Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020

Επειδή το θέμα με τις ανεμογεννήτριες δείχνει να ξεφεύγει, θέλω να καταστήσω απολύτως σαφή τα εξής:


Επειδή το θέμα με τις ανεμογεννήτριες δείχνει να ξεφεύγει, θέλω να καταστήσω απολύτως σαφή τα εξής:
1. Τα όσα αναφέρονται περί εκατοντάδων ανεμογεννητριών (120, 240, 300 και άλλα τέτοια) είναι εκτός πραγματικότητας και παντελώς ΑΝΕΥΘΥΝΑ. Το ίδιο ΑΝΕΥΘΥΝΑ είναι και δημοσιεύματα με φωτορεαλιστικές δήθεν απεικονίσεις ανεμογεννητριών στο μισό Τσιρίγο. Πρόκειται για αποκυήματα φαντασίας και παρακαλώ να σταματήσουν τώρα.
2. Θυμίζω ότι την απόφαση της ΡΑΕ την δημοσιοποίησα πρώτος ΕΓΩ και ήμουν ο ΠΡΩΤΟΣ που εξέφρασε δημοσίως τις αντιρρήσεις του Δήμου ζητώντας συγκεκριμένες εξηγήσεις από την ΡΑΕ. Η επιστολή μου είναι σαφέστατη και δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνείας αναφορικά με τις προθέσεις του Δήμου.
3. Στην παρούσα φάση η μόνη ενέργεια που θα γίνει θα είναι η άσκηση ενδικοφανούς προσφυγής που δεν θα λέει τίποτε περισσότερο από όσα έχω ήδη εκθέσει αναλυτικά στην επιστολή μου προς τη ΡΑΕ. Ο λόγος της ενδικοφανούς προσφυγής είναι τυπικός: είναι προϋπόθεση για να μπορούμε να ασκήσουμε στο μέλλον νομικά δικαιώματα σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας.
4. Η καταστροφολογία, η προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης του θέματος και η διάδοση ανεύθυνων φημών δεν προσφέρουν τίποτε και δεν με βρίσκουν σύμφωνο.
5. Το Δ.Σ. θα ενημερωθεί αναλυτικά από εμένα και το νομικό σύμβουλο του Δήμου μόνο όταν η ΡΑΕ απαντήσει στα ερωτήματα που έχουμε θέσει. Η έκτακτη σύγκληση του Δ.Σ. είναι άνευ ουσίας εάν πρώτα δεν έχουμε στα χέρια μας όλα τα δεδομένα. Τί ακριβώς θα συζητήσουμε όταν έχουμε στα χέρια μας μόνο μία απόφαση της ΡΑΕ; Ναι στην ενημέρωση του Δ.Σ. (θα το κάνουμε έτσι και αλλιώς και χωρίς έξωθεν πίεση) αλλά με ΟΛΑ τα στοιχεία στα χέρια μας και με σοβαρή νομική αξιολόγηση. Όχι σε κινήσεις εντυπωσιασμού και σπασμωδικές αντιδράσεις.
6. Έχω ήδη επικοινωνήσει με όλους τους αρμόδιους φορείς (επαναλαμβάνω, πολύ πριν "ανακαλύψουν" το θέμα όσοι σήμερα εύλογα αντιδρούν) και κυρίως με την δικηγόρο της Ορνιθολογικής Εταιρείας που γνωρίζει άριστα τα ζητήματα αυτά γιατί τα έχουν αντιμετωπίσει σε δεκάδες περιοχές. Οι συγκεκριμένες άδειες της ΡΑΕ δεν είναι τίποτε παραπάνω παρά βεβαιώσεις δέσμευσης μιας περιοχής αναφορικά με τη διαθεσιμότητα του αιολικού ενεργειακού δυναμικού της. Δεν εξετάζουν στην παρούσα φάση ούτε το ιδιοκτησιακό, ούτε τίποτε άλλο παρά μόνο το αιολικό δυναμικό της περιοχής. Η διαδικασία αδειοδότησης ΕΠΕΤΑΙ και διαρκεί από 2 μέχρι 10 χρόνια, αναλόγως της περιοχής και των ενστάσεων.
Συνεπώς: κανένας λόγος κινητοποιήσεων στην παρούσα φαση, αν πρώτα δεν έχουμε στα χέρια μας όλα τα δεδομένα που ζητήσαμε από τη ΡΑΕ ώστε να προχωρήσουμε σε σοβαρή νομική αξιολόγησή τους. Μόνο τότε θα ενημερωθεί το Δ.Σ. ώστε να υπάρχει πλήρης εικόνα και να αποφασιστούν περαιτέρω ενέργειες. Οι σπασμωδικές αντιδράσεις, όταν αγνοούν όλες τις προεκτάσεις ενός θέματος, είναι συνήθως ανούσιες και αναλώνουν το δυναμισμό των κατοίκων χωρίς αποτέλεσμα. Θα αναμένουμε απαντήσεις από τη ΡΑΕ και θα κινηθούμε αναλόγως.
Stratos Charchalakis

3 νέες άδειες παραγωγής σε αιολικά πάρκα χορήγησε η ΡΑΕ στην Μονεμβασιά


αιολικός σταθμός εγκατεστημένης ισχύος 9,2 MW και μέγιστης παραγόμενης ισχύος 9,2 MW στη θέση «ΒΑΡΔΙΑ» της Δημοτικής Ενότητας Βοιών του Δήμου Μονεμβασιάς της Περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΥΡΙΤΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και δ.τ. «PIRITIUM A.E.». 
αιολικός σταθμός εγκατεστημένης ισχύος 6,9 MW στη θέση «ΚΡΙΘΙΝΑ» της Δημοτικής Ενότητας Βοιών του Δήμου Μονεμβασιάς της Περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΥΡΙΤΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και δ.τ. «PIRITIUM A.E.».
αιολικός σταθμός εγκατεστημένης ισχύος 9,2 MW στη θέση «ΚΡΑΝΙ» της Δημοτικής Ενότητας Βοιών του Δήμου Μονεμβασιάς της Περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΥΡΙΤΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και δ.τ. «PIRITIUM A.E.». 
ΠΗΓΗ  energypress.gr

Φωτό από την συνάντηση στο Πνευματικό Κέντρο Ποταμού για τον συντονισμό ενεργειών κατά της απόφασης της (ΡΑΕ) για αδειοδότηση 30 ανεμογεννητριών στα Κύθηρα.

Φωτογραφικό υλικό από την αποψινή συνάντηση στο Πνευματικό Κέντρο Ποταμού για τον συντονισμό ενεργειών κατά της απόφασης της (ΡΑΕ) για αδειοδότηση 30 ανεμογεννητριών στα Κύθηρα.
Η συνάντηση έγινε μετά από κάλεσμα της Δημοτικής Παράταξης ¨Κύθηρα Αντικύθηρα Μένουμε Εδώ¨ με τη συμμετοχή του κοινού να είναι μεγάλη όπως βλέπετε στις φωτογραφίες.
Ολόκληρο το ρεπορτάζ με το τι ακριβώς συζητήθηκε μπορείτε να το ακούσετε μέσα από την ενημερωτική εκπομπή ¨ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ¨ την ερχόμενη Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου στις 20:30 από την συχνότητα του ADELIN 107,3 FM και διαδικτυακά στον σύνδεσμο 
http://live24.gr/radio/generic.jsp?sid=2565
Θα ακολουθήσει και το σχετικό video...





ΒΑΤΙΚΑ:Αλιευτικός Ελαφονήσου Ανακοίνωση




Υπεγράφη η σύμβαση για την επέκταση του Λυκείου Μολάων


Ο Δήμος Μονεμβασίας πληροφορεί τους δημότες του και ιδιαίτερα τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Μολάων, ότι υπογράφηκε από το Δήμαρχο Μονεμβασίας και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας κ. Τζαβάρα Αναστάσιο, η σύμβαση για την Επέκταση του Λυκείου Μολάων, συνολικού προϋπολογισμού 738.216,04€, το οποίο χρηματοδοτείται εξ’ ολοκλήρου  από το Πρόγραμμα «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι».
Θα πραγματοποιηθεί κτιριολογική επέκταση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων του Λυκείου Μολάων στο οικόπεδο εμβαδού Ε=17265 m².
Συγκεκριμένα η προσθήκη θα τοποθετηθεί σε συνέχεια των υφιστάμενων γραφείων έτσι ώστε να υπάρξει η μέγιστη δυνατή αξιοποίηση του διαθέσιμου περιβάλλοντα χώρου σε συνάρτηση με τη λειτουργικότητα των νέων εγκαταστάσεων.

Οι νέοι χώροι οργανώνονται γύρω από ανοιχτό ημιστεγασμένο αίθριο και είναι η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων με τη σκηνή και τους βοηθητικούς – αποθηκευτικούς χώρους, η νέα αίθουσα πληροφορικής, τα WC ανδρών, γυναικών και ΑΜΕΑ και το μηχανοστάσιο πυρόσβεσης, ενώ στη νότια πλευρά του αίθριου θα κατασκευαστούν αίθουσες διδασκαλίας και χώρος σχεδίου – αισθητικής αγωγής.
Το συγκρότημα θα έχει συνολική κάλυψη 865,00μ2 περίπου.
Παράλληλα με την προσθήκη της νέας πτέρυγας προβλέπεται κατασκευή υπόστεγου γυμναστικής και κατασκευή μεταλλικής κερκίδας.
Με την ολοκλήρωση της κατασκευής του εν λόγω έργου, εξασφαλίζεται η αναβάθμιση υποδομών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κοινότητα Μολάων στο πλαίσιο ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
Για το Δήμο Μονεμβασίας, τα ζητήματα της εκπαίδευσης, αποτελούν προτεραιότητα και πάντα θα είναι στο πλευρό των μαθητών και των εκπαιδευτικών τους για τη δημιουργία ενός σχολείου ανοικτού στην κοινωνία και τον κόσμο, ένα σχολείο που θα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα καλύτερο αύριο.
Ο Δήμαρχος
Ηρακλής Τριχείλης

ΒΑΤΙΚΑ: Η κατασκευή κλειστού Γυμναστηρίου στην πόλη της Νεάπολης γίνεται πραγματικότητα


Ο Δήμος Μονεμβασίας πληροφορεί τους δημότες του και ιδιαίτερα τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Βοιών, ότι υπογράφηκε από το Δήμαρχο Μονεμβασίας και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας «ΔΟΜΗΚΑΤ ΕΕ (Β. ΓΕΩΡΓΑΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ)», η σύμβαση για την Ανέγερση Κλειστού Γυμναστηρίου (Γυμνασίου – Γ.Ε.Λ Νεάπολης, 1ου ΕΠΑ.Λ) στη Νεάπολη του Δήμου Μονεμβασίας, συνολικού προϋπολογισμού 829.974,65€, το οποίο χρηματοδοτείται εξ’ ολοκλήρου  από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε 2018) της Σ.Α.Ε.Π 026 Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Σε οικόπεδο που αγόρασε ο Δήμος Μονεμβασίας εμβαδού 7.836,02 μ2, που βρίσκεται εκτός σχεδίου πόλης της Κοινότητας Νεάπολης, το οποίο γειτνιάζει νοτιοδυτικά με το Γυμνάσιο, το Γενικό Λύκειο και το 1ο ΕΠΑΛ Βοιών αντίστοιχα, θα ανεγερθεί κλειστό γυμναστήριο συνολικού εμβαδού 992,33 μ2 με εμβαδό υπογείου 33,17 μ2, εμβαδό ορόφου 175,58 μ2 και ισογείου 783,58 μ2, το οποίο θα περιλαμβάνει χώρο αθλοπαιδιών, χώρους υποδοχής – κίνησης, αποθήκες, γραφεία γυμναστών και ιατρού, κυλικείο, αποδυτήρια, WC και βοηθητικούς χώρους.  Επίσης θα πραγματοποιηθεί και διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου.
Η ανέγερση του κλειστού γυμναστηρίου θα καλύψει τόσο τις ανάγκες εκγύμνασης των μαθητών των σχολείων και της διεξαγωγής αγώνων καλαθοσφαίρισης και πετοσφαίρισης, όσο και την διεξαγωγή ομιλιών και ποικίλων πολιτιστικών και κοινωνικών εκδηλώσεων στη Δ.Ε. Βοιών.
Ο Δήμαρχος
Ηρακλής Τριχείλης

Ευοίωνο προβλέπεται το μέλλον του Δικτύου Π.Ε. Νήσων Αττικής.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:
Ευοίωνο προβλέπεται το μέλλον του Δικτύου Π.Ε. Νήσων Αττικής με τον Πρόεδρο της ΕΔΠ CLLD/Leader 2014-2020 να κερδίζει το φλουρί στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας 2020 του Δικτύου.
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4/2/2020 η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας 2020 του Δικτύου Δήμων Π.Ε. Νήσων Αττικής με τα μέλη, τον Δήμαρχο Κυθήρων και Πρόεδρο της ΕΔΠ CLLD/LEADER 2014 – 2020 κ. Ευστράτιο Χαρχαλάκη, τον Δήμαρχο Πόρου κ. Ιωάννη Δημητριάδη, τον Δήμαρχο Αίγινας κ. Ιωάννη Ζορμπά, τον Δήμαρχο Ύδρας κ. Γεώργιο Κουκουδάκη και τον Δήμαρχο Σαλαμίνας κ. Γεώργιο Παναγόπουλο να δίνουν το παρόν.
Στην συνάντηση συζητήθηκε η πορεία του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER 2014 - 2020, η έκδοση των αποφάσεων ένταξης των έργων της 1ης Πρόσκλησης Δημοσίων Παρεμβάσεων, η αξιολόγηση των υποβληθέντων προτάσεων της 1ης Πρόσκλησης Ιδιωτικών επενδύσεων και η επαναπροκήρυξη της 2ης Πρόσκλησης Ιδιωτικών επενδύσεων. Δεν παρέλειψαν να συζητήσουν την μελλοντική προκήρυξη των προσκλήσεων δημόσιων και ιδιωτικών έργων του Τοπικού Προγράμματος Αλιείας & Θάλασσας 2014 – 2020. Τέλος, ενημερώθηκαν για την διαδικασία υλοποίησης έργων των Δήμων, μέσω Τεχνικής βοήθειας, την οποία μπορεί να υποστηρίξει το Δίκτυο Συνεργασίας Δήμων ΠΕ Νήσων Αττικής.
Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Δικτύου, πρώην Δήμαρχος Αίγινας κ. Δημήτριος Μούρτζης, όπου ευχήθηκε σε όλους τους παρευρισκόμενους για το νέο έτος και στη συνέχεια τόνισε τη σημασία του έργου που παρέχει το Δίκτυο για την ανάπτυξη των νησιών της Αττικής αλλά και την ιδιαίτερη σημασία που έχει η συνεργασία των Δήμων των νησιών.
Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο Περιφερειακός Σύμβουλος και πρώην Αντιπεριφερειάρχης κ. Χατζηπέρος Παναγιώτης που ευχήθηκε σε όλους υγεία και δημιουργία για το νέο έτος, και για το Δίκτυο να συνεχίσει τη δυναμική του παρουσία στην ανάπτυξη των νησιών της Αττικής. Τέλος, το λόγο πήραν οι Βουλευτές Α’ Πειραιά κ.κ. Νικόλαος Μανωλάκος και Κωνσταντίνος Κατσαφάδος που με τη σειρά τους ευχήθηκαν σε όλους για το νέο έτος και τόνισαν την ανάγκη να υπάρξει σύντομα μια ανοικτή εκδήλωση ενημέρωσης για το έργο του Δικτύου. Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Πειραιά εκπροσώπησε ο κ. Νικόλαος Παπαγεωργίου, Αντιπρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Αττικής.
Το φλουρί της πίτας κέρδισε ο Πρόεδρος της ΕΔΠ CLLD/ LEADER 2014-2020 δίνοντας έναν πολύ θετικό οιωνό για το μέλλον του Δικτύου και του προγράμματος CLLD/ LEADER 2014-2020


Δίκτυο Νήσων Αττικής



ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ ¨NEW DRIVERS ¨ΝΕΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ


🚘Η σχολή οδηγων NEW DRIVERS σας ενημερωνει οτι τις ημερομηνίες : 🗓7εως    9-2-2020 🗓21εως23-2-2020 🗓28εως  1-3-2020 Θα είναι ανοιχτή στα Κύθηρα για πρακτικά μαθήματα, νέες εγγραφές, ανανεώσεις διπλωμάτων
Για οποιαδήποτε πληροφορία καλέστε στο:
☎️ 6983858822

Δραστηριότητα του δημάρχου στην Αθήνα

Ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης:


  1. Συναντήθηκε με τους Δημάρχους των νησιών του Σαρωνικού, στο πλαίσιο της κοπής της πίτας του Δικτύου Συνεργασίας Δήμων Π.Ε. Νήσων Αττικής, που είναι ο δικαιούχος του προγράμματος CLLD/LEADER για την περιοχή μας. Ο Δήμαρχος ως Πρόεδρος της Επιτροπής Διαχείρισης του Προγράμματος για το σύνολο της περιοχής παρέμβασης (8 Δήμοι Π.Ε. Νήσων Αττικής) έκανε μια σύντομη παρουσίαση της μέχρι τώρα πορείας της εταιρείας και πρότεινε συγκεκριμένες δράσεις για την εξέλιξή της. Στην τελετή κοπής της πίτας του Δικτύου παρέστησαν οι Βουλευτές κ. Μανωλάκος και κ. Κατσαφάδος, ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης κ. Χατζηπέρος και ο Αντιπρόεδρος του ΕΕΠ κ. Παπαγεωργίου. Μέσα από την υλοποίηση του προγράμματος CLLD/LEADER στην περιοχή μας, χρηματοδοτούνται σημαντικά δημόσια και ιδιωτικά έργα, τονώνεται η τοπική οικονομία και ενισχύεται ο πρωτογενής και ο τουριστικός τομέας με στόχο να αποκτήσουν ποιότητα και ανταγωνιστικότητα.
  2. Συμμετείχε στην 2η συνεδρίαση του νέου Δ.Σ. του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης της ΚΕΔΕ, όπου έχει οριστεί μέλος ως εκπρόσωπος της ΠΕΔ Αττικής. Ο νέος Πρόεδρος του ΙΤΑ, Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού κ. Ηλίας Αποστολόπουλος και τα υπόλοιπα μέλη ανέλυσαν την τρέχουσα κατάσταση λειτουργίας του ΙΤΑ καθώς και την οικονομική του κατάσταση, ενώ η νομική σύμβουλος του Ινστιτούτου παρουσίασε πρόταση νομοθετικής ρύθμισης με στόχο την βελτίωση της λειτουργίας του ΙΤΑ που στόχο έχει να παράσχει επιστημονική τεκμηρίωση στους Δήμους επικουρώντας τους στο έργο τους.
  3. Συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου κ. Στάθη Σταθόπουλο και τον Αντιπρόεδρο κ. Γιάννη Ευμολπίδη. Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι χρηματοδοτικές ευκαιρίες που παρέχει το Ταμείο για τους Δήμους καθώς και η ολοκλήρωση του ΣΒΑΚ των Κυθήρων που χρηματοδοτείται από το Πράσινο Ταμείο. Παράλληλα ο Δήμαρχος ζήτησε να συμπεριληφθεί στους δικαιούχους των χρηματοδοτήσεων περιβαλλοντικής προστασίας η Επιτροπή Εγχώριας Περιουσίας ως διαχειρίστρια των δασών στο Δήμο μας, ζήτημα που θα εξεταστεί περαιτέρω από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος.
  4.  

BATIKA.ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓ.ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 16/02



Αγιοι Αποστολοι Βοιων ΛακωνιαςΜονεμβασιά,
Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2020 στις 10 π.μ. – 12 μ.μ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΝΕΟ ΔΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΜΟΝΕΜΒΑΣΊΑΣ



ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΙΟΝΙΣ ΑΠΟ ΚΙΣΣΑΜΟ ΠΡΟΣ ΚΥΘΗΡΑ


Πειραιάς Πέμπτη 06/02/2020
                                       ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 Η ΑΒΛΕΜΟΝ Ν.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω λήξης του απαγορευτικού το σημερινό δρομολόγιο (Πέμπτη 06/02/2020) του Ε/ΓΟ/Γ ΙΟΝΙΣ από Κίσσαμο προς Κύθηρα και Πειραιά θα εκτελεστεί κανονικά με αναχώρηση στις 09:30.

Σε κάθε περίπτωση, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με τα κατά τόπους λιμεναρχεία και πρακτορεία για περισσότερες πληροφορίες. 
ΠΕΙΡΑΙΑΣ:First Choice Travel Τηλ. 210 4179444ΚΥΘΗΡΑ:Kithira Travel Τηλ. 27360 31390ΓΥΘΕΙΟ:Rozakis Shipping & Travel Agency Τηλ. 27330 22207ΚΙΣΣΑΜΟΣ:Gelasakis Shipping & Travel Center Τηλ. 28210 75444

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

"Η ΝΔ "κόβει" 16 από τις 28 άγονες γραμμές που λειτουργούσαν επί ΣΥΡΙΖΑ"


Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ Λευκάδας:
Η ΝΔ αφήνει εκτός 16 από τις 28 άγονες επιδοτούμενες αεροπορικές γραμμές που  λειτουργούσαν επί ΣΥΡΙΖΑ, μεταξύ των οποίων και τη γραμμή Κέρκυρα – Άκτιο (Λευκάδα) – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος.
Όπως προκύπτει από την ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας / Γενική Διεύθυνση Αερομεταφορών που δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2020/C29/05), με ευθύνη του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, καταργούνται 16 από τα 28 δρομολόγια παροχής δημόσιας υπηρεσίας σε τακτικές αεροπορικές γραμμές, που λειτούργησαν  επί ΣΥΡΙΖΑ.
Στα καταργούμενα δρομολόγια περιλαμβάνεται και η αεροπορική γραμμή Κέρκυρα – Άκτιο (Λευκάδα) – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, η οποία μαζί με την θαλάσσια σύνδεση των νησιών του Ιονίου, τα 2 τελευταία χρόνια, λειτούργησαν εκτός των άλλων πολύ θετικά και για τη συνοχή της Περιφέρειάς μας.
Το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών άφησε εκτός επιδότησης ακόμη και γραμμές που εξυπηρετούν προβληματικές νησιωτικές περιοχές μεταξύ των οποίων τα Κύθηρα, τη Μήλο, τη Νάξο, την Πάρο, κ.ά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, στον διαγωνισμό του 2016 επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η Ν.Δ. μέσω του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, ζητούσε επιπλέον επεκτάσεις αεροπορικών συνδέσεων δημόσιας υπηρεσίας για συγκεκριμένες νησιωτικές περιοχές τις οποίες τώρα καταργεί, όπως π.χ για τα Κύθηρα!
Δεν χρειάζεται βέβαια να αναφερθούμε στην ασυνέπεια, την υποκρισία και το ψέμα αυτής της διακυβέρνησης και όσων την στηρίζουν, αφού για ακόμη μια φορά απλά αυτοεπιβεβαιώνονται.
Απαιτούμε όμως η πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες μεταφορών που αποτελεί δημόσιο αγαθό και δικαίωμα, να μην υποτάσσεται στη λογική της ανάλυσης κόστους – ωφέλειας.
 kontranews.gr

“Αγαπώ τους Χάρτες Γιατί Εξαπατούν”


Η εικαστική ομάδα της Φιλαρμονικής CHORUS EFFECT καθώς και το Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου Φιλαρμονική Ποταμού Κυθήρων, σας προσκαλούμε στα εγκαίνια της νέας έκθεσης με το όνομα “Αγαπώ τους Χάρτες Γιατί Εξαπατούν”, στην αίθουσά μας στον Ποταμό, την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου στις 7:30 το απόγευμα.
Όσα δεν γνωρίζατε για την επιστημονική, ιστορική και πολιτική διάσταση της χαρτογράφησης στο πέρασμα των αιώνων θα σας αποκαλυφθούν μέσα από αυτήν την ασυνήθιστη έκθεση. Με σημείο εκκίνησης την χαρτογραφική ύπαρξη του δικού μας νησιού των Κυθήρων, η έκθεση εξερευνά με εικαστικό τρόπο το μέγεθος της σημασίας αλλά και τις αλήθειες και πλάνες που κρύβει μέσα της η τέχνη της χαρτογράφησης.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους. Σας περιμένουμε με χαρά! http://fpk.gr/2020/02/05/exhibitionmaps/

CHORUS EFFECT, the art group of Philharmoniki ,  as well as the Board of Potamos Philharmonic of Kythera Association, invite you to the opening of the new exhibition with the name “I Love Maps Because they Lie”, in our Hall in Potamos on Sunday, February 9th. at 19:30.
Things that probably you don’t know about the scientific, historical and political dimension of cartography over the centuries, will be revealed to you through this unusual exhibition. With the starting point of the cartographic existence of our own island of Kythera, the exhibition explores, in a unique artistic way,  the significance but also the truths and fallacies hidden within the art of mapping.
Entrance is free for everyone. We’ ll be happy to see you!

5 Φεβρουαρίου του 1991:Η μεγαλύτερη τραγωδία των Ενόπλων Δυνάμεων που κανείς δεν έμαθε πώς συνέβη-ΒΙΝΤΕΟ



Το ημερολόγιο έγραφε 5 Φεβρουαρίου του 1991. Για πολλούς δεν σημαίνει τίποτα εκείνη η ημερομηνία- δεν αποτελεί επίσημη επέτειο για κάτι, δεν γεμίζουν τα δελτία ειδήσεων με αφιερώματα και τα «Σαν Σήμερα» του διαδικτύου δεν είναι δεδομένο πως θα θυμηθούν τι συνέβη.

Ο χρόνος, άλλωστε, είναι ο πιο αποτελεσματικός γιατρός: σε κάνει να ξεχνάς και στην εν λόγω περίπτωση η «λήθη» έχει λειτουργήσει πολύ καλά.

Όπως και να έχει, όμως, τα δεδομένα δεν αλλάζουν και η 5η Φεβρουαρίου του 1991 έμελλε να είναι μια από τις πιο τραγικές μέρες στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Η μέρα που έλαβε χώρα μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές τραγωδίες που έχουν συμβεί ποτέ στα μέρη μας.
Το πολεμικό αεροσκάφος C130 με αριθμό 748 έφυγε από την Ελευσίνα κατευθυνόμενο προς το Ηράκλειο της Κρήτης. Θα έκανε μια ενδιάμεση στάση στην Αγχίαλο προκειμένου να παραλάβει και άλλα άτομα πριν φτάσει στον προορισμό του.




Στο αεροπλάνο βρισκόντουσαν συνολικά 63 άτομα, 58 σμηνίτες και 5 μέλη του πληρώματος. Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί στα πλαίσια της ελληνικής εμπλοκής στον πόλεμο του Περσικού Κόλπου και βρισκόταν σε διατεταγμένη αποστολή.
Τα όσα ακολούθησαν μετά την απογείωσή του θυμίζουν ταινία του Hollywood- από εκείνες, δυστυχώς, με τα τραγικά φινάλε.

Έπρεπε να περάσουν περίπου 20 λεπτά για να χαθεί κάθε σήμα του αεροπλάνου. Είχε προηγηθεί μια επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στον Αλμυρό, μέσω της οποίας είχε ζητήσει και είχε πάρει άδεια προσγείωσης. Κατόπιν η επικοινωνία χάθηκε μαζί με τα ίχνη του και για τέσσερις μέρες κανείς δεν ήξερε τι είχε απογίνει.
Η εξαφάνιση του C130 υπήρξε ένα πολύ μεγάλο μυστήριο για τις επόμενες μέρες. Η εύρεση του αεροσκάφους σχετικοποίησε το μυστήριο, αλλά δεν το έσβησε οριστικά. Τουλάχιστον, οι νεκροί βρέθηκαν.



Συγκεκριμένα, τέσσερις μέρες μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση του C130, ο πιλότος ενός στρατιωτικού ελικοπτέρου που πετούσε πάνω από το όρος Όθρυς εντόπισε τα συντρίμμια του σκάφους, το οποίο είχε συνδεθεί με τη μεγάλη τραγωδία.

Οι 63 επιβαίνοντες είχαν σκοτωθεί και η περισυλλογή των θυμάτων έδωσε τη θέση της στον τεράστιο θρήνο των οικογενειών τους. Και ο θρήνος έδωσε τη θέση του στην οργή και τις κραυγές για απόδοση δικαιοσύνης.
Κάποιος έπρεπε να φταίει για αυτή την τραγωδία και κάποιος έπρεπε να την πληρώσει. Οι οικογένειες των θυμάτων ήταν αδιάλλακτες ως προς αυτό.

Ο αποδιοπομπαίος τράγος βρέθηκε στο πρόσωπο του χειριστή του πύργου ελέγχου του Αλμυρού και έπειτα από τρία χρόνια δικάστηκε. Αρχικά καταδικάστηκε σε 2ετή φυλάκιση με αναστολή.
Με άλλα λόγια δεν μπήκε καν στη φυλακή και αυτό προκάλεσε την οργή των οικογενειών.

Δυο χρόνια αργότερα και έπειτα από εφέσεις η δίκη ξαναέγινε και το δικαστήριο ήταν ακόμα πιο κάθετο για την αθωότητά του, καθώς αυτή τη φορά τον αθώωσε παμψηφεί. Ήταν, ωστόσο, ήδη πολύ ταλαιπωρημένος ψυχολογικά.
Μερικά χρόνια μετά την αθώωσή του ο χειριστής του μοιραίου πύργου ελέγχου πέθανε λόγω κατάθλιψης στα 52 του. Άλλοι μίλησαν για δικαιοσύνη και άλλοι για το αθώο θύμα ενός κοινωνικού κανιβαλισμού που απλώθηκε ως αρρώστια πάνω από ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας με αφορμή το τραγικό γεγονός.

Εκείνοι που αντιμετώπισαν με αλληλεγγύη τον χειριστή που κατηγορήθηκε για την τραγωδία, μετά τον θάνατό του μίλησαν για το 64ο θύμα του δυστυχήματος.



Όπως και να έχει, το μυστήριο έχει παραμείνει άλυτο μέχρι και σήμερα και κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα τι είναι αυτό που οδήγησε στη συντριβή του αεροπλάνου.
Θεωρίες υπάρχουν αλλά καμία δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Μια από αυτές, φλερτάροντας με τη συνωμοσιολογία, δε δίνει μεν λύση στο γιατί το σκάφος έπεσε, αλλά αναφέρει πως οι Αρχές γνώρισαν εξαρχής πού είχε πέσει και καθυστέρησαν να προσεγγίσουν τα συντρίμμια για να προστατεύσουν κάποιο αδιευκρίνιστο μυστικό που είχε συνδεθεί με το αεροπλάνο.

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο «σενάριο», μάλιστα, στο αεροπλάνο υπήρχαν επιζώντες που περίμεναν να βοηθηθούν, αλλά αγνοήθηκαν από τις Αρχές.
Μια άλλη εκδοχή λέει πως το αεροσκάφος μετέφερε εκρηκτικά που προκάλεσαν έκρηξη στον αέρα, με αποτέλεσμα ο πιλότος να οδηγηθεί στη μοιραία αναγκαστική προσγείωση.

Η εκδοχή αυτή ενισχύθηκε από το γεγονός ότι αφού βρέθηκαν τα συντρίμμια, ελικόπτερα Σινούκ απομάκρυναν από την περιοχή κιβώτια με άγνωστο περιεχόμενο καθώς και το ότι η περισυλλογή των νεκρών δεν έγινε με ιατροδικαστή να είναι παρών.

Μια τρίτη, πάλι, ισχυριζόταν πως στην περιοχή πετούσε και κάποιο άλλο εχθρικό αεροσκάφος, που αποσυντόνισε τα όργανα του C 130 και το οδήγησε σε πτώση.

 

Οι Αρχές αρνήθηκαν να δώσουν στη δημοσιότητα τις αληθινές αιτίες, λέγοντας πως αποτελούν στρατιωτικό απόρρητο.

Δηλώθηκε ωστόσο με κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν κρύβεται κανένα μυστήριο πίσω από την τραγωδία. Φυσικά, η μυστικοπάθεια των Αρχών απλά γιγάντωσε τις θεωρίες και η οργή των συγγενών έφτασε σε δυσθεώρητα ύψη.

Σήμερα μπορεί το θέμα να έχει ξεχαστεί. Ωστόσο, στους κύκλους της πολεμικής αεροπορίας όλο και κάποιο πηγαδάκι θα συγκροτηθεί που θα επιχειρεί να βρει τη λύση του μυστηρίου μέσα από ατελείωτες, συνωμοσιολογικές συζητήσεις.

Ποιος ξέρει; Ίσως σε μία από αυτές να κρύβεται και η αλήθεια…

https://theplayboys.gr/extras/stratiotiko-aporrito-i-megalyteri-tragodia-ton-enoplon-dynameon-poy-kaneis-den-emathe-pos-synevi-pics/

ΠΗΓΗ  asimpiestos.blogspot.com