «Μαγγανιάρη» µέχρι τη θέση «Βάρδα» και καταφύγιο Ταϋγέτου.  Από Ξηροκάµπι µέχρι Κουµουστά.  Από Γοράνους µέχρι Μονή Γόλας. 4. Η απαγόρευση θα εφαρμόζεται όταν στον ημερήσιο χάρτη πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς της ιστοσελίδας της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας (www.civilprotection.gr) απεικονίζονται οι ανωτέρω περιοχές ως ζώνες στις οποίες εκτιμάται κατάσταση κινδύνου 4 (πολύ υψηλή) και 5 (κατάσταση συναγερμού). 5. Το Αυτ. Τμήμα Πολιτικής Προστασίας Π.Ε. Λακωνίας σε συνεργασία με το Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη θα εκδίδει Δελτίο Τύπου από την προηγουμένη για την ενημέρωση του κοινού το οποίο θα αποστέλλεται και στις Υπηρεσίες. Παρακαλούμε τους αποδέκτες να ενεργήσουν καταλλήλως και σύμφωνα µε την αρμοδιότητά τους για τη σήμανση, τον έλεγχο των προαναφερθέντων περιοχών, καθώς και την περαιτέρω ενημέρωση των πολιτών. Ενημερώνουμε τους πολίτες της Λακωνίας ότι καθ’ όλη την διάρκεια της θερινής περιόδου θα διενεργούνται έλεγχοι από εξουσιοδοτημένα όργανα. Τέλος, καλούμε τους λάκωνες πολίτες να συνδράμουν το έργο και την προσπάθεια των αρμόδιων υπηρεσιών και φορέων, ώστε η αντιπυρική περίοδος να στεφθεί από επιτυχία. ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ Για ενέργεια 1. Αστυνομική Δ/νση Λακωνίας 2. Πυροσβεστικές Υπηρεσίες Νομού 3. ∆/νση Δασών 4. Δασαρχεία Νομού 5. ΚΕΕΜ - 3ο Ε.Γ. 6. Εθελοντικές Οργανώσεις Λακωνίας Για ενημέρωση 1. Περιφέρεια Πελοποννήσου (Γραφείο Περιφερειάρχη) 2. Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδος και Ιονίου – Δ/νση Π.Π. 3. Περιφερειακή Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Πελοποννήσου 4. Δ/νση Πολιτικής Προστασίας Περιφ. Πελ/σου 5. Ο.Τ.Α. Νοµού 6. Μ.Μ.Ε. Νοµού Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Π.Ε. ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ν.ΒΕΡΟΥΤΗΣ

ΚΥΘΗΡΑ ΠΡΟΣΟΧΗ:ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΙΚΟΣΙ ΦΩΛΙΕΣ ΜΕ ΑΥΓΑ ΧΕΛΩΝΑΣ ¨caretta caretta¨ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΟΠΟΛΗ

Πάνω από είκοσι φωλιές όπου η χελώνα caretta caretta γεννά τα αυγά της εντοπίστηκαν στις παραλίες Βόθωνας, Πιάτσα και Λίμνη στην Παλιόπολη .

Γύρω από τις φωλιές έχουν τοποθετηθεί καλάμια και προστατευτική ταινία καθώς και μικρή ταμπελίτσα με πληροφορίες, πρωτοβουλία της @ Νίκης Γερμανοπούλου.
Τα χελωνάκια αναμένονται σε 7-10 εβδομάδες. Προστατέψτε τις φωλιές τους.

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡ. ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ (27-6-2021)

 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ (27-6-2021)

ΓΡΑΠΤΟΝ Θ. ΚΗΡΥΓΜΑ

     Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί,
    Σήμερα εἶναι ἡ μετά τήν Πεντηκοστή Κυριακή. Σήμερα εἶναι ἑορτή καί πανήγυρις μεγάλη. Σήμερα ἑορτάζουν οἱ Ἅγιοι Πάντες. Ποιοί εἶναι ὅμως οἱ Ἅγιοι Πάντες; Εἶναι ὅλοι οἱ γνωστοί καί ἄγνωστοι ἅγιοι, πού ἐμφανίσθηκαν μέσα στό χῶρο τῆς Ἐκκλησίας ἀπό τήν ἡμέρα τῆς ἵδρυσής της τήν ἡμέρα τῆς Πεντηκοστῆς μέχρι τίς ἡμέρες μας. Εἶναι οἱ Πατριάρχες, εἶναι οἱ Προφῆτες, εἶναι οἱ Ἀπόστολοι, εἶναι οἱ Διδάσκαλοι καί Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, εἶναι οἱ Μάρτυρες, εἶναι οἱ Ὁμολογητές, εἶναι οἱ Ὅσιοι, εἶναι οἱ Ἀσκητές. Εἶναι ἄνδρες καί γυναῖκες, εἶναι μικρά παιδιά, εἶναι βασιλιᾶδες, εἶναι ἰδιῶτες, εἶναι στρατιωτικοί, εἶναι μορφωμένοι καί «ἀμόρφωτοι» κατά κόσμον, εἶναι ἀπό ὅλα τά ἐπαγγέλματα, ἀπό ὅλες τίς χῶρες καί τίς φυλές τοῦ κόσμου τούτου.


     Τήν προηγούμενη Κυριακή τῆς Πεντηκοστῆς ἑορτάσαμε τήν ἵδρυση τῆς Ἐκκλησίας μας διά τῆς καθόδου τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Σήμερα ἑορτάζομε τήν καρποφορία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τούς Ἁγίους τῆς Ἐκκλησίας μας. Γιατί, ὅμως, ἡ Ἐκκλησία μας ὀνομάζει ὅλους τούς Ἁγίους Μάρτυρες «μαρτύρων χορός ἁγίων»; Γιατί ὅλοι οἱ Ἅγιοι εἶχαν μέσα τους τό μαρτυρικό φρόνημα. Πάντοτε εἶχαν στήν καρδιά τους τήν ἀγάπη γιά τόν Χριστό, γι’ αὐτό καί ἔδιναν τό αἷμα τους, ὅπως συνέβη τήν περίοδο τῶν διωγμῶν. Ὑπῆρχε, ὅμως, καί τό «μαρτύριο τῆς συνειδήσεως», πού εἶχαν οἱ Ὅσιοι, πού ζοῦσαν στήν ἄσκηση καί στήν κακοπάθεια.
     Σήμερα, ὅμως, ἀκούσαμε στό Εὐαγγέλιο τό ἑξῆς: εἶπε ὁ Χριστός «Πᾶς ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ Πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς» (Ματθ. 10, 32). Αὐτό σημαίνει ὅτι ἡ ὁμολογία τῆς Πίστεως εἶναι ἕνα πολύ βασικό στοιχεῖο στήν ζωή τῶν Ἁγίων καί φυσικά στή ζωή τή δική μας. Πάντοτε κάθε ἡμέρα μέ τόν λόγο μας, μέ τήν παρουσία μας. Ἡ ὁμολογία ὅμως ἐμπεριέχει τρία στοιχεῖα : τήν ὀρθή πίστη, τόν ἐνάρετο βίο, δηλαδή τήν «ἐν Χριστῷ ζωή» καί τρίτο τήν ἱεραποστολή, τήν μετάδοση δηλαδή τῆς ἀλήθειας στόν ἄλλον. Ὅλα αὐτά τά στοιχεῖα τά εἶχαν στή ζωή τους οἱ Ἅγιοι Πάντες.
   


Ἅρα, ἀγαπητοί ἀδελφοί, ἀκολουθώντας τήν ἐντολή τοῦ Κυρίου μας «ἅγιοι γίνεσθε, ὅτι ἐγώ ἅγιος εἰμί», αὐτό δηλαδή πού ἔκαναν ὅλοι οἱ Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας, νά μιμηθοῦμε κι ἐμεῖς ὅλους τούς Ἁγίους καί νά τούς παρακαλέσουμε νά πρεσβεύουν γιά μᾶς στόν Κύριό μας Ἰησοῦ Χριστό νά μᾶς στείλει τό ἔλεός Του, ὥστε νά εἰσέλθωμε στήν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν. Ἀμήν.-

π.Διον. Μάλλιος

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ (ἠχητικό μήνυμα)

ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Δίωξη της Ορθοδοξίας μέσα στην Ελλάδα; Με απόντα τον Άρειο Πάγο;



των Μιχαήλ Α. Βιδάλη, Ph.D.  και Αντωνίου Ανδρεάτου, Ph.D., Μελών I.H.A.

Ανησυχητικές διαστάσεις προσλαμβάνει το φαινόμενο διαφόρων περιστατικών βίας κατά Ορθόδοξων στόχων μέσα στην Ελλάδα.

Η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αποτελεί τον κυριότερο στόχο θρησκευτικής βίας και εκδήλωσης θρησκευτικού μίσους στη χώρα μας με 504 περιστατικά (βανδαλισμοί εικόνων και εκκλησιών, διαρρήξεις, κλοπές, ιεροσυλίες, νεκροσυλίες, ληστείες, τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών και άλλα) το 2019, έναντι 564 καταγεγραμμένων περιστατικών μέσα στο έτος 2018.

Δύο μέλη του ΙΗΑ, ο Μιχαήλ Α. Βιδάλης και ο Αντώνιος Σ. Ανδρεάτος, καθώς και η Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω Ζωή Π. Σπυροπούλου, απέστειλαν επιστολή προς τον αξιότιμο εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Β. Πλιώτα ζητώντας την παρέμβαση του με σχετική ενημέρωση εντός των προθεσμιών που καθορίζει ο νόμος. Το πλήρες κείμενο της επιστολής που απεστάλη έχει ως εξής:

«Αξιότιμε κύριε Εισαγγελέα:

Με μεγάλη έκπληξη διαπιστώσαμε ότι το έτος 2018 στην Ελλάδα, έλαβαν χώρα 564 καταγεγραμμένα περιστατικά βίας κατά Ορθοδόξων στόχων.  Ήτοι, το 95% του συνόλου των περιστατικών για το συγκεκριμένο έτος. Ενημερωτικά, μόλις δύο (2) περιστατικά θρησκευτικής βίας καταγράφηκαν κατά Μουσουλμανικών στόχων και είκοσι (20) κατά Ιουδαϊκών στόχων. Η λέξη-κλειδί είναι “καταγεγραμμένα”, καθώς η έκταση του συγκεκριμένου φαινομένου θρησκευτικού μίσους, εύλογα μας προϊδεάζει για περισσότερα περιστατικά τα οποία πιθανότατα δεν δηλώθηκαν επισήμως.


Ανατρέχοντας σε επίσημα στατιστικά στοιχεία άλλων ετών, διαπιστώνουμε ένα διαχρονικό modus operandi κατά των πιστών της Ελληνικής Ορθοδόξου Εκκλησίας. Ενδεικτικά, σύμφωνα με την Έκθεση περιστατικών εις βάρος χώρων θρησκευτικής σημασίας στην Ελλάδα για το έτος 2019, καταγράφηκαν 504 περιστατικά κατά Ορθοδόξων στόχων, πέντε (5) κατά Μουσουλμανικών στόχων και πέντε (5) κατά Ιουδαϊκών στόχων. Το 96% του συνόλου αφορά την Ορθόδοξη εκκλησία.

Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι σταθερά ο κυριότερος αποδέκτης της θρησκευτικής βίας και εκδήλωσης θρησκευτικού μίσους στη χώρα μας. Για να κατανοηθεί η έκταση και η δριμύτητα του προβλήματος, ας σημειωθεί ότι το θρησκευτικό μίσος εκδηλώθηκε με τις εξής πράξεις: Βανδαλισμούς, διαρρήξεις, κλοπές, ιεροσυλίες, νεκροσυλίες, ληστείες, τοποθετήσεις εκρηκτικών μηχανικών και λοιπές βεβηλώσεις.

Θυμίζουμε το πρόσφατο συμβάν (11/03/2021) θρησκευτικού μίσους στο κέντρο της Αθήνας, όταν κύριος επιβαίνων σε μηχανή μικρού κυβισμού, προπηλακίστηκε γιατί μετέφερε εικόνα της Παναγίας σε κάδρο, η δε εικόνα βεβηλώθηκε πολυποίκιλα από “αγέλη” αριστερών και αναρχικών υπό τις ιαχές «Η Ελλάδα να πεθάνει, να ζήσουμε εμείς. Στο διάολο η οικογένεια, στο διάολο και η Πατρίς». Το συμβάν τεκμηριώθηκε επαρκώς σε βίντεο που εντοπίζεται στο Διαδίκτυο, όπου διακρίνονται ευκρινώς οι συμμετέχοντες με πρωταγωνίστρια γνωστή γυναίκα.

Συνακόλουθα, εύλογα προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα. Οι συγκεκριμένες πράξεις δεν αποτελούν προσβολή και εξύβριση των Θείων συγκεκριμένου δόγματος, ήτοι, τεκμηριωμένη εκδήλωση θρησκευτικού μίσους;

Επενέβησαν αυτεπάγγελτα ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ή άλλη αρμόδια αρχή, ως όφειλαν; Τουλάχιστον αυτό δεν συνέβη, καθ’ όσον γνωρίζουμε.

Η Δικαιοσύνη επεμβαίνει άμεσα μόνον όταν θίγονται σπανιότερα, Μουσουλμανικοί ή Ιουδαϊκοί στόχοι; Μήπως οι Χριστιανοί στη χώρα θεωρούνται πολίτες “δεύτερης κατηγορίας” εφ’ όσον ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δεν έχει τα ίδια αντανακλαστικά όπως όταν θίγονται άλλα θρησκευτικά δόγματα, αλλοδαποί ή αριστεροί;

Όπως πέρυσι έτσι και φέτος, η «Ένωση Αθέων» προκλητικά προσκάλεσε τα μέλη της σε συνεστιάσεις κρεατοφαγίας. Μάλιστα φέτος λόγω της «πανδημίας Covid-19» έλαβε χώρα μέσω τηλεδιάσκεψης. Η πρόσκληση της Οργάνωσης είναι η ακόλουθη:

«Πλησιάζουν οι ανοιξιάτικες διακοπές και ο SARS COV-2 παραμένει μέρος της ζωής μας. Σε αντίθεση με την εκκλησία που τον αντιμετωπίζει με ξόρκια και προσευχές ή με τους πιστούς που κατεβάζουν τις μάσκες προστασίας για να μεταλάβουν κόντρα σε κάθε λογική, προσαρμοζόμαστε στην πραγματικότητα και τηρούμε τα μέτρα ασφαλείας.

Σας προσκαλούμε λοιπόν για δεύτερη φορά σε Φανερό Τηλε-Δείπνο, μια ανοιχτή τηλεδιάσκεψη όπου θα ξαναβρεθούμε με παλιούς φίλους, θα γνωρίσουμε νέους και θα μιλήσουμε για την Ένωση Αθέων και τις δραστηριότητές της.

Ελάτε να γιορτάσουμε τον αναμενόμενο θρίαμβο της ζωής και της ανθρώπινης επιστήμης, που μας έχει ήδη δώσει εμβόλια χάρη στα οποία ελπίζουμε σύντομα να βρεθούμε ξανά και από κοντά.

Την Παρασκευή 30-04-2021 (γνωστή και με το ψευδώνυμο «Μεγάλη») στις 20:00 στο https://us02web.zoom.us/j/83006433330…

Φέτος η εκδήλωση περιλαμβάνει Διαγωνισμό Φανερού Εδέσματος με δύο κατηγορίες:

– Πιάτα με βάση κρέας/ψάρι/πουλερικά,

– Χορτοφαγικά πιάτα».

(Οι υπογραμμίσεις είναι των συντακτών της επιστολής).

Κάθε άνθρωπος έχει στο νομικό πολιτισμό μας το δικαίωμα να είναι άθεος ή ένθεος, όχι όμως να προσβάλλει, λοιδορεί και προκαλεί την αντίθετη άποψη και δη με τέτοιο παρανόμως φασιστικό modus-operandi. Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί λοιδορούνται και προσβάλλονται χυδαία από την Ένωση Αθέων («ξόρκια», «Ψευδώνυμο Μεγάλη» Παρασκευή, «Φανερό Τηλε-Δείπνο», κ.ο.κ.), διότι απλά γνωρίζουν ότι δεν θα διωχθούν από την Ελληνική Δικαιοσύνη.  Είναι ευνόητο ότι δεν θα αποτολμούσαν κάτι ανάλογο με την Μουσουλμανική νηστεία κατά την εορτή του Ραμαντάν. Δεν θα ενεργήσετε επιτέλους προκειμένου να τηρηθεί το Σύνταγμα και η νομιμότητα; Σας προσφέραμε όλα τα σχετικά στοιχεία, συνακόλουθα, πως προτίθεστε να αντιδράσετε;

Ισχύει ο νέος αντιρατσιστικός νόμος 4285/2014 ή μήπως και αυτός εφαρμόζεται επιλεκτικά; («Τιμωρείται όποιος δημόσια, προφορικά ή διά του Τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, παροτρύνει, προκαλεί ή διεγείρει, σε βιαιοπραγίες ή μίσος κατά προσώπων ή ομάδες προσώπων που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, τον γενετήσιο προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλων».)

Η μη επέμβαση της Δικαιοσύνης, δεν τεκμηριώνει το ατιμώρητο τέτοιων έκνομων πράξεων μίσους, γεγονός που θα συμβάλλει στη διαιώνιση της συγκεκριμένης θρησκευτικής βίας ή μίσους, και στη γενεσιουργία επιθετικότερων παραβατικών συμπεριφορών, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας ανθρώπινης ζωής;

Δεν πρέπει να διερευνηθεί ενδελεχώς το φαινόμενο που λαμβάνει επιδημικές διαστάσεις και από την αντιτρομοκρατική υπηρεσία, για ευνόητους λόγους; Οδεύουμε προς τη «Λιβανοποίηση» της χώρας μας;

Δεν καταστρατηγείται το Σύνταγμα που υποθετικά εγγυάται τη θρησκευτική ελευθερία (Άρθρο 13) και δη σε μία χώρα όπου επικρατούσα θρησκεία είναι η Χριστιανική (Άρθρο 3);

Γιατί κωφεύει η Δικαιοσύνη στη συστηματική και με δόλο καταστρατήγηση του Συντάγματος τα τελευταία έτη που τεκμηριώνεται και από επιφανείς νομικούς (Συνταγματολόγος Γεώργιος Κασιμάτης, παραιτηθείς Καθηγητής Νομικής ΔΠΘ Κωνσταντίνος Βαθιώτης,  Ειρηνοδίκης Αργυρώ Τέγουτζικ [σσ: η τελευταία σπεύδει να ξεκαθαρίσει ότι εκφράζει προσωπική άποψη], κ.ά.); Ποιοι είναι τελικά υπόλογοι και νομικά έκθετοι;

Το συγκεκριμένο status quo θεωρείται αποδεκτό για μία Δυτική “δημοκρατία”; Ή μήπως η «προοδευτικότητα» των κυβερνήσεων των τελευταίων ετών, που διαχρονικά αγνοεί τους πολίτες ή είναι σε δυσαρμονία με το λαϊκό αίσθημα, προϋποθέτει την αποδυνάμωση ή υποταγή του κυρίαρχου θρησκευτικού συναισθήματος χάριν των ολίγων άθεων, αναρχικών ή ακαδημαϊκών διεθνιστών; Αυτό τεκμαίρεται και από το γεγονός ότι η Κυβέρνηση στοχοποίησε και λοιδόρησε ιδιαίτερα τους Ορθοδόξους Χριστιανούς κατά την αποκαλούμενη πανδημία, κλείνοντας τους ιερούς ναούς επί μήνες, και στοχοποιώντας ποικιλοτρόπως ιερείς και πιστούς, όταν κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, οι άνθρωποι ήταν μάγουλο με μάγουλο στο μετρό, στριμωγμένοι σε super market, στη λαϊκή αγορά, κ.ο.κ. Ειρωνικά, δεν προβλέφθηκε κωδικός sms για εκκλησιασμό και απαγορεύτηκαν οι επισκέψεις στα κοιμητήρια που είναι αχανείς εκτάσεις σε εξωτερικούς χώρους. Όπως εύστοχα παρατηρεί και τεκμηριώνει ο Καθηγητής Ιωάννης Μάζης σε διάλεξη του, η Νέα Τάξη Πραγμάτων επιθυμεί να υποτάξει τον Χριστιανισμό και να αναδείξει τον Ισλαμισμό, ως βολικό όχημα προς επίτευξη των στόχων της. (Η παρούσα τοποθέτηση είναι διαθέσιμη στο Διαδίκτυο.)

Προκλητικό θεωρείται το γεγονός ότι τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) και ιδιαίτερα το δημοφιλές διαδίκτυο, έχουν αναδείξει κατά καιρούς το ανησυχητικό φαινόμενο του θρησκευτικού μίσους, συνεπώς, η Δικαιοσύνη δεν είναι υπόλογη για παράβαση καθήκοντος στο πλαίσιο του Συντάγματος;

Τέλος, ας αναφερθεί και το ακόλουθο ανησυχητικό συμβάν. Μία νεαρή “κυρία” καταγράφηκε ευκρινώς σε βίντεο, ανήμερα της επετείου των διακοσίων ετών της Ελληνικής παλιγγενεσίας και συγκεκριμένα το βράδυ, να σκίζει με μίσος αναρτημένη Ελληνική σημαία, να επιβιβάζεται σε όχημα μετά αυτής, και να αποχωρεί. Και αυτό το βίντεο κάνει το γύρο του διαδικτύου. Εν τέλει, λειτουργεί η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα;

Όπως υποστηρίζει η κοινωνιολογία, όταν η Δικαιοσύνη σε μία κοινωνία δεν αντιδράει, προκύπτουν νομοτελειακά δύο τινά. Πρώτον, οι πολίτες χάνουν την εμπιστοσύνη τους στους θεσμούς. Και δεύτερον, οι Χριστιανοί θα πάρουν το νόμο στα «χέρια τους», προκειμένου να προστατεύσουν τόσο τον εαυτό τους όσο και να διασφαλίσουν το κατ’ επίφαση συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ασφαλούς και ανεμπόδιστης συμμετοχής στην οργανωμένη συλλογική λατρεία.

Παρενθετικά, σύμφωνα με το δείκτη των «Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα» η Ελλάδα κατατάσσεται στην 24η  θέση από τα 27 κράτη της Ε.Ε. στην ελευθεροτυπία, κατά την περίοδο της αποκαλούμενης πανδημίας. Τα τελευταία έτη η εξουσία είναι σε πλήρη δυσαρμονία με το λαϊκό αίσθημα, οι δε Έλληνες πολίτες αρχίζουν να χάνουν την εμπιστοσύνη τους στο θεσμό της Δικαιοσύνης.

Όπως γνωρίζετε, είσαστε ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου από το 2019. Ενώ κατά την περίοδο 2013 – 2016, Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ήταν η κυρία Ευτέρπη Κουτζαμάνη. Εν κατακλείδι, μήπως ο όποιος Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου διαχρονικά, de facto επιδεικνύει προκλητική άγνοια, ανοχή ή αδράνεια απέναντι στην τεκμηριωμένη επιδημία του θρησκευτικού μίσους και της θρησκευτικής βίας κατά Ορθοδόξων Χριστιανικών στόχων στην Ελλάδα;

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες και την ενημέρωση ημών στα εκ του νόμου προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα».

Ας ευχηθούμε να υπάρξει επιτέλους η οφειλόμενη αντίδραση της Δικαιοσύνης για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου, διαφορετικά, οι διεθνείς θεσμοί θα κληθούν να παρέμβουν…

Υ.Γ:  Η Δικαιοσύνη δεν έχει απαντήσει μέχρι τώρα στους τρεις προαναφερόμενους συγγραφείς.

https://professors-phds.com/2021/06/25/36196/