Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

ΛΑΚΩΝΙΑ.ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ



Κεφάλαιο                                                                                                            Σελίδα
Αντί Εισαγωγής ……………………………………………………………….….. 3
Το φαινόμενο της δασικής Πυρκαγιάς……………………………………….…….4
Τι είναι δάσος……………………………………….…………………….………..4
Τι είναι πυρκαγιά……………………….…………………………………….…….5
Τα είδη των δασικών πυρκαγιών……………….…………………………….…….5
Οι παράγοντες εξάπλωσης των δασικών πυρκαγιών………………………….……7
       Καταστολή πυρκαγιών………………………………………………………..…….8
           Α) Φορείς που συμμετέχουν στην καταστολή πυρκαγιών……………………….9
           Β) Με ποιους τρόπους μπορούμε να σβήσουμε μια δασική πυρκαγιά……….....10
           Γ) Πυροσβεστικές εγκαταστάσεις………………………………………….……14
           Δ) Άμεσος έλεγχος της πυρκαγιάς με φορητά μέσα…………………….……….16
           Ε) Διάνοιξη αντιπυρικής ζώνης…………………………………………………..16
         ΣΤ) Αεροπυρόσβεση……………………………………………………………….17
           Ζ) Ενέργειες μετά την κατάσβεση – αποκάθαρση – επιτήρηση………………….18
       Υλικά και μέσα που χρησιμοποιούνται στην κατάσβεση των δασικών πυρκαγιών...19
        Μέτρα πρόληψης …………………………………………..………….……………24
      Προτάσεις για ενέργειες πρόληψης…………………………………………..………24
      Πρόληψη της διάδοσης των πυρκαγιών σε οικοδομήματα μέσα σε δάσος……….…25
      Οι αιτίες των δασικών πυρκαγιών……………………………………………………26
      Ενεργήσουμε σε περίπτωση που αντιληφτούμε την ύπαρξη καπνού ή φωτιάς……....27
      Η γνώμη των μαθητών/τριών για την εμπορεία αυτή………………………….…..... 30
       Επίλογος…………………………………………………………………..………….37


















Αντί Εισαγωγής

Στα πλαίσια της προσπάθειάς μου να εκτελέσω όσο το δυνατό καλύτερα τα καθήκοντά μου, αλλά και να φέρω ποιο κοντά τους νέους ανθρώπους στην έννοια της πρόληψης απέναντι στον κίνδυνο πυρκαγιάς και γενικότερα σε ό,τι αφορά την διάδοση των γνώσεων που διαθέτει το Πυροσβεστικό Σώμα για την πρόληψη και την αντιμετώπιση κινδύνων που απειλούν την ζωή και την περιουσία των συνανθρώπων μας,  ήρθα σε επικοινωνία με τον Διευθυντή του Λυκείου Κροκεών και αναπτύξαμε την ακόλουθη διατριβή των μαθητών της Β’ Λυκείου στο  μάθημα «Ερευνητική Εργασία» Μέσα στο πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2016 – 2017, μαθητές και μαθήτριες από την δεύτερη τάξη του Λυκείου Κροκεών πήραν το έργο με θέμα ‘’ Οι δασικές πυρκαγιές και η αντιμετώπισή τους από το Πυροσβεστικό Σώμα’’ – έργο που ανέπτυξε την εκφώνησή του με την μορφή ερωτήσεων ο Πυραγός Γεωργάκης Ευάγγελος που υπηρετεί την Πυροσβεστική Υπηρεσία Γυθείου -. Μαζί με τον Διευθυντή κ. Νικόλαο Βλάχο, σταθήκαμε δίπλα στους μαθητές και στις μαθήτριες που με δισταγμό στην αρχή αλλά με πολύ ενδιαφέρον και επιμέλεια στην συνέχεις έφεραν το ακόλουθο αποτέλεσμα σε μια εργασία που πρώτη φορά αναλαμβάνει ένα σχολείο μέσης εκπαίδευσης να φέρει εις πέρας.
Ως πρώτος αναγνώστης και υπεύθυνος της δημιουργίας αυτού του Έργου και ως πυροσβέστης αισθάνομαι υπερήφανος για την παιδεία αυτών των παιδιών
                                                                                                       Κωνσταντίνος Γραφάκος 
                                                                                                                Επιπυραγός





ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΑΣΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ

Τι είναι δάσος
Δάσος ονομάζεται ένα πολύπλοκο οικοσύστημα με φυτά και ζώα που χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη πυκνότηταδέντρων. Τα δάση καλύπτουν το 9,4 % της επιφάνειας της Γης (το 30 % της ξηράς), αν και παλαιότερα κάλυπταν μεγαλύτερη έκταση. Πέρα από τα φυτά και τα ζώα, στο δάσος υπάρχουν επίσης μύκητες και βακτήρια.
Κάθε είδος δάσους έχει τις δικές του απαιτήσεις σε υγρασία, θρεπτικά στοιχεία και κλιματικούς παράγοντες. Υπάρχει αμοιβαία αλληλεπίδραση και αλληλεξάρτηση μεταξύ των φυτών, των ζώων και του φυσικού περιβάλλοντος. Από τις σχέσεις αυτές δημιουργείται μια ισορροπία, που παίζει βασικό ρόλο στην οικολογική ισορροπία του ευρύτερου περιβάλλοντος. Το δάσος διαθέτει εσωτερικούς μηχανισμούς αυτορρύθμισης των βιοτικών και των αβιοτικώνπαραγόντων που διαταράσσουν την ισορροπία του. Αν όμως δράσουν εξωτερικοί παράγοντες, όπως ο άνθρωπος με τις επαναλαμβανόμενες πυρκαγιές, την υπερβόσκηση και την εκτεταμένη υλοτομία, τότε το δασικό οικοσύστημα υποβαθμίζεται. Πέρα από τον οικολογικό του ρόλο, το δάσος ρυθμίζει τη ροή του νερού μέσα στο έδαφος και συγκρατεί το χώμα.
Τι είναι πυρκαγιά
Φωτιά ή πυρ ή και πυρά είναι η καύση που συνοδεύεται από φλόγα. Πρόκειται για χημική αντίδραση κατά την οποία εκλύεται έντονα θερμότητα και κατά το φαινόμενο συντηρείται φλόγα, ως ορατό αποτέλεσμα της εξώθερμης αντίδρασης.
Οι δασικές πυρκαγιές είναι ένα φυσικό φαινόμενο που εντάσσεται στην κατηγορία των φυσικών καταστροφών. Είναι γνωστό ότι οι δασικές πυρκαγιές μπορεί να προκληθούν από φυσικά αιτία (π.χ. κεραυνοί) ή από ανθρώπινες δραστηριότητες (κάψιμο σκουπιδιών, υπολείμματα καλλιεργειών, κλπ.). Στην Ελλάδα, ο κίνδυνος εκδήλωσης δασικής πυρκαγιάς από ανθρώπινες δραστηριότητες έχει διαπιστωθεί ότι είναι μεγάλος.
 ΕΙΔΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ
Οι δασικές πυρκαγιές ανάλογα με τον τρόπο εξάπλωσής τους διακρίνονται σε τρεις βασικές κατηγορίες:
α. Πυρκαγιές εδάφους ή υπόγειες: Καίνε την οργανική ύλη η οποία είναι σε στάδιο αποσύνθεσης (π.χ. πευκοβελόνες, ξερά κλαδιά ή φύλλα) και συσσωρεύεται στα εδάφη των δασών, κυρίως των βορείων χωρών. Η οργανική αυτή ύλη αποτελεί την καύσιμη ύλη για τις υπόγειες οι οποίες μπορούν να διεισδύσουν βαθύτερα από 1 ή 2 μέτρα και να εξαπλωθούν υπόγεια. Είναι πιο δύσκολο να ανακαλύψουμε τις υπόγειες πυρκαγιές, γιατί διαδίδονται αργά, αλλά είναι από τις πιο επικίνδυνες αφού καταστρέφουν σχεδόν πλήρως το ριζικό σύστημα πολλών φυτών.
β. Πυρκαγιές επιφανείας ή έρπουσες:
Καίνε τους βοσκότοπους, τα ξερά κλαδιά ή τις θαμνώδεις εκτάσεις και είναι οι πιο συνηθισμένες στην Ελλάδα. Διαδίδονται πολύ γρήγορα, επειδή υπάρχει άφθονος αέρας, καύσιμη ύλη σε πυκνούς σχηματισμούς και θερμότητα σε μεγάλες ποσότητες.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ.

Μέχρι τον 20ο αι. δεν υπήρχε στα Κύθηρα πιστωτικό κατάστημα. 

Οι Κυθήριοι εξυπηρετούνταν από την Ιονική Τράπεζα, από το Βιτζαμάνειο κληροδότημα και από ιδιώτες. 

Το 1905, την 1η Ιουλίου, εγκαινιάζεται το πρώτο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στα Κύθηρα, στη Χώρα, σε μια εποχή που πολλοί Κυθήριοι μεταναστεύουν σε Αμερική και Αυστραλία. 




Πρώτος Δ/ντής ήταν ο Κυθήριος γιατρός και 4 φορές βουλευτής Διονύσιος Καλούτσης, που παρέμεινε στη θέση αυτή μέχρι το 1929.



Το υποκατάστημα στεγάστηκε στην οικία Καλούτση, στο Μέσα Βούργο, κάτω από το Κάστρο. 

Το 1930 ματαστεγάστηκε στην οικία του αρχαιολόγου Βαλερίου Στάη (νυν ξενοδοχείο Μαργαρίτα. 

Το 1958 μεταστεγάστηκε στο κτίριο του Δημοτικού Σχολείου Θηλέων στην πλατεία της Χώρας, το οποίο αγοράστηκε από την Τράπεζα και όπου παραμένει μέχρι σήμερα. Μετά τον Καλούτση και μέχρι την Κατοχή υπηρέτησαν ως δ/ντές ο Θάνος Μαλούχος, ο Νικόλαος Χρυσανθόπουλος, ο Διονύσιος Αρσένης (πατέρας του Υπουργού) και ο Φώτης Διαλέτος. 












Στον Ποταμό η Τράπεζα Αθηνών που συγχωνεύθηκε με την Εθνική, έχτισε το 1929 στην πλατεία, στη θέση του Βυζαντινού Πύργου των Ευδαιμονογιάννηδων, τριώροφο Κοινοτικό Μέγαρο με τη συμφωνία να στεγάσει και την Εθνική, όπου στεγάζεται μέχρι σήμερα. Το 1932 έγιναν πανηγυρικά τα εγκαίνια.
---------------------------------
Ελένη Χάρου Κορωναίου
---------------------------------

Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

ΛΑΚΩΝΙΑ.ΔΗΜΟΣ ΕΥΡΩΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ενημέρωση:
Ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας ότι επί της οδού Βασ. Θεοδωσάκου ,καθώς και σε παράδρομο της Πλατείας Πηγών της Δ.Κ Σκάλας υπάρχουν εγκαταλελειμμένα Οχήματα.Σύμφωνα με την προβλεπόμενη νομοθεσία έχει επικολληθεί το ΕΙΔΙΚΟ ΣΗΜΑ και έχουν παρέλθει οι 45 ημέρες.Επίσης έχει γίνει η σχετική ενημέρωση προς το Α.Τ Σκάλας και πλέον αν σε διάστημα 10 οι ιδιοκτήτες τους δεν τα μεταφέρουν σε ιδιόκτητο χώρο ο Δήμος Ευρώτα θα τα παραδώσει σε νόμιμη μονάδα ανακύκλωσης αυτοκινήτων.
Τα αυτοκίνητα είναι χωρίς πινακίδες :
1) Mercedes 230 Ασημί
2) Fiat Punto Γκρι 
3)Toyota Corola dx Γκρι
4)Toyota Corola xli Πράσινο

 **********************************************************************************
Παρατημένα αυτοκίνητα - Τι λέει ο νόμος;
====================================================
ΠΔ 116/04
Άρθρο 2
Ορισμοί
Για τους σκοπούς της παρούσας, νοείται ως:
1. «όχημα», οποιοδήποτε όχημα χαρακτηρισμένο ως κατηγορία Μ1 ή Ν1, όπως ορίζεται στο Π.Δ. 431/1983 (Α` 160) όπως ισχύει, καθώς και τα τρίκυκλα μηχανοκίνητα οχήματα, όπως ορίζονται στην 21090/1874/1993 κοινή υπουργική απόφαση (Β` 428) όπως ισχύει, πλην των τρίκυκλων μοτοσικλετών.
2. «εγκαταλειμμένο όχημα», όχημα το οποίο:
α) εγκαταλείπεται σε δημόσιους, δημοτικούς ή κοινοτικούς δρόμους στους οποίους απαγορεύεται η στάθμευση, για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από 30 ημέρες,
β) εγκαταλείπεται σε άλλους δημόσιους, δημοτικούς ή κοινοτικούς ή λιμενικούς κοινόχρηστους ή μη χώρους και οδούς για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από 90 ημέρες, και χωρίς την άδεια της αρμόδιας Υπηρεσίας ή Αρχής,
γ) εγκαταλείπεται σε ιδιωτικούς χώρους χωρίς προηγούμενη συγκατάθεση του κυρίου ή νομέα του χώρου κατά δήλωσή του,
δ) αποτελεί γενικά κίνδυνο για το περιβάλλον, την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων, καθώς και για την δημόσια ή ιδιωτική περιουσία, ιδίως όταν λόγω της καταστάσεως που βρίσκεται δεν δύναται να ανταποκριθεί στον σκοπό για τον οποίο προορίζεται
Εγκαταλειμμένο όχημα που δεν έχει αναζητηθεί από τον ιδιοκτήτη του εντός των χρονικών ορίων του άρθρου 9, παρ. 1 του παρόντος Προεδρικού Διατάγματος, είναι όχημα στο τέλος κύκλου ζωής.
3. «όχημα στο τέλος του κύκλου ζωής του (OKTZ)», όχημα το οποίο αποτελεί απόβλητο κατά την έννοια του άρθρου 2 στοιχείο α) της 69728/824/1996 κοινής υπουργικής απόφασης σε συνδυασμό με την παρ. 4 του άρθρου 2 του Ν. 2939/2001 συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστικών του στοιχείων/εξαρτημάτων.
Άρθρο 9
Διαδικασία συλλογής των εγκαταλελειμμένων οχημάτων
Για τη συλλογή εγκαταλειμμένων οχημάτων τηρείται η ακόλουθη διαδικασία:
1) Η αρμόδια Υπηρεσία του οικείου Δήμου ή της Κοινότητας εντοπίζει τα εγκαταλειμμένα οχήματα και επικολλά σε εμφανές σημείο του οχήματος ειδικό αυτοκόλλητο που χαρακτηρίζει αυτό ως εγκαταλειμμένο. Μέσα σε 15 ημέρες από την επικόλληση του ειδικού αυτοκόλλητου η ως άνω αρμόδια υπηρεσία ενημερώνει τις Υπηρεσίες Ασφάλειας για διενέργεια έρευνας προς εξακρίβωση περίπτωσης κλοπής, υπεξαίρεσης ή εμπλοκής σε εγκληματική πράξη. Οι Υπηρεσίες Ασφάλειας υποχρεούνται να ενημερώνουν το ταχύτερο δυνατόν τον οικείο ΟΤΑ σχετικά με τα αποτελέσματα των ερευνών τους. Μέσα σε 45 ημέρες από την επικόλληση αυτού του ειδικού αυτοκόλλητου εάν το όχημα δεν αποσυρθεί από τον ιδιοκτήτη του, το όχημα περιέρχεται στην κατοχή του οικείου Δήμου ή Κοινότητας. Για την εφαρμογή της παραγράφου αυτής αρμόδιες αρχές Ασφαλείας θεωρούνται οι Διευθύνσεις Ασφαλείας Απικής και Θεσσαλονίκης αντίστοιχα και για την υπόλοιπη Ελλάδα οι Αστυνομικές Διευθύνσεις των Νομών.
2) Σε περίπτωση που τα εγκαταλειμμένα οχήματα φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας, οι κατά τόπους αρμόδιοι ΟΤΑ υποχρεούνται πέραν των αναφερομένων στη προηγούμενη παράγραφο να αναζητήσουν επιπλέον, εντός 15 ημερών από την επικόλληση του ειδικού σήματος (αυτοκόλλητου) μέσω του Αρχείου του Υπουργείου Μεταφορών, τα στοιχεία ταυτότητας των ιδιοκτητών τους και να τους ενημερώσουν, καθώς και να ενημερώσουν και την αρμόδια υπηρεσία του Υπ. Οικονομικών (ΚΕΠΥΟ).
3) Όταν το εγκαταλειμμένο όχημα περιέλθει στην κατοχή του Δήμου ή της Κοινότητας σύμφωνα με τα ανωτέρω, ο εν λόγω Δήμος ή Κοινότητα υποχρεούται να παραδώσει το όχημα σε εγκεκριμένο σύστημα συλλογής ΟΤΚΖ, της περιοχής του. Το σύστημα υποχρεούται να δέχεται αυτά τα ΟΤΚΖ δωρεάν. Τα οχήματα παραμένουν στο σημείο συλλογής για 10 ημέρες από την ημέρα περισυλλογής του. Εάν μέσα στο διάστημα αυτό το όχημα αναζητηθεί από τον ιδιοκτήτη του, τότε παραδίδεται σε αυτόν αφού προηγουμένως καταβάλλει την δαπάνη απομάκρυνσης και αποθήκευσης.
Εάν το όχημα δεν αναζητηθεί, τότε προωθείται προς περαιτέρω επεξεργασία, αξιοποίηση, τεμαχισμό και διάθεση, όπως προβλέπεται για τα ΟΤΚΖ.
Εφόσον πρόκειται για όχημα με άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας, αυτές κατατίθενται στην αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
4) εφόσον εντοπιστεί ο ιδιοκτήτης εγκαταλειμμένου οχήματος εντός των ανωτέρω προθεσμιών και συγκατατίθεται για την παράδοση του οχήματος για περαιτέρω επεξεργασία, τότε εκδίδεται από το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης Πιστοποιητικό Καταστροφής το οποίο είναι απαραίτητο για την οριστική διαγραφή του οχήματος.
Εάν επιθυμεί να κρατήσει το όχημα χωρίς να το κινεί για συναισθηματικούς ή άλλους λόγους, τότε υποχρεούται να το αποθηκεύσει σε ιδιωτικό χώρο ιδιοκτησίας του ή ιδιοκτησίας τρίτου μετά από έγγραφη συγκατάθεση του τελευταίου. Στην περίπτωση αυτή ο ιδιοκτήτης υποβάλλει σχετική δήλωση στην αρμόδια ΔΟΥ όπου θα αναφέρει το ακριβές σημείο αποθήκευσης και τα στοιχεία που πιστοποιούν τον ιδιοκτήτη του χώρου και συγκατάθεση του αν πρόκειται περί τρίτου την οποία κοινοποιεί και στην αρμόδια αρχή.
5) εφόσον ο ιδιοκτήτης εγκαταλειμμένου οχήματος δεν εντοπιστεί εντός των ανωτέρω προθεσμιών τότε το Πιστοποιητικό Καταστροφής παραδίδεται στον αρμόδιο Δήμο ή Κοινότητα. Εαν το όχημα δεν φέρει πινακίδες κυκλοφορίας τότε αναγράφεται στο Πιστοποιητικό Καταστροφής ο αριθμός πλαισίου.


 





ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΛΑΝΕ 10.03.2017


ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ ΤΗΣ 11ης & 12ης ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ
Τό  Σάββατο 11 Μαρτίου 2017 στό Πνευματικό Κέντρο Ποταμοῦ καί τήν Κυριακή 12 Μαρτίου 2017 στό Λεοντσίνειο Πνευματικό Κέντρο Κεραμωτοῦ, περί ὥραν 7 μ.μ., θά γίνῃ ἡ μηνιαία Σύναξις τῆς Σχολῆς Γονέων καί Κηδεμόνων. 
Ὁμιλητής ὁ Ἱερολογιώτατος Διάκονος 
π. Παῦλος Καλλίκας, 
μέ θέμα:
 «Ἡ συζυγία καί τό φαινόμενο τῆς “πεταλούδας”»
Παρακαλοῦνται καί προσκαλοῦνται οἱ Ἀρχές καί φορεῖς τῆς νήσου μας, οἱ ἀγαπητοί Γονεῖς καί Κηδεμόνες καί ὅλοι οἱ συμπολίτες μας νά παρευρεθοῦν στίς συνάξεις αὐτές.
Μετά τήν ὁμιλία θά ἀκολουθήση ἐνδιαφέρουσα συζήτησις ἐπί τοῦ θέματος.
Μετ' εὐχῶν.
Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† Ὁ Κυθήρων Σεραφείμ

Η Μητρόπολη Κυθήρων διεκδικεί… του Γιώργου Καλοβυρνά

Συνήθως, η Μητρόπολη των Κυθήρων δεν μας εκπλήσσει με τις αποφάσεις της ή με τις ανακοινώσεις που κατά καιρούς δημοσιεύει. Κρατά σταθερή στάση και βρίσκεται πάντα στην πρωτοκαθεδρία του συντηρητισμού, της οπισθοδρόμησης και της αναίτιας παρέμβασης σε θέματα που δεν ανήκουν στην αρμοδιότητά της. Έχει άποψη και επεμβαίνει σε όλους τους τομείς τις καθημερινότητας των Κυθηρίων, είτε πρόκειται για την παιδεία, την υγεία, τις παρελάσεις, ακόμα και… για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες!
Και αυτή την φορά δεν μας εξέπληξαν η ενέργειες της. Δυστυχώς. Και αυτή την φορά αποφάσισε να πράξει όπως έπρατταν, ανά τους αιώνες, οι εκκλησιαστικές αρχές. Αποφάσισε να να ενεργήσει ιδιοτελώς, αδιαφορώντας για το ποίμνιό της, θεωρώντας τον εαυτό της ανώτερο και ιδιάζουσα περίπτωση. Τόσο ιδιάζουσα ώστε να διεκδικήσει περιουσιακά στοιχεία του Κυθηραϊκού λαού.
Οι ενέργειες της Μητρόπολης, για την διεκδίκηση των περιουσιακών στοιχείων των Ιερών Προσκυνημάτων, βάλλουν κατά του θεσμού της «Εγχωρίου Περιουσίας». Τα Κύθηρα είναι το μόνο νησί από τα Ιόνια στο οποίο συνεχίζει να ισχύει ο θεσμός της «Εγχωρίου Περιουσίας». Και η Μητρόπολη δείχνει να αδιαφορεί για τον θεσμό αυτό και τις συνέπειες της πράξης της.
Προφανώς, όταν πρόκειται για κινητή ή ακίνητη περιουσία, η Μητρόπολη Κυθήρων και γενικότερα η Εκκλησία, ξεχνά τα Χριστιανικά καλέσματα και τις διδαχές και λειτουργεί ως κοράκι. Προκειμένου να κατοχυρώσει δικαιώματα κυριαρχίας στην Κυθηραϊκή γη, είναι ικανή να ανασύρει από το συρτάρι της Βυζαντινά χρυσόβουλα, αποφάσεις του Προβλεπτή Βενιέρη ή Τούρκικα φιρμάνια. Αρκεί να επιτύχει τον σκοπό της. Ανάλογα παραδείγματα αλαζονικής και άπληστης συμπεριφοράς εκ μέρους της Εκκλησίας υπάρχουν αρκετά ανά την Ελληνική επικράτεια και τις ιστορικές καταγραφές. Σίγουρα σε αυτόν τον τομέα δεν είναι πρωτοπόροι, ούτε μας εκπλήσσουν με την συμπεριφορά τους.
Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονίσουμε ότι, μέχρι πρόσφατα, η Μητρόπολη δεν αρνήθηκε την χρηματοδότηση των έργων συντήρησης, των Ιερών Προσκυνημάτων, από τον προϋπολογισμό της Εγχωρίου Περιουσίας.
Περιμένουμε με αγωνία την αντίδραση του, κατά τα άλλα θέματα, πολυγραφότατου Δημάρχου, αλλά και των κληρικών που φροντίζουν να μας διδάξουν τον λόγο του Θεού.
Ο καθείς λοιπόν ας αναλάβει τις ευθύνες του.
ΠΗΓΗ  http://dragonerarossa.gr