Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ : ΤΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η «ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΔΙΑΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΥ;

 

IΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ 

Εν Πειραιεί τη 10η Μαΐου 2021 

ΤΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η «ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΔΙΑΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΥ; 

Είναι γνωστό ότι ο Προτεσταντισμός σε όλες τις ομολογιακές διαφοροποιήσεις του δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια εκφυλισμένη μορφή του Παπισμού. Μετά την απόσχισή του από τον παπικό κορμό τον 16ο αιώναπου εκδηλώθηκε ως αντίδραση και ως επανάσταση απέναντι στις παπικές αυθαιρεσίες της εποχής εκείνηςδεν μπόρεσε τελικά να προσεγγίσει την Ορθόδοξη Ανατολή παρά την ριζοσπαστική διαφοροποίησή του από τον Παπισμό. Αντίθετα μάλιστα παραμένει μέχρι σήμερα σημαντικά εξαρτημένος από τη σχολαστική θεολογική σκέψη. Η θεολογική του ταυτότητα διαφέρει ριζικά τόσο με αυτήν της Ορθόδοξίας, όσο και εν πολλοίς με αυτήν του Παπισμού. Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικές ουσιώδεις δογματικές διαφορές που χωρίζουν τον Προτεσταντισμό από τον Παπισμό: Αρνείται το δόγμα του παπικού πρωτείου, όπως και αυτό του παπικού αλαθήτου. Απορρίπτει κατηγορηματικά την Παράδοση της Εκκλησίας ως φορέα της Αποκαλύψεως στην ιστορία και θεωρεί την Αγία Γραφή ως την μοναδική πηγή της ΑποκαλύψεωςΑρνείται την ορατή Εκκλησία και θεωρεί την Αγία Γραφή ως σαφή και καταληπτή από τον κάθε Χριστιανό, ο οποίος μπορεί να την ερμηνεύει, φωτιζόμενος από το Άγιο Πνεύμα. Διδάσκει ότι η Εκκλησία είναι αόρατη κοινωνία αγίων και απαρτίζεται από τα εκλεκτά μέλη όλων των ορατών Εκκλησιών όλων των εποχών. Η Εκκλησία αυτή δεν είναι διαρθρωμένη ιεραρχικά ως καθίδρυμα, αλλά είναι διασκορπισμένη σ’ όλη την Οικουμένη.  Διδάσκει την πανταχού παρουσία του Χριστού σωματικώς, την γνωστή ubiquitasΑπορρίπτει την Ιερωσύνη ως μυστήριο. Περιορίζει τον αριθμό των μυστηρίων σε δύο, το βάπτισμα και τη θεία Ευχαριστία. Ο άνθρωπος κατά τον Προτεσταντισμό μετά την προπατορική πτώση στην αμαρτία είναι πλήρως και βαθιά διεφθαρμένος. Το «κατ’ εικόνα» του ανθρώπου έχει καταστραφεί τελείως. 

Από τότε που ο Προτεσταντισμός αποσπάσθηκε από τον Παπισμό, σταδιακά και προοδευτικά κατακερματίστηκε περαιτέρω σε εκατοντάδες προτεσταντικές ομολογίες, η κάθε μία από τις οποίες θεωρεί εαυτήν ως την γνήσια και αυθεντική «Εκκλησία» του Χριστού και καμία από αυτές δεν έχει μέχρι και σήμερα «εκκλησιαστική» κοινωνία με τον Παπισμό. Η ιστορική του πορεία, ιστορία πέντε αιώνων και πλέον, είναι γεμάτη από λυσσώδεις εκκλησιαστικές αντιπαραθέσεις με τον Παπισμό, που έφτασαν μέχρι πολεμικών συγκρούσεων.     Όμως από τα μέσα του 20ου αιώνος τα πράγματα αλλάζουν. Ο Παπισμός, με το γνωστό διάταγμα περί Οικουμενισμού, της Β΄ Βατικανής «Συνόδου», (1962-1965), καθιερώνει μια νέα «Εκκλησιολογία», στην οποία αναγνωρίζει στοιχεία εκκλησιαστικότητος τόσο στον Προτεσταντισμό, όσο και στην Ορθοδοξία. Έτσι αρχίζει μια προσπάθεια προσέγγισης με πολλές προτεσταντικές ομολογίες, (και με την Ορθοδοξία), μέσα στα πλαίσια της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, με στόχο την ενότητα του χριστιανικού κόσμου, παρά τις υπάρχουσες δογματικές διαφορές και υπό την «θεόθεν» εξουσία του «Πάπα».  

Οι δύο πρώην άσπονδοι εχθροί, Παπισμός και Προτεσταντισμός, σιγά σιγά πλησιάζουν αλλήλους, αρχίζουν να συνδιαλέγονται και τελικά γίνονται φίλοι. Την απάντηση στο ερώτημα: μέχρι ποίου σημείου μπορεί να έφθασε αυτή η φιλική προσέγγιση, φαίνεται ότι μας την δίδει μια πρόσφατη συνταρακτική είδηση, την οποία μας αποκάλυψε το ιστολόγιο «Πενταπόσταγμα». Το ιστολόγιο κάνει λόγο για την επικείμενη «μυστηριακή διακοινωνία» μεταξύ Παπισμού και Προτεσταντισμού. Πρόκειται για μια είδηση, που εφ’ όσον πραγματοποιηθείθα προκαλέσει σίγουρα «σεισμό» πολλών ρίχτερ στα θεμέλια του Δυτικού Χριστιανισμού. Και τούτο διότι θα έχει σαν αποτέλεσμα την αναβάθμιση, παγκοσμίως, της ηγεμονικής θέσεως του «Πάπα», απέναντι σε όλες τις θρησκείες και όλες τις χριστιανικές ομολογίες και όλοι θα τον αναγνωρίσουν ως παγκόσμιο θρησκευτικό πλανητάρχη. Περαιτέρω θα επιφέρει ριζικές ανακατατάξεις στις διαχριστιανικές σχέσεις, που δεν θα αφήσουν δυστυχώς ανεπηρέαστη και την Ορθοδοξία.  

Σύμφωνα με εμπεριστατωμένη δημοσιογραφική έρευνα του δημοσιογράφου κ. Μανώλη Κείου, προβλέπονται «συθέμελοι τριγμοί! – Ήρθε η ώρα για κοινό ποτήριο Ρ/Καθολικών-Προτεσταντών. Πριν από ένα μήνα το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ αποκάλυψε τις προθέσεις για κοινό ποτήριο και το πως θα συγκοινωνήσουν Ρ/Καθολικοί και Προτεστάντες στην Γερμανία…Από ό, τι φαίνεται ήρθε εκείνη η ώρα! Για αυτήν την κομβική στιγμή είναι έτοιμοι οι διοργανωτές Οικουμενικού Φεστιβάλ στην Γερμανία. “Οι προτεστάντες που επιθυμούν να παραβρεθούν στο μυστήριο σε καθολικές εκκλησίες κατά τη διάρκεια του οικουμενικού φεστιβάλ στη Φρανκφούρτη, θα μπορούν να λάβουν κοινωνία”, δήλωσε ο επίσκοπος Georg Bötzing, Πρόεδρος της Καθολικής Επισκοπικής Διάσκεψης της Γερμανίας. Ο ιερέας έκανε αυτήν την ανακοίνωση κατά τη διάρκεια ενός διαδικτυακού συνεδρίου για την προετοιμασία του τρίτου χριστιανικού φεστιβάλ Ecumenical Kirchentag, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Μαΐου. “Οποιοσδήποτε προτεστάντης που έρχεται στην ευχαριστιακή τελετή θα μπορεί να λάβει κοινωνία», είπε ο επίσκοπος Μπέτζιγκ. Αυτό ισχύει και για τους Καθολικούς που θέλουν να ξεκινήσουν την κοινωνία σε λουθηρανικές εκκλησίες, όποιος πιστεύει στην Ευχαριστία που από άλλη ομολογία θα μπορεί να έρθει στο βωμό και δεν θα απορριφθεί”, τόνισε ο επίσκοπος. Αυτή η πρακτική δεν είναι ‘τίποτα νέο’ για τη Γερμανία, όπου διαδίδεται ‘σε όλη τη χώρα’, τόνισε ο επίσκοπος Μπέτζιγκ, προσθέτοντας ότι ‘δεν αναμένει αντιρρήσεις από τη Ρώμη». (https://www.pentapostagma.gr /ekklisia/ 7007885_ sythemeloitrigmoiirtheioragiakoinopotirior/katholikonprotestanton).  

Μ’ άλλα λόγια έχουμε άρση της «ακοινωνησίας» μεταξύ Παπισμού και Προτεσταντισμού και «κοινό ποτήριο», χωρίς να έχει προηγηθεί «Οικουμενική Σύνοδος» από την πλευρά των Παπικών και χωρίς να έχει επιτευχθεί δογματική συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών. Επίσης πουθενά δεν γίνεται λόγος για «άρση των αναθεμάτων» εκατέρωθεν, όπως αυτό έγινε μεταξύ Ορθοδοξίας και Παπισμού το Δεκέμβριο του 1965, έστω και μονομερώς υπό του μακαριστού πατριάρχου Αθηναγόρου χωρίς την συναίνεση των Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων ΕκκλησιώνΕδώ έχουμε εφαρμογή στην πράξη μιάς βασικής οικουμενιστικής αρχής: Τα δόγματα διαιρούν, ενώ η αγάπη ενώνειΔεν έχουμε καμιά αμφιβολία ότι το νέο «σκηνικό» στον Δυτικό Χριστιανικό κόσμο, είναι πολύ καλά στημένο από τα αφανή διεθνή οικουμενιστικά και σιωνιστικά κέντρα, τα οποία προωθούν την πανθρησκεία πυρετωδώς με φιέστες τύπου φεστιβάλ. Ας μη λησμονούμε πως ο Παπισμός, προωθεί το δικό του πανθρησκειακό όραμα με φεστιβαλικές φιέστες, όπως τις είδαμε λ.χ. στις συναντήσεις της Ασίζης. Ας μη λησμονούμε επίσης ότι και οι συνελεύσεις του Π.Σ.Ε. έχουν φεστιβαλικό και φολκλορικό χαρακτήρα. Το θέαμα λειτουργεί θετικά στα σχέδια των ιθυνόντων του Οικουμενισμού. Το «κοινό ποτήριο» θα πραγματοποιηθεί ως θέαμα, ως πολιτιστικό γεγονός!  

Δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι δύο αιρετικές κοινότητες παγκοσμίου βεληνεκούς, Παπισμός και Προτεσταντισμός, βρήκαν μεταξύ τους μια φόρμουλα ενότητος. Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο στη ζωή της Εκκλησίας να συσπειρώνονται μεταξύ τους οι σκοτεινές δυνάμεις, όταν πρόκειται να πλήξουν την Εκκλησία, αφού και οι δαίμονες ακόμη το ίδιο κάνουν, προκειμένου να επιτύχουν τον ίδιο στόχο. Ως κλασικό παράδειγμα αναφέρουμε εδώ τους δύο ηγεμόνες Ηρώδη και Πιλάτο, οι οποίοι ενώ προηγουμένως βρισκόταν σε έχθρα μεταξύ τους, στη συνέχεια έγιναν φίλοι με αφορμή τη δίκη του Χριστού: «εγένοντο δε φίλοι, ο τε Ηρώδης και ο Πιλάτος εν αυτή τη ημέρα μετ’ αλλήλων· προϋπήρχον γαρ εν έχθρα όντες προς εαυτούς», (Λουκ.23,12).   

Και συνεχίζει το αποκαλυπτικό δημοσίευμα: «Πολλοί αξιωματούχοι στο Βατικανό φοβούνται τον “Συνοδικό Δρόμο” της Γερμανικής Εκκλησίας, βλέποντας σε αυτήν απειλή για την ενότητα της εκκλησίας. Το 2019, μια ομάδα Γερμανών Προτεσταντών και Καθολικών θεολόγων ενέκρινε το έγγραφο “Μαζί στο γεύμα του Κυρίου”, στο οποίο συνέστησε “αμοιβαία Ευχαριστική φιλοξενία” για Καθολικούς και Προτεστάντες. Το έγγραφο επικρίθηκε από τον επικεφαλής του Ποντιφικού Συμβουλίου για την Προώθηση της Χριστιανικής Ενότητας, τον Καρδινάλιο Kurt Koch και τον Σεπτέμβριο του 2020 υπήρξε επίσημη αντίδραση από το Συνέδριο για το Δόγμα. Οι “δογματικές διαφορές” μεταξύ του Καθολικισμού και του Λουθηρανισμού “είναι ακόμα τόσο σημαντικές που αποκλείουν τη δυνατότητα αμοιβαίας συμμετοχής των πιστών στην Ευχαριστία”, δήλωσε ο Καρδινάλιος Λουίς Λαδάρια, επικεφαλής της Συνέλευσης για το Δόγμα της Πίστης». Πιστεύουμε ότι οι διατυπούμενες επιφυλάξεις του Βατικανού δεν πρέπει να μας παραπλανούν, διότι αποτελούν τακτική διπλωματικού ελιγμούπροκειμένου να διασκεδαστούν αντιδράσεις συντηρητικών κύκλων του.  

Φέραμε το θέμα στην επικαιρότητα για να φανεί ξεκάθαρα για μια ακόμη φορά ότι ο Οικουμενισμός, τώρα πια απροκάλυπτα, προχωρεί ακάθεκτος στην υλοποίηση των στόχων του και ότι σ’ όλη δε αυτή τη διαδικασία πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζει το Βατικανό. Εκείνο που μας προβληματίζει, είναι ο κίνδυνος να συρθούμε στο «Κοινό Ποτήριο» με τους Παπικούς και Προτεστάντες, προφανώς στα πλαίσια του παναιρετικού Π.Σ.Ε., στο οποίο θα έχει ηγετικό ρόλο το Βατικανό, επειδή διεκδικεί την ηγεσία της εφιαλτικής πανθρησκείας. Η «μυστηριακή διακοινωνία» μεταξύ Παπισμού και Προτεσταντισμού είναι σαφώς ο προπομπός της «διακοινωνίας» με την Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι κατά τόπους Ορθόδοξες Εκκλησιαστικές Ηγεσίες θα δεχθούν αφόρητες πιέσεις από διεθνή σκοτεινά κέντρα και πολιτικούς παράγοντες προκειμένου να υποκύψουν και τελικά να δεχθούν το «κοινό ποτήριο» με τους Ετεροδόξους και αιρετικούςΟι φόβοι μας εντείνονται από το γεγονός, ότι σήμερα, διαβρωμένοι από την οικουμενιστική λαίλαπα, δεν διαθέτουμε δυστυχώς πνευματικά αντισώματα, ούτε τις πνευματικές εκείνες προϋποθέσεις, που απαιτούνται ώστε να μιμηθούμε τους αγίους Πατέρες μας και να αντισταθούμε με γενναιότητα και χωρίς υποχωρήσεις και συμβιβασμούς στην κυοφορούμενη προδοσία της Πίστεως. Γι’ αυτό χρειάζεται επαγρύπνηση και ομολογιακός συναγερμός και βέβαια θυσιαστικό φρόνημα και καθαρός από σαρκικά πάθη βίος.  

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών

Στη «Διαβούλευση» το νομοσχέδιο-έκτρωμα για τα ζώα συντροφιάς

Ο Μητσοτάκης είναι αδίστακτος και το αποδεικνύει με τους χειρισμούς του και στο νομοθετικό έκτρωμα για τα ζώα συντροφιάς, το οποίο χειρίζεται προσωπικά, μέσω στενών του συνεργατών-μελών της κυβέρνησης. Στην αρχή, με εντολή του, ο πρώην υφυπουργός Εσωτερικών και νυν υφυπουργός στο Μαξίμου, Λιβάνιος, έφτιαξε το νομοσχέδιο-τερατούργημα αγνοώντας τον τότε ΥΠΑΑΤ Βορίδη και την αρμόδια Γενική Διεύθυνση Κτηνιατρικής. Στη συνέχεια, το ίδιο νομοσχέδιο παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Πέτσας.

Στη συνέχεια, οι υπηρεσιακοί παράγοντες της Γενικής Διεύθυνσης Κτηνιατρικής, που ήταν και πρέπει να παραμείνει η Αρμόδια Κεντρική Αρχή (και όχι η Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας Τοπικής Αυτοδιοίκησης του υπουργείου Εσωτερικών), συνέταξαν νομοσχέδιο του ΥΠΑΑΤ. Το νομοσχέδιο αυτό το υιοθέτησε ο υπουργός ΑΑΤ Λιβανός, για να βγει από την υποχρέωση και για να χαϊδέψει τα αυτιά των υπηρεσιακών παραγόντων που το συνέταξαν. Ο Λιβανός γνώριζε ότι το νομοσχέδιό του δεν θα είχε καμία τύχη, γιατί ο Μητσοτάκης θα προωθούσε το νομοσχέδιο-έκτρωμα που παρουσίασε ο Πέτσας.

Ο Μητσοτάκης, μολονότι είχε λάβει γνώση του νομοσχεδίου του ΥΠΑΑΤ, προτού κάνει την περαντζάδα από το παράνομο καταφύγιο της Ηλιούπολης στις 4 Απρίλη του 2021, δήλωνε ότι δε θα κάνει καμία αλλαγή στο νομοσχέδιο-έκτρωμα, το οποίο θα ανεβεί στη Διαβούλευση στις 14 Απρίλη.

Η δημοσιοποίηση από εμάς του νομοσχεδίου του ΥΠΑΑΤ προκάλεσε αναταραχή στον Μητσοτάκη και στον Λιβανό. Ο πρώτος αναγκάστηκε να μεταφέρει την ημερομηνία ανεβάσματος του νομοσχεδίου-εκτρώματος στην περιβόητη Διαβούλευση από τις 14 Απρίλη στις 6 Μάη και ο δεύτερος να δώσει εντολή σε υπηρεσιακό παράγοντα του ΥΠΑΑΤ να διεξαγάγει προκαταρκτική εξέταση για τη δημοσιοποίηση του νομοσχεδίου του ΥΠΑΑΤ, το οποίο αντιλαμβάνονται ότι θα είναι το «βαρύ πυροβολικό» κατά του νομοσχεδίου-εκτρώματος του Μητσοτάκη.

Γιατί δε θα χρειάζεται να επικαλεστούμε ότι σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας για τα Ζώα, τους Κανονισμούς και Οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ενωσης και τα Τμήματα Κτηνιατρικής του ΑΠΘ και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, κεντρική αρμόδια αρχή δεν μπορεί να είναι άλλη από τη Γενική Διεύθυνση Κτηνιατρικής του ΥΠΑΑΤ.

Αυτό δεν το λέμε για πρώτη φορά τώρα. Στο άρθρο μας με τίτλο Ατακτη υποχώρηση: στις ελληνικές καλένδες το νομοσχέδιο-έκτρωμα για τα ζώα συντροφιάς, γράφαμε: «Γι’ αυτό, το νομοσχέδιο του ΥΠΑΑΤ όχι μόνο δεν χωράει στο νομοσχέδιο-έκτρωμα, αλλά στέκεται εμπόδιο σε κάθε μελλοντική απόπειρα επαναπροώθησής του από τον Μητσοτάκη με κάποιο ψευτολουστράρισμα».

Εκτιμούμε ότι το νομοσχέδιο του ΥΠΑΑΤ θα σταλεί στην Κομισιόν και στην αρμόδια αρχή καταπολέμησης της απάτης (OLAF) και έτσι η ελληνική κυβέρνηση και ο Μητσοτάκης θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις και να απολογηθούν για το νομοσχέδιο-έκτρωμα που έφτιαξαν, το οποίο, εκτός των άλλων, είναι επικίνδυνο τόσο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς όσο και για τη δημόσια υγεία.

Το ίδιο νομοσχέδιο στη Διαβούλευση

Ο Πέτσας, με εντολή Μητσοτάκη, ανέβασε στις 6 Μάη στις 10:00 μμ στη Διαβούλευση το ίδιο στην ουσία νομοσχέδιο. Οι μόνες αλλαγές που έκανε ο Μητσοτάκης είναι:

 

Πρώτον, η αφαίρεση των διατάξεων των άρθρων 1, 2 και 5 του νομοσχεδίου που παρουσίασε ο Πέτσας στο Υπουργικό Συμβούλιο (μετά την προσθήκη του άρθρου 1 του εκτρώματος που ανέβηκε στη Διαβούλευση, τα άρθρα αναριθμήθηκαν σε 2, 3 και 6 με τον ίδιο τίτλο). Παραθέτουμε τις διατάξεις αυτών των άρθρων με τη σειρά:

«ιγ) Ερασιτέχνης εκτροφέας: ο εκτροφέας που εκτρέφει ερασιτεχνικά, όχι κατ΄ επάγγελμα και με σκοπό το κέρδος, σκύλο ή γάτα με σκοπό τη διατήρηση των ελληνικών ή μη φυλών του ζώου και είναι εγγεγραμμένος στο Μητρώο Επαγγελματιών και Ερασιτεχνών Εκτροφέων του ΕΜΖΣ, ο οποίος ως προς την εκτροφή και αναπαραγωγή λαμβάνει άδεια από την Επιτροπή άρθρου 2 παρ. 7 του παρόντος. Ερασιτεχνική εκτροφή/αναπαραγωγή θεωρείται η πραγματοποίηση μέχρι μίας γέννας (τοκετού) ανά έτος, από έως δύο θηλυκούς σκύλους ιδιοκτησίας του ίδιου προσώπου».

«7. Αρμόδιος Φορέας Αδειοδότησης των ερασιτεχνών εκτροφέων και των ιδιοκτητών τους, ορίζεται, με Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, τριμελής Επιτροπή, με τους αναπληρωτές της, που αποτελείται από έναν εκπρόσωπο του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου, έναν εκπρόσωπο Σωματείου που αποδεδειγμένα στους σκοπούς τους προάγει την ερασιτεχνική εκτροφή και έναν υπάλληλο Ο.Τ.Α. Με την ίδια Απόφαση ορίζεται ο τρόπος λειτουργίας της Επιτροπής. Με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών ορίζεται ο τρόπος αμοιβής των μελών της Επιτροπής και κάθε άλλο αναγκαίο θέμα για τη συγκρότηση και λειτουργία της. Με την ίδια Απόφαση ορίζονται επίσης οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση των αδειών εκτροφής, η διάρκειά τους, η επιβολή παραβόλου ανά νεογέννητο και κάθε άλλο ειδικότερο θέμα για την εφαρμογή του παρόντος. Για λόγους ομαλής λειτουργίας».

«2. Από την ανωτέρω διαδικασία έγκρισης εξαιρούνται αποκλειστικά και μόνο:

α) οι ερασιτέχνες εκτροφείς, οι οποίοι λαμβάνουν άδεια από την Επιτροπή του άρθρου 2 παρ. 7 του παρόντος,

β) οι ιδιοκτήτες ζώων που θέλουν να αναπαράξουν μία φορά το ζώο συντροφιάς σε όλη τη ζωή του και οι οποίοι για το σκοπό αυτό λαμβάνουν άδεια από την Επιτροπή του άρθρου 2 παρ. 7 του παρόντος. Η αίτηση για τη λήψη άδειας, αυτής της κατηγορίας, θα πρέπει να έχει υποβληθεί από τον ιδιοκτήτη το αργότερο εντός προθεσμίας 6 μηνών από την ισχύ του παρόντος. Για ιδιοκτήτες που αποκτούν ζώο συντροφιάς, μετά την ισχύ του παρόντος, η αίτηση υποβάλλεται εντός 3 μηνών από την απόκτηση του ζώου, υπό τον όρο ότι το ζώο δεν έχει συμπληρώσει το 3ο έτος της ηλικίας του. Ειδικά σε περίπτωση απόκτησης ζώου κάτω του έτους, η αίτηση θα πρέπει να έχει υποβληθεί εντός 3 μηνών από τη συμπλήρωση του 1ου έτους ζωής του».

Η αφαίρεση των διατάξεων δεν έγινε μόνο επειδή αυτό απαγορεύεται από την κοινοτική νομοθεσία. Εγινε επειδή στο πρώτο δημοσίευμά μας για το νομοσχέδιο έκτρωμα είχαμε επισημάνει ότι:

α) Παρά την υποχρέωση να στειρώνονται τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς, οι κατ’ επάγγελμα ζωόφιλοι δεν το έκαναν, γιατί ήθελαν να έχουν συνεχώς κουταβάκια για να τα μετακινούν στο εξωτερικό με το πρόσχημα της υιοθεσίας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθούν τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς και να πλημυρίσουν τις πόλεις και τα χωριά.

β) Με τη νέες διατάξεις για τους λεγόμενους ερασιτέχνες εκτροφείς θα οδηγηθούν τα πράγματα σε τέτοια κατάσταση, που τα ζώα συντροφιάς θα είναι περισσότερα από τα παραγωγικά ζώα, αιγοπρόβατα και βοοειδή.

Να γιατί αφαίρεσαν τις διατάξεις για τους περιβόητους ερασιτέχνες εκτροφείς. Για να κρύψουν δε το ότι -και μετά την αφαίρεση των διατάξεων για τους ερασιτέχνες εκτροφείς- θα οργιάζει το παράνομο γεννοβόλημα, χάρις στο νομοσχέδιο-έκτρωμα του Μητσοτάκη, πρόσθεσαν το άρθρο 1 με τίτλο Σκοπός-Αντικείμενο, το οποίο ανάμεσα στ’ άλλα αναφέρει: «Σκοπός του παρόντος είναι… και στρατηγικής για τη δραστική μείωσή του αριθμού τους» (των αδέσποτων ζώων συντροφιάς).

 

Δεύτερον, στο αρχικό νομοσχέδιο που παρουσίασε ο Πέτσας, το οποίο δημοσιεύσαμε προβλεπόταν στο 1ο άρθρο (ορισμοί) ότι ιδιοκτήτης ζώου συντροφιάς μπορεί να είναι και νομικό πρόσωπο. Αυτό όπως απαγορεύεται ρητά από τον ισχύοντα Κανονισμό της ΕΕ, που ορίζει ρητά ότι ιδιοκτήτης ζώου συντροφιάς μπορεί να είναι μόνο φυσικό πρόσωπο.

Στο νομοσχέδιο που ανέβηκε στη Διαβούλευση, στο 2ο άρθρο (ορισμοί) προβλέπεται μεν ότι ιδιοκτήτης ζώου συντροφιάς θα είναι φυσικό πρόσωπο, αλλά στο ίδιο άρθρο εισάγεται καινούργιο εδάφιο που προβλέπει την ύπαρξη του λεγόμενου προσωρινού ιδιοκτήτη που μπορεί να είναι και νομικό πρόσωπο! Μπαίνει έτσι «από το παράθυρο» η δυνατότητα των κατ’ επάγγελμα ζωόφιλων, που έχουν ιδρύσει νομικά πρόσωπα, να έχουν υπό την ιδιοκτησία τους εκατοντάδες ζώα συντροφιάς.

Αυτή η διάταξη δεν είναι μόνο αντίθετη στον ισχύοντα Κανονισμό. Δεν προβλεπόταν ούτε στον ισχύοντα νόμο 4039/2012 και δεν προβλέπεται ούτε στο νομοσχέδιο του ΥΠΑΑΤ.

 

Τρίτον, στο νομοσχέδιο που παρουσίασε ο Πέτσας στο Υπουργικό Συμβούλιο προβλεπόταν ότι Κεντρική Αρμόδια Αρχή θα είναι πλέον η Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών και όχι η Γενική Διεύθυνση Κτηνιατρικής. Ναι μεν προβλεπόταν με σχέδιο ΠΔ η μεταφορά του Τμήματος Προστασίας των Ζώων Συντροφιάς και Λοιπών Ζώων της Διεύθυνσης Προστασίας των Ζώων, Φαρμάκων και Κτηνιατρικών Εφαρμογών, όμως στο νομοσχέδιο που παρουσίασε ο Πέτσας δε γινόταν αναφορά του ως Τμήμα της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών.

Τώρα, σχεδόν ταυτόχρονα με το ανέβασμα του νομοσχεδίου-εκτρώματος στη Διαβούλευση, στάλθηκε στο ΣτΕ το σχέδιο ΠΔ για τη μεταφορά του Τμήματος Προστασίας των Ζώων Συντροφιάς και Λοιπών Ζώων, που μετονομάζεται σε Τμήμα Προστασίας Ζώων Συντροφιάς. Στο νομοσχέδιο αναγορεύεται το Τμήμα Προστασίας των Ζώων Συντροφιάς (και όχι η Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης) σε Κεντρική Αρμόδια Αρχή, προκειμένου να κουκουλωθεί η αφαίρεση της αρμοδιότητας από τη Γενική Διεύθυνση Κτηνιατρικής.

Πρόκειται για μεγάλο παραμύθι. Κουμάντο στις Διευθύνσεις δεν κάνουν οι προϊστάμενοι των Τμημάτων, αλλά οι προϊστάμενοι των Διευθύνσεων. Οι προϊστάμενοι των Τμημάτων απλά εισηγούνται και στην περίπτωση που ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης διαφωνεί, αγνοεί τις εισηγήσεις.

Ευθεία αντισυνταγματικότητα

Το σχέδιο ΠΔ για τη μεταφορά του Τμήματος Προστασίας των Ζώων Συντροφιάς και λοιπών Ζώων προσκρούει ευθέως στο αστικό Σύνταγμα. Οπως ήδη σημειώσαμε, η αφαίρεση της αρμοδιότητας από τη Γενική Διεύθυνση Κτηνιατρικής δεν είναι νόμιμη σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας για τα Ζώα, το εθνικό και ευρωπαϊκό δίκαιο.

Ομως η διαδικασία για τη μεταφορά του Τμήματος στο Υπουργείο Εσωτερικών είναι και αντισυνταγματική. Εξηγούμαστε.

Είναι πρωτόγνωρο, ο πρωθυπουργός μιας χώρας να υπογράφει ένα σχέδιο ΠΔ για τη μεταφορά ενός Τμήματος από ένα υπουργείο σε άλλο. Αυτό δείχνει την υπερσυγκέντρωση αρμοδιοτήτων και εξουσίας στα χέρια του Μητσοτάκη, σε βάρος όχι μόνο του Υπουργικού Συμβουλίου αλλά ιδιαίτερα του αστικού κοινοβουλίου που είναι υποτίθεται αρμόδιο να νομοθετεί.

Αυτή η υπερσυγκέντρωση εξουσιών στα χέρια του Μητσοτάκη οικοδομήθηκε με τον περιβόητο νόμο 4622/2019 για το περιβόητο επιτελικό κράτος, με τα άρθρα 21-34 του οποίου συγκροτήθηκε η λεγόμενη Προεδρία της Κυβέρνησης. Στο πλαίσιο αυτής της υπερσυγκέντρωσης αρμοδιοτήτων και εξουσιών από τον Μητσοτάκη, που βρίθει αντισυνταγματικών διατάξεων, εισήγαγε εδάφια στο άρθρο 35 με τα οποία αποκτά διαρκή εξουσιοδότηση να αλλάζει τα πάντα στη λεγόμενη δημόσια διοίκηση. Παραθέτουμε αυτές τις διατάξεις:

«4. Με Διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση του Πρωθυπουργού δύναται:…

(β) να συστήνονται, καταργούνται, συγχωνεύονται, ανασυστήνονται και μετονομάζονται Υπουργεία, Γενικές ή Ειδικές Γραμματείες Υπουργείων, καθώς και οι αντίστοιχες θέσεις Γενικών ή Ειδικών Γραμματέων καθώς και αναπληρωτών γραμματέων,

(γ) να μεταφέρονται αρμοδιότητες μαζί με τις υπηρεσιακές μονάδες και τις θέσεις προσωπικού που ασκούν τις αρμοδιότητες αυτές μεταξύ Υπουργείων ή Γενικών και Ειδικών Γραμματειών».

Γνωρίζουμε ότι σε νόμους που ψηφίζονται από το αστικό κοινοβούλιο προβλέπονται εφάπαξ εξουσιοδοτικές διατάξεις για την έκδοση ΠΔ, Υπουργικών Αποφάσεων, Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων (ΚΥΑ). Αυτός ο περιορισμός τίθεται γιατί διαφορετικά θα μπορεί ένας πρωθυπουργός ή ένας υπουργός να νομοθετεί συνεχώς και να αλλάζει τα πάντα, καταργώντας έτσι το αστικό κοινοβούλιο.

Σε ό,τι αφορά τις επιτροπές του ΣτΕ που επεξεργάζονται σχέδια ΠΔ, πρέπει να διευκρινιστεί ότι δεν εξετάζουν τη συνταγματικότητα ή μη των διατάξεων των ΠΔ που εισάγονται για εξέταση. Ετσι, παρατηρείται το τραγελαφικό φαινόμενο, μια τριμελής επιτροπή να ανατρέπει αποφάσεις που έλαβε η ολομέλεια του ΣτΕ ακόμη και σε μείζονα σύνθεση.

Για παράδειγμα, η Ολομέλεια του ΣτΕ τον Γενάρη του 2013, μτά από εννιά χρόνια, έβγαλε την ιστορική απόφαση για τον επιστημονικό ορισμό του δάσους, που ήταν σύμφωνη και με την απόφαση 27/1999 του ΑΕΔ (Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο). Αυτή η απόφαση δυσαρέστησε τις κυβερνήσεις των Σαμαροβενιζέλων και των Τσιπροκαμμένων. Ο «οικολόγος» αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος Ι. Τσιρώνης έστειλε το 2016 στο ΣτΕ για εξέταση σχέδιο ΠΔ, το οποίο προβλεπόταν από εξουσιοδοτική διάταξη του δασοκτόνου νόμου 4280/2014. Η τριμελής επιτροπή του ΣτΕ εξέτασε το σχέδιο ΠΔ και υιοθέτησε διατάξεις του για τον επιστημονικό ορισμό του δάσους, οι οποίες ήταν αντίθετες στον επιστημονικό ορισμό του δάσους που διατυπώθηκε στην απόφαση 32/2013 της Ολομέλειας του ΣτΕ! Η τριμελής Επιτροπή του ΣτΕ απαίτησε να αφαιρεθούν από τα «έχοντας υπόψη» του ΠΔ οι αναφορές στις αποφάσεις 32 του ΣτΕ και 27του ΑΕΔ. Η απαίτηση έγινε δεκτή για προφανείς λόγους.

Επιπλέον, η τριμελής επιτροπή του ΣτΕ το μόνο που εξέτασε ήταν αν υπάρχει στο νόμο 4280/2014 εξουσιοδοτική διάταξη για την έκδοση του συγκεκριμένου ΠΔ. Το εξέτασε και ενώ η διάρκειά της ήταν εξάμηνη η Επιτροπή έκρινε με ελαστικότητα και αποφάνθηκε ότι δεν πειράζει που πέρασαν περίπου 18 μήνες!

Τίθεται, λοιπόν, το ερώτημα, αν η τριμελής Επιτροπή του ΣτΕ, τα δύο από τα τρία μέλη της οποίας είναι αντιπρόεδροι του ΣτΕ, θα κρίνει με αυστηρότητα και σοβαρότητα το σχέδιο ΠΔ. Θα δεχτεί ότι είναι συνταγματικά σύννομη η εξουσιοδοτική διάταξη του άρθρου 35 του νόμου 4622 για το επιτελικό κράτος, μολονότι δεν είναι για εφάπαξ χρήση; Ιδωμεν.

Κλείνουμε σημειώνοντας ότι η ιστορία με το νομοσχέδιο-έκτρωμα του Μητσοτάκη έχει πολύ δρόμο ακόμη. Τίποτα δεν κρίθηκε ακόμη οριστικά και θα χρειαστούν γερά νεύρα από τους πραγματικούς ζωόφιλους.

Εγκρίθηκαν προσλήψεις για πάνω από 2000 συμβασιούχους (7) στο Δήμο Κυθήρων

Συγκεκριμένα, με την αριθμ. 34431/5.5.2021 απόφασή του, που δημοσιεύθηκε την 6η Μαΐου, ενέκρινε την πρόσληψη δύο χιλιάδων σαράντα τεσσάρων (2.044) ατόμων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ), διάρκειας έως οκτώ (8) μήνες, σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα των Δήμων του Πίνακα που ακολουθεί.

Προκαλείται δαπάνη 19.168.632,00 ευρώ περίπου σε βάρος των προϋπολογισμών των εν λόγω Δήμων, η οποία θα αντιμετωπισθεί αποκλειστικά από ίδια έσοδα ανταποδοτικού χαρακτήρα που εισπράττουν οι συγκεκριμένοι Δήμοι, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, για τις αντίστοιχες με την πρόσληψη παρεχόμενες υπηρεσίες.


Οι πίνακες

Επισημαίνουμε ότι, δεδομένης της έγκρισης του Υπουργού, για την εξέλιξη των διαδικασιών προσλήψεων στο εξής (π.χ. υποβολή αιτήσεων κλπ), οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να παρακολουθούν και να ενημερώνονται από τους Δήμους για τους οποίους εγκρίθηκαν οι συγκεκριμένες προσλήψεις.

Δρομολογοῦν τὴν «ἕνωσιν τῶν ἐκκλησιῶν» τὸ 2025!

ΤΟ 2025 ΕΙΝΑΙ ἔτος σταθμὸς στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας μας. Μὲ πρόσχημα τὸν ἑορτασμὸ τῶν 1700 ἐτῶν ἀπὸ τὴν Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, οἱ «δικοί» μας θιασῶτες τῆς Οἰκουμενικῆς Κινήσεως μὲ τοὺς αἱρετικοὺς παπικοὺς καὶ προτεστάντες, δρομολογοῦν ραγδαῖες ἐξελίξεις, γιὰ τὴν ὑλοποίηση τῶν στόχων τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Βαρθολομαῖος καὶ Φραγκίσκος συμφώνησαν νὰ συναντηθοῦν ἐκπρόσωποι τῶν «ἐκκλησιῶν» στὴν Νίκαια τῆς Βιθυνίας, γιὰ «νὰ προβληματιστοῦν γιὰ τὴν πορεία τους, γιὰ τὰ λάθη τοῦ παρελθόντος, καθὼς καὶ τοῦ παρόντος, καὶ νὰ ἀναλάβουν περισσότερα καθορισμένη οἰ­κουμενικὴ πορεία, ἀξιοποιώντας τὰ μαθήματα γιὰ πάνω ἀπὸ ἕνα αἰῶνα σύγχρονης οἰκουμενικῆς ἐμπειρίας». Ἡ ἐπέτειος αὐτὴ «μπορεῖ νὰ χρησιμεύσει ὡς εὐκαιρία γιὰ τὶς χριστιανικὲς Ἐκκλησίες» (Ἱστ. spzh.news)! Ποιὰ εἶναι ἡ εὐκαιρία; Ἡ «ἕνωση»! Τί θὰ κάμουν στὴ Νίκαια, στὸν ἁγιασμένο τόπο ποὺ θριάμβευσε, ἡ ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι, σώζουσα ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ἀμετανόητοι αἱρετικοί; Θὰ ἀποκηρύξουν τὶς πλάνες τους καὶ θὰ ἑνωθοῦν μὲ τὴν Ὀρθοδοξία, τὴν ἀδιαίρετη Ἐκ­κλησία τοῦ Χριστοῦ; Οὔτε ὡς ἀχαλίνωτη φαντασία μποροῦμε νὰ ἐκλάβουμε κάτι τέτοιο, ἀφοῦ δὲν πείστηκαν μὲ τοὺς ἀτέρμονους διαλόγους ἐδῶ καὶ μισὸ αἰῶνα καὶ δὲν ἀπέβαλαν οὔτε μία ἀπὸ τὶς πλάνες τους! Τί θὰ γίνει λοιπόν;

Εἶναι φανερό: Οἱ «δικοί» μας «ἀγαπολόγοι», μὲ ἐπικεφαλῆς τὸν νομιζόμενο «Πρῶτο τῆς Ὀρθοδοξίας» καὶ τοὺς συνακολούθους του Προκαθημένους, θὰ κάμουν αὐτὸ ποὺ κάνουν τὶς τελευταῖες δεκαετίες: θὰ ὑποχωρήσουν «γιὰ χάρη τῆς ἑνότητας», θὰ δεχτοῦν τὴν «ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν», ὡς μία ἀφύσικη καὶ χοντροκομμένη συγκόλληση, τουτέστιν: κρατᾶμε τὰ δικά μας, κρατᾶνε τὰ δικά τους καὶ κάνουμε τὴν ἕνωση! Ναί, ὑπάρχει βάσιμη ἀνησυχία, ὅτι στὴ Νίκαια θὰ γίνει τὸ μεγάλο ἀνοσιούργημα, θὰ βεβηλωθεῖ ἡ ἐπέτειος τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καὶ ἡ Ἐκκλησία θὰ συρθεῖ σὲ ἀνείπωτες περιπέτειες! Ὁ Θεὸς νὰ βάλλει τὸ χέρι Του!

Ἡ Ἐκκλησία ὁδηγεῖται εἰς φρικτὰς περιπετείας!

ΝΑΙ, στὴ Νίκαια, τὸ 2025, θὰ ἐπιχειρήσουν τὴν «ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν», ἢ στὴν «καλλίτερη» περίπτωση, θὰ ὁρίσουν συγκεκριμένο πλαίσιο πορείας πρὸς τὴν «ἕνωση»! Αὐτὸ φανερώνουν ξεκάθαρα οἱ δηλώσεις τοῦ νομιζόμενου «Πρώτου τῆς Ὀρθοδοξίας», ὁ ὁποῖος τόνισε: «Ἡ πρώτη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος τῆς Νίκαιας εἶναι ἕνα σύμβολο, ἕνας σταθμός, ἕνα σημεῖο καμπῆς στὴν ἱστορία τοῦ Χριστιανισμοῦ, […] Ἡ Νίκαια προσ­φέρει μία μοναδικὴ εὐκαιρία γιὰ τὴν ἐκτίμηση τῆς κοινῆς μας κανονικῆς κληρονομιᾶς τῆς πρώτης χιλιετίας καὶ γιὰ τὴν ἐξέταση τῆς σημασίας τοῦ κανόνα, τοῦ νόμου ὡς μέσου γιὰ τὴν προώθηση τοῦ οἰκουμενικοῦ διαλόγου».

Στὴν συνέχεια ἔκανε λόγο γιὰ τὸν «νομικὸ οἰκουμενισμό», ποὺ ὅπως εἶπε ἦταν ἡ παραμελημένη πτυχὴ τοῦ θεολογικοῦ μας διαλόγου καὶ ἐκτίμησε πὼς «Ἡ ἐπερχόμενη ἐπέτειος εἶναι μία ἔκκληση πρὸς ὅλους τοὺς Χριστιανοὺς νὰ θεωρήσουν ὅτι αὐτὸ ποὺ μᾶς ἑνώνει εἶναι μεγαλύτερο ἀπὸ αὐτὸ ποὺ μᾶς κρατᾶ σὲ μία ἁπλὴ συνήθεια διαχωρισμοῦ. Ἡ χριστιανικὴ ἑνότητα καὶ μία κοινὴ προσέγγιση στὰ μεγάλα σύγχρονα προβλήματα δὲν εἶναι μόνο ἕνα τρέχον αἴτημα, ἀλλὰ καὶ μία ἐντολὴ τοῦ Ἱδρυτῆ τῆς Ἐκκλησίας. Οἱ μεγάλες ἐπέτειοι μᾶς θυμίζουν αὐτὴν τὴν ἀλήθεια» (Ἱστ. spzh.news)!

«Μπροσούρα» λοιπὸν γιὰ τὴν «ἕνωση», ὁ «νομικὸς οἰκουμενισμὸς» καὶ ὁ «δογματικὸς μαξιμαλισμός», οἱ ὁποῖοι «καλλιεργοῦνται» στὰ οἰκουμενιστικὰ «θερμοκήπια» τὰ τελευταῖα χρόνια! Ἀδελφοί, ἂς εἴμαστε ἕτοιμοι γιὰ τὰ χειρότερα!

Ορθόδοξος Τύπος

aktines.blogspot.com

ΑΓ.ΠΕΛΑΓΙΑ ¨O ΓΥΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ¨ΑΝOIΞΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΡΙΝΗ ΣΕΖΟΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

 

¨Ο ΓΥΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ¨

Η νέα πρόταση για καλό ποιοτικό και απολαυστικό φαγητό στην παραλία της Αγίας Πελαγίας.
Ανοίξαμε για την θερινή σεζόν !

σας περιμένουμε και στον χώρο μας λαμβάνοντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα για τον κορωνοιό που ισχύουν για τα καταστήματα εστίασης.


****************************************************
ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ! με θέα την πλάζ !!!
*Καλαμάκι χοιρινό,κοτόπουλο
*Καλαμάκι κεμπάπ,μπιφτέκι 
*Τυλιχτά πίτα γύρος,καλαμάκι,κοτόπουλο,μπιφτέκι,κεμπάπ 
*Μερίδες γύρος,καλαμάκι,κοτόπουλο,κεμπάπ μπιφτέκι
*Ποικιλίες κρεατικών μικρές και μεγάλες !!!
*Χοιρινά καλοψημένα μπριζολάκια,μανούρι μερίδα,χαλούμι τυλιχτό,και πολλά ακόμα !!!


Το μενού συμπληρώνουν οι εκλεκτές σαλάτες από φρεσκότατα λαχανικά,και μια πλούσια κάβα ποτών από επώνυμες μπύρες,αναψυκτικά,και καλό κρασί !!!
*Άμεση εξυπηρέτηση όπως απαιτεί το καλό service.


*Deliveri στην Αγία Πελαγία,και στα χωριά Ποταμός,Λογοθετιάνικα,Καραβάς με παραγγελία 30 ευρώ και άνω,και για την Πλατεία Άμμο κατώτερο όριο παραγγελίας 35 ευρώ.


Ο ¨ΓΥΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ¨σας περιμένει !
Δέν χρειάζεται να κάνετε το γύρο του νησιού για καλό φαγητό,ο ¨ΓΥΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ¨σας το προσφέρει στο κατάστημά του,και στον χώρο σας !!!
Τηλέφωνο παραγγελιών 27360 33846




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΙΕΡΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑΣ 2021