Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Ιερώνυμος: Το Ισλάμ δεν είναι θρησκεία, είναι πολιτικό κόμμα

Tην άποψη πως το Ισλάμ δεν είναι θρησκεία αλλά πολιτικό κόμμα εξέφρασε ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος.

«Το Ισλάμ, οι πολίτες του, δεν είναι θρησκεία, είναι πολιτικό κόμμα, είναι πολιτική επιδίωξη και οι άνθρωποί του είναι άνθρωποι του πολέμου» υποστήριξε ο προκαθήμενος της Εκκλησίας προσθέτοντας: «Είναι οι άνθρωποι της εξαπλώσεως, αυτό είναι χαρακτηριστικό του Ισλάμ».

Στη συνέχεια, αναφερόμενος στον Μωάμεθ Πορθητή, είπε πως είχε συμβούλους Έλληνες, ενώ έπρεπε να ενώσει όλη τη χριστιανική κοινότητα και να την αναθέσει στον Πατριάρχη, κι έτσι επελέγη ο Γεννάδιος Σχολάριος.

Μιλώντας σε εκπομπή του Open, για τον ρόλο της Εκκλησίας στην Επανάσταση του 1821, ο αρχιεπίσκοπος αναφέρθηκε και στον κομβικό ρόλο που έπαιξε η Εκκλησία στον εθνικό αγώνα για την ελευθερία.

Ο κ. Ιερώνυμος περιέγραψε περιστατικά που αφορούν τον Αθανάσιο Διάκο και μίλησε για τους κληρικούς που συμμετείχαν στον πόλεμο της Ανεξαρτησίας. Εξήγησε ακόμα γιατί υπήρχαν σταυροί σε όλες τις σημαίες της Επανάστασης και πρόσθεσε πως «δεν υπήρχε κανένα σημαδάκι επαναστάσεως που δεν ξεκίνησε από κάποιον κληρικό».

https://www.zougla.gr/

ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ : Η ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ ΑΣΦΥΚΤΙΑ.

Μαζί μέ ὁλόκληρη τήν ἀνθρωπότητα, ὁ ὀρθόδοξος λαός μας ἐξουθενωμένος μετά τήν οἰκονομική κρίση, βρίσκεται ἀπό τόν Μάρτιο τοῦ 2020 σέ μιά ἰδιόμορφη κοινωνική, οἰκονομική καί πνευματική αἰχμαλωσία ἐξ αἰτίας τοῦ κορωνοϊοῦ πού ἀπασχολεῖ ὅλον τόν πλανήτη.

Οἱ ἐκκλησίες μας κλειστές. Οἱ θεμελιώδεις ἀρχές τῆς πίστεώς μας καί τῆς λειτουργικῆς μας ζωῆς στό σύνολό τους-ἡ μετοχή μας στά ἄχραντα Μυστήρια, ἡ τέλεση τῶν μυστηρίωντοῦ Βαπτίσματος καί τοῦ Γάμου.- βρίσκονται σέ ἀπαγόρευση.

Ἔπαυσε ἡ προσευχή στά σχολεῖα καί ὁ ἐκκλησιασμός τῶν παιδιῶν, οἰ ἐθνικές γιορτές ἐξαφανίστηκαν. Ἡ οἰκονομική καί ἡ κοινωνική ζωή νεκρώθηκε, αὐξήθηκε ἡ χρήση ψυχοφαρμάκων. Οἱ ἐλευθερίες τῶν ἀνθρώπων παραδίδονται ἀμαχητί.

Εἴδαμε σέ ἕναν τοῖχο – γραμμένο ἀπό κάποιον «φιλόσοφο τοῦ δρόμου» – ἕνα σύνθημα πού μᾶς προβλημάτισε : «τί νά τήν κάνω τήν ὑγεία χωρίς ἐλευθερία καί δικαιοσύνη;».

Θά θέλαμε καί ἐμεῖς σάν Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν νά καταθέσουμε τούς προβληματισμούς μας.

Ἐπιστημονική σύγχυση καί ἀβεβαιότητα.

Ἡ ἀνθρωπότητα ἔγκλειστη ἀναμένει τή λύτρωσή της, ἡ ὁποία κατά τούς κρατοῦντες θά ἔρθει μόνο μέ τό πολυδιαφημισμένο ἐμβόλιο. Ὅμως:

Δέν ὑπάρχει σύγκλιση ἀπόψεων στήν ἐπιστημονική κοινότητα ὄχι μόνον ὅσον ἀφορᾶ στά ἄμεσα μέτρα ἀντιμετώπισης τοῦ κορωνοϊοῦ (μάσκα, lockdown κλπ) άλλά καί ὅσον ἀφορᾶ στήν ἀποτελεσματικότητα καί τίς πιθανές παρενέργειες τῶν ἕως τώρα διαθεσίμων ἐμβολίων.

Γιά νά δοκιμαστεῖ σωστά ἕνα ἐμβόλιο χρειάζεται περίπου μία δεκαετία. Σήμερα τό ἐμβόλιο τῆς γρίπης μετά ἀπό τόσα χρόνια κλινικῆς ἐμπειρίας ἔχει μόνον 40%-60% ἀποτελεσματικότητα.

Ἐνῶ οἱ τωρινές διαβεβαιώσεις γιά σύντμηση τοῦ ἀπαιτουμένου χρονικοῦ διαστήματος σέ λιγότερο ἀπό ἕνα χρόνο[1] παραπέμπουν μᾶλλον σέ τεχνικές μάρκετινκ.

Ὅταν θά πρέπει τήν εὐθύνη παρενεργειῶν νά τήν πάρει ἐνυπόγραφα ὁ ἴδιος ὁ ἐμβολιαζόμενος ποῦ βρίσκεται πλέον ἡ εὐθύνη τῶν ἐπιστημόνων ἀλλά καί τῆς ἴδιας της Πολιτείας γιά τούς πιθανούς κινδύνους βλάβης τῆς ὑγείας τῶν πολιτῶν ἤ ἀκόμη καί τῆς ἀπωλείας ζωῆς;

Ἐνῶ ἀκολουθήθηκαν κατεπείγουσες διαδικασίες γιά νά ἀδειοδοτηθοῦν τά ἐμβόλια, καμία ἀντίστοιχη προσπάθεια δέν γίνεται γιά τήν εἰσαγωγή τοῦ ἀρκούντως ἀποτελεσματικοῦ φαρμάκου μονοκλωνικῶν ἀντισωμάτων, τή στιγμή πού χάνονται ζωές.

Βαθμός ἀξιοπιστίας καί ἐμπιστοσύνης πρός τήν πολιτεία καί τά ΜΜΕ. Ἔχει κλονίσει τήν ἐμπιστοσύνη μας στούς πολιτειακούς φορεῖς:

Τό γεγονός ὅτι προβάλλεται ἀπό τά ΜΜΕ μέ ἀδιαλλαξία καί ὑπερβάλλοντα ζῆλο ἡ μία μόνο ἄποψη καί μέ τρόπο πού ἀπαξιώνει ἀπολύτως ὁποιαδήποτε ἄλλη.

Τά δυό μέτρα καί σταθμά πού ἐπιβάλλει ἡ πολιτεία. Ἀπό τήν μία κλείνει τίς ἐκκλησίες, ἀπαγορεύει τίς λιτανεῖες καί τίς παρελάσεις, τόν Ἁγιασμό τῶν ὑδάτων καί τή ρίψη τοῦ Σταυροῦ στή θάλασσα.

Ἐπεμβαίνει ὁ εἰσαγγελέας καί ἐπιβάλλει δυσβάστακτες κυρώσεις σέ ὅσους παρέκκλιναν ἔστω καί στό κατ’ ἐλάχιστον ἤ ἐξέφρασαν διαφορετική ἄποψη ἀπό τήν ἐπίσημη κυβερνητική.

Ἀπό τήν ἄλλη, ἐπιτρέπει κατ΄ἐπιλογήν ἀπίστευτο συνωστισμό ὅπως π.χ. στά σοῦπερ μάρκετ (ἰδιαίτερα τίς γιορτινές ἡμέρες) στή γιορτή τοῦ Πολυτεχνείου, στή δίκη τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς κλπ.

Τό γεγονός ὅτι δεκαετίες ὁλόκληρες βλέπουμε τίς κυβερνήσεις τῆς χώρας μας νά φτωχοποιοῦν τόν ἑλληνικό λαό συσσωρεύοντας τελικά δυσθεώρητα χρέη στίς πλάτες του, μέ ἀποκορύφωμα τήν ὑποδούλωσή του σέ «ἑταίρους» μέσω τῶν Μνημονίων.

Μήπως τώρα, ξαφνικά μέ τήν πανδημία καί τό ἐμβόλιο τό Κράτος μεταστράφηκε καί ξεχειλίζει ἀπό ἐνδιαφέρον γιά ἐμᾶς;

Νομικοί προβληματισμοί.

Ὁ ἐμβολιασμός, ὡς ἰατρική πράξη δέν μπορεῖ νά εἶναι ὑποχρεωτικός γιατί ἀπαιτεῖται συναίνεση τοῦ ἐμβολιαζομένου .

Ἡ Σύμβαση γιά τά Ἀνθρώπινα Δικαιώματα καί τή Βιοϊατρική, (σύμβαση τοῦ Ὀβιέδο), τήν ὁποία ἔχει κυρώσει καί ἡ Ἑλλάδα, ἀναφέρει στό ἄρθρο 5 ὅτι ὁποιαδήποτε ἰατρική ἐπέμβαση γίνεται μόνο μέ τήν ἐλεύθερη συναίνεση τοῦ ἐνδιαφερομένου προσώπου, κατόπιν προηγούμενης σχετικῆς ἐνημέρωσής του ὡς πρός τό σκοπό καί τή φύση τῆς ἐπέμβασης, καθώς καί ὡς πρός τά ἐπακόλουθα καί κινδύνους πού αὐτή συνεπάγεται.

Γιά νά ξεπεραστεῖ αὐτό τό ἐμπόδιο, γίνεται προσπάθεια, νά καθιερωθεῖ ὑποχρέωση ἐμβολιασμοῦ γιά τή συμμετοχή σέ βασικές κοινωνικές δραστηριότητες.

Δηλαδή νά γίνει ἔμμεσα ὑποχρεωτικό τό ἐμβόλιο, ἀφοῦ ἐκεῖνος πού δέν θά ἔχει τήν πιστοποίηση ἐμβολιασμοῦ, δέν θά μπορεῖ νά ἐργαστεῖ, νά ταξιδέψει, νά εἰσέλθει σέ ὑπηρεσίες, στούς ναούς κ.λπ.

Ἡ κατεύθυνση αὐτή ἔχει σαφῆ ἀντισυνταγματικό προσανατολισμό, ἀφοῦ οὐσιαστικά προσβάλλει τήν ἀξία τοῦ ἀνθρώπου (ἄρ. 2 Σ.), προσβάλλει βασικά δικαιώματα στόν πυρήνα τους (ἐλευθερίας, θρησκευτικῆς ἐλευθερίας κλπ) καί εἶναι ἀντίθετη πρός τό δικαίωμα τῆς ἐλεύθερης ἀνάπτυξης τῆς προσωπικότητας καί μάλιστα σέ σχέση μέ τό εὐαίσθητο ζήτημα τῆς ὑγείας :

Καθένας ἔχει δικαίωμα στήν προστασία τῆς ὑγείας καί τῆς γενετικῆς του ταυτότητας. Νόμος ὁρίζει τά σχετικά μέ τήν προστασία κάθε προσώπου ἔναντι τῶν βιοϊατρικῶν παρεμβάσεων (ἄρ.5, παρ. 5 Σ).

Ἐνεργώντας ἔτσι ἡ πολιτεία δέν λαμβάνει ὑπόψη ἄλλες ἠπιότερες λύσεις γιά τή διαφύλαξη τῆς δημόσιας ὑγείας (συνταγματική ἀρχή τῆς ἀναλογικότητας, .ἄρ.25 παρ. 1 Σ). Στά ἀνθρώπινα δικαιώματα ἐντάσσεται καί ἡ λεγομένη ἀρχή τῆς ἰσότητας( ἄρ.4 Σ). Σύμφωνα μέ αὐτήν:

«…ὅποιος δημόσιος ἤ ἰδιωτικός φορέας προβεῖ σέ διακρίσεις μέ βάση προσωπικά δεδομένα ὅπως εἶναι φυλή, θρησκεία, χρῶμα, ἰατρικά δεδομένα, κλπ ὀφείλει ἀποζημίωση γιά ὑλική καί γιά ἠθική βλάβη».

Ἑπομένως τό ἄρ. 4 Σ δέν ἐπιτρέπει τή διάκριση σέ ἐμβολιασμένους καί μή ἐμβολιασμένους ἀπέναντι στήν ἀπόλαυση τῶν δικαιωμάτων, ἀτομικῶν καί κοινωνικῶν καί ἄρα ὁ ἀποκλεισμός τῶν μή ἐμβολιαζομένων ἀπό συμμετοχή σέ βασικές κοινωνικές δραστηριότητες εἶναι καθαρά ἀντισυνταγματικός.

Μέ τήν ἔμμεση ὑποχρέωση ἐμβολιασμοῦ, παραβιάζεται οὐσιωδῶς ἡ ratio (πνεῦμα σκοπός) τῆς Συμβάσεως τοῦ Ὀβιέδο, ἀφοῦ οὐσιαστικά ὁ πολίτης, χωρίς τήν ἀπαραίτητη ἐνημέρωση καί κυρίως χωρίς τή βούλησή του, ἀναγκάζεται νά «συναινέσει» γιά νά ἐπιβιώσει, γιά νά μή χάσει τήν ἐργασία του ἤ γιά νά μπορεῖ νά συμμετέχει σέ βασικές κοινωνικές δραστηριότητες, ὅταν μάλιστα ὑπάρχει ἀκόμα καί στούς ἰατρούς πλημμελής ἕως καθόλου ἐνημέρωση γιά τό ἐν λόγῳ ἐμβόλιο καί τίς τυχοῦσες παρενέργειές του.

Πνευματική Διάσταση.

Βλέποντας ὅσα συμβαίνουν στίς μέρες μας, δέν μποροῦμε νά μένουμε ἀδιάφοροι σέ αὐτά πού εἶπε προφητικά ὁ ἅγιος Παΐσιος καί γράφτηκαν στίς σελίδες 185-186 τοῦ βιβλίου «Πνευματική Ἀφύπνιση»[2]:

«Σιγά σιγά μετά τήν κάρτα καί τήν ταυτότητα, δηλαδή τό «φακέλωμα», θά προχωρήσουν πονηρά στό σφράγισμα. Μέ διάφορα πονηρά μέσα θά κάνουν ἐκβιασμούς γιά νά δέχονται οἱ ἄνθρωποι τό σφράγισμα στό μέτωπο ἤ στό χέρι. Θά στριμώξουν τά πράγματα καί θά ποῦν: «Μόνο μέ τίς κάρτες θά κινεῖσθε· τά χρήματα θά καταργηθοῦν».

Στή σελ 181 τοῦ ἴδιου βιβλίου: «Τώρα πάλι παρουσιάστηκε μία ἀρρώστια, γιά τήν ὁποία βρέθηκε ἕνα ἐμβόλιο πού θά εἶναι ὑποχρεωτικό καί, γιά νά τό κάνει κανείς, θά τόν σφραγίζουν». Τά λόγια αὐτά εἰπώθηκαν ὅπως σημειώνουν οἱ μοναχές τήν περίοδο 1981-1994. Δηλ. τό λιγότερο πρίν 26 χρόνια, ὅταν δέν ὑπῆρχε στόν ὁρίζοντα οὔτε ὑποψία εἴτε γιά γρίπη εἴτε γιά τόν κορωνοϊό καί τά ἐμβόλιά του.

Εἶναι αὐτό τό ἐμβόλιο γιά τό ὁποῖο κάνει λόγο ὁ ἅγιος Παΐσιος ἤ ἀναφέρεται σέ ἄλλο; Εἴτε εἶναι αὐτό εἴτε ἄλλο καί μόνο ὁ θόρυβος πού γίνεται γιά τό συγκεκριμένο ἐμβόλιο, μᾶς δημιουργεῖ ὑποψίες ὡς πρός τήν ἀθωότητά του καί μᾶς φέρνει στό νοῦ τό λόγο τοῦ Κυρίου:

«Καί προσελθόντες οἱ Φαρισαῖοι καὶ Σαδδουκαῖοι πειράζοντες ἐπηρώτησαν αὐτὸν σημεῖον ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἐπιδεῖξαι αὐτοῖς. 2 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν αὐτοῖς· ὀψίας γενομένης λέγετε· εὐδία· πυρράζει γὰρ ὁ οὐρανός· 3 καὶ πρωΐ· σήμερον χειμών· πυρράζει γὰρ στυγνάζων ὁ οὐρανός. ὑποκριταί, τὸ μὲν πρόσωπον τοῦ οὐρανοῦ γινώσκετε διακρίνειν, τὰ δὲ σημεῖα τῶν καιρῶν οὐ δύνασθε γνῶναι;»(Ματθ. ιστ΄, 1-3).

Ὁ ἁγιορείτης ἱερομόναχος Γέρων Εὐθύμιος ἀπό τήν ἔρημο τῆς Καψάλας μᾶς προτρέπει νά μήν κάνουμε τό ἐμβόλιο. Ὅσον ἀφορᾶ τήν γενικότερη κατάσταση, ἔγραψε χαρακτηριστικά: «Ἄν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Παΐσιος εἶναι ἀδιανόητο νά τόν βλέπαμε μέ μάσκα καί γάντια, νά ἔχη στήν τσέπη του τό μπουκάλι μέ τό οἰνόπνευμα καί νά ἀποφεύγη τούς ἀνθρώπους ἤ νά τούς μιλᾶ ἀπό ἀπόσταση.

Εἶναι βέβαιο ὅτι θά εἰρήνευε τούς ἀνθρώπους καί θά βοηθοῦσε νά ἀποβάλλουν τόν φόβο καί πιό πολύ θά ἐλυπεῖτο γιά τό κλείσιμο τῶν Ἐκκλησιῶν. Εἶναι ἀταίριαστος αὐτός ὁ φόβος γιά τούς χριστιανούς πού ἐμπνέονται ἀπό τό παράδειγμα τοῦ Θεανθρώπου καί ἀπό τούς Μάρτυρες τῆς πίστεώς μας».

Ἡ πονηρία αὐτῶν πού διαμορφώνουν τήν καθημερινότητά μας εἶναι φανερή. Τώρα σχεδιάζουν νά καθιερώσουν «ψηφιακό πιστοποιητικό» (μήπως ἕνα εἶδος ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας;) γιά ὅσους ἐμβολιάζονται. Ὅσοι δέν θά τό ἔχουν «δέν θά μποροῦν νά πᾶνε οὔτε μέχρι τό περίπτερο» δήλωσε ἡ βουλευτής κ. Μπακογιάννη. Ταυτόχρονα περιορίζεται, μέ ἀφορμή τόν κορωνοϊό, ἡ χρήση τῶν μετρητῶν. Πορευόμαστε πρός τήν πλήρη κατάργησή τους, ὅπως ἀκριβῶς τό γράφει ὁ ἅγιος : «Μόνο με τίς κάρτες θά κινεῖσθε· τά χρήματα θά καταργηθοῦν».

Ἔχουν προηγηθεῖ καί ἄλλα μέσα ἐλέγχου , ὅπως ὁ ΑΜΚΑ, μέσῳ τοῦ ὁποίου ἡ πορεία τῆς ὑγείας καί τῆς ἐργασίας μας παρακολουθεῖται διαρκῶς. Χωρίς τόν ΑΜΚΑ ἐμποδίζονται ἡ μισθοδοσία, ἡ χορήγηση συντάξεων, ἡ προσφυγή στή δικαιοσύνη κλπ.

Ἀλλά τώρα χωρίς τό ψηφιακό πιστοποιητικό ἀπειλεῖται ἡ συμμετοχή τοῦ πολίτη σέ κάθε δραστηριότητα, ὅπως ὑπονόησε ὁ πρωθυπουργός. Ἄρα μέ τό ψηφιακό πιστοποιητικό ἐμβολίου καί τήν πιθανή ἐξαφάνιση τῶν μετρητῶν προχωροῦμε σέ μεγαλύτερη στέρηση τῶν ἐλευθεριῶν μας, ἐνῷ συμβαίνει καί κάτι ποιοτικά διαφορετικό.

Μέσῳ τοῦ πιστοποιητικοῦ σοῦ ἐπιβάλλουν ἔμμεσα νά δεχθεῖς μιά ἰατρική πράξη, ἕνα ἐμβόλιο πού συνιστᾶ μία παρέμβαση στό σῶμα σου. Σέ ἐξοικειώνουν στό νά παραδίδεις τό σῶμα σου γιά νά ἔχεις δικαίωμα στήν ἐπιβίωση.

Βλέπουμε ὅτι ἐν μέσῳ COVID ὁ Ὑπουργός Ψηφιακῆς Διακυβέρνησης

Κος Πιερακάκης ἐμφανίζεται σέ ἐκπομπή[3] μαζί μέ τόν Κο Θεοφάνη Τάση (Καθηγητή Σύγχρονης Πρακτικῆς Φιλοσοφίας) νά μιλάει γιά κατασκευή «ὑπερανθρώπων» μέ «σωματική, αἰσθηματική, ἠθική καί διανοητική ἀναβάθμιση στό σταυροδρόμι τῆς φιλοσοφίας, ἀνθρωπολογίας, νευροεπιστημῶν, πληροφορικῆς, μοριακῆς βιολογίας καί γενετικῆς».

Τό (κάθε) ἐμβόλιο σήμερα χαρακτηρίζεται ὡς «μία μορφή πρωτόγονης ἀναβάθμισης» μπροστά στήν ἐξέλιξη πού ἔρχεται μέσῳ ἐμφυτευμάτων. Γιατί ἄραγε ἐπιλέχτηκε αὐτή ἡ χρονική στιγμή, κατά την ὁποία ὅποιος ἄλλος μιλήσει γιά παγκοσμιοποίηση, ἐμφυτεύματα, τσιπάκια κλπ θεωρεῖται γραφικός ἤ συνωμοσιολόγος;

Δέν ἀμφισβητοῦμε τήν ἐπικινδυνότητα τοῦ κορωνοϊοῦ. Ὅμως, θεωροῦμε τόν κίνδυνο αὐτόν πολύ μικρότερο ἀπό τόν κίνδυνο νά ἀποκοποῦμε ἀπό τά Ἱερά Μυστήρια, νά βάλουμε σέ δεύτερη μοίρα τήν πνευματική ζωή, νά χάσουμε τήν ἐλευθερία μας καί τό δικαίωμά μας στόν κοινωνικό διάλογο ἀκόμα καί ἀμφισβητώντας.

Ὑπό τήν ἀπειλή τοῦ κορωνοϊοῦ, ἡ σωματική ὑγεία διεκδικεῖ ἠθικά, νομικά, ἀκόμα καί θρησκευτικά γιά κάποιους, τό πρωτεῖο τῶν ἀγαθῶν, ὥστε νά ὀφείλουμε γιά χάρη της νά παρακάμψουμε ὅλα τά ἄλλα.

Τήν ἐλευθερία μας, τή θεία λατρεία, τήν ἐργασία μας. Ὅμως γιά Χριστιανούς καί Ἕλληνες, διαχρονικά προτάσσονται τῆς ὑγείας, πού δέν τήν ὑποτιμοῦμε, ἡ πίστη καί ἡ ἐλευθερία.

Τέλος, θά ἦταν μεγάλη παράλειψη νά μήν ἀναφερθοῦμε στήν ἐκκλησιαστική – λειτουργική – πνευματική σύγχυση τῶν ἡμερῶν.

Πολύς ὁ λόγος γιά τό ἄν ἡ Θεία Κοινωνία μεταδίδει τόν ἰό! Ἄν καί ἡ συντριπτική πλειψηφία τῶν Ἱερέων καί Ἀρχιερέων ἀρνεῖται ὡς βλάσφημη τήν ἀντίληψη περί μεταδόσεως τοῦ ἰοῦ, ἔχει ἀνοίξει συζήτηση περί ἐναλλακτικῶν τρόπων μετάδοσης τῆς Θείας Κοινωνίας.

Αὐτό δίνει μιά εἰκόνα τῆς ἀντίχριστης περιρρέουσας ἀτμόσφαιρας ἐν μέσῳ τῆς ἔμμεσης ἀπειλῆς ὑποχρεωτικοῦ ἐμβολιασμοῦ, πού δέν πείθει ὅτι ὅλα γίνονται γιά τό καλό μας.

Συμπέρασμα.

Μετά ἀπό τίς παραπάνω διαπιστώσεις, πρός τό παρόν τουλάχιστον καί ὑπό αὐτές τίς συνθῆκες, παραμένουμε ἐπιφυλακτικοί ἀπέναντι στό ἐμβόλιο.

Παρακολουθοῦμε «τά σημεῖα τῶν καιρῶν» ὅπως μᾶς λέει ὁ ἅγιος Παΐσιος ὄχι μέ ἄγχος, ἀλλά μέ τήν «καλή ἀνησυχία» καί προσευχόμαστε γιά τήν ἐξ ὕψους φώτιση καί τήν πνευματική πεῖρα πού θά δοθεῖ «τοῖς νήφουσι».

Ἐπίσης ὁ ἅγιος προλέγοντας τίς μελλοντικές δυσκολίες τόνιζε: «Μόνο μέ καλή πνευματική ζωή θά τά βγάλωμε πέρα». «Ἐπέτρεψε ὁ Θεός γιά τίς ἁμαρτίες μας αὐτήν τήν μεγάλη δοκιμασία…».

«…Ἔχουμε ἀνάγκη ἀπό εἰλικρινῆ μετάνοια, ὑπομονή ἀνεξάντλητη, προσευχή ἀδιάλειπτη, ἡ ὁποία ἐνισχύει τήν Πίστη μας».[4] καί καλό θά εἶναι νά θυμόμαστε ὅτι ὁ Ἅγιος προκειμένου νά μᾶς ἐνισχύσει πνευματικά στό χειρόγραφο κείμενό του «Σημεῖα τῶν καιρῶν» προτάσσει ἕνα δίστιχο αἰσιοδοξίας:

«Μετά τήν μπόρα τή δαιμονική, θά ἔρθει ἡ λιακάδα ἡ θεϊκή».

Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν

ΠΗΓΗ https://www.triklopodia.gr/

Ο Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Λακωνίας για τα κρούσματα

 


ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

Δελτίο Τύπου

Για γέλια και για κλάματα τα όσα ακούσαμε χθές Δευτέρα 12 Γενάρη από τον Πρωθυπουργό και Υπουργό Υγείας σχετικά με την διαχείριση της Κυβέρνησης για την Πανδημία του Κορονοϊού.

Στην Λακωνία τις τελευταίες ημέρες μάλλον ζούμε σε άλλη χώρα, βλέποντας να αυξάνονται ραγδαία τα κρούσματα και μάλιστα στους εργαζόμενους του δημόσιου συστήματος υγείας, με αποτέλεσμα να μπαίνουν σε καραντίνα το Νοσοκομείο Σπάρτης και το κέντρο υγείας Γυθείου και Αρεόπολης και να μην μπορούν να προσέλθουν οι κάτοικοι του νομού να εξεταστούν, η να γιατρευτούν ασθενείς από άλλα νοσήματα εκτός κορονοϊού.

Μας προκαλεί οργή να ακούμε ότι για όλη αυτήν την κατάσταση φταίνε οι αγροτοκτηνοτρόφοι, εργαζόμενοι και αυταπασχολούμενοι, που όλου αυτούς τους μήνες τηρούν όλα τα μέτρα και τα υγειονομικά πρωτόκολλα , για να προστατέψουν την υγεία τους και των γύρω τους.

Το διοικητικό Συμβούλιο του Αγροτοκτηνοτροφικού Συλλόγου Λακωνίας Καταγγέλλει στους βιοπαλαιστές αγροτοκτηνοτρόφους της Λακωνίας, ότι ευθύνη για όλη αυτήν την κατάσταση έχει η εγκληματική πολιτική της Κυβέρνησης, της Περιφέρειας και των Δήμων που δεν πήραν κανένα ουσιαστικό μέτρο πρόληψης για την αντιμετώπιση της Πανδημίας. Την ίδια ώρα που οι Αγροτοκτηνοτρόφοι του νομού βλέπουν να μειώνεται όλο και περισσότερο το εισόδημά τους από τις φορολογικές και ασφαλιστικές τους εισφορές, την ίδια ώρα η Κυβέρνηση μειώνει μέσω του κρατικού προϋπολογισμού τις δαπάνες για την υγεία με την συν υπογραφεί της Περιφερειακής Αρχής Νίκα και των Δημοτικών Αρχών στον Νομό .

Καλούμε όλους τους αγροτοκτηνοτρόφους του Νομού να παλέψουν και να διεκδικήσουν την ζωή που τους αξίζει.

Εκλογικός νόμος – Αυτοδιοίκηση: Αλλάζει άμεσα – Τι έρχεται

Την άμεση αλλαγή του εκλογικού νόμου στην Αυτοδιοίκηση προανήγγειλε κατά τη σημερινή συνάντηση με την ΚΕΔΕ ο νέος υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης.

«Ο εκλογικός νόμος που τόσα πολλά προβλήματα κυβερνησιμότητας και λειτουργίας στους Δήμους έχει προκαλέσει θα αλλάξει σχετικά γρήγορα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βορίδης.

Σύμφωνα με όσα έχει πει ο πρώην υφυπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος που χειριζόταν το ζήτημα:

«Στις επόμενες εκλογές ο δήμαρχος που θα εκλεγεί θα έχει πλειοψηφία. Και θα έχει πλειοψηφία η οποία θα είναι κατά κανόνα τα 3/5 – 2/5.

Πιθανόν, λέω εγώ μία ιδέα μία σκέψη, εάν κάποιος πάρει πολύ μικρό ποσοστό στον α’ γύρο και εκλεγεί τελικά δήμαρχος, να έχει μία έδρα λιγότερο, έστω συμβολικά, λέω ένα παράδειγμα, ή κάτι αντίστοιχο.

Αλλά ο πυρήνας και η βασική συντριπτική πλειοψηφία των Δημάρχων οι οποίοι εκλέγονται με ποσοστό στο β’ γύρο, θα έχει τα 3/5 του δημοτικού συμβουλίου», είχε προσθέσει τον περασμένο Νοέμβριο η aftodioikisi.gr. 

Όπως έχει γράψει η aftodioikisi.gr, αυτό θα ισχύει για τους δημάρχους που θα λάβουν ποσοστό κάτω από 42% στον α΄γύρο. Όσοι λάβουν από τα 42% και άνω θα εκλέγονται, όπως και στον εκλογικό νόμο Παυλόπουλου, από τον α΄ γύρο και θα λαμβάνουν, πιθανότατα (σ.σ. σύμφωνα με πληροφορίες, είναι κάτι που βρίσκεται υπό συζήτηση), την πλειοψηφία των 3/5, όπως στον «Καλλικράτη».ΠΗΓΗ https://www.aftodioikisi.gr/

ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΣΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΠΕ ΝΗΣΩΝ

 


15-01-2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Εγκρίθηκαν επιπλέον ποσά για έργα της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων Αττικής

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη τροποποιήθηκε η Πράξη «Δράσεις Ωρίμανσης Έργων Δήμων Π.Ε. Νήσων Αττικής» και εντάχθηκαν επιπλέον ποσά για μελέτες των έργων που αφορούν:

· στο στρατηγικό σχεδιασμό των λιμανιών των Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας,

· στην ωρίμανση έργου ανάπλασης παραλιακού μετώπου Αγ. Νικολάου Σαλαμίνας (α. φάκελος τεχνικής μελέτης έργου σε στάδιο οριστικής μελέτης, β. αδειοδότηση έργου, γ. τεύχη δημοπράτησης του έργου) και

· στην υποστήριξη της ωρίμανσης του έργου «Ίδρυση Δημοτικών Σφαγείων Κυθήρων» (α. αδειοδότηση έργου, β. τεύχη δημοπράτησης μελέτης-κατασκευής).

Η Περιφέρεια Αττικής με σχεδιασμό και σοβαρότητα ανταποκρίνεται στις άμεσες ανάγκες των πολιτών, έχοντας πάντα ως γνώμονα τον αναπτυξιακό ορίζοντα των περιοχών μας .

Αναδρομικά κληρονόμων: Πότε πληρώνονται - Οι ημερομηνίες και οι προϋποθέσεις

Αναδρομικά κληρονόμων: Συνολικά έχουν υποβληθεί 232.517 αιτήσεις από κληρονόμους, εκ των οποίων έχουν οριστικοποιηθεί οι 148.870 και έχουν υποβληθεί προσωρινά οι υπόλοιπες 83.647.

Σε τρεις φάσεις θα καταβληθούν τα αναδρομικά στους κληρονόμους των συνταξιούχων, οι οποίοι υπέβαλαν ηλεκτρονικά τη σχετική υπεύθυνη δήλωση/αίτηση έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Στις 10 Φεβρουαρίου 2021 θα καταβληθούν τα ποσά στους δικαιούχους που έχουν υποβάλει οριστικά την αίτηση με όλα τα ζητούμενα πιστοποιητικά και έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς η επεξεργασία του αιτήματος.
  • Στις 10 Μαρτίου 2021 θα πληρωθούν οι κληρονόμοι που θα υποβάλουν οριστικά τα απαιτούμενα έγγραφα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα έως τις 28 Φεβρουαρίου 2021. Διευκρινίζεται ότι η προθεσμία της 28ης Φεβρουαρίου είναι ενδεικτική και ότι η ηλεκτρονική υπηρεσία θα παραμείνει ανοικτή για την υποβολή δικαιολογητικών και μετά την ημερομηνία αυτή για τις περιπτώσεις εκείνες που θα καθυστερήσει η έκδοση των αναγκαίων πιστοποιητικών.
  • Τέλος, στις 12 Απριλίου 2021 θα καταβληθούν τα αναδρομικά σε όσους έχουν κληρονομικό δικαίωμα από διαθήκη. Στις περιπτώσεις αυτές οι δικαιούχοι θα κληθούν εντός του Φεβρουαρίου να υποβάλλουν επιπλέον στοιχεία της διαθήκης, ώστε να είναι εφικτή η επεξεργασία του αιτήματος.

Συνολικά έχουν υποβληθεί 232.517 αιτήσεις από κληρονόμους, εκ των οποίων έχουν οριστικοποιηθεί οι 148.870 και έχουν υποβληθεί προσωρινά οι υπόλοιπες 83.647. Επίσης από τις 232.517 αιτήσεις οι 150.893 αφορούν δικαιώματα χωρίς διαθήκη και οι 81.224 δικαιώματα με διαθήκη.

Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της απλούστευσης των διαδικασιών το πιστοποιητικό περί μη δημοσίευσης διαθήκης αντλήθηκε ηλεκτρονικά εκτός των 48 μικρότερων Ειρηνοδικείων της χώρας.

Για τα υπόλοιπα δικαιολογητικά, οι δικαιούχοι/κληρονόμοι έχουν πλέον τη δυνατότητα να αντλήσουν ηλεκτρονικά τα δικαιολογητικά που ζητούνται (Πιστοποιητικό περί μη Αποποίησης Κληρονομιάς, Πιστοποιητικό Πλησιέστερων Συγγενών) με βάση το κληρονομικό δίκαιο από την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη του Δημοσίου www.gov.gr .

ΠΗΓΗ https://www.newsbomb.gr/

Αριστοτέλης Ωνάσης: O μεγάλος Έλληνας του 20ου αιώνα

Ο Αριστοτέλης Ωνάσης υπήρξε αναμφισβήτητα μια από τις μεγαλύτερες επιχειρηματικές ιδιοφυίες του 20ου αιώνα. Έστησε από το μηδέν ένα στόλο από πετρελαιοφόρα και φορτηγά, μεγαλύτερο από τους εθνικούς στόλους πολλών κρατών.

Ο Αριστοτέλης Ωνάσης έζησε μια παραμυθένια ζωή, ερωτεύτηκε κάποιες ξεχωριστές γυναίκες, αλλά το χτύπημα της μοίρας με τον θάνατο του μοναχογυιού του Αλέξανδρου ήταν βαρύ και δεν μπόρεσε τελικά να το αντέξει.

Το ιδιόκτητο νησί του Σκορπιός και η περίφημη θαλαμηγός του «Χριστίνα» συμπληρώνουν τον μύθο του έλληνα κροίσου. Άφησε ως παρακαταθήκη για τις μελλοντικές γενιές το Κοινωφελές Ίδρυμα «Αλέξανδρος Ωνάσης», έναν οργανισμό με πολλαπλή κοινωνική και πολιτιστική δράση εθνικής και διεθνούς εμβέλειας.

Τα παιδικά του χρόνια

Ο Αριστοτέλης Ωνάσης γεννήθηκε στις 15 Ιανουαρίου του 1906 στη Σμύρνη, σε σχετικά εύπορη για την περιοχή και την εποχή εκείνη οικογένεια. Ήταν το δεύτερο παιδί των γονιών του. Είχε προηγηθεί η Άρτεμις, δυο χρόνια πριν.

Ο πατέρας του Σωκράτης Ωνάσης ήταν ένας από τους πλουσιότερους καπνέμπορους και επιχειρηματίες της Σμύρνης. Η μητέρα του Πηνελόπη Δολόγλου παντρεύτηκε στα 17 της χρόνια, αλλά πέθανε νέα στα 33 της. Έξι μήνες μετά, ο πατέρας του ξαναπαντρεύτηκε την Ελένη, από την οποία ο Αριστοτέλης απέκτησε δύο αδελφές, τη Μερόπη και την Καλλιρρόη.

Η γιαγιά του, Γεσθημανή, ήταν πολύ θρήσκα και ονειρευόταν για τον εγγονό της να γίνει παπάς. Από μικρός ήταν παπαδάκι και του άρεσε να μαθαίνει απ’ έξω τους βυζαντινούς ψαλμούς. Ξεστράτισε, όμως, ως μαθητής, παρότι φοίτησε στα καλύτερα σχολεία.

Μεγαλώνοντας έκανε ένα ελκυστικό κορμί, που το επεδείκνυε με καμάρι στα κορίτσια. Είχε δύναμη, τόλμη, διασυνδέσεις και λεφτά... Δωροδοκούσε τους υπαλλήλους των σχολείων του, αγόραζε τσιγάρα που τα κάπνιζαν με τους φίλους του, καβγάδιζε συχνά κι έλεγε ψέματα για πλάκα. Όμως, ήταν αγαπητός για τα ελαττώματα και τις απερισκεψίες του, το πνεύμα του και φυσικά τα χρήματά του. Ήταν τακτικός πελάτης σε οίκο ανοχής και είχε τις πρώτες του εμπειρίες από τη δασκάλα του των γαλλικών, την πλύστρα της οικογένειάς του και μια παντρεμένη Τουρκάλα.

Με τη Μικρασιατική καταστροφή, ο πατέρας του βρέθηκε στη φυλακή. Η επιχείρησή τους περιήλθε στα χέρια των Τούρκων και η αποθήκη τους κάηκε. Μην έχοντας άλλη επιλογή, ο Αριστοτέλης αποφάσισε να ξενιτευτεί για να αναζητήσει μια καλύτερη τύχη για εκείνον και την οικογένειά του.

Τα πρώτα του βήματα

Ήταν 16 ετών όταν ο Αριστοτέλης Ωνάσης πάτησε για πρώτη φορά το πόδι του στην Ελλάδα. Αρχικώς έμεινε σε μία υπαίθρια κατασκήνωση και μετά σε δωμάτιο κοντά στην αποβάθρα. Λίγο αργότερα επέστρεψε στην Κωνσταντινούπολη και τον Αύγουστο του 1923 ξεκίνησε με 250 δολάρια για την Αργεντινή.

Στο Μπουένος Άιρες έκανε διάφορες δουλειές: Λαντζιέρης, υπάλληλος σε πλυντήριο, νυχτοφύλακας. Όταν η Βρετανική Τηλεφωνική Εταιρία προσέλαβε ανειδίκευτο προσωπικό πήγε κι αυτός ως νυκτερινός τηλεφωνητής. Κρυφακούγοντας τις συνομιλίες, αποσπούσε χρήσιμες πληροφορίες και τις αξιοποιούσε καταλλήλως. Έτσι, ίδρυσε μια μικρή επιχείρηση εισαγωγής καπνού και κατασκευής σιγαρέτων, την οποία διαφήμιζε πετώντας άδεια πακέτα στους πολυσύχναστους σταθμούς της πόλης.

O Αριστοτέλης Ωνάσης σε ηλικία 26 ετών

Όταν ήρθε ξανά στην Ελλάδα, γνωρίστηκε με τον υπουργό Ανδρέα Μιχαλακόπουλο και χάρη σ' αυτόν επέστρεψε στο Μπουένος Άιρες με καινούργιο ελληνικό διαβατήριο και τον τίτλο του ειδικού Ακολούθου. Είχε, όμως, και την αργεντινή υπηκοότητα.

Το 1931 έγινε αναπληρωματικός πρόξενος και το 1932 άρχισε ν' ασχολείται με τη ναυτιλία. Αρχικά αγόρασε ένα εμπορικό πλοίο 7.000 τόνων, που ήταν διαλυμένο και βυθίστηκε αγκυροβολημένο στο Μοντεβίδεο από φουρτούνα. Στη συνέχεια αγόρασε 6 καναδέζικα πλοία. Τα δυο πρώτα του στόλου του τα ονόμασε «Πηνελόπη Ωνάση» και «Σωκράτης Ωνάσης» προς τιμήν των γονιών του.

Η άνοδος

Ο Αριστοτέλης Ωνάσης, εκτός των άλλων ικανοτήτων και χαρισμάτων που είχε, ήταν ικανός για κάτι που πολύ λίγοι στον πλανήτη μπορούν να πουν πως το έχουν: διέθετε ένα σχεδόν αλάθητο ένστικτο, το οποίο τον καθοδηγούσε κατευθείαν στο σημείο όπου υπήρχε μια καινούρια ευκαιρία για εκείνον.

Έτσι, διέβλεψε τη βιομηχανική επανάσταση και το ρόλο του πετρελαίου. Παρήγγειλε το πρώτο τάνκερ στον κόσμο, 15.000 τόνων, και το ονόμασε «ΑΡΙΣΤΟΝ». Η άνοδος της ναυτιλίας ήταν αλματώδης και ο Ωνάσης αγόραζε διαρκώς νέα μεγαλύτερα τάνκερ.

Στη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου εγκαταλείπει το Λονδίνο και εγκαθίσταται στη Νέα Υόρκη. Εκεί γνώρισε την άνοιξη του 1943 τη 16χρονη κόρη του μεγάλου έλληνα εφοπλιστή Σταύρου Λιβανού, Αθηνά, και την ερωτεύτηκε. Τρία χρόνια αργότερα παντρεύτηκαν κι εγκαταστάθηκαν στο Παρίσι, Στις 30 Απριλίου 1948 απέκτησαν τον γιο τους Αλέξανδρο και στις 11 Δεκεμβρίου 1950 το δεύτερο παιδί τους, τη Χριστίνα, η οποία γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη.

Στη δουλειά του συνέχεια επινοούσε νέα κόλπα. Υπέγραφε μεταφορές κάρβουνου με πλοία που δεν είχε, μεταφορές πετρελαίου με πλοία που ακόμα δεν είχαν ναυπηγηθεί. Παρ' όλα αυτά, μεγάλες εταιρίες πετρελαίου, όπως η Μόμπιλ, η Σοκόνι και η Τεξάκο, προτιμούσαν να υπογράφουν μακροπρόθεσμα σταθερά συμβόλαια μαζί του, παρά να πονοκεφαλιάζουν με άλλους.

Πριν από τον καθένα συνειδητοποίησε το οικονομικό θαύμα της Γερμανίας μετά τον πόλεμο. Παρ' ότι η συμφωνία του Πότσδαμ του 1945 απαγόρευε στους Γερμανούς να ναυπηγούν πλοία πάνω από 15.000 τόνους, ο Ωνάσης σκέφθηκε τα φαλαινοθηρικά. Καμιά συμφωνία δεν απαγόρευε τις μετατροπές. Αυτή την εποχή διάλεξε και το Μόντε Κάρλο για έδρα των επιχειρήσεών του. Το 1953 σχεδόν όλο το Μονακό ήταν δικό του. Την ίδια χρονιά βάφτισε στο Αμβούργο το μεγαλύτερο τάνκερ του κόσμου με το όνομα Τίνα Ωνάση. Ωστόσο, οι σχέσεις με τη σύζυγό του δεν ήταν ιδανικές...

Το 1956 γνωρίστηκε με τον βρετανό πρωθυπουργό Ουίστον Τσόρτσιλ. Ένθερμος υποστηρικτής των Ελληνοκυπρίων και του Μακάριου, δεν δίστασε να τους υπερασπισθεί ανοιχτά, ενώ η Κύπρος βρισκόταν υπό βρετανική κατοχή.

Το 1957 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής τον ενθάρρυνε να αναλάβει τη μικρή επιζήμια αεροπορική εταιρία Τ.Α.Ε. Την απέκτησε για 2.000.000 δολάρια, τη μετέτρεψε σε «Ολυμπιακή Αεροπορία» και την ανέπτυξε σε αεροπορική εταιρεία των πέντε Ηπείρων. Ήδη είχε περί τις 70 εταιρίες σ' όλο τον κόσμο, όλοι τον πρόσεχαν, τον θαύμαζαν και τον ζήλευαν. Όταν πίστεψε ότι κατόρθωσε όσα ήθελε, αγόρασε τον Σκορπιό, ένα νησάκι στο Ιόνιο, το οποίο μετέβαλε σε θερινή διαμονή του.

Το 1958 συνάντησε τη διάσημη ελληνίδα σοπράνο Μαρία Κάλλας. Η γνωριμία τους αυτή εξελίχθηκε τα επόμενα χρόνια σ' ένα φλογερό ειδύλλιο, που ποτέ όμως δεν κατέληξε σε γάμο. Ο Αριστοτέλης Ωνάσης παντρεύτηκε για δεύτερη φορά στις 20 Οκτωβρίου του 1968 με την Ζακλίν (Τζάκυ) Μπουβιέ, μετά τη δολοφονία του συζύγου της Τζον Κένεντι. Είχαν γνωριστεί αρκετά χρόνια πριν, όταν ο Ωνάσης είχε συστήσει τον τότε γερουσιαστή της Μασαχουσέτης στον Τσόρτσιλ ως έναν ικανό πολιτικό που είχε τα προσόντα να εξελιχθεί σε πρόεδρο των ΗΠΑ.

Από τη ζωή του έλληνα μεγιστάνα πέρασαν κατά καιρούς πολλές ακόμα διάσημες γυναίκες, όπως η Τζεραλίν Σπερκλς -βαθύπλουτη κληρονόμος περιουσίας ζάχαρης που εθεωρείτο η πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο, η Εύα Περόν, η Μέριλιν Μονρόε, η Γκλόρια Σουανσόν και η Γκρέτα Γκάρμπο.

Η πτώση

Η αντίστροφη μέτρηση για τον Αριστοτέλη Ωνάση άρχισε στις 22 Ιανουαρίου του 1973, όταν ο γιος του Αλέξανδρος τραυματίστηκε σοβαρά κατά τη συντριβή του αεροσκάφους του στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Τα τραύματα στον εγκέφαλο ήταν σοβαρότατα κι έπειτα από ιατρική σύσκεψη και με τη συγκατάθεση του πατέρα του οι γιατροί αφαίρεσαν τη μηχανική υποστήριξη. Ο ίδιος δεν πίστεψε ποτέ ότι ο μοναχογιός του σκοτώθηκε σε ατύχημα και πρόσφερε 1 εκατομμύριο δολάρια σε όποιον έδινε πληροφορία ότι επρόκειτο για σαμποτάζ.

Το Δεκέμβριο του 1973, με την πτώση της παγκόσμιας αγοράς τάνκερ, οι ζημίες για τον Αριστοτέλη Ωνάση ανέρχονταν σε 12,5 εκατομμύρια δολάρια. Το διυλιστήριο στο Νιου Χαμσάιρ έκλεισε και στις 15 Ιανουαρίου του 1975 επέστρεψε την «Ολυμπιακή Αεροπορία» στον Κωνσταντίνο Καραμανλή, ο οποίος την εθνικοποίησε.

Ο Αριστοτέλης Ωνάσης είχε ήδη χάσει κάθε ενδιαφέρον για τη ζωή. Προσβλήθηκε από μυασθένεια, μία νόσο που σιγά - σιγά εξασθενεί το μυϊκό σύστημα, κι αποσύρθηκε στο ιδιωτικό του νησί, τον Σκορπιό. Οι καλύτεροι γιατροί του κόσμου δυστυχώς δε μπόρεσαν να κάνουν τίποτε για τον άλλοτε παντοδύναμο Σμυρνιό, που τελικά έσβησε στις 15 Μαρτίου του 1975, στο Αμερικανικό Νοσοκομείο του Παρισιού.

Μοναδική κληρονόμος της αμύθητης περιουσίας του σήμερα είναι η εγγονή του Αθηνά, γόνος της Χριστίνας Ωνάση και του Τιερί Ρουσέλ. Η μοναχοκόρη του Αριστοτέλη Ωνάση βρέθηκε νεκρή το 1988 στο μπάνιο της, με αδιευκρίνιστα τα αίτια του θανάτου της. Η μητέρα των παιδιών του Τίνα βρέθηκε επίσης νεκρή στο κρεβάτι της, λόγω υπερβολικής χρήσης βαρβιτουρικών, ενώ η δεύτερη σύζυγός του Τζάκι πέθανε το 1994 από καρκίνο.

Πηγή: sansimera.gr

Σαντορίνη: Το πλοίο «Πρεβελης» χτύπησε στο λιμάνι του Αθηνιού

Το πλοίο «Πρέβελης» προσέκρουσε τα ξημερώματα της Παρασκευής κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης στον προβλήτα του λιμανιού της Σαντορίνης στον Αθηνιό.

Στο πλοίο επέβαιναν με 47 επιβάτες, 21 φορτηγά , 7 Ι.Χ. και 1 Δ/Κ για το προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο για Χάλκη - Διαφάνι - Κάρπαθο - Κάσο - Σητεία - Ανάφη - Θήρα - Μήλο – Πειραιά.

Άμεσα στο πλοίο μετέβη το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων, όπου διαπιστώθηκε η αποκόλληση του ελαστικού προφυλακτήρα και τμήματος του μεταλλικού ζωναριού στο πρυμναίο αριστερό μέρος, σε ύψος περίπου 1,5 μ. πάνω από την ίσαλο γραμμή, έκτασης περίπου 2 μ. , ενώ από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Από το Λιμεναρχείο Θήρας, απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του πλοίου , αλλά μετά από προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα το ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' απέπλευσε για Πειραιά με 38 επιβάτες, 21 φορτηγά , 9 Ι.Χ.Ε. και 1 Δ/Κ.

https://www.newsbomb.gr/

ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ:O «επιστήμονας της κόκας» πιάστηκε στα δίχτυα των Λιμενικών

Στη σύλληψη ενός 26χρονου ημεδαπού προέβησαν, απογευματινές ώρες χθες, στελέχη της Περιφερειακής Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών (Π.Ο.ΔΙ.Ν.) του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, για παράβαση του νόμου “περί εξαρτησιογόνων ουσιών” και του νόμου "περί όπλων".

Συγκεκριμένα, κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών και σχετικών ερευνών, διενεργήθηκε νομότυπη έρευνα στην οικία του 26χρονου, στην περιοχή «Κερατσινίου» Αττικής, όπου με τη  συνδρομή χειριστή – συνοδού του αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ''GIGOLO'',  εντοπίσθηκαν και κατασχέθηκαν σε μία τσάντα:
-τέσσερις (04) νάιλον συσκευασίες με αποσπάσματα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού μικτού βάρους τετρακοσίων τριών γραμμαρίων και τεσσάρων δεκάτων του γραμμαρίου (403,4 γρ.),
-μία (01) νάιλον συσκευασία με ναρκωτική ουσία πιθανόν κοκαΐνη μικτού βάρους πενήντα εννέα  γραμμαρίων (59 γρ.), 
-δύο (02) κουτάλια μεταλλικά με υπολείμματα ναρκωτικής ουσίας, πιθανόν κοκαΐνης και
-μία (01) συσκευή κινητής τηλεφωνίας.
 
Στο υπνοδωμάτιο, εντός ειδικής κρύπτης στο κάτω μέρος της ντουλάπας βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
-ένα (01) πιστόλι με μία (01) γεμιστήρα,
-ένα (01) περίστροφο,
-μία (01) σιδερογροθιά,
-ένα (01) αεροβόλο πιστόλι και 
-το χρηματικό ποσό των εξακοσίων (600 €) ευρώ.
 
Σε κομοδίνο βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
-δύο (02) ζυγαριές ακριβείας με υπολείμματα ναρκωτικής ουσίας  πιθανόν κοκαΐνης,
-μία (01) ανοξείδωτη πρέσα με χειροκίνητη μανιβέλα συμπίεσης κάνναβης, 
-μία (01) νάιλον συσκευασία άγνωστης χημικής σύστασης, κατάλληλης για νόθευση κοκαΐνης μικτού βάρους οκτακοσίων εβδομήντα γραμμαρίων (870 γρ.) και
-δύο (02) μεταλλικά κυτία εντός των οποίων βρέθηκε  χρηματικό ποσό ύψους  δεκατεσσάρων χιλιάδων εννιακοσίων  τριάντα ευρώ (14.930€).
 
Επίσης, εντός της οικίας βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
-δύο (02) πακέτα τσιγάρων, τα οποία περιείχαν ναρκωτική ουσία πιθανόν κοκαΐνη συνολικού μικτού βάρους τριάντα ενός γραμμαρίων και οκτώ δεκάτων του γραμμαρίου (31,8 γρ.), 
-ένα (01) πακέτο τσιγάρων, το οποίο περιείχε αποσπάσματα ακατέργαστης κάνναβης μικτού βάρους δεκαέξι γραμμαρίων και έξι δεκάτων του γραμμαρίου (16,6 γρ.),
-μία (01) νάιλον συσκευασία με κατεργασμένη κάνναβη σε μορφή σοκολάτας μικτού βάρους πέντε δεκάτων του γραμμαρίου (0,5 γρ.),
-μία (01) νάιλον συσκευασία με αποσπάσματα ακατέργαστης κάνναβης μικτού βάρους τεσσάρων γραμμαρίων και δύο δεκάτων του γραμμαρίου (4,2 γρ.),
-μία (01) νάιλον συσκευασία άγνωστης χημικής σύστασης κατάλληλης για νόθευση κοκαΐνης μικτού βάρους πενήντα έξι γραμμαρίων και πέντε δεκάτων του γραμμαρίου (56,5 γρ.).
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά.

Ξυλοδαρμός σταθμάρχη στο Μετρό: «Έχουν» τις φωτογραφίες των δραστών - Θέμα χρόνου η δημοσιοποίηση

Αναμένεται μέσα στην ημέρα η δημοσιοποίηση των στοιχείων των δύο δραστών του ξυλοδαρμού του σταθμάρχη στο Μετρό της Ομόνοιας.

Όπως αποκάλυψε στον ΣΚΑΙ ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, οι κάμερες του σταθμού κατέγραψαν πεντακάθαρα τα πρόσωπα των δραστών και έχουν βοηθήσει την ΕΛΑΣ να τους ταυτοποιήσει

«Το υλικό έχει παραδοθεί στην αστυνομία και όπως έχω ενημερωθεί φαίνονται πεντακάθαρα τα πρόσωπα των δραστών και σύντομα θα συλληφθούν και θα οδηγηθούν στη δικαιοσύνη. Στο μετρό υπήρχε αστυνομική παρουσία ωστόσο δεν πρόλαβε να πιάσει τους δράστες» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.

Την ίδια στιγμή από ώρα σε ώρα αναμένεται η ΕΛ.ΑΣ. να δώσει στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες των δραστών, που ξυλοκόπησαν άγρια τον σταθμάρχη στο μετρό της Ομόνοιας.

Στην Αστυνομία είναι εξοργισμένοι με το γεγονός, και όπως είπε ο Σταύρος Μπαλάσκας στο ΟΡΕΝ οι Αρχές έχουν βάλει στοίχημα να οδηγήσουν στη Δικαιοσύνη «τα δύο "κτήνη" όπως τους αναφέρει και η ανακοίνωση του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.»

Ο κ. Μπαλάσκας είπε ότι μετά την παρέμβαση του Εισαγγελέα, η Αστυνομία το έχει πάρει «προσωπικά» και θα τους πιάσει. «Ήταν ένας άνθρωπος που πήγαινε στη δουλειά του, ένας άνθρωπος της διπλανής πόρτας κι από θαύμα ζει, από θαύμα δεν έμεινε ανάπηρος» είπε μεταξύ άλλων ο συνδικαλιστής αστυνομικός.

Δείτε το βίντεο ντοκουμέντο που προβλήθηκε στο δελτίο ειδήσεων του Star

Βίντεο - σοκ από το τραγικό τροχαίο στην Κρήτη



Τη στιγμή του τραγικού τροχαίου που σημειώθηκε στις 12 Ιανουαρίου στις Μοίρες Hρακλείου Κρήτης καταγράφει βίντεο που ήρθε στο φως της δημοσιότητας.

Από το δυστύχημα έχασε τη ζωή της η 37χρονη οδηγός Όλγα Φραγκιαδάκη, η οποία υπηρετούσε στο Αστυνομικό Τμήμα Πύργου και η 2χρονη κόρη της που ήταν μαζί της στο αυτοκίνητο.

Το αυτοκίνητο που οδηγούσε η 37χρονη είχε σχεδόν περάσει τη διασταύρωση Φανερωμένης-Γαλιάς, όταν συγκρούστηκε -υπό συνθήκες που διερευνώνται- με ένα αγροτικό όχημα.

Κάμερα παρακείμενου σπιτιού κατέγραψε το τροχαίο και με βάση αυτό το υλικό, οι αστυνομικοί του Τμήματος Φαιστού θα προσπαθήσουν να εξακριβώσουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το δυστύχημα.

https://www.zougla.gr/