Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΤΑ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ


Πρωτοφανής η κινητοποίηση των αγροτών του Ευρώτα,αλλά και ολόκληρης της Λακωνίας.
Στα μπλόκα συζητείται έντονα τα προβλήματα και το μέλλον του αγροτικού εισοδήματος και υπάρχει γενική συμφωνία.
Η ακολουθούμενη πολιτική της Κυβέρνησης παρά τις δεσμεύσεις της,ένα χρόνο πριν είναι καταστροφική και οδηγεί στο περιθώριο τους αγρότες.
Υπάρχει απόφαση για κο
ρύφωση των κινητοποιήσεων.










ρύφωση των κινητοποιήσεων.

Eνώσεις Ραδιοσταθμών (www.enirs.gr):"οι οργανισμοί δικαιωμάτων καταχρώνται τη δεσπόζουσα θέση τους"‏

Αποποινικοποίηση της δημόσιας εκτέλεσης μουσικής από ραδιοφωνικούς σταθμούς ζητούν με τη συμμέτοχή τους στη δημόσια διαβούλευση για τα πνευματικά δικαιώματα οι Ενώσεις Ιδιοκτητών Ραδιοσταθμών Μακεδονίας – Θράκης & Νήσων Αιγαίου, Ηπείρου & Επτανήσων, Πελοποννήσου και Κρήτης. Επίσης επισημαίνουν ότι παρότι όταν γράφτηκε η νομοθεσία για τα πνευματικά δικαιώματα, το ρόλο του αδύναμου είχαν οι φορείς των πνευματικών δικαιωμάτων, σήμερα έχουν αποκτήσει δεσπόζουσα θέση στην αγορά, την οποία καταχρώνται εις βάρος των χρηστών (κι εν προκειμένω των ραδιοφωνικών σταθμών).
Σε ότι αφορά τα αμοιβολόγια, οι ραδιοσταθμοί ζητούν ευνοϊκές ρυθμίσεις στις αμοιβές με βάση γεωγραφικά κριτήρια, καθώς και αναλογικότητα ως προς τη φυσιογνωμία του χρήστη (λ.χ. ραδιοσταθμός ενημερωτικός, μουσικός με ελληνικό ρεπερτόριο, με ξένο ρεπερτόριο κλπ). Επιπλέον, μέσω της δυνατότητας παρακολούθησης των κομματιών των οποίων αναπαράγονται, οι ραδιοσταθμοί θα μπορούσαν να πληρώνουν μόνο για αυτά τα κομμάτια και όχι για το σύνολο του ρεπερτορίου, όπως γίνεται σήμερα. Τέλος, ζητούν τη δυνατότητα σύναψης απευθείας εμπορικών συμφωνιών μεταξύ των επαγγελματιών χρηστών και των δικαιούχων Πνευματικών και Συγγενικών Δικαιωμάτων, χωρίς τη μεσολάβηση των Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρησης (ΟΣΔ).
Αποποινικοποίηση της δημόσιας εκτέλεσης έργων από επαγγελματίες
Η θέση των Ενώσεων Ιδιοκτητών Ραδιοσταθμών είναι κάθετα υπέρ της αποποινικοποίησης της δημόσιας εκτέλεσης, τουλάχιστον για τους επαγγελματίες χρήστες (όπως οι ραδιοφωνικοί σταθμοί), και διότι είναι αδιανόητο και νομικά μοναδικό να δίδεται σε ιδιώτη το δικαίωμα να καταδιώκει ποινικά άλλον ιδιώτη για αστικής φύσης διαφορές, και διότι η συγκεκριμένη δυνατότητα (ποινικής καταδίωξης) γίνεται αντικείμενο συστηματικής καταχρηστικής εκμετάλλευσης από ορισμένους ΟΣΔ (και ιδίως από την ΑΕΠΙ ΑΕ), αλλά και διότι το αστικό δίκαιο παρέχει πληρέστατη προστασία έναντι του τυχόν κακόβουλου (επαγγελματία) χρήστη, όπως σε όλες τις άλλες κατηγορίες (εμπορικών και μη) συναλλαγών.
Ειδικότερα, είναι αδιανόητο οι επαγγελματίες χρήστες, που διαθέτουν άδεια για την άσκηση του επαγγέλματός τους, που έχουν γνωστή έδρα και πραγματική επαγγελματική εγκατάσταση, που υπόκεινται σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές, ιδίως δε οι ραδιοφωνικοί σταθμοί, που γνωστοποιούν κατ’ έτος τα οικονομικά τους στοιχεία στο ΕΣΡ και υπόκεινται σε κανόνες αυξημένης διαφάνειας, να σέρνονται σιδηροδέσμιοι στα Ποινικά Δικαστήρια σαν να είναι διακινητές παράνομου (πειρατικού) φωνογραφικού υλικού. Βεβαίως, δε διαφωνούμε ως προς την ιδιάζουσα φύση του Πνευματικού Δικαιώματος, ωστόσο δεν παύει να αποτελεί περιουσιακό δικαίωμα επί αγαθού προοριζόμενου για δημόσια χρήση, η οποία πραγματώνεται διά της δημόσιας εκτέλεσης. Αν εξετάσουμε άλλα αντίστοιχα δικαιώματα, διαπιστώνουμε ότι η ποινική προστασία του εν λόγω δικαιώματος είναι μοναδική και παντελώς αδικαιολόγητη, δεδομένου εξάλλου και ότι, μετά την καθιέρωση των ΟΣΔ, η συλλογική διαχείριση των δικαιωμάτων, καθ΄όλα τα στάδια που προηγούνται της διανομής των αμοιβών στους δικαιούχους (δημιουργούς), φέρει όλα τα στοιχεία της διενέργειας εμπορικών πράξεων, και αντιμετωπίζεται μάλιστα ως τέτοια από τη φορολογική νομοθεσία (π.χ. υπαγωγή στον ΦΠΑ). Θα μπορούσαν να αναφερθούν ως παραδείγματα η μη καταβολή κομίστρου για μίσθωση οχήματος Δημόσιας Χρήσης (π.χ. ΤΑΞΙ, φορτοταξί) ή σε δημόσια και ιδωτικά μέσα μαζικής μεταφοράς, η καταπάτηση ιδιωτικού δάσους, ακόμη δε και η μη καταβολή τιμήματος σε συμβάσεις πώλησης εμπορευμάτων με παρακράτηση κυριότητας.

Η ΠΙΤΤΑ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΑΊ΄ΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΑΛΙΜΟ.


Συγκεντρώθηκαν για μια ακόμη φορά τα Κυθηραϊκά Σωματεία της Αθήνας και του Πειραιά στον Αλιμο,στη φιλόξενη αίθουσα εκδηλώσεων του Ι.Ν.Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης, την Κυριακή το πρωί 24-1-16 για την εκδήλωση της Πρωτοχρονιάτικης πίττας.

''Συγκεντρωθήκαμε εδώ για να πάρουμε δύναμη για αγάπη και ομοψυχία από τον Αγιο Θεό,την Παναγία μας τη Μυρτιδιώτισσα,τον Αγιο Βασίλειο και όλους τους Αγίους της Εκκλησίας μας'',είπε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ.Σεραφείμ,αφού ευλόγησε την Αγιοβασιλόπιττα.
 
Την πίττα έκοψε ο πρόεδρος του Τριφυλλείου Ιδρύματος κ.Εμμ.Καλοκαιρινός ο οποίος μίλησε και απηύθυνε ευχές και εκ μέρους των προέδρων και των άλλων Σωματείων.
  
Παρόντες ήταν εκεί οι πρόεδροι,του ΚΙΠΑ καθηγητής κ.Γιώργος Κασιμάτης,της Κυθηρα'ι'κής Αδελφότητας Πειραιά-Αθήνας κ.Βρετός Κυπριώτης,του Κυθηραϊκού Συνδέσμου Αθηνών κ.Γεώργιος Καρύδης,του Ομίλου Κυθηρίων Πανεπιστημιακών κ.Καίτη Αρώνη-Τσίχλη,του Οικοπεδικού Συνεταιρισμού Κυθηρίων Αλίμου κ.Σπύρος Βαρυπάτης και του Εξωραϊστικού Αλίμου κ.Καρύδη.Τον απουσιάζοντα πρόεδρο της Εταιρείας Κυθηραϊκων Μελετών εκποσώπησε ο αντιπρόεδρος κ.Μανώλης Καλλίγερος.
  
Προηγήθηκε Θεία Λειτουργία στον περικαλλή Ναό της Μυρτιδιωτίσσης,την οποίαν παρακολούθησαν τα Δ.Σ των Σωματείων,τα μέλη τους και πολύς κόσμος.
  
Ομως ο κόσμος ήταν αισθητά λιγώτερος των προηγουμένων ετών,αφού την προηγούμενη μέρα χιόνιζε και το κρύο ήταν αρκετά τσουκτερό.
 ----------------------------------------
 Βασίλης Σταύρου Ιερέως Χάρος
----------------------------------------







ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΙΩΝ 2016



Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΒΑΤΙΚΙΩΤΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ

Μετά από πρόσκληση των μελών του Αγροτικού Συνεταιρισμού Αγίων Αποστόλων , αποφασίστηκε η δυναμική κινητοποίηση των αγροτών στα Βάτικα. Στη συγκέντρωση συζητήθηκε η δημιουργία Αγροτικού Συλλόγου στο Δήμο Μονεμβασιάς και η Συμμετοχή στις κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας κατά των φορολογικών και ασφαλιστικών μέτρων που θέλει να περάσει η κυβέρνηση.Έγινε σύσταση συντονιστικής επιτροπής που αποτελείται από 10 αγρότες οι οποίοι θα ενημερώνουν για το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων .Η Συντονιστική επιτροπή καλεί ,όλους τους Βατικιώτες αγρότες να συμμετέχουν στον αγώνα κατά των μέτρων που θέλουν να περάσουν η κυβέρνηση και τα μνημόνια που οδηγούν τον αγρότη στον αφανισμό του .Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τους αγρότες της Λακωνίας και της υπόλοιπης χώρας ,υψώνουμε την φωνή μας κατά των δυσβάσταχτων μέτρων. Αύριο στις 11:30 θα ξεκινήσουν οι κινητοποιήσεις , μεταξύ Αγίων Αποστόλων και Κάμπου στο σημείο επί της κεντρικής οδού Σπάρτης- Νεάπολης στο συνεργείο του Νικολάου Μινώπετρου και καταστήματος "Κοχίμπα". Η Συντονιστική Επιτροπή απευθύνει κάλεσμα προς όλους με ένα μήνυμα. <<Φίλε αγρότη αγωνίσου για το μέλλον σου, αγωνίσου για το μέλλον των παιδιών σου και αποφάσισε ....η θα υποστηρίξεις το δικαίωμα σου να έχεις μέλλον στον τόπο σου και στο χωράφι σου η θα αφήσεις να σε αφανίσουν τα δυσβάσταχτα μέτρα που θέλουν να σου επιβάλλουν.>> Εκ της Συντονιστικής Επιτροπής.
Πηγή 

Συμβαίνει Τώρα




ΑΛΟ'Ι'ΖΙΑΝΙΚΑ [ 1964 ] ΧΙΟΝΙΑ !

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ADELIN 107,3 FM

Από την Δραγονάρα στα Αντικύθηρα (και πάλι πίσω) του Άρη Τσαραβόπουλου

Αγαπητοί φίλοι της Ντραγκονέρα Ρόσσα,
καθώς το μπλόγκ σας φέρει το όνομα του νησιού όπου άρχισα τις ανασκαφικές μου έρευνες στα Κύθηρα, της Μικρής Δραγονάρας, αισθάνομαι ένα συναισθηματικό δέσιμο με εσάς και θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι φέτος τον Απρίλη (στις 15 και 16 του μηνός) θα διοργανώσουμε στη Βρετανική Αρχαιολογική Σχολή μια Διήμερη Αρχαιολογική Συνάντηση με ανακοινώσεις για το 15ετές έργο που κάναμε στο νησί των Αντικυθήρων. Τις ανακοινώσεις θα κάνουν οι συνάδελφοί μου, οι οποίοι εργάζονται στην ανασκαφή από τον καιρό που ήταν φοιτητές, φίλοι που συμμετείχαν ως εθελοντές στην ανασκαφή καθώς και κάτοικοι του νησιού. Για να έχετε μια συνολική εικόνα του έργου μας στα Αντικύθηρα, σας στέλνω το άρθρο που δημοσιεύθηκε στο τελευταίο –πρώτο της νέας σειράς– τεύχος Δεκεμβρίου 2015 του περιοδικού «Αρχαιολογία και Τέχνες» για τα ιστορικά συμπεράσματα στα οποία οδήγησε η αρχαιολογική έρευνα.
Σας εύχομαι καλή πορεία στο έργο σας!

Στο κείμενο που ακολουθεί παρουσιάζονται οι αρχαιότητες οι οποίες έχουν εντοπιστεί στα Αντικύθηρα τα τελευταία χρόνια [Θα ήθελα να σημειωθεί ότι οι εργασίες έρευνας και ανασκαφής στις οποίες στηρίζεται το κείμενο που ακολουθεί έχουν πραγματοποιηθεί όλα αυτά τα χρόνια με την πολύτιμη εθελοντική εργασία αρχαιολόγων, συντηρητών, σχεδιαστών, τοπογράφων, επαγγελματιών και φοιτητών, καθώς και άλλων ανθρώπων εκτός του κλάδου της αρχαιολογίας και των συναφών ειδικοτήτων, οι οποίοι στην καλύτερη περίπτωση είχαν καλυμμένη τη διατροφή τους από μικρές χρηματοδοτήσεις της κοινότητας των Αντικυθήρων και της Κυθηραϊκής Κοινότητας της Αυστραλίας. Είναι αδύνατον να αναφέρω εδώ τους εκατοντάδες ανθρώπους που συνεργάστηκαν μαζί μου τα τελευταία δώδεκα χρόνια στα Αντικύθηρα και τους οποίους ευχαριστώ θερμά.]. Η ανάλυσή τους, σε συνδυασμό με τα φιλολογικά και τα επιγραφικά δεδομένα, για πρώτη φορά, οδηγεί στη συναγωγή ιστορικών συμπερασμάτων για το σχετικά άγνωστο έως σήμερα μικρό νησί. [Τα Αντικύθηρα έχουν γίνει παγκοσμίως γνωστά από την εύρεση στη θαλάσσια περιοχή τους του περίφημου «Ναυαγίου», αλλά η ιστορία τους κατά τη διάρκεια της αρχαιότητας (προϊστορικής και «ιστορικής») και των μεσαιωνικών χρόνων ήταν άγνωστη.] Φαίνεται ότι έπαιξε έναν σημαντικό ρόλο στην ιστορία του ελλαδικού χώρου τα Ελληνιστικά χρόνια, από την έναρξη της εκστρατείας του Μεγάλου Αλεξάνδρου, στα τέλη του 4ου αι. π.Χ., έως την καταστολή της «Κρητικής Επανάστασης», με την οποία ολοκληρώθηκε η κατάκτηση των ελληνικών εδαφών από τη Ρώμη το 69-67 π.Χ.
Τα Αντικύθηρα, μικρό νησί με έκταση περίπου 20 τετρ. χλμ., βρίσκονται στον επικίνδυνο θαλάσσιο χώρο ανάμεσα στα Κύθηρα και την Κρήτη. Παρά τη στρατηγική θέση του νησιού, που ελέγχει το πέρασμα από το Αιγαίο και τον Εύξεινο Πόντο προς τη Δυτική Μεσόγειο, η δυσκολία επιβίωσης μεγάλης ομάδας κατοίκων στο νησί, το άφησε σε σχετική αφάνεια καθ’ όλη σχεδόν τη διάρκεια της αρχαιότητας.
Ελάχιστες είναι οι αναφορές των αρχαίων συγγραφέων στα Αντικύθηρα. Στον Πλούταρχο [Πλουτ. Κλεομ. 31 και 32] αναφέρονται ως Αἰγιλιά, Αἰγιαλίαν και Αἰγιαλῶν, στον Στέφανο τον Βυζάντιο [Στεφ. Βυζ., λ. «Αἰγιάλεια»] ως Αἰγιλιά, στα διάφορα χειρόγραφα (κώδικες) του Κλαύδιου Πτολεμαίου [Πτολ. Γεωγρ. ΙΙΙ 14, 45] ως Αἴγιλα, Αἴγυλα, Ἔπλα (από την γραφή ΑΙΓΙΛΑ με κεφαλαία, με την (προφορική!) γραφή του αι ως ε, όπως συμβαίνει συχνά τα ύστερα χρόνια της αρχαιότητας, και την εκ παραδρομής ανάγνωση του Γ και του Ι ως Π) και στον Πλίνιο [Plin. IV, 57] ως Aigila, Aigilia και Aeglia.
2016.01.24-2Όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή  http://dragonerarossa.gr/

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΩΣΙΜΟ.

Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Αγίων Αποστόλων καλεί τα μέλη του σήμερα εκτάκτως στις 5:00μ.μ. ,σε συγκέντρωση για να συζητηθούν το ασφαλιστικό και φορολογικό και να ληφθούν αποφάσεις προκειμένου να συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις. Να είμαστε όλοι εκεί ,δεν αρκεί να έχουμε λόγο μόνο στη βουλή του "καφενείου" αλλά να είμαστε εκεί στην πρώτη γραμμή αν μας ενδιαφέρει το μέλλον μας ,το μέλλον των νέων αγροτών μας,διότι όπως αντιλαμβάνεστε σε λίγα χρόνια θα ξεφυτρώνουνε Ολανδικά - Γερμανικά ελαιουργεία και θα είμαστε εργάτες στα χωράφια μας. Να μην ξεχάσω να σας θυμίσω ότι σύνταξη αν πάρει ποτέ ο αγρότης με όλα αυτά πρέπει να κλείσει τα 67 έτη. Δηλαδή στα 67 θα πρέπει να κάνουμε τον αθλητή ,τον κασκαντέρ, τον οδηγό τρακτέρ, τον ακροβάτη, τον κουβαλητή,τον λογιστή,να ξεφορτώνουμε να φορτώνουμε , να βρέχει και να λέμε ψιχαλίζει, να κρυώνουμε και να κάνουμε τον Ρώσο, να είναι ντάλα ο ήλιος και να λέμε καλή η σάουνα και τέλοςνα είμαστε επαίτες σε κάθε έμπορα να πάρει το προιόν στην τιμή που θέλει αυτός .
Πηγή
Δεσποινα Βαγγελόγλου

Ο ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ

Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Αγίων Αποστόλων καλεί τα μέλη του σε έκτακτη Γενική Συγκέντρωση ,σήμερα Κυριακή 24/1/2016 και ώρα 5:00 μ.μ. προκειμένου να συζητηθούν τα φλέγοντα θέματα , ασφαλιστικό και φορολογικό που αφορούν όλους τους αγρότες ,καθώς και την λήψη μέτρων και ενεργειών για την συμμετοχή άμεσα στις κινητοποιήσεις.

Οι ωκεανοί θα περιέχουν περισσότερα πλαστικά από ό,τι ψάρια το 2050

Ο μόνος τρόπος για να αποφευχθεί η καταστροφή είναι να βελτιωθούν κατά πολύ τα οικονομικά κίνητρα για την υιοθέτηση της ανακύκλωσης στην καθημερινότητα των ανθρώπων.
Οι ωκεανοί του κόσμου θα περιέχουν κατά βάρος περισσότερα πλαστικά απορρίμματα από ψάρια έως το 2050, σύμφωνα με έκθεση του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ.
Η μελέτη αποκαλύπτει ότι το 32% όλων των πλαστικών συσκευασιών διαφεύγει των συστημάτων συγκομιδής απορριμμάτων και καταλήγει στα φυσικά οικοσυστήματα, συμπεριλαμβανομένων των ωκεανών, ενώ συσσωρεύεται επίσης σε αστικές υποδομές.
Σήμερα, οκτώ εκατομμύρια τόνοι πλαστικού καταλήγουν στον ωκεανό κάθε χρόνο, ενώ αν διατηρηθούν οι σημερινοί ρυθμοί, η ποσότητα αυτή θα διπλασιαστεί ως το 2030, και τετραπλασιαστεί ως το 2050. Αυτό σημαίνει ότι τότε θα υπάρχουν περισσότερα πλαστικά από ψάρια στους ωκεανούς, με βάρος 1,12 δισεκατομμύρια τόνους.
Βασιζόμενη σε συνεντεύξεις με περισσότερους από 180 ειδικούς του τομέα και στην ανάλυση πάνω από 200 μελετών, η έκθεση αναφέρει ότι οι περισσότερες πλαστικές συσκευασίες χρησιμοποιούνται μόνο μία φορά προτού πεταχτούν στα σκουπίδια.
«Μετά από ένα σύντομο κύκλο πρώτης χρήσης, το 95% της αξίας του πλαστικού υλικού της συσκευασίας, χάνεται από την οικονομία, αξία ισοδύναμη με 80 έως 120 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο», αναφέρει η έκθεση του διεθνούς οργανισμού.
Επιπλέον, η παραγωγή πλαστικών καταναλώνει ιδιαίτερα μεγάλους πόρους, και εκτιμάται πως θα απορροφά περίπου το 20% του παραγόμενου πετρελαίου ως το 2050.
Ωστόσο μόνο το 14% των πλαστικών συσκευασιών συλλέγεται για ανακύκλωση. Το ποσοστό επαναχρησιμοποίησης είναι εξαιρετικά χαμηλότερο σε σύγκριση με άλλα υλικά, όπως το 58% του χαρτιού και του 70% με 90% του σιδήρου και του χάλυβα.
Ο μόνος τρόπος για να αποφευχθεί η καταστροφή είναι να βελτιωθούν κατά πολύ τα οικονομικά κίνητρα για την υιοθέτηση της ανακύκλωσης στην καθημερινότητα των ανθρώπων, και να ενθαρρυνθούν οι χώρες να βελτιώσουν δραστικά τις υποδομές συγκομιδής απορριμμάτων και ανακύκλωσης, καταλήγει η έκθεση
Πηγή  http://www.naftemporiki.gr/

ΛΑΚΩΝΙΑ.ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΗΣ ΜΑΝΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ Ν/Σ.

Οι μανιάτες πάντα δυναμικοί και αποφασιστκοί στους αγώνες για το δίκαιο.
Ο Αγροτικός Σύλλογος της Αν. Μάνης από την πρώτη στιγμή συστρατεύθηκε στο γενικό ξεσηκωμό των αγροτών για να μην περάσουν τα φοροκτόνα νομοσχέδια.
Το μπλόκο των αγροτών στην Μάνη (Αιγιές -Λίμνη) μαζικό , δυναμικό και αποφασιστικό κσι σε συνεργασία με τους άλλους Αγροτικούς συλλόγους.Πικραμένοι και απογοητευμένοι οι αγρότες από τις πολλές υποσχέσεις της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ έφτασαν στο αδιέξοδο βλέποντας ότι αυτή η πολιτική είναι χειρότερη των προηγούμενων.
Το μήνυμα προς την κυβέρνηση είναι ένα και ενιαίο: Nα παρθούν πίσω τα ν/σ και να ξεκινήσει ουσιαστ
ικός διάλογος για το μέλλον της αγροτικής παραγωγής.

Πηγή 
Ηλιας Παναγιωτακακος



ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΙ

Στην είσοδο του Ποταμού Κυθήρων για αρκετό καιρό βρίσκονται στο οδόστρωμα κλαδιά που έχουν κοπεί από πεύκα. Είναι ενοχλητικό αισθητικά αλλά πρωτίστως πρέπει να καθαριστούν διότι συσσωρεύονται και άλλα σκουπίδια, μπορεί όμως να προκαλέσουν και πρόβλημα σε διερχόμενα αυτοκίνητα λόγω του αέρα που τα παρασέρνει ,ειδικά την νύχτα που ο φωτισμός είναι χαμηλός. Δεν γνωρίζουμε ποιος θεώρησε ότι ο χώρος είναι κατάλληλος για να βάλει τα κλαδεμένα στο οδόστρωμα αλλά καλό είναι να σκεφτεί τους κινδύνους που ενέχει αυτή η πράξη και τον μη σεβασμό της αισθητικής του χώρου του Ποταμού ενός όμορφου παραδοσιακού τόπου επισκέψιμου ακόμα και τον χειμώνα.
ΦΩΤΟ απο Αναγνώστρια του adelinfm.blogspot.gr


Αγροτικές πληρωμές: Για αόριστες απαντήσεις Αποστόλου κάνει λόγο ο Θ. Δαβάκης

Το ζήτημα της μη πληρωμής των αγροτικών ενισχύσεων σε χιλιάδες αγρότες ήταν το αντικείμενο επίκαιρης ερώτησης του λάκωνα βουλευτή Θανάση Δαβάκη, που συζητήθηκε την Πέμπτη 21/1.
Ο κ. Δαβάκης μετέφερε την αγωνία αλλά και την αγανάκτηση χιλιάδων αγροτών, οι οποίοι δεν έλαβαν ούτε ένα ευρώ από τις πληρωμές που έγιναν τις προηγούμενες μέρες από τον ΟΠΕΚΕΠΕ και αφορούσαν την ενιαία ενίσχυση και την εξισωτική αποζημίωση του 2015. Πολλοί αγρότες απορρίφθηκαν, με αποτέλεσμα να συρρέουν μαζικά στις κατά τόπους αγροτικές ενώσεις και τα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ, για να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις και ενστάσεις. Το κύριο ερώτημα του κ. Δαβάκη προς τον υπουργό κ. Αποστόλου ήταν το πότε θα πληρωθούν οι αγρότες που υπέβαλαν τις ενστάσεις, χωρίς όμως να λάβει ξεκάθαρη απάντηση. «112.000 αγρότες δεν πληρώθηκαν ούτε ένα ευρώ τις προηγούμενες μέρες και αγωνιούν προκειμένου να ανταποκριθούν στις καθημερινές τους υποχρεώσεις», είπε χαρακτηριστικά ο ερωτών βουλευτής, ζητώντας παράλληλα από την κρατική μηχανή να υποστηρίξει τους αγρότες σε εξειδικευμένα τεχνικά ζητήματα που αφορούν επικαλύψεις ιδιοκτησιών, επιλεξιμότητες κλπ, που αποτέλεσαν και τα αίτια της μη πληρωμής τους από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Παράλληλα αναφέρθηκε στο ζήτημα της υποστελέχωσης του Γραφείου του ΟΠΕΚΕΠΕ Λακωνίας, όπου υπηρετεί ένας μόνιμος υπάλληλος και κάποιοι συμβασιούχοι των οποίων οι συμβάσεις λήγουν σε σύντομο χρονικό διάστημα, αντιμετωπίζοντας καθημερινά την πρόκληση να εξυπηρετήσουν εκατοντάδες αγρότες που υποβάλλουν ενστάσεις ή διορθώσεις.
Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Δαβάκης ζήτησε να γίνουν πράξη οι εξαγγελίες του υπουργού για το ακατάσχετο των αγροτικών επιδοτήσεων από τις τράπεζες, ζητώντας σαφή απάντηση στο ζήτημα αυτό.
Το σχετικό βίντεο:

ΘΥΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ

Τα θυρώματα στην παραδοσιακή αρχιτεκτονική των Κυθήρων και στην κοσμική και στην εκκλησιαστική είναι απλά κατά κανόνα σε δύο τύπους. 

Ο ένας τύπος έχει ευθύγραμμο μονοκόμματο πελεκημένο ανώφλι από πωρόλιθο, ή από άλλη πέτρα. 

Πάνω από το υπέρθυρο συνήθως υπάρχει ένα ανακουφιστικό τρίγωνο, ή τόξο για να ελαττώνεται το βάρος που σηκώνει το ανώφλι. 

  
Ο δεύτερος τύπος έχει ημικυκλικό ανώφλι πώρινο σε δύο ή περισσότερα κομμάτια, με κλειδί στο τόξο.

Πολλές φορές στο ανώφλι χάρασσαν τη χρονολογία με ένα σταυρό, ή άλλα αποτροπαϊκά σύμβολα για την προστασία του σπιτιού. 

Υπάρχουν βέβαια και λαμπρότερα θυρώματα ιδίως στην εκκλησιαστική αρχιτεκτονική με παραστάδες κίονες και περίτεχνους θριγκούς, με αετωματική επίστεψη, ή οξυκόρυφα βενετογοτθικά στοιχεία.



Το μήνυμα της Κυριακής 24-01-2016 και Γραπτόν Θείο Κήρυγμα


Τό Μήνυμα της Κυριακής (Ηχητικό μήνυμα) από τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων
κ.ΣΕΡΑΦΕΙΜ
† ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΔ! ΛΟΥΚΑ
(24-01-2016)



ΚΥΡΙΑΚΗ  ΙΔ΄ΛΟΥΚΑ (24-01-2016)
ΓΡΑΠΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΚΗΡΥΓΜΑ
Στή ζωή μας, πολλά πράγματα ὅταν εἶναι ἑνωμένα εἶναι ἄριστα. Ὅταν χωριστοῦν γίνονται ἄχρηστα. Ἀκόμη καί καταστρεπτικά. Αὐτό συμβαίνει μέ τήν πίστη καί τήν ἀγάπη. Ἑνωμένες θαυματουργοῦν. Χωρισμένες τερατουργοῦν. Τό εἴδαμε στά γεγονότα τοῦ σημερινοῦ Εὐαγγελίου.
Ἕνας τυφλός φωνάζει ἐπίμονα στό Χριστό νά τόν βοηθήσει. Αὐτοί ὅμως, πού ἀκολουθοῦν τό Χριστό, ἐνοχλοῦνται καί τοῦ λένε νά σταματήσει. Τήν ὥρα ἐκείνη λειτουργοῦσε ἡ πίστη καί ἀδρανοῦσε ἡ ἀγάπη. Πίστευαν μέ φανατισμό στό Χριστό, χωρίς ὅμως περιεχόμενο...
Ἡ πίστη εἶχε χωριστεῖ ἀπό τήν ἀγάπη. Πίστη ὅμως χωρίς ἔργα εἶναι νεκρή. Προσπαθοῦσαν νά ἱκανοποιήσουν τόν ἑαυτό τούς καί ἀδιαφοροῦσαν γιά τό συνάνθρωπό τους. Εἶναι ἄνθρωποι τῆς τυπολατρίας καί τῆς συνήθειας. Εἶναι ἱκανοί νά ζήσουν στό κλῖμα τῆς ἐλευθερίας καί νά σηκώσουν τήν τραγική εὐθύνη τοῦ λευτερωμένου ἀνθρώπου. Γι΄αὐτό καμμία ἀνησυχία δέν ταράζει τά σπλάχνα τους καί παραξενεύονται στήν ἐγκόσμια ζωή, ἐνοχλοῦνται ἀπό κάθε φωνή πού ἀποζητᾶ φῶς. Εἴτε ζητᾶ τό φῶς τῶν ματιῶν, εἴτε διψᾶ γιά τό φῶς τῆς ψυχῆς. Μπροστά σέ τέτοια αἰτήματα ἀγανακτοῦν, ὀργίζονται καί μαλώνουν. 
Αὐτούς ἀκριβῶς παραμερίζει ὁ Χριστός , ὅπως ἦταν φυσικό, δέ συμμερίστηκε τή στάση τους. Ἀντίστροφα κάλεσε τό τυφλό κοντά Του καί τοῦ ἔδωσε τό φῶς του.
Ὁ Χριστός θέλει πίστη, ἀλλά πάντα δι΄ἀγάπης ἐνεργουμένη Πίστη χωρίς ἀγάπη εἶναι δαιμονική. Τά δαιμόνια πιστεύουν καί φρίττουν, ἀλλά δέν ἀγαποῦν. Μάλιστα μισοῦν.
Πόσοι Χριστιανοί, δυστυχῶς, δέν ἐμφανίζονται σάν πιστοί, ἀλλά χωρίς ἀγάπη; Πόσοι, ἐνῶ πιστεύουν στό Χριστό, ἀδιαφοροῦν γιά τό πιστό; Πόσοι πηγαίνουν στήν ἐκκλησία καί κάνουν ὅλα τά τυπικά θρησκευτικά τους καθήκοντα, χωρίς ὅμως νά συμπαραστέκονται στούς βασανισμένους συνανθρώπους τους; 

Ὁ χωρισμός πίστεως καί ἀγάπης ἐδῶ στή γῆ εἶναι σωστή καταστροφή. Νεκρώνει κάθε νηστεία, κάθε προσευχή.
Ἄν θέλουμε νά ζωντανέψουμε τή ζωή μας τή πνευματική, πρέπει νά τή γεμίσουμε μέ ἀληθινή ἀγάπη. Μόνο ἔτσι θά δοῦμε καί θά γίνουμε φῶς, ὅπως ἔγινε καί ὁ τυφλός.
π. Φρ. Δ.
----------------------------------
Πηγή:  imkythiron.gr
----------------------------------

ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ.[ ΣΧΟΛΙΟ ] ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗ

Εξαρτάται ο καθένας τι ενοεί καθάρισμα. 
Εσωτερικά η έξωτερικά;
Οπως αναλυτικά εξηγεί ο ειδικός, οι ενέργειες τωρα γίνονται από ειδικούς επιστήμονες και όχι με ρεσάλτα, κατσαβίδια και πένσες, όπως γινόταν παλιά!

Οπότε ας περιμένουμε να φθάσουν οι ειδικοί επιστήμονες στην Αγία Πελαγίας από το Νότιο μέρος του Νησιού στο Βόρειο είναι και κάποια απόσταση!
Μέχρι να έλθουν οι κάτοικοι θα απολαμβάνουν την "πορτοκαλάδα" τους αλλά θα φταίνε οι προηγούμενοι! 
Ετσι βλέπουν την υπεύθυνη ενημέρωση.