Τον
φετεινό χειμώνα και συγκεκριμμένα ακριβώς με την αρχή της χρονιάς, οι
σφοδρές καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στην περιοχή, επέφεραν την
κατάρευση του επι πολλά χρόνια ασυντήρητου πρόσθιου τμήματος του μώλου
του λιμανιού της Πλαταίας Άμμου.
Η κατάρευση ήταν ολοκληρωτική και παντελώς μη επιδιορθώσιμη με τα υπάρχοντα μέσα του νησιού. Στο εναπομείναν βυθισμένο άκρο του μώλου τοποθετήθηκε μία ημερήσια σήμανση, δηλαδή μια κόκκινη σημαία σήμανσης, ενώ για τις νυκτερινές ώρες δεν υπάρχει η ανάλογη φωτεινή σήμανση ακόμη.
Η σήμανση σύμφωνα με τον IALA {International Association of Lighthouse Authorities} πρέπει να εκτελεσθεί σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς από την Υδρογραφική Υπηρεσία και την Υπηρεσία Φάρων το συντομώτερο δυνατόν λόγω και της επερχόμενης θερινής περιόδου και φυσικά της αύξησης της κίνησης στο λιμάνι της Πλαταίας Άμμου.
Η κατάρευση ήταν ολοκληρωτική και παντελώς μη επιδιορθώσιμη με τα υπάρχοντα μέσα του νησιού. Στο εναπομείναν βυθισμένο άκρο του μώλου τοποθετήθηκε μία ημερήσια σήμανση, δηλαδή μια κόκκινη σημαία σήμανσης, ενώ για τις νυκτερινές ώρες δεν υπάρχει η ανάλογη φωτεινή σήμανση ακόμη.
Η σήμανση σύμφωνα με τον IALA {International Association of Lighthouse Authorities} πρέπει να εκτελεσθεί σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς από την Υδρογραφική Υπηρεσία και την Υπηρεσία Φάρων το συντομώτερο δυνατόν λόγω και της επερχόμενης θερινής περιόδου και φυσικά της αύξησης της κίνησης στο λιμάνι της Πλαταίας Άμμου.