Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Το Σάββατο 7 Νοεμβρίου και ώρα 12:30 στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, η Δροσιά Τσέρη θα διαβάσει το κλασικό διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Η σταχομαζώχτρα» σε απόδοση για παιδιά από το όμορφο βιβλίο με εικονογράφηση του Νικόλα Ανδρικοπούλου. Θα ακολουθήσουν οργανωμένες δραστηριότητες και παιχνίδια με την επίβλεψη της Αγγελικής Σγούρου.

ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ

Μετά τη συνάντηση γνωριμίας του περασμένου Σαββάτου, το εργαστήριο κινούμενου σχεδίου χωρίζεται σε δύο τμήματα: ένα για παιδιά 9-14 ετών, και ένα για έφηβους και ενήλικες. Το τμήμα εφήβων και ενηλίκων θα συναντηθεί στη Δημοτική Βιβλιοθήκη την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου και ώρα 6.00 μμ, ενώ το παιδικό τμήμα θα συναντηθεί το Σάββατο 7 Νοεμβρίου από τις 6.00 έως τις 7.30 μμ. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι είναι ευπρόσδεκτοι σε ένα από τα δύο τμήματα, ασχέτως εάν παρευρέθηκαν ή όχι στην προηγούμενη συνάντηση.
Πηγή  Kythera Library

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΑΣΑΦΑΔΟΣ : «Η κυβέρνηση οφείλει εξηγήσεις για την πώληση της Finansbank από την Εθνική Τράπεζα»



ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΔ Α΄ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΑΣΑΦΑΔΟΣ : «Η κυβέρνηση οφείλει εξηγήσεις για την πώληση της Finansbank από την Εθνική Τράπεζα»

Ερώτηση προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Οικονομίας κατέθεσαν πριν από λίγο Βουλευτές της Ν.Δ με επικεφαλής τον Βουλευτή Α’ Πειραιώς και Νήσων κ. Κώστα Κατσαφάδο για το θέμα της πώλησης της θυγατρικής της Εθνικής Τράπεζας Finansbank.
Στην ερώτηση επισημαίνεται ότι η πώληση του 100% της Finansbank , η οποία είναι κερδοφόρος και έχει αναπτύξει ιδιαίτερη δυναμική στην Τουρκία από την εποχή που έγινε η επένδυση με την αγορά της το 2006, είναι εντελώς ασύμβατη με τη λογική αλλά και τις προοπτικές ανάταξης και ανάπτυξης του τραπεζικού κλάδου.
Ουσιαστικά με αυτή την αποεπένδυση, που ακολουθεί μια σειρά παράμοιων κινήσεων βάζοντας τέλος στην εξωστρέφεια και στην κυριαρχία ελληνικών τραπεζών στην περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, περιχαρακώνονται και περιορίζονται οι ελληνικές τράπεζες εντός του ελληνικού χώρου.
Αυτή η επιλογή δεν συνάδει με το μεγάλο στόχο που είναι η επιστροφή τους στην υψηλή κερδοφορία, προκειμένου να στηριχτεί η ελληνική οικονομία.
Οι Βουλευτές επισημαίνουν επίσης ότι η Finansbank είναι η 5η μεγαλύτερη ιδιωτική τράπεζα στην Τουρκία, κατέχει το 25% των καταθέσεων του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας και καλύπτει το 43% των κερδών του Ομίλου το δεύτερο τρίμηνο του 2015.
Τονίζουν επίσης ότι το Γενικό Συμβούλιο του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας δεν είχε εγκρίνει τον περασμένο Μάρτιο τη διάθεση του 26.9% των μετοχών της Finansbank στην οποία ήθελε να προχωρήσει ο Όμιλος της Εθνικής, κάτι που σημαίνει ότι από τότε κάποιοι απεργάζονταν την πώληση του 100% των μετοχών της.
Σε δήλωση του ο κ. Κατσαφάδος τονίζει:
«Για μένα αλλά και για πάρα πολλούς είναι αδιανόητη η πώληση μιας κερδοφόρου και επιτυχημένης τράπεζας, όπως η Finansbank που θεωρώ ότι αποτελεί και υπεραξία για τη χώρα αφού κατέχει ένα σημαντικό μερίδιο στην τραπεζική αγορά της Τουρκίας.
Παράλληλα με αυτή την επιλογή, ο τραπεζικός τομέας περιορίζεται εντός των ελληνικών συνόρων και μαζί περιορίζονται και οι προοπτικές ανάπτυξης του. Η κυβέρνηση οφείλει να δώσει εξηγήσεις.»
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης των Βουλευτών:
Προς
1.Υπουργό Οικονομικών
2. Υπουργό Οικονομίας

ΘΕΜΑ: ‘’Ανεξήγητη πώληση του 100% της Finansbank, μιας κερδοφόρου και ραγδαία αναπτυσσόμενης τράπεζας, που ανήκει στον όμιλο της Εθνικής Τράπεζας.’’

Κύριοι Υπουργοί
Με πολύ μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε πριν από λίγες ώρες την πρόθεση της Εθνικής Τράπεζας να προχωρήσει στην πώληση του 100% των μετοχών της θυγατρικής της Finansbank, χωρίς να έχει ανακοινωθεί το τίμημα, η διαδικασία που θα ακολουθηθεί, αλλά και οι λόγοι που επέβαλαν μια τέτοια κίνηση.
Επισημαίνουμε ότι η εξαγορά της Finansbank το 2006 σηματοδότησε μια από τις πιο επιτυχημένες, με βάση τα αποτελέσματα, επενδύσεις του ομίλου της Εθνικής Τράπεζας.
Σηματοδότησε την εξωστρέφεια και την δυναμική του ελληνικού τραπεζικού συστήματος που πέτυχε να έχει ισχυρή παρουσία και μερίδιο στην τραπεζική αγορά χωρών των Βαλκανίων και της Νοτιανατολικής Ευρώπης.
Ιδιαίτερα η Finansbank ακολούθησε μια δυναμική πορεία ανάπτυξης και κερδοφορίας όλα αυτά τα χρόνια.
Είναι χαρακτηριστικό ότι αποτελεί την 5η σε μέγεθος ιδιωτική τράπεζα στην Τουρκία ενώ κατέχει το 25% των καταθέσεων του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας και το 43% των προ προβλέψεων κερδών το δεύτερο τρίμηνο του 2015.
Ουσιαστικά αποτελεί μια υπεραξία όχι μόνο για τον Όμιλο της Εθνικής αλλά κυρίως για την ίδια τη χώρα αφού κατέχει ένα σημαντικό μερίδιο της τραπεζικής αγοράς στην Τουρκία.
Η πώληση του 100% της Finansbank ουσιαστικά συνιστά μια αποεπένδυση και την περιχαράκωση και τον περιορισμό της Εθνικής Τράπεζας, αλλά και γενικότερα του τραπεζικού συστήματος εντός των ελληνικών συνόρων.
Ο περιορισμός εντός των ελληνικών συνόρων, θα εμποδίσει τις προοπτικές ανάπτυξης του ελληνικού τραπεζικού συστήματος και κατ’ επέκταση και της εθνικής μας οικονομίας.
Η Finansbank ήταν το τελευταίο προπύργιο εξωστρέφειας του ελληνικού τραπεζικού συστήματος.
Προκαλεί επίσης εντύπωση το γεγονός ότι τον περασμένο Μάρτιο , το Γενικό Συμβούλιο της ΤΧΣ είχε αντιδράσει στην πώληση του 26,9% της Financebank, κάτι που ενδεχομένως σημαίνει ότι υπήρχε από τότε ο σχεδιασμός για την πώληση του 100% .
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτώνται οι κ. Υπουργοί:
1. Ήταν ενήμεροι για αυτή την εξέλιξη και από πότε;
2. Ποιοι λόγοι επέβαλαν την πώληση του 100% των μετοχών της Finansbank και όχι του 26,9%, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός, ώστε να παραμείνει στον έλεγχο της Εθνικής;
3. Ποιο είναι το τίμημα και ποια η διαδικασία που θα ακολουθηθεί;
4. Η πώληση της Finansbank, που περιορίζει οριστικά το ελληνικό τραπεζικό σύστημα εντός των ελληνικών συνόρων, αποτελεί επιλογή της κυβέρνησης;

Οι Ερωτώντες Βουλευτές                                    Πειραιάς, 4 Νοεμβρίου 2015

1.Κώστας Κατσαφάδος
Βουλευτής Α’ Πειραιώς & Νήσων

2.Εμμανουήλ Κόνσολας
Βουλευτής Δωδεκανήσου

3.Βεσυρόπουλος Απόστολος
Βουλευτής Ημαθίας

                                             

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΔΙΑΚΟΦΤΙΟΥ. ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ



Με μεγάλη ανησυχία και έντονο προβληματισμό πληροφορηθήκαμε τη μεγάλη ρύπανση από πετρελαιοκηλίδα στη θάλασσα και στις ακτές  της Αγίας Πελαγίας .
Το γεγονός αυτό, εκτός από τη περιβαλλοντική καταστροφή και την φυσική υποβάθμιση που προκαλεί στο περιβάλλον και κατά συνέπεια αρκεί από μόνο του  να κινητοποιήσει  όλους τους φορείς και τους κατοίκους  των Κυθήρων που αγαπούν το τόπο τους, μοιάζει  με εφιαλτικό σενάριο και για όλους τους επαγγελματίες του Τουρισμού και όχι μόνο, αν θα συνέβαινε 1-2 μήνες νωρίτερα, η  αν -για κακή μας μοίρα - επαναληφθεί στο μέλλον.
   Σε κάθε περίπτωση και επειδή το καλοκαίρι που πέρασε ,είχαμε την κακή εμπειρία ,από παρόμοιο γεγονός ,ευτυχώς μικρότερης έκτασης, στην ευρύτερη περιοχή του  Διακοφτίου , έχουμε ήδη αποφασίσει ,να αντιδράσουμε δυναμικά ,σε ότι απειλήσει πρωτίστως το φυσικό περιβάλλον αλλά και που θα θέσει σε κίνδυνο, το μόχθο και  τις προσπά θειες  πολλών ανθρώπων για πολλά χρόνια,  σε δύσκολο επαγγελματικό στίβο ,αλλά και τις περιουσίες τους  ιδιαίτερα στο Τουρισμό.
Πρέπει πρωτίστως να κατανοήσουμε ΟΛΟΙ  ότι οποιαδήποτε ρύπανση,  σε οποιοδήποτε σημείο του νησιού είναι εξίσου σημαντικό πρόβλημα για ΟΛΟΥΣ  μας και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται.
Κατά συνέπεια  εγκρίνουμε με ικανοποίηση όλες τις άμεσες ενέργειες του Δημάρχου ,της Δημοτικής Αρχής και του Δημοτικού Συμβουλίου και δηλώνουμε την ενεργητική συμμετοχή μας  όπου αυτό κριθεί  απαραί τητο .Το ίδιο καλούμε  σε ενεργητική συμπαράσταση όλους τους φορείς και τους κατοίκους των Κυθήρων.

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Πρόσκληση για την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 5-11-2015


ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΛΟΙ την Πρωτοβουλία δενδροφύτευσης από το Γενικό Λύκειο Κυθήρων

Το Γενικό Λύκειο Κυθήρων πιστό στις αρχές του εθελοντισμού και της αειφόρας ανάπτυξης αναλαμβάνει πρωτοβουλία για τη δενδροφύτευση 300 δενδρυλλίων ντόπιων κέδρων, γνήσιων τέκνων τω κέδρων που πρωτοαντίκρισαν οι πρώτοι κάτοικοι του νησιού. 
Τα δενδρύλλια παρήχθησαν από μοσχεύματα τσιριγώτικων κέδρων με ειδικές μεθόδους σε φυτώρια της Κρήτης. 

 

Η δενδροφύτευση θα γίνει στις περιοχές των καμένων Παναγίας Ορφανής- Σπήλαιου Αγίας Σοφίας Μυλοποτάμου- Λιμνιώνα περί τα τέλη Νοεμβρίου- αρχές Δεκεμβρίου. 
Το κόστος του έργου (φυτώριο- μεταφορά- λάκκοι- προστασία με σύρμα- ποτίσματα κλπ) ελπίζουμε να  καλυφτεί από την πώληση αριθμημένων κουπονιών υιοθεσίας. 
Τα κάθε δεντράκι θα φέρει πλακίδιο το οποίο θα γράφει πάνω ό,τι επιθυμούν οι θετοί του γονείς…
Στηρίξτε την προσπάθειά μας.

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΥΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ

ΝΕΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ** ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ** O γιατρός Ουρολόγος 
κύριος Αθανάσιος Λουντρούδης θα βρίσκεται και πάλι στο
νησί μας και θα εξετάζει στο νέο ιατρείο του δίπλα απο το
 ιατρείο του οφθαλμίατρου κυρίου Τριαντάφυλου στο Λιβάδι
 Κυθήρων,ΑΠΟ 13/11 - 15/11  2015 Τηλέφωνο επικοινωνίας
 για ραντεβού 6972921099--2102633228.
 
 Παρασκευή:17.30-20:30
Σάββατο:10.00-13:00   &   17.30-20:30
Κυριακή:10:00-12:00

150 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΕΙΡΞΗ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΔΙΑΚΙΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΊΧΑΝ ΕΝΤΟΠΙΣΤΕΊ ΣΤΑ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ

Με βαριά τη σκιά των Σύρων προσφύγων που πνίγονται καθημερινά στο Αιγαίο, καταδικάστηκαν χθες στο Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων ως διακινητές δύο Τούρκοι, σε 150 χρόνια κάθειρξη ο καθένας και χρηματική ποινή 2,150 εκατ. ευρώ.
Οι κατηγορούμενοι -ο ένας φωτογράφος και ιδιοκτήτης κινηματογραφικού στούντιο και ο άλλος πωλητής παπουτσιών- κρίθηκαν ένοχοι γιατί μετέφεραν 28 Σύρους, μεταξύ των οποίων γυναίκες και 5 παιδιά, από τα παράλια της Τουρκίας στην Ιταλία, πάνω σε ένα σάπιο ιστιοφόρο και χωρίς σωσίβια. Το παλιό σκαρί τούς άφησε από μηχανική βλάβη και δεν ήξεραν ούτε τις συντεταγμένες να δώσουν, ώσπου τους βρήκε το ναυαγοσωστικό σκάφος του Λιμενικού Τμήματος Μονεμβασιάς και τους ρυμούλκησε στο αλιευτικό καταφύγιο Βελανιδίων. Ο θάλαμος επιχειρήσεων του υπουργείου Ναυτιλίας ενημερώθηκε νύχτα για σκάφος σε κίνδυνο στις 28 Ιουνίου. Αμέσως, έδωσε εντολή και έφυγε για να τους αναζητήσει το ναυαγοσωστικό της Μονεμβασιάς, ενώ ξημερώνοντας λιμενικοί από τη Νεάπολη έψαχναν κατά μήκος της ακτογραμμής για τους δύο κατηγορούμενους. Κάποιοι ντόπιοι τους είδαν να χτυπάνε την πόρτα τους και να ρωτάνε πού βρίσκονται κι αν μπορούν να τους δώσουν νερό. Οπως κατέθεσε λιμενικός, είχαν αφήσει μόνους τους 28 μετανάστες και με ένα φουσκωτό κωπηλάτησαν και βγήκαν στην ακτή, σε έναν όρμο νότια από το καταφύγιο των Βελανιδίων. Ο ίδιος μάρτυρας είπε ακόμα ότι το σκαρί ήταν σε κακή κατάσταση, σπασμένο και διαβρωμένο, και κατ' εκτίμησή του δεν θα μπορούσε να μεταφέρει περισσότερους από 7 - 8 ανθρώπους. Πρόσθεσε δε πως όταν τους συνέλαβαν, στις 3 το μεσημέρι, το ιστιοφόρο είχε ήδη ρυμουλκηθεί και οι κατηγορούμενοι παραδέχτηκαν ότι ήταν και αυτοί πάνω, καθώς και ότι το εγκατέλειψαν. Επιπρόσθετα, όπως επεσήμανε η εισαγγελέας, ο ένας κατηγορούμενος είχε νοικιάσει στο όνομά του το σκάφος, ενώ ο άλλος πριν το εγκαταλείψουν έσκισε όλα τα χαρτιά.

ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΝΗΤΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ
Πάντως οι συνήγοροι υπεράσπισης αλλά και οι κατηγορούμενοι στις απολογίες τους υποστήριξαν πως βγήκαν στη στεριά για να αναζητήσουν βοήθεια γιατί το Λιμενικό αργούσε. Ισχυρίστηκαν ακόμα ότι ο κυβερνήτης τούς εγκατέλειψε στην Κύθνο και αναγκάστηκαν μαζί με άλλους να συνεχίσουν το ταξίδι προς την Ιταλία. Ο ένας κατηγορούμενος γνώριζε από σκάφη και συμμετείχε και σε ιστιοπλοϊκούς αγώνες. Ισχυρίστηκε μάλιστα ότι για να βρει την πορεία και να το πλοηγήσει κατέβασε στο τάμπλετ ένα πρόγραμμα από το Ιντερνετ. Αυτός είναι ο φωτογράφος που είχε νοικιάσει το σκάφος στο όνομά του, αλλά όπως υποστήριξε το έκανε καθ' υπόδειξη ενός γνωστού του, γιατί έτσι δεν θα πλήρωνε για το ταξίδι. Ισχυρίστηκε μάλιστα ότι χρωστάει 2 εκατ. (σ.σ. δεν διευκρίνισε σε τι νόμισμα) στην Εφορία και απειλείτο η ζωή του, καθώς είχαν γαζώσει το αυτοκίνητό του με σφαίρες. Ο έτερος κατηγορούμενος επικαλέστηκε ότι ως αρνητής στράτευσης δεν μπορούσε να φύγει νόμιμα από την Τουρκία, γιατί δεν μπορούσε να εκδώσει διαβατήριο.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ.Δεν κινδυνεύει το περιβάλλον του νησιού μας απο τα αγκυροβόλιο το οποίο και κακώς αποκαλείται παράνομο.

 Vassilis Kassimatis Είμαι Κυθηριος και το ενδιαφέρον μου για την διατηρησι της ανυπέρβλητης ομορφιάς του νησιού μου, ειναι αυτονόητο.
Είμαι και πλοίαρχος ποντοπόρων πλοίων, ταξίδευσα 25 χρόνια στους ωκεανούς και υπηρέτησα αλλα 25 χρόνια σε επιτελική θέςι μιας απο ς μεγαλύ
τερες εφοπλιστικές εταιρείες της Ελλαδος και μάλιστα η θέσει μου ήταν στον τομέα της ασφαλείας και αποφυγής ρυπανσεως.
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις αντιδραςεις στην υπάρξι του αγκυροβολίου στα Βατικα και θα ήθελα με καλη διαθέσιμη απευθυνόμενος κυρίως στους Τσιριγωτες πατριώτες μου ότι δεν κινδυνεύει το περιβάλλον του νησιού μας απο τα αγκυροβόλιο το οποίο και κακώς αποκαλείται παράνομο.
Ένα αγκυροβολημένο πλοίο ειναι αδιανόητο να κάνει απορρίψι αποβλήτων η άλλων ρύπων διότι ειναι πολυ εύκολο να το εντοπίσουν, οι ρυποι παραμένουν γύρω του, δεν υπάρχει κάτι να τους στείλει κατευθείαν στο Τσιριγο. Και στην περίπτωση διαπιστωςις της παρανομίας, οι συνέπειες ειναι αυστηρότατες όχι μονο για την εταιρεία του πλοίου αλλα και για τον Πλοίαρχο. Τα γνωρίζουν λοιπόν αυτά και δεν το διακινδυνεύουν τόσο εύκολα.
Αυτό που πράγματι αποτελεί απειλή ειναι τα διερχόμενα πλοία τα οποία ειναι πολλά και αν παρανομήσουν απορρίπτοντας στο στενό Κυθηρων Ελαφονήσου, ένα απο τα πλέον πολυσύχναστα της Μεσογείου, έχουν αρκετές πιθανότητες να την "κοπανήσουν".
Θεωρώ εντελώς αδιανόητο η αιτία της πρόσφατης ρύπανσης των βορειοανατολικών ακτών του νησιού να ήταν τα αγκυροβολημένα των Βατικων, αλλα το πιθανότερο ειναι ασυνείδητοι υπεύθυνοι ενός διερχόμενου πλοίου να "απολύσανε" τις λαδιές τους την προηγούμενη νύχτα.
Μη τρωγόμαστε λοιπόν με το αγκυροβόλιο των Βατικων που στο κάτω κάτω δεινει δουλειά σε παρά πολυ κόσμο όχι μονο στην Νεαπολι αλλα και σε ένα σωρό Ελληνικές επιχειρήσεις στον Πειραιά, αλλα να δούμε τα πράγματα στην σωστή τους διαστάσει.
Το να προσπαθούμε να δαιμονοποιουμε το αγκυροβόλιο γιατί δεν μπορούμε να σταματήσαμε τα διερχόμενα πλοία ειναι μάλλον άδικο.

Πηγή 
 Vassilis Kassimatis/  www.facebook.com


ΛΑΚΩΝΙΑ. ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΚΟΚΚΝΙΑΣ ΣΤΗ ΓΛΥΚΟΒΡΥΣΗ

Η μελέτη του έργου ξεκίνησε το 2003 μετά από πολλά εμπόδια για την υλοποίηση του από τις ενάλιες αρχαιότητες ,καθώς στην περιοχή της Κοκιννιάς ήταν η αρχαία πόλη Άκριες ,το οποίο το μεγαλύτερο της μέρος είχε βυθιστεί στο θαλάσσιο χώρο. Το 2006 υποβλήθηκε νέα μελέτη ξεπερνώντας όλα αυτά τα εμπόδια με αρχικό προυπολογισμό του έργου 1.972.000 ευρώ επιδοτούμενο μέσω ΕΣΠΑ. Σήμερα όμως σε πιο στάδιο βρίσκεται το έργο? Κατ' αρχήν έχει προσπεράσει τον αρχικό προυπολογισμό ,και η εικόνα που αντικρίσαμε ήταν απογοητευτική. Ένα τεράστιο αλιευτικό καταφύγιο με συνολικό εμβαδόν 17.000τμ. με το λιμναίο τμήμα να έχει εμβαδόν 8.600τμ να φιλοξενεί μια και μοναδική βάρκα και με ένα όγκο από φύκια που θυμίζει νησί μέσα στο λιμναίο τμήμα. Παρόλο που κόστισε πολλά χρήματα φτιάχνοντας τεράστιους ογκόλιθους για να εμποδιστούν να μπαίνουν τα φύκια μέσα ,εκείνα από την είσοδο του καταφυγίου έκαναν "δικό τους" τον χώρο που πάντα τους ανήκε. Καμία μελέτη καμία τεχνολογία δεν κατάφερε να αποτρέψει την είσοδο τους με αποτέλεσμα σήμερα ναι μεν να έχει υλοποιηθεί το έργο αλλά δεν δύναται να χρησιμοποιηθεί. Το κόστος για να καθαριστεί ο βυθός του λιμναίου τμήματος είναι πάρα πολύ μεγάλο ,δεν υπάρχουν διαθέσιμα κονδύλια και πραγματικά αναρωτιέται κανείς ,πως επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος χώρος με ποια κριτήρια. Βλέποντας το μέγεθος του έργου αναρωτιέται κανείς , πόσο αλιευτικό στόλο διαθέτει ο Δήμος Ευρώτα που αποφασίστηκε να γίνει ένα τόσο τεράστιο αλιευτικό καταφύγιο. Οι καβοδέτες ξεπερνούν τους 150 με δυνατότητα λιμενισμού ενός μεγάλου σε αριθμό αλιευτικού στόλου, κάτι που δεν ξέρουμε αν υπάρχει καν στην περιοχή του δήμου Ευρώτα. Να σημειώσουμε ότι σε μικρή απόσταση υπάρχει ήδη το καταφύγιο της Ελιάς. Τόσα χρήματα σε ένα έργο που είναι ακατάλληλο αυτή την στιγμή όπως έχει ,που για να είναι σε θέση να υποδεχτεί αλιευτικά , το οικονομικό του κόστος είναι τεράστιο . . Αλιευτικό καταφύγιο Κοκκινιάς στη Γλυκόβρυση με χώρο για πάρκιγκ μεγέθους ενός γηπέδου, στην μέση ακριβώς μιας παραλίας με έντονη δυσοσμία όπως μας παραπονέθηκαν οι κάτοικοι της γύρω περιοχής αλλά και της Γλυκόβρυσης . Και όταν οι καιρικές συνθήκες ευνοούν, η δυσοσμία είναι πολύ έντονη και ενοχλητική . Το σκεπτικό και η απόφαση καθώς και η έγκριση ενός τόσου μεγάλου δαπανηρού έργου ,όπου θα μπορούσαν αυτά τα χρήματα να επενδυθούν σε έργα ανάπτυξης στη Λακωνία ,αποδεικνύεται ότι ήταν μια επένδυση που στην τελική δεν εξυπηρετεί κανέναν παρά μόνο μια βάρκα .ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ADELIN 107,3 FM

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΒΑΡΚΑ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ.

 ΣΤΟ ΔΙΑΚΟΦΤΙ ΚΥΘΗΡΩΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΒΑΡΚΑ ΜΗΚΟΣ 4,82 ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ ΕΞΩΛΕΜΒΙΑ ΗΟNDA ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΗ 30 ΙΠΠΩΝ,ΤΙΜΟΝΙΕΡΑ,ΑΓΚΥΡΑ,ΤΕΝΤΑ,ΚΟΥΠΙΑ,ΚΑΙ ΤΡΕΙΛΕΡ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΤΟΥΜΠΑΚΟΣ ΤΗΛ.6787083922


ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ.Με νέο έντυπο διαφημιστικό υλικό θα παρουσιαστεί ο Δήμος Κυθήρων στην 31η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Θεσσαλονίκης PHILOXENIA 2015

Με νέο έντυπο διαφημιστικό υλικό θα παρουσιαστεί ο Δήμος Κυθήρων στην 31η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Θεσσαλονίκης PHILOXENIA 2015 που ξεκινάει στις 12 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Ολοκληρώθηκε και βρίσκεται ήδη στη φάση της εκτύπωσης το νέο γενικό τουριστικό φυλλάδιο του Δήμου μας σε τρεις δίγλωσσες εκδόσεις: ελληνοαγγλικό - ιταλογερμανικό και γαλλοισπανικό. Το φυλλάδιο είναι σχεδιασμένο με την πλέον σύγχρονη και μοντέρνα γραφιστική αντίληψη, επενδύει περισσότερο στην εικόνα και λιγότερο στο λόγο, ξεφεύγει από καθιερωμένα διαφημιστικά κλισέ που κυριάρχησαν επί δεκαετίες και περιλαμβάνει τις βασικές πληροφορίες που πρέπει να ξέρει ο επισκέπτης των Κυθήρων, ενώ τον προδιαθέτει ευχάριστα στο να αναζητήσει μόνος του περισσότερα στοιχεία και λεπτομέρειες για το δικό του ατομικό "Ταξίδι στα Κύθηρα".
Παράλληλα εκδόθηκε για πρώτη φορά και ένας σύγχρονος οδηγός τσέπης για τις παραλίες του νησιού μας στα ελληνικά και τα αγγλικά (pocket size).
Μετά από πολλά χρόνια, εκτός από το έντυπο υλικό, ανανεώνεται και το περίπτερο του Δήμου μας στη Θεσσαλονίκη, το σχεδιασμό του οποίου ανέλαβε πλέον εξειδικευμένη εταιρεία, προκειμένου να παρουσιάζεται το νησί μας με τρόπο προσαρμοσμένο στις υψηλές ανταγωνιστικές απαιτήσεις της σύγχρονης τουριστικής βιομηχανίας.
Ο Δήμος Κυθήρων προγραμματίζει μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι την έκδοση θεματικών τουριστικών οδηγών, με στόχο να καλύψει πλήρως την τουριστική ζήτηση για σύγχρονη πληροφόρηση, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της εποχής μας. Το σχεδιασμό των εντύπων ανέλαβε ο γραφίστας κ. Μιχάλης Πετρόπουλος.

Δείτε το νέο γενικό τουριστικό οδηγό των Κυθήρων/Αντικυθήρων εδώ.
Δείτε το νέο φυλλάδιο για τις παραλίες εδώ.