Την ερχόμενη Τρίτη θα ανακοινωθεί το πλοίο που θα προταθεί να αναλάβει την επιδοτούμενη γραμμή της Κισσάμου, αφού ως γνωστόν, η European Seaways έχει καταθέσει σχετικό φάκελο (δείτε εδώ).
Ποια είναι όμως η συγκεκριμένη εταιρία; Πόσα πλοία διαθέτει; Πληρούνται οι προδιαγραφές για να «πιάσει» όλα τα λιμάνια της συγκεκριμένης γραμμής το πλοίο που θα ανακοινωθεί;
Η European Seaways διαθέτει αυτή τη στιγμή δύο πλοία, τα οποία δραστηριοποιούνται στην Αδριατική.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα πλοία «Galaxy» και «Bridge» που εκτελούν δρομολόγια στις γραμμές Δυρράχιο – Μπρίντιζι, Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα – Μπρίντιζι και Ζάκυνθος – Κεφαλονιά – Μπρίντιζι.
Το πλοίο που θα ανακοινωθεί την ερχόμενη Τρίτη και θα αποφασιστεί την Πέμπτη αν θα αναλάβει την επιδοτούμενη γραμμή της Κισσάμου θα είναι -σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Parakritika.gr- το «Galaxy».
Ωστόσο, πολλά είναι τα ερωτήματα που ανακύπτουν…
- Γιατί να προχωρήσει η European Seaways σε μία τέτοια κίνηση μεσούσης της τουριστικής περιόδου;
- Μήπως δεν έχει την κίνηση επιβατών που θέλει η εταιρία στις γραμμές της Ιταλίας και επιδιώκει να πάρει την επιδοτούμενη αυτή γραμμή;
- Μπορεί το συγκεκριμένο πλοίο να δέσει σε όλα τα λιμάνια, όπως ο προκάτοχός του «Βιτσέντζος Κορνάρος»; Πληροφορίες κάνουν λόγο πως ειδικά στο λιμάνι των Αντικυθήρων το «Galaxy» δένει με δυσκολία, ενώ το δεύτερο πλοίο της εταιρίας μόνο σε συνθήκες πλήρους άπνοιας.
Το τι θα συμβεί σε περίπτωση που δεν πληρούνται όλες οι προδιαγραφές είναι δεδομένο… ο διαγωνισμός θα κριθεί άγονος και θα επαναπροκηρυχθεί, διογκώνοντας ακόμη περισσότερο τα προβλήματα για επιχειρηματίες και κατοίκους -κυρίως των Κυθήρων και των Αντικυθήρων- μέσα μάλιστα στην τουριστική σεζόν.
Και τότε, ποιος θα είναι υποψήφιος; Θα υπάρξει ενδιαφέρον από άλλη εταιρία;
Υπάρχουν πληροφορίες που λένε ότι η εταιρία που αγόρασε από την ΑΝΕΚ το πλοίο «Ιεράπετρα» -όπως επίσης και το «Λατώ»-, το οποίο είχε πολύ σοβαρές ζημιές από πυρκαγιά το Νοέμβριο του 2014, θα υποβάλει το φάκελό της, αρκεί το καράβι να είναι έτοιμο.
Το τελευταίο διάστημα στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος παρατηρείται «οργασμός» εργασιών στο συγκεκριμένο πλοίο, οι οποίες είχαν ξεκινήσει τον περασμένο Μάρτιο.
Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε «Κιάρα» και πριν από λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε ο δεξαμενισμός του.
Οι πληροφορίες ήθελαν το πλοίο να αξιοποιείται σε γραμμμή των Κυκλάδων, ωστόσο, φαίνεται πως κάτι τέτοιο δεν καθίσταται εφικτό, οπότε… ο χρόνος θα δείξει μήπως εξυπηρετήσει κάποια άγονη γραμμή, όπως αυτή της Κισσάμου.
ΠΗΓΗ http://parakritika.gr