Σας παρουσιάζουμε μερικές εικόνες από την πρόοδο των εργασιών στο Ε/Γ-Ο/Γ ΙΟΝΙΣ, το οποίο βρίσκεται δεμένο στα Ναυπηγεία Χαλκίτη στο Πέραμα.
Το πλοίο αγοράστηκε στις αρχές Ιουλίου από τους κ.κ. Πολυχρόνη Τουρλουμούση και Γεώργιο Τσαϊλά, οι οποίοι γνώριζαν άριστα το βαπόρι και την άψογη κατάσταση του αρκετό καιρό, καθώς το συνεργείο του κ. Τουρλουμούση αναλάμβανε τεχνικές εργασίες κατά καιρούς στις επισκευές του πλοίου.
Δεξιά ο κ. Πολυχρόνης Τουρλουμούσης και αριστερά ο κ. Γεώργιος Τσαϊλάς, οι νέοι Πλοικτήτες του πλοίου. (Φωτό έξω από το πλοίο τους Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ»)
Στο πλοίο δεν απομένουν πολλές εργασίες ακόμη και σύμφωνα με τον Πλοιοκτήτη κ. Πολυχρόνη Τουρλουμούση, θα είναι έτοιμο το πολύ σε μία εβδομάδα.
Το «ΙΟΝΙΣ» ήδη έχει βαφτεί στα νέα χρώματα, ενώ το εμβληματικό σινιάλο με το “Τ”τοποθετήθηκε ξανά στις τσιμινιέρες και εκπροσωπεί τα επίθετα των νέων Πλοιοκτητών, Τουρλουμούση & Τσαϊλά, οι οποίοι έχουν ακόμη το Ε/Γ-Ο/Γ ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ, το οποίο εξυπηρετεί στη γραμμή των Κυθήρων από τη Νεάπολη.
Πραγματοποιήθηκε πλήρης επισκευή των μηχανών, ενώ θα προστεθεί μια επιπλέον νέα ηλεκτρομηχανή IVECO.
Το συνεργείο του κ. Τουρλουμούση εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς.
Γνήσια, επώνυμα ανταλλακτικά χρησιμοποιούνται για τις επισκευές των μηχανικών μερών.
Έγιναν αρκετές αλλαγές και ανανεώσεις στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου και προστέθηκαν καμπίνες για τους επιβάτες, οι οποίες θα φιλοξενούν 20 συνολικά κλίνες σε 2κλινες και τετράκλινες.
Προστέθηκαν νέες μονάδες κλιματιστικών, ενώ θα αντικατασταθούν όλες οι παλιές εξωτερικές πόρτες με νέες ξύλινες, από τις πλευρικές πόρτες της Γέφυρας έως και τις εξωτερικές πόρτες των κοινόχρηστων χώρων.
«Shipowner’s Cabin» – (η καμπίνα του Πλοιοκτήτη)
Νέες καμπίνες 2κλινες και 4κλινες προστέθηκαν για τους επιβάτες, οι οποίες θα φιλοξενούν συνολικά 20 κλίνες.
Οι νέες ξύλινες πλευρικές πόρτες της Γέφυρας, οι οποίες θα τοποθετηθούν στη θέση των παλαιών. Ακόμη θα αντικατασταθούν όλες οι εξωτερικές παλαιές ξύλινες πόρτες και των κοινόχρηστων χώρων.
Τα καινούρια στρώματα που θα τοποθετηθούν στις κλίνες των νέων καμπινών των επιβατών, όπως επίσης και στις νέες καμπίνες του Πληρώματος που προστέθηκαν επιπλέον.
Νέα καλύμματα προσαρμόστηκαν στους καναπέδες, ενώ ανυψώθηκαν για να είναι πιο άνετοι.
Να σημειωθεί ακόμη ότι το δρομολόγιο της Παρασκευής για Κύθηρα, Αντικύθηρα, Κίσσαμο, πιθανόν θα έχει μεσημεριανή αναχώρηση από τον Πειραιά στις 2 το μεσημέρι.
Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΟΝΙΣ» ναυπηγήθηκε το 1977 στα Ναυπηγεία Σάββα στο Πέραμα και έχει γράψει με χρυσά γράμματα στην ιστορία της ελληνικής ακτοπλοΐας, ενώ έχει υποστεί αρκετές μετασκευές στο πέρασμα των χρόνων. Ήταν καλότυχο γιατί πάντα «έπεφτε» σε καλά χέρια και είχε πλοιοκτήτες που το αγαπούσαν και το σέβονταν και έτσι φρόντιζαν κατά καιρούς για τη σωστή συντήρηση και φροντίδα του.
Καλείται πλέον το ιστορικό και «θρυλικό» πλοίο να αναλάβει έναν νέο ρόλο, δύσκολο και απαιτητικό.
Όμως θα έχει για Καπετάνιο του έναν από τους πιο άξιους και έμπειρους Πλοιάρχους της Ελληνικής Ακτοπλοΐας, τον Cpt Δημήτρη Λαδά και πιστεύουμε πως θα επιτύχει!
Καλά ταξίδια ΙΟΝΙΣ !!!
ΠΗΓΗ http://www.arxipelagos.com/